Är du en AI/ML-utvecklare med bakgrund inom mjukvaruutveckling? Är du prestigelös och vill jobba med likasinnade kollegor som värdesätter kunskapsdelning och ha roligt på jobbet? Då hade du gillat oss på Softhouse! Vad vi kommer att göra tillsammans AI och Machine Learning blir allt viktigare i många av våra projekt. Som AI-utvecklare bidrar du och leder regionens arbete inom AI/ML-området och delar din tid i flera aktiviteter. Vi tror att dina arbetsuppgifter kan se ut såhär: I tidiga faser av projekt, som t.ex. införsäljning och förstudier, bidrar du med att se potential, affärsmöjligheter och hjälper kunden att förstå AI. Du tar fram Proof-of-Concepts och utvecklar lösningar, från datahantering till ML-träning och deploy. I utvecklingsfasen bidrar du hands-on och driver arbetet med att integrera AI samt stötta våra utvecklare och kunder. I projektens slutfas hjälper du till med lösningar och rutiner för att säkerställa långsiktig förvaltning av modeller och dataflöden. Då området är nytt för oss i regionen kommer du att vara först in på rollen lokalt, men ingår i koncernens AI-grupp med fler kollegor från olika kontor. Vi ser flera möjligheter där du också kommer kunna bidra lokalt genom att tillföra kunskap kring AI/Data engineering, och hämta inspiration och kunskap från t.ex. lokala nätverk, för att sedan sprida vidare på vårt kontor i form av workshops, föreläsningar samt i projekten. Om dig För oss handlar det inte bara om antal års erfarenhet - vi värdesätter vår konsultmässighet och hur vi agerar mot varandra i team och i dialog med kund. Vi tror att du är kommunikativ och lyhörd, och agerar förtroendeingivande gentemot både kund och kollegor. Du har driv och förmåga att ta dig an varierande roller, viljan att söka förbättring, lyfta teamet runt dig och hjälpa kollegor att växa. För att lyckas i rollen ser vi även gärna att du har: Ca 5 års arbetslivserfarenhet från liknande roll och vana att arbeta med hantering och analys av data. Solida kunskaper inom tekniker för Deep learning, Neurala Nätverk och optimering av modeller för effektiv hantering. God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska. Vad du får hos oss På Softhouse blir du en del av ett framåtsträvande bolag med korta beslutsvägar och högt i tak. Vi är prestigelösa teamspelare och drivs av att leverera produkter, tjänster och mjukvara av högsta kvalitet. Och, förutom kollegor i världsklass och garanterat roligt på jobbet erbjuder vi även: Möjlighet att vara med och forma strategi och lokalt erbjudande för hur vi arbetar med AI på Softhouse i Norr. Möjlighet att utmanas tekniskt med kompetenta kollegor i en mix av kunduppdrag och leveransmodeller. Individuellt anpassad kompetensutveckling och aktiv kunskapsdelning med andra Softhouse-kollegor, både lokalt och över kontoren. En given plats i ett tight team som gillar att ha roligt tillsammans på jobbet, varje dag. Ett värderingsstyrt bolag där vi alla känner igen oss i våra värdeord:Team, Enkelhet, Mod och Passion. Om Softhouse Inom Softhouse är vi ca. 300 medarbetare fördelade på våra 10 kontor och tillsammans levererar vi tjänster och mjukvara i världsklass. I Luleå är vi idag drygt 20 personer och du hittar oss i centrala lokaler på Kyrkogatan, med fin utsikt över Södra Hamn. Här möts du av trevliga kollegor som arbetar som enskilda specialister eller i sammansvetsade team för att erbjuda våra kunder bästa möjliga IT-kompetens. I Luleå finns även vårt team Neava Design Studio som ligger i framkant inom 3D-visualisering och Augmented Reality. Låter det intressant? Då ser vi fram emot att ta del av din ansökan och lära känna dig bättre!
Om rollen: Nu är snart däcksäsongen här, och vi söker arbetsamma däckskiftare som kan stötta däckverkstadens arbete med att byta däck på våra kunders bilar under april-maj månad! Att jobba som däckskiftare är ett bra första steg som verkstadsarbetare. Du jobbar i ett sammansvetsat team som arbetar nära våra verkstäder. Det är ett fartfyllt och roligt fysiskt arbete som passar utmärkt för dig som söker dig mot att jobba på verkstad i framtiden. Du kommer bli en del av omtänksamt och nära sammansvetsat team, som alltid ställer upp för varandra, och strävar efter att alltid ha kul på jobbet. Tillsammans når vi vårt mål att ha branschens högsta kundnöjdhet. Vem vi söker: Vi på Niemi Bil ställer höga krav på kvalitet, engagemang och kunskap. Därför söker vi dig som älskar att tävla, är resultatorienterad och inte räds en utmaning. Däcksäsongen är kort men intensiv, vilket betyder att det stundtals kommer vara mycket att göra, och du behöver kunna utföra ditt arbete med hög kvalitet, även om det stundtals kan vara stressigt. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av verkstad eller däckarbete, du kommer få utbildning och stöd på arbetsplatsen. Det viktigaste är att du är noggrann och mån om att göra ett bra jobb. Krav: B-körkort (manuell) Obs! Tjänsten är tidsbegränsad, och varar från början av april till och med början av maj. Vi tillsätter tjänsten så fort vi hittar rätt person, så sök gärna så snart som möjligt! Ansökan Ansökan görs genom att skicka in CV och personligt brev genom formuläret längst ned på sidan. Rekrytering sker löpande, så skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi värdesätter jämställdhet och mångfald – vi tror på att fler perspektiv ger oss möjligheter till ännu bättre kundservice. Mer information? Robin Andersson, [email protected] Olga Granbom, [email protected] Om Niemi Bil Niemi Bil är ett av Sveriges snabbast växande företag i bilbranschen, och störst på marknaden för begagnade bilar i norra Sverige. Vi har i nuläget fem anläggningar som alla tillsammans hjälps åt att skapa framgång för varandra. Idag finns vi i Umeå, Uppsala, Skellefteå, Kiruna och Luleå där vi har vårt huvudsäte. Niemi Bil är ett familjeföretag vars resa började 2006 som verkstad för personbilar i Luleå. Verksamheten har sedan dess vuxit genom att bygga vidare på sitt goda rykte, och att alltid vilja ta nästa steg mot nya framgångar. Vi värdesätter omtänksamhet, lagarbete, och ett driv att alltid vilja göra varje dag lite bättre än föregående. Vår ambition är att växa till 10 anläggningar inom tre år, och vi lyckas med detta genom att bygga vidare på vårt framgångsrika koncept. Vilka vi är Vår kultur återspeglar en norrländsk mentalitet. Lugna på utsidan men inuti har vi en brinnande passion för det vi gör. Här möter vi varje kund som om den vore vår enda och allt görs med hårt jobb, ärlighet och omtanke. “Vi gör det bara om vi kan göra det riktigt bra”, det är vårt motto. Vi växer, vi har nöjda kunder och medarbetare som trivs att arbeta hos oss. För oss är det viktigt att även vara en positiv kraft i samhället. Vi stöttar idrott, kultur och ungdom. Det är vårt sätt att ge tillbaka till de områden som format oss, och i förlängningen bidra till att bygga en ännu bättre morgondag.
Vi på Submit söker nu efter en lokalvårdare/sanerare till vår samarbetspartner i Stockholm.Om företaget: Vår kund är i en stor expansiv fas med god ekonomi och letar nu efter att expandera sitt team uppe i Luleå. Företaget lägger stor vikt i större upphandlingar och jobbar med allt inom rivning, lokalvård och större entreprenader. Arbetsuppgifter: Som lokalvårdare/sanerare så kommer du att få åka runt i Luleå trakten och få sanera/grovstäda efter diverse entreprenörer. Vi lägger stor vikt i att man både har erfarenhet inom sanering eller lokalvård sedan tidigare. Kan tillkomma rivning 1-2 gånger/vecka så att vara fysiskt uthållig är meriterande. Profil: Lyhörd Noggrann Fysiskt uthållig Arbetar bra i team Krav: B-Körkort Tidigare erfarenheter inom lokalvård/sanering Svenska och Engelska i både tal och skrift Goda referenser Meriterande: Tidigare erfarenhet inom rivning Tidigare erfarenhet inom sanering Plats: Luleå Start: Omgående Lön: Enl avtal Arbetstid: 7-16 vardagar Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]
Våra assistansanvändare runt om i Luleå söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Vill du hjälpa människor förverkliga sina drömmar? Byggmax affärsidé är att sälja byggmaterial av hög kvalitet till lägsta möjliga pris för att på så vis ge människor råd och möjlighet att förverkliga sina byggdrömmar. Vi erbjuder dig en möjlighet att bidra på vår resa mot att bli världens bästa byggvaruhandel! Alla medarbetare utför samtliga arbetsuppgifter på våra anläggningar, vilket gör arbetet väldigt roligt och varierande. En arbetsdag kan bland annat innehålla kundservice, prismärkning, inventering, samt mottagande och uppackning av varor. Du kommer arbeta i en snabbrörlig och föränderlig organisation med trevliga kollegor och en stark företagskultur! På Byggmax jobbar vi med friskvård och för att ha en god balans i livet. Vi hittar på roliga teamaktiviteter ihop för att stärka gruppen och hos oss finns det alltid möjlighet för utveckling. Som butikssäljare är dina viktigaste uppgifter att: - Arbeta aktivt med kundbemötandet – vi vill ge alla kunder en förstklassig service. - Sälja högkvalitativa byggvaror till marknadens bästa pris. - Hålla ordning och reda i lokalerna och se till att hyllorna alltid är välfyllda. - Plocka virke, inventera, hantera inleveranser och prismärka varor för att säkerställa att kundens upplevelse blir positiv - Hjälpa till att mäta och räkna kundernas varor Kvalifikationer: - Ha ett intresse av renovering och bygg, detaljhandel och kundbemötande - Drivs av försäljning och att överträffa kundens förväntningar - B-Körkort - Kunna räkna och mäta kundernas varor obehindrat - Har goda kunskaper i svenska och kan göra sig förstådd på engelska - Tillgänglig att arbeta under anläggningens öppettider - Kan stå för och arbeta efter våra värderingar Önskvärda personliga egenskaper: - Serviceinriktad – har en vilja att arbeta med service och brinner för att arbeta med försäljning - Snabb, effektiv, lyhörd, flexibel – egenskaper som kan ge en god kundupplevelse - Ansvarstagande - för egen utveckling och för anläggningens framgång – inställningen laget före jaget - Har driv och engagemang för anläggningen - Kan arbeta självständigt och är självgående - Är van att ta egna initiativ och ser vad som behöver göras - Nyfiken på att lära sig nya saker Övrigt: - Erfarenhet av bygg, detaljhandel och kundbemötande är meriterande - Truckvana är meriterande - Truckutbildning och körtillstånd ges internt på anläggningen Arbetstider: - Enligt anläggningens öppettider, inklusive tidig morgon, kvällar och helger. - Tjänsten är semestervikariat med preliminär start från 2025-06-09 Byggmax präglas av en stark företagskultur där respekt och trivsel på jobbet är viktiga ingredienser och där varje individ förväntas bidra. Vi värdesätter dina personliga egenskaper framför erfarenhet och ser gärna att du är snabb, effektiv och lyhörd på samma gång – egenskaper som kan ge en god kundupplevelse. Det du inte redan har kunskap kring, har vi utbildningar för. Vi har en väldigt stark företagskultur med mycket glädje och starkt samarbete i grunden och vi söker dig som vill vara en del av detta. För att matcha oss är du redo att ta ansvar för både din utveckling och för anläggningens framgång, med inställningen laget före jaget. Vi värdesätter mångfald och välkomnar alla sökande, vår rekryteringsprocess är därför byggd för att ge oss en objektivitet. Känner du att detta är rätt utmaning för dig? Tveka inte att ansöka om tjänsten! Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag. Alla hemmasnickare ska kunna förverkliga sina byggdrömmar, det tycker i alla fall vi på Byggmax. Oavsett om det handlar om inomhus-, utomhus- eller trädgårdsprojekt. Därför jobbar alla Byggmaxare mot samma mål: att ge dessa hemmasnickare både råd och möjlighet till det! Byggmax har totalt över 190 butiker fördelat i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Utöver de fysiska butikerna finns även en ständigt växande e-handel. Sedan starten 1993 har Byggmax haft som affärsidé att vara det bästa och billigaste alternativet för hobbysnickare och proffs som vill köpa byggmaterial av bra kvalitet. Vi har gått från att vara en ettrig uppstickare till att bli en av Sveriges största byggmaterialkedjor. Med hjälp av ständiga förbättringar, löpande effektiviseringar och en förändringsbenägen företagskultur har bolaget blivit ett av branschens lönsammaste. I koncernen Byggmax Group ingår även Skånska Byggvaror, Buildor, Right Price Tiles och Næstved Lavpristræ. Varmt välkommen till Byggmax, både som kund och som potentiell medarbetare!
Research shows that women and other under-represented groups within our industry hesitate to apply unless they tick most boxes of a role description. At Stegra, we are building an impact company with sustainability at its core. We need a diverse, inclusive, and authentic team to rally behind our purpose of de-carbonizing hard-to-abate industries, starting with steel. So, if you are equally passionate about our purpose yet concerned that your experience doesn’t perfectly align with the qualifications stated in the job advert, we strongly encourage you to apply anyway. You may be just the right candidate, either for this role – or for another upcoming role in our rapidly growing business. About us: Stegra, formerly know as H2 Green Steel, is on a mission to disrupt the global steel industry by producing green steel, with the end goal of bringing down CO2 emissions to zero. By using green hydrogen and fossil-free electricity instead of coal; water and heat will be our primary emissions. By 2030, our ambition is to produce 5 million tonnes of green steel annually in our fully integrated, digitalized, and sustainable plant in Boden, located in northern Sweden - currently in construction phase. But this is just the beginning – our expertise in green hydrogen will enable us to decarbonize other industries in addition to steel, and we look forward to what’s next in store for us. Project Manager within the Digital Steel Mill Domain As a project manager within the Digital Steel Mill Domain, you will own and lead the digital development agenda. It is a broad responsibility that involves both creating an overall roadmap that ensures business objectives as well as execution on that roadmap. You will lead impactful initiatives, ensuring their value is realized through thoughtful implementation and collaborative change management within the Steel Mill domain. You will also put together different project groups for different projects to implement digital solutions and, in that way, ensure a true connection between the business development and digital development agenda. While the responsibility focuses on the Steel Mill, your true mission lies in enhancing productivity and collaboration in cross-functional value flows. It will be your responsibility to use our cross-functional approach to bring clarity on what is unclear and to bring the right people together to ensure value is optimized for the company in total. Strong emphasis will therefore be on your influential skills and your ability to understand what truly needs to be solved, and to be the one to drive those cross-functional conversations forward – also when functional priorities might be contradictory. Responsibilities: Develop and oversee clear project roadmaps, timelines, and manage priorities towards that roadmap by balancing Stegras overall goals as well as the value creation for The Steel Mill Domain. Coordinate resources and stakeholders to ensure projects are delivered on time, within scope, and budget. Serve as the primary point of contact for all project stakeholders and manage expectations and maintain transparent communication with external- and internal stakeholders and teams. Identify potential risks, develop mitigation strategies, and address challenges to ensure smooth project execution. Set up and lead different cross-functional project groups for specific projects which includes; Responsibility for the deliveries of the project group. Ensure that the right resources are available in the project group to execute on the defined plan. Ensure productivity in the project group by fostering team dynamics and efficient ways of working throughout the project lifecycle. Inspire a culture of continuous improvement, ensuring our solutions evolve to meet future needs. Qualifications: A degree in IT, Engineering or a related field. Relevant experience in Project Management within digital development, product management or related experience, working with operational excellence and process improvement. Experience with digital transformation initiatives and software solution development is highly valued in this role. We value a proactive and organized approach and the ability to adapt to the dynamic challenges of IT projects in industrial environments. A natural ability to engage and motivate diverse teams, building trust and commitment around shared goals. Excellent communication skills are necessary to manage cross-functional teams and engage with both technical and non-technical stakeholders. Meritorious Experience working with Development teams in the past is meritorious. Experience working with project management in the manufacturing or process industry is meritorious. Experience of working in a high-growth or early-stage start-up is a bonus. Location: Boden, Sweden What we can offer you If you are passionate about making actual change and having a positive impact on society and our planet, Stegra offers a unique opportunity to be part of a fun and professional team with high ambitions.
Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Arbetsuppgifter Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem. Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling. • Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Har du dessutom ett tekniskt intresse är du rätt för den här rollen! Övrig information Start: 5 maj Plats: Luleå Lön: Grundlön + möjlighet till bonus I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-30. #Nextgen
BNICE Bemanning söker sjuksköterskor till hemsjukvård/SÄBO i olika kommuner i Norrbotten: Piteå kommun, Gällivare kommun, Överkalix kommun och Jokkmokks kommun, Kalix kommun, Bodens kommun samt det tillkommer även flera kommuner efter hand. Period: Arbete finns för dag, kväll, natt och helg under sommaren. Flesta uppdrag gäller vecka 24-35. Kalix kommun: Vecka 27-32. Vi söker dig: Sjuksköterska/Distriktsjuksköterska som har erfarenhet från arbete inom hemsjukvård. Krav: innehar B-körkort &Erfarenhet av hemsjukvård/SÄBO. Arbetsuppgifter: Sedvanliga arbetsuppgifter som sjuksköterska på hemsjukvård. Vem är du? Som sjuksköterska hos oss på BNICE Bemanning skall du vara: • Är färdigutbildad och legitimerad sjuksköterska • Har ett par års erfarenhet • Utan svårighet kunna tala, skriva och förstå det svenska språket för god kommunikation med patienter och personal. • Är flexibel, har lätt för att anpassa dig till nya arbetsplatser och dess rutiner. • Är bekväm och självgående i din roll som sjuksköterska • Du har ett brinnande intresse för människor och har patienten i fokus. Du uppfyller BNICE ledord och är utvald av oss för att just du kommer göra ett brajobb till kund/beställare Välkommen med din ansökan till BNICE. Kontakta ansvarig för norra regionerna & kommuner: Konsultchef: Therese Odesten Telefon: 0730-634114 Mail: [email protected] Hemsida: www.bnicebemanning.se
BNICE Bemanning söker sjuksköterskor till hemsjukvård/SÄBO i olika kommuner i Norrbotten: Piteå kommun, Gällivare kommun, Överkalix kommun och Jokkmokks kommun, Kalix kommun, Bodens kommun samt det tillkommer även flera kommuner efter hand. Period: Arbete finns för dag, kväll, natt och helg under sommaren. Flesta uppdrag gäller vecka 24-35. Vi söker dig: Sjuksköterska/Distriktsjuksköterska som har erfarenhet från arbete inom hemsjukvård. Krav: innehar B-körkort &Erfarenhet av hemsjukvård/SÄBO. Arbetsuppgifter: Sedvanliga arbetsuppgifter som sjuksköterska på hemsjukvård. Vem är du? Som sjuksköterska hos oss på BNICE Bemanning skall du vara: • Är färdigutbildad och legitimerad sjuksköterska • Har ett par års erfarenhet • Utan svårighet kunna tala, skriva och förstå det svenska språket för god kommunikation med patienter och personal. • Är flexibel, har lätt för att anpassa dig till nya arbetsplatser och dess rutiner. • Är bekväm och självgående i din roll som sjuksköterska • Du har ett brinnande intresse för människor och har patienten i fokus. Du uppfyller BNICE ledord och är utvald av oss för att just du kommer göra ett brajobb till kund/beställare Välkommen med din ansökan till BNICE. Kontakta ansvarig för norra regionerna & kommuner: Konsultchef: Therese Odesten Telefon: 0730-634114 Mail: [email protected] Hemsida: www.bnicebemanning.se
BNICE Bemanning söker sjuksköterskor till hemsjukvård/SÄBO i olika kommuner i Norrbotten: Piteå kommun, Gällivare kommun, Överkalix kommun och Jokkmokks kommun, Kalix kommun, Bodens kommun samt det tillkommer även flera kommuner efter hand. Period: Arbete finns för dag, kväll, natt och helg under sommaren. Flesta uppdrag gäller vecka 24-35. Vi söker dig: Sjuksköterska/Distriktsjuksköterska som har erfarenhet från arbete inom hemsjukvård. Krav: innehar B-körkort &Erfarenhet av hemsjukvård/SÄBO. Arbetsuppgifter: Sedvanliga arbetsuppgifter som sjuksköterska på hemsjukvård. Vem är du? Som sjuksköterska hos oss på BNICE Bemanning skall du vara: • Är färdigutbildad och legitimerad sjuksköterska • Har ett par års erfarenhet • Utan svårighet kunna tala, skriva och förstå det svenska språket för god kommunikation med patienter och personal. • Är flexibel, har lätt för att anpassa dig till nya arbetsplatser och dess rutiner. • Är bekväm och självgående i din roll som sjuksköterska • Du har ett brinnande intresse för människor och har patienten i fokus. Du uppfyller BNICE ledord och är utvald av oss för att just du kommer göra ett brajobb till kund/beställare Välkommen med din ansökan till BNICE. Kontakta ansvarig för norra regionerna & kommuner: Konsultchef: Therese Odesten Telefon: 0730-634114 Mail: [email protected] Hemsida: www.bnicebemanning.se
Välj ett jobb för att visa detaljer