Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apoteket Smedjan.Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Smedjan kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Apoteket Smedjan är centralt beläget i Luleå innerstad och har en jämn kundström hela dagen. Apoteket tillhör apoteksgruppen Luleå innerstad. Du blir en del av arbetsgruppen som arbetar på båda apoteken och betjänar kunder från hela Luleå kommun. Apoteken erbjuder ett fullsortiment av tjänster, inklusive hemleveranser till hela Norrbotten. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällandepatientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci ochläkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdateradpå omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: Vardagar 10.00-19.00, Lördagar 10.00-16.00 & Söndagar 12.00-16.00. Välkommen till Apoteket!

3 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apoteket Lejonet.Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Lejonet kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Apoteket Lejonet är centralt beläget i Luleå innerstad och har en jämn kundström hela dagen. Apoteket tillhör apoteksgruppen Luleå innerstad. Du blir en del av arbetsgruppen som arbetar på båda apoteken och betjänar kunder från hela Luleå kommun. Apoteken erbjuder ett fullsortiment av tjänster, inklusive hemleveranser till hela Norrbotten. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällandepatientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci ochläkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdateradpå omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: Vardagar 08.00-20.00 & Helger 10.00-16.00. Välkommen till Apoteket!

3 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Dollarstore Gällivare söker Butiksmedarbetare på heltid
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, fackhandel

Sugen på att vara med och demokratisera shoppingglädjen för alla våra kunder? Hos oss på Dollarstore kommer du att vara ansiktet utåt – både när våra kunder kommer in i butiken och när de lämnar den. Din uppgift är att se till att de får en positiv upplevelse, från första "hej" till sista "tack och hej då". Om du har erfarenhet av att jobba i kassa är det ett plus, men viktigast är att du gillar att möta människor och ge bra service.Tillsammans med din butikschef ser du till att butiken alltid ser tipptopp ut, är välfylld och inbjudande. Det betyder att du ibland behöver beställa nya varor och alltid hålla ett öga på att allt ser bra ut.Vi jobbar tätt tillsammans i vårt team och hjälps åt med allt som behöver göras. Ibland behöver man rycka in där det behövs och vara beredd på att arbetsuppgifterna kan variera från dag till dag. Hos oss på Dollarstore tycker vi att det ska vara kul att handla lågpris! Om du håller med och vill vara en del av vårt glada gäng, då kan det här vara rätt plats för dig Varför Dollarstore: Som en del av Dollarstores team får du möjlighet att arbeta i en spännande och dynamisk arbetsmiljö där du dagligen får möjlighet att påverka och bidra till vår fortsatta framgång. Vi erbjuder också möjligheter till personlig och professionell utveckling samt förmåner och belöningar för ditt engagemang och din prestation. Är detta rätt utmaning för dig?Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.Vi värdesätter mångfald och välkomnar alla sökande.Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök. Du blir anställd direkt av DollarStore som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Välkommen till DollarStore och en rolig resa! Om oss:Dollarstore är en av Sveriges ledande lågprisaktörer och strävar ständigt efter att erbjuda våra kunder glädje, gemenskap och fantastiska priser. Med över 130 butiker i både Sverige och Danmark och över 2000 engagerade medarbetare fortsätter vi att växa och utvecklas. Sedan augusti 2023 är vi en del av finska Tokmanni Group, och tillsammans är vi en av de ledande lågprisaktörerna i Norden.

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Servicerådgivare till Niemi Bils verkstad i Kiruna!
Niemi Bil 2 AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Niemi Bil är ett av Sveriges snabbast växande företag i bilbranschen, och nu förstärker vi vårt verkstadsteam i Kiruna! Hos oss får du ett varierande arbete där du har möjlighet att utvecklas i takt med organisationen runt dig. Vi är lösningsorienterade, och ett av Sveriges snabbast växande bolag i bilbranschen, och vi tror på att fira våra framgångar tillsammans – både på och utanför arbetsplatsen. Idag finns vii Umeå, Uppsala, Skellefteå, Kiruna och Luleå där vi har vårt huvudsäte. Om rollen Som Servicerådgivare på Niemi Bil kommer du arbeta administrativt vid vår verkstad på Ställverksvägen, där vi jobbar med de bilar vi köper in och säljer från våra olika anläggningar runtom hela landet. I din roll har du kontakt med kunder och hjälper dem att boka rätt service för sin bil, och ser till att varje person får ett tryggt och hjälpsamt bemötande som överträffar deras förväntningar. Du kommer arbeta i ett starkt sammansvetsat team, där laganda och behjälplighet är det absolut viktigaste, och där vårt goda rykte bland våra kunder är vår största stolthet! Ditt arbete är lika varierande som de personer du kommer i kontakt med, och framför allt väldigt utvecklande både tekniskt och personligt, och du kommer ges utrymme att lära dig nya saker varje dag. Vem är du som söker? Vi ser gärna att du har ett stort intresse och nyfikenhet av bilar oavsett märke, och att du är mekaniskt intresserad. Men det är inget krav, det viktigaste är att du är trevlig, hjälpsam och serviceinriktad. Att du är bra på att kommunicera, och är villig att hjälpa både kunder och dina kollegor är viktigt, då du kommer att jobba nära vår försäljningsanläggning. Du tycker om att arbeta både självständigt och tillsammans med ett sammansvetsat team. Personlig service och bra kundbemötande kommer vara en viktig del i rollen. Som person värdesätter vi att du är positiv, målmedveten och ser möjligheter snarare än hinder. Du bör också vara noggrann, kunna hålla många bollar i luften och ha förmågan att anpassa dig till nya situationer. Nyckelkompetenser/förmågor B-körkort Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift. Meriterande kompetenser (ej krav) Lämplig fordonsutbildning Tidigare arbetslivserfarenhet som mekaniker eller av verkstadsbranschen Ansökan Ansökan görs genom att skicka in CV och personligt brev genom formuläret längst ned på sidan. Rekrytering sker löpande, så skicka gärna in din ansökan redan idag! Övrigt Du kommer arbeta på vår verkstad i Kiruna. Tjänsten är på heltid med en inledande provanställning på 6 månader. Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi erbjuder en trygg anställning med kollektivavtal och tjänstepension, och vi värnar om våra medarbetares hälsa genom att erbjuda friskvårdsbidrag. Mer information? Har du funderingar eller frågor som du inte hittar svaret på här? Vänligen kontakta Stefan Patomella, [email protected], 073 823 89 10. Om Niemi Bil Niemi Bil är ett av Sveriges snabbast växande företag i bilbranschen, och störst på marknaden för begagnade bilar i norra Sverige. Vi har i nuläget fem anläggningar som alla tillsammans hjälps åt att skapa framgång för varandra. Idag finns vi i Umeå, Uppsala, Skellefteå, Kiruna och Luleå där vi har vårt huvudsäte. Niemi Bil är ett familjeföretag vars resa började 2006 som verkstad för personbilar i Luleå. Verksamheten har sedan dess vuxit genom att bygga vidare på sitt goda rykte, och att alltid vilja ta nästa steg mot nya framgångar. Vi värdesätter omtänksamhet, lagarbete, och ett driv att alltid vilja göra varje dag lite bättre än föregående. Vår ambition är att växa till 10 anläggningar inom tre år, och vi lyckas med detta genom att bygga vidare på vårt framgångsrika koncept. Vilka vi är Vår kultur återspeglar en norrländsk mentalitet. Lugna på utsidan men inuti har vi en brinnande passion för det vi gör. Här möter vi varje kund som om den vore vår enda och allt görs med hårt jobb, ärlighet och omtanke. “Vi gör det bara om vi kan göra det riktigt bra”, det är vårt motto. Vi växer, vi har nöjda kunder och medarbetare som trivs att arbeta hos oss. För oss är det viktigt att även vara en positiv kraft i samhället. Vi stöttar idrott, kultur och ungdom. Det är vårt sätt att ge tillbaka till de områden som format oss, och i förlängningen bidra till att bygga en ännu bättre morgondag.

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Verkstadscoach till Niemi Bil Kiruna!
Niemi Bil 2 AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Niemi Bil är ett av Sveriges snabbast växande företag i bilbranschen, och nu förstärker vi vårt verkstadsteam i Kiruna! Hos oss får du ett varierande arbete där du har möjlighet att utvecklas i takt med organisationen runt dig. Vi är lösningsorienterade, och ett av Sveriges snabbast växande bolag i bilbranschen, och vi tror på att fira våra framgångar tillsammans – både på och utanför arbetsplatsen. Idag finns vi i Umeå, Uppsala, Skellefteå, Kiruna och Luleå där vi har vårt huvudsäte. Om rollen Som Verkstadscoach på Niemi Bil är du delaktig i att utföra felsökningar, utrustning av begagnade och nya bilar, underhåll, motorservice och reparationer.Även leveransservice av nybilar och felsökning kan ingå i dina arbetsuppgifter. Som verkstadscoachkommer du även arbeta administrativt. Omfattningen kommer variera efter verksamhetens behov.I din roll har du kontakt med kunder och övriga avdelningar på Niemi Bil. Du kommer arbeta i ett starkt sammansvetsat team, där laganda och medhjälplighet är det absolut viktigaste. Vem är du som söker? Vi ser gärna att du har ett stort intresse och nyfikenhet oavsett märke på bilen. Att du är bra på att kommunicera och är villig att hjälpa både kunder och dina kollegor, då du kommer att jobba nära våra försäljningsanläggningar, men också våra inköpsavdelningar och andra delar av organisationen som kan behöva stöd och information om verkstadsrelaterade frågor. Vårt motto är och har alltid varit:"Vi gör det bara om vi kan göra det riktigt bra"och i din roll är det därför viktigt att du arbetar noggrant, och att du ständigt vill utvecklas för att erbjuda bästa möjliga service till våra kunder och samarbetspartners. Du tycker om att arbeta både självständigt och tillsammans med ett sammansvetsat team. Personlig service och bra kundbemötande kommer vara en viktig del i rollen. Det är viktigt att du har en attityd och ett engagemang att ständigt vilja utvecklas i din roll och inom Niemi Bil. Som person värdesätter vi att du är positiv, målmedveten och ser möjligheter snarare än hinder. Du bör också vara noggrann, praktiskt lagd och ha förmågan att anpassa dig till nya situationer. Nyckelkompetenser/förmågor B-körkort Lämplig fordonsutbildning eller motsvarande erfarenhet Tidigare arbetslivserfarenhet som mekaniker eller erfarenhet inom verkstadsbranschen Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift. Engelska och fler språk är meriterande. HV-erfarenhet är meriterande. Ansökan görs genom att skicka in CV och personligt brev genom formuläret längst ned på sidan. Rekrytering sker löpande. Övrigt Du kommer arbeta på vår verkstad i Kiruna. Tjänsten är på heltid med en inledande provanställning på 6 månader. Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi erbjuder en trygg anställning med kollektivavtal och tjänstepension, och vi värnar om våra medarbetares hälsa genom att erbjuda friskvårdsbidrag. Kontakt: Om du har några frågor vänligen kontakta Stefan Patomella, [email protected], 073 823 89 10. Rekrytering och intervjuer sker löpande - är du intresserad vänta inte för länge med din ansökan. Om Niemi Bil Niemi Bil är ett av Sveriges snabbast växande företag i bilbranschen, och störst på marknaden för begagnade bilar i norra Sverige. Vi har i nuläget fem anläggningar som alla tillsammans hjälps åt att skapa framgång för varandra. Idag finns vi i Umeå, Uppsala, Skellefteå, Kiruna och Luleå där vi har vårt huvudsäte. Niemi Bil är ett familjeföretag vars resa började 2006 som verkstad för personbilar i Luleå. Verksamheten har sedan dess vuxit genom att bygga vidare på sitt goda rykte, och att alltid vilja ta nästa steg mot nya framgångar. Vi värdesätter omtänksamhet, lagarbete, och ett driv att alltid vilja göra varje dag lite bättre än föregående. Vår ambition är att växa till 10 anläggningar inom tre år, och vi lyckas med detta genom att bygga vidare på vårt framgångsrika koncept. Vilka vi är Vår kultur återspeglar en norrländsk mentalitet. Lugna på utsidan men inuti har vi en brinnande passion för det vi gör. Här möter vi varje kund som om den vore vår enda och allt görs med hårt jobb, ärlighet och omtanke. “Vi gör det bara om vi kan göra det riktigt bra”, det är vårt motto. Vi växer, vi har nöjda kunder och medarbetare som trivs att arbeta hos oss. För oss är det viktigt att även vara en positiv kraft i samhället. Vi stöttar idrott, kultur och ungdom. Det är vårt sätt att ge tillbaka till de områden som format oss, och i förlängningen bidra till att bygga en ännu bättre morgondag.

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Driftansvarig Hotell Drottninggatan 11
E&A-Gruppen AB
Hotellreceptionister m.fl.

Hos oss på Hotell Drottninggatan 11 ochDG11 blir du en del av ett roligt, sammansvetsat och målmedvetet team. Vi gillar att göra det lilla extra och drivs av att utvecklas ochvill att alla i företaget ska vara en del av det.Hotellet är i en expansiv fas med planer för byggnationer av fler hotellrum och vi bygger i dagsläget ut vår konferensavdelning. Som driftansvarig för hotelletkommer du tillsammans med vår platschefatt ansvara för den dagligadriften av hotellet. I din arbetsroll kommer du att ansvara för hotellbokningar, prissättning/-justeringar,beställningar, rutiner, kvalitétskontroll, onboarding av ny personal med mera. Du kommer primärt att jobba nära 2-3 medarbetare på hotellet (reception och städ) men kommer också ingå i en driftgrupp där platschef ochdriftansvariga för restaurangen och köket också ingår. Jobbet hos oss är stimulerande ochfartfyllt.Du som söker bör vara stresstålig och gilla att vara spindeln i nätet. Arbetsdagarna består både av administration och receptionsarbete men även av arbetsledning, stöttning vid lunchservering, konferenser med mera. På Hotell Drottninggatan 11möter vi alltid våra gäster med ett leende och ett genuint engagemang. Vi söker dig som är serviceinriktad, stresstålig, som har sinne för detaljer och uppskattar det personliga mötet med våra gäster. Vi värdesätter dina personliga egenskaper och ser det som meriterande att ha jobbat med liknande arbeten. Tjänsten är en heltidstjänst där arbete främst sker dagtid vardagar. I rollen bör du vara flexibel och beredd att stötta upp vid behov. Viss flexibilitet kring arbetstider och upplägg finns.

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Erfaren utvecklare till Softhouse i Luleå
Softhouse Nordic AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

På Softhouse befinner vi oss i en viktig fas på vår tillväxtresa och nu är vi på jakt efter fler utvecklare som vill ansluta till vårt kontor i Luleå. Vi brinner för ny teknik och gillar att utveckla, och utvecklas, tillsammans.Om Softhouse Inom Softhouse är vi ca. 300 medarbetare fördelade på våra 10 kontor och tillsammans levererar vi tjänster och mjukvara i världsklass. I Luleå är vi idag drygt 20 personer och du hittar oss i centrala lokaler på Kyrkogatan, med fin utsikt över Södra Hamn. Här möts du av trevliga kollegor som arbetar som enskilda specialister eller i sammansvetsade team för att erbjuda våra kunder bästa möjliga IT-kompetens. I Luleå finns även vårt team Neava Design Studio som ligger i framkant inom 3D-visualisering och Augmented Reality. Passar du i rollen? Vi söker dig som är en erfaren utvecklare med ett intresse för de senaste trenderna inom mjukvaruutveckling.Vi ser gärna att du har bra koll på backend ochJava-utveckling, men det är också ett plus om du trivs med att arbeta över hela stacken.För att lyckas i rollen tror vi att du: Har fleraårs professionell erfarenhet av mjukvaruutveckling, gärna i en konsultroll. Har god kunskap inom system- och mjukvaruutveckling.Du behärskar Java men har också vana attnavigera inom flertalet olika teknikstackar. Är en förtroendeingivande relationsskapare som har en lyhördhet för kunders behov och en vilja att erbjuda bästa möjliga mjukvarulösning. Drivs av att utvecklas och att dela dina kunskaper med kollegor. Kan uttrycka dig obehindrat på svenska och engelska. Vad du får hos oss Här får du möjlighet att bli del av ett framåtsträvande bolag där du och din work-life-balance är i fokus. Utöver vårt generösa förmånspaket får du också: Möjlighet att påverka och bidra till företagets framgång, i en inspirerande arbetsmiljö med engagerade kollegor. En mix av spännande och utmanande uppdrag med allt från nyutveckling till förvaltning och vidareutveckling. Individuellt anpassad kompetensutveckling och aktiv kunskapsdelning med andra duktiga Softhouse-kollegor. Stämningen är öppen och prestigelös där vi delar med oss av kunskap och erfarenheter. Ett team som gillar att göra saker tillsammans för att förhöja vardagen. Ett värderingsstyrt bolag där vi alla känner igen oss i våra värdeord: Team, Enkelhet, Mod och Passion. Låter det intressant? Vårt urval sker löpande, skicka in din ansökan!

30 januari 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Personbilssäljare till Niemi Bil Kiruna
Niemi Bil 2 AB
Butikssäljare, fackhandel

Nu söker vi efter en driven och engagerad personbilssäljare till vår anläggning i Kiruna! Om rollen I rollen som säljare på Niemi Bil kommer du att guida kunden genom hela bilköpet, från start till mål. Bilen är ofta den största affär man gör i livet, och som säljare är det din uppgift att hjälpa kunden till rätt bil för just deras situation. Det är ett arbete där du bygger långvariga relationer med kunder, och din förmåga att skapa ett gott rykte för både dig själv och Niemi Bil är det som avgör din framgång i det långa loppet. Vi arbetar alltid efter att ha branschens nöjdaste kunder och detta möjliggör vi tillsammans som ett lag - och vi tror att du som söker den här tjänsten motiveras av lagarbete och att arbeta i ett nära sammansvetsat team. Vi på Niemi Bil ställer höga krav på kvalitet, engagemang och viljan att lära sig. Därför söker vi dig som älskar att tävla, är resultatorienterad och inte räds en utmaning. Tidigare erfarenhet av bilar är inte ett krav, utan du kommer utbildas och introduceras på plats, och få den hjälp du behöver för att lyckas. Vi värdesätter att du är nyfiken och öppen för att alltid lära dig lösa varje utmaning lite bättre än sist. Kvalifikationer B-körkort(manuell)är ett krav Flytande i tal och skrift för svenska och engelska. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Minst två års arbetslivserfarenhet. Tidigare arbete med annanförsäljning är meriterande. Ansökan görs genom att skicka in CV och personligt brev i formuläret nedan. Rekrytering och intervjuer sker löpande - så om du är intresserad vänta inte med din ansökan! Övrigt Du kommer att arbeta på vår anläggning i Kiruna.Tjänsten är på heltid och utgår från 6 månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse.Vi erbjuder en trygg anställning med kollektivavtal och tjänstepension, och vi värnar om våra medarbetares hälsa genom att erbjuda friskvårdsbidrag. Vi värdesätter jämställdhet och mångfald – vi tror på att fler perspektiv ger oss möjligheter till ännu bättre kundservice. Rekrytering och intervjuer sker löpande - är du intresserad vänta inte för länge med din ansökan. Kontakt: Om du har några frågor vänligen kontakta StefanPatomella,[email protected],073 823 89 10. Om Niemi Bil Niemi Bil är ett av Sveriges snabbast växande företag i bilbranschen, och störst på marknaden för begagnade bilar i norra Sverige. Vi har i nuläget fem anläggningar som alla tillsammans hjälps åt att skapa framgång för varandra. Idag finns vi i Umeå, Uppsala, Skellefteå, Kiruna och Luleå där vi har vårt huvudsäte. Niemi Bil är ett familjeföretag vars resa började 2006 som verkstad för personbilar i Luleå. Verksamheten har sedan dess vuxit genom att bygga vidare på sitt goda rykte, och att alltid vilja ta nästa steg mot nya framgångar. Vi värdesätter omtänksamhet, lagarbete, och ett driv att alltid vilja göra varje dag lite bättre än föregående. Vår ambition är att växa till 10 anläggningar inom tre år, och vi lyckas med detta genom att bygga vidare på vårt framgångsrika koncept. Vilka vi är Vår kultur återspeglar en norrländsk mentalitet. Lugna på utsidan men inuti har vi en brinnande passion för det vi gör. Här möter vi varje kund som om den vore vår enda och allt görs med hårt jobb, ärlighet och omtanke. “Vi gör det bara om vi kan göra det riktigt bra”, det är vårt motto. Vi växer, vi har nöjda kunder och medarbetare som trivs att arbeta hos oss. För oss är det viktigt att även vara en positiv kraft i samhället. Vi stöttar idrott, kultur och ungdom. Det är vårt sätt att ge tillbaka till de områden som format oss, och i förlängningen bidra till att bygga en ännu bättre morgondag.

30 januari 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Orderadministratör / Administratör
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Nu finns möjligheten att starta din karriär inom administration och kundservice hos Telia i Luleå. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter Som orderadministratör arbetar du med orderläggning och registrering i flertalet system. Du löser och hanterar en stor variation av beställningar till privatkunder. Du hanterar även felregistreringar och avvikelser, där din uppgift är att se till att ärendet blir löst och att berörda parter är informerade. I rollen ingår kontakt med både dina kollegor och kunder. Du tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll, tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder. Första veckorna på din anställning erbjuds du en introduktion och utbildning. Därefter har du kontinuerlig dialog med din närmsta chef på Telia och Bravura. Du får stöttning i ditt dagliga arbete för att ta nästa steg i din utveckling och få kunskap inom ytterligare kompetensområden. Beroende på din utveckling och intresse finns det goda möjligheter att vidareutveckla din karriär inom Telia. Telia erbjuder en modern och flexibel arbetsplats med möjligheter att arbeta hemifrån när du blivit självgående i din roll. • Administrera order, felregistreringar och avvikelser • Supportera ärenden via telefon och chatt • Samarbeta med kollegor för att lösa kundens behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska • Erfarenhet inom administration/kundservice är meriterande I rollen som orderadministratör är det viktigt att du visar ett stort engagemang till att bidra med en god service och nöjda kunder. Du har en god förmåga att kommunicera i tal och skrift då du hanterar många olika kontaktytor. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter. Du ingår i ett team där det är viktigt att man värnar om varandra, därav ser vi att du är en lagspelare som trivs i samarbete med andra. Övrig information Start: 24e februariPlats: LuleåLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-02.

29 januari 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Vi söker vaccinsköterskor till Luleå, Umeå och Östersund
AB Big Care
Grundutbildade sjuksköterskor

Vi söker efter SSK med vaccinerfarenhet på vår + sommaruppdrag i antingen Umeå, Östersund eller Luleå! Vid intresse vänligen hör av dig så berättar vi mer! Skallkrav: Erfarenhet av MittVaccin Mycket god datorvana Vaccinationserfarenhet Erfarenhet av resevaccin Uppdaterat CV Två skriftliga referenser Personliga egenskaper: Mycket god datorvana Flyande Svenska i tal och skrift

29 januari 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025