Vikarier i Hemtjänsten Harads.
Inre Kraft i Norr AB
Vårdbiträden

Vill du bli en av oss som ger våra hemtjänst kunder det lilla extra? Vi söker vikariertill vår hemtjänstverksamheti Harads Vi önskar dig med stort engagemang, ansvarskännande, flexibilitet och framåtanda. Du bör vara en positiv person som tycker att arbete med människor är stimulerande. Vi vill att du är kommunikativ och har goda kunskaper i det svenska språket. ARBETSUPPGIFTERSedvanliga arbetsuppgifter inom vård & omsorg hos brukare i hemmiljö.KVALIFIKATIONERVård- och omsorgsprogrammet ,vårdbiträdes utbildning eller är genuint intresserad av att arbeta med människor.Meriterande är om du har erfarenhet av arbete inom vård och omsorg. Du är trygg i att dokumentera i och använda olika system som behövs i arbetet. Du bör behärska svenska språket i tal, skrift och läsförståelse, då det innebär kontakt med brukare, anhöriga, dokumentation och inläsning av information som berör arbetet.Meriterande om du har kunskap och erfarenhet av medicinhantering och har haft medicindelegering.B-körkort är en merit men vi välkomnar även sökande utan körkort då vår verksamhet inte alltid behöver vara bilburen. Arbetet innebär varierande arbetstider, vardagar och vardagkvällar samt helger. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon. Rekrytering sker löpande så vi mottar gärna din ansökan så snart som möjligt. VarmtVälkommen med din ansökan!

22 januari 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Sommarvikarier 2025 till Hemtjänsten i Harads.
Inre Kraft i Norr AB
Vårdbiträden

Vill du bli en av oss som ger våra hemtjänst kunder det lilla extra? Vi sökerSommarvikarier inför sommaren 2025 till vår hemtjänst verksamhet i Harads.Vi önskar dig med stort engagemang, ansvarskännande, flexibilitet och framåtanda. Du bör vara en positiv person som tycker att arbete med människor är stimulerande. Vi vill att du är kommunikativ och har goda kunskaper i det svenska språket. ARBETSUPPGIFTERSedvanliga arbetsuppgifter inom vård & omsorg hos brukare i hemmiljö.KVALIFIKATIONERVård- och omsorgsprogrammet ,vårdbiträdes utbildning eller är genuint intresserad av att arbeta med människor. Du som söker måste vara minst 18 år .Meriterande är om du har erfarenhet av arbete inom vård och omsorg.Du är trygg i att dokumentera i och använda olika system som behövs i arbetet.Du bör behärska svenska språket i tal, skrift och läsförståelse, då det innebär kontakt med brukare, anhöriga, dokumentation och inläsning av information som berör arbetet.Meriterande om du har kunskap och erfarenhet av medicinhantering och har haft medicindelegering. B-körkort är en merit men vi välkomnar även sökande utan körkort då vår verksamhet inte alltid behöver vara bilburen. Arbetet innebär varierande arbetstider, vardagar och vardagkvällar samt helger. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon. Rekrytering sker löpande så vi mottar gärna din ansökan så snart som möjligt. Varmt Välkommen med din ansökan!

22 januari 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Mystery Shopper sökes till uppdrag i Haparanda

Vi på Remarkable söker efter dig som vill genomföra Mystery Shopping-uppdrag i vår. Arbetet är enkelt, men kräver stor noggrannhet och seriositet. Du skall agera som en vanlig kund och observera bl.a. servicebemötandet och butiken som helhet. Att du har körkort och tillgång till bil är att rekommendera. Ett besök, inklusive rapportering, tar ca 30 minuter. Besöket är uppdelat i tre delar: Anonym del (Du går in i butiken och köper en specifik produkt) Presentation (Du presenterar dig som Mystery Shopper) Öppen del (Du observerar och rapporterar bl.a. kampanjer, exponering mm) Du får en skriftlig arbetsbeskrivning inför uppdraget. Ersättningen är 190kr/timme (gäller både resa till och från butik samt tiden som spenderas i butik) och milersättning. Alla ansökningar hanteras via hemsidan. Vill du få fler jobbtips? Connecta med oss: https://jobb.remarkable.se/

21 januari 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Housekeeper till Elite Hotel Frost i Kiruna – 75% tjänst

Hej, Vi söker nu en driven och engagerad housekeeper till vårt nya Elite Hotel Frost i Kiruna, med start i april 2025. Tjänsten är på 75% och innebär att du blir en viktig del av vårt team, som ser till att våra gäster möts av en ren och trivsam miljö i världsklass. Vad vi söker: Du har ett öga för detaljer och tycker om att skapa en inbjudande miljö för våra gäster. Du trivs med att arbeta självständigt, men även som en del av ett team. Erfarenhet från liknande arbete är meriterande, men det viktigaste är din inställning och servicekänsla. Du är flexibel, ansvarstagande och redo att bidra med positiv energi i vardagen. Vi erbjuder: En unik möjlighet att vara med från starten på vårt nya hotell och bidra till att sätta standarden. Ett tryggt och engagerande arbetsklimat med möjlighet till utveckling inom Elite Hotels. Konkurrenskraftiga villkor och en arbetsplats i en inspirerande miljö. Är du redo för en ny utmaning och vill vara med och skapa oförglömliga upplevelser för våra gäster? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökan: Skicka din ansökan och CV genom att klicka på länken nedan. OBS: Sök innan 3 Mars. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig, Silvester Mujkic, Hotelldirektör via E-postpå [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

21 januari 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Säljare - Friluftsliv och jakt 60%
Xxl Sport & Vildmark AB
Butikssäljare, fackhandel

Nu har du chansen att bli en del av vårt kompetenta team på XXL Luleå! Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv och arbetar tillsammans som ett team för att nå våra gemensamma mål! Vi delar upp våra varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning - Barn och fritid - Friluftsliv och jakt - Skidor och cyklar – Verkstad - Lager och logistik - Kassa. Tjänsten är Deltid på 60% på avdelningen friluftsliv och jaktmed tillträde from 20250220, eller enligt överenskommelse. Avdelningen friluftsliv och jakt är för dig som älskar livet utomhus. Här säljer vi allt av utrustning och kläder för jakt och friluftsaktiviteter. I tjänsten som säljare är ditt viktigaste syfte att kunderna får en bra kundupplevelse och är nöjda när de lämnar butiken. Arbetsuppgifter: Hjälpa kunderna att hitta rätt produkter Packa upp och ställa upp varor, och bidra till att hålla avdelningen ren och snygg Bidra med utbildning av egna kollegor Praktisera XXL:s driftsstandarder och följa gällande rutiner och riktlinjer För att lyckas i rollen tror vi att du: Motiveras av att skapa goda kundupplevelser Har ett intresse för sport och friluftsliv, och för produkterna vi säljer Har god samarbetsförmåga och arbetar för att nå teamets gemensamma mål Trivs med att jobba i ett högt tempo Är självgående och tar initiativ Behärskar svenska eller ett skandinaviskt språk, skriftligt och muntligt Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss? Hos XXL har vi fokus på våra medarbetare, deras utveckling och ett bra arbetsklimat. Vi arbetar strukturerat med utbildning och vidareutveckling av våra medarbetare. Hos oss finns goda möjligheter till intern utveckling och karriärmöjligheter. Vi har ett inkluderande klimat, där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi kan erbjuda goda personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga villkor och möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja! Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida: Karriärsida - XXL Sverige (teamtailor.com) Är du den vi söker?Då ser vi fram emot att ta emot din ansökan! Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Ansök på tjänsten via knappen "Ansök här". Vi har valt att ersätta det personligabrevet med frågor. När du ska söka tjänsten kommer du att bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
IOT-tekniker
Bravura Sverige AB
Drifttekniker, IT

Vi söker nu en driven servicetekniker till OneCo. I denna roll får du en varierad vardag där du arbetar med installation av IT-, data- och kommunikationsutrustning. Här blir du en viktig del av teamet där du får möjligheten att ta stort eget ansvar. Tjänsten är tillgänglig omgående, så skicka in din ansökan idag! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 2 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos OneCo. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida. Om företaget OneCo är en ledande leverantör av servicetjänster inom teknisk infrastruktur. Deras ambition är att vara en god bidragsgivare i den utveckling och förändring som kommer till följd av det gröna skiftet och digitaliseringen. Det gäller användning av energi och produkter på ett klimatvänligt sätt, men även teknik för att förnya, förenkla och förbättra värdeskapande och innovation på ett hållbart sätt. OneCo bygger fibernät, WiFi- och mobilnät och arbetar i nära samarbete med energibolag inom mätning, distribution och datainsamling. OneCo har idag 3000 anställda internationellt och i Sverige cirka 500 medarbetare. De agerar ofta som länk mellan operatörer, energibolag, slutanvändare och leverantörer. Kunderna är internationella bolag, lokala företag, kommuner, elnätsbolag, fiberföreningar, nätägare och konsumenter. Arbetsuppgifter Som servicetekniker får du en varierande och dynamisk roll där du ansvarar för att byta ut och uppgradera utrustning på stationer samt installera switchar. Arbetet sker både på nätverksnoder och vid behov direkt hos kunder, vilket ger dig en bred och omväxlande arbetsmiljö. Tjänsten är resande och sträcker sig över hela Norrbotten, vilket innebär att ingen dag är den andra lik. Detta är en roll för dig som trivs med att kombinera tekniskt arbete med nya miljöer och utmaningar. • Installation och byte av utrustning • Resor runt om i Norrbotten Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Intresse inom it/nätverk/telekom • B-körkort • Svenska och engelska, i tal och skrift Vi söker dig som värdesätter en varierande roll där resor är en naturlig del av arbetet. Du trivs i ett högt tempo och har förmågan att anpassa dig till olika situationer med flexibilitet och engagemang. För oss är det viktigt att du är noggrann och arbetar med ett starkt fokus på kvalitet, samtidigt som du tar ansvar för att leverera arbete av högsta standard. Din förmåga att hantera en dynamisk vardag med entusiasm och professionalism är något vi värdesätter högt. Övrig information Start: OmgåndePlats: NorrbottenLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-01-31.

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Servicerådgivare till Niemi Bils verkstad i Kiruna!
Niemi Bil 2 AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Niemi Bil är ett av Sveriges snabbast växande företag i bilbranschen, och nu förstärker vi vårt verkstadsteam i Kiruna! Hos oss får du ett varierande arbete där du har möjlighet att utvecklas i takt med organisationen runt dig. Vi är lösningsorienterade, och ett av Sveriges snabbast växande bolag i bilbranschen, och vi tror på att fira våra framgångar tillsammans – både på och utanför arbetsplatsen. Idag finns vii Umeå, Uppsala, Skellefteå, Kiruna och Luleå där vi har vårt huvudsäte. Om rollen Som Servicerådgivare på Niemi Bil kommer du arbeta administrativt vid vår verkstad på Ställverksvägen, där vi jobbar med de bilar vi köper in och säljer från våra olika anläggningar runtom hela landet. I din roll har du kontakt med kunder och hjälper dem att boka rätt service för sin bil, och ser till att varje person får ett tryggt och hjälpsamt bemötande som överträffar deras förväntningar. Du kommer arbeta i ett starkt sammansvetsat team, där laganda och behjälplighet är det absolut viktigaste, och där vårt goda rykte bland våra kunder är vår största stolthet! Ditt arbete är lika varierande som de personer du kommer i kontakt med, och framför allt väldigt utvecklande både tekniskt och personligt, och du kommer ges utrymme att lära dig nya saker varje dag. Vem är du som söker? Vi ser gärna att du har ett stort intresse och nyfikenhet av bilar oavsett märke, och att du är mekaniskt intresserad. Men det är inget krav, det viktigaste är att du är trevlig, hjälpsam och serviceinriktad. Att du är bra på att kommunicera, och är villig att hjälpa både kunder och dina kollegor är viktigt, då du kommer att jobba nära vår försäljningsanläggning. Du tycker om att arbeta både självständigt och tillsammans med ett sammansvetsat team. Personlig service och bra kundbemötande kommer vara en viktig del i rollen. Som person värdesätter vi att du är positiv, målmedveten och ser möjligheter snarare än hinder. Du bör också vara noggrann, kunna hålla många bollar i luften och ha förmågan att anpassa dig till nya situationer. Nyckelkompetenser/förmågor B-körkort Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift. Meriterande kompetenser (ej krav) Lämplig fordonsutbildning Tidigare arbetslivserfarenhet som mekaniker eller av verkstadsbranschen Ansökan Ansökan görs genom att skicka in CV och personligt brev genom formuläret längst ned på sidan. Rekrytering sker löpande, så skicka gärna in din ansökan redan idag! Övrigt Du kommer arbeta på vår verkstad i Kiruna. Tjänsten är på heltid med en inledande provanställning på 6 månader. Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi erbjuder en trygg anställning med kollektivavtal och tjänstepension, och vi värnar om våra medarbetares hälsa genom att erbjuda friskvårdsbidrag. Mer information? Har du funderingar eller frågor som du inte hittar svaret på här? Vänligen kontakta Stefan Patomella, [email protected], 073 823 89 10. Om Niemi Bil Niemi Bil är ett av Sveriges snabbast växande företag i bilbranschen, och störst på marknaden för begagnade bilar i norra Sverige. Vi har i nuläget fem anläggningar som alla tillsammans hjälps åt att skapa framgång för varandra. Idag finns vi i Umeå, Uppsala, Skellefteå, Kiruna och Luleå där vi har vårt huvudsäte. Niemi Bil är ett familjeföretag vars resa började 2006 som verkstad för personbilar i Luleå. Verksamheten har sedan dess vuxit genom att bygga vidare på sitt goda rykte, och att alltid vilja ta nästa steg mot nya framgångar. Vi värdesätter omtänksamhet, lagarbete, och ett driv att alltid vilja göra varje dag lite bättre än föregående. Vår ambition är att växa till 10 anläggningar inom tre år, och vi lyckas med detta genom att bygga vidare på vårt framgångsrika koncept. Vilka vi är Vår kultur återspeglar en norrländsk mentalitet. Lugna på utsidan men inuti har vi en brinnande passion för det vi gör. Här möter vi varje kund som om den vore vår enda och allt görs med hårt jobb, ärlighet och omtanke. “Vi gör det bara om vi kan göra det riktigt bra”, det är vårt motto. Vi växer, vi har nöjda kunder och medarbetare som trivs att arbeta hos oss. För oss är det viktigt att även vara en positiv kraft i samhället. Vi stöttar idrott, kultur och ungdom. Det är vårt sätt att ge tillbaka till de områden som format oss, och i förlängningen bidra till att bygga en ännu bättre morgondag.

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Digital Domain Manager within Enabling Plants
H2GS AB
IT-chefer

Research shows that women and other under-represented groups within our industry hesitate to apply unless they tick most boxes of a role description. At Stegra, we are building an impact company with sustainability at its core. We need a diverse, inclusive, and authentic team to rally behind our purpose of de-carbonizing hard-to-abate industries, starting with steel.So, if you are equally passionate about our purpose yet concerned that your experience doesn’tperfectlyalign with the qualifications stated in the job advert, we strongly encourage you to apply anyway. You may be just the right candidate, either for this role – or for another upcoming role in ourrapidlygrowingbusiness. About us: Stegra, is on a mission to disrupt the global steel industry by producing green steel, with the end goal of bringing down CO2emissions to zero. By using green hydrogen and fossil-free electricity instead of coal; water and heat will be our primary emissions. By 2030, our ambition is to produce 5 million tonnes of green steel annually in our fully integrated, digitalized, and sustainable plant in Boden, located in northern Sweden - currently in construction phase. But this is just the beginning – our expertise in green hydrogen will enable us to decarbonize other industries in addition to steel, and we look forward to what’s next in store for us. We are looking for talented, innovative, and purpose-driven people to join our rapidly growing and diverse team. Our employees get to learn everyday, implement the latest technology and test and put their ideas into practice. Together, we are building an impact company with sustainability at its core – for our people, customers, investors, society, and planet. Digital Domain Manager – Enabling Plants As the Digital Domain Manager for Enabling Plants, you will lead a talented team dedicated to developing and delivering the digital capabilities required for cutting-edge hydrogen and DRI manufacturing operations. In addition to serving hydrogen and DRI production, your team will also work with digitalized asset management (including asset information and maintenance management), workforce safety processes, and providing solutions for Greenhouse Gas (GHG) traceability across the entire production chain. As part of the Stegra Boden digital leadership team, you will collaborate with other digital domain managers to continuously improve and evolve Stegra’s digital development processes, contributing to an innovative and efficient digital ecosystem. If you thrive in a leadership role at the intersection of technology and sustainable production, this position is an exciting opportunity to make a significant impact! Key Responsibilities Digital Domain Leadership & Strategy: Take overall responsibility for all digital implementations within the domain. Drive the domain’s digital technology strategies and ensure alignment with business needs. Build and maintain a digital development roadmap that supports the prioritized business function roadmap in the respective areas. Budget & Vendor Management: Act as the budget owner for the domain’s digital solutions. Manage relationships with external partners and vendors to ensure effective collaboration and delivery. Business Collaboration & Stakeholder Management: Serve as the primary point of contact for the business function. Understand business needs, prioritize initiatives, and enable cross-functional collaboration. Team Leadership & Development: Build, maintain, and develop a high-performing digital development team. Define team deliverables and ensure the team has the necessary resources and support to achieve their goals. Create and implement a long-term plan for recruitment and development of team members. People Management & Work Environment: Foster a motivating and balanced work environment where team members understand the business impact of their contributions. Provide continuous feedback, encourage personal growth, and support professional development. Qualifications: Proven understanding of business domains such as process industry, asset management, workforce safety, IT/OT integrations, and GHG traceability, with experience applying digital solutions in the heavy industry sector. The ideal candidate should also be able to be an individual contributor in one or several relevant fields within the digital domain. Proven knowledge of digital product lifecycles, from concept to delivery, including the ability to define and prioritize roadmaps, handle backlogs, and execute sprint plans effectively. Demonstrated leadership skills, including the ability to lead, support, and guide digital developers and architects, foster a collaborative environment, and incorporate user feedback into product development. Excellent communication skills, with the ability to translate business needs into digital requirements and explain complex technologies to non-technical stakeholders. Proven track record in driving digital transformation initiatives and addressing resistance to change in traditional industrial environments. Proven understanding of current digital technology trends and their applications within the heavy industry. Personal qualities We are looking for someone who excels at building strong relationships in a diverse and inclusive environment. Curiosity, openness, and a proactive mindset to explore what’s next are qualities we highly value. As our organization is growing rapidly, adaptability is key. We need someone who thrives in a dynamic setting where responsibilities, needs, and conditions can evolve over time. Location: Boden, Sweden Applications will be reviewed continuously, so we encourage you to submit your application as soon as possible.

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Digital Domain Manager within Finance and P&O
H2GS AB
IT-chefer

Research shows that women and other under-represented groups within our industry hesitate to apply unless they tick most boxes of a role description. At Stegra, we are building an impact company with sustainability at its core. We need a diverse, inclusive, and authentic team to rally behind our purpose of de-carbonizing hard-to-abate industries, starting with steel.So, if you are equally passionate about our purpose yet concerned that your experience doesn’tperfectlyalign with the qualifications stated in the job advert, we strongly encourage you to apply anyway. You may be just the right candidate, either for this role – or for another upcoming role in ourrapidlygrowingbusiness. About us: Stegra, is on a mission to disrupt the global steel industry by producing green steel, with the end goal of bringing down CO2emissions to zero. By using green hydrogen and fossil-free electricity instead of coal; water and heat will be our primary emissions. By 2030, our ambition is to produce 5 million tonnes of green steel annually in our fully integrated, digitalized, and sustainable plant in Boden, located in northern Sweden - currently in construction phase. But this is just the beginning – our expertise in green hydrogen will enable us to decarbonize other industries in addition to steel, and we look forward to what’s next in store for us. We are looking for talented, innovative, and purpose-driven people to join our rapidly growing and diverse team. Our employees get to learn everyday, implement the latest technology and test and put their ideas into practice. Together, we are building an impact company with sustainability at its core – for our people, customers, investors, society, and planet.Digital Domain Manager – Finance and P&O We are looking for a Digital Domain Manager to lead the way in creating highly efficient, digitalized operations within the Finance and People & Organization (P&O) domains. In this role, you will be responsible for securing a well-defined digital roadmap and its implementation that aligns with business objectives, both in the short and long term, in close collaboration with the respective business functions. This role involves driving digital transformation strategies, overseeing all digital implementations within Finance and P&O, and ensuring successful collaboration across functional teams. You will also act as the main point of contact for these domains, managing relationships with internal stakeholders and external partners. While your focus will be on specific business domains, your mission also includes improving productivity and fostering collaboration across cross-functional value flows. You’ll be responsible for clarifying uncertainties, bringing the right stakeholders together, and ensuring value is maximized for the company as a whole. This role requires strong influence, a deep understanding of core issues, and the ability to drive cross-functional discussions forward, even when priorities may conflict. Responsibilities: Lead the digital domain for Finance and People & Organization (P&O), ensuring efficient and successful digital implementations while driving and implementing digital technology strategies aligned with organizational goals. Develop and own the digital development roadmap to align with and support the prioritized business function roadmap for Finance and P&O. Act as the main point of contact for the Finance and P&O business domains, managing relationships with stakeholders, partners, and vendors, and ensuring strong collaboration and understanding of business needs and priorities. Facilitate cross-functional collaboration to address challenges and optimize value across the organization. Build and lead a high-performing team by recruiting, developing, and supporting team members, while fostering a motivating and inclusive work environment. Define team deliverables, provide the necessary tools and resources, and ensure individuals understand the business impact of their work. Support the personal and professional growth of team members by providing continuous feedback and creating long-term development plans. Qualifications: Proven understanding of business domains such as finance and HR, with insights into their application within the heavy industry sector. The ideal candidate should also be able to contribute individually to relevant areas in digital finance and P&O. Comprehensive knowledge of product development lifecycles, from initial concept to final delivery. Demonstrated experience in leading digital transformation initiatives, including overcoming resistance to change in traditional industrial environments. Exceptional verbal and written communication skills, with the ability to convey complex ideas clearly and effectively. Excellent organizational skills, capable of overseeing multiple product development streams while ensuring alignment with the organization’s broader digital transformation strategy. Ability to drive change across all organizational levels, effectively communicating with C-level executives to enable informed decisions, while also collaborating closely with digital teams, developers, and architects to design and implement detailed solutions. Personal qualities We are looking for someone who excels at building and maintaining strong relationships in a diverse and inclusive environment. You should be curious, open-minded, and proactive, with a passion for exploring new and innovative solutions. Location:Stockholm, Sweden Applications will be reviewed continuously, so we encourage you to submit your application as soon as possible.

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Javautvecklare till familjärt företag i Luleå!
Syspartner Consulting AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Är du vår nästa Javautvecklare?Om du har ett stort intresse för Javautveckling och söker en roll i ett företag där gemenskap och generositet står i centrum, då ärdu va den vi letar efter. På SysPartner erbjuder vi en utmanande och dynamisk roll som Javautvecklare, där du får möjlighet att arbeta med de senaste teknologierna och delta i spännande projekt hos våra kunder, som varierar från medelstora till stora företag. Om rollen som Javautvecklare Som Javautvecklare på SysPartner kommer du att ha en central roll i spännande utvecklingsprojekt ute hos våra kunder.Ditt arbete kommer att innefatta utveckling av Java-applikationer och -system, samt nära samarbete med kunder för att förstå deras behov och erbjuda skräddarsydda lösningar. Kvalifikationer Relevant akademisk utbildning Minst 2 års erfarenhet av Java-utveckling Erfarenhet av arbete med databaser Erfarenhet av API-utveckling och integration Förmåga att arbeta självständigt och i team Befattningen kan komma att kräva att du genomgår och godkänns enligt vid var tids gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där krav finns på säkerhetsklassinplacering, kan i förekommande fall, medföras krav på visst medborgarskap. Meriterande erfarenhet Kunskap om webbaserad utveckling och moderna ramverk som Angular eller Reactär ett plus Erfarenhet av molntjänster som AWS eller Azure Kunskap i kontinuerlig integration och leverans (CI/CD) Erfarenhet av Docker och Kubernetes för containerbaserad utveckling och orkestrering Din ProfilDu är initiativrik, en lagspelare och bidrar med positiv energi till teamet. Du trivs med nya utmaningar och har en analytisk förmåga samt systematiskt arbetssätt. Vilka är SysPartner?SysPartner, grundat i Linköping 2005 och med kontor i Luleå, Stockholm och Västerås. är experter inom systemutveckling och IT-infrastruktur. Vi förenar en familjär företagskultur med spännande och utmanande uppdrag hos våra kunder och lägger stor vikt vid varje medarbetares personliga bidrag och delaktighet. Vi värdesätter det lilla företagets familjära känsla, samtidigt som vi ger våra konsulter möjlighet att arbeta i större projekt hos våra kunder. Hos oss är personliga egenskaper och bidrag till företagskulturen av stor betydelse. Vi uppmuntrar att ta med personliga intressen till arbetet och erbjuder generösa personalförmåner samt en mängd sociala aktiviteter. Intresserad? Om du känner att denna roll passar dig, skicka in din ansökan redan idag. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team och tillsammans fortsätta vår framgångsresa!

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025