Affärsutvecklare

Nu är det dags för Nordic Groups att ta ett större grepp om svenska marknaden och söker därför dig, som företagets nya affärsutvecklare, och vill fortsätta utvecklas med Nordic Group och deras kunder i Sverige, Danmark och Norge. Är du personen som trivs och drivs i kontakten med kunder, har lätt för att skapa nya affärer och ha hela Norden som din arbetsplats? Här erbjuds du en varierande roll med stora möjligheter att utvecklas samt att resa. Företaget Nordic Export Groups Oy (Nordic Groups) erbjuder internationaliseringstjänster samt experthjälp vid försäljning och marknadsföring åt små och medelstora företag inom olika affärsområden och branscher inom teknologisektorn i Norden, framförallt i Sverige, Danmark och Norge. Nordic Groups hjälper finska företag främst med att etablera sig i Sverige, Danmark och Norge. Tyngdpunkten i deras uppdrag ligger på direkta försäljning- och marknadsföringsåtgärder genom att "öppna nya dörrar" för deras uppdragsgivare. Bland företagens större kunder kan nämnas Volvo, ABB, Alfa-Laval, Atlas Copco, Sandvik, SSAB, Boliden, SCA samt byggföretag som Skanska, PEAB och NCC i Sverige. Nordic Groups har också goda kontakter till den svenska massa- och pappersindustrin och till Metso Outotec och Valmets enheter i Sverige. De får många förfrågningar även i nya branscher inom digitalisering, elektrifiering, clean-tech, och inom marina sektorn. Tjänsten Syftet med tjänsten är att hjälpa företag att internationaliseras och starta export eller att utveckla redan existerande export. Typiska arbetsuppgifter och resultat: Nordic Export Group har utfört uppdrag för ett flertal finska företag genom att göra marknads- och konkurrentanalyser, hitta olika typer av samarbetspartner ( t.ex. agenter, distributörer och övrig personal) och bygga upp distributionskanaler för deras produkter. Dessutom skapar Nordic Groups kundrelationer och fått till stånd affärer för många av de företag som de har som klienter. Arbetsuppgifter Som affärsutvecklare arbetar du både med att hjälpa befintliga uppdragsgivare att öka sin försäljning samt att hitta och starta upp nya affärer mot nya kunder i hela Norden. Detta gör du genom att göra marknads- och konkurrentanalyser, hitta olika typer av samarbetspartner (t.ex. agenter, distributörer och övrig personal) och bygga upp distributionskanaler för deras produkter. Du ska skapa kundrelationer och få till affärer för företag som Nordic Groups representerar. Du blir kundansvarig för företagen du blir tilldelad och eftersom du arbetar mot hela Norden, så kräver den hel del resande. Vidare i rollen närvarar du på mässor och följer med återförsäljarna på sambesök till kunderna du skapat. Du äger hela säljprocessen från lead/inkommande lead till avslut. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper . Minst 5 års erfarenhet av tekniska försäljning av produkter inom B2B . Flytande i svenska och engelska i tal och skrift . Stort tekniskt intresse . Meriterande med kunskaper i tyska . Meriterande med försäljning sedan tidigare inom: metallindustri, kemiindustri, processindustri, gruvindustrin, byggnadsindustri, automation, el- eller energiindustri. Vi tror att du som söker har en förmåga att tänka och resonera strategiskt samt har en god förståelse för affärens långsiktiga betydelse och dess möjliga utfall. Vidare har du förmågan att se helheten ur olika affärsmässiga perspektiv och är mån om att arbeta på projekt tills resultat uppnås. Ditt intresse för andra människor gör att du bygger dina relationer på ett genomtänkt sätt, är en god lyssnare och anstränger dig för att leverera lösningar. Vidare är du van vid att strukturera ditt eget arbete och har förmågan att ta egna beslut, även utan allt underlag, för att komma vidare. Vi söker även personer med lång erfarenhet i seniora befattningar där kunskap om marknaden och tekniken har spelat en betydande roll. Vi arbetar med löpande urval så du är varmt välkommen med din ansökan snarast till [email protected] Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Joakim Gyllenbögel på mail som ovan eller på +358 40 560 3914. Nyckelord Senior Affärsutvecklare, Export sales, Export, Export Development, Export Experience, international sales person Branschkategori Konsulter Bransch Företagsutveckling / Strategi Alternativ Industri / Tillverkning/Bygg / Process / Gruvindustrin branschkategori Alternativ bransch Gummi-, plast- och mineralprodukter

29 januari 2024
Sista ansökan:
18 juli 2024
Affärsutvecklare

Nu är det dags för Nordic Groups att ta ett större grepp om svenska marknaden och söker därför dig, som företagets nya affärsutvecklare, och vill fortsätta utvecklas med Nordic Group och deras kunder i Sverige, Danmark och Norge. Är du personen som trivs och drivs i kontakten med kunder, har lätt för att skapa nya affärer och ha hela Norden som din arbetsplats? Här erbjuds du en varierande roll med stora möjligheter att utvecklas samt att resa. Företaget Nordic Export Groups Oy (Nordic Groups) erbjuder internationaliseringstjänster samt experthjälp vid försäljning och marknadsföring åt små och medelstora företag inom olika affärsområden och branscher inom teknologisektorn i Norden, framförallt i Sverige, Danmark och Norge. Nordic Groups hjälper finska företag främst med att etablera sig i Sverige, Danmark och Norge. Tyngdpunkten i deras uppdrag ligger på direkta försäljning- och marknadsföringsåtgärder genom att "öppna nya dörrar" för deras uppdragsgivare. Bland företagens större kunder kan nämnas Volvo, ABB, Alfa-Laval, Atlas Copco, Sandvik, SSAB, Boliden, SCA samt byggföretag som Skanska, PEAB och NCC i Sverige. Nordic Groups har också goda kontakter till den svenska massa- och pappersindustrin och till Metso Outotec och Valmets enheter i Sverige. De får många förfrågningar även i nya branscher inom digitalisering, elektrifiering, clean-tech, och inom marina sektorn. Tjänsten Syftet med tjänsten är att hjälpa företag att internationaliseras och starta export eller att utveckla redan existerande export. Typiska arbetsuppgifter och resultat: Nordic Export Group har utfört uppdrag för ett flertal finska företag genom att göra marknads- och konkurrentanalyser, hitta olika typer av samarbetspartner ( t.ex. agenter, distributörer och övrig personal) och bygga upp distributionskanaler för deras produkter. Dessutom skapar Nordic Groups kundrelationer och fått till stånd affärer för många av de företag som de har som klienter. Arbetsuppgifter Som affärsutvecklare arbetar du både med att hjälpa befintliga uppdragsgivare att öka sin försäljning samt att hitta och starta upp nya affärer mot nya kunder i hela Norden. Detta gör du genom att göra marknads- och konkurrentanalyser, hitta olika typer av samarbetspartner (t.ex. agenter, distributörer och övrig personal) och bygga upp distributionskanaler för deras produkter. Du ska skapa kundrelationer och få till affärer för företag som Nordic Groups representerar. Du blir kundansvarig för företagen du blir tilldelad och eftersom du arbetar mot hela Norden, så kräver den hel del resande. Vidare i rollen närvarar du på mässor och följer med återförsäljarna på sambesök till kunderna du skapat. Du äger hela säljprocessen från lead/inkommande lead till avslut. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper . Minst 5 års erfarenhet av tekniska försäljning av produkter inom B2B . Flytande i svenska och engelska i tal och skrift . Stort tekniskt intresse . Meriterande med kunskaper i tyska . Meriterande med försäljning sedan tidigare inom: metallindustri, kemiindustri, processindustri, gruvindustrin, byggnadsindustri, automation, el- eller energiindustri. Vi tror att du som söker har en förmåga att tänka och resonera strategiskt samt har en god förståelse för affärens långsiktiga betydelse och dess möjliga utfall. Vidare har du förmågan att se helheten ur olika affärsmässiga perspektiv och är mån om att arbeta på projekt tills resultat uppnås. Ditt intresse för andra människor gör att du bygger dina relationer på ett genomtänkt sätt, är en god lyssnare och anstränger dig för att leverera lösningar. Vidare är du van vid att strukturera ditt eget arbete och har förmågan att ta egna beslut, även utan allt underlag, för att komma vidare. Vi söker även personer med lång erfarenhet i seniora befattningar där kunskap om marknaden och tekniken har spelat en betydande roll. Vi arbetar med löpande urval så du är varmt välkommen med din ansökan snarast till [email protected] Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Joakim Gyllenbögel på mail som ovan eller på +358 40 560 3914. Nyckelord Senior Affärsutvecklare, Export sales, Export, Export Development, Export Experience, international sales person Branschkategori Konsulter Bransch Företagsutveckling / Strategi Alternativ Industri / Tillverkning/Bygg / Process / Gruvindustrin branschkategori Alternativ bransch Gummi-, plast- och mineralprodukter

29 januari 2024
Sista ansökan:
18 juli 2024
Sjuksköterskor till avdelning 2b, Piteå sjukhus

Till medicin- och rehabiliteringskliniken hör fyra somatiska vårdavdelningar samt enheter för paramedicin, öppenvårdsrehabilitering, dialys och specialistmottagning. Sammanlagt finns här cirka 300 medarbetare. Vi arbetar efter klinikens värdegrund som ger oss en trygghet i vårt dagliga arbete. Sedan 1 oktober 2023 så har vår avdelning öppnat och i dagsläget finns där 6 internmedicinska vårdplatser med profilområde patienter som försämras i sin kroniska sjukdom, vi vårdar patienter från 18 år och äldre. Målet är att så småningom ha 16 vårdplatser. Kom och hjälp oss genomföra den visionen! Vi söker Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska och som känner att du vill utvecklas i din yrkesroll. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper. Du bör ha en hög service- och ansvarskänsla, en positiv inställning och ha en god samarbetsförmåga. Patientfokus och helhetssyn genomsyrar ditt arbetssätt. Det här får du arbeta med Vi kan erbjuda ett roligt, utmanande och mycket utvecklande arbete där du möter många olika sjukdomstillstånd och behov. Vi erbjuder dig ett stimulerande, intressant arbete. Du kommer arbeta med kvalificerad medicinsk omvårdnad. Arbetet utförs i samarbete med övrig omvårdnadspersonal och specialiteter. Arbetsklimatet är öppet och positivt med stora möjligheter till personlig utveckling och utbildning och naturligtvis möjligheter att vara delaktig i avdelningens fortlöpande utvecklingsarbete. På avdelningen drivs fortlöpande arbete för att bibehålla en säker och god arbetsmiljö. Det här erbjuder vi dig - Introduktion - Mentorskap - Kontinuerlig kompetensutveckling -  Dubblerad ersättning för arbete under obekväm arbetstid. En satsning Region Norrbotten gör för medarbetare i dygnet runt verksamhet, något som gör oss unika bland regioner i Sverige - Utvecklings- och karriärmöjligheter där du får vara med och skapa framtidens hälsa och vård - Hälsofrämjande arbetsplatser med tillgång till friskvårdsaktiviteter och friskvårdsbidrag - Länk till våra förmåner: https://www.norrbotten.se/sv/jobba-hos-oss/anstallningsvillkor-och-utveckling/ - Den här verksamheten omfattas av Region Norrbottens extrasatsning på sjuksköterskor, https://www.norrbotten.se/sv/Jobb-och-utbildning/Jobba-hos-oss/Sjukskoterska/. Information om tjänsten Vi erbjuder dig tillsvidareanställning på heltid med möjlighet till lägre tjänstgöringsgrad. Arbetstid dag,kväll och helg med möjlighet till rotation och natt.  Schemaläggning i TimeCare innebär att du har möjlighet att själv påverka förläggningen av din arbetstid. Region Norrbotten tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan!

26 januari 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Innesäljare

Vad innebär rollen? Till vårt team i Piteå söker vi nu en Innesäljare som inspireras av att hitta lösningar som minskar administrationen och skapar tid för företag inom en mängd olika branscher. Vi tror att du har tidigare erfarenhet från en sälj- eller kundorienterad roll och vill fortsätta utvecklas inom försäljning. Ditt arbete består främst av att hantera inkommande leads, vilket du gör genom att självständigt utföra webbdemos och presentera Blikk för potentiella kunder. Beroende på säsong är det viktigt att du är beredd på att fördela din tid mellan att hantera inkommande leads och bearbeta kalla kunder, där vi gärna ser att du gillar att utmana de vanliga tillvägagångssätten för att hitta leads. I rollen som Innesäljare kommer du att: - Kvalificera och hantera inkommande leads - Självständigt utföra webbdemos av Blikks lösningar - Proaktivt driva säljprocessen från start till mål Vem är du? Vi söker dig som: - Vill arbeta långsiktigt, sätter kunden i fokus och drivs av att skapa nya kontakter - Är målinriktad och brinner för att skapa resultat - Sätter laget före jaget - Kan jobba självständigt och inte räds för att ta egna initiativ - Snabbt kan sätta sig in i nya lösningar och vara kommunikativ, i både tal och skrift - Ständigt vill utvecklas och lära sig nya saker Vi ser gärna att du har: - Tidigare arbetslivserfarenhet från en sälj- eller kundorienterad roll, eller mötesbokning - Vana att arbeta mot uppsatta mål - Goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift - Erfarenhet från B2B-försäljning inom SaaS, kunskap om säljprocesser inom B2B Vilka är vi? Blikk är ett snabbväxande produktbolag med tiotusentals användare över hela Sverige. Blikk-teamet består av närmare fyrtio personer som arbetar med produktutveckling, användarstöd, sälj och marknad. Vi har vårt huvudkontor i Piteå men även flera kollegor som jobbar på distans. Det som skiljer oss från andra produktbolag är att vi besitter en superkraft som gör det möjligt att skapa det som alla värderar mest men ofta har för lite av - tid. Vi behöver inte uppfinna tidsmaskiner eller bryta fysikens lagar - tid är kärnan i vår produkt och det värde vi ger till våra kunder. Genom att bekämpa tidstjuvar och underlätta livspusslet skapar vi även tid till våra medarbetare. Kort och gott - Blikk skapar tid med hjärta. Vad erbjuder vi? Våra förmåner handlar till stor del om att skapa tid för livet i stort och att göra tiden på Blikk mer värdefull. Utöver att vi tillhandahåller flera försäkringar (liv, sjuk, olycksfall och sjukvård) innehar vi en stark förmånstrappa som innebär att våra förmåner växer i takt med vår produkt. Hos oss har du bl.a. friskvårdstimme varje vecka, två friluftsdagar per år och på sommaren arbetar vi 6 timmar per dag. Såklart kan man ändå bli sjuk, då ger vi dig full lön utan löneavdrag - så du har möjlighet att vila och bli fullt återställd utan stress. Ansökan Sista ansökningsdag är 31 januari 2024 men urval och intervjuer sker löpande så se till att skicka in din ansökan omgående för att vara med i processen i ett tidigt skede. Om du har frågor om tjänsten kan du kontakta Rickard Palo, Säljchef på Blikk, på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

26 januari 2024
Sista ansökan:
14 juli 2024
Backend-utvecklare

Vad innebär rollen? Till vårt team i Piteå eller Luleå söker vi nu Backend-utvecklare. Vi söker dig som som är engagerad, lösningsorienterad och gärna delar med dig av dina kunskaper till andra. Hos oss får du möjlighet att utvecklas i ett snabbväxande företag som förstår att det är lika viktigt att arbeta med betydelsefulla uppgifter som att ha roligt på jobbet! I rollen som backend-utvecklare kommer du att: - Jobba i ett agilt team - Ha stora möjligheter att bidra med samt utveckla dina egna idéer - Arbeta med både applikationer och integrationer - Vara delaktig i beslut rörande drift och utveckling av Blikks molnbaserade system - Ha möjlighet att påverka slutanvändarens upplevelse av lösningen Vem är du? Vi söker dig som: - Har några års erfarenhet som Backend-utvecklare - Är målinriktad, vill utvecklas och lära dig nytt - Är kreativ och kan möta problem med lösningar - Har ett stort intresse för nya tekniker - Trivs med att jobba i team och sätter laget före jaget Vi ser gärna att du har: - Kunskaper inom Azure, moderna utvecklingsprinciper och objektorienterad programmering - Erfarenheter med att jobba med automatiserade tester - Vana av att jobba med Git - God förståelse för CI/CD-verktyg Vi använder för närvarande följande tekniker: - Web API - Webbutveckling - C# - NET MVC - Entity Framework Vilka är vi? Blikk är ett snabbväxande produktbolag med tiotusentals användare över hela Sverige. Blikk-teamet består av närmare fyrtio personer som arbetar med produktutveckling, användarstöd, sälj och marknad. Vi har vårt huvudkontor i Piteå men även flera kollegor som jobbar på distans. Det som skiljer oss från andra produktbolag är att vi besitter en superkraft som gör det möjligt att skapa det som alla värderar mest men ofta har för lite av - tid. Vi behöver inte uppfinna tidsmaskiner eller bryta fysikens lagar - tid är kärnan i vår produkt och det värde vi ger till våra kunder. Genom att bekämpa tidstjuvar och underlätta livspusslet skapar vi även tid till våra medarbetare. Kort och gott - Blikk skapar tid med hjärta. Vi erbjuder tid Våra förmåner handlar till stor del om att skapa tid för livet i stort och att göra tiden på Blikk mer värdefull. Utöver att vi tillhandahåller flera försäkringar (liv, sjuk, olycksfall och sjukvård) innehar vi en stark förmånstrappa som innebär att våra förmåner växer i takt med vår produkt. Hos oss har du bl a friskvårdstimme varje vecka, två friluftsdagar per år och på sommaren arbetar vi 6 timmar per dag. Såklart kan man ändå bli sjuk, då ger vi dig full lön utan löneavdrag - så du har möjlighet att utan stress kunna vila och bli fullt återställd. Ansökan Sista ansökningsdag är 31 januari 2024. Urval och intervjuer sker löpande, hittar vi rätt person kommer tjänsten att tillsättas så snart som möjligt. Om du har frågor kan du kontakta produktchef Kersti Bergström [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan! Anställningsform: Tillsvidare (vi tillämpar 6 månaders provanställning) Arbetstid: Heltid (måndag - fredag, dagtid) Placeringsort: Piteå, Luleå eller distans Lönevillkor: Individuell lönesättning

26 januari 2024
Sista ansökan:
14 juli 2024
Frontend-utvecklare

Vad innebär rollen? Till vårt team i Piteå eller Luleå söker vi nu Frontend-utvecklare. Tillsammans med vår UX-designer och resten av ditt team kommer du att vara delaktig i att bygga sömlösa användarflöden för våra slutanvändare. Du har fokus på användarvänlighet och ett öga för detaljer. Du förväntas kunna ge feedback på design, utvärdera komplexitet i förhållande till värde samt komma med egna idéer och förslag hur lösningen kan vidareutvecklas. I rollen som Frontend-utvecklare kommer du att: - Jobba i ett agilt team - Ha möjlighet att påverka slutanvändarens upplevelse av lösningen - Ha stora möjligheter att bidra med samt utveckla dina egna idéer - Arbeta med både webb och mobilapplikationer Vem är du? Vi söker dig som: - Har jobbat några år som frontend-utvecklare - Är målinriktad, vill utvecklas och lära dig nytt - Är kreativ och kan möta problem med lösningar - Har ett stort intresse för nya tekniker - Trivs med att jobba i team och sätter laget före jaget Vi ser gärna att du har: - Kunskaper inom Azure, moderna utvecklingsprinciper och objektorienterad programmering - Erfarenheter med att jobba med automatiserade tester - Vana av att jobba med Git - God förståelse för CI/CD-verktyg Vi använder för närvarande följande tekniker: - Typescript - Vue - .NET Vilka är vi? Blikk är ett snabbväxande produktbolag med tiotusentals användare över hela Sverige. Blikk-teamet består av närmare fyrtio personer som arbetar med produktutveckling, användarstöd, sälj och marknad. Vi har vårt huvudkontor i Piteå men även flera kollegor som jobbar på distans. Det som skiljer oss från andra produktbolag är att vi besitter en superkraft som gör det möjligt att skapa det som alla värderar mest men ofta har för lite av - tid. Vi behöver inte uppfinna tidsmaskiner eller bryta fysikens lagar - tid är kärnan i vår produkt och det värde vi ger till våra kunder. Genom att bekämpa tidstjuvar och underlätta livspusslet skapar vi även tid till våra medarbetare. Kort och gott - Blikk skapar tid med hjärta. Vi erbjuder tid Våra förmåner handlar till stor del om att skapa tid för livet i stort och att göra tiden på Blikk mer värdefull. Utöver att vi tillhandahåller flera försäkringar (liv, sjuk, olycksfall och sjukvård) innehar vi en stark förmånstrappa som innebär att våra förmåner växer i takt med vår produkt. Hos oss har du bl a friskvårdstimme varje vecka, två friluftsdagar per år och på sommaren arbetar vi 6 timmar per dag. Såklart kan man ändå bli sjuk, då ger vi dig full lön utan löneavdrag - så du har möjlighet att utan stress kunna vila och bli fullt återställd. Ansökan Sista ansökningsdag är 31 januari 2024. Urval och intervjuer sker löpande, hittar vi rätt person kommer tjänsten att tillsättas så snart som möjligt. Om du har frågor kan du kontakta produktchef Kersti [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan! Anställningsform: Tillsvidare (vi tillämpar 6 månaders provanställning) Arbetstid: Heltid (måndag-fredag, dagtid) Placeringsort: Piteå, Luleå eller distans Lönevillkor: Individuell lönesättning

26 januari 2024
Sista ansökan:
14 juli 2024
Extrapersonal/sommarvikarie - Butiksplock Kiruna

Om jobbet Retail24 söker nu Extrapersonal/sommarvikarie personal för butiksplock inom dagligvaruhandeln. Vi söker dig som brinner för serviceyrket och gillar att arbeta både självgående och vara en del av ett team med högt tempo. Att arbeta som merchandiser för Retail24 kan innebära att du jobbar i flera olika butiker under samma dag. Som merchandiser besöker du butiker för att hjälpa till med varuplock på uppdrag av våra kunder. Du kommer endast plocka upp våra kunders produkter i hyllorna, inget annat. Ditt jobb är att se till att vår kunds hylla i butiken är välfylld och fin! Du ansvarar också för att fylla upp våra kunders exponeringar och gavlar i butikerna. Vi söker dig som har hög arbetsmoral är en positiv lagspelare, utåtriktad och noggrann i ditt arbete. Du kommer i denna roll få arbeta under eget ansvar och få jobba med uppdrag för flertal av våra marknadsledande kunder. Retail24 erbjuder dig: - Lön enligt handels kollektivavtal. - Utvecklingsmöjligheter hos Retail24. - Arbeta med stora kända varumärken. - Självständigt och flexibelt arbete. Krav är följande: - Svenska, flytande. - Körkort. - Tillgång till bil. Du behöver i denna tjänst körkort samt ha bil detta då du kan komma att besöka flera olika butiker per dag. Du behöver också ha tillgång till en smartphone med en bra kamera då vi tar bilder på alla uppdrag vi gör i butik. Vi ser fram emot din ansökan, rekrytering sker löpande!

25 januari 2024
Sista ansökan:
13 juli 2024
Leg. sjuksköterska -

Big Care söker leg. sjuksköterskor till hyruppdrag på Distriktssköterskemottagningen Piteå hc (Mottagning). Period: 13 feb (v7)-13 apr (v15). Telefonrådgivning, chatt och sedvanligt mottagningsarbete i primärvård. Kvalifikationskrav - Svenskt sjuksköterskelegitimation - Två års dokumenterad yrkeserfarenhet som sjuksköterska - Adekvat svenska i tal såväl som skrift - Kandidaten ska vara specialiserad inom distriktssjukvård. Meriterande - Tidigare anställning som hyr-sjuksköterska - Specialisering Du som söker bör vara trygg i din yrkesroll samt ha lätt för att anpassa dig till nya arbetssituationer och rutiner.

25 januari 2024
Sista ansökan:
13 juli 2024
Leg. sjuksköterska -

Big Care söker leg. sjuksköterskor till hyruppdrag i Arvidsjaur. Uppdraget innebär arbete på allmänmedicinsk vårdavdelning i glesbygd, vi har 6 vårdplatser varav 1 palliativ plats. Parallellt med detta arbetar du även på vår jourmottagning som är öppen dygnet runt, samt bistår hälsocentralen med uppgifter som ex. receptförnyelse. Vana av akutsjukvård är en merit då vi pga avståndet till sjukhus tar emot akuta patienter. Även erfarenhet av primärvård eller avdelningsarbete är meriterande. Du jobbar i systemen VAS, Life-Care, TeleQ och 1177. Aktuellt Behov Kvalifikationskrav - Svenskt sjuksköterskelegitimation - Två års dokumenterad yrkeserfarenhet som sjuksköterska - Adekvat svenska i tal såväl som skrift Meriterande - Tidigare anställning som hyr-sjuksköterska - Specialisering Du som söker bör vara trygg i din yrkesroll samt ha lätt för att anpassa dig till nya arbetssituationer och rutiner.

25 januari 2024
Sista ansökan:
13 juli 2024
Vikarier i Hemtjänsten

Vill du bli en av oss som ger våra hemtjänstkunder det lilla extra? Vi söker nu vikarier till hemtjänsten med möjlighet till tillsvidareanställning. Vi önskar dig med stort engagemang, ansvarskännande, flexibilitet och framåtanda. Du bör vara en positiv person som tycker att arbete med människor är stimulerande. Vi vill att du är kommunikativ och har goda kunskaper i det svenska språket då en stor del utav arbetet består i att våra kunder ska bli förstådda och därigenom få sina behov tillgodosedda. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska eller har erfarenhet från vården sen tidigare. I din ansökan bör det framgå om du har körkort, vilken erfarenhet du har av omsorgsarbete samt i vilken omfattning du har möjlighet att arbeta. Arbetet innebär arbetstider på vardagar, kvällar och helger. Vi startar arbetspasset i hemtjänstlokalen i centrala Boden och arbetar sedan inom hela hemtjänstverksamheten. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail. Rekrytering sker löpande så vi mottar gärna din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

24 januari 2024
Sista ansökan:
12 juli 2024