Awilja Management AB söker personlig assistent
Awilja Management AB
Personliga assistenter

Awilja Management AB anordnar personlig assistent främst i Värmland och Dalsland men även i övriga delar av Sverige. Vi har idag kontor i Årjäng och Säffle. 16-årig kille som bor i centrala Arvika söker personlig assistent. Du som söker ska vara pigg och alert och tycka om att vara ute och promenera i alla slags väder. Egenskaper som är meriterande är: social, positiv, flexibel och påhittig. Du ska kunna arbeta dagar, kvällar och helger. Krav på god svenska i tal och skrift. Om du känner att detta skulle vara ett arbete för dig så maila en ansökan med CV och personligt brev. Arbetsplats: Arvika

19 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Uniflex rekryterar Kyltekniker till Francks Kylindustri
Uniflex Sverige AB
Kyl- och värmepumpstekniker m.fl.

Om tjänsten Som kyltekniker på Francks Kylindustri är ditt arbete framför allt belagt ute hos våra kunder som har allt från små till större och komplexa anläggningar, vilket innebär en stor variation. För det mesta kommer du att jobba självständigt men vid projekt även i team. Rollen som kyltekniker på Francks innebär stor frihet under ansvar och du får möjlighet att arbeta både med service och entreprenadprojekt. Vi arbetar med både planerat, förebyggande och avhjälpande underhåll, renoveringar, uppgraderingar och ombyggnader av kylsystem. Våra kunder finns bland annat inom butik, livsmedel, fastighet, lager/logistik och processindustrin. Du kommer att utgå från någon av våra lokala verksamheter i landet och kommer spela en viktig roll för oss i vår expansion då våra kyltekniker är de främsta representanterna för Francks Kylindustri! Dina arbetsuppgifter i huvudsak Utföra service och underhåll på kylsystem hos kunder (små till stora, komplexa anläggningar) Arbeta både självständigt och i team vid projekt Utföra planerat, förebyggande och avhjälpande underhåll Genomföra renoveringar, uppgraderingar och ombyggnationer av kylsystem Delta i entreprenadprojekt Representera Francks Kylindustri ute hos kund Arbeta med kunder inom butik, livsmedel, fastighet, lager/logistik och processindustri Utgå från företagets lokaler i Karlstad Bidra till företagets expansion genom professionellt arbete ute i fält Vem är du? Du har några års erfarenhet som kyltekniker och har kylcertifikat 1. Du har erfarenhet av CO2 och/eller ammoniak. Ett plus är goda el- och styr/reglerkunskaper. Du behöver ha B-körkort och goda kunskaper i svenska tal och skrift. Det är viktigt hur du är som person; att du sätter kunden i centrum, vågar arbeta självständigt och ta egna initiativ samtidigt som du även gillar att samarbeta med andra. Du har också en positiv inställning och ett brinnande intresse för teknik och viljan att ständigt lära nytt. För att trivas i rollen så behöver du vara både självgående och ha förmågan att arbeta tillsammans med andra. Du trivs i en lärande organisation, vågar be om hjälp, erbjuder hjälp och lär av misstag. Om verksamheten Om vår kund Francks Som ett av Sveriges modernaste företag inom kyla och värme kan vi lova dig en spännande framtid som tekniker hos oss på Francks. Oavsett vilken nivå du kommer in på, blir du del av ett företag med stort fokus på sammanhållning och teamkänsla. Ett team med verksamhet över hela Sverige och målet att vara bäst i landet. Vi har lång erfarenhet inom området och bred teknisk kunskap inom företaget som vi gärna delar med oss av. Francks är med och driver utvecklingen framåt när det gäller energieffektivitet och hållbar utveckling. Rätt temperatur på rätt plats är ett hantverk du kan lära dig och föra vidare. Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar. Om Uniflex: Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande: • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.

19 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Aston Harald Mekaniska Verkstad söker Key Account Manager / Projektledare

Om oss Aston Harald Mekaniska Verkstad är ett verkstadsföretag med fokus på maskinbearbetning, kvalificerad svetsning, montage och kontroll av tunga och medeltunga komponenter och kompletta system. Vi servar sektorer som Defense, Marine, Industrial Machines och Aerospace. Ditt arbete kommer i huvudsak innebära: Att ansvara för att kundorder hanteras så att de blir redo för produktionsavdelningen att ta över. Det innebär att du agerar projektledare för industrialiseringsprocessen och i samarbete med kollegor från olika avdelningar skapar och följer projektplaner. Att vara kundens primära kontaktperson efter orderläggning. Det innebär att ha tät kontakt med kund kopplat till order och leverans, samt att ansvara för att eventuella förändringar implementeras i vår process. För att lyckas i rollen bedömer vi att du har: Teknisk utbildning i någon form. Det viktiga är att du har god förståelse för tillverkningsprocesser, material, kvalitet och produktutveckling. Erfarenhet från tillverkningsindustrin. Särskilt värdefullt är erfarenhet av beredning eller projektledning. Kunskaper om kvalitetssystem och kvalitetsstyrningsmetoder för att säkerställa att produkterna uppfyller kundens krav och företagets kvalitetsstandarder. Kunskaper eller erfarenhet från försäljning är meriterande då rollen i stora delar innebär att arbeta i kundgränssnittet. VI söker dig som: Har hög kommunikativ förmåga, både muntligt och skriftligt. Kommunikation är en stor del av rollen – du kommer att ha daglig kontakt med både kunder och kollegor. Kan etablera och upprätthålla goda relationer med kunder, kollegor och andra intressenter. Du är kundens ögon och öron hos oss och våra ögon och öron hos kunden. Det är viktigt att du är affärsmässig. Har förmåga att analysera situationer, identifiera problem och komma med lösningar. Det är viktigt att du kan agera proaktivt och ta egna initiativ. Har förmåga att arbeta strukturerat och målinriktat, utan att tappa fokus på vad som behöver prioriteras. I en dynamisk och föränderlig arbetsmiljö, det är viktigt att vara flexibel och anpassningsbar. Övrig information: Arbetet sker huvudsakligen på vår produktionsenhet i Kristinehamn. Resor i tjänsten kan förekomma. För ytterligare information om tjänsten kontakta: Jonas Genander (CM) Mobil: 0702124743 E-post: [email protected] Välkommen med din ansökan! Vi önskar ej bli kontaktade av rekryteringsföretag!

19 juni 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Självgående och ordningsam assistent till kvinna i 60-års åldern
Passal AB
Personliga assistenter

Nu söker vi en flexibel och ansvarsfull personlig assistent till vår kund i Kristinehamn för en tjänst på 50%.  Vem är jag? Jag är en aktiv kvinna i 60-års åldern som bor tillsammans med min man i Kristinehamn.  På vardagarna arbetar jag bland annat för en branschorganisation vilket gör att det blir en del möten men även resor i tjänsten.  På fritiden tycker jag om allt från konserter, gå ut och äta en god middag samt att resa.  Min funktionsvariation gör att min fysiska förmåga är nedsatt. Det gör att jag har en elrullstol för att kunna ta mig fram och behöver stöttning vid bland annat förflyttningar och andra fysiska göromål i olika situationer.    Så här kan en dag med mig se ut: Att arbeta som assistent hos mig innebär att du är mig behjälplig i vardagen. Det kan handla om allt från att ordna kring måltider, följa med på ärenden både i och utanför Kristinehamn samt sedvanliga hushållsuppgifter och påta i trädgården.    Vem är du? För denna tjänst söker jag en kvinna, gärna i liknande ålder som mig själv. Du är en social, lyhörd och inkännande person. Du har ett ordningssinne och se vad som behöver att göras.  Har du liknande intressen är det ett plus.  Eftersom resor över dagen, samt med övernattning kan bli aktuellt så behöver du kunna vara flexibel kring arbetstiderna men även arbetsdagarna till viss del. Du som söker denna tjänst är rökfri!  Du behärskar det svenska språket väl. Körkort är ett krav för att kunna arbeta hos mig, då du framför min bil i arbetet.  Till denna tjänst önskar jag endast kvinnliga sökanden.  Om tjänsten: Tjänsten är en deltidstjänst på 50% och förlagd till måndagar kl.9-15, tisdagar kl.9-15 samt onsdagar kl.9-17. Ändringar i arbetstid och dagar kan ske.  Denna tjänst är förenlig med kanske eget företag eller andra åtaganden då det är en deltidstjänst och inhopp vid behov.  Passal Assistans erbjuder ett givande och varierat arbete med goda anställningsvillkor, utbildningar och friskvårdsbidrag. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Du kommer också få bra stöttning och kontakt med ansvarig koordinator. Välkommen med din ansökan! Annonsens ref.nr: 3028 Ansvarig rekryterare: Johan Håkansson Tel: 010-7077822 Passal Assistans Djurgårdsvägen 31 681 53 Kristinehamn Tel: 010-70 77 800 E-post: [email protected] Passal Assistans arbetar med personlig assistans och drivs av personer med stort engagemang och lång erfarenhet av arbete med människor med funktionsvariation. På Passal Assistans är det viktigt att alla känner sig som en del av helheten, att alla inser sin betydelse. Vår vision är ett  samhälle och en vardag där alla har friheten att leva fullt ut. Vi ser personlig assistans som en möjlighet att nå den visionen.

19 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Rekryterare med känsla för kvalitet och kontakter
Industri Support Värmland AB
Personal- och HR-specialister

Om företaget Vill du bli en del av det fantastiska rekryteringsteamet på Industrisupport? Vi söker nu en vikarie till vårt kontor i Arvika. Vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag med verksamhet och kontor på flera orter. Vi erbjuder våra kunder kvalificerad rekrytering efter kundens behov därför gäller det som rekryterare att ha koll på sin marknad, företag och varje medarbetare. När vi kan matcha kandidatens drömjobb och kundens drömanställda är vårt jobb som rekryterare i världsklass! Här kan du vara med och göra skillnad! Dina arbetsuppgifter Placerad på huvudkontoret i Arvika kommer du att ingå i vårt fantastiska team som tillsammans jobbar med hela rekryteringskedjan från att skapa kravprofiler och jobbannonser till urval, intervjuer och anställningar samt löpande personalansvar. Tjänsten präglas av administrativa arbetsuppgifter, men det är en klar fördel om du har erfarenhet av industriarbete eller liknande från tidigare. Du jobbar självständigt men alltid tillsammans med vårt team av rekryterare, säljare, och administratörer. Din profil Den ena dagen blir inte den andra lik hos oss på Industrisupport. Här gäller det att prioritera, omprioritera och vara lyhörd efter dagens behov. Vi söker dig som jobbar efter kvalité med eget ansvar och med förmågan att driva affärerna framåt. Vi ser också dig som snabbtänkt och strukturerad samt att du har goda kommunikativa kunskaper i tal och skrift. Har du dessutom praktisk yrkeserfarenhet, är social och utåtriktad samt är redo för ett tjänstemannajobb där man ägnar en stor del av dagen åt att sitta framför datorn, då ska du inte tveka. "Här behöver du vara en god lyssnare och duktig fôlkkännare och mycket mycket mer!" Vi ser framemot att läsa ditt CV och hoppas på att just du kan bli en del av vårt team, vänta därför inte med att skicka in din ansökan Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om Industrisupport Industrisupport startades 1999 och är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som idag har verksamhet och kontor på flera orter. Vi arbetar med åtskilliga yrkeskategorier både på kollektiv- och tjänstemannasidan. Genom vår värdegrund, affärsidé och vision skall vi vara en attraktiv arbetsgivare för duktiga medarbetare och därigenom vara kundernas förstaval när de väljer samarbetspartner i rekryterings- och bemanningsfrågor. Det är viktigt för oss att du mår bra och känner dig trygg, vilket innebär att vi har kollektivavtal, försäkringar, företagshälsovård och friskvårdsbidrag.

19 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Produktionschef till Årjäng/Töcksfors
Industri Support Värmland AB
Driftchefer inom bygg, anläggning och gruva

Om företaget Vår kund är ett familjeföretag med tre generationers erfarenhet och ett tydligt framtidsfokus. Företaget värdesätter långsiktiga relationer med både kunder och medarbetare, och strävar efter att vara det bästa alternativet inom branschen. Med en stabil och lönsam verksamhet finns här goda möjligheter till utveckling. Nu söker vi en produktionschef med uppgift att organisera och strukturera produktionen för ökad lönsamhet, leveranssäkerhet och trivsel. Detta är ett interrimsuppdrag året ut till att börja med. Fungerar det bra finns även möjlighet till rekrytering. Dina arbetsuppgifter Är du en organiserad och relationsskapande person som gillar struktur och ordning? Sök då denna tjänst som Produktionschef i Töcksfors! Detta är ett åkeri och som sådant består produktionen av ett antal rullande lastbilar. Det krävs inte erfarenhet av åkeribranschen sedan tidigare, men det krävs att du är lite driftig och har kunskap om hur produktionsdata samlas in, sammanställs och används. Du får ett fritt och ansvarsfullt arbete med möjlighet att vara med och forma verksamheten. I din roll kommer du att ha mycket kontakt med kunder, transportörer och förstalinjechefer. Du kommer att arbeta i ett väl sammansvetsat team och du rapporterar direkt till ägare/VD. Det här är en chefstjänst där du har andra ledare under dig, men där det är du som har det övergripande ansvaret för all produktionspersonal. Ditt uppdrag syftar till att organisera och strukturera för att skapa rutiner och arbetssätt som man känner igen från annan produktion. Har du gjort sådant tidigare och tycker det är roligt och intressant kommer detta att bli ett mycket givande och utvecklande uppdrag för dig. Som produktionschef får du en central roll i att strukturera och effektivisera företagets produktion, som består av ett 50-tal engagerade medarbetare och ett trettiotal rullande lastbilar. Du leder tre produktionsledare och har det övergripande ansvaret för hela produktionsorganisationen. Du kommer att: • Skapa och implementera tydliga rutiner och arbetssätt inspirerade av tillverkningsindustrin • Skapa system för schemaläggning av turer och förare •Arbeta nära VD, kunder och transportörer • Bidra till ökad lönsamhet, leveranssäkerhet och trivsel • Få stort handlingsutrymme och möjlighet att påverka Det här är en roll för dig som gillar att kombinera?struktur med ledarskap, och som trivs i en miljö där du får vara både strateg och operativ. Din profil Du har tidigare haft personalansvar, gärna inom tillverkningsindustrin, och trivs i en roll där du får kombinera struktur med engagemang. Du har minst gymnasieutbildning, god datorvana och lär dig snabbt nya system. Du uttrycker dig obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift, och har B-körkort. Som person är du målmedveten, lösningsorienterad och har lätt för att bygga förtroende. Du gillar att planera, skapa ordning och samtidigt hålla ett öga på helheten. Du är en positiv kraft som sprider energi omkring dig och får med dig teamet mot gemensamma mål. Du erbjuds en nyckelposition i ett företag med stark tillväxt där du får möjlighet att påverka och utveckla både verksamhet och medarbetare, i en arbetsmiljö som präglas av samarbete, öppenhet och arbetsglädje – en chans till en långsiktig roll eller en spännande start på en karriär med interimsuppdrag. Låter det som något för dig? Vänta inte – vi intervjuar löpande och ser fram emot din ansökan! Om Industrisupport Denna platsannons gäller en inhyrning, vilket innebär att den mest lämpade kandidaten anställs av IndustriSupport men utför sitt dagliga arbete hos kundföretaget. Kundföretaget ansvarar för arbetsledningen, medan IndustriSupport är arbetsgivare och ansvarar för personalen. Båda parterna samarbetar kontinuerligt för att säkerställa ett gemensamt arbetsmiljöansvar. Ofta leder inhyrning till en anställning hos kundföretaget. I slutskedet av rekryteringsprocessen kan urvals- och drogtester förekomma. Även kontroll i belastningsregistret kan förekomma. Vi tillämpar löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag! Har du frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten? Varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, vars kontaktuppgifter finns i annonsen.

19 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Vi söker CNC-operatör!
Industri Support Värmland AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Om företaget Tycker du om korta serier och är fena på programmering och CAM-beredning? Då kanske du passar på Bröderna Hedbergs i Skattkärr. Företaget har en avancerad maskinpark inom svetsning och bearbetning, vilket passar dig som är sugen på att utvecklas som mekaniker. Bolaget ingår i Hermano Group, vilket borgar för en trygg anställning med goda utvecklingsmöjligheter. Hör av dig till nedanstående rekryterare om du har frågor! Dina arbetsuppgifter Som verkstadsmekaniker har du möjlighet att arbeta med hela processen, från ax till limpa, d.v.s. läsa ritningar, programmera och CAM-bereda, problemlösa och rigga, kontrollmätning och gradning. Du kommer att arbeta i en CNC-fräs och mycket av arbetstiden handlar om programmering. Din profil Vi söker dig med verkstadsutbildning och erfarenhet inom skärande bearbetning. Du skall kunna programmera och köra en bäddfräs. Om du är framåt och intresserad av ditt arbete kommer du passa in i gruppen. Du tycker om att lära dig nytt och sätter kvalitet och säkerhet i fokus. Dessutom gillar du arbetsinstruktioner och är bra på att både följa anvisningar och vara med och utveckla dessa. Vi hoppas att du är noggrann och duktig och att du ställer krav på din framtida arbetsplats. Bröderna Hedbergs har utvecklats genom engagerade medarbetare – vill du bli en av oss? Om Industrisupport Industrisupport är sedan 1999 ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag med kunder och kontor på flera orter. Vi rekryterar och bemannar inom olika yrkesområden och jobbar med långa kontrakt på både kollektiv- och tjänstemannasidan. Det här uppdraget är en hyrrekrytering och om allt fungerar som det ska är uppdraget tänkt att leda till en tillsvidareanställning hos kundföretaget. Vi har kollektivavtal, försäkringar, företagshälsovård och friskvårdsbidrag och vi ser till att människor får sin personliga utveckling i arbetslivet. Vi jobbar med löpande urval i rekryteringsprocessen så passa på att söka tjänsten redan idag. När du nu söker jobb hos oss är det viktigt att du i din CV bara tar med de referenser som du pratat med och som vet om att de finns med i din ansökan. Om du har frågor får du gärna ställa dem till ansvarig rekryterare på Industrisupport (se kontaktuppgifter nedan). Urvals- och drogtester kan förekomma i rekryteringens slutskede. Alla är välkomna att söka, men undvik information om etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexuella läggning i din ansökan. Varmt välkommen till oss på Industrisupport!

19 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Industriarbetare Sunne/Torsby
Industri Support Värmland AB
Montörer, metall-, gummi- och plastprodukter

Om företaget Industrisupport söker personer som är intresserade av att arbeta inom industrin i Värmland! Då vi har äran att samarbeta med en rad olika företag inom tillverknings- och processindustrin kan vi till våra medarbetare erbjuda en arbetsplats där man kan få möjlighet att utvecklas och prova på olika typer av uppdrag. Hos oss på Industrisupport vill vi veta dina ambitioner och försöka matcha dem så bra vi kan gentemot våra samarbetspartners, vi vet att det brukar bli som allra bäst då! Dina arbetsuppgifter Genom vårt breda kontaktnät kan vi erbjuda tjänster inom montering i allt från finmekaniskt till tyngre montage. Vi har en rad tjänster inom lager och logistisk där man kan arbeta som orderplockare, koordinator, truckförare och lagerarbetare samt att vi även kan erbjuda tjänster som servicetekniker, svetsare, kantpressare och maskinoperatörer på företag där kraven på licenser och yrkesbevis är varierande. Det finns alltså en stor möjlighet att få in en fot genom att Du har viljan, inställningen och personligheten som passar hos våra kunder. Din profil Vi vill fånga just Dig som kanske har en fordons- eller industriteknisk utbildning bakom dig men som inte riktigt hittat rätt arbetsplats hittills. Men vi vill också vända oss till just Dig som aldrig arbetat inom industrin men som vill ge vår bransch en rejäl chans. Kanske är du hobbymekare hemma i garaget? Eller bara otroligt nöjd med hur du lyckats hantera olika verktyg när du senast renoverade hemma? Alla är välkomna med en ansökan! Låt vår starka kundbas bli en språngbräda för din karriär och anmäl ditt intresse redan idag! Om Industrisupport Industrisupport är sedan 1999 ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag med kunder och kontor på flera orter. Vi rekryterar och bemannar inom olika yrkesområden och jobbar med långa kontrakt på både kollektiv- och tjänstemannasidan. Det här uppdraget är en hyrrekrytering och om allt fungerar som det ska är uppdraget tänkt att leda till en tillsvidareanställning hos kundföretaget. Vi har kollektivavtal, försäkringar, företagshälsovård och friskvårdsbidrag och vi ser till att människor får sin personliga utveckling i arbetslivet. Vi jobbar med löpande urval i rekryteringsprocessen så passa på att söka tjänsten redan idag. När du nu söker jobb hos oss är det viktigt att du i din CV bara tar med de referenser som du pratat med och som vet om att de finns med i din ansökan. Om du har frågor får du gärna ställa dem till ansvarig rekryterare på Industrisupport (se kontaktuppgifter nedan). Urvals- och drogtester kan förekomma i rekryteringens slutskede. Alla är välkomna att söka, men undvik information om etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexuella läggning i din ansökan. Varmt välkommen till oss på Industrisupport!

19 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Vi söker en inköpare för ett deltidsuppdrag ute hos vår kund
Qtym AB
Inköpare och upphandlare

I över 30 år har vi fått insikter, överraskningar och erfarenheter. Skapat lag, företag och framgångssagor. Hittat spetskompetens, upptäckt problemområden och sett nya möjligheter. Vi vet vart Värmland är på väg. Vad behöver du just nu? Våra verksamhetsområden är Rekrytering, Personlinhyrning och HR-stöd, samt studentkonsulter via vårt dotterbolag Apecs Studenkonsulter. Läs mer om oss på www.qtym.se. Är du en självgående och erfaren inköpare med bakgrund från tillverkande industri? Vi söker nu en interim inköpsresurs för ett deltidsuppdrag där du får en nyckelroll i att säkerställa materialflödet till produktionen hos en väletablerad aktör i industribranschen. Om uppdraget Uppdraget är deltid på 50%. Rollen innebär ansvar för de dagliga operativa inköpsprocesserna och samarbete med produktion och lager. Arbetsplatsen är belägen i södra Värmland, det finns även möjlighet att arbeta på distans. Dina arbetsuppgifter • Löpande inköp av material och tjänster enligt behov från produktionen • Skapa och följa upp inköpsorder i affärssystemet Monitor • Säkerställa att leveranser sker enligt överenskommelse och hantera avvikelser • Samverka med produktionschef och lageransvarig för att säkerställa rätt lagernivåer Vi söker dig som har: • Erfarenhet av operativt inköpsarbete inom tillverkande industri • Vana att arbeta i affärssystem (gärna Monitor) • God kommunikativ förmåga i svenska, i både tal och skrift • Förmåga att snabbt sätta dig in i nya rutiner och arbeta självständigt Det är meriterande om du har: • Erfarenhet av reklamations- och kvalitetsuppföljning • Kunskap om Lean-principer inom inköp • Tidigare erfarenhet som interimskonsult i mindre/mellanstora företag Personliga egenskaper Du är prestigelös, lösningsorienterad och trivs i en operativ roll nära produktionen. Samarbetsförmåga och ett strukturerat arbetssätt är viktiga egenskaper för att lyckas i uppdraget. Ansökan Vi går igenom ansökningar löpande, vilket gör att rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansöker gör du via formuläret nedan. Din ansökan vill vi senast ha den 2025-07-06. I den här rollen blir du anställd av Qtym. Har du frågor om rollen är du välkommen att kontakta Julia Låbbman på 072-085 32 92, eller [email protected].

19 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Socialsekreterare till Familjeavdelningens fältgrupp
Karlstads kommun
Socialsekreterare

Familjeavdelning och enheternas uppdrag är att bedöma behov av stöd och skydd för utsatta barn, ungdomar och deras familjer. Vill du veta mer se filmen nedan: https://vimeo.com/karlstadskommun/socialsekreterare Arbetsuppgifter Tjänsten tillhör Familjeavdelningens Mottagningsenhet med placering i Fältgruppen som består av 6 socionomer/fältare. Enheten har även en verksamhet med tidigt stöd, EBS, som ger krisstöd och tidiga insatser. På enheten finns också mottagningsgruppen som hanterar avdelningens inkommande anmälningar/ansökningar och dess tillhörande förhandsbedömningar. Enhetens arbete riktar sig till familjer med barn 0-18 år. Tjänsten är ett vikariat under föräldraledighet. Arbetet i fältgruppen är inom det förebyggande området och innehåller olika delar, bl a traditionellt fältarbete med syfte att motverka och fånga upp ungdomar som riskerar att hamna i missbruk och kriminalitet. Till arbetsuppgifterna hör samverkan med polis, kultur och fritid samt skola. I anställningen ingår också myndighetsutövning i form av förhandsbedömningar och arbete med unga lagöverträdare (yttrande, ungdomstjänst samt medling). Schemalagd arbetstid dag, kvällar och helger.  Kvalifikationer Vi söker dig med socionomexamen. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med ungdomar i riskzon och uppsökande arbete i olika ungdomsmiljöer. Det är även meriterande med praktisk erfarenhet av metoder som SSPF, rePULSE, Kriminalitet som livsstil samt arbete med unga lagöverträdare. Det är meriterande att ha erfarenhet av arbete med BBiC samt Signs of safety. Förutom kompetens och erfarenhet kommer särskilt beaktande att göras för att komplettera gruppen utifrån personliga egenskaper. Intervjuer kan komma att påbörjas under ansökningstiden. Körkort för manuell växellåda erfordras. Om Karlstads kommun Arbetsmarknads- och socialförvaltningen ger stöd till utsatta barn, familjer och personer med psykisk funktionsnedsättning. Våra cirka 700 medarbetare arbetar med missbruksvård, ekonomiskt bistånd, budget- och skuldrådgivning och familjerättsliga frågor. Vår uppgift är även att motverka arbetslöshet samt sköta tillstånd och tillsyn för alkohol och tobak. Vill du vara med och skapa framtidens Karlstad? Hos oss i koncernen Karlstads kommun kan du göra skillnad på riktigt. Här är varje medarbetare en viktig del i helheten och tillsammans hjälps vi åt att förverkliga vår vision om "Ett bättre liv i Solstaden". Kom och väx med oss! Övrig information För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Vänd dig istället till kommunens växel 054-540 00 00 för vidare hantering.

19 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025