Vi söker nu efter dig som vill arbeta heltid i serveringen .Dina personliga egenskaper är viktiga för att vi ska kunna fortsätta vara en attraktiv pizzeria för våra gäster.
Placeringsort: Karlstad | Start: Omgående eller enligt överenskommelse Soros Consulting söker nu, för uppdrag hos en av våra kunder, en erfaren inköpare med god kunskap inom entreprenadjuridik och anläggningsprojekt. Uppdraget är placerat i Karlstad och passar dig som trivs i en samordnande och affärsnära roll där du får arbeta i större investerings- och infrastrukturprojekt. Om uppdraget Du kommer att ha en nyckelroll i projektteamet med ansvar för inköp av entreprenader och tekniska konsulttjänster. I nära samarbete med projektledare, teknikansvariga och jurister säkerställer du att inköpsprocessen följer gällande regelverk och projektets kommersiella mål. Arbetsuppgifter: Genomföra upphandlingar enligt kundens interna riktlinjer och gällande entreprenadformer Ta fram och granska förfrågningsunderlag Leda anbudsutvärderingar och förhandlingsprocesser Upprätta och följa upp kontrakt enligt AB 04 och AB 06 Bidra till strategiska inköpsplaner i anläggnings- och infrastrukturprojekt Aktivt följa upp leverantörers prestation och kostnadsutveckling Vi söker dig som har: Flerårig erfarenhet av inköp inom entreprenad och anläggning Goda kunskaper i AB 04 och AB 06 Vana att arbeta i större projekt med flera intressenter Mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift Självständighet, ansvarstagande och ett strukturerat arbetssätt Erfarenhet av upphandling enligt LOU/LUF är meriterande Om uppdraget: Omfattning: Heltid Längd: 6–12 månader med god möjlighet till förlängning Plats: Karlstad med möjlighet till visst distansarbete Start: Omgående eller enligt överenskommelse Arvode: Enligt överenskommelse, beroende på erfarenhet och uppdragsform Ansökan: Vid intresse, skicka gärna sitt CV - urval sker löpande.
Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Sundbyberg men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Göteborg, Karlstad och Visby. Vi söker nu personliga assistenter till kvinna som bor i Munkfors Om jobbet som personlig assistent Som personlig assistent arbetar du nära en person med funktionsnedsättning i dennes dagliga liv. Du assisterar och stöttar personen både i vardagen och på fritiden. Din arbetsplats är där kunden befinner sig och dina arbetsuppgifter innebär övergripande att du assisterar kunden så att kunden får förutsättningar att leva det liv som hen önskar. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter beror på kundens behov och livsstil. De kan innebära allt ifrån personlig hygien, assistans vid förflyttningar, hushållarbete, matlagning till att assistera kunden på jobbet eller vid aktiviteter utanför hemmet. Vi söker dig som: Kan börja arbeta omgående. Du behöver vara ansvarsfull, lyhörd, flexibel och snabblärd. Du behöver behärska svenska språket mycket väl i tal och skrift då dokumentation är ett krav. Erfarenhet av yrket samt omvårdnad är ett plus men inte ett krav. Katt finns i hemmet B-körkort är ett plus. På Särnmark får du alltid introduktion hos kunden samt tillgång till utbildning om rollen som personlig assistent. Om anställningen Anställningsformen är För viss tid så länge assistansuppdraget varar och löneformen är timlön. Arbestiderna varierar utifrån kundens behov och arbetspassen är i dagsläget förlagda kl 09-09 (aktiv samt jour), vardag som helg. Lön och övriga anställningsvillkor enligt kollektivavtal Personlig assistans, Vårdföretagarna - Kommunal. Så här ansöker du Du ansöker genom att klicka på knappen "ansök" längst ned till höger på sidan och svara på ett antal urvalsfrågor. Du ska även bifoga ditt CV. Du behöver inte bifoga något personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan! I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning i Särnmark. Om du söker arbete som personlig assistent hos ett barn som är under 18 år behöver du också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret innan du får börja arbeta. Du beställer registerutdraget via Polisens hemsida, här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
Om tjänsten Som fältsäljare hos Rybrinks får du ett uppdrag som kombinerar försäljning, relationsbyggande och ett stort mått av eget ansvar. Denna roll passar dig som antingen är i början av din karriär och är ute efter ett första steg in i rollen som säljare, eller dig med erfarenhet som vill ta nästa kliv på ett familjebolag som växer. Du utgår antingen från kontoret eller hemifrån och planerar självständigt din säljcykel, besöker dagligvarubutiker (med särskilt fokus på ICA) och arbetar aktivt för att säkerställa att Rybrinks produkter exponeras optimalt och når ut till rätt kunder. Rollen innefattar även att bearbeta fristående butiker, följa upp kampanjer, bygga exponeringar och utöka sortimentets distribution i butik. Du arbetar mot tydliga mål för antal butiksbesök, ny distribution och säljvolymer, där resultat följs upp via CRM-systemet Genero. För att ge dig bra förutsättningar i rollen kommer du att få tillgång till en god struktur vad gäller arbetssätt, produktutbildningar, samåkning med kollegor och nära kontakt med säljkoordinator och försäljningschef. Vi värdesätter din input och du får en viktig röst i Rybrinks interna säljforum. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Besöka DVH-butiker regelbundet, med fokus på ICA, för att bygga upp och underhålla starka kundrelationer. Presentera och sälja in produkter och kampanjer. Via kategoriarbete utöka distributionen av Rybrinks sortiment. Bygga exponeringar och säkerställa att säljmaterial exponeras korrekt. Arbeta mot budget och presentera distriktsresultat säljcykelvis. Ta en aktiv roll på konferenser och interna säljmöten för att driva teamet framåt. Om vår partner Rybrinks är en ledande leverantör av hygien- och skönhetsprodukter i Skandinavien. Företaget, som grundades 1983, har en lång och stolt historia av att erbjuda högkvalitativa produkter till både privata och professionella kunder. Sortimentet omfattar ett brett utbud av produkter inom kroppsvård, rengöring och personlig hygien. Företagets mest välkända varumärken är bland annat Topz, Gunry och Clean Touch och ibland de största kunderna hittar man till exempel ICA, Coop, Axfood, Rusta och Dollarstore. På Rybrinks värdesätter man innovation och hållbarhet. Bolaget arbetar ständigt med att utveckla nya produkter och förbättra sitt befintliga för att möta marknadens behov och miljömässiga krav. Deras stora engagemang för kvalitet och kundnöjdhet har gjort Rybrinks till en betrodd partner för många ledande varumärken och återförsäljare. Som en del av Rybrinks team blir du en av 30 medarbetare som tillsammans arbetar för en fortsatt tillväxt och framgång inom hygien- och skönhetsbranschen. Du erbjuds en dynamisk arbetsmiljö där kreativitet, samarbete och kundorientering står i fokus. Kulturen präglas också av en familjekänsla där du enkelt blir en del av gemenskapen. Anslut dig till Rybrinks och var med på resan mot att göra vardagen renare och mer hygienisk för människor i hela Skandinavien! Här kan du läsa mer om en tidigare lyckad rekrytering och hur vardagen inom säljorganisationen kan se ut - Karriär på Rybrinks Vi söker dig som Antingen har flerårig erfarenhet av försäljning inom dagligvaruhandeln sedan tidigare. Eller är i början av din karriär och vill kliva in i säljrollen på ett etablerat bolag. Brinner för kundkontakt och har en stark kommunikativ förmåga. Är självgående, strukturerad och van vid att planera och följa upp ditt arbete. Har vana av att arbeta i CRM-system (meriterande men ej krav - Genero). Har goda kunskaper i Officepaketet och kommunicerar obehindrat på svenska i både tal och skrift. Innehar B-körkort. Du motiveras av att göra skillnad i butik – att driva försäljning, förbättra hyllplatser, säkra exponeringar och skapa synlighet för Rybrinks varumärken. Du är också en lagspelare som gärna delar med dig av dina erfarenheter och vill bidra till hela teamets framgång. Om anställningen Detta är en rekrytering med start enligt överenskommelse. Du utgår från kontor eller hemmet, har tillgång till tjänstebil och planerar själv dina butiksbesök inom ditt distrikt enligt förtroendetid. Givet resandet ingår övernattning i tjänsten. Uppskattningsvis ett par gånger i månaden. Vi erbjuder en gedigen introduktion med produktutbildning, samåkning och coachning för att du ska känna dig trygg i din nya roll. Rybrinks tror på långsiktighet – både i sina kundrelationer och i relationen till dig som medarbetare. Hos Rybrinks får du arbeta i ett stabilt företag med en jordnära kultur där det alltid finns någon att fråga och där din insats verkligen gör skillnad. Omfattning: Heltid Arbetstid: 8-17 som utgångspunkt. Övernattning ingår Start: Snarast möjligt med hänsyn till uppsägningstid Placering: Karlstad eller Örebro Om OIO Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.
Om Nordic Paper Nordic Paper är en skandinavisk specialpappersproducent som tillverkat högkvalitativt papper sedan slutet av 1800-talet. Vi har fem pappersbruk belägna i Bäckhammar, Åmotfors, Säffle, Greåker (Norge) och Québec (Kanada). Huvudkontoret finns i Karlstad. Vi tillverkar kraftpapper som bland annat används till bärkassar, säckar och förpackningar, samt naturligt greaseproofpapper, vilket är ett fettresistent papper vars användningsområden främst är inom livsmedelsindustrin, exempelvis som bakplåtspapper. Efterfrågan på pappersbaserade produkter ökar ständigt och vårt högkvalitativa papper är ett hållbart och miljövänligt alternativ. Som ett av de ledande bolagen i branschen levererar vi hållbara produkter till kunder i över 80 länder. Sedan hösten 2020 är vi noterade på Nasdaq Stockholm. Nordic Paper Åmotsfors söker en Produktionschef Till anläggningen i Åmotsfors söker Nordic Paper söker nu en produktionschef som vill vara med och leda och utveckla produktionen mot framtiden. Om rollen Som produktionschef har du det övergripande ansvaret för att planera, leda och utveckla arbetet inom produktionsavdelningen. Du driver verksamheten mot uppsatta mål vad gäller kvalitet, kvantitet, miljö och arbetsmiljö. Rollen kräver ett starkt fokus på ledarskap – du förväntas engagera och aktivera medarbetarna genom tydliga mål, uppföljning och ett coachande förhållningssätt. Du är en del av fabrikens ledningsgrupp och har ett nära samarbete med processchef, tekniker och processingenjörer. Du har även ett delegerat arbetsmiljöansvar enligt Nordic Papers modell. Exempel på arbetsuppgifter: • Leda och utveckla produktionsverksamheten i enlighet med företagets mål och strategier • Ansvara för reklamationer, miljö- och utsläppsfrågor inom avdelningen • Utveckla arbetssätt kring daglig tillsyn och operatörsunderhåll • Driva förbättringsarbete i samverkan med processutveckling och underhåll • Säkerställa god ordning och reda tillsammans med personalledare • Ta fram och följa upp avdelningens KPI:er, mål och budget • Initiera och delta i relevanta utvecklingsprojekt Vem är du För att lyckas i rollen har du en civilingenjörsexamen inom papper- och massa eller skaffat dig motsvarande erfarenhet inom yrkeslivet. Vi tror att du som minst behöver ha 3 års erfarenhet av att ha jobbat inom pappers- och/eller massaproduktion. Som peson är du: • Tydlig och har en coachande ledarstil som skapar engagemang och delaktighet. • Lösningsorienterad och ansvarstagande i både operativa och strategiska frågor • Drivande och resultatinriktad med fokus på att nå uppsatta mål • Benägen att driva förändring och förbättringsarbete – du ser utvecklingsmöjligheter och tar initiativ till att förbättra arbetssätt och processer • Analytiskt lag och kommunikativ förmåga Du är också en person som vill framåt, drivs av utveckling och inte är rädd för att ta tag i utmaningar som dyker upp under resans gång. Vad erbjuder Nordic Paper Som anställd på Nordic Paper erbjuds du kollektivavtalsförhandlade villkor, generösa pensionsavsättningar och trygga försäkringar. Du får också ta del av bonussystem, trivselpeng, förmånscykel och en rad sociala aktiviteter. Du erbjuds självklart friskvårdsbidrag och du får fria anmälningsavgifter till ett flertal olika motionslopp. Hos Nordic Paper är ingen idé för stor eller för liten och egna initiativ välkomnas. Nordic Paper är måna om att behålla sina medarbetare och värderar därför varje individs utveckling högt. Varmt välkommen med din ansökan! Övrigt Din ansökan vill vi ha senast den 2025-07-31. Observera att vi endast tar emot ansökningar via formuläret nedan. Har du frågor om rollen är du välkommen att kontakta Stijn Bos eller Erik Ramström. 054-14 18 00. [email protected] , [email protected]
OK Värmland- Ett hållbart ägande OK Värmland är ett unikt företag med en stark känsla för Värmland. Vi är medlemsägt och drivs på demokratisk grund. En medlem en röst. Vi är idag ca 75 000 medlemmar runt om i hela Värmland och idag har vi 13 bemannade stationer och 8 automatstationer. Samtliga stationer samarbetar under varumärket OKQ8. OK Värmland har ett hjärta för både glesbygd och stad och vill fortsätta att göra det möjligt att leva i hela länet. Det är viktigt för oss att gemensamt ta ansvar och åstadkomma förändringar och förbättringar för alla. Tillsammans med våra dotterbolag OK Värmland Fastighets AB och Reload i Värmland AB är vi ett lokalt, nytänkande och hållbart alternativ. Som medarbetare och medlem gör vi tillsammans gott för Värmland. Är du en serviceinriktad lagspelare? I så fall kan vi erbjuda dig ett roligt arbete i en spännande miljö där ingen dag är den andra lik, med stor variation på arbetsuppgifterna. Ena sekunden hyr du ut en bil för att snabbt skifta till att förbereda och servera mat. På våra stationer är det ofta ett högt tempo där du och dina kollegor tar hand om våra kunder och deras önskemål. Nu söker vi två nya kollegor till OKQ8 Våxnäs. Vi söker Vi värdesätter dina personliga egenskaper framför tidigare erfarenhet och utbildning. Du är en positiv person som gillar att träffa nya människor. Du tycker om att arbeta i högt tempo och ser fram emot att vara en del av ett sammansvetsat team som tillsammans löser det arbetsdagen har att bjuda på. Det är meriterande om du tidigare jobbat med service eller försäljning. B-Körkort är det enda formella kravet. Vi erbjuder OK Värmland erbjuder en spännande arbetsplats, med rolig atmosfär och härliga kollegor. Här arbetar människor i alla åldrar med olika bakgrund. Vi tror på utveckling av oss själva. Det du inte kan innan du börjar – det lär vi dig! Att arbeta på en av våra stationer ger dig en fin språngbräda in i arbetslivet och karriären. Som Butikssäljare arbetar du skifttjänstgöring. De här tjänsterna är på deltid och ca 30 tim/ vecka men kan bli mer. Stationen har öppet vardagar mellan klockan 06:00 - 23:00 och helger mellan klockan 07:00 - 23:00. Kan du göra oss ännu bättre? Sök då tjänsten redan idag! OK Värmland arbetar för att vara en jämställd arbetsplats med medarbetare som trivs och utvecklas och där olikheter uppmuntras. Vi vill vara ett företag som speglar samhället, med en inkluderande kultur som hjälper till att minska utanförskap och bidrar till mångfald. Vår bransch är en av de främsta orsakerna till klimatförändringarna och om vi ska finnas kvar i framtiden behöver vår affär förändras i grunden. Vi arbetar aktivt för omställningen till ett fossilfritt samhälle genom att minska vårt eget klimatavtryck, såväl som att hjälpa våra kunder att göra bättre och mer hållbara val utifrån sina förutsättningar. Vill du vara med och bidra till hållbar utveckling på riktigt? Följ med på vår resa mot en fossilfri framtid! Ditt livs kanske viktigaste jobb. På riktigt. Vi vet att det är en vågad sak att säga, men vi menar verkligen varje ord. Oavsett om det handlar om ditt första jobb, ditt sista jobb, eller om du har modet att anta en ny utmaning, tror vi att du kan få ditt livs kanske viktigaste jobb här hos oss. På riktigt.
Vill du vara med och forma framtidens Karlstad? Nu söker vi en engagerad och strategisk ledare som vill ta ansvar för stadens gator, gång- och cykelvägar, broar, belysning och trafiksignaler. Som gatuchef får du en central roll i att vara med och skapa en trygg, tillgänglig och hållbar utemiljö för alla Karlstadsbor. Arbetsuppgifter Som gatuchef leder du enheten som ansvarar för drift, underhåll och utveckling av kommunens infrastruktur i det offentliga rummet. Du har helhetsansvar för ekonomi, verksamhet, personal och arbetsmiljö – och du driver utveckling för att höja både kvalitet och effektivitet. Enheten består av 16 medarbetare. Du samverkar med andra enheter inom kommunens förvaltningar samt med externa samarbetspartners och eftersom enhetens uppdrag ligger nära Karlstadbornas intresse ingår även kontakt och kommunikation med politiken, medborgare och media. Din närmsta chef är avdelningschefen och du ingår i avdelningens ledningsgrupp där du tillsammans med övriga enhetschefer samarbetar samt driver och utvecklar avdelningens arbete framåt. Hos oss får du: - Ett meningsfullt uppdrag där du gör skillnad i människors vardag. - En arbetsplats i förändring där du får vara med och påverka. - Ett starkt team och ett nära samarbete med kollegor i hela förvaltningen. - Individuell handledning och gedigen chefsutbildning. - En organisation som satsar på jämställdhet, inkludering och hållbar utveckling. Kvalifikationer Vi söker dig som har: - Teknisk högskoleutbildning (civil- eller högskoleingenjör) eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. - Chefserfarenhet med ansvar för personal, ekonomi och verksamhet. - Erfarenhet av projektledning och budgetarbete. - Förmåga att leda i förändring och skapa trygghet i en dynamisk miljö. Du är en kommunikativ och prestigelös ledare som trivs med att bygga relationer och samarbeta på alla nivåer. Vi ser gärna att du har erfarenhet från en politiskt styrd organisation samt kunskap om väg- och trafikfrågor. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Om Karlstads kommun Teknik- och fastighetsförvaltningens cirka 600 medarbetare bygger och sköter Karlstad. Med ansvaret för en trygg och vacker miljö sköter vi kommunens dricksvatten och avloppshantering, gator och parker, lekplatser och skogsmark samt den interna servicen. Vi utvecklar infrastrukturen, förvaltar fastigheter och bygger bland annat nya skolor och har hand om kommunens naturområden. Vill du vara med och skapa framtidens Karlstad? Hos oss i koncernen Karlstads kommun kan du göra skillnad på riktigt. Här är varje medarbetare en viktig del i helheten och tillsammans hjälps vi åt att förverkliga vår vision om "Ett bättre liv i Solstaden". Kom och väx med oss! Övrig information För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Vänd dig istället till kommunens växel 054-540 00 00 för vidare hantering.
Just nu växer vår kund PartnerTech och letar efter nya medarbetare. Har du tidigare arbetat som CNC-operatör men söker en ny utmaningar? Söker du efter en tjänst med stimulerande arbetsuppgifter och där du tillsammans med dina kollegor har en möjlighet att påverka företagets framtid. Då kan detta var tjänsten för dig! Om uppdraget • Tillträde enligt överenskommelse • Visstidsanställning – heltid • Karlskoga • Tillgängliga skift: natt, 2-skift Om tjänsten Du kommer att arbeta i CNC-styrda maskiner där du med noggrannhet förbereder och övervakar den maskin du ansvarar för. Du kommer arbeta i ett team tillsammans med kunniga och dedikerade medarbetare där du också blir en viktig del för att arbetet ska flyta på så smidigt som möjligt. Kunden arbetar i flera olika styrsystem och affärssystemet är Monitor. Arbetsuppgifterna för tjänsten innefattar i huvudsak: • Svarvning, omriggning/omställning mellan nya och gamla artiklar samt övervakning av företagets CNC-maskiner • Analysera och utvärdera mätresultat • Rapportering av utfört arbete • Utföra daglig skötsel och underhåll av maskiner/utrustning, byta verktyg Som konsult hos oss har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig och som är ansvarig för ditt uppdrag, att du trivs och att du utvecklas i din yrkesroll. Du kommer dessutom ha en ansvarig chef på plats hos PartnerTech som hjälper dig i ditt dagliga arbete. Om PartnerTech Karlskoga AB Våra produktionsanläggningar finns i Karlskoga och Filipstad och består av ca 85 CNC styrda bearbetningsmaskiner med upp till 15 axlar. Till det består våra anläggningar av moderna utrustningar för oförstörande provning och optisk mätning. Vi jobbar ständigt med att utmana oss för att utvecklas och lever i en värld där förändringar ses som förbättringar. Vi levererar produkter främst till försvarsindustrin, men även inom energisektorn samt fordonsindustrin, vilket ställer höga krav på oss som leverantör, varvid vi är certifierade enligt ISO 9001och ISO 14001. Vi är idag ett medelstort företag som redan gjort första delen av tillväxtresan, vi vet vad som krävs och har investerat mycket senaste åren. Om dig Vi söker dig som har en CNC-utbildning och några års arbetslivserfarenhet inom yrket. Du ska ha erfarenhet av att arbeta med datorer och goda kunskaper i det svenska språket. Vi söker dig som är en serviceinriktad, ansvarstagande och ordningsam person med ett stort engagemang och förmåga att prioritera uppgifter. Du är den som presterar det lilla extra, drivs av goda resultat, är kvalitetsmedveten och noggrann. Vidare är du en person gillar samarbete och som kommunicerar väl på svenska i tal och skrift. Formell kompetens • B-körkort • Utbildning inom CNC-området • Kunskaper i svenska språket för att kunna läsa och förstå instruktioner och säkerhetsföreskrifter Tjänsten innebär arbete som innehåller försvarssekretess och krav på svenskt medborgarskap. Om du har dubbelt medborgarskap måste detta anges vid ansökan. Som en av oss Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som ansvarar för ditt uppdrag, stöttar och utvecklar dig i din yrkesroll och ser till att du trivs på din arbetsplats. Om Lernia Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt. Hur du söker tjänsten För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan, svara på frågorna och bifoga ditt senaste CV, giltig legitimation och gymnasiebetyg. Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Skulle du behöva komplettera din ansökan eller har övriga frågor om processen så ber vi dig maila till [email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. På grund av hög mailvolym kan svarstiden ibland vara något längre än vanligt.
Just nu växer vår kund PartnerTech och letar efter nya medarbetare. Har du tidigare arbetat som CNC-operatör men söker en ny utmaningar? Söker du efter en tjänst med stimulerande arbetsuppgifter och där du tillsammans med dina kollegor har en möjlighet att påverka företagets framtid. Då kan detta var tjänsten för dig! Om uppdraget • Tillträde enligt överenskommelse • Visstidsanställning – heltid • Karlskoga • Tillgängliga skift: natt, 2-skift Om tjänsten Du kommer att arbeta i CNC-styrda maskiner där du med noggrannhet förbereder och övervakar den maskin du ansvarar för. Du kommer arbeta i ett team tillsammans med kunniga och dedikerade medarbetare där du också blir en viktig del för att arbetet ska flyta på så smidigt som möjligt. Kunden arbetar i flera olika styrsystem och affärssystemet är Monitor. Arbetsuppgifterna för tjänsten innefattar i huvudsak: • Svarvning, omriggning/omställning mellan nya och gamla artiklar samt övervakning av företagets CNC-maskiner • Analysera och utvärdera mätresultat • Rapportering av utfört arbete • Utföra daglig skötsel och underhåll av maskiner/utrustning, byta verktyg Som konsult hos oss har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig och som är ansvarig för ditt uppdrag, att du trivs och att du utvecklas i din yrkesroll. Du kommer dessutom ha en ansvarig chef på plats hos PartnerTech som hjälper dig i ditt dagliga arbete. Om PartnerTech Karlskoga AB Våra produktionsanläggningar finns i Karlskoga och Filipstad och består av ca 85 CNC styrda bearbetningsmaskiner med upp till 15 axlar. Till det består våra anläggningar av moderna utrustningar för oförstörande provning och optisk mätning. Vi jobbar ständigt med att utmana oss för att utvecklas och lever i en värld där förändringar ses som förbättringar. Vi levererar produkter främst till försvarsindustrin, men även inom energisektorn samt fordonsindustrin, vilket ställer höga krav på oss som leverantör, varvid vi är certifierade enligt ISO 9001och ISO 14001. Vi är idag ett medelstort företag som redan gjort första delen av tillväxtresan, vi vet vad som krävs och har investerat mycket senaste åren. Om dig Vi söker dig som har en CNC-utbildning och några års arbetslivserfarenhet inom yrket. Du ska ha erfarenhet av att arbeta med datorer och goda kunskaper i det svenska språket. Vi söker dig som är en serviceinriktad, ansvarstagande och ordningsam person med ett stort engagemang och förmåga att prioritera uppgifter. Du är den som presterar det lilla extra, drivs av goda resultat, är kvalitetsmedveten och noggrann. Vidare är du en person gillar samarbete och som kommunicerar väl på svenska i tal och skrift. Formell kompetens • B-körkort • Utbildning inom CNC-området • Kunskaper i svenska språket för att kunna läsa och förstå instruktioner och säkerhetsföreskrifter Tjänsten innebär arbete som innehåller försvarssekretess och krav på svenskt medborgarskap. Om du har dubbelt medborgarskap måste detta anges vid ansökan. Som en av oss Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som ansvarar för ditt uppdrag, stöttar och utvecklar dig i din yrkesroll och ser till att du trivs på din arbetsplats. Om Lernia Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt. Hur du söker tjänsten För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan, svara på frågorna och bifoga ditt senaste CV, giltig legitimation och gymnasiebetyg. Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Skulle du behöva komplettera din ansökan eller har övriga frågor om processen så ber vi dig maila till [email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. På grund av hög mailvolym kan svarstiden ibland vara något längre än vanligt.
Just nu växer vår kund PartnerTech och letar efter nya medarbetare. Har du tidigare arbetat som CNC-operatör men söker en ny utmaningar? Söker du efter en tjänst med stimulerande arbetsuppgifter och där du tillsammans med dina kollegor har en möjlighet att påverka företagets framtid. Då kan detta var tjänsten för dig! Om uppdraget • Tillträde enligt överenskommelse • Visstidsanställning – heltid • Karlskoga • Tillgängliga skift: natt, 2-skift Om tjänsten Du kommer att arbeta i CNC-styrda maskiner där du med noggrannhet förbereder och övervakar den maskin du ansvarar för. Du kommer arbeta i ett team tillsammans med kunniga och dedikerade medarbetare där du också blir en viktig del för att arbetet ska flyta på så smidigt som möjligt. Kunden arbetar i flera olika styrsystem och affärssystemet är Monitor. Arbetsuppgifterna för tjänsten innefattar i huvudsak: • Svarvning, omriggning/omställning mellan nya och gamla artiklar samt övervakning av företagets CNC-maskiner • Analysera och utvärdera mätresultat • Rapportering av utfört arbete • Utföra daglig skötsel och underhåll av maskiner/utrustning, byta verktyg Som konsult hos oss har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig och som är ansvarig för ditt uppdrag, att du trivs och att du utvecklas i din yrkesroll. Du kommer dessutom ha en ansvarig chef på plats hos PartnerTech som hjälper dig i ditt dagliga arbete. Om PartnerTech Karlskoga AB Våra produktionsanläggningar finns i Karlskoga och Filipstad och består av ca 85 CNC styrda bearbetningsmaskiner med upp till 15 axlar. Till det består våra anläggningar av moderna utrustningar för oförstörande provning och optisk mätning. Vi jobbar ständigt med att utmana oss för att utvecklas och lever i en värld där förändringar ses som förbättringar. Vi levererar produkter främst till försvarsindustrin, men även inom energisektorn samt fordonsindustrin, vilket ställer höga krav på oss som leverantör, varvid vi är certifierade enligt ISO 9001och ISO 14001. Vi är idag ett medelstort företag som redan gjort första delen av tillväxtresan, vi vet vad som krävs och har investerat mycket senaste åren. Om dig Vi söker dig som har en CNC-utbildning och några års arbetslivserfarenhet inom yrket. Du ska ha erfarenhet av att arbeta med datorer och goda kunskaper i det svenska språket. Vi söker dig som är en serviceinriktad, ansvarstagande och ordningsam person med ett stort engagemang och förmåga att prioritera uppgifter. Du är den som presterar det lilla extra, drivs av goda resultat, är kvalitetsmedveten och noggrann. Vidare är du en person gillar samarbete och som kommunicerar väl på svenska i tal och skrift. Formell kompetens • B-körkort • Utbildning inom CNC-området • Kunskaper i svenska språket för att kunna läsa och förstå instruktioner och säkerhetsföreskrifter Tjänsten innebär arbete som innehåller försvarssekretess och krav på svenskt medborgarskap. Om du har dubbelt medborgarskap måste detta anges vid ansökan. Som en av oss Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som ansvarar för ditt uppdrag, stöttar och utvecklar dig i din yrkesroll och ser till att du trivs på din arbetsplats. Om Lernia Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt. Hur du söker tjänsten För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan, svara på frågorna och bifoga ditt senaste CV, giltig legitimation och gymnasiebetyg. Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Skulle du behöva komplettera din ansökan eller har övriga frågor om processen så ber vi dig maila till [email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. På grund av hög mailvolym kan svarstiden ibland vara något längre än vanligt.
Välj ett jobb för att visa detaljer