Om Meat Machines Meat Machines Sweden grundades 2000. Företaget är ett av Europas ledande inom sin bransch och vi köper och säljer maskiner över hela världen. Huvudkontoret är beläget i Ystad. ArbetsbeskrivningMeat Machines förstärker organisationen med en gruppledare till verkstad- och lagerverksamheten. I denna roll kommer du ha personalansvar för 5-6 medarbetare där du koordinerar, delegerar och leder den dagliga verksamheten. Ditt ansvarsområde är brett där du ansvarar för hela flödet från inköp till leverans av våra kunders maskiner. Du engagerar och motiverar dina medarbetare samtidigt som du planerar alla moment och ordrar som dagligen passerar genom verksamheten. I arbetsuppgifterna ingår att lasta och lossa lastbilar samt att flytta om maskinerna på vårt lager. Utöver ansvaret för det interna flödet kommer du även att arbeta med att planera inför exempelvis auktioner av maskiner. Du har en nära kontakt med företagets säljare för att prioritera iordningsställande av maskiner för leverans till kunderna. Resor både inom Sverige och utomlands kan förekomma i tjänsten, men maximalt vid 3-4 tillfällen per år. Du ansvarar även för företagets bilpark och övriga fordon. Din profil Du har en bakgrund och förståelse från verkstad och lager som ger dig trygghet att axla en bred roll där många moment ingår. Vi ser gärna att du har haft personalansvar tidigare. Tjänsten kräver att du har koll på flöden och ordning och reda i din planering av personal och uppgifter. Du är en sann organisatör med förmåga att vara proaktiv. Moment av stress ger dig en kick som gör att du steppar upp. I din kompetens finns kännedom av maskiner och komponenter. Du har även god insikt i hur ett väl fungerande lager organiseras och förvaltas och är en van truckförare. Troligtvis har du tidigare erfarenhet av ledning inom någon form av verkstadsjobb, underhållsavdelning eller liknande. Du är en person som trivs med att ta ansvar samtidigt som du också uppskattar praktiska inslag i arbetet. Denna rekryteringsprocess I denna rekrytering samarbetar Meat Machines med HIREQ. För ytterligare information kring denna tjänst är du varm välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Vi ser fram mot din ansökan!
Tjänstebeskrivning & erbjudande Vill du leda och utveckla produktionen hos en världsledande innovatör inom bageribranschen? Hos Revent International AB får du möjlighet att ta ansvar, driva förbättringsarbete och leda ett engagerat team i en dynamisk produktionsmiljö i Upplands Väsby. Vi söker nu en Arbetsledare inom El, Montering och Emballering – en nyckelroll där du får kombinera tekniskt kunnande med starkt ledarskap. Revent har varit en pionjär i branschen sedan 1958 och är kända för att ha uppfunnit stickugnen – en innovation som revolutionerade bagerivärlden. Vi fortsätter att ligga i framkant med produkter som jässkåp och vakuumkylar, och 2014 lanserade vi vår senaste banbrytande innovation: den runda bakugnen. Vårt huvudkontor och produktion ligger i Upplands Väsby, och vi har cirka 100 medarbetare. Utöver det har vi dotterbolag i USA, Tjeckien och Mexiko samt återförsäljare i över 50 länder. Vi är stolta över vår kultur där innovation, kvalitet och arbetsglädje står i centrum. "In bread we trust" – Bli en del av vår resa! Som Arbetsledare för El, Montering och Emballering ansvarar du för att leda och optimera produktionen inom dessa områden. Du säkerställer att arbetet sker effektivt, med hög kvalitet och enligt uppsatta tidsramar. Du har en nyckelroll i att motivera och utveckla teamet, samt att driva förbättringsinitiativ för att optimera produktionen. Dina huvudsakliga ansvarsområden: • Leda och organisera produktionen inom el, montering och emballering • Säkerställa att arbetet utförs enligt plan, med hög kvalitet och säkerhet • Motivera och utveckla teamet genom tydlig kommunikation och vägledning • Hantera personalfrågor såsom schemaläggning, ledighet och utvecklingssamtal • Medverka i produktionsberedning och metodstudier för att förbättra processer • Driva kontinuerliga förbättringsprojekt, gärna inom LEAN Personprofil För att trivas och lyckas i rollen behöver du ett tryggt och naturligt ledarskap. Du är lyhörd, stödjande och skapar en positiv arbetsmiljö. Med tydlig kommunikation och god koordineringsförmåga säkerställer du att arbetet flyter på smidigt. Du är lösningsorienterad, stresstålig och hanterar flera uppgifter samtidigt. Vid utmaningar agerar du snabbt och ansvarsfullt för att upprätthålla säkerhet och kvalitet. Krav och Meriterande: • Tre till fem års erfarenhet i en liknande roll inom produktion/montering/el. • Erfarenhet av personalansvar och ledarskap i en produktionsmiljö. • Teknisk förståelse, gärna inom el- och monteringsprocesser. • Meriterande: Teknisk utbildning inom relevant område. • Meriterande: Erfarenhet från en liknande bransch. Övrigt Start: Omgående eller enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Arbetstid: 07-16:12 mån-tors och 07-14 fredagar Plats: Upplands Väsby Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. I den här rekryteringen samarbetar Revent med PerformIQ. Vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Filip Lundström på [email protected] vid eventuella frågor gällande rekryteringsprocessen. Välkommen med din ansökan!
För oss på Mathem står våra kunders bekvämlighet alltid i centrum. Vi vill skapa den bästa upplevelsen för dem i allt från middagsplaneringen med familjen till dess att matvarorna finns på plats i hemmet. På detta sätt skapar vi mer tid för sakerna de älskar – matlagning, tid med familjen, träning eller jobb. När du jobbar hos oss får du därför en unik möjlighet att påverka människors liv i positiv bemärkelse. För leendet på kundernas läppar när matvarorna levereras är ovärderligt. Varför ska du jobba hos oss? Mathem är idag Sveriges största matbutik med lösplockade varor på nätet och vi fortsätter att växa. Hos oss får du jobba i en dynamisk och social miljö med möjlighet att utvecklas och växa. Vi är en arbetsplats med stor mångfald och vi satsar helhjärtat på miljö- och hållbarhetsfrågor. Vad kommer du att få göra? Som Teamleader Cold Night inom Mathems lagerverksamhet ansvarar du för att leda och fördela arbetet för medarbetare inom ett visst område. Detta är en operativ roll där du arbetar aktivt med uppföljning i form av exempelvis medarbetarsamtal, hälsosamtal och coachningssamtal. Vidare medverkar du i förbättringsarbeten för att nå processens och verksamhetens mål när det kommer till medarbetarnöjdhet, kvalitet och produktivitet i enighet med budget. Du arbetar nära och rapporterar till Fulfillment Operating Manager. Fokus kommer även vara att uppnå områdets uppsatta mål och budget. Du arbetar på ett effektivt sätt med optimal resursfördelning för att nå uppsatta mål och säkerställa produktionens flöde. Genom god förståelse för logistikprocesser och organisationen arbetar du för att effektivt kunna lösa de utmaningar som uppstår i verksamheten. Du har ett operativt driftansvar och arbetar aktivt med coachning av medarbetarteamet. Du kan även bli involverad i arbetsmiljöfrågor. Detta är en nattjänst så tiderna är förlagda på ett schema nattetid, eventuellt helgarbete kan tillkomma. Kvalifikationer Gymnasieutbildning Tidigare ledarerfarenhet Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Erfarenhet från livsmedelsbranschen är meriterande Erfarenhet av tidigare WMS-system är meriterande Utbildningar inom ledarskap, arbetsrätt, arbetsmiljö, logistik och lean är meriterande Goda kunskaper om verktyg, processer och metoder inom logistik, kvalitet och arbetsmiljö är meriterande Personliga egenskaper I rollen som Teamleader Cold Night ser vi att du är en driven ledare som når resultat genom att coacha samt skapa engagemang inom ditt team. Det är viktigt att du har ett operativt närvarande ledarskap, är professionell och rättvis. Du är initiativtagande och lösningsorienterad, utan att tumma på kvalitet och säkerhet. Utöver detta är det viktigt att du är en god kommunikatör, har lätt för att samarbeta med andra samt är strukturerad och noggrann i ditt arbetssätt. Övrigt Plats: Farsta/Larsboda, Stockholm Omfattning: Heltid Natt(100%) Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande 6 månaders provanställning Tillträde: Omgående Lön: Fast lön enligt kollektivavtal (Lager & E-handel) + ansvarstillägg En bakgrundskontroll via ett externt företag ingår som en del i rekryteringsprocessen av denna tjänst. Vi behandlar ansökningar kontinuerligt och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Varmt välkommen med din ansökan!
Om tjänsten Vi letar efter dig som trivs med att arbeta på lager och har erferanhet av någon form av ledarroll. Du ser mervärdet i möjligheten för dig att växa i takt med MWI Animal Health tillväxttakt och möjligheten att göra karriär och ta nästa steg internt känns lockande. Som Teamleader på MWI:s lager kommer primärt arbeta på inleveransavdelningen där du ansvarar för att leda det dagliga arbetet och se till att det genomförs på bästa sätt. Teamet på inleveransavdelningen kommer att vara tre personer, du har inte det direkta personalansvaret men du har ett tydligt ansvar att leda och driva arbetet på avdelningen. I rollen ingår också att följa upp avdelningens driftskostnader för att säkerställa att utgifterna följer budgeten samt att vara delaktig i att säkerställa korrekt budgetering och prognostisering för avdelningen inför kommande ekonomiska år. Som Teamleader är du en viktig del av MWI:s verksamhet och det är avgörande att du representerar företaget på ett positivt sätt och bidrar till fortsatta framgång och utveckling av verksamheten. Arbetsuppgifter I rollen som Teamleader på inleveransavdelningen hos MWI är dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Operativt arbete med inkommande gods Leda och fördela arbetet på avdelningen Säkerställa, utveckla och rapportera KPI:er för avdelningen Säkerställa att avdelningen har tydliga rutiner och processer samt att dessa följs Utbilda medarbetare och säkerställa att de har rätt kunskap och förutsättningar Hantera personalfrågor efter uppsatta rutiner Du har många kontaktytor och du har regelbunden kommunikation med andra Teamleaders och chefer inom verksamheten för att säkerställa utveckling och att deadlines samt kvalitetsmål uppfylls. Även arbetsuppgifter som inventering, sortimentspåfyllnad, uppdatering av produktinformation och truckvård uträttas regelbundet. Datainsamlande kommer också att genomsyra ditt arbete och/eller deltagande i olika projekt för att utveckla verksamheten kan förekomma. Hålla ordning och reda på lagret är såklart också en viktig arbetsuppgift som gäller för alla medarbetare på lagret. Arbetstider: Måndag till Fredag kl. 07:00 - 16:00. Anställningsform: Tillsvidareanställning på heltid, med sedvanlig provanställning om sex månader. Start för tjänsten: Omgående eller enligt överenskommelse. Adress till arbetsplats: Forskaregatan 1D, 275 37 Sjöbo Krav och egenskaperKrav God svenska i tal och skrift God engelska i tal och skrift Truckkort A Slutförd gymnasieutbildning Meriterande Arbetslivserfarenhet från lager, logistik eller liknande Erfarenhet av ledarroll Erfarenhet av att hantera personalrelaterade ärenden God data- och systemvana (primärt Microsoft Excel) Egenskaper För att lyckas i rollen som Teamleader på lagret hos MWI är det viktigt att du är en förebild som har förmågan att engagera, inspirera och bygga ett starkt team. Du har god kommunikativ förmåga vilket gör att du utvecklar positiva relationer som främjar samarbete. Din starka analytiska förmåga gör att du är bra på att prioritera och fattar beslut för verksamhetens bästa. Vidare så ser vi att du är prestigelös då du både kan ta och ge feedback på ett bra sätt, vilket då leder till utveckling för dig själv, teamet och hela MWI. Du är också noggrann och arbetar med kvalité då detta är något som värdesätts av MWI. Det viktigaste är inte vad du gjort innan utan vad du och MWI kan göra tillsammans framåt. Därav kommer stor vikt att läggas vid dina personliga egenskaper. Lön och förmåner Lön: Enligt kollektivavtal. Lager och e-handelsavtalet följs. Förmåner: Möjlighet till årlig bonus Friskvårdsbidrag Lunchförmåner Frukost Om MWI Animal Health MWI Animal Health är Sveriges enda fullsortimentsgrossist inom djurhälsa och de gör allt för att underlätta och stödja de som arbetar med och lever nära djuren. MWI Animal Health erbjuder ett gediget kunnande, ett lättillgängligt stöd, en hög servicenivå och ett brett och prisvärt sortiment inom läkemedel, förbrukning och sjukvårdsutrustning. Hos MWI Animal Health finns goda möjligheter till både personlig utveckling och att ta steg i karriären! Oavsett om du vill växa in i en annan roll eller specialisera dig mot ett mer specifikt område. Möjligheterna är många och stora för den som är driven och engagerad. Här blir du en del av ett företag med stark tillväxt och får jobba i ett sammansvetsat team med höga ambitioner. Stora möjligheter för rätt person Rekryteringsprocessen Efter att du skickat in din ansökan så kommer du få ett mail om att genomföra AI-intervju med Hubert. Nästa steg kommer vara en juridisk bakgrundskontroll via Fortcheck. Därefter genomförs referenstagning digitalt med hjälp av Refensa. Efter detta tar MWI Animal Health själva över processen. Om Marketpeople Hemsida: www.marketpeople.se
Om Instabee I slutet av 2022 grundades Instabee efter kombinationen av Budbee, Instabox och Porterbuddy. Instabee erbjuder miljontals konsumenter över hela Europa med smidiga leveranser och är på väg att bli den ledande partnern till den europeiska e-handelsmarknaden. Alltid med kunden i fokus. På Instabee är du välkommen precis som du är, så länge du drivs av att ständigt utmana marknaden tillsammans med oss. Vi letar nu efter ännu en Team Manager till vår terminal i Härryda. Om rollen I rollen som Team Manager i Härryda kommer ditt fokus att vara på våra medarbetare som varje dag arbetar för att sortera och leverera våra paket. Du kommer att ha personalansvar som bland annat innebär uppföljning av KPI:er och medarbetarnas kompetensutveckling. Rollen är både operativ och strategisk för att driften av terminalen ska fungera optimalt. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: Personalansvar samt kompetensutveckling och medarbetarsamtal. Schemaläggning och bemanningsplanering. Säkerställa så att verksamheten fortskrider utan hinder genom att noggrant se till så att gods kommer in och ut ur terminalen enligt tidtabell. Kontinuerligt följa upp, utvärdera och förbättra processer och kvalitet. Stöd till övriga funktioner som verksamheten kräver. Dina arbetstider: Dina arbetstider kan eventuellt variera måndagar till fredagar mellan 05:00-24:00 Någon enstaka söndag kan också inträffa Om dig som söker Vi tror att du som Team Manager är en naturlig problemlösare som sporras av utmaningar och har förmågan att motivera teamet omkring dig och är ett föredöme för både övriga ledare och medarbetare. Som person är du uthållig och har en nyfikenhet på att lära dig nya saker. Du är även en god kommunikatör med förmåga att ta beslut och skapa klarhet och struktur i en snabbrörlig organisation. Tidigare erfarenhet av ledande roll med personalansvar. Du har förståelse för att plötsliga avvikelser i arbetet kan förekomma, därför lägger vi stort värde vid flexibilitet och en förmåga att prioritera och prestera i en snabbrörlig miljö. Tidigare erfarenhet av schemaläggning samt att arbeta enligt KPI:er. Flytande i svenska och engelska, både muntligt och i skrift. B-Körkort. Övrigt Denna rekryteringsprocess består av personlighets- och logiktest via Alva Labs samt bakgrundskontroll via Verifiera för granskning av tidigare offentliga kriminalregister. Resultatet är offentlig information som hanteras konfidentiellt. Detta är obligatoriskt för alla rekryteringsprocesser på Instabee i Sverige.
Naturhistoriska riksmuseet (NRM) ska flytta sitt magasin och samlingsförvaring till nya lokaler. Vill du vara med och leda projekt i en spännande och lärorik miljö? Naturhistoriska riksmuseet söker nu en organiserad och engagerad projektledare på deltid. Detta uppdrag är med start omgående! Arbetsuppgifter – Projektledning inom museum och naturvetenskaplig verksamhet Planera, leda, koordinera möten med fokus på logistik kopplade till Naturhistoriska riksmuseets verksamhet. Driva och planera flytt av föremål i enlighet med museets direktiv. Ansvara för projektplanering, logistik, uppföljning och rapportering. Samarbeta med interna och externa intressenter. Stötta övriga teammedlemmar vid behov och bidra till effektiv projektleverans. Kontaktyta mot flyttentreprenörens arbetsledning och mot museets upphandlingsenhet och andra berörda. Vem söker vi? Har tidigare erfarenhet av att leda eller samordna projekt inom logistik. Vill arbeta deltid. Är flexibel, självgående, analytisk och har förmåga att prioritera och strukturera sina arbetsuppgifter Mycket god kommunikativ förmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift. Arbetar gärna i team och skapar naturligt goda samarbeten. Mer om tjänsten Deltidstjänst – ca 20 timmar per vecka, med möjlighet till viss flexibilitet efter överenskommelse. Placering på Naturhistoriska riksmuseet i Stockholm. Start omgående till 31 december med möjlighet till förlängning. Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, vänligen kontakta vår Konsultchef på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker nu en teamledare till kund i Varberg med start omgående. Som Teamledare inom företaget samordnar du den dagliga framtagna produktionsplaneringen för tilldelat ansvarsområde. Du kommer i huvudsak vara ute produktionen där du skall utforma och utfärda arbetsrutiner i samråd med chef/ produktionsledare. Du kommer även vara med och arbeta i den dagliga driften. Vi söker dig som har erfarenhet av att kunna leda och coacha på ett stimulerande sätt. Du skall kunna följa produktionsplaner och uppsatta mål. Du skall ha goda kunskaper i Officepaket och affärs/ produktionssystem, ADX och Salesforce. Det är meriterande om du arbetat med 5S och Lean tidigare. Vi söker dig som har erfarenhet av arbetsledning och organisation samt erfarenhet av förändrings- och utvecklingsarbete. Du har en stark analytisk förmåga och trivs med att arbeta självständigt, alltid med ett fokus på resultat. Vi ser också att du är uthållig, stresstålig och har goda kunskaper i både svenska och engelska, både i tal och skrift. Ansvarsområden: Dina primära ansvarsområden kommer att vara: Genomföra arbetsplatsmöten och daglig styrning. Ansvara för de dagliga leveranserna till kund. Statistik- och rapporthantering för externa/ interna intressenter. Samverka för upplärning och träning av nyanställda. Koordinera personal utifrån angiven bemanningsplan samt korrigera vid avvikelser. Följa produktionsplaner och uppsatta mål. Aktivt bidra till utvecklings- och förändringsarbete. Tillse att fastställda instruktioner/ rutiner följs i produktionen. Rapportering och hantering av interna avvikelser, förbättringsförslag i Ecoweb. Rapportera tillbud och olyckor. Tillse att medarbetare inom angivet ansvarsområde följer interna regler och riktlinjer samt att information förmedlas. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär. Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!
Naturhistoriska riksmuseet (NRM) ska flytta sitt magasin och samlingsförvaring i Frihamnen till nya lokaler i Morgongåva. Vill du vara med och leda projekt i en spännande och lärorik miljö? Naturhistoriska riksmuseet söker nu en organiserad och engagerad projektledare på deltid. Detta uppdrag är med start omgående! Arbetsuppgifter – Projektledning inom museum och naturvetenskaplig verksamhet Planera, leda, koordinera möten med fokus på logistik kopplade till Naturhistoriska riksmuseets verksamhet. Driva och planera flytt av föremål i enlighet med museets direktiv. Ansvara för projektplanering, logistik, uppföljning och rapportering. Samarbeta med interna och externa intressenter. Stötta övriga teammedlemmar vid behov och bidra till effektiv projektleverans. Kontaktyta mot flyttentreprenörens arbetsledning och mot museets upphandlingsenhet och andra berörda. Vem söker vi? Har tidigare erfarenhet av att leda eller samordna projekt inom logistik. Vill arbeta deltid. Är flexibel, självgående, analytisk och har förmåga att prioritera och strukturera sina arbetsuppgifter Mycket god kommunikativ förmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift. Arbetar gärna i team och skapar naturligt goda samarbeten. Mer om tjänsten Deltidstjänst – ca 20 timmar per vecka, med möjlighet till viss flexibilitet efter överenskommelse. Placering på Naturhistoriska riksmuseet i Stockholm. Start omgående till 31. december med möjlighet till förlängning. Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, vänligen kontakta vår Konsultchef på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Vår vision är simpel. Med starka samarbetspartners och en gedigen erfarenhet i branschen arbetar vi på Scania Bemanning mot att bli den mest självklara lokala aktören inom bemanning, rekrytering och konsultation. Arbetsuppgifter I rollen som arbetsledare kommer du att arbeta med varierade arbetsuppgifter beroende på behov. Dina främsta arbetsuppgifter kommer vara att planera den dagliga driften och stötta personalen på plats. Krav • Tidigare erfarenhet av arbetsledning • Tillgänglig för uppstart omgående • Truckkort A+B+D1 • Erfarenhet av plock och pack samt lossning och lastning • SAP • God ledarskapsförmåga • Pålitlig och ansvarstagande • Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Meriterande • Utbildning inom arbetsmiljö, ex SAM och BAM Villkor Start: Omgående Ort: Arlöv Arbetstider: 2-Skift, M-F: 07.15-16.00 / 09.15-18.00 Omfattning: Detta är ett vikariat vilket kommer vara i minst 1 månad. Chanserna för fortsättning är goda för rätt person. Din profil Vi ser att du har minst två års erfarenhet inom personalledning på lager sedan tidigare. Som person behöver du vara lyhörd, noggrann och strukturerad. Med rätt vilja och engagemang tror vi att man kommer långt. Du behöver även kunna hantera viss stress och hålla ett snabbt arbetstempo då det ibland är tidspressade uppgifter som ska utföras. Ansökan Vi träffar kandidater löpande, sök därför tjänsten redan idag med ditt CV och personliga brev. Varmt välkommen med din ansökan!
Om Instabee I slutet av 2022 grundades Instabee efter kombinationen av Budbee, Instabox och Porterbuddy. Instabee erbjuder miljontals konsumenter över hela Europa med smidiga leveranser och är på väg att bli den ledande partnern till den europeiska e-handelsmarknaden. Alltid med kunden i fokus. På Instabee är du välkommen precis som du är, så länge du drivs av att ständigt utmana marknaden tillsammans med oss. Vi letar nu efter en Team Manager till vår terminal i Karlstad. Om rollen I rollen som Team Manager i Karlstad kommer ditt fokus att vara på våra medarbetare som varje dag arbetar för att sortera och leverera våra paket. Du kommer att ha personalansvar som bland annat innebär uppföljning av KPI:er och medarbetarnas kompetensutveckling. Rollen är både operativ och strategisk för att driften av terminalen ska fungera optimalt. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: Personalansvar samt kompetensutveckling och medarbetarsamtal. Schemaläggning och bemanningsplanering. Säkerställa så att verksamheten fortskrider utan hinder genom att noggrant se till så att gods kommer in och ut ur terminalen enligt tidtabell. Kontinuerligt följa upp, utvärdera och förbättra processer och kvalitet. Stöd till övriga funktioner som verksamheten kräver. Om dig som söker Vi tror att du som Team Manager är en naturlig problemlösare som sporras av utmaningar och har förmågan att motivera teamet omkring dig och är ett föredöme för både övriga ledare och medarbetare. Som person är du uthållig och har en nyfikenhet på att lära dig nya saker. Du är även en god kommunikatör med förmåga att ta beslut och skapa klarhet och struktur i en snabbrörlig organisation. Tidigare erfarenhet av ledande roll med personalansvar. Du har förståelse för att plötsliga avvikelser i arbetet kan förekomma, därför lägger vi stort värde vid flexibilitet och en förmåga att prioritera och prestera i en snabbrörlig miljö. Tidigare erfarenhet av schemaläggning samt att arbeta enligt KPI:er. Flytande i svenska och engelska, både muntligt och i skrift. B-Körkort. Övrigt Denna rekryteringsprocess består av personlighets- och logiktest via Alva Labs samt bakgrundskontroll via Verifiera för granskning av tidigare offentliga kriminalregister. Resultatet är offentlig information som hanteras konfidentiellt. Detta är obligatoriskt för alla rekryteringsprocesser på Instabee i Sverige.
Välj ett jobb för att visa detaljer