Enhetschef LaboratorieMedicinskt Centrum Gotland
REGION GOTLAND
Chefer inom hälso- och sjukvård

I Region Gotland kan du utvecklas och växa, både som individ och tillsammans med andra. När du arbetar hos oss bidrar du till att Gotland blir en ännu bättre plats för människor i livets alla delar. Vi gör varandra bättre. LaboratorieMedicinskt Centrum Gotland Ö-läget kräver det stora sjukhusets resurser och innebär samtidigt det mindre sjukhusets närhet och samhörighet. Inom sjukvården på Gotland byggs nära samarbeten snabbt, beslutsvägarna är korta vilket skapar smidighet för patienter och medarbetare. För laboratorieverksamheten innebär ö-läget att alla laboratoriespecialiteter finns i samma organisation. LaboratorieMedicinskt Centrum Gotland omfattar kemlab, transfusionsmedicin med blodcentral, mikrobiologen, fyslab och vattenlab. Vår multidisciplinära personalgrupp har en bred kompetens och vi lägger stor vikt vid både medarbetarnas trivsel och vid vårt kvalitetsarbete. Nu söker vi en enhetschef till kemlab, transfusionsmedicin med blodcentralen. Dina arbetsuppgifter Som enhetschef för kemlab, transfusionsmedicin med blodcentralen på LaboratorieMedicinskt Centrum Gotland kommer du att ha det övergripande ansvaret för att leda, driva och utveckla enhetens dagliga och operativa arbete, samt för uppföljning avseende verksamhetens måluppfyllelse, produktivitet och kvalitet.  Du kommer ha ett nära samarbete med din enhetschefskollega och tillsammans ska ni leda LMCG och i samarbete med medicinska konsulter, medicinsk ledning samt ledningsgruppen för LMCG utveckla och arbeta för att bibehålla den kvalitetssäkrade verksamheten. Till er hjälp har du kvalitetsansvariga samt sektionsledare inom LMCG. Vi arbetar för ett verksamhetsnära och tillitsbaserat ledarskap och du kommer att ha arbetsmiljöansvar för ungefär hälften av LMCG:s cirka 70 medarbetare inklusive vikarier, med medarbetarsamtal, arbetsplatsträffar, lönesamtal och individuella kompetensutvecklingsplaner. Du ansvarar även för rekrytering och planering av introduktion för nya medarbetare. I detta ingår det yttersta ansvaret för att bemanna och schemalägga labbets dygnet runt-verksamhet, där enhetens planerare gör det huvudsakliga arbetet. I rollen ingår även budgetansvar, där ekonomisk planering och uppföljning ingår.  I din roll som enhetschef förväntas du skapa, upprätthålla och vidareutveckla ett gott samarbete med interna och externa kontakter och nätverk, samt hitta samarbetsformer och möjliggöra anpassning till förändringar, med målet att leverera bästa möjliga kvalitet i analyser och verksamhet. Du kommer att delta i verksamhetsområdets ledningsgrupp och bidra till sjukhusets, förvaltningens och regionens utveckling. Du arbetar efter Region Gotlands och Hälso- och sjukvårdsnämndens mål och direktiv samt bidrar till att LMCG har en god beredskap för oförutsedda händelser, både lokalt och i omvärlden. I det dagliga arbetet förväntas du samarbeta, leda och skapa engagemang tillsammans med chefskollegor, i genomförandet av ovanstående. Vem är du? Vi söker dig som har högskoleexamen inom hälso- och sjukvårdsområdet och/eller arbetslivserfarenhet som vi kan bedöma som likvärdig. Du ska ha tre års arbetslivserfarenhet efter examen och erfarenhet från hälso- och sjukvårdsverksamhet och laboratorieverksamhet. Vi värderar tidigare chefs- eller ledarerfarenhet och erfarenhet av adekvat kliniskt laboratoriearbete väldigt högt. Det är även meriterande om du har dokumenterad ledarskapsutbildning, utbildning i kvalitetssystem, erfarenhet av GMP (Good Manufactoring Practice) i ackrediterad verksamhet. För att lyckas i rollen ser vi att du är en trygg, prestigelös och uthållig ledare. Du är lyhörd, samarbetar väl med andra och strävar efter att skapa förtroende i dina relationer med andra. Du är vidare lösningsorienterad och har alltid kunder och patienters behov i beaktande. I ditt arbete är du självgående och har en god förmåga till helhetssyn och struktur. Sist men inte minst kommunicerar du på ett tydligt och pedagogiskt sätt, både muntligt och skriftligt. Om hälso- och sjukvårdsförvaltningen Som en del av Region Gotland ansvarar hälso- och sjukvårdsförvaltningen för att en hälsofrämjande sjukvård och tandvård tillhandahålls på lika villkor till de som bor och vistas på Gotland. Vi förbättrar människors vardag, varje dag. Tillsammans utvecklar vi hälso- och sjukvården nära patienten. Vi skapar trygghet genom respekt, integritet och tillgänglighet. Om Region Gotland Region Gotland är inte bara Gotlands största arbetsgivare, vi är också den enda regionen i Sverige som har kommunala-, hälso- och sjukvårdsuppgifter och regionalt utvecklingsansvar i en och samma organisation. Det tillsammans med vårt ö-läge skapar förutsättningar för gott samarbete över våra verksamhetsområden. Vi är över 7000 medarbetare. Tillsammans arbetar för ett hållbart, inkluderande och välmående samhälle för alla som besöker, bor och verkar på Gotland. Vi är drivande i att skapa en trygg och hållbar utveckling över hela ön. Gotland är en fantastisk plats att leva på, med ett rikt kulturliv, orörd natur och en kreativ entreprenörsanda. Vi är över 61 000 personer som har valt att bo här året om, och vi vill gärna bli fler! Vill du ha information om Gotland som plats att bo och leva på, läs mer på https://gotland.com/leva-bo/flytta-hit/ Genom instagramkontot @viarregiongotland visar vi bredden av våra yrken och vilken betydelse vårt arbete har för samhället. Varje vecka visar en ny medarbetare upp sin arbetsvardag. Övrigt Region Gotland arbetar enligt kompetensbaserad rekryteringsmetod som syftar till att se varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar sökande med olika bakgrund och kön.  Tjänsten ledigförklaras under förutsättning att den ej behöver komma i anspråk för medarbetare med företrädesrätt samt att tjänsten fortsatt är vakant. I takt med att omvärlden förändras arbetar Region Gotland i större utsträckning med kvalitet och säkerhet i rekryteringsprocessen. Det innebär att du som kandidat kan komma att omfattas av vissa kontroller inför anställning. Vilka kontroller som tjänsten du söker kan omfattas av får du information om inför eller under intervjun. Inför samtliga anställningar behöver du som kandidat visa upp ID-handling och personbevis. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

11 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Gruppchef till Villa Roos Park
Vardaga AB
Chefer inom hälso- och sjukvård

Är du undersköterska och söker en ny karriärmöjlighet? Som gruppchef får du en ledarroll och coachar våra medarbetare att göra skillnad för de som bor hos oss. Alla gruppchefer genomgår vårt ledarprogram där du får möjlighet att utvecklas inom ledarskap via vår utbildningsorganisation Lära. Vi är i ständig utveckling och söker dig som vill växa med oss – tillsammans gör vi världen lite bättre, en människa i taget! Hos oss får du engagerade kollegor, duktiga chefer, utbildningar, karriärmöjligheter samt flera förmåner. Om rollen Som gruppchef är din primära arbetsuppgift att coacha och arbeta i det dagliga omsorgsarbetet tillsammans med teamet. Det innebär att du är dina medarbetares förebild och via ditt starka engagemang skapar du varje dag ett gott arbetsklimat i gruppen. Du arbetar dagtid måndag - fredag som det ser ut idag. Nära ledarskap: Rollen finns i vår organisation för att säkerställa ett nära ledarskap och ge stöd. Du har personal- och planeringsansvar för din arbetsgrupp och är delaktig i att utveckla och kvalitetssäkra verksamheten i enlighet med Vardagas koncept. Detta genom att vara närvarande och stötta, svara på frågor, leda, ge feedback och bekräfta dina medarbetare i vardagen. Du har flera gruppchefskollegor och ni samverkar, bollar och utbyter erfarenheter.  Delaktighet: Som gruppchef rapporterar du till verksamhetschefen och har möjlighet att påverka genom ditt deltagande i den lokala ledningsgruppen. Om Villa Roos Park  Villa Roos Park är ett modernt, demensvänligt äldreboende i Staffanstorp. Här finns 63 lägenheter, en stor trädgård, odlingslotter samt inglasad vinterträdgård. Verksamheten är specialiserad och anpassad för boende med demens, vilket präglar utformning och inredning. Läs gärna mer om hur vi arbetar för att skapa ett gott liv för äldre med demenssjukdom. Aktivitetsansvarig: Vi arbetar strukturerat med aktiviteter och har en aktivitetsansvarig som utvecklar och utför meningsfulla aktiviteter med våra boenden. Demenscertifiering: Vi är ett demenscertifierat boende, vilket betyder att alla vi som arbetar här är utbildade i demens och bemötande via Demensakademin. Även du kommer få genomgå denna utbildning. Behovsbaserat önskeschema: Vi tillämpar behovsbaserat önskeschema. Det innebär att dina medarbetare har möjlighet att påverka arbetstiden, utifrån behov och önskemål.  Ung Omsorg: Vi har ett samarbete med företaget Ung Omsorg. Det innebär att ett team av ungdomar i åldrarna 14–18 år besöker oss på helger och lov. Ung Omsorg gör olika aktiviteter tillsammans med oss som arbetar här, för att sätta guldkant på tillvaron för de boende. Djur i omsorgen: Här arbetar vi med djur i omsorgen och vi har regelbundna besök av terapidjur. Din erfarenhet och kunskap Du är utbildad undersköterska, har god datorvana och talar och skriver flytande svenska. Erfarenhet från äldreomsorg och ledarskap är meriterande för denna roll. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi vill att du är: tydlig och skapar delaktighet coachande och har förmågan att motivera och skapa engagemang hos våra medarbetare. duktig på att ge och ta emot feedback prestigelös och lättlärd självständig och samarbetsvillig affärsmässig genom att vilja och ha förmåga att styra och följa upp verksamheten utifrån kvalitetsmål och ekonomiska ramar Här några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Ledarskapsprogram: Alla gruppchefer genomgår vårt ledarprogram där du får möjlighet att utvecklas inom ledarskap via vår utbildningsorganisation Lära. Kompetensutveckling: Du har tillgång till Vardagas interna utbildningsorganisation Lära med en mängd kurser. Förmånsportal med rabatter: Köp till exempel biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra priser. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 250630 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Självklart har vi även kollektivavtal och försäkringar. Har du frågor? Kontakta gärna: [email protected] Observera att det inte går att ansöka via E-post. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Facklig kontakt: Vision, [email protected] Ansök här Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se

10 juni 2025
Sista ansökan:
27 november 2025
Enhetschef Hemtjänsten
Köpings kommun
Chefer inom hälso- och sjukvård

Köpings kommun är i en spännande fas inom hemtjänstområdet och utökar nu antalet chefer inom hemtjänsten för att förbättra arbetsmiljön. Vi söker nu en enhetschef för ett nyskapat hemtjänstområde där bland annat alla bemanningssamordnare ingår. ARBETSUPPGIFTER Arbetsbeskrivning Som enhetschef kommer du att: • Leda, planera, samordna och följa upp verksamheten med fokus på patientsäkerhet. • Ansvara för tre grupper: bemanningssamordnare, servicegrupp och en hemtjänstgrupp. Totalt ca 30 medarbetare. • Bygga upp och utveckla grupperna som är del av det nya området. • Utveckla och implementera strategier och handlingsplaner för att nå verksamhetens mål. • Ansvara för verksamhet, ekonomi och personal, • Få stöd av planerare, sjuksköterskor, fysioterapeut och arbetsterapeut. • Rapportera till hälso- och sjukvårdschefen och delta i hälso- och sjukvårdens ledningsgrupp tillsammans med 8 chefskollegor. • Vara delaktig i ett kommunövergripande chefsforum lett av kommunchefen. • Deltaga i interna utbildningar inom arbetsmiljö, arbetsrätt och andra personalfrågor. KVALIFIKATIONER Kvalifikationer Vi söker dig med relevant högskoleutbildning, gärna kandidatexamen med inriktning mot vård- och omsorg, socialt arbete, hälso- och sjukvård eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du bör ha kunskap och erfarenhet om vård och omsorgsverksamhet. Med fördel har du tidigare erfarenhet av hemtjänst och specifikt av planering och schemaläggning. Det är meriterande om du har erfarenhet från arbetsledande befattning med personal-, arbetsmiljö- och ekonomiansvar. Vi ser helst att du har någon form av ledarskapsutbildning. Då datorn är ditt dagliga arbetsverktyg krävs datavana och förmåga att arbeta och stötta i digitala system. För oss är det viktigaste att vi har rätt person på rätt plats för vår verksamhet, brukare och medarbetares bästa - de vi i slutändan finns där för. Tillsammans skapar vi en omsorg som ger människor möjlighet att leva ett bra liv. B-körkort krävs. Våra Förväntningar Vi lägger stor vikt vid att du som chef skapar trygghet genom struktur och tydlig kommunikation. Vi arbetar aktivt med kvalitetsutveckling och värdesätter att du också gör det. Vi söker någon som triggas av att utveckla och testa nya vägar för att nå hög kvalitet i hemtjänsten. Som enhetschef är du dina medarbetares förebild. Du leder, planerar, samordnar och följer upp verksamheten utifrån beslutade biståndsinsatser och med ett tydligt fokus på patientsäkerhet. Du ser ÖVRIGT Vår kommun Köping ligger i Västra Mälardalen mellan Örebro, Västerås och Eskilstuna. Med våra 26 000 invånare är vi en lagom stor kommun där nära samarbeten blir möjliga. Att arbeta i kommunen är betydelsefullt och gör direkt skillnad i köpingsbornas vardag. Köpings kommun har gjort sitt medieval för rekrytering och undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

10 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Biträdande stationschef till Västerort/Ekerö
REGION STOCKHOLM
Chefer inom hälso- och sjukvård

Vill du vara med och utveckla Stockholms största ambulansstation. Har du flera års erfarenhet av arbete inom ambulanssjukvård eller akutsjukvård och är redo att ta dig an rollen som biträdande stationschef? Välkommen med din ansökan! Vi erbjuder ett utvecklande och omväxlande arbete med nära kontakt med medarbetare och kollegor, där ingen dag är den andra lik. I rollen som biträdande stationschef erbjuds du ledarskapsutbildning, ansvarsområden och möjlighet att tillsammans med dina kollegor utveckla Västerort/Ekerö till att bli en ännu bättre arbetsplats. Här strävar vi efter att alla medarbetare ska trivas, bli sedda, hörda och utvecklas inom sina olika roller. På Västerort/Ekerö bedrivs ett spännande arbete tillsammans med cirka 160 engagerade medarbetare som brinner för att hjälpa människor i akuta situationer. Vi har 11 akutambulanser, en transportambulans och en jourläkarbil på stationen i Västerort. Till Västerort hör även Ekerö ambulansstation som har en akutambulans som går dygnet runt.  Ambulansstationen Västerort är belägen i Ursvik, Rissne och Ekerö delar lokaler med räddningstjänsten Södertörn på brandstationen Ekerö. På arbetsplatserna är det högt i tak och ett gott arbetsklimat. Vår vision är att vara ledande inom prehospital akutsjukvård genom att hela tiden utvecklas för att möta våra patienters, medborgare och samhällets förväntningar. På stationerna leds arbetet av tillförordnad stationschef Jenny Sundblad med hjälp av biträdande stationschefer Madeleine Ljöstad och Tobias Sjövall som nu söker en till kollega. Om arbetet I rollen som biträdande stationschef arbetar du tillsammans med Jenny, Madeleine och Tobias i det operativa arbetet, som till exempel personalfrågor, personaladministration, budget men även frågor gällande drift. Du kommer att ha personalansvar för cirka trettio medarbetare, vilket bland annat innebär arbetsmiljöansvar, arbete kring lönerevision och medarbetarsamtal.   I rollen som biträdande stationschef ingår du i AISABs driftjour för att stödja vårt bemanningscenter i personal- och beslutsfrågor, samt leda driften i hela AISAB efter kontorstid och vid särskild händelse. Kravprofil Utbildning som ambulanssjukvårdare, sjuksköterska eller specialistsjuksköterska. Flerårig erfarenhet av arbete i ambulanssjukvård alt akutsjukvård. Minst B-körkort, men gärna C1-körkort och god körvana. Goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift. God fysisk förmåga. Kvalifikationer Datorvana med kunskaper i Excel, Word och PowerPoint. Det är meriterande om du har utbildning i ledarskap eller organisationsfrågor samt erfarenhet av personal och administrativt arbete som chef, ledare eller instruktör. Erfarenhet av arbete i PA-system tex. Heroma. Personliga egenskaper Det är viktigt att du trivs att arbeta i en dynamisk miljö och med mycket medarbetarkontakt. Du tycker om att utveckla, stödja och motivera dina medarbetare och kollegor. Du är kommunikativ och har förmågan att på ett pedagogiskt och professionellt sätt kunna ge och ta feedback. Själv eller tillsammans med dina chefskollegor kan du komma att ansvara för specifika uppdrag eller projekt vilket förutsätter att du är initiativtagande, har ett kreativt arbetssätt och har mycket god samarbetsförmåga. Du visar på gott omdöme i beslut och avvägningar och agerar utifrån verksamhetens övergripande mål och behov. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Om rekryteringen I rekryteringsprocessen tillämpar vi test i problemlösningsförmåga och personlighetstest samt begär in utdrag ur polisens belastningsregister. Krigsplacering kan komma att bli aktuellt. Har du frågor? Välkommen att kontakta tf stationschef Jenny Sundblad på tel: 08-123 120 32 eller 072-582 26 71 eller via mejl [email protected] Låter det intressant? Urval och intervjuer sker löpande så tveka inte att ansöka! Skicka in din ansökan innehållande CV, personligt brev, tjänstgöringsintyg och examensbevis. Om AISAB AISAB ägs av Region Stockholm och är en viktig del av akutsjukvården i regionen. I våra uppdrag samverkar vi främst med Region Stockholms primärvård, akutsjukvård och SOS Alarm AB för att säkerställa snabbt omhändertagande, god vård och säker transport av sjuka och skadade till rätt vårdnivå. Vi bedriver framgångsrikt även ett prehospitalt träningscenter (KTC) och forskning inom prehospital vård. Tillsammans utvecklar vi ambulanssjukvården! https://aisab.nu/sv-se/jobba-hos-oss Följ oss gärna i sociala medier! https://www.facebook.com/AISAB.nu/ https://www.instagram.com/aisab_ambulanssjukvarden/ https://www.linkedin.com/company/27056850 Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb

9 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Avdelningschef En väg in - psykisk hälsa barn och unga Kalmar län
REGION KALMAR LÄN
Chefer inom hälso- och sjukvård

Vi erbjuder dig som vill vara en del av ett inspirerande, meningsfullt och utvecklande arbete en tjänst som avdelningschef på En väg in- psykisk hälsa barn och unga Kalmar län, en nystartad länsgemensam mottagarfunktion som startar upp 1 september. Om dig Som avdelningschef ansvarar du för medarbetarnas arbetsmiljö och förväntas leda, planera och utveckla verksamheten. Chefskapet kommer att vara på 50% och kan med fördel kombineras med annan tjänstgöring på enheten beroende på din grundprofession, exempelvis med triagering eller om du är psykolog som PLA. Vi söker dig som har högskoleexamen inom hälso- och sjukvård, gärna med chefsutbildning och/eller tidigare erfarenhet av ledarskap. Inom Region Kalmar län arbetar vi utifrån vår chefs-ledarskapsstrategi med Utvecklande ledarskap där du som ledare agerar föredöme, tar ansvar, motiverar och inspirerar samt visar personlig omtanke. Ditt chefskap vilar tryggt på Region Kalmar läns värdegrund och vision för ett friskare, tryggare och rikare liv. Öppenhet, kunnighet och engagemang är viktiga grundstenar för ditt ledarskap. Du är en ansvarstagande person med stort intresse för att se dina medarbetare växa och utvecklas. Ditt engagemang och din inställning bidrar till ett bra arbetsklimat och hög delaktighet där alla samarbetar för bästa kvalitet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du erbjuds den kompetensutveckling som du och verksamheten behöver. Som chef får du utbilda dig i Utvecklande Ledarskap (UL), Regionens utbildningsprogram för chefer och interna utbildningar. Du får även tillgång till ett stort chefsnätverk och kompetensutveckling genom årliga chefsdagar. Här kan du läsa mer Chef i Region Kalmar län. Chefskapet är tidsbegränsat och vi erbjuder tillsvidareanställning i organisationen utifrån din grundprofession. I denna rekrytering tillämpar vi tester i vårt urval såsom problemlösnings- och personlighetstest som mäter arbetsprestation och beteenden i arbetslivet. Intervjuer kommer att pågå under vecka 32. Din framtida arbetsplats En väg in- psykisk hälsa barn och unga Kalmar län, kommer vara organiserad inom Primärvårdsförvaltningen med en egen avdelningschef. Denne kommer tillsammans med verksamhetschef från såväl Barn- och ungdomshälsan som Barn- och ungdomspsykiatrin, medicinskt ledningsansvarig och psykolog med ledningsansvar utgöra ledningsgruppen. Fysisk placering för enheten kommer att vara i centrala Kalmar med ett länsövergripande uppdrag. I uppdraget för enheten kommer att ingå rådgivning och triagering till dels primärvård, Barn- och ungdomshälsan och specialistvård, Barn- och ungdomspsykiatrin. Även hänvisning till andra såväl interna som externa samverkanspartners kommer att ske från den här funktionen. Välkommen till att söka till oss! Vi är en del av Primärvårdsförvaltningen som erbjuder hälso- och sjukvård i hela Kalmar län. Vi finns både i större städer och på mindre orter. Tillsammans är vi cirka 900 medarbetare som jobbar med att främja hälsa i alla möten. Region Kalmar län ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, folkhögskolor, kultur, kollektivtrafik och regional utveckling. Vi är över 7 000 medarbetare som alla jobbar tillsammans för ett friskare, tryggare och rikare liv för länets invånare. Hos oss får du många förmåner och ett av Sveriges bästa kollektivavtal. Vi möter människor i livets alla skeden och har ett meningsfullt och utvecklande arbete – varje dag. Region Kalmar län erbjuder alla medarbetare en anställning på 100%. Om du arbetar deltid men önskar arbeta heltid kan utökning av tjänst erbjudas vid annan arbetsplats. Vi vill att du bifogar CV, personligt brev och för tjänsten relevanta utbildningsbevis till din ansökan. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Region Kalmar län vill vi att du söker tjänsten i vårt rekryteringssystem och inte via e-post eller i pappersformat. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.

9 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Avdelningschef till avdelning 45, Rättspsykiatrin, Karlstad
REGION VÄRMLAND
Chefer inom hälso- och sjukvård

Vill du vara med och leda ett engagerat team inom psykiatrisk slutenvård och bidra till en trygg och utvecklande miljö för både patienter och medarbetare? Då är det här tjänsten för dig! Din arbetsplats Rättspsykiatrin arbetar för den som är överlämnad till rättspsykiatrisk vård. Här vårdas personer som begått brott under inverkan av en allvarlig psykisk störning och som, enligt svensk lag, inte kan dömas till fängelse. Verksamheten bedrivs i Kristinehamn och i Karlstad. Verksamheten är i en expansiv fas och omfattar totalt 42 slutenvårdsplatser i Kristinehamn och Karlstad, varav 10 med säkerhetsklass 2 och 32 med säkerhetsklass 3. Vi är cirka 90 medarbetare med bred kompetens och lång erfarenhet inom psykiatri och rättspsykiatri. Avdelning 45 är en rättspsykiatrisk slutenvårdsavdelning med 10 platser för rehabilitering av patienter överlämnade till rättspsykiatrisk vård inom säkerhetsklass 3. Avdelningen finns på psykiatrihuset, Centralsjukhuset Karlstad. Här arbetar vi i multiprofessionella team nära patienten, med läkare, sjuksköterskor, skötare, arbetsterapeut, kurator och psykolog. Du som avdelningschef blir anställd inom Vuxenpsykiatrin i Värmland, med uppdrag inom rättspsykiatrin. Du blir direkt underställd verksamhetschef inom Vuxenpsykiatrin men rapporterar till båda verksamhetscheferna. Vuxenpsykiatrin är sedan 2025 ett samlat verksamhetsområde för specialiserad psykiatri inom öppen- och slutenvård i hela Värmland. Vi har mottagningar i Karlstad, Torsby, Hagfors, Arvika, Kristinehamn och Säffle, samt flera subspecialiserade mottagningar i Karlstad. Den psykiatriska slutenvården är koncentrerad till psykiatrihuset vid Centralsjukhuset i Karlstad och omfattar akutmottagning, fem vårdavdelningar samt en beroendeavdelning i samverkan med länets kommuner. Totalt arbetar omkring 460 medarbetare inom verksamhetsområdet. Dina arbetsuppgifter Som avdelningschef ansvarar du för att leda, utveckla och följa upp verksamheten, personalen och ekonomin. Du samarbetar nära med olika professioner och chefer inom verksamheten och ingår i ledningsgrupperna för både rättspsykiatrin och vuxenpsykiatrin. Du förväntas bidra till utvecklingen av hela verksamhetsområdet. Tillsammans arbetar vi för att skapa en attraktiv arbetsplats och en jämlik, behovsstyrd, evidensbaserad och kostnadseffektiv vård – i linje med Region Värmlands värdegrund. Vi erbjuder Vi är till för att alla i Värmland ska må bra och för att Region Värmland ska vara en attraktiv arbetsplats som levererar goda, hållbara och långsiktiga resultat. För att lyckas med det ser vi att alla chefer och ledare har en viktig roll. I Region Värmland använder vi ledarskapskoncepten Utvecklande ledarskap och Indirekt ledarskap. Som ny chef i regionen får du under ditt första år gå ett utbildningsprogram. Vi erbjuder även individuell handledning för att stötta dig i ditt uppdrag. Vi vill ge våra chefer rätt förutsättningar att lyckas. Genom dig som chef kan våra medarbetare växa och bidra till ännu bättre service för alla som bor här. Dina kunskaper och kompetenser - Akademisk utbildning inom hälso- och sjukvård eller motsvarande är ett krav. - Erfarenhet från psykiatrisk verksamhet gärna med rättspsykiatrisk erfarenhet är meriterande. - Tidigare ledarskapserfarenhet är meriterande. - Du har ett inkluderande och coachande ledarskap, är prestigelös och har förmåga att se helheten. - Du är lyhörd, kommunikativ och samarbetsinriktad. - Du är utåtriktad, engagerande och har god självkännedom, personlig mognad och empatisk förmåga. - Du arbetar strukturerat, resultatinriktat och har god beslutsförmåga. - Du har ett starkt ansvarstagande och en tydlig etisk kompass. - Körkort B är ett krav Stor vikt läggs vid personliga egenskaper. Urval och intervjuer sker under vecka 28 och 29.  Om Region Värmland Vi är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. Läs mer om hur det är att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner, och följ oss på sociala medier.  Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan.  Övrigt I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning. Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Kompetensförsörjningsenhet HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i Varbi. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

5 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Biträdande Enhetschef till Basal hemsjukvård Farsta
Aleris Sjukvård AB
Chefer inom hälso- och sjukvård

Aleris Basal hemsjukvård växer – vi söker en senior biträdande Enhetschef. Du får en nyckelroll och får vara med och driva samt utveckla en verksamhet som gör skillnad – varje kväll/helg för våra patienter. Om oss Inom Basal hemsjukvård arbetar vi vanligtvis på uppdrag av vårdcentraler– kväll, natt och helg. Våra team utgår från fem geografiska platser i Stockholms län. Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där ingår också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut. Rollen Som Biträdande Enhetschef har du det övergripande ansvaret för att leda, planera och utveckla verksamheten tillsammans med Enhetschef. Ditt uppdrag är att skapa förutsättningar för en trygg och säker vård i hemmet tillsammans med ett kompetent och engagerat team. Verksamhetsområde Söderort är lokaliserade centralt i Farsta i trevliga ljusa lokaler och ledningen består av Enhetschef och biträdande Enhetschef. Du kommer att tillsammans med Enhetschef att leda verksamheten och har det övergripande ansvaret för en medarbetargrupp som består av undersköterskor och sjuksköterskor. Du rapporterar till Enhetschef och har fokus på verksamhetens kvalitetsarbete och kunduppföljning med vårdcentraler och vårdgrannar. Dina övergripande arbetsuppgifter; Personal-, resultat- och arbetsmiljöansvar Leda och utveckla verksamheten utifrån avtal, budget och verksamhetsplan Säkerställa god kvalitet, kontinuitet och patientsäkerhet Aktivt bidra till verksamhetsutveckling, strategisk planering och förbättringsarbete För att lyckas med uppdraget arbetar du i nära samarbete med kliniska sjuksköterskor, patientsäkerhetssjuksköterskor, koordinatorer, bemanningsadministratörer och rekryterare för att tillsammans skapa rätt förutsättningar för våra kliniska medarbetare i deras arbete ute hos våra patienter. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i arbetsliv och privat. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss inom hemsjukvården erbjuder vi dig även: Ett varierat och meningsfullt chefsuppdrag där du är med och gör skillnad Ledarutvecklingsprogram En verksamhet i utveckling där du får möjlighet att vara med och påverka Kompetenta kollegor, stöd i ditt chefsuppdrag och goda utvecklingsmöjligheter Tydliga mål, gemensamma värderingar och fokus på ett hållbart ledarskap En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Vår verksamhet präglas av ett systematiskt förbättringsarbete, ett nära ledarskap och ett starkt medarbetarskap för att gemensamt nå våra mål för vårt verksamhetsområde. Vi ger dig som chef goda förutsättningar för att utvecklas i ditt ledarskap, ta ansvar och anta utmaningar. Ett kontinuerligt arbete med kompetensutveckling och kvalitetsarbete gör att vi ständigt arbetar för att höja kvaliteten på vården, utveckla våra medarbetare och vårt arbetssätt. Om dig Vi söker dig som: Har relevant högskoleutbildning sjuksköterska/distriktsköterska eller annan vårdbakgrund Har tidigare erfarenhet av arbetsledning, gärna inom hemsjukvård eller liknande uppdrag Är trygg i ditt ledarskap, kommunikativ och har förmåga att skapa engagemang och delaktighet Har god förståelse för hemsjukvårdens uppdrag och vill bidra till en patientcentrerad vård Är initiativtagande, lyhörd och trygg i att fatta beslut och leda i förändring Har ett genuint intresse för människor och verksamhetsutveckling Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Har god dator- och systemvana Du en person som har lätt att kommunicera och en förmåga att skapa en öppen och tillitsfull arbetsmiljö där medarbetare känner sig sedda och hörda. Du är trygg i din chefsroll och du drivs av att motivera ditt team och skapa en arbetsmiljö där medarbetaren känner sig värdefull och uppskattad. Vidare är du organiserad och har en god förmåga att planera och strukturera arbetet på ett sätt som säkerställer en effektiv och patientsäker sjukvård. Du är flexibel och har lätt för att anpassa dig efter förändrade förutsättningar. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning, som inleds med 6 månaders provanställning Omfattning: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi ser fram emot din ansökan! Urvalet kommer att ske löpande och vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!

27 maj 2025
Sista ansökan:
13 november 2025
Chef till BHSV:s nattverksamhet - framtidens hemsjukvård
Aleris Sjukvård AB
Chefer inom hälso- och sjukvård

Vill du vara med och leda framtidens hemsjukvård? Nu söker vi en senior, engagerad och trygg ledare till rollen som Enhetschef för vår nattverksamhet inom basal hemsjukvård. Du får en nyckelroll och får vara med och driva samt utveckla en verksamhet som gör skillnad – varje natt för våra patienter. Om oss Inom Basal hemsjukvård arbetar vi på uppdrag av vårdcentraler – kväll, natt och helg. Våra team utgår från fem geografiska platser i Stockholms län, natten utgår från Sabbatsbergssjukhus. Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där ingår också ASIH, palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut. Rollen Som enhetschef har du det övergripande ansvaret för att leda, planera och utveckla nattverksamheten. Ditt uppdrag är att skapa förutsättningar för en trygg och säker vård i hemmet tillsammans med ett kompetent och engagerat team. Du har ett nära samarbete med chefskollegor för kväll och helgverksamheten för att säkerställa en trygg, säker och sammanhållen vård. Din arbetsgrupp består av undersköterskor och sjuksköterskor, du rapporterar till verksamhetschef och ingår i BHSV:s ledningsgrupp. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Personal-, resultat- och arbetsmiljöansvar Leda och utveckla verksamheten utifrån avtal, budget och verksamhetsplan Säkerställa god kvalitet, kontinuitet och patientsäkerhet Aktivt bidra till verksamhetsutveckling, strategisk planering och förbättringsarbete Din arbetsplats är i våra trevliga lokaler på Sabbatsbergs Sjukhus, i samma lokal sitter enhetschef och biträdande enhetschef för Innerstadens kväll och helgverksamhet. För att lyckas med ditt uppdrag behöver du arbeta i nära samarbete med vårt administrativa team för att tillsammans skapa rätt förutsättningar för våra kliniska medarbetare. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas hos oss. Läs mer om våra förmåner här. Vi erbjuder: Ett varierat och meningsfullt chefsuppdrag där du är med och gör skillnad Ledarutvecklingsprogram En verksamhet i utveckling där du får möjlighet att vara med och påverka Kompetenta kollegor, stöd i ditt chefsuppdrag och goda utvecklingsmöjligheter Tydliga mål, gemensamma värderingar och fokus på ett hållbart ledarskap Vår verksamhet präglas av ett systematiskt förbättringsarbete, ett nära ledarskap och ett starkt medarbetarskap för att gemensamt nå våra mål för vårt verksamhetsområde. Vi ger dig som chef förutsättningar för att utvecklas i ditt ledarskap och lyckas i ditt chefsuppdrag. Ett kontinuerligt arbete med kompetensutveckling och kvalitetsarbete gör att vi ständigt arbetar för att höja vår kvalitet på vår leverans samt utveckla våra medarbetare och vårt arbetssätt. Om dig Vi söker dig som: Har relevant högskoleutbildning inom exempelvis sjukvård och/eller ledarskap Har tidigare erfarenhet av arbetsledning, gärna inom hemsjukvård eller likande uppdrag Är trygg i ditt ledarskap, kommunikativ och har förmåga att skapa engagemang och delaktighet Har god förståelse för hemsjukvårdens uppdrag och vill bidra till en patientcentrerad vård Är initiativtagande, lyhörd och trygg i att fatta beslut och leda i förändring Har ett genuint intresse för människor och verksamhetsutveckling Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Har god dator- och systemvana Du en person som har lätt att kommunicera och en god förmåga att skapa en öppen och tillitsfull arbetsmiljö där medarbetare känner sig sedda och hörda. Du är trygg i din chefsroll och du drivs av att motivera ditt team och skapa en arbetsmiljö där medarbetaren känner sig värdefull och uppskattad. Vidare är du organiserad och har en god förmåga att planera och strukturera arbetet på ett sätt som säkerställer en effektiv och patientsäker sjukvård. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Anställningsvillkor Anställningsform: Provanställning 6månader (övergår sedan till tillsvidareanställning) Omfattning: Heltid Tillträde: oktober 2025 Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi ser fram emot din ansökan! Urvalet kommer att ske löpande och vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!

19 maj 2025
Sista ansökan:
5 november 2025
Enhetschef - Bli en av oss!
Aleo Care AB
Chefer inom hälso- och sjukvård

Vi behöver ha Rätt Person på Rätt Plats och SÖKER just nu en enhetschef till vår nystartade hemtjänstverksamhet i Oxelösund.  Vi söker dig som klarar av att hålla flera bollar i luften, är organiserad, ansvarsfull och vill vara med att utveckla ett mission drivet vårdföretag under tillväxt. Arbetsuppgifter I rollen som enhetschef ingår du i hemtjänstens ledningsgrupp. Du kommer att arbeta med utveckling av rutiner och processer. Säkerställa att vi arbetar efter de kvalitets-och verksamhetsmål som är framtagna för verksamheten. Du kommer även vara delaktig i rekryteringen av nya stjärnor till vår hemtjänstverksamhet likaså onboarding. Som person är du trygg i din roll som ledare, du leder och motiverar andra för att effektivt nå gemensamma mål. Du skapar engagemang och delaktighet i verksamheten och du tillför entusiasm och energi till arbetsplatsen. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar själv ditt arbetssätt för att driva dina processer framåt. Du prioriterar på ett effektivt sätt för att hålla tidsramar och dina prioriteringar styrs av ett mål- och resultattänk. Du är noggrann, lyhörd och lägger stor vikt vid att verksamheten lever upp till resultat-och kvalitetsmål. Du gillar att tävla! Kvalifikationer Erfarenhet av arbetsledning på heltid under de senaste åren inom omsorg om äldre eller personer med funktionsvariationer    Du har akademisk examen inom socialt arbete/ studier och erfarenhet inom område som bedöms likvärdigt Du har erfarenhet av att arbeta i komplexa operativa miljöer med ständigt förändringsarbete på agendan Körkort B    Tillträde enligt överenskommelse. Om oss: Vår vision är att vara Sveriges mest kundcentrerade vårdföretag. Arbeta för att människor ska leva ett självständigt liv utifrån sina behov och förutsättningar. Detta gör vi med Omsorg från hjärtat Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och bedriver flera verksamheter i Stockholm. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena Hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera kommuner. Våra medarbetare är undersköterskor, vårdbiträden och servicepersonal. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal via Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekommenderat företag via Reco för åren 2021-2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo - klicka här.

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Enhetschef till Villa Råsunda i Solna
Vardaga AB
Chefer inom hälso- och sjukvård

Nu söker vi på Villa Råsunda i Solna en Enhetschef  för HSL provanställning under 6 månader med möjlighet till  tillsvidareanställning och 100%. sysselsättningsgrad. Tjänsten innebär administrativ tid 50 % och resterande tid 50% som sjuksköterska i omsorgen.. Vi erbjuder ledarskapsutbildning och flera förmåner. Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Här några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Bra schema och arbetstider, Måndag - fredag kl 8.00-16.30. Inga helgdagar. Ledarprogram via vår egen utbildningsorganisation Lära  Förmånsportal med rabatter och erbjudanden  Coachande och stöttande chefer nära dig  Tydliga arbetssätt för att ge den bästa omsorgen till våra boende  Karriär- och utvecklingsmöjligheter  Friskvårdsbidrag, skobidrag och arbetskläder  Kollektivavtal Om rollen Du är spindeln i nätet kring de boendes hälso- och sjukvårdsinsatser och jobbar för att ge livskvalitet. Du ansvarar för att medicinska ordinationer följs. Regelbundet genomför du riskbedömningar och uppföljningar för att säkerställa god kvalitet i verksamheten. Samarbete och stöd Du ingår i ett team med omsorgspersonal, sjuksköterskor, arbetsterapeut och fysioterapeut. En viktig roll för dig är att coacha och utbilda omsorgspersonalen så att ni tillsammans ger varje boende ett så gott liv som möjligt Du arbetar nära boendets gruppchefer som är ansvariga för omsorgspersonalen. Våra gruppchefer coachar också och jobbar tillsammans med teamen i det dagliga arbetet. I rollen som Enhetschef så leder och utvecklar du verksamhetens kvalitet på ett pedagogiskt och affärsmässigt sätt. För oss är det viktigt att du vill vara aktiv och närvarande i verksamheten. Detta för att du ska kunna följa upp att företagets värderingar, aktuella avtal och att gällande lagstiftning efterlevs. Aktivt ledarskap För att lyckas som chef och ledare hos oss krävs ett aktivt ledarskap som grundar sig i våra värderingar. Ett ledarskap som skapar motivation och engagemang hos våra medarbetare. Du är initiativrik och lyhörd för kundens behov och känner en självklar respekt för andra människor. Det är självklart att du som Enhetschef lever våra värderingar: Respekt – Alla har rätt till ett värdigt liv med såväl fysiskt, psykiskt som socialt välbefinnande. Ansvar – Vi har medarbetare som vågar och vill och har chefer som lyssnar och leder. Enkelhet – Det är enkelt att påverka och att vara medarbetare eller att bo och vistas hos oss. Kunskap – Vi reflekterar, lär av varandra och tar tillvara allas kompetens. Om Villa Råsunda Mitt i hjärtat av Solna ligger Villa Råsunda. Vi har 72 ljusa och moderna lägenheter fördelade på 5 våningsplan. Våra platser är för personer som är 50 år och äldre. Alla som bor hos oss har någon form av psykisk ohälsa. Det kan handla om många olika diagnoser, exempelvis schizofreni eller bipolär sjukdom. Några har aldrig fått någon diagnos, men levt ett liv med psykiska problem och/eller funktionsnedsättning. En del har bott hemma, andra kommer från olika typer av grupp- eller psykiatriboenden Vår personal har särskild kompetens kring psykiska funktionsnedsättningar. Vi arbetar med fokus på frihet, ansvar, och inflytande hos den enskilde. Vi utformar stöd och aktiviteter efter varje individs önskemål och förutsättningar.    Din erfarenhet och kunskap Vi önskar att du: Du är legitimerad sjuksköterska och erfarenhet av äldreomsorg. Våra boende är ofta multisjuka och det kräver att du har både översiktliga kunskaper kring olika sjukdomar och tillstånd samt ett intresse för den åldrande människan.   är coachande och vill att dina medarbetare växer, utvecklas och tar ansvar.  tycker om att ge och ta emot feedback samt bryta ned och arbeta mot uppsatta mål.  är lösningsorienterad och ser möjligheter framför hinder.  är prestigelös, och samarbetsvillig  är affärsmässig genom att vilja och ha förmåga att styra och följa upp verksamheten utifrån kvalitetsmål och ekonomiska ramar. Merit är tidigare ledarskap samt erfarenhet inom psykiatri.  Alla chefer genomgår vårt ledarprogram där du får möjlighet att utvecklas inom ledarskap via vår utbildningsorganisation Lära. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är viktigt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-05-31 Har du frågor? Kontakta gärna:  Verksamhetschef Nayereh Nowbakht  [email protected]  Observera att det inte går att ansöka via E-post. Facklig kontakt: Vision, [email protected] Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här.  www.vardaga.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. I den här processen genomför vi även bakgrundskontroller på slutkandidaten.  Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea

5 maj 2025
Sista ansökan:
22 oktober 2025