Frontofficepersonal

Sök bland 24 lediga jobb som Frontofficepersonal och börja ditt nya yrkesliv idag!

Customer Service Agent - extrajobb
Resurs Bank AB
Backofficepersonal m.fl.

Är du en fena på kommunikation och service? Söker du ett extrajobb där du får bidra till en kundupplevelse i toppklass? Hos oss på Resurs bank utgör Customer Service navet i kundupplevelsen. Här hanterar vi både kundservice och kundnära administration – och vi söker dig som brinner för att ge riktigt bra service! Hos oss får du en utvecklande roll med daglig kundkontakt, där telefon och chat är dina främsta arbetsverktyg. Efter en gedigen introduktionsutbildning inom våra system, produkter och försäljningsmetodik, är du redo att leverera kundupplevelser i toppklass – och ha kul på vägen! För att ytterligare öka upp flexibiliteten i vår bemanning, och därmed öka kundnöjdheten, söker vi nu fler timvikarier och deltidsanställda - ett bra alternativ för dig som inte önskar arbeta heltid, eller redan har en annan huvudsaklig sysselsättning. Ditt schema kommer således variera beroende på din tillgänglighet och dina önskemål - och beroende på våra behov, som skiftar under året. Behovet av personal är ofta stort på måndagar och runt lönehelger. Vad du kan förvänta dig: Ett team med hög energi, starkt kundfokus och tydliga mål Ett strukturerat arbetssätt där vi ständigt mäter, följer upp och firar våra framsteg Möjlighet att utvecklas inom service och försäljning i en dynamisk miljö En arbetsplats som uppmuntrar nytänkande och teknisk nyfikenhet Vi tror att du: Trivs i en roll där kunddialogen står i centrum Ser försäljning som en naturlig del av att skapa värde för kunden Är nyfiken på teknik och gillar när arbetssätt utvecklas Gillar högt tempo och tycker om att arbeta mot tydliga mål Vi söker dig som har en positiv inställning, en naturlig känsla för service och ett öga för kvalitet. Du är flexibel, gillar att lösa problem och trivs i en snabbrörlig organisation med tillväxtfokus. Vi ser gärna att du har: Några års erfarenhet av kundservice eller annan serviceinriktad roll Arbetat i Callcenter eller liknande miljö, med både chat och telefoni Goda kunskaper i svenska och engelska – och gärna ytterligare ett nordiskt språk Avslutad gymnasieutbildning med godkända betyg Viktigt att känna till På slutkandidater genomför vi en utförlig bakgrundskontroll via ett externt bolag. Om Resurs: Med över 40 års erfarenhet inom Retail Finance är vi idag en av Nordens ledande nischbanker. Vi erbjuder smarta betal- och finansieringslösningar till både företag och privatpersoner – och har över 6 miljoner kunder i ryggen. Vi erbjuder en modern arbetsplats i fräscha lokaler på vårt huvudkontor på Väla, Helsingborg. Vi har trygga anställningsvillkor och kollektivavtal, och alla anställda omfattas av förmåner som friskvårdsbidrag, massage, subventionerad lunch m.m. Ansök Genom att skicka in ditt CV och svara på en videofråga – enkelt och personligt. Intervjuer sker i första hand på plats på vårt huvudkontor i Helsingborg under juli månad. Tjänsterna som erbjuds är timanställning och deltidskontrakt tillsvidare (20-32 tim/v), med 6 månaders provanställning. Anställningen inleds med en tre veckor lång grundutbildning (på heltid) med start 18 augusti. Skicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att höra från dig! #LI-LN1

3 juli 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Kommunvägledare (Kundservicemedarbetare) Tillsvidare
Malmö kommun
Backofficepersonal m.fl.

Ref: 20251619 Arbetsuppgifter Kontaktcenter är vägen in till Malmö stad för medborgaren för att enklare och snabbare få svar på sina frågor. Vårt uppdrag är att optimera tillgänglighet, service och bemötande samt stärka medborgarens möjlighet till likvärdig service. Verksamheten består idag av ca 55 kommunvägledare som möter medborgaren via telefon, epost, chatt, sociala medier eller via geografisk platsnärvaro med fysiska medborgarmöten på Rosengård, Värnhem, Stadshuset och Mobilia. Vi behöver nu rekrytera tillsvidareanställda. Kommunvägledarens arbetsuppgifter innefattar att ge information och vägledning till Malmöbon. Som kommunvägledare söker du efter medborgarens svar i vårt ärendehanteringssystem. Våra arbetsuppgifter är schemalagda och innebär daglig kontakt med medborgaren främst via telefon och digitala medier. Vi hjälper medborgaren genom att ge information och vägleda till självservice, vi tar emot synpunkter och felanmälan, hantering görs utifrån överenskomna rutiner med förvaltningarna. Kommunvägledaren använder många olika digitala system, tjänster och behöver förhålla sig till medier och information på ett kritiskt ansvarsfullt sätt. Kvalifikationer Vi söker dig som har förmåga att snabbt ta till dig information, lära dig nya uppgifter och arbetssätt. Förmågor och egenskaper som är högt värderade är att ha kundfokus, kunna kommunicera med andra, vara resultatinriktad, ha god samarbetsförmåga och vara relationsbyggande. För att lyckas och trivas i ditt uppdrag är det viktigt att du är flexibel och förändringsbenägen då arbetet innebär kontinuerligt nya idéer och arbetssätt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Följande kvalifikationer är ett krav för tjänsten: • Minst 60 högskolepoäng eller avslutat YH/KY utbildning inom: service, administration eller kommunikation eller annan dokumenterad utbildning som arbetsgivaren bedömer är likvärdig. • Arbetslivserfarenhet av liknande verksamhet som motsvarar totalt två år heltid där du har arbetat med service och kundbemötande som t.ex kontakt och informationscenter, resebyrå, hotell, restaurang eller turism. • Erfarenhet av digitala arbetssätt och erfarenhet av att använda flera olika digitala verktyg (tex ärendehanteringssystem, sociala medier, chatt) i arbetet samt informationssökning. • Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift • Grundläggande kunskaper i engelska i både tal och skrift Meriterande: • Högskolexamen till exempel service management. • Tidigare kontaktcentererfarenhet. • Arbetslivserfarenhet av kundservice i fysiska möten. • Kunskaper i finska • Kunskaper i teckenspråk Om arbetsplatsen Kommuntjänster har drygt 600 anställda inom sex olika verksamhetsområden. Uppdraget är att tillhandahålla kvalitativa, hållbara och kostnadseffektiva tjänster till Malmö stads förvaltningar och till Malmöborna. Kommuntjänster erbjuder likvärdig service för alla, hög tillgänglighet och professionellt bemötande. Serviceförvaltningen är uppdelad i fem avdelningar och erbjuder allt från färdtjänst till IT och att svara medborgarna i Malmö stads kontaktcenter. Vi underhåller gator, parker, grönytor och stränder, förvaltar Malmö stads alla byggnader och ser till att våra skolelever får bra och näringsrik mat. Tillsammans är vi en smart servicepartner till staden. Malmö stads verksamheter är organiserade i 14 förvaltningar. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa välfärd och hållbar samhällsutveckling. Tillsammans med Malmöborna utvecklar vi en ännu bättre stad att bo, verka och vara i; olikheter, livserfarenheter och talanger gör Malmö till en smart stad i hjärtat av Europa. Världens kunskap finns här. Läs om Malmö stad som arbetsgivare här malmo.se/jobb Information om tjänsten Anställningsform: Tillsvidare Omfattning: Heltid Antal: 3 Tillträde: 15 oktober   Övrigt Urval och fysiska intervjuer kommer att ske under augusti, v 32 och 33 (pga semestrar). I denna rekrytering ersätts det personliga brevet av urvalsfrågor för att alla kandidater ska bli bedömda likvärdigt. Dina svar blir en viktig del i vårt urvalsarbete. Malmö stad strävar efter att medarbetarna ska avspegla den mångfald som finns bland befolkningen. Vi välkomnar därför sökande som kan bidra till att vi som arbetsgivare kan tillgodose Malmöbornas behov.

24 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Kundkoordinator med systemförvaltningsansvar
Lidköping Miljö och Teknik AB
Backofficepersonal m.fl.

Du söker nya utmaningar och ett meningsfullt arbete som gör skillnad för människor och samhället. Vi letar efter såna som du, som är fulla av engagemang, nyfikenhet och energi. För att leva och bo behöver vi en infrastruktur, förutsättningar för ett fungerande samhälle. Vi är det kommunalägda bolaget som förser Lidköpings kommun med det som kan kallas den osynliga infrastrukturen. Det handlar om vatten och avlopp, bredband och elnät men också om avfallshantering. Elnätet drivs i dotterbolaget Lidköping elnät AB. Våra medarbetare har hög kompetens inom allt från teknik, drift och säkerhet till ekonomi och miljö. Vårt uppdrag har en betydande roll i kommunens arbete med att forma ett hållbart samhälle och att erbjuda god service till medborgarna. Vi hoppas att du vill vara med på resan att forma just det samhället och att erbjuda den servicen till våra kunder i Lidköping – varmt välkommen med din ansökan till Lidköping miljö och teknik! Beskrivning Vi söker en engagerad medarbetare till vår kundgrupp inom Affärsområde Vatten-Avlopps enhet Kund- och verksamhetsstöd. Är du en person som ser värdet i att ge förstklassig service och vill utvecklas i din roll? Gillar du också att utveckla och förbättra processer och rutiner för kundadministration? Då kan du vara den vi letar efter! Enheten består idag av 9 medarbetare som lyder direkt under Affärsområdeschefen. Idag är det tre av dessa som arbetar med kundtjänstfrågor på olika sätt. Det finns även ett nätverk inom bolaget för alla som jobbar med kundfrågor där man har ett samarbete och utbyter erfarenheter mellan de olika affärsområdena. I rollen ingår arbetsuppgifter som systemförvaltning, verksamhetsutveckling och hantering av kundfrågor. Du rapporterar till Affärsområdeschef VA, Vatten-Avlopp. Arbetsuppgifter Du kommer ansvara för - Systemförvaltning av vårt debiteringssystem EDP Future - Systemförvaltning av vårt mätvärdesinsamlingssystem Ready Manager - Utveckling av kundnära tjänster (Självservice, E-tjänster, instruktioner, mallar)   I rollen ingår även exempelvis - Kundkontakter i olika frågor och utredningar, huvudsakligen via telefon och mail - Hantering av inkomna kundärenden och skrivelser - Handläggning av servisanmälningar och anläggningsavgifter tillsammans med ansvarig VA-ingenjör - Insamling och kvalitetssäkring av statistik till interna och externa rapporter - Administration av VA-lager (rörförråd), med registrering av inköp och uttag, samt inventering - Delaktighet i framtagande av informationsmaterial och broschyrer, samt underlag i taxearbete - Aktivt utveckla och förbättra processer och rutiner i vår kundadministration. - Administrativt stöd inom affärsområdet Kvalifikationer Du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller motsvarande och har erfarenhet av kundservicerelaterade VA-frågor och systemförvaltning, samt förståelse för tekniska frågor. Det är också viktigt att du har en god kommunikationsförmåga och ett gott bemötande då du i mångt och mycket blir ett ansikte utåt mot våra kunder i många frågor. Du trivs med att jobba både självständigt och i team. Vidare ser vi att du har lätt för att skapa och bevara goda relationer och en fallenhet att snabbt sätta dig in i nya uppdrag. Du har en förmåga att planera, strukturera och organisera ditt eget arbete. Du kan formulera dig väl i både tal och skrift på svenska. Du är noggrann, har ordning och reda, samt tycker om att arbeta med såväl utveckling som handläggning. Du har god datorvana och är van vid att arbeta i olika system. Du har lätt för att samarbeta med andra och kan arbeta självständigt. Du är flexibel och anpassningsbar. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Det är meriterande om du har - vana av att hantera kunder - erfarenhet av att jobba i debiteringssystem och med systemförvaltning - viss juridikkunskap (vi har vattentjänstlagen, ABVA och VA-taxan att förhålla oss till) - ett visst teknikintresse och kan sätta dig in i frågor som rör t ex vattenmätning Personliga egenskaper - Driven och målinriktad - Trygg och stabil i utmanande situationer - Positiv och lösningsorienterad - Sätter kunden i fokus (serviceminded) - God samarbetsförmåga - Noggrann och ordningssam - Vilja till verksamhetsutveckling och förbättringar - God dokumentationsförmåga Villkor Heltid, tillsvidareanställning. Övrigt Första intervju planeras ske via teams 11-13 augusti. En andra intervju planeras fysiskt till 20 augusti.   Undrar du vad som finns att göra och se när du inte jobbar hos oss på Lidköping miljö och teknik AB? Gå in på http://www.livetiskaraborg.se och upptäck alla Skaraborgs möjligheter! Lidköpings miljö och teknik vill att du skickar din ansökan via vårt rekryteringsverktyg Varbi. Du hittar en knapp längst ner i annonsen där du loggar in och söker tjänsten. Om du av något skäl inte kan söka så (tex skyddad identitet), vänligen ta kontakt med annonsens kontaktperson för alternativ sökväg. Vi undanber oss samtal från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

24 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Biluthyrare/Bilvårdare till Hertz
First Rent A Car AB
Backofficepersonal m.fl.

Att det är människorna som skapar Hertz framgång är ingen hemlighet. Bilarna är grunden i vår verksamhet, men det är medarbetarnas engagemang, kunskap och omtanke som gör oss till det marknadsledande hyrbilsföretaget vi är. Om du vill vara en del av ett familjärt bolag där mobilitetslösningar, socialt ansvarstagande, engagemang för människor och omvärld ligger högt på agendan – så kanske detta är nästa steg för dig! Till vår uthyrningsstation i centrala Stockholm söker vi nu förstärkning i form av en serviceinriktade Biluthyrare/Bilvårdare (CSR/Hiker) som vill vara med på en spännande utvecklingsresa. Rollen som Biluthyrare/Bilvårdare är varierande där ditt huvuduppdrag är att ta hand om våra kunder och bilar som båda två alltid står i fokus. Du har en viktig roll i kundens upplevelse av sin hyra, från det att kunden kommer och hämtar sin bil tills returneringen, där ditt kundbemötande är avgörande.  Du kommer att hjälpa kunden genom sin bilhyra, såsom att: - Ta emot bokningar & förfrågningar från kunder via telefon, mejl eller över disk - Vara behjälplig i garage/parkering för eventuella frågor kring bilens funktioner - Uthyrning av bilar & upprättande av hyresavtal - Rengöra och färdigställande av bil efter hyra samt skadehantering - Billeverans & daglig planering av stationens tillgängliga vagnpark Är du vår nästa Biluthyrare/Bilvårdare? För att trivas i denna roll tror vi att du älskar kundinteraktion och i alla lägen ger den bästa möjliga servicen. Utöver service kännetecknas vår värdegrund av trygghet, glädje och respekt där vi gärna ser att du delar detta synsätt med oss. Vi ser gärna att du är initiativtagande, modig och gillar ett högt tempo då ingen dag är den andra sig lik på våra uthyrningsstationer. På Hertz värderar och tror vi på gemenskapen till att uppnå ett mål tillsammans, varav din laganda är viktig för oss.   Ett krav för tjänsten är B-körkort samt att du behärskar svenska och engelska väl, såväl i tal som skrift. Vidare tror vi att du är en administrativ stjärna som har en fallenhet för att lära dig nya system. Det här är Hertz 💛 Hertz är ett familjärt företag med det gula hjärtat i allt vi gör. Vi har ett stort samhällsengagemang och vill göra gott på riktigt varav vi bland annat stöttar flertalet organisationer runtom i landet (Red Locker, Maskrosbarn, Childhood & Röda Korset för att nämna några). För oss är det viktigt att vår organisation ska återspegla samhället, våra kunder och är övertygade om att mångfald på arbetsplatsen stärker konkurrenskraften samt ökar vår interna kollektiva kompetens. Hos oss kallas och är alla våra anställda Medansvariga med möjlighet att ta ansvar och påverka både sin utveckling och i viss mån arbetssituation. Förutom en spännande roll att utvecklas i samt härliga kollegor att arbeta tillsammans med erbjuder vi: - En arbetsplats präglad av servicekultur - Utvecklande ledarskap kännetecknat av respekt - Stora möjligheter att påverka och utveckla vår kundupplevelse - Snabbrörlig organisation med stora utvecklingsmöjligheter Vi arbetar aktivt med att internt utbilda dig som ny men lägger också stor vikt vid att du ska kunna utvecklas och växa i bolaget. Som anställd hos oss har du en rad förmåner så som Friskvårdsbidrag, Pension, Personalrabatt på hyrbil samt att vi är kopplade till Benefits (Söderberg & Partners) för att nämna några delar. Vi på Hertz är kopplade till Unionen samt Transports kollektivavtal. För oss är flexibilitet gentemot våra kunder mycket viktig, varav arbetstiderna kommer att variera veckans alla dagar. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänster kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, så tveka inte med att skicka in din ansökan redan idag! Observera att bakgrundskontroller kan komma att göras på slutkandidater. Hertz möter människors behov av rörelse med smarta mobilitetslösningar. Vi drivs av omtanke för våra kunder, människor och omvärlden.

23 juni 2025
Sista ansökan:
22 juli 2025
Servicerådgivare till Tunga Fordon i Östersund

Om inte lastbilarna rullar dygnet runt stannar mycket av vårt samhälle upp - och vår uppgift är att se till att det aldrig händer. Som servicerådgivare hos oss på Berners Tunga Fordon är du den viktiga länken mellan våra kunder – åkerierna – och verkstaden. Vi erbjuder dig en social roll där du får direkt återkoppling på ditt arbete och möjlighet att göra verklig skillnad i kundens vardag. Om jobbet som servicerådgivare I rollen som servicerådgivare till vår lastbilsverkstad följer du kunderna genom hela deras bokning. Du kommer till exempel att arbeta med att: Ta emot kunden och boka in lastbilarna på service eller reparation Förstå och tolka både kundens behov samt göra en behovsanalys av fordonet Göra ett kostnadsförslag till kunden och upprätta en arbetsorder till mekanikern Koordinera arbetet mellan kund och verkstad Ansvara för att arbetet blir klart i tid och med rätt kvalitet och återkoppla status till kund Hantera reklamationer och eftermarknadsfrågor Rollen innebär kontakt med våra engagerade och återkommande kunder - både genom personliga möten och via telefon, mail och leadsystem - samt ett nära samarbete med våra kompetenta mekaniker och arbetsledare. Om teamet På anläggningen i Östersund så är vi cirka 30 medarbetare så du är aldrig ensam i dina frågor utan det finns en bred kompetens där dina kollegor mer än gärna vill hjälpa dig om du har några funderingar. Du blir en del av ett backoffice-team som jobbar som servicerådgivare, reservdelsrådgivare, arbetsledare och servicemarknadssäljare. Vi söker dig som...  För att kunna möta kunden och göra en ordentlig behovsanalys krävs att du har teknisk förståelse och intresse för hur lastbilar fungerar. Vidare har du arbetslivserfarenhet från ett serviceyrke och en god kommunikativ förmåga både i tal och skrift. Som person är du bra på att samarbeta och bygga relationer med såväl kunder som kollegor. Du levererar alltid en hög servicegrad genom att vara tillmötesgående och lösningsfokuserad. För att lyckas i rollen är du strukturerad och har förmågan att hantera ett stundtals högt tempo. Det är meriterande om du har: C- eller CE-kort Erfarenhet från tunga fordon, fordonsbranschen, maskin eller annan verkstad Vi på Berners erbjuder Det finns många utvecklingsmöjligheter inom Berners och vi vill att du ska växa med oss! Förutom introducerande och kontinuerliga utbildningar genom Scania så får du chansen att utveckla dig och dina kunskaper tillsammans med erfarna kollegor. Vi erbjuder en arbetsplats med en stark kultur som kännetecknas av vår värdegrund: Glädje, respekt, ansvar, positivitet och engagemang. Förmåner Månadslön enligt kollektivavtal och bonus på avdelningsnivå Kollektivavtalsenlig pension och försäkringar Friskvårdsbidrag  Möjlighet att ansöka om utbildningsstipendium och sponsring av aktiviteter till hemmavarande barns förening Personalrabatt på reservdelar, verkstadstjänster, bilvård och bilköp Möjlighet att leasa förmånscykel via Epassi BIKE Arbetstider: Dagtid Ansökan: Ansökan är öppen till 31 juli och vi jobbar löpande med urval och intervjuer så tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi genomför bakgrundskontroll på slutkandidaterna.   Välkommen med din ansökan!

19 juni 2025
Sista ansökan:
6 december 2025
Biluthyrare/Bilvårdare till Hertz i Göteborg
First Rent A Car AB
Backofficepersonal m.fl.

Att det är människorna som skapar Hertz framgång är ingen hemlighet. Bilarna är grunden i vår verksamhet, men det är medarbetarnas engagemang, kunskap och omtanke som gör oss till det marknadsledande hyrbilsföretaget vi är. Om du vill vara en del av ett familjärt bolag där mobilitetslösningar, socialt ansvarstagande, engagemang för människor och omvärld ligger högt på agendan – så kanske detta är nästa steg för dig! Till vår uthyrningsstation i Göteborg söker vi nu förstärkning i form av en serviceinriktade Biluthyrare/Bilvårdare (CSR/Hiker) som vill vara med på en spännande utvecklingsresa. Rollen som Biluthyrare/Bilvårdare är varierande där ditt huvuduppdrag är att ta hand om våra kunder och bilar som båda två alltid står i fokus. Du har en viktig roll i kundens upplevelse av sin hyra, från det att kunden kommer och hämtar sin bil tills returneringen, där ditt kundbemötande är avgörande.  Du kommer att hjälpa kunden genom sin bilhyra, såsom att: - Ta emot bokningar & förfrågningar från kunder via telefon, mejl eller över disk - Vara behjälplig i garage/parkering för eventuella frågor kring bilens funktioner - Uthyrning av bilar & upprättande av hyresavtal - Rengöra och färdigställande av bil efter hyra samt skadehantering - Billeverans & daglig planering av stationens tillgängliga vagnpark Är du vår nästa Biluthyrare/Bilvårdare? För att trivas i denna roll tror vi att du älskar kundinteraktion och i alla lägen ger den bästa möjliga servicen. Utöver service kännetecknas vår värdegrund av trygghet, glädje och respekt där vi gärna ser att du delar detta synsätt med oss. Vi ser gärna att du är initiativtagande, modig och gillar ett högt tempo då ingen dag är den andra sig lik på våra uthyrningsstationer. På Hertz värderar och tror vi på gemenskapen till att uppnå ett mål tillsammans, varav din laganda är viktig för oss.   Ett krav för tjänsten är B-körkort samt att du behärskar svenska och engelska väl, såväl i tal som skrift. Vidare tror vi att du är en administrativ stjärna som har en fallenhet för att lära dig nya system. Det här är Hertz 💛 Hertz är ett familjärt företag med det gula hjärtat i allt vi gör. Vi har ett stort samhällsengagemang och vill göra gott på riktigt varav vi bland annat stöttar flertalet organisationer runtom i landet (Red Locker, Maskrosbarn, Childhood & Röda Korset för att nämna några). För oss är det viktigt att vår organisation ska återspegla samhället, våra kunder och är övertygade om att mångfald på arbetsplatsen stärker konkurrenskraften samt ökar vår interna kollektiva kompetens. Hos oss kallas och är alla våra anställda Medansvariga med möjlighet att ta ansvar och påverka både sin utveckling och i viss mån arbetssituation. Förutom en spännande roll att utvecklas i samt härliga kollegor att arbeta tillsammans med erbjuder vi: - En arbetsplats präglad av servicekultur - Utvecklande ledarskap kännetecknat av respekt - Stora möjligheter att påverka och utveckla vår kundupplevelse - Snabbrörlig organisation med stora utvecklingsmöjligheter Vi arbetar aktivt med att internt utbilda dig som ny men lägger också stor vikt vid att du ska kunna utvecklas och växa i bolaget. Som anställd hos oss har du en rad förmåner så som Friskvårdsbidrag, Pension, Personalrabatt på hyrbil samt att vi är kopplade till Benefits (Söderberg & Partners) för att nämna några delar. Vi på Hertz är kopplade till Unionen samt Transports kollektivavtal. För oss är flexibilitet gentemot våra kunder mycket viktig, varav arbetstiderna kommer att variera mellan veckans alla dagar. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänster kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, så tveka inte med att skicka in din ansökan redan idag! Observera att bakgrundskontroller kan komma att göras på slutkandidater. Hertz möter människors behov av rörelse med smarta mobilitetslösningar. Vi drivs av omtanke för våra kunder, människor och omvärlden.

5 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Kundvärd - vikariat
Lunds Kommuns Fastighets AB
Backofficepersonal m.fl.

Drivs du av att få göra skillnad? Varje dag?  Vill du vara med och utveckla Lund till en ännu mer attraktiv plats att bo, arbeta och leva på? Då passar du troligtvis in hos oss.   Nu söker vi en kundvärd - vikariat   Kundcenter är den första kontakten in för våra kunder. Vår målsättning är att på ett enkelt och effektivt sätt hjälpa kunden rätt och direkt i första kontakten med LKF. Inom avdelningen är vi 20 kollegor som jobbar för att skapa ett kundbemötande i världsklass. Hälften av oss jobbar med uthyrning av bostäder och hälften jobbar med kundvärdskap vilket omfattar att hjälpa våra kunder med generella frågor och felanmälningar kopplat till boendet.   Rollens huvudsakliga uppgifter innehåller bland annat:  • Ge en proffsig service genom att lösa problem, ge tips och råd, samt anpassa information och tjänster efter kundens behov, vilket sker främst i telefon men också genom fysiska möten och digitala möten såsom mejl och chatt.  • Besvara allmänna frågor kring boendet såsom bokö, uthyrning, tillval, hyra osv.  • Ta emot och hantera externa och interna felanmälningar samt säkerställa hög kvalitet i processen av arbetsorder till hantverkare och tekniker.  • Vara den första viktiga kontakten för kunden och eftersträva minsta möjliga återkomster i kundens ärende.  • Bedöma och upprätta kundärenden och säkerställa rätt mottagare.  Vem är du?  Vi söker en digitalt nyfiken kundservicehjälte! Brinner du för att ge förstklassig service och har samtidigt ett öga för digitala lösningar? Då kan du vara den vi söker!  För att trivas och göra ett riktigt bra jobb som kundvärd så krävs det att du brinner för service och bemötande av människor med olika typer av behov. Genom ditt sätt att vara har du förmågan att skapa goda hållbara relationer och sprida energi både internt och externt. Du är en sann lagspelare med ett engagemang som genomsyrar allt du gör, och du har öga för detaljer och kvalitet.  Du blir en del av kundvärdsteamet som ansvarar för det första viktiga intrycket hos kunden och med ditt höga sinne för värdskap och ständiga leende på läpparna säkerställer du att det varma bemötandet blir ett bestående intryck av LKF. Vi ser att du genuint gillar att hjälpa människor och supportera kollegor inom och mellan avdelningsgränserna, likt ”spindeln i nätet”.  Vi vill att du har erfarenhet från kundservicerelaterat arbete där du samlat på dig egenskaper och förmågor att prioritera och navigera bland uppgifterna med enkelhet, även i perioder av högre belastning. Du vet att flexibilitet och förmåga att ta snabba beslut är avgörande för ett gott kundmöte. Vidare kan du med enkelhet anpassa ditt bemötande till kunder med olika behov och förutsättningar i en miljö som innehåller kulturella skillnader.  Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och hur du kompletterar vårt team – både i kompetens och i arbetssätt. För att komplettera vårt team på bästa sätt behöver du ha styrkor inom följande områden:  • Digital vägvisare – du har förmågan att guida kunder genom våra digitala tjänster på ett tryggt och pedagogiskt sätt.  • Förbättringsdriven – du ser möjligheter till utveckling i både interna arbetssätt och kundresor, och du vågar föreslå förändringar.  • Digitalt nyfiken – du håller dig uppdaterad om digitala trender och omvärldsutveckling som påverkar kundupplevelsen.  • Samarbetsinriktad – du trivs med att arbeta nära kollegor i olika roller för att tillsammans skapa en modern och smidig kundresa.  • Initiativtagande – du fattar snabba, välgrundade beslut och sätter igång aktiviteter med driv.  • Strukturerad – du har förmåga att behålla överblick över flera uppgifter samtidigt och arbetar målinriktat.  • Engagerande och positiv – du bidrar med energi, skapar engagemang i gruppen och inspirerar andra genom ditt sätt att arbeta.  • Utvecklingsorienterad – du bidrar till förändring och fungerar som ett bollplank för kollegor. • Motiverande – du uppmuntrar andra att ta ansvar och arbeta vidare självständigt.  Krav på rollen:  • Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Fler språk är meriterande.  • Mycket god systemvana och förmåga att navigera i olika system och informationskanaler.  • Dokumenterad arbetslivserfarenhet av kundservice.   Meriterande för rollen:  Utbildning inom service management, facility management eller motsvarande där du kan dra nytta av din teori i praktiken.  Vi erbjuder:  Lunds Kommuns Fastigheter AB (LKF) är ett av Sveriges största allmännyttiga bostadsbolag med 270 anställda. Vi lägger stor vikt vid att skapa både affärsnytta och samhällsnytta. Vi äger och förvaltar drygt 12 000 hyreslägenheter. Utöver bostäder äger vi flertalet av kommunens äldreboenden, stadsdelscentrum samt attraktiva affärslokaler i Lunds centrum.  LKF strävar hela tiden efter att bli bättre, både som organisation och som arbetsplats och det blir vi när medarbetarna utvecklas. Hos LKF är det du som påverkar din utveckling. Organisationen präglas av värdeorden Mänsklig, Pålitlig, Långsiktig och Utvecklande och ligger till grund för vårt dagliga arbete. Beslutsvägarna är korta, vilket innebär att du ges goda möjligheter att påverka. Du får också stor frihet under ansvar i arbetet och LKF försöker alltid - så långt det är möjligt - att hjälpa dig att skapa balans i livet. Möjligheterna finns hos LKF.  LKF är en av Sveriges bästa arbetsplatser även i år, enligt Great Place To Work – 9 av 10 av våra medarbetare tycker att LKF är en mycket bra arbetsplats. Det är vi mycket stolta över.  Vi arbetar enligt ett aktivitetsbaserat arbetssätt. Vi ser vikten av det personliga mötet, samarbete, förståelse för varandras uppdrag och att träffas regelbundet. Därför utgår vi från något av våra kontor runt om i Lunds kommun.  Ansökan  Du är välkommen med din ansökan senast den 4 juli 2025. Tjänsten kommer att vara ett tidsbegränsat vikariat med start i slutet av augusti till slutet av mars med möjlighet till förlängning.    Urval och intervjuer sker löpande. Då rekryteringen sker under semestertider kan det dröja med svar. Datum för tillsättning av tjänsten sker efter överenskommelse. Frågor om tjänsten skickas till kundvärdschef Anna Olofsson, [email protected]  Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

4 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Kundservicemedarbetare till Norrköping!
Hero AB
Backofficepersonal m.fl.

Kundservicemedarbetare till Norrköping! Har du erfarenhet av kundservice eller support? Trivs du i en roll där du får kombinera problemlösning, service och kommunikation? Då kan det här vara en tjänst för dig!  Om tjänsten I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för att besvara kundärenden via e-post, chatt och telefon på ett snabbt och professionellt sätt. Du felsöker och löser problem för att skapa en smidig kundupplevelse och upprätthåller en hög servicenivå med både effektivitet och professionalitet. Rollen innebär också samarbete med interna team, att hålla sig uppdaterad kring produkter och att ta helhetsansvar för kundresan. Vem vi söker För att lyckas i rollen ser vi att du har minst ett års erfarenhet av arbete inom kundservice och är van vid att arbeta digitalt med god datorvana. Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, och det är meriterande om du även behärskar tyska.  Du har en stark kommunikativ förmåga och trivs med att arbeta självständigt. Som person är du lösningsorienterad, effektiv och har ett tydligt fokus på problemlösning. Du har en positiv attityd och ett genuint engagemang för att hjälpa kunder, vilket gör dig till en naturlig del av ett serviceinriktat team. Om anställningen Tjänsten är ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt. Arbetstiden är heltid, måndag till fredag 08:00–17:00. För rätt person finns goda möjligheter till anställning hos kundföretaget efter avslutat uppdrag. AnsökanTjänsten ska tillsättas omgående, så vänta inte med din ansökan! Skicka in ditt CV och ett kort personligt brev där du berättar varför just du passar för rollen. Vi ser fram emot att höra från dig! Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: [email protected]

3 juni 2025
Sista ansökan:
20 november 2025
Extrajobb student - receptionist
Bravura Sverige AB
Backofficepersonal m.fl.

Är du student och på jakt efter ett jobb på sidan av studierna? Vi söker dig som vill hoppa in vid behov. Om du har tidigare erfarenhet i en serviceinriktad yrkesroll och lockas av att fortsätta inom området så kan du vara den vi söker! Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på deltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Coromatic. Du blir förfrågad att arbeta efter Coromatics behov. Om företagetCoromatic är ett ledande företag inom reservkraft och datacenter. Coromatic har cirka 600 anställda i Norden och har i dagsläget levererat lösningar och tjänster till företag i mer än 50 länder runtom i världen. Som Nordens ledande leverantör av lösningar för verksamhetskritisk infrastruktur, så kallade Critical Facilities Solutions, säkrar de tillgänglighet för kraftförsörjning och datakommunikation. Coromatic har ett heltäckande tjänsteerbjudande, där de tar fullt ansvar från strategi och design till integration, underhåll och drift av Critical Facilities Solutions. Deras expertkunskap omfattar kraft, kyla, nätverk, datakommunikation samt säkerhet. ArbetsuppgifterI denna roll hoppar du in vid behov. Du ansvarar du för kontor, reception och administration. När du arbetar säkerställer förstklassig service gentemot kollegor, kunder och partners, och hanterar även företagets infomejl. Vidare kan det förekomma generell administration som berör kontoret, så som hantering av telefonabonnemang, växelösning och parkeringstillstånd. Du utgör även en supportfunktion gentemot ledning och kollegor, och stöttar upp i bokning av eventuella resor, konferenser och större mötesform. En viktig del i rollen är att säkerställa en positiv medarbetar- och gästupplevelser på arbetsplatsen. Du säkerställer en välordnad kontorslokal, detta innebär allt från att tillse kaffemaskinerna till inköp av kontorsmaterial och att hålla de allmänna ytorna snygga. Det kan förekomma kontakt med fastighetsägare, städföretag och dylikt. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper• Dokumenterad erfarenhet i en serviceinriktad roll • Studerar på högskola/universitet, med fördel 1–2 år kvar • God dator- och systemvana • Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift • Eftersom du kan bli inringd med kort varsel är det fördelaktigt om du bor i närheten av Bromma Till den här variationsrika rollen söker vi dig som brinner för service, har ett prestigelöst förhållningssätt och är strukturerad i ditt arbete. I rollen är du ansiktet utåt, mot både kunder och medarbetare, vilket innebär att du bidrar till att skapa en välkomnande stämning och ger ett professionellt mottagande. Som person är du uppmärksam och tillmötesgående. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera kreativa lösningar. Du tar ett stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Vidare är du flexibel i ditt arbetssätt, kan anpassa ditt beteende till olika personer och hjälper gärna till med det som behövs, både högt och lågt. Övrig informationStart: Omgående, vid behov Plats: Stockholm, Bromma Lön: Enligt överenskommelse #Nextgen

30 maj 2025
Sista ansökan:
16 november 2025
Office Manager to atNorth
Bravura Sverige AB
Backofficepersonal m.fl.

Are you passionate about creating structured, well-functioning office environments and delivering world-class administrative support? atNorth is now looking for an experienced Office Manager to join their growing team and take ownership of office operations and workplace experience across the Nordics. About the job This is a consulting assignment with good opportunities for recruitment. In this role, you initially get a job with Bravura, and atNorth has indicated that there could be an opportunity for direct employment at a later stage. This gives both you and atNorth a good opportunity to get to know each other and evaluate how you feel about your collaboration. About the Company atNorth is a leading Nordic data center services company that offers cost-effective, scalable colocation and high-performance computing services trusted by industry-leading organizations. The business acquired leading High Performance Computing (HPC) provider, Gompute, in 2023 enabling a compelling full stack offering tailored to AI and other critical high performance workloads. With sustainability at its core, atNorth's data centers run on renewable energy resources and support circular economy principles. All atNorth sites leverage innovative design, power efficiency, and intelligent operations to provide long-term infrastructure and flexible colocation deployments. The tailor-made solutions enable businesses to calculate, simulate, train and visualize data workloads in an efficient, cost-optimized way. atNorth is headquartered in Reykjavik, Iceland and operates eight data centers in strategic locations across the Nordics, with a site to open in Ballerup, Denmark in 2025, as well as its tenth under construction in Kouvola, Finland and its eleventh site in Ølgod, Denmark. The business has also secured land for a future mega site in the Sollefteå Municipality in Sweden. For more information, visit atNorth.com or follow atNorth on LinkedIn or Facebook. Tasks and responsibilities In this key role, you will be responsible for ensuring smooth and professional office operations across atNorth's Nordic locations, with a strong focus on quality, consistency, and employee experience. Based at the Akalla office, you will: Maintain a well-functioning and professional workplace environment in line with company culture Own and manage supplier contracts, leases, and service agreements across multiple offices and some executive support Organize business travel, corporate events, and large internal meetings Lead administrative office-related projects and initiatives in a hands-on and structured manner Ensure a consistent workplace experience for employees and visitors across all Nordic offices in a regional role that involves regular travel within the Nordics Education, experience and personal characteristics • Minimum 5 years of experience in an office management role, preferably from a global environment • Experience in providing administrative support to senior management or executives • Preferably experience working in a regulated or structured industry (e.g., finance or insurance) • Proven ability to manage vendors and contracts independently • Strong proficiency in Microsoft Office and digital workplace tools • Driver’s license, with access to own car • Fluent in Swedish and English, both spoken and written You are a highly professional and self-driven individual with strong integrity. You take full ownership of your responsibilities and enjoy creating structured, well-functioning environments where everything runs smoothly. Your service-minded approach is combined with the ability to set clear boundaries and manage expectations. You thrive in a fast-paced, international setting, are confident in building relationships with different stakeholders, and are comfortable supporting senior leaders. You are a natural problem solver who is proactive, organized, and able to work independently. Other information Start: Immediately with respect to notice period Location: Akalla, Stockholm Salary: Upon agreement Questions about Bravura's recruitment process? You can find answers to the most frequently asked questions here: https://www.bravura.se/karriar/ Or if you have specific questions about the service, please email to [email protected]. We recommend that you submit your application immediately as we make a continuous selection. Welcome with your application!

16 maj 2025
Sista ansökan:
2 november 2025