IO Interactive is currently looking for a Support Engineer. The ideal candidate is a proactive problem solver that thrives in making workflows smoother and more efficient for our teams. Are you that outgoing, service-minded, tech-savvy colleague people turn to for help because you have the ability to simplify the complex and find a working solution? And are you already a part of, or have dreams of joining, the games industry? Then we need you to come join an amazing AAA games developer studio in Brighton, Malmö or Barcelona. This is a permanent position based in one of our studios, with the option to work from home one day per week. What you will do: Work with and support the production teams from all disciplines, alongside your fellow support engineers, with the goal of running a smooth production. Collaborate across production teams to diagnose, troubleshoot, and resolve issues users face with our in-house software. Assist our Build Engineers with maintaining, monitoring, and setting up Perforce. Write and debug tools/scripts for automation in PowerShell, C#, etc. Update existing knowledge base and document internal tools and processes. Who you are: Experience with source control and CI/CD platforms; Perforce, GIT, TeamCity, etc. Programming experience with C# and/or PowerShell (basic programming). You possess detailed knowledge of Microsoft desktop software and have experience debugging in Windows environment A friendly and helpful attitude, excellent software troubleshooting skills, and a flair for making things work. You have the ability to prioritize the workload, ensure continuity of business-critical environments and exhibit a good understanding of structured installations. Who we are: IO Interactive is an independent videogame development and publishing company with studios in Copenhagen, Malmö, Barcelona, Istanbul and Brighton. As the creative force behind some of the most talked-about multiplatform video games in the last decade, we are committed to creating unforgettable characters and experiences – all powered by our award-winning, proprietary Glacier technology. IOI is a studio that values in-person collaboration. Being together helps us focus our collective energy on our immediate goals. For us, being both in-office as well as connected across our studios helps us integrate our teams faster, strengthen relationships, and improve knowledge-sharing. We believe that the more time we spend together, the more quality and progress we achieve for our games and players. We know that to achieve those goals, we need courage, talented people and a great working environment – and we do our utmost to have all of that. Across our multiple studios, we’re working on several projects. Crucially though, we’re all one team. We value the work and impact that each person brings to the table and we actively encourage new ideas, whilst listening to your insights along the way. We have a dedicated team of People Managers, who look after you as an individual and as an employee. With more than 40 nationalities, we know that everyone is different and we are proud to have a reputation for being a friendly workplace with highly-talent people. Learn more about our Glacier engine. #LI-AR1
Tillsammans med 14 andra nordeuropeiska IT-företag har vi bildat itm8, ett nytt powerhouse inom digital transformation. Vi söker nu dig som vill vara med på resan och som trivs i situationer där alla svar inte redan är givna, men du kommer att ta dig an att finna dem tillsammans med ambitiösa och drivna kollegor. Så om du är redo att hoppa in i en värld av tekniska utmaningar och kundsituationer? Som en del av vårt servicedesk-team kommer du att ha en viktig roll i att hantera inkommande ärenden genom olika kanaler som ärendehanteringssystem, telefon och e-post. Du kommer att lösa tekniska problem, ge support, prioritera ärenden och eskalera dem till kollegor vid behov. Arbetet inkluderar också dokumentation på vad som gjorts och ärendeuppföljningar för att säkerställa att allting avslutas korrekt. Vår målsättning är att alltid leverera snabb och effektiv service, och kunderna uppskattar oss högt för vår servicenivå idag, så ditt bidrag kommer att vara avgörande för vår fortsatta framgång. Tillsammans investerar vi i varandra, inom ett år ser vi att du kommer att ha förfinat dina tekniska och kommunikativa färdigheter till en nivå som möter våra högt ställda mål och kundernas krav. I teamet utvecklar du en hög grad av kundnöjdhet på dina ärenden, effektivt arbete i vårt ärendehanteringssystem och en fördjupad förståelse för våra kunders behov och de tjänster vi erbjuder. Vi är en härlig servicedesk, med tydliga mål och med stort eget ansvarstagande. Vi är ofta inne på kontoret men det finns möjlighet att ibland arbeta från distans. Under rasterna kan du njuta av aktiviteter som TV-spel, pingis, eller fotbollsspel – perfekta sätt att ladda om och socialisera med kollegorna, ta ett pass på gymmet i närheten eller promenera vid vattnet. Dina kompetenser och erfarenhetVi söker nu dig som verkligen vill utvecklas inom IT och specifikt inom servicedesk. Vi ser gärna att du har en teknisk utbildning eller en eftergymnasial KY-/YH-utbildning inom IT-området alternativt tidigare arbetserfarenhet inom servicedesk. Egenskaperna som gör att du lyckas i rollen är en stark serviceförmåga, att förstå och tillgodose kunders behov med en vänlig, tålmodig och empatisk inställning. Effektiv kommunikationsförmåga, både i tal och skrift, är avgörande för att tydligt kunna förmedla lösningar och information. Tålamod och förmågan att hantera stress hjälper dig att hålla huvudet kallt även under hektiska perioder. Du bör även ha en stark problemlösningsförmåga, vara analytisk och redo att tänka kreativt för att hitta lösningar på tekniska problem. Flexibilitet och anpassningsförmåga är nödvändiga då teknologin ständigt utvecklas, och du måste kunna anamma nya metoder och tekniker snabbt. Slutligen är samarbetsförmåga essentiellt för att effektivt kunna arbeta tillsammans med ditt team och andra avdelningar för att underlätta våra kunders vardag. Creating the Difference – today, tomorrow, togetheritm8 är en av de ledande nordiska aktörerna inom managerade IT-tjänster för privata företag och den offentliga sektorn. Itm8 består idag av 14 företag som i en stor fusion under 2023 bildade ett powerhouse under varumärket itm8 med över 1800 specialister. Tillsammans säkerställer vi de bästa tjänsterna för att bli Nordens ledande digitala transformationspartner inom Cloud & Infrastructure, Digital Transformation, Cybersecurity och Application Services. itm8 finns representerat på 26 platser i Danmark, Sverige, Filippinerna samt Tjeckien. Hos oss finns inga stora egon eller magiker. Vår superkraft är att lyssna noga, lösa kundernas 1000-bitars pussel och kavla upp ärmarna för ett seriöst dedikerat arbete. Vi ifrågasätter det förväntade och utvecklar lösningar som tar våra kunder, och oss själva, flera steg längre. Läs gärna mer om vår story, kultur och våra erbjudanden www.itm8.se.Du är också varmt välkommen att lära känna oss mer på Instagram @itm8inside. Redo att utmana(s) med itm8?Varmt välkommen att ansöka till tjänsten nedan. Om du inte är redo att ansöka än och har frågor, skriv till oss i meddelanderutan nedan så följer vi upp med dig. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Vi kontaktar kandidater löpande så vi rekommenderar att du ansöker till tjänsten så snart du kan. På itm8 är vi övertygade om att mångfald berikar oss och driver innovation framåt. Vi välkomnar därför sökanden av alla kön, bakgrunder och livserfarenheter. Hos oss hittar du en arbetsgivare som värdesätter och uppmuntrar unika perspektiv och idéer. Oavsett vem du är eller varifrån du kommer, om du delar vår passion för teknik och kundrelationer, vill vi höra från dig. Vi ser fram emot din ansökan och chansen att möjligen välkomna dig till vårt team!
Din nya roll Som Servicedeskmedarbetare kommer du ingå i en grupp om 5 personer. Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer att vara hantering av on- och offboardingar, med särskilt ansvar för SAP-behörigheter. Du arbetar nära Sorunda IT som består av 8 medarbetare och är en viktig del i att säkerställa att rätt personer har rätt behörigheter vid rätt tidpunkt. Rollen innebär även att du är en del av vår kunds team på Koncern IT och arbetar med att ge service och support till deras användare. Arbetsuppgifter Hantering av on- och offboardingar Administration av SAP-behörigheter (roller och åtkomster) Support och service till användare inom Sorunda IT och koncernen Dokumentation och uppföljning av ärenden För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Minst 2 års erfarenhet av supportarbete inom IT. Erfarenhet av Active Directory. Erfarenhet av Microsoft 365. Erfarenhet av Entra ID. Erfarenhet av SAP, särskilt kring roller och behörigheter. Ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vem är du? Du har förmåga att hantera stress och många förfrågningar samtidigt. Du är kommunikativ, självgående och lösningsfokuserad i ditt arbetssätt. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: Enligt överenskommelse Start: 2025-09-01 Slut: 2026-03-31, med möjlighet till förlängning Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. FöretagspresentationSom leverantör av allt en restaurang kan behöva - från servis till råvaror och systemstöd, är vår kund branschledande och en livsviktig kraft i den svenska restaurangbranschen. De är nu är inne i en spännande digitaliseringsresa genom att implementera ett nytt ERP-system.
Är du en problemlösare med känsla för service? Vill du arbeta i en teknisk roll där varje dag innebär nya utmaningar och där du är en nyckelperson för att hålla IT-hjulet snurrande? Då är det här uppdraget för dig! Vad du kommer att göra I rollen som Servicedeskmedarbetare kommer du att vara förstalinjens hjälte för våra användare. Du ger support och service kopplat till: Felsökning av nätverksutrustning Kontohantering (ex. lösenord, behörigheter) Lättare tekniska frågor kring hårdvara och system Hantering av inkommande ärenden via telefon och ärendehanteringssystem Dina främsta verktyg är telefonen och ärendehanteringssystemet – och självklart din förmåga att bemöta människor med tålamod och professionalism. Vi söker dig som har Några års erfarenhet från IT-support Goda språkkunskaper i svenska och engelska Ett strukturerat arbetssätt och lösningsorienterad approach Vana av att felsöka nätverksutrustning och hantera konton/behörigheter. Varför detta uppdrag? Arbeta i en dynamisk miljö med härliga kollegor Utvecklas tekniskt i en roll med stort ansvar Sätta guldkant på sommaren genom ett meningsfullt uppdrag i Malmö Praktisk erfarenhet: Plats: Malmö (på plats) Period: 30 juni – 30 september 2025 Sista ansökningsdag: 30 maj 2025, Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Vill du arbeta med avancerad IT-support i en högteknologisk miljö och vara med och bygga upp en helt ny supportfunktion hos vår kund i Linköping? De har behov av en erfaren och engagerad IT-tekniker till ett uppdrag inom deras 24/7-verksamhet. Om uppdraget - Start: 1 oktober 2025 - Slut: 31 december 2026 - Omfattning: 100% - Plats: Linköping, huvudsakligen på plats med viss möjlighet till distansarbete - Arbetstider: Kan inkludera skiftgång (3-skift) - Resor till andra orter kan förekomma Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter I rollen som IT-tekniker kommer du att bli en nyckelperson i uppbyggnaden av en ny supportfunktion inom Fabrikssupport. Under en inledande period kommer du att arbeta tillsammans med kundens Second Line och Second Line Extended Support-team för att sätta dig in i organisationens arbetssätt, rutiner och system. När supportfunktionen är på plats kommer du att arbeta nära en fabrik som är igång dygnet runt, vilket innebär ett varierande och utmanande uppdrag där din tekniska bredd kommer till sin rätt. Du blir en del av ett kompetent team om cirka 40 personer, varav 20 är stationerade i Linköping Mjärdevi, där även du kommer att ha din placering. Exempel på arbetsuppgifter: - Systematisk felsökning och ärendehantering - Support inom Infrastruktur, Servermiljö (Windows/Linux), Databas, Nätverk och Storage - Delta i uppbyggnad och drift av en ny supportstruktur - Dokumentation och kunskapsöverföring - Delta i ett skiftlag (3-skift kan förekomma) Din profil och kvalifikationer Vi söker dig som har: - Minst 4 års erfarenhet av arbete inom slutanvändarsupport - Gedigen kunskap inom Windows och Linux-miljöer - Erfarenhet av nätverk, databaser och lagringslösningar - Vana att arbeta i ärendehanteringssystem - God kommunikativ förmåga på svenska och engelska - Ett starkt supportfokus och trivs med att arbeta i team Meriterande erfarenheter: - Azure, Active Directory, SCCM - ITIL, ServiceNow, IFS, Biztalk - Print/Labelprint-lösningar Vill du bidra till en viktig samhällsfunktion och samtidigt utveckla din tekniska kompetens i en spännande och modern miljö? Välkommen med din ansökan! Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi sätter stort värde på att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande och roliga aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under trevliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 380 anställda, och med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras kollektivavtal med Unionen. Christian Gidlöv +46 734159383 [email protected]
Brinner du för IT och gillar att lösa IT-relaterade problem? Har du tidigare erfarenhet av IT support och drivs av att ge förstklassig service? Då vill vi gärna höra från dig! Nu söker vår kund i Malmö en driven IT Supporttekniker till sitt team där du kommer att tillhöra ett team av kollegor där ni tillsammans tar hand om företagets IT-relaterade ärenden via telefon, mail och ärendehanteringssystem. Som en del av teamet löser du användares IT-problem i stort och smått, lämnar över ärenden till andra arbetsgrupper inom avdelningen när så krävs, följer upp ärendehantering samt dokumenterar lösningar för att effektivisera ert arbete. I rollen som IT Supporttekniker får du arbeta med flera tjänster och jobba tätt tillsammans med ditt team. Vi söker dig med ett genuint IT-intresse – kanske har du byggt din egen dator eller älskar att felsöka teknik. För denna roll ser vi att du har erfarenhet inom: Minst ett års arbetslivserfarenhet inom servicedesk Felsökning inom Windows miljö Active Directory/Entra ID (Azure AD) Microsoft 365 Ärendehanteringssystem, t.ex. ServiceNow Intune Vi ser också att du kan kommunicera obehindrat på såväl svenska som engelska, i både tal och skrift. Vi tror att du är en lagspelare som gärna stöttar dina kollegor och alltid strävar efter att leverera utmärkt service. Du är självgående, lyhörd och delar gärna med dig av din kunskap för att stärka teamet. Att vara punktlig, föregå med gott exempel och ha en lösningsorienterad inställning är några av dina främsta egenskaper. Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Malmö Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?
Är du vår nästa stjärna inom IT-support? Då vill vi gärna få kontakt med dig. Vi har flera kunder i södra Skåne som just nu söker fler duktiga supporttekniker som vet hur man ger bästa möjliga support mot företagets slutanvändare. Många av dem finns i Malmö, Lund och Trelleborg. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter I din roll som supporttekniker kommer du att hjälpa användare med diverse IT-relaterade problem över telefon, remote eller mail. Du kommer att arbeta en hel del i Active Directory genom att bland annat skapa konton och hantera behörigheter. Du kommer även hjälpa användare med mailproblem, skrivarproblem kundspecifika applikationer och andra IT-problem som dyker upp för den du supporterar. Din profil och kvalifikationer För att passa för rollen som supporttekniker ser vi gärna att du har någon form av eftergymnasial utbildning inom IT. Har du dessutom tidigare jobbat inom telefonsupport och/eller onsite-support från en LIA eller dylikt är det ett stort plus. Vi ser gärna att du har kunskaper inom AD, Exchange, Citrix och något ärendehanteringsprogram. Självklart är du en serviceinriktad person som alltid vill ge bästa möjliga support. Du trivs med kundkontakt och ser dig som en problemlösare. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav. Körkort är meriterande. Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Mathias Gyllander +46 734159368 [email protected]
Trivs du som bäst i en miljö med stark gemenskap och stöttning, där du får möjlighet att utvecklas och ta ansvar? Det gör vi också! Nu letar vi efter vår nya kollega som är en erfaren IT technician. Om tjänsten Bioglan växer för fullt och det är därför dags för oss att utöka med ännu en kollega. Vi söker nu en driven och ansvarstagande IT technician för att stärka vårt IT team. Rollen är perfekt för dig som har erfarenhet och vill ta steget mot mer avancerade arbetsuppgifter och ansvar. Här blir du en viktig del av en dynamisk arbetsmiljö där vi arbetar tillsammans för att göra skillnad. I rollen som IT technician kommer du att arbeta brett med att vara den primära 1st och 2nd linesupport på företaget samt vara backup för vår IT manager med 3rd Line Support underhåll och administration av datacenter och nätverk. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av: Vara den primära 1st och 2nd linesupporten inom företaget och diagnostisera och lösa tekniska problem. Ansvara för installation av standardprogramvara/hårdvara samt hjälpa till med vissa tekniska ärenden kopplade till de anställdas mobiltelefoner eller datorer. I arbetet kommer du även supportera kollegor med konfigurering och start av videokonferenser, samt se till så att all utrustning fungerar som den ska. Skapa hjälpsamma guider, FAQ-sektioner samt hålla i utbildningar baserade på vanliga frågor. Dokumentation av IT-processer och rutiner (IT-SOPar). Hålla register över kundärenden och lösningar i ett ärendehanteringssystem. Vara backup till nätverk och systemansvarig och identifiera/åtgärda problem. Ingå och driva projekt som faller inom ansvarsrollen. Din profil Som person är du social och har ett starkt personligt driv, högt engagemang och ett gott öga för både helhet och detaljer. Du har en naturlig känsla för service och ett engagerat och professionellt arbetssätt. Vi ser gärna att du har en god förmåga att strukturera och planera ditt arbete samt att hantera ett stundtals högt tempo. Utöver detta har du god samarbetsförmåga men arbetar också väl självständigt och är inte rädd för att flagga när du behöver hjälp. Du kommunicerar mycket väl på svenska och engelska, i både tal och skrift. Vidare är du en flexibel person som uppskattar teamarbete likväl som du själv tar ansvar och driver fram lösningar hela vägen till mål! Utöver detta ser vi att du har: Minst 1-3 års erfarenhet av IT-support på 2nd Line-nivå eller motsvarande. Kunskaper inom nätverksunderhåll och systemadministration. Goda kunskaper i Windows-miljö, Office 365 och Active Directory. Erfarenhet av felsökning inom nätverk och hårdvara. Grundläggande förståelse för IT-säkerhet och serveradministration. Förmåga att arbeta strukturerat och självständigt med flera ärenden samtidigt. God kommunikationsförmåga och en serviceinriktad inställning. Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Meriterande är erfarenhet av att arbeta med GMP verksamhet och de krav som ställs. Vi erbjuder På Bioglan erbjuder vi en arbetsplats där gemenskap och stöttning står i centrum. Vi strävar efter att bygga starka relationer så att du känner dig som en del av vårt team. Här finns alltid möjligheter att skapa minnen tillsammans oavsett om det är under arbetsdagen, under en avkopplande fikapaus eller vid roliga aktiviteter utanför arbetstid. Vi värdesätter din utveckling och erbjuder dig inte bara ett jobb, utan också en plattform för att växa och utvecklas i din karriär. Vår öppna och positiva arbetsmiljö präglas av god kommunikation, respekt och stödjande kollegor, vilket gör Bioglan till en arbetsplats där du kan trivas. Hos oss är din arbetsglädje och ditt välbefinnande lika viktigt som ditt professionella engagemang, och vi är stolta över att kunna erbjuda en varm atmosfär där du kan vara dig själv. Centralt läge i Malmö hamn med gratis parkering, Förmånspaket inklusive friskvårdsbidrag, gratis frukost och frukt dagligen och möjlighet till förmånscykel, Flexibel arbetstid, Ledighet röda dagar, kortare arbetsdag dag före röd dag samt ledighet dagarna mellan jul och nyår, Kontinuerlig kompetensutveckling Anställning på heltid Tillträde enligt överenskommelse Placerad i Malmö - ej hybrid Anställningen omfattas av kollektivavtal Ansökan Vi hanterar ansökningar löpande då vi avser tillsätta tjänsten snarast möjligt, vänta därför inte med att söka. Du ansöker med CV och personligt brev genom att klicka på ”Sök tjänst”. Observera att vi inte har möjlighet att ta emot ansökningar via e-post. Skicka din ansökan senast 2025-07-31. För mer information om företaget och tjänsten - kontakta: [email protected] Om oss Bioglan AB utvecklar, tillverkar och marknadsför läkemedel, medicintekniska produkter, kosttillskott och kosmetika som varje dag hjälper människor över hela världen. I Malmö tillverkas produkter för topikal användning i form av krämer, salvor och geler. Bioglan AB ingår i den spanska läkemedelskoncernen Reig Jofré Group. Kvalitetssystemet följer GMP (Good Manufacturing Practice) och ISO 13485. På Bioglan värderar vi modiga och nyfikna medarbetare som strävar efter att med hög kvalité både utveckla sig själv och vår organisation. Vi värdesätter en positiv och nyfiken inställning och ett professionellt och kompetensbaserat arbetssätt. Bioglan AB har strax över 100 medarbetare som definieras av en stor mångfald, med hänsyn till ålder, nationalitet och utbildning, vid anläggningen i Malmö. Organisationen är ansluten till IKEM-förbunden. Läs mer om oss på www.bioglan.se Ansökan sker via https://careers.bioglan.se/ Bioglan AB undanber oombedd hjälp från rekryteringsfirmor för denna tjänst, inga telefonsamtal eller e-post accepteras.
Talar och skriver du flytande finska och brinner för IT? Tycker du om att hjälpa andra och lösa tekniska problem? Då kan detta vara möjligheten för dig! Vi söker en serviceinriktad IT Supporttekniker som vill bli en del av vår kunds härliga och kunniga servicedesk. Hos oss får du arbeta i ett innovativt bolag i framkant, där du hjälper kunder och användare med tekniska frågor, felsökning och support i en modern IT-miljö. I rollen som IT Supporttekniker är du en problemlösare med varierande arbetsuppgifter och utmaningar. Du har möjlighet att få djupare insyn i olika IT-miljöer och hitta lösningar på mer komplexa IT-problem. Du kommer att ansvara för felsökning av både hård- och mjukvara samt hantering av inkommande ärenden via telefon, e-post och ärendehanteringssystem. Du arbetar i en Windows-miljö med Microsoft 365 och sköter kontoadministration i Active Directory och Azure/Entra ID. Ansvarsområden: Ta emot ärenden från deras kunds användare och ge ett bra bemötande. Hantering av klientdatorer, servrar och mobiltelefoner. Windows-miljö, Microsoft 365 och tillhörande företagsapplikationer samt administration i Active Directory. Följa upp och slutföra deras användares ärenden med fokus på kundnöjdhet. Identifiera och rapportera återkommande problem inom deras supportleverans. För att du ska trivas i rollen som IT Supporttekniker hos oss ser vi att du är serviceinriktad, noggrann och stresstålig. Du är en lagspelare som gillar att jobba i grupp. Du trivs i en miljö där man delar kunskap med varandra och ligger i framkant vad beträffar tjänster och teknik. Vad vi söker hos dig: Stort intresse inom IT Meriterande om du har erfarenhet av kundtjänst eller teknisk support Kunskap inom exempelvis Microsoft 365, nätverk, Windows Server och hårdvara Flytande i både finska, svenska och engelska i tal och skrift Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Stockholm Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?
Talar och skriver du flytande danska och brinner för IT? Tycker du om att hjälpa andra och lösa tekniska problem? Då kan detta vara möjligheten för dig! Vi söker en serviceinriktad IT Supporttekniker som vill bli en del av vår kunds härliga och kunniga servicedesk. Hos oss får du arbeta i ett innovativt bolag i framkant, där du hjälper kunder och användare med tekniska frågor, felsökning och support i en modern IT-miljö. I rollen som IT Supporttekniker är du en problemlösare med varierande arbetsuppgifter och utmaningar. Du har möjlighet att få djupare insyn i olika IT-miljöer och hitta lösningar på mer komplexa IT-problem. Du kommer att ansvara för felsökning av både hård- och mjukvara samt hantering av inkommande ärenden via telefon, e-post och ärendehanteringssystem. Du arbetar i en Windows-miljö med Microsoft 365 och sköter kontoadministration i Active Directory och Azure/Entra ID. Ansvarsområden: Ta emot ärenden från deras kunds användare och ge ett bra bemötande. Hantering av klientdatorer, servrar och mobiltelefoner. Windows-miljö, Microsoft 365 och tillhörande företagsapplikationer samt administration i Active Directory. Följa upp och slutföra deras användares ärenden med fokus på kundnöjdhet. Identifiera och rapportera återkommande problem inom deras supportleverans. För att du ska trivas i rollen som IT Supporttekniker hos oss ser vi att du är serviceinriktad, noggrann och stresstålig. Du är en lagspelare som gillar att jobba i grupp. Du trivs i en miljö där man delar kunskap med varandra och ligger i framkant vad beträffar tjänster och teknik. Vad vi söker hos dig: Stort intresse inom IT Meriterande om du har erfarenhet av kundtjänst eller teknisk support Kunskap inom exempelvis Microsoft 365, nätverk, Windows Server och hårdvara Flytande i både danska, svenska och engelska i tal och skrift Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Stockholm Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?
Välj ett jobb för att visa detaljer