Kundservicespecialist
Rozen Clean AB
Kundtjänstpersonal

Företag: Rozen Clean AB Plats: Norra Djurgårdsstaden Jobbkategori: Kundtjänst/administration Omfattning: Heltid, 40 timmar/veckan Startdatum: Omgående Om ossRozenClean AB är ett växande och familjärt städföretag med privat- och företagskunder i Stockholm, Uppsala och Nyköping. Vi har mycket fina recensioner från våra kunder och anställda. Vi är stärkta i vår övertygelse om att anställda med bra villkor är mer trygga, lojala och gör ett bättre jobb vilket leder till nöjda och långsiktiga kunder. En ansvarsfull och omväxlande roll mitt i verksamhetenVi växer och behöver bli fler på kontoret!Ärdu en snabblärd och noggrann person somälskar att ge kunder bra service? Gillar duatthanteramånga olika typer avadministrativauppgifterså kan detta varatjänstenför dig. Om tjänstenDenna tjänst är mitt i verksamheten och du kommer att ha mycket kontakt med kunder, teamledare och städerskor via e-post, sms och telefon och du kommer att ta många beslut under en dag. Arbetet är varierande och innebär bland annat att boka in nya kunder från befintliga förfrågningar och schemaläggning av våra städerskor i ett avancerat men användarvänligt webbaserat system (TimeWave). Utöver detta förväntas du kunna hantera möjliga incidenter under dagen från både personalen och kunder där det är viktigt att man arbetar på ett effektivt och lösningsorienterat sätt. Utvecklas med ossRozen Clean är ett medelstort familjeägt bolag som startades år 2016 och är verksamma inom städbranschen och är främst inriktade på återkommande städning för både privatpersoner, mindre och medelstora företag. Vi är stolta över att två år i rad år 2021 & 2022 fått utmärkelsen Gasellföretag av Dagens Industri och fortsätter vårt arbete med att växa organiskt och plocka marknadsandelar. Om digDu är serviceinriktad, noggrann och strukturerad samt har lätt för att sätta dig in i och förstå kunders önskemål.Du har erfarenhet av kundservice och administrativt arbete.Dutalar och skriver flytandepåsvenska ochbehärskarengelskamycket braital och skrift. Mycket god datorvana är ett krav då all vår administration är helt digitaliserad. Tjänsten är en tillsvidareanställning (fast tjänst) med 5 veckors semester och tjänstepension. Låter detta som något för dig så ansök nu! Urval sker löpande. Jobbtyp: Heltid, Fast Förmåner: Tjänstepension Friskvårdsbidrag Schema: Kontorstider (07.30-16.30) Måndag - fredag Erfarenhet: Kundservice (Krav) Språk: Engelska (Krav) Svenska (Krav) Arbeta på distans: Nej

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Teamlead kundsupport till HellermannTyton
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du kombinera operativt arbete med att driva utvecklingsprojekt som förbättrar arbetsflöden och kundupplevelser? HellermannTyton söker en strukturerad och engagerad teamledare till den svenska kundsupporten, där du blir en nyckelspelare i resan mot ökad effektivitet och kundnöjdhet. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos HellermannTyton. Om företaget HellermannTyton AB är ett marknadsledande bolag med produkter för att organisera kabel och ledning inom områdena – Skydda, Fästa, Märka, Bunta, Koppla. De har en bred kundbas som verkar inom flera olika marknadssegment så som elinstallation, energiverk, infrastruktur, drift & underhåll samt övrig tillverkande industri. HellermannTyton AB är ett helägt dotterbolag till HellermannTyton Group med bas i London. Gruppen har en total omsättning på ca 20 mdkr med verksamma bolag i 40 länder och fler än 7000 medarbetare över hela världen. Största delen av produkterna produceras i egna fabriker med 18 produktionsenheter i 13 länder. HellermannTyton AB har filialer i Finland och Danmark, samt dotterbolag i Norge med en sammanlagd omsättning på ca 600 miljoner SEK. Från Sverige distribueras produkterna via lager direkt till slutkunderna i Norden. De söker nu en driven teamledare till den svenska kundsupportfunktion där du utgår från huvudkontoret i Kista, Stockholm. HellermannTyton erbjuder en familjär miljö samt en platt organisation och söker dig som vill arbeta i en internationell miljö och som kan vara med och utveckla kundsupportfunktionen för den nordiska affärsverksamheten. Arbetsuppgifter Som teamledare för den svenska kundsupporten kombinerar du operativt arbete med utveckling av processer för att säkerställa hög kvalitet och effektivitet. Du ansvarar för att hantera kundärenden, huvudsakligen via ärendehanteringssystemet Kundo, och säkerställer att företagets kunder – både svenska och internationella – får professionell och snabb service. En viktig del av ditt arbete är att driva förbättringsprojekt, med fokus på kundorderprocessen och interna arbetsflöden. Du har en sammanhållande roll där du koordinerar teamets arbete, stöttar och coachar medarbetarna för att de ska nå sina mål, samtidigt som du arbetar “hands on” med kundärenden och säkerställer att verksamheten fungerar smidigt. Du dokumenterar även rutiner och förbättringsarbeten, vilket är centralt för att skapa tydliga och hållbara processer. Vidare samarbetar du med flera olika avdelningar inom företaget, såsom produktchefer, säljteam, inköp och ekonomi, men också med kundsupportfunktionerna i Norden och Europa. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper •Avslutad gymnasial utbildning • Arbetslivserfarenhet av kundtjänst/kundsupport • Meriterande med erfarenhet av en teamledarroll • God data- och systemvana och lätt för att använda digitala verktyg. Samt grundläggande kunskaper i Excel • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift Vi söker dig som är en strukturerad och lösningsorienterad "doer" med en stark vilja att förbättra och utveckla verksamheten. Du har erfarenhet av kundsupport och en god digital kompetens där du bidrar till att driva digitaliseringsprojekt inom verksamheten. Som ledare har du en coachande och kommunikativ stil och trivs med att skapa engagemang och delaktighet i teamet. Vidare har du en god samarbetsförmåga och en förmåga att skapa samordning mellan olika funktioner och länder. Eftersom HellermannTyton är ett internationellt företag, är engelska deras koncernspråk och en viktig del av det dagliga arbetet – du behöver därför vara bekväm med att hantera dialoger och möten på både svenska och engelska. HellermannTyton erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du får möjligheten att arbeta med engagerade kollegor i en internationell miljö. Här värdesätts innovation, kvalitet och medarbetarnas utveckling. Vi söker dig som vill ta en central roll i deras kundsupport och vara med och forma framtidens arbetsprocesser. Välkommen att bli en del av deras team! Övrig information Start:Enligt överenskommelsePlats:Kista, StockholmLön:Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Customer Relations Representative - Deltid
Bygghemma Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Bygghemma är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har huvudkontor i Malmö. Är du en person som brinner för kundservice? Är du kanske student eller letar du efter ett flexibelt och givande extrajobb? Då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig! Bygghemma är e-handeln som värdesätter att kunna erbjuda våra kunder en utmärkt köpupplevelse, från rätt bemötande till rätt produkt. Vi letar efter kundorienterade och serviceinriktade personer som vill bli en del av Customer Relations och hjälpa våra kunder genom eventuella ärenden som uppstår med deras beställningar. Om tjänstenDin roll som Customer Relations Representative innebär direktkontakt med både kunder och leverantörer via telefon och mejl. Du kommer att hantera olika ärenden såsom frågor kring order, leverans, returer och reklamationer, och guida våra kunder genom eventuella situationer där det inte riktigt blev som tänkt. Här är tempot högt och supportkulturen stark, och till din hjälp har du erfarna kollegor och en tät dialog med din team manager. Genom att bli en del av vårt team kommer du att få en gedigen internutbildning i våra rutiner, bemötande och system för att kunna ge våra kunder den bästa möjliga servicen. Om digVi söker dig som trivs i en snabb och dynamisk miljö och som brinner för att lösa problem och hjälpa andra. Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande, men inte ett krav - vi värdesätter framför allt din positiva inställning och vilja att lära dig. Att du uttrycker dig tydligt i tal och skrift, både på svenska och engelska, är en förutsättning för att du ska lyckas. Omdu är redo att ta dig an en spännande och utvecklande roll, så ser vi fram emot din ansökan! Vi erbjuderSom en del av Customer Relations kommer du att vara en del av ett engagerat och stöttande arbetsklimat där vi värdesätter samarbete och utveckling. Du kommer att ha möjlighet att påverka kundresan och bidra till att skapa en ännu bättre kundupplevelse Förutom ett stimulerande arbete erbjuder vi även möjligheten att vara en del av ett av Nordens ledande e-handelsföretag med kontor centralt beläget i Malmö. Hos oss finns det utrymme för utveckling, och vi värdesätter en trevlig arbetsmiljö där du som medarbetare trivs och mår bra. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att ta del av olika företagsaktiviteter som exempelvis teambuilding-aktiviteter och after works.Välkommen till vår gemenskap, där våra värderingar är: Ansvar, Enkelhet, Utmanar och Tillsammans. TjänstgöringsgradVi erbjuder en tjänst med flexibla arbetstider, med en tjänstgöringsgrad på 20-50%. Under sommarmånaderna och vissa storhelger ökar behovet upp till 75-100%. Låter detta som din typ av utmaning?Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Om företagetBygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms. Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Teknisk Agent Östersund
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som är intresserad av datorer,duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag. Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vårt fokus på kundupplevelser i världsklass! Om tjänsten Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Arbetstider: 07:00-23:00 alla dagar på året. Introduktion: 2 veckor. Start: I början av 2025. Dina arbetsuppgifter Du kommer att besvara inkommande samtalför olika företag där du inhämtar information av inringaaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Du kommer även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar och att besvara kunds chatt samt mejl. Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt system, kunduppdrag och hur du möter inringare i olika situationer. Din profil Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer. Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Du är van att arbeta med dator som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter. Har du erfarenhet från datorer, felsökning, nätverkskunskap, el-kunskap och/eller fordonär det mycket meriterande. Krav för tjänsten är: Flytande svenska, både tal och skrift Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift Har en god datorvana Anställningsform och kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Kundservicemedarbetare
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker nya kollegor som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service ivärldsklass. Gå in på H1 :En del avResponda Groupoch läs mer om oss. Vårt erbjudandeHos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärstrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder dig som anställd friskvårdsbidrag. Hos oss får du chansen att göra skillnad i att förenkla vardagen för privatpersoner och företagskunder. Vi försöker matcha dina intressen meden avdelning hos oss på H1:En del av Responda Group för att du ska trivas långsiktigt. Om tjänstenVi söker nya kollegor till vårat fina och moderna kontor på Frösön, Östersund. Våra avdelningar har olika inriktningar så som kundservice, teknisk support och kundservice med inriktning försäljning. Beroende på ditt intresse så försöker vi matcha dig till rätt avdelning så att vi på så sätt skapar ett fint samarbete mellan varandra. Arbetstiderna är varierande beroende på vilken avdelning du arbetar inom. Vi erbjuder både arbete dagtid måndag-fredag för vissa av våra avdelningar, men även kvällar, helger och nätter hos andra avdelningar. Du kommer utgå från vårt kontor på Frösön och tillhöra ett team med kollegor som arbetar med lika arbetsuppgifter som dig. Varje team består av en engagerad Team Manager. För samtliga våra roller så påbörjas anställningen med en introduktion där du får lära dig mer om systemen och de kunder du agerar kundtjänst åt. Du kommer även få en introduktion in i företaget så du på bästa sätt välkomnas in till oss. Dina arbetsuppgifter Inkommande samtal där du hjälper kunder i olika frågeställningar Mail och chattkontakt på vissa avdelningar Administrativt arbete Arbetsuppgifterna varierar efter vilketområde du jobbar inom. Mer information kommer ges vid kontakt med ansvarig rekryterare. Din profilFör att du ska trivas i tjänsten och ge kunderna förstklassig service så ser vi att du är en hjälpsam person som sätter kunden först. Du är lyhörd inför kundens behov och vill på bästa sätt lämna ett fint avtryck för varje person du kommer i kontakt med. Eftersom du kommer jobba i ett team med flera andra kollegor så ser vi att du gärna samarbetar med andra, hjälper kollegor vid behov och kan sprida en god energi på arbetsplatsen.Krav för tjänsten är: Gymnasieutbildning Talar och skriver flytande svenska och goda kunskaper i engelska Har en god datorvana Anställningsform och kontaktVälkommen med din ansökan så snart som möjligt. Vid kontakt med rekryterare så kommer du få mer information om anställningsform som erbjuds för respektive tjänst. Om Responda GroupResponda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice!Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Sales Administrator till Swatch Group
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

SNABBFAKTA Omfattning:Heltid (38,5 arbetstimmar per vecka)Arbetstider:Kontorstider Ort:Kungsholmen, StockholmStartdatum:OmgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning, tidsbestämt uppdrag på 10 månader. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Swatch Group är en internationell koncern som är verksam inom design, tillverkning och försäljning av färdiga klockor, smycken, komponenter och tidtagning. Företaget levererar nästan alla komponenter som krävs av sina 18 klockmärken. I Norden är de återförsäljare av följande märken: Omega, Rado, Longines, Tissot, Certina, Swatch och FlikFlak.Totalt i Norden är de runt 120 anställda, varav de i Sverige är ett härligt gäng på cirka 50 personer.DIN ROLLI din roll som Sales Administratorkommer du att vara ansiktet och rösten utåt för företaget.Du kommer tillsammans med en ytterligare kollega arbeta med kundservice till Swatch Groups kunder (butiker) per mail och telefon i frågor gällande orderhantering, tillgång, leverans samt kollektioner för de olika märkena. Allt för att ge bästa möjliga service och support till kunderna.Exempel på arbetsuppgifter: Orderhantering Kundkontakt via mejl och telefon Supportera kollegor i det nordiska teametvid behov VEM ÄR DU? För att trivas i den här rollen ser vi att du är genuint intresserad av att ge riktigt bra kundupplevelser.Har du dessutom klockintresse kommer du verkligen att trivas! I rollen får du kontinuerligt lära dig om nya produkter för att förstå kundernas behov. Som person är du noggrann, serviceminded och snabblärd. Du som söker uppfyller nedan krav: Har erfarenhet avSAP Har arbetslivserfarenhet av att ha kundkontakt Talar och skriver obehindrat påsvenska och engelska Det är meriterande om du som söker: Talar ytterligare ettnordiskt språk utöver svenska Har stort intresse för klockor eller har erfarenhet från branschen Har kunskap av Salesforce VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

16 januari 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025
Tysktalande kundservicemedarbetare
The Place AB
Kundtjänstpersonal

Är du en serviceinriktad person och flytande i tyska? Ser du även lösningar när alla andra ser problem och vill ta kundupplevelsen till nästa nivå? Då har du hittat till helt rätt jobbannons! Om rollen som kundservicemedarbetare Inom serviceområdet finns det många olika typer av jobb i många olika typer av branscher. Gemensamt för roller inom serviceyrket är att du är företagets ansikte utåt. Du ansvarar för kundkontakten och ser till att inkommande ärenden hanteras från start till slut. Exempel på arbetsuppgifter som kundservicemedarbetare: Besvara kunders frågor och lösa problem via telefon, mail och chatt Besvara frågor via sociala medier Registrera nya kunder Ta emot beställningar, order, bokningar och reklamationer En del kundservicemedarbetare jobbar även med administration och fakturahantering Din bakgrund: Flytande språkkunskaper i tyska och mycket goda kunskaper i svenska Tidigare arbetserfarenhet av kundservice Grundläggande datorkunskaper, Officepaketet Goda kunskaper i engelska är meriterande Tidigare arbetserfarenhet av administration är meriterande Vem vi tror att du är: Förutom att du såklart är flytande i tyska så lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper för dessa tjänster!För att trivas och göra succé i rollen som kundservicemedarbetare är det viktigt att du har en god samarbetsförmåga, tycker om att prata med andra människor och brinner för att ge god service. Du får en liten extra kick när du känner att du hjälpt någon annan och löst deras eventuella problem. Självklart är också sinne för detaljer och kommunikation viktigt för dig som är intresserad av roller inom kundservice då du kommer att ha många kontakter utåt.Hur processen går till: Det första steget är att du skickar in din ansökan, det går snabbt, ladda upp ditt CV och fyll i hur vi får tag på dig. Du blir nu sökbar för mig och mina kollegor som jobbar med rekrytering inom Back-Office och Customer Service. För dig som går vidare i processen kan nästa steg bli en kort telefonintervju för att komplettera med vissa frågor eller ett digitalt eller fysiskt möte hos oss på vårt Place som ligger centralt i Stockholm. Vi använder oss även av testverktyg och genomför personlighetstest och logisktest på våra kandidater.Kan ni garantera mig ett jobb? Vi gör vårt yttersta för att matcha rätt kompetens med rätt företag i vårt nätverk. Vår ambition är att hjälpa så många som möjligt att hitta sitt drömjobb, men vi kan tyvärr inte garantera något.Detta är en generell och proaktiv annons, och vi får in nya uppdrag löpande. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan – spännande möjligheter kan dyka upp när som helst! The Place – Where happy work happensLåter detta intressant? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

16 januari 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025
Innesäljare/Kundsupport i Lund
Homemaid AB (Publ)
Kundtjänstpersonal

Har du tidigare erfarenhet av förstklassigt kundbemötande och försäljning via telefon? Drivs du av att jobba efter uppsatta mål? Vill du vara del av en organisation i rörelse där du har en nyckelroll gentemot kunderna? Då ska du söka denna tjänst idag! I din roll som Kundsupport/Innesäljare på HomeMaid arbetar du främst med att erbjuda våra kunder en förstaklassig service via telefon och mejl. Du tar emot inkommande förfrågningar rörande HomeMaids tjänster och sköter tillkommande administration samt jobbar med bland annat uppsökande försäljning via telefon. ARBETSUPPGIFTER Arbeta med nykundsbearbetning Arbeta aktiv med merförsäljning till såväl befintliga som gamla kunder. Supportera kunder via telefon och mejl. Hantera kundärenden såsom av-och ombokningar, kundklagomål, enklare skadeärenden samt avlasta övriga kollegor i av- och ombokningar av tjänster. PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONERFör att trivas i rollen som Kundsupport/Innesäljare har du tidigare erfarenhet av att arbeta serviceinriktat och kundorienterat. Du har en naturlig fallenhet för att alltid göra det lilla extra samt en flexibilitet som hjälper dig hantera perioder med högre belastning. Du trivs med telefonen som främsta arbetsredskap och har en förmåga att hantera olika arbetsmoment samtidigt utan att tumma på kvaliteten. Du tycker om när det händer mycket och din vilja att utvecklas samt din nyfikenhet hjälper dig framåt. Självklart gillar du att jobba mot uppsatta säljmål. Viktigt för tjänsten är att du: Är inkluderande och respektfull i kontakt med olika människor Är lösningsorienterad och glädjespridande Har dokumenterad erfarenhet från försäljning och service, med fördel via telefon Har god dator- och systemvana, med fördel erfarenhet från LIME och Tengella Kan flytande svenska och har goda kunskaper i engelska i både tal och skrift. OM TJÄNSTENTjänsten är placerad i Lund, arbetstider är främst förlagda dagtid 08-17, måndag till fredag, men andra arbetstider kan förekomma. Placering: LundAnställning: Provanställning 6 mån Tillträde: Enligt ök, Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept.Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.

16 januari 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025
Innesäljare/kundupport till vårt kontor i Helsingborg
Homemaid AB (Publ)
Kundtjänstpersonal

Har du tidigare erfarenhet av förstklassigt kundbemötande och försäljning via telefon? Drivs du av att jobba efter uppsatta mål? Vill du vara del av en organisation i rörelse där du har en nyckelroll gentemot kunderna? Då ska du söka denna tjänst idag! I din roll som Kundsupport/Innesäljare på HomeMaid arbetar du främst med att erbjuda våra kunder en förstaklassig service via telefon och mejl. Du tar emot inkommande förfrågningar rörande HomeMaids tjänster och sköter tillkommande administration samt jobbar med bland annat uppsökande försäljning via telefon. ARBETSUPPGIFTER Arbeta med nykundsbearbetning Arbeta aktiv med merförsäljning till såväl befintliga som gamla kunder. Supportera kunder via telefon och mejl. Hantera kundärenden såsom av-och ombokningar, kundklagomål, enklare skadeärenden samt avlasta övriga kollegor i av- och ombokningar av tjänster. PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONERFör att trivas i rollen som Kundsupport/Innesäljare har du tidigare erfarenhet av att arbeta serviceinriktat och kundorienterat. Du har en naturlig fallenhet för att alltid göra det lilla extra samt en flexibilitet som hjälper dig hantera perioder med högre belastning. Du trivs med telefonen som främsta arbetsredskap och har en förmåga att hantera olika arbetsmoment samtidigt utan att tumma på kvaliteten. Du tycker om när det händer mycket och din vilja att utvecklas samt din nyfikenhet hjälper dig framåt. Självklart gillar du att jobba mot uppsatta säljmål. Viktigt för tjänsten är att du: Är inkluderande och respektfull i kontakt med olika människor Är lösningsorienterad och glädjespridande Har dokumenterad erfarenhet från försäljning och service, med fördel via telefon Har god dator- och systemvana, med fördel erfarenhet från LIME och Tengella Kan flytande svenska och har goda kunskaper i engelska i både tal och skrift. OM TJÄNSTENTjänsten är placerad i Helsingborg, arbetstider är främst förlagda dagtid 08-17, måndag till fredag, men andra arbetstider kan förekomma. Placering: HelsingborgAnställning: Provanställning 6 månTillträde: Enligt ök, Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.

16 januari 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025
Företagssupport
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Tycker du att det är viktigt att ge service i toppklass? Vi söker dig som är serviceinriktad, drivs av att arbeta mot uppsatta mål och vill hjälpa företagskunder att hitta de bästa lösningarna för dem. Här erbjuds du intern utbildning, utvecklingsmöjligheter, härlig stämning med dina lika ambitiösa kollegor, men framför allt, arbeta med relationsbyggande och problemlösning med kunden i fokus! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget och överrekrytering till Telia på sikt. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter Som företagssupport ansvarar du för den första kontakten med Telias företagskunder. Du tar emot inkommande samtal och hanterar ärenden som berör teknisk support. Frågorna är varierande och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. Merförsäljning är en stor del av rollen, där du arbetar för att säkerställa att kunderna har rätt tjänster för sina behov genom en aktiv försäljning. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas i rollen. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden byggs din kunskap på med fler kompetenser. Du tillhör en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och säkerställa nöjda kunder. I dina arbetsuppgifter ingår: • Besvara inkommande samtal och mejl från företagskunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Stort fokus på merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet inom kundservice och/eller teknisk support är meriterande • Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska Som företagssupport är det viktigt att du är serviceinriktad och drivs av att hjälpa kunderna att hitta de bästa lösningarna. Du har förmågan att sätta kunden i fokus samt är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Vidare är du en lagspelare som har en god förmåga att samarbeta internt med ditt team och med andra avdelningar inom Telia. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter. Övrig information Start: MarsPlats: SundsvallLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-28.

15 januari 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025