Kundtjänstmedarbetare | Lernia | Borås
Lernia Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

Är du en serviceinriktad och lösningsfokuserad person som brinner för att hjälpa andra? Vår kund i Boråsområdet söker nu en engagerad kundtjänstmedarbetare som vill bli en del av deras dynamiska team. Här får du möjlighet att utvecklas och göra skillnad varje dag. Om tjänsten Som kundtjänstmedarbetare kommer du att hantera inkommande samtal och e-post från kunder, ge professionell och snabb support samt lösa ärenden effektivt. Du ansvarar för att uppdatera kundinformation i systemet och samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa en hög kundnöjdhet. Dessutom kommer du att delta i team möten och bidra till förbättringar av kundserviceprocessen hos vår kund. * Svara på inkommande samtal och mail * Ge kundsupport i ärenden och bra service * Administrativa uppgifter Om dig Formell kompetens Vi söker dig som har en gymnasieutbildning och minst ett års erfarenhet av kundbemötande eller liknande serviceyrken. Du bör ha god datorvana och kunna hantera vanliga kontorsprogram samt system för kundhantering. Goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift är nödvändiga för att effektivt kunna kommunicera med våra kunder och kollegor. Meriterande * Har tidigare erfarenhet från kundservice * Har arbetat på en arbetsplats med mycket kundkontakt. OM ANSTÄLLNINGEN Placeringsort: Borås Tjänstgöringsgrad: Heltid, Dagtid mån-fre Tillträde: Augusti Som en av oss Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som är ansvarig för ditt uppdrag och ser till att du trivs på din arbetsplats och stöttar dig samt utvecklar dig i din yrkesroll. Om Lernia Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt. Ansökan För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan. Om du har några frågor eller funderingar, vänligen kontakta [email protected] . Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Välkommen att söka denna tjänst genom att skicka in CV och personligt brev via länken. Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!

23 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Servicespecialist
Trollhättans kommun
Kundtjänstpersonal

Vi är stolta över Trollhättans stads över 5 000 medarbetare, som varje dag gör en positiv skillnad i våra invånares liv och är med och utvecklar stadens hållbarhet och livskraft. Vi drivs och motiveras av ledorden Mod, Delaktighet, Nytänkande och Handlingskraft. Här finns en spännande utveckling där du kan vara med och göra vår stad ännu bättre. Beskrivning Kontaktcenter startade 2021 för att öka servicen till invånarna i kommunens alla frågor. På Kontaktcenter arbetar 16 servicespecialister som möter invånarna när de vill ha kontakt med kommunen via telefon, e-post, sociala medier och i stadshusets reception. Vi arbetar på uppdrag av kommunens olika förvaltningar, liksom av vissa kommunala bolag och förbund. Målet är att 70 % av de ärenden som invånarna kontaktar Trollhättans stad om, ska kunna tas om hand direkt i Kontaktcenter. Kontaktcenter gör det enklare för trollhättebor, föreningar och företag som vill få hjälp av kommunen, genom att erbjuda en snabb och korrekt service och ett vänligt bemötande, oavsett kontaktväg.  Nu söker vi en ny kollega som blir invånarnas vägledare till den kommunala servicen. Arbetsuppgifter Som servicespecialist är du den som möter och hjälper invånarna i de flesta frågor de har till kommunen, via mejl, telefon eller i receptionen i stadshuset. Du möter invånare i alla skeden i livet och i alla uppdrag som kommunen arbetar med, det kan handla om allt från ansökan om bygglov eller förskoleplats, frågor om hemtjänst och försörjningsstöd, till felanmälan om ett nedfallet träd. Det innebär att arbetet är väldigt varierat och det finns alltid mer att lära sig. Ditt och dina kollegor svarar på frågor, handlägger enklare ärenden och guidar invånarna i våra digitala tjänster. Som servicespecialist har du också en viktig roll i att fånga upp saker som inte fungerar tillräckligt bra i invånarnas möten med kommunen. På så sätt blir du en viktig kugge i kommunens verksamhetsutveckling. Som servicespecialist ingår du i ett gott gäng som trivs ihop och stöttar varandra. Vi arbetar på plats i Trollhättans stadshus och arbetstiderna är förlagda till dagtid måndag till fredag. Kvalifikationer Vi söker dig med administrativ förmåga, stor erfarenhet av digitala verktyg och ett genuint intresse för att möta människor och ge riktigt bra service! För att trivas i den här rollen behöver du ha intresse för samhällsfrågor, vara nyfiken och ha en stark vilja att utvecklas och lära dig nya saker. Vi tror att du har ett stort engagemang för att ge en god och jämlik service till människor i olika livssituationer och olika skeden i livet. Du är noggrann och strukturerad, och har förmåga att söka upp och ta till dig information i verksamhets- och ärendehanteringssystem eller via webben. Du kan tolka komplex information och förmedla informationen på ett lättförståeligt sätt till invånare och andra kunder. Du behöver vara flexibel och ha förmågan att hantera stress, lösa problem och ta egna initiativ. Som person är du trygg i dig själv, samarbetsinriktad och trivs med att arbeta prestigelöst i team på en arbetsplats där arbetsuppgifter och arbetsmetoder ständigt är under utveckling. Vi vill att du: - Har lägst gymnasieexamen  - Har minst två års erfarenhet från kundtjänst, reception eller liknande serviceyrke - Har goda IT-kunskaper och stor vana att arbeta i olika administrativa IT-system - Kan uttrycka dig väl i svenska språket, både skriftligt och muntligt. Det är också meriterande med - högskoleutbildning inom relevant kunskapsområde - ytterligare språkkunskaper, som engelska, finska, somaliska eller arabiska. - erfarenhet av administrativ handläggning Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet. Intervjuer planeras att hållas under vecka 33. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons! Trollhättan är en stark och attraktiv kommun som ska bli större. I dag är vi ca 59 000 invånare och vi har siktet inställt på att växa till 70 000 trollhättebor. Inom Trollhättans stad arbetar vi med att skapa förutsättningar för detta. Vi är över 5 000 medarbetare och våra 350 olika yrken bidrar på olika sätt med att ge service och underlätta en bra vardag för våra invånare - nu och i framtiden. Vi ser mångfald som en styrka som berikar vår verksamhet och välkomnar sökande med olika bakgrund. Trollhättans stad tillämpar rökfri arbetstid.

23 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Juniora Kundservicemedarbetare
The Place AB
Kundtjänstpersonal

Är du i början av karriären och vill ta dig an uppgiften att leverera service i toppklass?Toppen, då har vi en perfekt roll för dig! Nu har du nämligen möjlighet att bli en del av ett härligt kundserviceteam på ett av våra omtyckta kundföretag i Stockholm.Du blir en del av ett snabbväxande företag som just nu bygger upp sin nya kundserviceavdelning.  Som kundservicemedarbetare hanterar du inkommande samtal och bokningar. Din uppgift blir attge professionell service och vägledning till företagets kunder via bland annat telefon och mail. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära att: Ta emot inkommande samtal och ge kunder rätt information och stöd. Boka tider och guida kunder baserat på deras behov. Arbeta lösningsorienterat för att säkerställa en positiv kundupplevelse Besvara allmänna frågor om verksamheten, så som öppettider och placering av kontor. Vem är du? Vi söker efter dig som är i början av din karriär och vill växa in i rollen som kundservicemedarbetare. I denna roll kommer du att ha flera kontaktytor, både med kunder och kollegor, och det är därför viktigt att du trivs i en social och serviceinriktad roll. Det är även viktigt att du kan bemöta människor på ett professionellt och lyhört sätt. Vidare tror vi att du är kommunikativ, lösningsorienterad och gillar att ge det där lilla extra. Stämmer det in på dig? Eller har du andra kvalitéer som gör dig till en proffsig kundservicemedarbetare? Vi är nyfikna på dig! Kvalifikationer: Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift Är strukturerad, självgående och har god förmåga att lösa problem. Drivs av att arbeta mot mål och skapa goda kundupplevelser. Har en positiv och lösningsorienterad inställning. Placering: Centrala Stockholm Omfattning:Heltid.Arbetstiderna är schemalagda mellan 07:00–19:00, med 8-timmarspass per dag. På sikt kommer även kväll- och helgarbete vara aktuellt. Anställning:Du blir initialt anställd som konsult av oss på The Place i 4 månader, med goda möjligheter till att sedan bli direktanställd av kundföretaget. The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – ni som lyckas knipa platserna blir en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor (inklusive kollektivavtal). I The Place har du en Worklife Partner som vill följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

23 juni 2025
Sista ansökan:
10 december 2025
Customer Care Advisor sökes!
Perido AB
Kundtjänstpersonal

Här får du möjlighet att bygga relationer med kunder, samarbeta med olika team inom företaget och ständigt utvecklas i takt med produkterna. Det här är en roll för dig som brinner för att hjälpa andra och som trivs med att vara mitt i händelsernas centrum. Låter det som något för dig? Läs gärna vidare! Om tjänsten Vi på Perido söker en Customer Care Advisor till vår kund, ett företag som är en innovativ aktör inom den snabbt växande elbilsbranschen och fokuserar på att erbjuda premiumprodukter med modern teknik och hållbarhet i fokus. Tjänsten är placerad på plats på kontoret i Haninge söder om Stockholm. I denna tjänst kan kvällsarbete tillkomma till viss del. Dina arbetsuppgifter Att arbeta som Customer Care Advisor innebär att vara en nyckelperson i kundens upplevelse – från första kontakt till efterköpssupport. Rollen kombinerar service, kommunikation och problemlösning i ett dynamiskt sammanhang där ingen dag är den andra lik. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Ge kundservice av hög kvalitet via telefon, e-post och livechatt Besvara frågor, lösa problem och säkerställa kundnöjdhet Hjälpa kunder med produktinformation, köprådgivning och uppdateringar kring orderstatus Erbjuda support efter köp och hantera ärenden på ett professionellt sätt Samarbeta med team inom försäljning, teknisk support och logistik för att säkerställa en sömlös kundupplevelse Dokumentera kundinteraktioner och feedback noggrant i CRM-systemet Dina egenskaper I rollen som Customer Care Advisor är det avgörande att ha starka kommunikations- och interpersonella färdigheter för att kunna bygga goda relationer och skapa en positiv kundupplevelse. En hög uppmärksamhet på detaljer säkerställer att kundens behov bemöts på ett noggrant och professionellt sätt. Med ett tydligt kundfokus och en problemlösande inställning hanterar man effektivt ärenden, hittar lösningar och skapar mervärde i varje kontakt. Är du vår nästa stjärna? Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag! Kvalifikationer: Dokumenterad erfarenhet av kundservice, helst inom fordonsindustrin eller relaterade branscher Förmåga att arbeta i en snabb miljö och hantera flera uppgifter samtidigt Stark problemlösningsförmåga och ett kundorienterat arbetssätt Vana vid CRM-system och dess arbetsmetoder Flytande i både svenska och engelska i tal och skrift Meriterande: Kunskap i något ytterligare språk Omfattning och tillträde Heltid, konsultuppdrag till och med 2025-11-01. Start omgående. Ansökan Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver. Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Fredrika Lundmark som kan nås på mejl [email protected]. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 35329 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen. Om Perido Varför heter företaget Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal interna medarbetare på våra huvudkontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Kundrådgivare företag till Swedbank, Stockholm
Tng Group AB
Kundtjänstpersonal

Swedbank söker nu Kundrådgivare till Small Corporate service till kontoret i Sundbyberg Har du ett driv för service och affärer? Nu söker vi dig som vill hjälpa företagskunder via telefon i en utvecklande roll hos Swedbank i Stockholm! Ditt anställningserbjudande Vi söker fyra personer som vill anta denna spännande utmaning som konsult vid Swedbank. Du blir del av ett team på 12 personer som du arbetar nära med ett stort ansvar och tydlig påverkan. Uppdraget är konsultuppdrag med start 25/8 som löper till och med 31/12. För uppdraget blir du anställd av oss på TNG men utgår från Swedbanks kontor i Sundbyberg. Dina arbetsuppgifter Som kundrådgivare hos Small Corporate service möter du företagare i deras vardag, främst genom samtal och skriftlig kontakt. Här får du en central roll i att skapa riktigt nöjda kunder genom att ge snabb, effektiv och personlig service. Genom ditt arbete bidrar du till att bygga långsiktiga relationer och säkra affärer som skapar värde för både kunden och banken. Det här är en roll där du får möjlighet att utveckla både ditt affärsmannaskap och självledarskap. I ett öppet och samarbetsinriktat team delar ni erfarenheter och stöttar varandra i vardagen. Värt att veta Du blir en del av Swedbanks företagsservice med placering i Sundbyberg. Rollen innebär dagtidstjänst och du får en gedigen introduktion när du börjar. Här arbetar du i moderna lokaler tillsammans med engagerade kollegor och en närvarande chef som stöttar din utveckling. Våra förväntningar Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning och ett stort engagemang för service och affärer. Du har tidigare jobbat inom service eller kundtjänst och förstår att det stundvis kan vara lite stressigt. Du tar ansvar i ditt arbete, har ett professionellt förhållningssätt och drivs av att göra sunda affärer. Det är också viktigt att du sprider positiv energi till såväl kunder som kollegor. För att lyckas i rollen ser vi att du är nyfiken, kommunikativ och har ett intresse för att utvecklas vidare i banken. Du kommunicerar mycket väl på både svenska och engelska. Intresserad? Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos Swedbank. TNG är specialister på kompetensbaserad och fördomsfri rekrytering, bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Kundservice för dig som gillar att ge råd, skapa trygghet och hitta rätt!
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett intresse för kläder, administration och service blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer!  Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och en framgångsrik service. Du kommer ta emot beställningssamtal, mail och chatt där du hjälper kunder genom engagerad och meningsfull service där du genom ditt intresse för kläder skapar väl anpassade lösningar för kundens behov.   Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang. Arbeta administrativt med varierande uppgifter som mail, chatt och ärendehantering. Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer. Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare.  Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag. Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap!   Vi söker dig som Har ett intresse för service och drivs av att utvecklas inom det. Är intresserad av kläder och har ett öga för mode! Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling. Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas!   Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift. Goda kunskaper i engelska. Har datorvana. Godkänd gymnasieutbildning.   Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder måndag-fredag 07.00-21.00 och lördagar 09.00-15.00. Majoriteten av arbetpassen kommer vara under vardagar, men vi ser gärna att du är flexibel och kan jobba helger.   Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

23 juni 2025
Sista ansökan:
10 december 2025
Kundservice för dig som gillar variation, samtal och administrering
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och varierande arbetsuppgifter där blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Utvecklas i flera olika områden och uppgifter, i en dynamisk arbetsmiljö Arbeta med administrativa uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och att testa nya områden och drivs av att utvecklas Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vår verksamhet är igång vardagar, kvällar och helger vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

23 juni 2025
Sista ansökan:
10 december 2025
Kundservicemedarbetare i Östersund
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice, försäljning eller teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Bedriva merförsäljning på några av våra avdelningar Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice, försäljning eller teknik och drivs av att utvecklas inom det Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder vardagar, kvällar och helger utefter din tillgänglighet! Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

23 juni 2025
Sista ansökan:
4 december 2025
Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Telia

Vill du bli grym på kundservice och försäljning? Möta fantastiska kundupplevelser och dessutom få chansen att utvecklas och växa i din roll? Då ska du söka till oss på Releasy! Om tjänsten Som kundtjänstmedarbetare på Releasy kommer du att: - Representera Releasy och vår uppdragsgivare Telia, ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom IT- och telekombranschen. - Vara den primära kontaktpunkten för kunder via samtal. Andra kommunikationskanaler som chatt och mail kan förekomma. - Hantera kundförfrågningar och lösa eventuella problem med fokus på att tillgodose kundens behov. - Arbeta aktivt med merförsäljning och leverera lösningar som gör skillnad för kunden. - Fokusera på service och support, inklusive administrering och fakturafrågor om våra kunders tjänster och abonnemang. - Ge korrekt information om produkter/tjänster samt vägleda kunder genom olika processer. - Arbeta aktivt för att säkerställa hög kundnöjdhet och skapa minnesvärda upplevelser för våra kunder. För att du ska få en bra introduktion i arbetet börjar anställningen med 30 dagar utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas. Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Det är varierande arbetstider förlagda inom uppdragets öppettider som är måndag-fredag 08:00-19:15 samt lördag 09:00-17:15. Utbildningsstart är 2025-08-08. Kvalifikationer och färdigheter - Gymnasieexamen - Flytande svenska i tal och skrift - Goda kunskaper i engelska både muntligt och skriftligt - God dator- och systemkompetens - Starka kommunikationsfärdigheter - Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller försäljning är meriterande Vi söker dig som är självgående och har en passion för att leverera förstklassig kundservice. Du drivs av att arbeta målinriktat och strävar efter att uppnå utmärkta resultat, med en stark motivation för merförsäljning. Du har en naturlig förmåga att förutse problem och hitta praktiska lösningar. Dessutom kan du hantera stress och snabbt anpassa dig till nya situationer i din dagliga arbetsmiljö. Ansökan och process Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. På Releasy är vi måna om att din ansökan behandlas rättvist. Vi använder en strukturerad rekryteringsprocess för att säkerställa att vi rekryterar rätt medarbetare. Processen börjar med att vi granskar och bedömer din ansökan genom metoder som urvalsfrågor och bakgrundskontroll. Detta gör vi för att objektivt bedöma din ansökan utifrån tjänstens krav och för att skapa en trygg och rättvis anställningsprocess. Om du går vidare, kommer du att bli inbjuden till tester och intervjuer för att bedöma din kompetens och förmåga att lyckas i rollen. Vi genomför även digital referenstagning för att verifiera tidigare erfarenheter och få en bredare bild av din potential och arbetskapacitet. Vi hanterar vår rekrytering internt och undanber oss vänligen kontakt från rekryteringsfirmor Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy har verksamheter i Sverige, Norge och Finland med ca 1800 anställda.

23 juni 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Kundtjänstmedarbetare till Bredband2

Om företaget Vill du arbeta på ett företag med härlig och kollegial stämning i fantastiska lokaler på Umestan? Bredband2 är Sveriges tredje största fiberleverantör och förser en halv miljon kunder dagligen med internet både hemma och på jobbet. Vi erbjuder användarvänliga kommunikationstjänster som internet, mobiltelefoni, streaming och IT-säkerhetslösningar till privat- och företagskunder. Hos oss präglas vardagen av ständig utveckling ihop med kompetenta kollegor, där vi ser till att våra medarbetare utvecklas såväl i sina arbetsuppgifter och roller som på ett personligt plan. Vi vet att det är våra medarbetares värdefulla arbete som är grunden till vår framgång, därför visar vi uppskattning gentemot varandra. Tillsammans uppmärksammar vi kollegor som utmärker sig under året och arrangerar löpande aktiviteter för att alla medarbetare ska trivas och må bra. Vi tror att god fysisk och mental hälsa bidrar till högre livskvalitet och vill därför motivera våra medarbetare till en hälsosam livsstil genom kontinuerlig och allsidig fysisk aktivitet. Det gör vi genom att erbjuda våra medarbetare ledig tid i utbyte mot tränad tid. Vi vet att det mentala är minst lika viktigt som det fysiska – och allt hänger ju faktiskt ihop. Därför erbjuder vi friskvård för både kropp och knopp! I vår gemenskap är alla välkomna och vi behandlar varandra med respekt. Vi strävar tillsammans mot gemensamma mål för att skapa en roligare och mer meningsfull vardag. Arbetet som vi gör tillsammans varje dag har lett till att vi de senaste två åren kunnat titulera oss som en av Sveriges bästa arbetsplatser genom att bli certifierade via Great Place to Work®. Dina arbetsuppgifter Vi söker nu fler kundtjänstmedarbetare till Bredband2 i centrala Umeå. Du kommer ingå i ett glatt gäng som har ett genuint intresse för service samtidigt som du befinner dig i en utvecklande och lärande miljö. Du svarar på inkommande samtal, epost, chatt och hjälper kunden i olika typer av ärenden gällande fakturor och allmänna avtalsfrågor. Kundtjänsten ansvarar även för att hjälpa kunder med tekniskfelsökning gällande internet och telefoni. Vi erbjuder en heltidstjänst där arbetstiderna är förlagda dagtid mellan kl09.00-18.00 och var tredje helg mellan kl10.00-14.00. Planerad start för tjänsten är efter sommaren, den 18/8. Tjänsten riktar sig till dig som är i början av din karriär och vill bygga ditt CV med bra erfarenheter. Hos oss kommer du att erbjudas ett spännande och varierande jobb i en engagerande miljö där du och dina kollegor varje dag utvecklas tillsammans. Din profil För att lyckas i denna roll tror vi att du som person är serviceinriktad och gillar social kontakt med kunder. Du är en problemlösare som håller en positiv inställning och bemöter företagets kunder professionellt. Vi söker dig som gillar att arbeta i team och kan dela med dig av kunskap till andra. Vidare är du ansvarstagande och ser en utmaning i att överträffa kundens förväntningar. Tidigare erfarenheter inom servicebranschen är meriterande men inget krav. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Clockwork Bemanning och Rekrytering. För mer information är du varmt välkommen att kontakta Malin Hörnberg, via tfn: 070 821 53 35 eller Elin Hilli på 073 351 27 13. Vi arbetar med rekryteringsprocessen löpande, så ansök därför snarast möjligt men senast 8 juni via www.clockworkpeople.se.

23 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025