Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som teknisk kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad service och teknisk färdighet där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice och teknik samt drivs av att utvecklas inom det Vill äga ärenden och på ett smidigt sätt lösa komplexa problem Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sina tekniska färdigheter till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse - vi är flexibla med startdatum. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vår verksamhet är igång dygnet runt - vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Nu söker vi sig som kan danska och är en riktig fena på kundservice! Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig. En riktig nyckelroll där du får göra skillnad! Om tjänsten Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta: Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier Hantera klagomål och reklamationer Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer Lösa kundproblem snabbt och effektivt Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter. Denna tjänst kommer omfatta ett arbete på 50%. Vem är du? Vi tror att du först och främst är kan hantera det danska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo. Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande. Behärskar danska språket i såväl tal som skrift Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!
Vi är på jakt efter dig som vill utvecklas inom service och arbeta på ett världsledande e-handelsföretag. Här får du en central roll i att skapa riktigt bra kundupplevelser – tillsammans med ett engagerat team och i en internationell miljö. Som en del i kundservice-teamet kommer du att hantera inkommande ärenden via telefon, chatt och mejl. Det kan röra sig om allt från frågor om leveranser och betalningar till kundkontoärenden. Du blir företagets röst utåt – och en viktig del i att skapa trygghet och nöjda kunder. Vi söker dig som Älskar att hjälpa andra och ge service med det lilla extra Trivs i en dynamisk och internationell arbetsmiljö Har goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift Har en positiv inställning och är lösningsorienterad Har en fullständig gymnasieexamen Vi erbjuder En modern arbetsplats i Solna med eget gym och bra kommunikationer En gedigen introduktionsutbildning och kontinuerligt stöd i rollen Kollektivavtalade villkor och schyssta förmåner En miljö där du kan utvecklas både personligt och professionellt Tjänsten är på 80–100% och du arbetar varierande tider mellan 09.00 och 20.00, exempelvis 08–17 eller 11–20. Kundtjänsten har öppet samtliga veckodagar. Låter det som något för dig? Vi ser fram emot din ansökan!
Vill du kickstarta din karriär inom kundservice på ett av Sveriges mest välkända fintech-bolag? Vi söker nu dig som vill arbeta i en dynamisk miljö där innovation och kundfokus står i centrum. Om tjänstenI rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att: Ge professionell service och support till kunder via telefon, e-post och chatt Hantera varierande ärenden, från fakturafrågor till teknisk support Arbeta i ett team där samarbete och kunskapsdelning är en självklarhet Du kommer att få en gedigen introduktion och utbildning för att vara väl förberedd i din roll. Vi söker dig som: Är kommunikativ och har en positiv inställning Har en genuin vilja att hjälpa andra och lösa problem Behärskar svenska och engelska i tal och skrift Har fullständig gymnasieexamen Kan arbeta heltid tillsvidare och är flexibel med arbetstider Vi erbjuder Lön och förmåner enligt kollektivavtal Fräscha och moderna kontorslokaler med tillgång till gym, restaurang och café Möjlighet att växa både personligt och professionellt inom företaget En arbetsplats med högt i tak och en inkluderande kultur Observera: På grund av sekretess kan vi inte avslöja företagsnamnet i denna annons. Mer information kommer att ges under den första telefonavstämningen. Ansök idag och ta första steget mot en spännande karriär inom fintech!
Qasa expanderar till Norge och söker nu en Customer Success Agent som vill ta en betydande roll i etableringen av deras norska support – med placering på Qasas kontor i Stockholm. Qasa är en innovativ plattform som förnyar bostadsmarknaden genom att skapa en smidig och trygg upplevelse för både hyresvärdar och hyresgäster. Hos Qasa är varje medarbetare en viktig del av resan, och dom erbjuder en stimulerande och utvecklande miljö där teamen tillsammans bygger framtiden. Vill du vara med i start av deras norska verksamhet och ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag! Om rollen: Som första medarbetare i det norska teamet blir du en nyckelperson. Du kommer arbeta i en bred roll som supportmedarbetare och ansvara över: Ge support till användare via telefon, mejl och chatt. Arbeta med en bred variation av frågor, från annonsrelaterade problem till frågor om betalningar, fakturering och inkasso. Bistå användare med frågor kopplade till hyreslagen och andra regler – en spännande chans att lära sig nya områden. Ha en central roll i användarresan som kan sträcka sig över flera år. Du kommer även ha stora möjligheter att växa i rollen på sikt. Vi söker dig som: Är flytande i tal och skrift på svenska samt god förståelse för det norska språket Är bekväm med att hantera kundsupport via flera kanaler (telefon, mejl och chatt) Har ett intresse för lagar och regler, och är nyfiken på att sätta dig in i hyreslagen och relaterade frågor. Är självgående och trivs med att skapa struktur i nya sammanhang. Har en förmåga att tänka både strategiskt och kundorienterat, med fokus på att leverera en förstklassig användarupplevelse Är proaktiv och duktig med människor Har arbetat serviceinriktat sedan tidigare. Meriterande i en roll som supportmedarbetare med inslag av merförsäljning. Varför detta är en unik möjlighet: Du får chansen att vara en del av en lansering från början och kommer kunna påverka hur Qasas norska verksamhet utvecklas. För rätt person finns stora möjligheter att växa med rollen och ta på sig större ansvar. Detta är en direktanställd till Qasa och du kommer utgå från deras huvudkontor på Folkungagatan i Stockholm. Du arbetar måndag-fredag, klassiska kontorstider.
Studerar du inom arbetsrätt/juridik och vill arbeta med support kring arbetsrättsliga frågor till medlemmar? Som arbetsrättslig rådgivare på deltid hos Sveriges Läkarförbund erbjuds du ett flexibelt extrajobb där du får chansen att få in en fot i den fackliga världen och vara en del i arbetet för en tryggare arbetsmarknad. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Sveriges Läkarförbund. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Sveriges läkarförbund är läkarnas professions- och fackförbund med ungefär 58 000 medlemmar. Läkarförbundet har till uppgift att tillvarata medlemmarnas yrkesmässiga, sociala och ekonomiska intressen och verka för en god och värdig anda inom läkarkåren. Förbundets uppgift är också att främja medlemmarnas utbildningsmässiga och vetenskapliga intressen samt arbeta för en ändamålsenlig utveckling av hälso- och sjukvården. Hos Sveriges läkarförbund blir du en del av ett team som präglas av hög professionalism och service där samarbete gör att vi lyckas. Sveriges läkarförbund sitter i nyrenoverade lokaler på Villagatan på Östermalm. Arbetsuppgifter I rollen som arbetsrättslig rådgivare ansvarar du för att ge kvalificerad rådgivning till medlemmar och förtroendevalda. Du arbetar både via telefon och mail där du besvarar juridiska frågor samt samordnar ärendena som kommer in. Du har ett stort intresse för arbetsmarknadsfrågor och håller dig uppdaterad av arbetsrättsliga frågor som är relevanta. I medlemsrådgivningen arbetar du tillsammans med andra och har ett nära samarbete med ombudsmän samt förbundsjurister. Rådgivningens öppettider är 09:00-17:00 måndag till fredag. Du jobbar antingen för- eller eftermiddag som huvudregel och ibland finns det möjlighet att jobba heldag. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Du studerar inom exempelvis juridik, statsvetenskap, personalvetenskap alternativ annan relevant utbildning med innehåll av arbetsrätt och har minst ett år kvar av dina studier • Tidigare erfarenhet av att arbeta inom rådgivning och/eller service är meriterande • Kunskap inom arbetsrättsliga frågor och intresse för arbetsmarknadsfrågor För att trivas i rollen som rådgivare arbetar du självständigt samtidigt som du tycker om att samarbeta med andra. I och med att du har flera olika kontaktytor är du kommunikativ och trivs i en social roll. Du drivs av att arbeta med och för människor samt har förmåga att lyssna och att förklara komplex information på ett pedagogiskt sätt. Du är en förändringsbenägen person som är flexibel och har lätt att anpassa dig till förändringar. Vidare är du stresstålig och kan hantera ett högt arbetstempo. Övrig information Start: Augusti Plats: Stockholm Lön: Timlön enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Har du erfarenhet inom administration eller service och vill utvecklas vidare i karriären? Vi erbjuder dig ett spännande vikariat på ett av Nordens ledande IT-företag. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag som är ett vikariat med start omgående, och som sträcker sig fram till slutet av mars 2026. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Företaget är en del av en större koncern som är marknadsledande i Norden och Baltikum inom IT-infrastruktur. Denna tjänst är placerad i fina lokaler i Växjö, där du arbetar i ett engagerat team som gemensamt brinner för att ge en god service. Kulturen präglas utav företagets värderingar, en kultur där framåtanda, humor, kamratskap och ett visst mått av galenskap är helt naturligt. Vi berättar mer om företaget vid en intervju. Arbetsuppgifter Som orderadministratör har du en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de administrativa uppgifter som är mest prioriterade för stunden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av orderläggning utifrån olika typer av underlag och administration av inkommande ärenden. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Erfarenhet av administrativa uppgifter och/eller inom service • God systemvana • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att leverera lösningar. Med detta sagt har du även en utvecklad problemlösningsförmåga i kombination med en lösningsfokuserad inställning. Vidare trivs du med högt tempo i arbetet och du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Övrig information Start: Omgående Plats: Växjö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Open Infra är Sveriges tredje största fibernätsägare och har verksamhet i Tyskland, USA och Storbritannien. De bygger, äger och förvaltar fiberinfrastruktur och är en viktig aktör i den digitala omställningen. Hos Open Infra får du arbeta i en entreprenöriell organisation med snabba beslutsvägar och stora utvecklingsmöjligheter. Som kundtjänstmedarbetare representerar du företaget utåt och du har en nyckelroll i att leverera förstklassig service till deras kunder. I denna roll kommer du bland annat att ansvara för följande arbetsuppgifter: Besvara och lösa kundärenden via telefon och e-post. Hantera frågor relaterade till fakturor, tjänster och tekniska problem. Säkerställa att kunderna får snabb, korrekt och tydlig information. Dokumentera och följande upp kundärenden. Utveckla och förbättra kundtjänstens processer och rutiner. Kvalifikationer I rollen ser vi gärna att du har följande: Mycket goda kunskaper i tyska samt svenska och/eller engelska, både i tal och skrift. En god kommunikationsförmåga och en serviceinriktad inställning. En bra förmåga att arbeta strukturerat och kunna hantera flera ärenden samtidigt. Meriterande: Tidigare erfarenhet av arbete inom kundtjänst, service eller sälj. Erfarenhet av arbete inom telekom eller fiberbranschen. Erfarenhet av att arbeta i en internationell miljö. Grundläggande IT-kunskaper och vana vid ärendehanteringssystem. Vem är du? Vi söker dig som brinner för att ge utmärkt service och som alltid sätter kunden i fokus. Du är dessutom en lagspelare som är flexibel och bidrar med positiv energi i teamet. Samtidigt är du uthållig och har en bra förmåga att hantera komplexa kundärenden med ett professionellt bemötande. Vi ser även gärna att du är nyfiken och intresserad av telekom/fiberbranschen. Mer om anställningen Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Omfattning: Tillsvidareanställning Arbetstider: Mån – Fre 08:00–17:00 Plats: Arbetet sker på huvudkontoret i Solna, Frösundavik. Lön: Fast lön + bonus + provision Möt dina framtida kollegor – Här kan du läsa mer om arbetsplatsen och teamet ”Det känns bra eftersom vi tillsammans löser problem. Det speglar också vårt arbetssätt – vi jobbar tillsammans. Arbetet kan vara stressigt, som när exempelvis nätverksavbrott inträffar, men chefen och teamledaren är alltid uppskattande. De ger sitt bästa och förväntar sig samma engagemang från oss som agenter.” “Working as a customer service agent is dynamic, rewarding, and fun! Every day brings new challenges, teamwork, and opportunities to help customers. The supportive environment, friendly colleagues, and sense of accomplishment make it an engaging and enjoyable experience.” Låter det som du? Vi ser fram emot att ta emot din ansökan! Urvalet hanteras löpande, och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. The Place – Sveriges enda Worklife Partner För dig som söker nytt jobb är The Place din trygga punkt. I just denna rekrytering sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen, från intervju till anställningserbjudande. Sedan blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med en stor mängd intressanta och spännande företag – och det innebär ju många karriärmöjligheter för dig!
Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar tills vidare. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Mölndal Energi. Om företaget Mölndal Energi är Sveriges första fossilfria energibolag, och ett väletablerat företag som ägs av Mölndal stad. De erbjuder 100% förnybar el, fjärrvärme och energitjänster till både privatpersoner och företag. Mölndal Energi lever efter mottot ’’nära, enkelt och med passion för miljön’’. De drivs av att arbeta tillsammans, engagerat och effektivt. De vill vara en ledande aktör i omställningen till ett hållbart samhälle och ha Sveriges nöjdaste kunder. Med lyhördhet och effektivitet erbjuder de sina kunder bättre energilösningar än deras konkurrenter. Företaget sitter i nyrenoverade lokaler i Mölndal, där det arbetar 114 medarbetare. Nu söker de en innesäljare till deras säljteam i Mölndal, som består av tio medarbetare i samma roll som du. Arbetsuppgifter I rollen som innesäljare hanterar du främst utgående samtal till nya och tidigare privatkunder till Mölndal Energi. Ditt fokus när du ringer ut är att göra en behovsanalys och skapa en bättre lösning utifrån kundens behov, med målet att signera nya elavtal. I rollen lär du dig att sälja på ett rådgivande sätt, och skolas in i hur energibranschen fungerar ordentligt, hur och varför priserna förändras, och hur du kan erbjuda kunderna den bästa lösningen för dem. Vid start erbjuds du en gedigen introduktion på tre veckor, där du får nära handledning av både teamet och närmsta chef. • Utgående samtal till nya och tidigare privatkunder • Skapa bättre lösningar och signera elavtal med nya kunder Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Vana av att hantera utgående samtal och uppsökande försäljning • Obehindrade kunskaper i svenska, muntligt som skriftligt • God dator- och systemvana I rollen pratar du med kunder dagligen, och du räds inte för att ta första steget till ett samtal. Därtill har du god kommunikativ förmåga och agerar rådgivande mot kunden. Som person trivs du med att arbeta mot tydligt uppsatta mål, och arbetar hårt för att uppnå dem. Din motivation ligger i möjligheten av att vidareutvecklas, varpå du är nyfiken och driver ditt eget arbete samt lärande framåt för att uppnå resultat. Därtill arbetar du tätt ihop i ditt team, där det är viktigt att du uppskattar att jobba tillsammans med andra. Övrig information Start: 5 augusti Plats: Riskullaverket, Mölndal Lön: Fast lön + Provision Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Vi söker en engagerad kundservicemedarbetare med intresse för ekonomi till Entercards team i centrala Stockholm. Här får du en stimulerande arbetsmiljö och chans att växa tillsammans med oss! Om Entercard Entercard, som ägs av Swedbank och Barclays Bank, är en ledande aktör inom konsumentkrediter. Genom sitt varumärke re:member och samarbeten med partners erbjuder företaget flexibla och anpassningsbara finansieringslösningar. Entercards mål är att göra vardagen enklare för sina kunder. Företaget är verksamt i Norge, Sverige, Finland och Danmark och har cirka 450 engagerade medarbetare som servar över 2 miljoner kunder. Om rollen: Som kundservicemedarbetare hos Entercard blir du en viktig del av ett engagerat team som arbetar med att ge service till våra kunder. Rollen innebär att du främst kommunicerar via telefon, men hanterar även inkommande ärenden via e-post och utför visst administrativt arbete. Du besvarar frågor om Entercards tjänster och samarbeten med fokus på kvalitet och kundnöjdhet. Det här är en roll för dig som har en stark servicekänsla och trivs i kontakt med människor. Du motiveras av att lösa problem och ser det som en självklarhet att bidra till god kundupplevelse vid varje kund dialog. Samtidigt får du inblick i finansbranschen och möjlighet att utvecklas inom området. Du blir en del av en inkluderande och lärande kultur där teamkänsla, ansvarstagande och kundfokus står i centrum. Här får du möjlighet att växa i din roll och vara med och bidra till en positiv arbetsmiljö. Vi erbjuder dig: • Ett coachande och stöttande ledarskap • Engagerade team med stark laganda • En närvarande operativ chef via Workz i nära samarbete med teamledare på plats! • Utbildning via Workz Academy och certifiering inom kundservice • Kollektivavtal och trygga anställningsvillkor • Friskvårdsbidrag • Kaffe i toppklass från Nespresso! Vem är du? Vi söker dig som är lösningsorienterad, strukturerad och har lätt för att ta till dig nya arbetssätt. Du har en stark arbetsmoral, är van att ta ansvar och kan växla mellan olika uppgifter på ett självständigt och stabilt sätt. Du är lyhörd, professionell i kundmötet och har ett tydligt fokus på service och kvalitet. Med ett helhetsperspektiv och ett starkt engagemang bidrar du till teamets gemensamma mål – alltid med kunden i centrum. Vi ser gärna att du har: Tidigare erfarenhet av att arbeta med kundservice eller annat serviceinriktat arbete. En fullständig gymnasieexamen eller motsvarande. Talar och skriver obehindrat på svenska eller engelska. En godkänd kreditupplysning (UC), då rollen innebär hantering av finansiell information. Praktisk information: Start: 11/8 2025 Omfattning: Heltid med inledande provanställning Lön:Enligt kollektivavtal Placering: Centralt i Stockholm Arbetstider: Kontorstider Ansökan: För att säkerställa en rättvis och fördomsfri rekryteringsprocess använder vi ett matchningstest som första steg. Testet skickas till din e-post direkt efter att du skickat in din ansökan och behöver slutföras för att du ska kunna gå vidare i processen. Testet är utformat för att ge en objektiv bild av hur väl din profil matchar rollen inom kundservice. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryteringsteamet på [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer