VÅRT ERBJUDANDE På Job&Talent är vi övertygade: Personalen är vår viktigaste resurs. Vårt starkaste argument. Vi fortsätter att växa och söker nu personal inom området Industri & verkstad. Är du en person som trivs i en händelserik arbetsmiljö, där ditt arbete gör skillnad? Då kan vi ha jobbet för dig. Vi erbjuder goda karriärmöjligheter i miljö med spännande utmaningar och en arbetsplats som erbjuder varierade arbetsuppgifter. Framgång skapas av våra innovativa och duktiga medarbetare där deras nyfikenhet och professionella kompetenser skapar mervärde för våra kunder. Supportmedarbetare inom ankomst & tull sökes till Axess Logistics i Malmö Är du en effektiv och lösningsorienterad person som trivs i ett högt tempo? Söker du ett varierat arbete där du får ta ansvar för både administration och stöd till produktionen? Nu söker vi dig som vill ta dig an en viktig roll i vår verksamhet – med start så snart som möjligt. ARBETSBESKRIVNING I rollen som supportmedarbetare ansvarar du för två centrala områden i vår verksamhet: ankomst och tullhantering samt produktionssupport inom vår produktionslina PDI (Pre Delivery Inspection). Som ansvarig för ankomst och tull ser du till att alla inkommande bilar registreras korrekt och i tid i våra system. Du tar emot dokumentation från rederier, kontrollerar uppgifterna noggrant och säkerställer att allt är i ordning för att fordonen snabbt ska kunna gå vidare i processen. Samtidigt är du en aktiv del av vår produktionssupport och fungerar som ett administrativt stöd för våra kollegor i PDI. Du arbetar nära produktionen för att bidra till att våra flöden fungerar smidigt och effektivt. Då dokumentation från rederier ibland anländer under helger kan kortare arbetsinsatser förekomma på helgen (ca 30–60 minuter hemifrån). Detta är nödvändigt för att säkerställa att bilarna är upplagda i systemet innan måndag. Självklart kompenseras du för detta enligt överenskommelse med närmaste chef. Ta emot och kontrollera ankomstdokumentation från rederier Lägga upp inkommande bilar i våra system och säkerställa korrekta tulluppgifter Ha löpande dialog med interna avdelningar och externa aktörer för att säkra flödet Stötta produktionen i det dagliga arbetet administrativt Bidra till att förbättra rutiner och arbetssätt inom dina ansvarsområden Din bakgrund och profil För att trivas i den här rollen behöver du motiveras av variation och tempo. Ena stunden arbetar du med noggrann dokumentation, nästa är du ett stöd i produktionen – det kräver att du är ansvarstagande, besitter struktur och skärpa, men också energi och flexibilitet. Du gillar att få saker gjorda, är lösningsorienterad och bidrar gärna till förbättringsmöjligheter i det dagliga arbetet. Du arbetar effektivt, tar ansvar för dina uppgifter och är trygg i att kommunicera både internt och externt. Du är social och bidrar till en god stämning och arbetsmiljö på arbetsplatsen. Dina kvalifikationer Erfarenhet ut av administration, tullhantering eller produktionsnära arbete God planerings- och struktur förmåga att hantera flera uppgifter parallellt B-körkort (manuell) Systemvana Goda kunskaper i Excel Ett lösningsorienterat och självgående arbetssätt Meriterande Logistik utbildning Erfarenhet ut av affärssystemet D365 Erfarenhet fordons-och logistikbranschen Mer om Tjänsten Uppdragsgivare: Axess logistics Placering: Malmö Tjänst: Supportmedarbetare-Ankomst, Tull och Produktionssupport Omfattning: Heltid Arbetstid: 07.30-16.00, Mån-fre (30 min lunch). Kortare helgarbete kan förekomma. Start: Omgående OM OSS Job&Talent tillhandahåller en digital plattform med målet att förändra arbetsmarknaden och göra den mer effektiv och rättvis. Vi är ett globalt företag som tillhandahåller tio-tusentals medarbetare till kunder som Amazon, Uber, Santander, och H&M från våra kontor i Storbritannien, Frankrike, Spanien, Tyskland, Portugal, Mexiko, Colombia och Sverige. Job&Talent är en av Sveriges största bemanningsföretag inom vår sektor, och vi specialiserar oss inom lager och logistik samt industri och verkstad. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan!
Storesupport är en del av Job&Talent. När du klickar på "Ansök här" kommer du att dirigeras vidare till Job&Talent. VÅRT ERBJUDANDE På Job&Talent är vi övertygade: Personalen är vår viktigaste resurs. Vårt starkaste argument. Vi fortsätter att växa och söker nu personal inom området Industri & verkstad. Är du en person som trivs i en händelserik arbetsmiljö, där ditt arbete gör skillnad? Då kan vi ha jobbet för dig. Vi erbjuder goda karriärmöjligheter i miljö med spännande utmaningar och en arbetsplats som erbjuder varierade arbetsuppgifter. Framgång skapas av våra innovativa och duktiga medarbetare där deras nyfikenhet och professionella kompetenser skapar mervärde för våra kunder. Supportmedarbetare inom ankomst & tull sökes till Axess Logistics i Malmö Är du en effektiv och lösningsorienterad person som trivs i ett högt tempo? Söker du ett varierat arbete där du får ta ansvar för både administration och stöd till produktionen? Nu söker vi dig som vill ta dig an en viktig roll i vår verksamhet – med start så snart som möjligt. ARBETSBESKRIVNING I rollen som supportmedarbetare ansvarar du för två centrala områden i vår verksamhet: ankomst och tullhantering samt produktionssupport inom vår produktionslina PDI (Pre Delivery Inspection). Som ansvarig för ankomst och tull ser du till att alla inkommande bilar registreras korrekt och i tid i våra system. Du tar emot dokumentation från rederier, kontrollerar uppgifterna noggrant och säkerställer att allt är i ordning för att fordonen snabbt ska kunna gå vidare i processen. Samtidigt är du en aktiv del av vår produktionssupport och fungerar som ett administrativt stöd för våra kollegor i PDI. Du arbetar nära produktionen för att bidra till att våra flöden fungerar smidigt och effektivt. Då dokumentation från rederier ibland anländer under helger kan kortare arbetsinsatser förekomma på helgen (ca 30–60 minuter hemifrån). Detta är nödvändigt för att säkerställa att bilarna är upplagda i systemet innan måndag. Självklart kompenseras du för detta enligt överenskommelse med närmaste chef. Ta emot och kontrollera ankomstdokumentation från rederier Lägga upp inkommande bilar i våra system och säkerställa korrekta tulluppgifter Ha löpande dialog med interna avdelningar och externa aktörer för att säkra flödet Stötta produktionen i det dagliga arbetet administrativt Bidra till att förbättra rutiner och arbetssätt inom dina ansvarsområden Din bakgrund och profil För att trivas i den här rollen behöver du motiveras av variation och tempo. Ena stunden arbetar du med noggrann dokumentation, nästa är du ett stöd i produktionen – det kräver att du är ansvarstagande, besitter struktur och skärpa, men också energi och flexibilitet. Du gillar att få saker gjorda, är lösningsorienterad och bidrar gärna till förbättringsmöjligheter i det dagliga arbetet. Du arbetar effektivt, tar ansvar för dina uppgifter och är trygg i att kommunicera både internt och externt. Du är social och bidrar till en god stämning och arbetsmiljö på arbetsplatsen. Dina kvalifikationer Erfarenhet ut av administration, tullhantering eller produktionsnära arbete God planerings- och struktur förmåga att hantera flera uppgifter parallellt B-körkort (manuell) Systemvana Goda kunskaper i Excel Ett lösningsorienterat och självgående arbetssätt Meriterande Logistik utbildning Erfarenhet ut av affärssystemet D365 Erfarenhet fordons-och logistikbranschen Mer om Tjänsten Uppdragsgivare: Axess logistics Placering: Malmö Tjänst: Supportmedarbetare-Ankomst, Tull och Produktionssupport Omfattning: Heltid Arbetstid: 07.30-16.00, Mån-fre (30 min lunch). Kortare helgarbete kan förekomma. Start: Omgående OM OSS Job&Talent tillhandahåller en digital plattform med målet att förändra arbetsmarknaden och göra den mer effektiv och rättvis. Vi är ett globalt företag som tillhandahåller tio-tusentals medarbetare till kunder som Amazon, Uber, Santander, och H&M från våra kontor i Storbritannien, Frankrike, Spanien, Tyskland, Portugal, Mexiko, Colombia och Sverige. Job&Talent är en av Sveriges största bemanningsföretag inom vår sektor, och vi specialiserar oss inom lager och logistik samt industri och verkstad. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan!
Just nu söker vi våra nästa stjärnor till jobb inom kundservice till vår kund i Solna i Stockholm. Här får du möjligheten att arbeta på en trevlig arbetsplats och bygga erfarenhet i ett väldigt härligt och ambitiöst gäng. Låter det spännande? Ditt uppdrag som konsult hos oss kommer att utföras hos vår kund där du bland annat kommer att ge professionell service och support, ta emot inkommande samtal och mail och arbeta med problemlösning. Du har en hel del kontakt med kunderna och samordnar allt som rör verksamheten I jobbet ingår till exempel att: Svara i telefon Hjälpa kunder och kollegor med problemlösning Göra felsökningar Svara på mail och chatt Ta emot bokningar Ge service i världsklass Är du den vi söker? För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du uppskattar variation och har lätt för att möta nya människor och situationer. Vi tror att du som uppskattar känslan av att ge riktigt god service kommer att trivas väldigt bra i den här rollen, och vi tar för givet att du alltid är mån om att göra ett bra jobb. Vi välkomnar framför allt dig med goda kunskaper inom service och kundsupport att söka tjänsten. Om du har erfarenhet av liknande arbete, behärskar svenska och engelska muntligt och skriftligt så ser vi det som meriterande. Plats: Solna, Norra Stockholm. Arbetstider: 8-17 Start: Omgående Varmt välkommen med din ansökan! Vi håller löpande intervjuer och rollen tillsätts så fort vi hittar rätt kandidat. Om oss: Simplex Bemanning grundades år 2014 och är verksam i branscher som lager, transport och service. Vi är ett ständigt utvecklande lag som strävar efter att ta nästa steg. Med ett stort fokus på att utbilda framtidens anställda jobbar vi väldigt mycket med ungdomar. Dessa får lära sig att ta del av det ansvar som tillkommer när du jobbar hos Simplex. Unga människor med drivkraften att lära sig saker och anta nya utmaningar ger oss ett försprång gentemot andra inom vår bransch. Vi vet att nyfikenhet och motivation är nycklarna för att utföra varje projekt med kvalitet. Vår personal ser varje dag som ett nytt tillfälle att samla på sig nya erfarenheter samtidigt som de applicerar sin breda kunskap för att utföra sina uppgifter på bästa sätt.
Är du serviceinriktad och tycker om att hjälpa kunder? Vi söker en engagerad Kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Sickla på heltid! Om tjänsten Som kundtjänstmedarbetare kommer du att vara vårt ansikte utåt och hjälpa kunder och chaufförer med deras frågor och ärenden via telefon, e-post och chatt. Din roll innebär att ge ett professionellt och vänligt bemötande samt hitta lösningar på kundens problem för att säkerställa hög kundnöjdhet. Arbetsuppgifter: Besvara kundfrågor och ge support via telefon, e-post och chatt Hjälpa kunder med produkt- och tjänsteinformation Hantera reklamationer och följa upp kundärenden Samarbeta med andra avdelningar för att lösa kundfrågor Kvalifikationer: Erfarenhet av kundservice eller liknande roll är meriterande God kommunikationsförmåga på svenska och engelska Serviceinriktad och lösningsorienterad God datorvana Personliga egenskaper: Positiv och professionell attityd Flexibel och ansvarstagande Bra på att hantera stress och högt tempo Plats: Sickla, Stockholm Omfattning: Heltid Arbetstider: Måndag till Fredag, kontorstider Start: Omgående Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö och möjligheter att utvecklas inom företaget. Om du brinner för kundservice och vill vara en del av ett härligt team i Sickla, skicka in din ansökan idag!
Är du en serviceinriktad och ambitiös person som gillar att lösa problem och trivs i ett högt tempo? Då kan det här vara rätt roll för dig. Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare till ett uppdrag med placering på Kungsholmen i Stockholm. Du kommer att vara en viktig del av teamet som varje dag hjälper kunder via telefon, chatt och mejl – med allt från leveranser och fakturor till spårning av paket och vanliga frågor. Omfattning: Heltid Arbetstider: Varierande – dagtid, kvällar och helger enligt schema. Plats: Kungsholmen, Stockholm. Start: Så fort som möjligt - du måste vara tillgänglig för arbete under hela perioden vecka 28–32. Någon enstaka ledig dag kan vara möjlig, men tillgängligheten under dessa veckor är avgörande. Dina arbetsuppgifter Hantera inkommande kundärenden via telefon, chatt och mejl. Hjälpa kunder med frågor kring leveranser, fakturor, returer och andra vanliga ärenden. Arbeta effektivt och serviceinriktat, även under hög belastning. Vi söker dig som Är snabb, tydlig och professionell i din kommunikation. Har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Är flexibel och har möjlighet att jobba varierande tider. Har tidigare erfarenhet av kundservice (meriterande men inte ett krav). Vi erbjuder Ett engagerat team och en trivsam arbetsmiljö vid Kungsholmen. Möjlighet till mycket arbetstid (nästan alltid heltid). Ett viktigt och meningsfullt uppdrag där du får hjälpa människor varje dag. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande!
Om rollen I rollen som kundservicemedarbetare blir du en viktig del av ett engagerat team och fungerar som kundens första kontakt med företaget. Du hanterar inkommande ärenden via telefon och mejl, besvarar frågor, vägleder kunder och säkerställer att varje kontakt leder till en positiv upplevelse. Tjänsten är ett heltidsuppdrag på 6 månader med möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är förlagda under kontorstid, måndag till fredag, med önskad start omgående eller enligt överenskommelse. Om dig Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av kundservice eller annat serviceyrke och som brinner för att hjälpa människor. Du är trygg i att kommunicera via både telefon och mejl, är lösningsorienterad och har en professionell och tydlig kommunikationsstil. Du behärskar svenska och engelska obehindrat, både muntligt och skriftligt. Som person är du positiv, samarbetsvillig och har lätt för att anpassa dig till olika situationer och kundbehov. Vi kommer att lägga stor vikt på personlig lämplighet. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Maja Svensson via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos support via [email protected] Välkommen med din ansökan!
Presales – Customer Relations Om rollen Vi söker dig som vill ta en central roll i vårt Customer Relations-team, med fokus på att hjälpa nya hyresvärdar att komma igång med sina annonser. I rollen som Presales arbetar du med ljumna och varma leads – hyresvärdar som själva har registrerat sig och önskar kontakt. Ditt uppdrag är att skapa förtroende, väcka behov och driva processen framåt tills en annons är publicerad. Du kommer att hantera både inbokade och spontana samtal från hyresvärdar, svara på frågor via mejl och sms, samt själv ta kontakt med registrerade användare som ännu inte slutfört sin annons. När annonsen väl är publicerad lämnar du över kundansvaret till vår interna mäklartjänst. Arbetsuppgifter Följa upp ljumna och varma leads (hyresvärdar som själva registrerat sig) Förklara tjänsten, skapa behov och driva processen mot publicerad annons Ansvara för inkommande samtal från hyresvärdar via växel Arbeta utifrån en kalender med bokade samtal och uppföljningar Kontakta registrerade hyresvärdar som inte färdigställt sina annonser Hantera inkommande frågor via mejl, sms och digitala forum Överlämna kundansvaret vid publicerad annons Kvalifikationer Krav: Flytande svenska och engelska i tal och skrift God datorvana och trygg i att arbeta i CRM-system Bekväm i telefon och har ett tydligt, pedagogiskt sätt att kommunicera Strukturerad, självgående och van att ta ansvar i högt tempo Meriterande: Intresse för bostadsmarknaden eller uthyrningar Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller kundkontakt Flerspråkighet En problemlösare som trivs med att ta initiativ och följa processer Förstår vikten av att arbeta inom givna ramar och rutiner Företaget erbjuder Ett omväxlande och resultatinriktat uppdrag där du får göra skillnad Ett ungt team, stark sammanhållning och positiv kultur Tydliga processer och goda möjligheter att utvecklas i rollen Ansökan Skicka ditt CV och några rader om dig själv till: (Märk gärna mail med CSA Presales) 📩 [email protected] Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta: 📧 [email protected] Urval sker löpande och vi återkommer alltid till relevanta kandidater inom 24 timmar – vi ser fram emot att höra från dig!
Kundtjänst (Customer Success) Om rollen Vi söker dig som vill arbeta i en bred och varierad kundtjänstroll hos ett bolag som jobbar med trygg bostadsuthyrning. I rollen som Customer Success är du förstalinjens kontaktperson för både hyresgäster och hyresvärdar. Du guidar kunder genom hela processen – från registrering och visningsbokningar till fakturafrågor och enklare ärendehantering. Du kommer att ha huvudansvar för växeln och svara på inkommande ärenden via flera kanaler såsom mejl, sms och interna plattformar. Rollen kräver att du är serviceinriktad, har god struktur och trivs i ett högt tempo. Arbetsuppgifter Stötta hyresgäster och hyresvärdar med registrering och visningsbokning Huvudansvar för växel och inkommande ärenden Hantera generella kundfrågor kring tjänst och fakturor Skadeärenden, städärenden, uppsägningar och enklare avhysningar Lättare ekonomiadministration och fakturafrågor Arbeta i företagets CRM-system och hantera kommunikation via mejl, sms och digitala forum Kvalifikationer Krav: Flytande svenska och engelska i tal och skrift God datorvana, särskilt i att hantera CRM-system God telefonvana och en tydlig kommunikationsstil Förmåga att arbeta strukturerat och lösningsorienterat i högt tempo Meriterande: Intresse för bostadsmarknaden och uthyrningsprocesser Flerspråkighet Tidigare erfarenhet av service, kundsupport eller administration Självständig, driven och van att ta ansvar Företaget erbjuder Ett omväxlande uppdrag med ansvar och tempo Ett ungt, engagerat team och en positiv kultur Möjlighet till utveckling inom kundrelationer och bostadsservice Ansökan Skicka ditt CV och några rader om dig själv till: (Märk gärna mail med CSA kundtjänst) 📩 [email protected] Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta: 📧 [email protected] Urval sker löpande och vi återkommer alltid till relevanta kandidater inom 24 timmar – vi ser fram emot att höra från dig!
Är du serviceinriktad, lösningsorienterad och trivs med att ha många bollar i luften? Vår kund Samtrygg söker nu en social, driven och strukturerad person till rollen som Customer Success till sitt team i centrala Stockholm. Tjänsten är en direktrekrytering till Samtrygg med start så snart som möjligt. De söker en person för en långsiktig satsning – någon som vill växa med bolaget och vara en del av deras fortsatta resa. Om Samtrygg: Samtrygg grundades för att skapa tryggare och mer transparenta villkor på en annars osäker andrahandsmarknad. Med hjälp av en digital plattform, avtalssäkring, betalningslösningar och personlig service har bolaget skapat en helhetstjänst som förenklar uthyrningsprocessen för både hyresvärdar och hyresgäster. Tio år efter starten har Samtrygg hjälpt tusentals nöjda kunder över hela landet. Företaget har idag ett engagerat team om cirka 28 personer, uppdelade i funktionella team som Customer Success, Customer Relations och Operations. Kontoret ligger i centrala Stockholm och präglas av en samarbetsinriktad kultur där kvalitet och kundnöjdhet står i fokus Om rollen: I denna roll blir du en nyckelperson i kontakten mellan hyresgäster, hyresvärdar och interna avdelningar. Du arbetar både operativt och serviceinriktat med ärenden som rör allt från visningsbokningar till ekonomiska frågor. Arbetsuppgifter: • Ta emot och hantera inkommande ärenden via telefon, mejl, sms och olika forum • Vara huvudansvarig för växeln • Registrera hyresgäster och boka visningar • Besvara generella frågor från hyresgäster och hyresvärdar • Hantera skadeärenden, städärenden och avhysningar • Hantera uppsägningar • Stötta i enklare ekonomiärenden och fakturafrågor I rollen som Customer Success arbetar du med både administrativa och kundnära inslag - perfekt för dig som gillar variation och ansvar. Om dig: • Kommunikativ, empatisk och strukturerad • Trivs med ett högt arbetstempo och gillar att lösa problem • Har en "can-do"-attityd men förstår vikten av att följa rutiner och riktlinjer Meriterande erfarenheter: • Har tidigare erfarenhet av kundservice, gärna inom fastighet eller liknande bransch • Intresse för bostadsmarknaden eller uthyrning • God telefonvana och erfarenhet av kunddialoger Krav: • Flytande svenska och engelska i tal och skrift • Har god datorvana och klarar av att arbeta i CRM-system Intresserad? Vill du bli en viktig del av Samtryggs tillväxtresa och bidra till tryggare bostadsuthyrning i Sverige? Vi hanterat urvalet löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Vi söker dig som vill arbeta med oss på Svea, en härlig arbetsplats med mycket energi. Allt genomsyras av en ”vi-känsla”, där vi alla jobbar tillsammans för att skapa den bästa kundupplevelsen. Rollen utgår från vårt kontor i Åseda. Om du är en serviceinriktad person som vill att din arbetsdag ska innehålla rådgivning, ett högt tempo och mycket dynamik så är detta en perfekt arbetsplats för dig! Om rollen I rollen som Kundtjänstmedarbetare blir du del av ett härligt team på 30 kollegor som dagligen besvarar ett stort antal telefonsamtal från Sveas kunder, gäldenärer och myndigheter. Du kommer att ha telefonen som ditt främsta arbetsverktyg och hantera många inkommande samtal av olika karaktär varje dag. Du kommer bland annat att besvara frågor kring inkasso-, faktura- och parkeringsärenden. Här kommer du arbeta i en händelserik miljö tillsammans med kollegor som har nära till skratt, stöttar och uppmuntrar varandra. Svea sitter i ljusa och moderna lokaler belägna mitt i Åseda nära kommunikation med bussar samt gym som du hinner att besöka på lunchen, eller före/efter jobbet. Restauranger och affär finns i närområdet. Tjänstens omfattning är heltid, kontorstid och på vardagar. För den här rollen är det nödvändigt att du från anställningens start har möjlighet att delta i upplärning och onboarding i sin helhet för att kunna bli självständig i arbetsrollen. Vem är du? Vi söker dig som brinner för att arbeta med kunden i fokus och som har ett genuint intresse för service. Det är viktigt att du snabbt förstår kunden och att du har starka kommunikativa egenskaper i både tal och skrift på svenska och engelska, ytterligare språk är meriterande. Utöver detta ser vi gärna att du: Motiveras av att fatta egna beslut, är noggrann och gillar att arbeta i ett högt tempo Har ett stort engagemang, är öppen för förändringar och bidrar med en positiv attityd Har ett eget driv Du har god datorvana och känner att du kan lära dig nya system relativt snabbt Du är en person som vill lära dig allt om finansiella lösningar Du är prestigelös och kavlar upp armarna när och där det behövs Arbetar aktivt med att utveckla dina kompetenser och dela kunskap med kollegor Tar ägarskap och har lätt för att samarbeta med andra Du tycker om att arbeta i ett högt tempo med många kontakter, då du dagligen kommer att besvara och hantera ett stort antal telefonsamtal. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller kundservice, men även annan arbetslivserfarenhet och rätt inställning är en bra förutsättning för att ta dig an denna roll. Om oss Svea arbetar ständigt med att vara konkurrenskraftiga och innovativa på finansmarknaden och vår personal uppmuntras att vara nytänkande och att dela med sig av sina tankar och idéer för att bli den perfekta arbetsgivaren samt den givna samarbetspartnern vid finansiella lösningar. Därför behöver vi dig. Tillsammans hjälper vi till att uppfylla våra kunders behov, som förändras hela tiden. Ansökan Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot ansökningar via mail. Skicka gärna in din ansökan redan idag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att maila rekryterare Mira Leppänen på [email protected]. Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer