Norsktalande Marketplace Success Agent till Qasa
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Är du redo för en unik möjlighet att vara med och lansera något nytt? Qasa expanderar till Norge och söker nu en Marketplace Success Agent som vill ta en betydande roll i etableringen av deras norska support – med placering på Qasas kontor i Stockholm. Qasa är en innovativ plattform som förnyar bostadsmarknaden genom att skapa en smidig och trygg upplevelse för både hyresvärdar och hyresgäster. Hos Qasa är varje medarbetare en viktig del av resan, och dom erbjuder en stimulerande och utvecklande miljö där teamen tillsammans bygger framtiden. Vill du vara med och bygga upp deras norska verksamhet och ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag! Om rollen: Som första medarbetare i det norska teamet blir du nyckelpersonen som hjälper dom att bygga upp rutiner och processer för Qasas norska verksamhet inför lansering. Därefter arbetar du i en bred roll som supportmedarbetare. Du kommer att: Sätta upp strukturer och anpassa texter samt artiklar från den svenska plattformen till den norska marknaden. Bygga upp den norska avdelningen Säkerställa att alla delar av deras support är redo för Norge. Ge support till användare via telefon, mejl och chatt. Arbeta med en bred variation av frågor, från annonsrelaterade problem till frågor om betalningar, fakturering och inkasso. Bistå användare med frågor kopplade till hyreslagen och andra regler – en spännande chans att lära sig nya områden. Ha en central roll i användarresan som kan sträcka sig över flera år Vi söker dig som:  Är flytande i tal och skrift på svenska samt jobbat på norska sedan tidigare och/eller är flytande även i norska  Är bekväm med att hantera kundsupport via flera kanaler (telefon, mejl och chatt) Har ett intresse för lagar och regler, och är nyfiken på att sätta dig in i hyreslagen och relaterade frågor.  Är självgående och trivs med att skapa struktur i nya sammanhang. Har en förmåga att tänka både strategiskt och kundorienterat, med fokus på att leverera en förstklassig användarupplevelse Varför detta är en unik möjlighet: Du får chansen att vara en del av en lansering från början och påverka hur Qasas norska verksamhet utvecklas. För rätt person finns stora möjligheter att växa med rollen och ta på sig större ansvar.  Detta är en direktanställd till Qasa och du kommer utgå från deras huvudkontor på Folkungagatan i Stockholm.

17 april 2025
Sista ansökan:
4 oktober 2025
Kundservice
Verbal AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker vår nästa stjärna till Kundservice – är det du? Verbal är ett personligt och växande bolag med en tydlig vision: att vara en schysst mobiloperatör. Vi är en mindre, fristående operatör i Telenors nät och vi har funnits sedan 2007. De senaste åren har vi vuxit kraftigt – och nu söker vi dig som vill vara med på vår resa framåt!  Varför Verbal? Hos oss får du vara en del av en tillväxtresa där kundfokus och arbetsglädje går hand i hand. Vi är lika stolta över våra fantastiska kundomdömen som över att vara ett Great Place to Work. Marknadens bästa service Oslagbara priser En arbetsplats där människor trivs, utvecklas och har kul  Din roll Som Kundservicemedarbetare är du en nyckelperson i varje kunds upplevelse. Du hjälper både privat- och företagskunder via telefon, chatt och mail – med målet att leverera service i världsklass varje gång. Du kommer att arbeta på vårt huvudkontor i Nacka, endast 5 minuter från Slussen. Du kommer att: Ge rådgivning och support i toppklass Arbeta självständigt men vara en del av ett tight och hjälpsamt team Vara med och förbättra våra arbetssätt – vi älskar nya idéer och initiativ Ha möjlighet att påverka både din roll och teamets utveckling framåt  Vem är du? Serviceinriktad - Du är lösningsorienterad och vill alltid ge det lilla extra Kommunikativ - Du uttrycker dig tydligt och professionellt, både i tal och skrift Orädd & nyfiken - Du tar initiativ, vågar testa dig fram och lär dig av misstag. Flexibel - Du trivs med förändringar och ett högt tempo Empatisk - Du förstår kundens perspektiv och gör allt för att hjälpa Målinriktad - Du drivs av att nå både personliga och gemensamma mål Positiv & social – Du gillar människor och sprider positiv energi omkring dig Har du tidigare erfarenhet av telekombranschen så är det en stor fördel!  Kvalifikationer Minst 1 års erfarenhet av kundservice Erfarenhet av försäljning Flytande svenska – i både tal och skrift God datorvana  Vad vi erbjuder Fast lön + provision Friskvårdsbidrag Certifierat Great Place To Work Gedigen introduktion och ett team som hjälper dig att lyckas En kultur där gemenskap, utveckling och arbetsglädje står i centrum Häng med på resan! Vill du bli en del av ett bolag där du får vara dig själv, växa i din roll – och ha riktigt kul på vägen? Då är Verbal rätt plats för dig! Ansök nu – vi ser fram emot att höra från dig!

16 april 2025
Sista ansökan:
3 oktober 2025
Kundservicemedarbetare till Toyota Financial Services

Vill du bli en del av ett härligt team och leverera förstklassig service? Har du erfarenhet av kundservice och söker nya utmaningar? Då kan det vara dig vi letar efter! Toyota Financial Services söker nu en kundservicemedarbetare till sitt team i Sundbyberg/Rissne. Om Toyota Financial Services Toyota Financial Services Sweden är en del av Toyota Motor Corporation och erbjuder smarta och hållbara finansiella tjänster. Företaget finns idag på över 35 marknader världen över och strävar efter att förenkla och förbättra vardagen för både Toyota-kunder och återförsäljare. Den här rollen är placerad på Toyotas moderna och nyrenoverade kontor i Sundbyberg/Rissne. Om tjänsten Som kundservicemedarbetare hos Toyota Financial Services blir du en viktig del av teamet. Du kommer att: Besvara inkommande samtal, e-post och chattärenden. Hjälpa både kunder och återförsäljare med finansieringsfrågor, leasing och låneavtal. Samarbeta med kollegor och andra avdelningar för att säkerställa en hög servicenivå. Du blir en del av ett team på 10 personer där ni tillsammans skapar en smidig och positiv kundupplevelse. Anställningsform: 6 månaders konsultuppdrag via The Wofi, med möjlighet till anställning hos Toyota Financial Services. För att vara aktuell för tjänsten bör du ha en långsiktig inställning. Vi söker dig som: Har erfarenhet av kundservice och är van vid att arbeta med telefon som arbetsverktyg. Trivs i en dynamisk miljö och kan hantera flera ärenden samtidigt. Har erfarenhet av att arbeta i affärssystem. Är serviceinriktad, kommunikativ och noggrann. Kan arbeta både självständigt och i team. Meriterande: Erfarenhet från bank- eller finansbranschen. Kunskap inom CRM-system och databaser. Praktisk information Start: Omgående Arbetstider: Heltid, måndag–fredag kl. 08:30–17:00 (37,5 h/vecka) Placering: Sundbyberg/Rissne Att jobba som konsult hos The Wofi Som konsult hos The Wofi får du: Trygga anställningsvillkor med kollektivavtalsenliga förmåner (semester, pension, sjuklön m.m.). En personlig mentor som stöttar dig genom hela uppdraget. Möjlighet att utvecklas och ta nästa steg i din karriär. Ansökan I denna rekrytering samarbetar Toyota Financial Services med The Wofi. Vid frågor, kontakta Emil på [email protected]. Urval sker löpande – ansök redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig!

16 april 2025
Sista ansökan:
3 oktober 2025
Dansk- og svensktalende kundeservicemedarbejde
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag. Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vår fokus på en kundupplevelse i världsklass! Om tjänsten Du kommer erbjudas en behovsanställning på ett av våra kontor i Sverige. I teamet ingår det 9 andra kollegor som leds av en Team Manager. Din anställning startar med en introduktion där du får den utbildningen som krävs för att förstå dina kommande arbetsuppgifter samt kundernas olika rutiner- och riktlinjer. Arbetstiderna är förlagda 07:00-20:00 måndag-fredag samt 09:00-18:00 på lördagar. Startdatum för tjänsten är enligt överenskommelse. Dina arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att ge god kundservice både på danska och svenska språket via telefon, mail och chatt. Kunderna är inriktade inom olika områden såsom teknik, webshoppar, livsstil med mera. Med hög kvalitét hanterar du kundfrågor och guidar de rätt för att lösa olika frågeställningar. Tillsammans med ditt team utgör ni kundservicen för olika kunder och produkter som ingår i ert uppdrag. Du kommer att arbeta i flera olika system och hantera stundvis ett högt inflöde av kundfrågor främst via telefon. I rollen så kommer du bli resultatuppföljd av din Team Manager för att utvecklas i din roll samt följa olika KPI’er. Din profil Som person gillar du att hjälpa människor att komma fram i deras frågeställningar och lösa olika problem. Du hjälper gärna dina kollegor vid behov och har en positiv inställning. Vidare vill du lära dig mer om kundservice och utvecklas inom området. För att ge högsta möjliga service så har du lätt för att hantera olika uppgifter samtidigt samt är inlyssnande inför kundens behov. Krav för tjänsten är: Talar och skriver danska då språket används dagligen i ditt arbete Talar och skriver svenska då språket används dagligen i ditt arbete Kan jobba varierande arbetstider, både dagtid, kvällar och helger Gymnasial utbildning Har god datorvana Anställningsform och kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

16 april 2025
Sista ansökan:
4 september 2025
Kundservicemedarbetare
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker nya kollegor till oss som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service i världsklass. Gå in på Responda Group och läs mer om oss.  Vårt erbjudande  Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder dig som anställd friskvårdsbidrag. Hos oss får du chansen att göra skillnad i att förenkla vardagen för privatpersoner och företagskunder. Vi försöker matcha dina intressen med en avdelning hos oss Responda Group för att du ska trivas långsiktigt. Om tjänsten Vi söker nya kollegor till vårat fina och moderna kontor i Haparanda! Arbetstiderna för tjänsten är vardagar 08.00-17.00 och helger 08.00-16.00. Du kommer  tillhöra ett team med kollegor som arbetar med lika arbetsuppgifter som dig. Varje team består av en engagerad Team Manager. För samtliga våra roller så påbörjas anställningen med en introduktion där du får lära dig mer om systemen och de kunder du agerar kundtjänst åt. Du kommer även få en introduktion in i företaget så du på bästa sätt välkomnas in till oss. Hos vissa av våra avdelningar så finns möjligheten till hybrid arbete. Tjänsterna förväntas starta i Maj! Dina arbetsuppgifter Inkommande samtal där du hjälper kunder i olika frågeställningar Mail och chattkontakt Administrativt arbete Arbetsuppgifterna varierar beroende på verksamhetsområde. I denna tjänst kommer du ansvara för kunduppdrag med särskild inriktning på blommor! Mer information kommer ges vid kontakt med ansvarig rekryterare. Din profil För att du ska trivas i tjänsten och ge kunderna förstklassig service så ser vi att du är en hjälpsam person som sätter kunden först. Du är lyhörd inför kundens behov och vill på bästa sätt lämna ett fint avtryck för varje person du kommer i kontakt med. Eftersom du kommer jobba i ett team med flera andra kollegor så ser vi att du gärna samarbetar med andra, hjälper kollegor vid behov och kan sprida en god energi på arbetsplatsen.  Krav för tjänsten är: Gymnasieutbildning Talar och skriver flytande svenska och goda kunskaper i engelska Har en god datorvana  Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid kontakt med rekryterare så kommer du få mer information om anställningsform som erbjuds för respektive tjänst. Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

15 april 2025
Sista ansökan:
19 september 2025
Kundservicehandläggare, provanställning 80%, start 2/6
Xzakt Kundrelation AB
Kundtjänstpersonal

Uppskattar du kundkontakt och är sugen på en rolig och utvecklande roll tillsammans med ett grymt team? Då är vi på Transcom definitivt något för dig! Vi bryr oss om vem du är och inte så mycket om vad du har gjort tidigare. Det viktigaste för oss är din inställning och ditt driv. Din roll kommer innebära att stötta privatkunder via telefon och e-post med diverse frågor inom el och energibranschen – allt från elförbrukning till avtal och elnät. Oroa dig inte, du behöver inga förkunskaper inom området, då vi erbjuder en omfattande utbildning som ger dig den kunskap du behöver för att lyckas i din roll.  Anställningsgrad och arbetstid Anställningsgrad: 80% (med möjlighet att utöka till 100% under juni–augusti, vilket vi ser som en stor fördel). Anställningsstart: 6 juni. Arbetstid: Varierande schema mellan kl. 08:00–17:00. Vi är flexibla och försöker ta hänsyn till dina önskemål kring schemat. Viktig information om semesterFör att vi ska kunna ge bästa möjliga service under sommarmånaderna behöver vi din tillgänglighet under juni–augusti, vilket innebär att semester inte beviljas under denna period. Om detta inte fungerar för dig, kanske detta inte är rätt tjänst just nu – men vi hoppas att det passar och att du vill vara med på vår resa! Vad vi erbjuder Bonusmodell efter 10 veckors onboarding, som kompletterar din ordinarie lön och är kopplad till din prestation och dina resultat. Du kan tjäna upp till 5 000 kr i bonus per månad med fokus på att skapa mervärde, ge förstklassig service och höja kundnöjdheten.  Betald utbildning och omfattande utvecklingsmöjligheter, särskilt med tanke på vår expansiva fas.  Trygg anställning med kollektivavtal i samarbete med UNIONEN och Almega. Grundlönen enligt kollektivavtal är: Timlön under 24 år: 122,65kr | Timlön över 24 år: 142,19kr.  En familjär arbetsmiljö där vi bryr oss om varandra och där du blir en del av teamet från dag ett. Vår trivselkommitté anordnar regelbundet roliga aktiviteter som padelkvällar, julfester, afterworks och mycket mer.  Vad vi söker Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad utbildning). Flytande svenska och engelska i både tal och skrift. God datorvana. Rent brottsregister. Meriterande är om du: Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt. Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor. Har erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål. Är problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad. En inkluderande rekryteringsprocessVi vill veta vem du är och vad du kan tillföra till vårt team. Därför fokuserar vi mindre på formella dokument och mer på dig som person. CV är frivilligt, och vi ger dig möjlighet att visa din personlighet och potential genom våra urvalsfrågor. Sök nu och bli en del av vårt fantastiska team!Är du redo för en ny utmaning? Skicka in din ansökan redan idag och ta chansen att bli en del av vår härliga gemenskap!

15 april 2025
Sista ansökan:
27 september 2025
Sommarjobba som agent på Responda Group!
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker nya kollegor till oss som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service i världsklass. Gå in på Responda Group och läs mer om oss.  Vårt erbjudande  Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder dig som anställd friskvårdsbidrag. Hos oss får du chansen att göra skillnad i att förenkla vardagen för privatpersoner och företagskunder. Vi försöker matcha dina intressen med en avdelning hos oss Responda Group för att du ska trivas långsiktigt.  Om tjänsten Vi söker nya kollegor till vårt fina och nyöppnade kontor i Linköping för sommaren, start enligt överenskommelse. Våra avdelningar har olika inriktningar så som kundservice och kundservice med inriktning försäljning. Beroende på ditt intresse så försöker vi matcha dig till rätt avdelning så att vi på så sätt skapar ett fint samarbete mellan varandra.  Arbetstiderna är varierande beroende på vilken avdelning du arbetar inom. Vi erbjuder både arbete dagtid måndag-fredag för vissa av våra avdelningar, men även kvällar, helger och nätter hos andra avdelningar. Du kommer  tillhöra ett team med kollegor som arbetar med lika arbetsuppgifter som dig. Varje team består av en engagerad Team Manager. För samtliga våra roller så påbörjas anställningen med en introduktion där du får lära dig mer om systemen och de kunder du agerar kundtjänst åt. Du kommer även få en introduktion in i företaget så du på bästa sätt välkomnas in till oss. Dina arbetsuppgifter Inkommande samtal där du hjälper kunder i olika frågeställningar Mail och chattkontakt på vissa avdelningar Administrativt arbete Arbetsuppgifterna varierar efter vilket område du jobbar inom. Mer information kommer ges vid kontakt med ansvarig rekryterare. Din profil För att du ska trivas i tjänsten och ge kunderna förstklassig service så ser vi att du är en hjälpsam person som sätter kunden först. Du är lyhörd inför kundens behov och vill på bästa sätt lämna ett fint avtryck för varje person du kommer i kontakt med. Eftersom du kommer jobba i ett team med flera andra kollegor så ser vi att du gärna samarbetar med andra, hjälper kollegor vid behov och kan sprida en god energi på arbetsplatsen.  Krav för tjänsten är: Talar och skriver flytande svenska och goda kunskaper i engelska Har en god datorvana  Kan jobba under sommaren Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid kontakt med rekryterare så kommer du få mer information om anställningsform som erbjuds för respektive tjänst. Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

15 april 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Kundservice med försäljning!
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera, älskar försäljning och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vad erbjuder vi? Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och fartfyllt team som brinner för kundservice. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. Som Säljande Kundservicemedarbetare kommer du att vara en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass, samtidigt som du erbjuds: Ett stimulerande arbete i ett öppet kontorslandskap där trivsel och gemenskap står i centrum Utbildningar och möjligheter till personlig samt professionell utveckling. En engagerad och erfaren Team Manager Om tjänsten I rollen som kundservicemedarbetare utgår du från vårt fina kontor i Linköping. Du kommer tillhöra ett fartfyllt team som leds av en engagerad och erfaren ledare. Tjänsten inleds med en introduktion där du får en genomgång av kunden och våra interna system för att sedan självständigt arbeta med inkommande samtal. Arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00-17:00. Startdatum för tjänsterna är i Maj. Dina arbetsuppgifter: Du arbetar med inkommande samtal och besvarar frågor från privatpersoner rörande elavtal, fakturafrågor med mer. Du kommer arbeta mot uppsatta mål och följas upp av din ledare löpande för att du på bästa sätt ska utvecklas i tjänsten. På de inkommande samtalen du har så förväntas du arbeta med försäljning och genomföra god kundservice. Din profilFör att trivas och lyckas i rollen som Säljande Kundservicemedarbetare ser vi att du: Har ett stort intresse för kundservice Har en stark samarbetsförmåga och trivs med att arbeta tillsammans med andra för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och ansvarstagande med förmågan att organisera och prioritera ditt arbete effektivt. Innehar en noggrannhet i ditt arbetsutförande med ett öga för kvalitet. Har erfarenhet av kundservice och försäljning Är flytande i svenska i både tal och skrift och har goda kunskaper i engelska Anställningsform och kontakt Startdatum för tjänsterna är Maj och du kommer inleda din anställning med en behovsanställning som senare kan övergå i en långsiktig anställningsform hos oss. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

15 april 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
Sommarjobba som agent på Responda Group!
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker nya kollegor till oss som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service i världsklass. Gå in på Responda Group och läs mer om oss.  Vårt erbjudande  Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder dig som anställd friskvårdsbidrag. Hos oss får du chansen att göra skillnad i att förenkla vardagen för privatpersoner och företagskunder. Vi försöker matcha dina intressen med en avdelning hos oss Responda Group för att du ska trivas långsiktigt.  Om tjänsten Vi söker nya kollegor till sommaren i vårt moderna kontor på Frösön i Östersund. Våra avdelningar har olika inriktningar så som kundservice, teknisk support och kundservice med inriktning försäljning. Beroende på ditt intresse så försöker vi matcha dig till rätt avdelning så att vi på så sätt skapar ett fint samarbete mellan varandra.  Arbetstiderna är varierande beroende på vilken avdelning du arbetar inom. Vi erbjuder både arbete dagtid måndag-fredag för vissa av våra avdelningar, men även kvällar, helger och nätter hos andra avdelningar. Du kommer  tillhöra ett team med kollegor som arbetar med lika arbetsuppgifter som dig. Varje team består av en engagerad Team Manager. För samtliga våra roller så påbörjas anställningen med en introduktion där du får lära dig mer om systemen och de kunder du agerar kundtjänst åt. Du kommer även få en introduktion in i företaget så du på bästa sätt välkomnas in till oss. Hos vissa av våra avdelningar så finns möjligheten till hybrid arbete. Dina arbetsuppgifter Inkommande samtal där du hjälper kunder i olika frågeställningar Mail och chattkontakt på vissa avdelningar Administrativt arbete Arbetsuppgifterna varierar efter vilket område du jobbar inom. Mer information kommer ges vid kontakt med ansvarig rekryterare. Din profil För att du ska trivas i tjänsten och ge kunderna förstklassig service så ser vi att du är en hjälpsam person som sätter kunden först. Du är lyhörd inför kundens behov och vill på bästa sätt lämna ett fint avtryck för varje person du kommer i kontakt med. Eftersom du kommer jobba i ett team med flera andra kollegor så ser vi att du gärna samarbetar med andra, hjälper kollegor vid behov och kan sprida en god energi på arbetsplatsen.  Krav för tjänsten är: Talar och skriver flytande svenska Goda kunskaper i engelska, tal och skrift. Har en god datorvana  Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid kontakt med rekryterare så kommer du få mer information om anställningsform som erbjuds för respektive tjänst. Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

15 april 2025
Sista ansökan:
2 oktober 2025
Kundservicemedarbetare
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker nya kollegor till oss som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service i världsklass. Gå in på Responda Group och läs mer om oss.  Vårt erbjudande  Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder dig som anställd friskvårdsbidrag. Hos oss får du chansen att göra skillnad i att förenkla vardagen för privatpersoner och företagskunder. Vi försöker matcha dina intressen med en avdelning hos oss Responda Group för att du ska trivas långsiktigt.  Om tjänsten Vi söker nya kollegor till vårat fina och moderna kontor på Frösön. Våra avdelningar har olika inriktningar så som kundservice, teknisk support och kundservice med inriktning försäljning. Beroende på ditt intresse så försöker vi matcha dig till rätt avdelning så att vi på så sätt skapar ett fint samarbete mellan varandra.  Arbetstiderna är varierande beroende på vilken avdelning du arbetar inom. Vi erbjuder både arbete dagtid måndag-fredag för vissa av våra avdelningar, men även kvällar, helger och nätter hos andra avdelningar. Du kommer  tillhöra ett team med kollegor som arbetar med lika arbetsuppgifter som dig. Varje team består av en engagerad Team Manager. För samtliga våra roller så påbörjas anställningen med en introduktion där du får lära dig mer om systemen och de kunder du agerar kundtjänst åt. Du kommer även få en introduktion in i företaget så du på bästa sätt välkomnas in till oss. Hos vissa av våra avdelningar så finns möjligheten till hybrid arbete. Tjänsterna förväntas starta under april och maj! Dina arbetsuppgifter Inkommande samtal där du hjälper kunder i olika frågeställningar Mail och chattkontakt på vissa avdelningar Administrativt arbete Arbetsuppgifterna varierar efter vilket område du jobbar inom. Mer information kommer ges vid kontakt med ansvarig rekryterare. Din profil För att du ska trivas i tjänsten och ge kunderna förstklassig service så ser vi att du är en hjälpsam person som sätter kunden först. Du är lyhörd inför kundens behov och vill på bästa sätt lämna ett fint avtryck för varje person du kommer i kontakt med. Eftersom du kommer jobba i ett team med flera andra kollegor så ser vi att du gärna samarbetar med andra, hjälper kollegor vid behov och kan sprida en god energi på arbetsplatsen.  Krav för tjänsten är: Gymnasieutbildning Talar och skriver flytande svenska och goda kunskaper i engelska Har en god datorvana  Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid kontakt med rekryterare så kommer du få mer information om anställningsform som erbjuds för respektive tjänst. Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

15 april 2025
Sista ansökan:
2 oktober 2025