Heltidstjänst inom teknisk kundsupport - iOS
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Vi på Sprio söker dig som vill utvecklas inom kundtjänst och som brinner för att hjälpa andra! I denna roll kommer du ta emot inkommande samtal från kunder som har frågor om bland annat appar, smartphones, datorer och surfplattor. Tjänsten är baserad i Solna och anställningen inleds med en fullt betald utbildning så att du får rätt förutsättningar att besvara kunders frågor. Vi söker dig som: Är lösningsorienterad och serviceminded Har en fullständig gymnasieexamen Flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska Erfarenhet av iOS och/eller MacOS eller jämförbar teknik är meriterande Vi erbjuder: En spännande tjänst med garanterade utvecklingsmöjligheter En ung och modern arbetsmiljö med bland annat eget gym Lön och förmåner enligt kollektivavtal Arbetstider: Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundserviceavdelningens öppettider: 08.00-20.00 måndag-söndag. Obs. Detta är en tillsvidareanställning, denna tjänst är ej aktuell för dig som studerar och planerar att fortsätta dina studier i höst. I denna annons får vi inte gå ut med företagets namn, mer information om vilket företag tjänsten gäller delges längre fram i rekryteringsprocessen. Vi videointervjuar löpande, välkommen med din ansökan redan idag!

8 april 2025
Sista ansökan:
25 september 2025
Copy of Jobba som kundtjänstagent på amerikanskt tech-företag
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Sprio söker dig som vill utvecklas inom en kundtjänst och drivs av att leverera riktigt bra service. Du kommer att arbeta för ett prisbelönt internationellt företag där du jobbar med inringande kunder som har frågor om bland annat appar, smartphones, datorer och surfplattor. Har du dessutom erfarenhet av iOS och/eller MacOS eller liknande? Fortsätt då att läsa! Tjänsten är baserad i Solna och anställningen inleds med en fullt betald utbildning där du får lära dig allt du behöver veta för att du ska känna dig helt trygg när du börjar besvara kundernas frågor. På detta företag finns det stora utvecklingsmöjligheter och vidareutbildningar, därför ser vi gärna att du gillar att utvecklas och lära dig nya saker. Din huvudsakliga uppgift är att identifiera kundens problem och på ett pedagogiskt sätt vägleda kunden till en lösning. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse och är flytande i engelska, i både tal och skrift, då alla system är på engelska. Vi söker dig som: Är social och noggrann Har en tekniskt intresse Gillar att leverera service över telefon Trivs med att jobba i team mot gemensamma mål Flytande i tal och skrift på både svenska och engelska Innehar en fullständig gymnasieexamen Vill jobba för ett starkt och världsledande bolag Erfarenhet av iOS och/eller MacOS eller jämförbar teknik är meriterande Vi erbjuder: En fullt betald utbildning i början av din anställning Tillgång till gym i byggnaden Pingisbord och playstation på rasten En spännande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter Lön och förmåner enligt kollektivavtal Arbetstider: Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider: 08.00-20.00 måndag-söndag Låter detta som en tjänst för dig? Vi videointervjuar löpande, välkommen med din ansökan redan idag! I denna annons får vi inte gå ut med företagets namn, mer information om vilket företag du kommer att arbeta för kommer vid ett senare tillfälle i rekryteringsprocessen.

8 april 2025
Sista ansökan:
25 september 2025
Är du en problemlösare? Starta din karriär inom kundservice hos Sprio!
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Sprio letar efter ambitiösa och engagerade kundservicestjärnor - hjälp oss skapa fantastiska kundupplevelser! Brinner du för att hjälpa andra människor och lösa problem? Är du i början av din karriär och söker en spännande och utvecklande arbetsplats? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig! Vi söker dig som: Gillar att hjälpa andra, är serviceinriktad och alltid har ett positivt bemötande. Är flytande i svenska och har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift Har en fullständig gymnasieexamen Kan arbeta heltid Trivs i en föränderlig miljö och är duktig på problemlösning Arbetsuppgifter: Besvara kundfrågor och ge support via telefon, chatt och mejl Arbeta proaktivt för att lösa kundärenden och förbättra kundupplevelsen Samarbeta med olika avdelningar för att skapa smidiga lösningar Hjälpa kunder med allt från beställningar till tekniska frågor Vad vi erbjuds dig: Ett stöttande team och en dynamisk arbetsmiljö Fräscha och nyrenoverade kontorslokaler En fullt betald utbildning i början av anställningen Lön och förmåner enligt kollektivavtal Utvecklingsmöjligheter och interna karriärvägar Som kundtjänstmedarbetare är det viktigt att du trivs med utmaningar, är duktig på att kommunicera och har en god samarbetsförmåga. Tjänsterna är på 80-100 % och arbetstiderna varierar, vilket innebär att du kan arbeta både under kontorstid, kvällar och helger. Är du vår nästa stjärna? Ansök redan idag och bli en del av Sprio!

8 april 2025
Sista ansökan:
25 september 2025
Customer Experience
Hero AB
Kundtjänstpersonal

Är du en kommunikativ stjärna med ett öga för detaljer? Vill du vara en del av ett dynamiskt och växande företag? Då kan detta vara rollen för dig! Vi söker en Kundtjänstmedarbetare som brinner för att leverera förstklassig service och samtidigt bidra till vår kunds verksamhets framgång. Vår kund är ett etablerat bolag som erbjuder tjänster av högsta kvalitet till sina kunder. Om tjänsten Ta emot inkommande samtal och mejl Ärende- och orderhantering Reklamations- och returhantering Administrera kunder och ärenden i diverse affärs- och CRMsystem Informera kunder angående t.ex. leveransförändringar Övrig administration Om dig Vi ser gärna att du arbetat med någon form av kundservice och kommunikation. Du har ett tekniskt intresse och en god förmåga att guida kunderna på ett pedagogiskt sätt. Du kommer att ha daglig kontakt med kunder så din känsla för att göra det lilla extra är mycket viktig. Du är kommunikativ och mån om samarbete. Vidare tror vi att du är lösningsorienterad och ser positivt på de utmaningar du stöter på. Du behöver även vara bekväm med engelska i tal och skrift. För att trivas i rollen bör du ha goda datakunskaper, tycka om problemlösning samt gärna ha erfarenhet av att jobba i Salesforce. Krav God telefon- och datorvana Flytande i svenska och engelska både i tal och skrift Meriterande Erfarenhet av teknisk kundtjänst och administration Tillträde och omfattning Detta är ett konsultuppdrag vilket betyder att du blir anställd av Hero för uppdraget, initialt sex månader med stor chans till förlängning samt överrekrytering av kund. För frågor om tjänsten och processen vänligen kontakta Madeleine Ranström på [email protected]

8 april 2025
Sista ansökan:
25 september 2025
Customer Experience – Finsktalande
Hero AB
Kundtjänstpersonal

Är du en kommunikativ stjärna med ett öga för detaljer? Vill du vara en del av ett dynamiskt och växande företag? Då kan detta vara rollen för dig! Vi söker en Kundtjänstmedarbetare som brinner för att leverera förstklassig service och samtidigt bidra till vår kunds verksamhets framgång. Vår kund är ett etablerat bolag som erbjuder tjänster av högsta kvalitet till sina kunder. Om tjänsten Du kommer att ta emot samtal och mail från finska kunder så du behöver vara flytande i finska språket i både tal och skrift. Rollen innebär bland annat att: Ta emot inkommande samtal och mejl Ärende- och orderhantering Reklamations- och returhantering Administrera kunder och ärenden i diverse affärs- och CRMsystem Informera kunder angående t.ex. leveransförändringar Övrig administration Om dig Vi ser gärna att du arbetat med någon form av kundservice och kommunikation. Du har ett tekniskt intresse och en god förmåga att guida kunderna på ett pedagogiskt sätt. Du kommer att ha daglig kontakt med kunder så din känsla för att göra det lilla extra är mycket viktig. Du är kommunikativ och mån om samarbete. Vidare tror vi att du är lösningsorienterad och ser positivt på de utmaningar du stöter på. Du behöver även vara bekväm med engelska i tal och skrift. För att trivas i rollen bör du ha goda datakunskaper, tycka om problemlösning samt gärna ha erfarenhet av att jobba i Salesforce. Krav God telefon- och datorvana Flytande i finska både i tal och skrift Meriterande Erfarenhet av teknisk kundtjänst och administration Tillträde och omfattning Detta är ett konsultuppdrag vilket betyder att du blir anställd av Hero för uppdraget, initialt sex månader med stor chans till förlängning samt överrekrytering av kund. För frågor om tjänsten och processen vänligen kontakta Madeleine Ranström på [email protected]

8 april 2025
Sista ansökan:
25 september 2025
Kundservicemedarbetare till DHL Freight
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Lockas du av att arbeta i ett högt tempo där ingen dag är den andra lik? Är du dessutom tillgänglig omgående och drivs av att ha en roll med breda kontaktytor? Då ska du ta chansen och söka tjänsten som kundservicemedarbetare hos DHL Freight. Här får du möjligheten att utvecklas i en dynamisk miljö tillsammans med härliga kollegor. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start 5/5 2025 och som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos DHL Freight. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget eller anställning. Om företaget DHL är marknadsledande inom logistikbranschen och är ”logistikbolaget för hela världen”. DHL erbjuder expertis inom internationell express-, flyg- och sjöfrakt, väg- och tågtransport, kontraktslogistik samt internationella brevtjänster. Med ett globalt nätverk som består av mer än 220 länder och territorier och med 520 000 medarbetare över hela världen erbjuds kunder högsta kvalitet kombinerat med god lokal kännedom. DHL i Sverige har ca 4000 medarbetare och 65 kontor, terminaler och stationer runt om i Sverige. DHL Freights kundservice i Jönköping ansvarar för all kundservice gällande utrikestransporter. Företaget strävar efter att ha roligt tillsammans, nå målen, få kunderna att växa och fira framgångar. Arbetsuppgifter I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för att ta emot, hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. Ärendena avser frågor både före, under och efter transporten från kunder belägna i hela Sverige. Du har kontakt med både företagskunder och privatpersoner där det viktiga blir att hitta rätt lösning och ge en god service. Vidare har du ett nära samarbete med övriga funktioner inom kundservice samt DHL Freight. Detta för att stärka banden och samarbetet inom DHL Freight i syfte för att arbeta med ständiga förbättringar. I rollen erbjuds du initialt en introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Här får du möjligheten att utvecklas tillsammans med din avdelning och hela kundservice. DHL Freight har delat in kundens frågor i olika kunskapsområden, vilket innebär att du börjar med att lära dig ett kunskapsområde för att sedan bygga vidare med fler. Tillsammans med kollegorna hjälps ni åt och stöttar varandra. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning eller likvärdig God dator- och systemvana Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Erfarenhet inom kundservice är meriterande Vi söker dig som har en god kommunikationsförmåga och trivs bäst när du får samarbeta med andra. Då tillgänglighet och kundbemötande är viktigt för att kunna leverera positiv kundupplevelse, ser vi att du motiveras av att leverera en god service och är inlyssnande. Då arbetet kräver hög struktur och ordning är du även noggrann som person, van att arbeta i data- och systemmiljö och har förmågan att prioritera i ditt arbete och vara lösningsfokuserad. Det är också av vikt att du kan hantera ett varierat arbetstempo och är flexibel då arbetsbelastningen kan variera. Övrig information Start: 5 maj Plats: Jönköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

8 april 2025
Sista ansökan:
25 september 2025
SEB i Sundsvall söker kundservicerådgivare till telefonbanken!

Arbetsbeskrivning Nu söker vi kundservicerådgivare till SEB 24|7 i Sundsvall. Tillsättning sker löpande under våren och nästa start kommer att vara i maj och juni. Arbetet innebär att ta emot inkommande telefonsamtal gällande olika typer av bankärenden där du kommer att hjälpa kunderna digitalt via telefon. Tjänsten kommer inledas med en längre utbildningsplan som innefattar både teoretiska och praktiska moment för att ge de bästa förutsättningarna till att lyckas i rollen. På vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen står i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling. Tjänsten är på heltid, du kan alltså inte vara student. Du behöver även vara flexibel då arbetstiderna varierar mellan dag och kväll, med möjlighet att önska sitt schema. Vem är du? Vi söker dig som är en god kommunikatör som vill ge varje kund en positiv upplevelse av SEB. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad. Du har lätt för att lära dig nya saker, är bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har även ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på tjänsten hos SEB. För att bli aktuell i rollen ser vi att du har: - Erfarenhet av service, gärna från kundtjänst via telefon eller liknande arbete - God telefon- och datorvana - Flytande i såväl svenska som engelska i tal och skrift - Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen - Genuint intresse av bank/finans Meriterande är: - Relevant högskoleutbildning inom ekonomi - Tidigare arbetserfarenhet inom bank, finans eller liknande arbete Vad erbjuder vi? På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer. Som medarbetare på SEB får du tillgång till bekväma förmåner för alla livssituationer, bland annat: Möjlighet att önska din arbetstid och schema Förmånlig bolåneränta Vinstdelningssystem, en del av bankens årliga vinst delas ut årligen i kontanter och aktier. Friskvårdsbidrag & Livsstilsbidrag Tillgång till vår interna arbetsmarknad och karriärmöjligheter likväl som omfattande utbildningsmöjligheter på vår digitala utbildningsplattform SEB Campus. Du kan läsa mer om vad vi kan erbjuda här: Medarbetares fördelar och förmåner | SEB (sebgroup.com) Nästa steg i rekryteringsprocessen När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med vår virtuella assistent Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun så snabbt som möjligt för att komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju. Som en del av rekryteringsprocessen genomförs bakgrundskontroller både av oss och av SEB. Du kommer även att bli ombedd att visa ett utdrag från belastningsregistret. Frågor och kontakt Vi väljer ut kandidater löpande, därmed är du välkommen med din ansökan redan idag. I den här rekryteringen samarbetar SEB med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Regional Branch Manager: Gitte Thorsén, [email protected] eller vår Talent Acquisition Manager: Mathilda Carlbom, [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! #LI-GT1

8 april 2025
Sista ansökan:
25 september 2025
Customer Support med erfarenhet som sjuksköterska
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid / Deltid Ort: Stockholm Startdatum: Omgående DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vi söker nu dig som vill arbeta som Customer Support med erfarenhet som sjuksköterska till ett företag verksamma inom hälsa. Företaget har sitt kontor i centrala Stockholm. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen. DIN ROLL I rollen som Customer Support kommer du att bli en viktig del av ett växande och dynamiskt team där kundupplevelsen står i centrum. Du kommer att arbeta med att ge förstklassig service och support till både befintliga och potentiella kunder, och därmed spela en avgörande roll i att stärka företagets relationer och varumärke. Dina ansvarsområden innefattar bland annat: Ansvara för kundkommunikationskanaler såsom telefon, e-post, chatt och sociala medier Ge snabb och exceptionell kundservice till både befintliga och potentiella kunder Skapa en förstklassig kundupplevelse och proaktivt lösa problem innan de uppstår Felsöka och hantera kundärenden med målet att säkerställa kundnöjdhet Vara en intern ambassadör för kunden genom att dela kundfeedback och insikter med olika team i företaget VEM ÄR DU? Den här rollen är perfekt för dig som trivs med utmaningar och har en lösningsorienterad inställning. Andra beskriver dig som en nyfiken och engagerad person med en naturlig förmåga att sätta dig in i andras behov. Du har en hög grad av empati, vilket gör att du förstår och bemöter människor på ett sätt som skapar förtroende och goda relationer. Vi ser att du som söker: Har en sjuksköterskelegitimation, meriterande om du har arbetat som sjuksköterska Har utmärkta skriftliga och muntliga kunskaper i svenska och engelska Har tidigare erfarenhet från en kundserviceroll Har erfarenhet av CRM-system, har du erfarenhet av Front och Zendesk är det meriterande Har möjlighet att jobba en kväll i veckan och ev. lördag vid behov ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

8 april 2025
Sista ansökan:
25 september 2025
Customer Support till företag i centrala Stockholm
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid / Deltid Ort: Stockholm Startdatum: Omgående DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vi söker nu dig som vill arbeta som Customer Support till ett företag verksamma inom hälsa. Företaget har sitt kontor i centrala Stockholm. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen. DIN ROLL I rollen som Customer Support kommer du att bli en viktig del av ett växande och dynamiskt team där kundupplevelsen står i centrum. Du kommer att arbeta med att ge förstklassig service och support till både befintliga och potentiella kunder, och därmed spela en avgörande roll i att stärka företagets relationer och varumärke. Dina ansvarsområden innefattar bland annat: Ansvara för kundkommunikationskanaler såsom telefon, e-post, chatt och sociala medier Ge snabb och exceptionell kundservice till både befintliga och potentiella kunder Skapa en förstklassig kundupplevelse och proaktivt lösa problem innan de uppstår Felsöka och hantera kundärenden med målet att säkerställa kundnöjdhet Vara en intern ambassadör för kunden genom att dela kundfeedback och insikter med olika team i företaget VEM ÄR DU? Den här rollen är perfekt för dig som trivs med utmaningar och har en lösningsorienterad inställning. Andra beskriver dig som en nyfiken och engagerad person med en naturlig förmåga att sätta dig in i andras behov. Du har en hög grad av empati, vilket gör att du förstår och bemöter människor på ett sätt som skapar förtroende och goda relationer. Vi ser att du som söker: Har utmärkta skriftliga och muntliga kunskaper i svenska och engelska Har tidigare erfarenhet från en kundserviceroll Har erfarenhet av CRM-system, har du erfarenhet av Front och Zendesk är det meriterande Har möjlighet att jobba en kväll i veckan och ev. lördag vid behov ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

8 april 2025
Sista ansökan:
25 september 2025
Customer Experience – Norsktalande
Hero AB
Kundtjänstpersonal

Är du en kommunikativ stjärna med ett öga för detaljer? Vill du vara en del av ett dynamiskt och växande företag? Då kan detta vara rollen för dig! Vi söker en Kundtjänstmedarbetare som brinner för att leverera förstklassig service och samtidigt bidra till vår kunds verksamhets framgång. Vår kund är ett etablerat bolag som erbjuder tjänster av högsta kvalitet till sina kunder. Om tjänsten Du kommer att ta emot samtal och mail från norska kunder så du behöver vara flytande i norska språket i både tal och skrift. Rollen innebär bland annat att: Ta emot inkommande samtal och mejl Ärende- och orderhantering Reklamations- och returhantering Administrera kunder och ärenden i diverse affärs- och CRMsystem Informera kunder angående t.ex. leveransförändringar Övrig administration Om dig Vi ser gärna att du arbetat med någon form av kundservice och kommunikation. Du har ett tekniskt intresse och en god förmåga att guida kunderna på ett pedagogiskt sätt. Du kommer att ha daglig kontakt med kunder så din känsla för att göra det lilla extra är mycket viktig. Du är kommunikativ och mån om samarbete. Vidare tror vi att du är lösningsorienterad och ser positivt på de utmaningar du stöter på. Du behöver även vara bekväm med engelska i tal och skrift. För att trivas i rollen bör du ha goda datakunskaper, tycka om problemlösning samt gärna ha erfarenhet av att jobba i Salesforce. Krav God telefon- och datorvana Flytande i norska både i tal och skrift Meriterande Erfarenhet av teknisk kundtjänst och administration Tillträde och omfattning Detta är ett konsultuppdrag vilket betyder att du blir anställd av Hero för uppdraget, initialt sex månader med stor chans till förlängning samt överrekrytering av kund. För frågor om tjänsten och processen vänligen kontakta Madeleine Ranström på [email protected]

8 april 2025
Sista ansökan:
25 september 2025