Gillar du att hjälpa andra? Starta din karriär inom kundservice hos Sprio!
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Sprio letar efter ambitiösa och engagerade kundservicestjärnor - hjälp oss skapa fantastiska kundupplevelser! Brinner du för att hjälpa andra människor och lösa problem? Är du i början av din karriär och söker en spännande och utvecklande arbetsplats? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig! Vi söker dig som: Gillar att hjälpa andra, är serviceinriktad och alltid har ett positivt bemötande. Pratar obehindrad svenska och har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift Har en fullständig gymnasieexamen Kan arbeta heltid Trivs i en föränderlig miljö och är duktig på problemlösning Arbetsuppgifter: Besvara kundfrågor och ge support via telefon, chatt och mejl Arbeta proaktivt för att lösa kundärenden och förbättra kundupplevelsen Samarbeta med olika avdelningar för att skapa smidiga lösningar Hjälpa kunder med allt från beställningar till tekniska frågor Vad vi erbjuds dig: Ett stöttande team och en dynamisk arbetsmiljö Fräscha och nyrenoverade kontorslokaler En fullt betald utbildning i början av anställningen Lön och förmåner enligt kollektivavtal Utvecklingsmöjligheter och interna karriärvägar Som kundtjänstmedarbetare är det viktigt att du trivs med utmaningar, är duktig på att kommunicera och har en god samarbetsförmåga. Tjänsterna är på 80-100 % och arbetstiderna varierar, vilket innebär att du kan arbeta både under kontorstid, kvällar och helger. Är du vår nästa stjärna? Ansök redan idag och bli en del av Sprio!

11 februari 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Customer Care Hero - Norska
Nordic Nest AB
Kundtjänstpersonal

Det flesta företag skulle skriva under på att kundnöjdheten är viktig, och något som man aktivt strävar efter. Men hos oss på Nordic Nest Group är det mer än så. Vi vill inte bara ha nöjda kunder, vi vill skapa ett värde långt bortom själva köpet. Vår allra första grundsten är att vi ska skapa världens bästa kundupplevelse, och det gör vi genom att vi faktiskt bryr oss om våra kunder, på riktigt. För att säkerställa att vi kan leverera kundservice i världsklass stärker vi upp med fler norsktalande hjältar till vårt kundserviceteam! Vad innebär rollen som kundservicemedarbetare på Nordic Nest Group? I team Customer Care kommer du tillhöra ett glatt, internationellt gäng med kollegor från flera olika länder med en fantastisk gemenskap och sammanhållning. Vi är engagerade, älskar utmaningar och det bästa vi vet är att jobba tillsammans! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att: Hjälpa och ta hand om våra kunder via telefon, mejl och chatt Leverera förstklassig service med omtanke och lösningsorientering Skapa en kundnöjdhet i världsklass i varje arbetsmoment Arbeta mot uppsatta mål Utöver ovanstående kommer du dessutom ha möjligheten att försöka vinna förstaplatsen i någon av de populära pingis-turneringarna som pågår under rasterna samt att rasta kroppen med ett härligt gympass i vårt gym efter jobbet. Vem tror vi att du är? Vi värdesätter personliga egenskaper och söker dig som har en passion för kundservice och förstår att de små detaljerna kan göra den stora skillnaden. Du är lyhörd, kommunikativ och brinner för att hjälpa andra. Det är viktigt att du trivs i en tempostark och energifylld miljö med snabba förändringar. För att lyckas i rollen behöver du vara strukturerad och noggrann i ditt arbete, ha förmåga att ta eget ansvar och drivas av att tillsammans med teamet jobba mot mål. För denna rollen söker vi kollegor som är flytande i tal och skrift i norska samt engelska,. Teamkänsla och engagemang är en viktig del av vår kultur. Det är därför viktigt att du trivs med att vara del av ett engagerat team och att bidra till teamkänsla för att vi tillsammans ska kunna nå våra uppsatta mål. Så, är du redo att bli en del av teamet? Vi erbjuder ett vikariat på deltid med start 2025-05-01 och som sträcker sig fram till 2025-12-31. Våra arbetstider är förlagda till vardagar och kontorstider och vi arbetar tillsammans på vårt härliga kontor i Kalmar. Vi jobbar ständigt för att skapa världens bästa kundupplevelse och med det kommer vi utöka arbetstiderna till kväll och/eller helg vid behov. Vi tror att talang och personliga egenskaper säger mer om din prestation än dokumenterad erfarenhet. Därför använder vi personlighetstester i det tidiga skedet av rekryteringsprocessen. För tjänsten genomför vi även arbetsprover i syfte att testa skriftlig kommunikationsförmåga. Låter detta som rätt tjänst för dig? Skicka in din ansökan redan idag - vi arbetar med ett löpande urval så tjänsten kan komma att tillsättas innan annonsens slutdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till Oscar Gorton, Department Lead Nordics, på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

11 februari 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Bokningsmedarbetare utrikes
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Är du en serviceinriktad och strukturerad person som trivs i en dynamisk arbetsmiljö? DB Schenker i Borlänge söker en engagerad medarbetare till utrikes bokning – en spännande möjlighet att bli en del av ett globalt företag! Sök idag och ta nästa steg i din karriär! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag som varar i 4 månader, mellan maj och augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Schenker. Det finns även möjlighet att börja uppdraget på 50% i april om du har annan huvudsaklig sysselsättning. Om företaget DB Schenker i Sverige, som ingår i en global koncern, arbetar med att leverera logistiktjänster världen över. De erbjuder allt från landtransporter, internationella sjö- och flygfrakter och konsulttjänster till att leverera lager- och logistiklösningar. Efter nästan 100 års verksamhet är de marknadsledande på den svenska marknaden. Som medarbetare blir du en del av ett globalt logistiknätverk med över 72 000 kollegor över hela världen, varav ca 4 000 på ett 50-tal orter i Sverige. För DB Schenker är medarbetaren den viktigaste framgångsfaktorn. De erbjuder personlig och yrkesmässig utveckling i ett multinationellt företag och arbetar aktivt med hälsa och gemenskap för en lustfylld arbetsmiljö. DB Schenker andas familjär stämning och de tror att det är den enskilda individens glädje och engagemang som gör skillnad! Arbetsuppgifter I denna roll ansvarar du för bokning av utrikestransporter. Arbetet sker främst via mejl, med viss telefonkontakt. Du hanterar bokningar genom att registrera och bekräfta dem i företagets system och administrativa lösningar, samtidigt som du säkerställer att allt sköts korrekt och effektivt. En viktig del av arbetet är att besvara kunders frågor om leveranstider och transportrelaterade ärenden. Du har också regelbunden kontakt med kollegor internt för att samordna och optimera bokningsflödet. Den här tjänsten passar dig som trivs med administrativt arbete, har ett skarpt öga för detaljer och vill bidra till en smidig och strukturerad transportprocess. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • God datavana • Goda kunskaper i svenska såväl engelska, både i tal och skrift • Serviceerfarenhet • Meriterande med erfarenhet av liknande roll/intresse inom logistikbranschen För att trivas i rollen är du en engagerad och lösningsorienterad person som brinner för att hjälpa andra. Du trivs i ett arbete med varierande tempo och strävar alltid efter att leverera bästa möjliga service med kunden i fokus. Du tar gärna egna initiativ, har ett intresse för problemlösning och har lätt för att samarbeta med andra. Som person är du tillmötesgående, flexibel och trivs med att hantera flera uppgifter samtidigt. Övrig information Start: April på 50% eller maj på 100% Plats: Borlänge Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2024-02-28.

10 februari 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Ordermottagare/ Teknisk support
Karisma Rekrytering AB
Kundtjänstpersonal

SPEKUMA KULLAGER är ett familjeföretag som grundades 1950. Vi har just nu 5 anställda vill utöka till 6. Vi importerar kullager och andra maskinvaror från Europa/Asien och säljer till svensk industri. Vi har egna agenturer och vårt motto är personlig service på hög nivå. Företaget finns i Saltsjö-Boo/Nacka. Vill Du veta mer om oss, se vår hemsida www.spekuma.se Företaget expanderar och vi söker nu en: Ordermottagare/ Teknisk support Vi söker dig som är mekaniskt intresserad och gärna om du har någon utbildning eller praktisk erfarenhet inom något tekniskt område och även att du har ett gott sinne för matematik och god ordning. Arbetsuppgifter Tjänsten är en blandning av ordermottagning, teknisk support och innesälj. Ordermottagning Kundkontakter sker framförallt via telefon och e-mail, men även försäljning över disk i vår butik. Som ordermottagare tar man emot beställningar, räknar på offerter från länder med olika valutor och tullsatser. Man har kontakt med leverantörer på engelska och hjälper kunder med tekniska problemlösningar. Vi begär inte att du kan allt detta från början, men att du har intresse för att lära och utvecklas! Lager Arbetsuppgifterna när det gäller lagret innefattar framplockning och packning, bokning av transporter och att ta emot och lämna ut gods. Här packar vi klimatsmart och korrekta varor, så noggrannhet är ett krav. Din person, erfarenhet Vi söker dig som har någon form av tekniskt kunnighet/förståelse där utbildning eller yrkeserfarenhet inom mekanik/teknik är meriterande. Du är prestigelös och kan tänka utanför boxen. Det är önskvärt att du har avslutat teknisk linje på gymnasienivå eller att du har uppnått liknande kunskap och erfarenhet på annat sätt. Dessutom behöver du ha ett bra siffersinne för att steg för steg kunna lära dig att göra offerter och andra intressanta beräkningar. Vi jobbar som ett team och vi uppskattar att du tar egna initiativ, är lösningsorienterad och ”hoppar in i matchen” där det behövs! Arbetsuppgifterna kräver att du har goda kunskaper i det svenska och engelska språket i både tal och skrift samt körkort för bil. För rätt person finns goda framtidsmöjligheter inom företaget. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Karisma Rekrytering AB. Kontaktperson på Karisma är Kurt Ståhl som du når på telefon 0739-465 805. Vi kommer att göra intervjuer fortlöpande så skicka in din ansökan snarast möjligt. Ansökan gör du enkelt direkt på hemsidan www.karisma.se dock senast den 20 mars.

8 februari 2025
Sista ansökan:
28 juli 2025
Supportagent
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Har du god erfarenhet av service och drivs av att arbeta efter mål? Är du dessutom tekniskt intresserad? Hos FDT System får du möjligheten! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering, vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos FDT System. Om företaget FDT är en helhetsleverantör av affärs- och butiksdatasystem till företag, butikskedjor och fristående butiker. De utvecklar programvaran själv och har idag ca 1500 kunder i Sverige, Norge och Finland. Sedan april 2019 är FDT en oberoende affärsenhet inom TSS, Total Specific Solutions, med huvudkontor i Nederländerna. De finns i Luleå och Kalmar och har idag 33 anställda. Deras kunder är allt från enskilda butiker till större kedjor med hundratals anslutna butiker. Arbetsuppgifter Som supportmedarbetare har du en central roll i att ge programsupport för företagets produkter samt att felsöka programvara och kringutrustning. Du hanterar inkommande samtal från företagskunder, besvarar deras frågor och guidar dem till rätt lösningar. Genom att lyssna på kundens behov och informera om företagets tjänster strävar du efter att erbjuda den bästa möjliga supporten. Utöver supportarbetet har du även vissa uppgifter inom företagsekonomi. Ditt fokus ligger alltid på att leverera hög service och uppnå god kundnöjdhet. Du arbetar målinriktat och har en kontinuerlig dialog med din chef för att få det stöd och de utmaningar som hjälper dig att utvecklas. För att du ska känna dig trygg i din roll inleds anställningen med en omfattande introduktionsutbildning, där både praktiska och teoretiska moment ger dig en stabil grund och möjligheten att successivt ta mer ansvar. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår: • Hjälpa kunder och uppnå hög kundnöjdhet • Lösa tekniska problem kopplat till FDT systems produkter Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom IT, teknik eller ekonomi • God erfarenhet av serviceyrket, gärna från butik och användning av kassasystem • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Goda ledaregenskaper • Erfarenhet av företagssupport är meriterande För att trivas i den här rollen bör du ha en fallenhet för service och uppskatta att få hjälpa människor. Vidare tror vi att du har en positiv inställning och kan bemöta kunderna empatiskt och lösningsorienterad. Du är lugn och pedagogisk för att systematiskt kunna lösa ett problem och uppnå god kundnöjdhet. Vidare trivs du i en roll där du får ta ansvar och arbeta självständigt. Du gillar utmaningen i att arbeta i en föränderlig miljö och uppskattar att samarbeta med dina kollegor. Övrig information Start: Omgående Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-21.

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Servicerådgivare till Torvalla Bil Albyberg
Torvalla Bil Haninge AB
Kundtjänstpersonal

Drivs du av att ge service i världsklass och vill ha ett varierande arbete där du får jobba tillsammans med kunniga och härliga kollegor? Till vår anläggning i Albyberg söker vi nu en servicerådgivare som drivs av arbete där kunden och service är i fokus. Är du vår nya kollega? Sök till oss redan idag! Rollen Som servicerådgivare hjälper du våra kunder från start till mål, från att de lämnar in sin bil i verkstaden till att dem hämtar ut den. Du tar emot och lämnar ut bilar samt ansvarar för daglig kundkontakt som sker över disk, telefon & våra digitala kanaler. Med rätt frågor till kund hjälper du till att planera och boka in arbeten hos vår verkstad. Arbetet är till viss del administrativt genom sammanställning och fakturering av färdiga arbeten samt sammanställning av arbetsordrar. Rollen innebär ett självständigt arbete men med nära samarbete i teamet samt nära kontakt med andra kollegor inom eftermarknad. Tillsammans säkerställer ni en positiv helhetsupplevelse för våra kunder. Din placering är på vår anläggning i Albyberg och du rapporterar till Servicechef. Tjänsten är på heltid med arbetstider måndag-fredag enligt schema, 40 timmars arbetsvecka. Detta är en tillsvidareanställning, vi tillämpar 6 månader provanställning. Du som söker till oss Vi söker en ny glad och positiv stjärna till vårt team som drivs av att ge förstklassig service till våra kunder. Som person är du lösningsorienterad och hanterar enkelt olika typer av arbetssituationer. Du trivs med att ha flera bollar i luften samtidigt och med ett systematiskt arbetssätt levererar du det vi kommit överens om till kund. Du har lätt för att skapa goda relationer och samarbetar väl med dina kollegor. Grundläggande krav Tidigare erfarenhet av arbete inom service Datorvana Flytande svenska och goda kunskaper i engelska både tal och skrift B-körkort (Manuell) Grundläggande fordonskunskap eller erfarenhet av liknande roll ses som meriterande Minst ett års erfarenhet inom bilbranschen i samma yrkesroll ses som meriterande Tidigare arbete inom WinAssist ses som meriterande Vad vi erbjuder Vi erbjuder dig en viktig, social och varierad roll i ett stabilt familjeföretag där vi behandlar alla lika. Du kommer att arbeta både självständigt och i grupp där vi hjälper varandra för att tillsammans skapa goda resultat med nöjda kunder i fokus. Den familjära känslan genomsyrar vår kultur tillsammans med vår värdegrund som grundpelaren. För oss är det viktigt att alla som jobbar hos Torvalla bil mår bra, därför erbjuder vi friskvårdsbidrag men även andra förmåner som rikskort och förmånliga rabatter. Du ges utrymme att växa tillsammans med oss genom utbildning, stöttning och samarbeten för att kunna växa i rollen och få mer kunskap. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan! Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. För frågor om tjänsten vänligen kontakta Fredrik Videll, servicechef, på [email protected]. Observera att ansökan sker via vår hemsida, vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via mail.

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Kundtjänsttalanger sökes – intresseanmälan inför kommande behov
Xzakt Kundrelation AB
Kundtjänstpersonal

På Xzakt Kundrelation är vi stolta över att vara kundens första och sista kontaktpunkt. Känner du till varumärken som Instabee, Åhlens, Skistar, Nextory, NetOnNet, Hallon och ICANIWILL? Vi levererar enastående kundsupport till bland annat dessa och många fler uppdragsgivare inom flera spännande branscher såsom e-handel, resor, telekom, el och energi. Hos oss får du inte bara en jobbroll, utan en möjlighet att utvecklas och göra skillnad varje dag. Vi finns till i Centrala Gävle sedan år 2008 med mer än 300 teamarbetare, och vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team! Du kan se fram emot; En inspirerande arbetsmiljö där du som kundservicehandläggare är hjärtat i vår kundsupport. Vi har motiverande tävlingar och en bonusmodell som belönar din prestation. Betald utbildning och omfattande utvecklingsmöjligheter för att du ska kunna bli expert inom kundservice. En härlig gemenskap där vi uppmuntrar och stöttar varandra. Spännande gemensamma aktiviteter såsom padelkvällar, julfest och after works för att stärka teamandan. Vi söker dig som; Älskar att arbeta med människor och brinner för service. Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Har en positiv inställning och är redo att ge det där lilla extra för våra kunder. Meriterande är om du: Har tidigare erfarenhet av serviceyrken eller kundkontakt. Är van vid att arbeta mot uppsatta mål och är problemlösningsorienterad. Anställningsstart: Löpande samt inför våren 2025 Timlön: 122,65kr under 24 år, 142,19 kr/h över 24 år. (Enligt kollektivavtal) Vi erbjuder en provanställning på 80% med möjlighet till utökning upp till 100%, och varierande arbetstider mellan 06.30 och 22, inklusive dagar, kvällar och helger. Vi strävar efter att anpassa arbetsscheman efter specifika önskemål. Ansökan: Vi tror på din personlighet och potential. Hos oss är CV frivilligt. Istället ser vi fram emot att lära känna dig genom våra urvalsfrågor där du får chansen att visa ditt bästa jag. Intresserad? Skicka in din ansökan redan idag för att vara med på denna spännande resa tillsammans med oss på Xzakt!

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Kundkommunikatör sommarjobb
AB Svenska Spel
Kundtjänstpersonal

Är du en serviceinriktad och nyfiken person som gillar att jobba tillsammans med andra? Då kanske du är den vi söker! Vi erbjuder ett roligt och utvecklande sommarjobb i våra team på Kund- och Partnerservice i Visby, med goda möjligheter till förlängning. Vad kommer du att göra? Utan våra kunder, inget Svenska Spel!Därför är det förstås superviktigt att relationen och kommunikationen med våra kunder är på topp.Som Kundkommunikatör är du med och levererar service i världsklasstill våra kunder och partnersgenom bland annattelefon, chatt, mail ochsociala medier. Det kan handla om allt från att hjälpa kunder att förstå hur man spelar på någon av våra produkter, hur man skapar ett spelkonto eller hur man tar enspelpaus och uttag av vinst, till att hjälpa våra partners med terminal- och lotthantering och felsökning av fysiskutrustning. Ibland dyker det såklart upp lite extra kluriga ärenden och då är det vanligt att vi är flera kollegor som hjälps åt att lösa det. Det kan också hända att det uppstår driftproblem och då gäller det att snabbt ta till sig information om vad som hänt så att vi kan möta och informera kunderna när de hör av sig. Nu är du förstås lite extra nyfiken på hur det är att jobba hos oss! Som tur är kan du läsa ett flertal intervjuer med Svenska Spelarehär. Är du den som kommer att göra det? För att du ska trivas och klara av rollen är du en person som älskar att ge service och du delar gärna med dig av spännande idéer på hur vi löpande kan bli ännu bättre på att möta våra kunder. Du är en person som gillar att skapa och bygga relationer och trivs bäst med att jobba tillsammans med andra. Du har minst ett års erfarenhet av arbete inom kundservice eller kundmöten och minsten gymnasial utbildning. Mycket av vårt arbete sker såklart med hjälp av datorn och därför är det viktigt att du har god datorvana, du ska även ha goda kunskaper i svenska och engelska, båda i tal och skrift samt erfarenhet av sociala medier. Vi är Svenska Spel Vi är modiga, nyfikna och vi strävar efter enkelhet i allt vi gör. Vi vill att spel ska vara till glädje för alla – för våra medarbetare, kunder och gäster, för idrotten och för samhället i stort. Vi sponsrar idrottsrörelsen på alla nivåer, förebygger spelproblem och låter vinsten gå tillbaka till samhället. Ansökan och kontaktuppgifter Tjänsten innebär ett sommarvikariat med stor möjlighet till förlängning. Vi vill att du börjar senast vecka 24 men gärna tidigare om du har möjlighet. Psst! Vi tar endast emot ansökningar via den här annonsen. Vihanterar alltså inte ansökningar och dokumentvia mail, men självklart svarar vi gärna på frågor den vägen. Kontaktuppgifter hittar du längre ner. När du har skickat in din ansökan kommer du att få ett mail med en instruktionfrån vår leverantör Alva Labssom innehåller ett personlighetstest. Har du frågor om rollen kan du ta kontakt med våra ansvariga chefer,Therese Liljebä[email protected] Fredrik [email protected]. Har du frågor om rekryteringsprocessen kan du ta kontakt med Team TA på [email protected]

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Part-time Dutch speaking student to GANT
A Hub AB
Kundtjänstpersonal

Are you a student looking for a part-time job during your studies? Do you speak fluent Dutch? ABOUT THE COMPANY GANT is the future of American Sportswear and has been a pioneer of preppy style since 1949. Founded by the Gantmacher family in the college town of New Haven, Connecticut, GANT revolutionized the way the world dresses by creating American Sportswear icons. Today we continue to challenge convention and make clothes for the courageous, the curious and the creative - a community of people who believe you should never stop learning. GANT enjoys a global presence in over 70 markets, with 600 stores, 4,000 selected retailers and with a team of 1500 employees globally. We strive to become employer of choice within premium lifestyle and are always looking for new passionate people to join their team. ABOUT THE ROLE As a Customer Service Agent for the Central European markets you will support customers mainly over phone and email. You will help GANTS customers before, during and after a purchase, Monday-Friday 10-18. You will be the first personal contact point to the brand. Prior to the shifts, you will receive a 2 weeks onboarding, which will take place during the usual office hours Monday-Friday 9-17. RESPONSIBILITIES Support customers with queries in relation to orders, products, stores or loyalty program, to name a few, within the tonality guidelines, which is done primarily via Service Cloud. Report any issues to the E-Commerce teams and the Customer Service Manager Handover cases and issues handled to the inhouse team WHO ARE YOU? To be successful in this role we believe that you speak the Dutch language fluently. Any additional languages are of benefit. It is an advantage if you have previous experience in customer service or working in digital platforms. But most importantly we believe that you are: • A solution-oriented fast learner who can handle digital platforms • Service minded and friendly • Communicative and not afraid to ask for help Does this sound like something for you? We look forward to your application. OTHER INFORMATION: Start: As per agreement Location: Stockholm, Hybrid solution Employment form: This is a part-time consultancy position where you will be hired as a consultant through A-hub. For questions regarding the position please contact Julia Nilsson at [email protected]

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Customer Service Agent Dutch speaking to GANT
A Hub AB
Kundtjänstpersonal

Are you a looking for a full-time job in customer service? Do you speak fluent Dutch? ABOUT THE COMPANY GANT is the future of American Sportswear and has been a pioneer of preppy style since 1949. Founded by the Gantmacher family in the college town of New Haven, Connecticut, GANT revolutionized the way the world dresses by creating American Sportswear icons. Today we continue to challenge convention and make clothes for the courageous, the curious and the creative - a community of people who believe you should never stop learning. GANT enjoys a global presence in over 70 markets, with 600 stores, 4,000 selected retailers and with a team of 1500 employees globally. We strive to become employer of choice within premium lifestyle and are always looking for new passionate people to join their team. ABOUT THE ROLE As a Customer Service Agent for the Central European markets you will support customers mainly over phone and email. You will help GANTS customers before, during and after a purchase, Monday-Friday 10-18. You will be the first personal contact point to the brand. Prior to the shifts, you will receive a 2 weeks onboarding, which will take place during the usual office hours Monday-Friday 9-17. RESPONSIBILITIES Support customers with queries in relation to orders, products, stores or loyalty program, to name a few, within the tonality guidelines, which is done primarily via Service Cloud. Report any issues to the E-Commerce teams and the Customer Service Manager Handover cases and issues handled to the inhouse team WHO ARE YOU? To be successful in this role we believe that you speak the Dutch language fluently. Any additional languages, such as German, Swedish or English is also mandatory. It is an advantage if you have previous experience in customer service or working in digital platforms. But most importantly we believe that you are: • A solution-oriented fast learner who can handle digital platforms • Service minded and friendly • Communicative and not afraid to ask for help Does this sound like something for you? We look forward to your application. OTHER INFORMATION: Start: As per agreement Location: Stockholm, Hybrid solution Employment form: This is a part-time consultancy position where you will be hired as a consultant through A-hub. For questions regarding the position please contact Julia Nilsson at [email protected]

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025