Platschef med VA-kompetens

Vi söker nu en Platschef till vår kund som utför Mark och anläggningsentreprenader i Mellansverige. Vi söker dig som tycker om ordning och reda, som uppskattar snabba beslutsvägar och som besitter stor kompetens inom VA-området. Här kommer du till ett litet företag som är en trygg arbetsgivare med god ekonomiska förutsättningar. Som platschef kommer du ha en central roll och ansvara för ett projekt åt gången. Ditt ansvar är att planera och leda produktionen i produktionstekniska frågor, tidsplan, ekonomi, personal och underentreprenörer. Du kommer vara navet i kommunikationen med leverantörer, beställare och alla i produktionen. Från anbudsprocess till slutbesiktning - du är med i varje steg. Krav: 5 års erfarenhet av VA/gata som Platschef eller Arbetsledare. VA-kompetens. Bas-U. Erfarenhet av offentlig upphandling mot kommuner. Viss kunskap om entreprenadjuridik. B-körkort. Meriterande: Nivå 3 utmärkningsansvarig. KMA-erfarenhet. Idag finns projekten i Eskilstuna, Enköping, Uppsala och Stockholm - så vi söker dig som inte har något emot att röra på dig. Du ska vara drivande i din roll, lösningsorienterad och inte ha problem med att ta plats. Du har en god förmåga att argumentera för din sak och är rak och tydlig. Du erbjuds en bra lön med möjlighet till bonus! Är du den vi söker? – Skicka din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. Sök tjänsten via länken och kontakta ansvariga rekryterare Sanna Vestin på 073-506 68 39 vid frågor. Detta är en rekrytering och du blir direkt anställd av vår kund.

12 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Platschef med VA-kompetens

Vi söker nu en Platschef till vår kund som utför Mark och anläggningsentreprenader i Mellansverige. Vi söker dig som tycker om ordning och reda, som uppskattar snabba beslutsvägar och som besitter stor kompetens inom VA-området. Här kommer du till ett litet företag som är en trygg arbetsgivare med god ekonomiska förutsättningar. Som platschef kommer du ha en central roll och ansvara för ett projekt åt gången. Ditt ansvar är att planera och leda produktionen i produktionstekniska frågor, tidsplan, ekonomi, personal och underentreprenörer. Du kommer vara navet i kommunikationen med leverantörer, beställare och alla i produktionen. Från anbudsprocess till slutbesiktning - du är med i varje steg. Krav: 5 års erfarenhet av VA/gata som Platschef eller Arbetsledare. VA-kompetens. Bas-U. Erfarenhet av offentlig upphandling mot kommuner. Viss kunskap om entreprenadjuridik. B-körkort. Meriterande: Nivå 3 utmärkningsansvarig. KMA-erfarenhet. Idag finns projekten i Eskilstuna, Enköping, Uppsala och Stockholm - så vi söker dig som inte har något emot att röra på dig. Du ska vara drivande i din roll, lösningsorienterad och inte ha problem med att ta plats. Du har en god förmåga att argumentera för din sak och är rak och tydlig. Du erbjuds en bra lön med möjlighet till bonus! Är du den vi söker? – Skicka din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. Sök tjänsten via länken och kontakta ansvariga rekryterare Sanna Vestin på 073-506 68 39 vid frågor. Detta är en rekrytering och du blir direkt anställd av vår kund.

12 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Platschef med VA-kompetens

Vi söker nu en Platschef till vår kund som utför Mark och anläggningsentreprenader i Mellansverige. Vi söker dig som tycker om ordning och reda, som uppskattar snabba beslutsvägar och som besitter stor kompetens inom VA-området. Här kommer du till ett litet företag som är en trygg arbetsgivare med god ekonomiska förutsättningar. Som platschef kommer du ha en central roll och ansvara för ett projekt åt gången. Ditt ansvar är att planera och leda produktionen i produktionstekniska frågor, tidsplan, ekonomi, personal och underentreprenörer. Du kommer vara navet i kommunikationen med leverantörer, beställare och alla i produktionen. Från anbudsprocess till slutbesiktning - du är med i varje steg. Krav: 5 års erfarenhet av VA/gata som Platschef eller Arbetsledare. VA-kompetens. Bas-U. Erfarenhet av offentlig upphandling mot kommuner. Viss kunskap om entreprenadjuridik. B-körkort. Meriterande: Nivå 3 utmärkningsansvarig. KMA-erfarenhet. Idag finns projekten i Eskilstuna, Enköping, Uppsala och Stockholm - så vi söker dig som inte har något emot att röra på dig. Du ska vara drivande i din roll, lösningsorienterad och inte ha problem med att ta plats. Du har en god förmåga att argumentera för din sak och är rak och tydlig. Du erbjuds en bra lön med möjlighet till bonus! Är du den vi söker? – Skicka din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. Sök tjänsten via länken och kontakta ansvariga rekryterare Sanna Vestin på 073-506 68 39 vid frågor. Detta är en rekrytering och du blir direkt anställd av vår kund.

12 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Platschef med VA-erfarenhet

Vi söker nu en Platschef till vår kund som utför Mark och anläggningsentreprenader i Mellansverige. Vi söker dig som tycker om ordning och reda, som uppskattar snabba beslutsvägar och som besitter stor kompetens inom VA-området. Här kommer du till ett litet företag som är en trygg arbetsgivare med god ekonomiska förutsättningar. Som platschef kommer du ha en central roll och ansvara för ett projekt åt gången. Ditt ansvar är att planera och leda produktionen i produktionstekniska frågor, tidsplan, ekonomi, personal och underentreprenörer. Du kommer vara navet i kommunikationen med leverantörer, beställare och alla i produktionen. Från anbudsprocess till slutbesiktning - du är med i varje steg. Krav: 5 års erfarenhet av VA/gata som Platschef eller Arbetsledare. VA-kompetens. Bas-U. Erfarenhet av offentlig upphandling mot kommuner. Viss kunskap om entreprenadjuridik. B-körkort.   Meriterande: Nivå 3 utmärkningsansvarig KMA-erfarenhet.   Idag finns projekten i Eskilstuna, Enköping, Uppsala och Stockholm - så vi söker dig som inte har något emot att röra på dig. Du ska vara drivande i din roll, lösningsorienterad och inte ha problem med att ta plats. Du har en god förmåga att argumentera för din sak och är rak och tydlig. Du erbjuds en bra lön med möjlighet till bonus!   Är du den vi söker? – Skicka din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. Sök tjänsten via länken och kontakta ansvariga rekryterare Sanna Vestin på 073-506 68 39 vid frågor.  Detta är en rekrytering och du blir direkt anställd av vår kund.  Genom att skicka in dina handlingar till oss på Prowork – så godkänner du vår Integritetspolicy som finns att läsa på www.prowork.se

12 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Platsansvarig Victory Hotel

Platsansvarig Victory Hotel och Konferens Om Victory Hotel & Konferens Victory Hotel är ett personligt och exklusivt hotell med en fin konferensavdelning beläget mitt i Gamla Stan i Stockholm. Innanför våra dörrar finns en härlig mix av engagerad personal, fantastiska restauranger och barer, konferenslokaler och hotellrum som inte liknar något annat ställe i världen! Victory Hotel består av 45 rum och fyra lägenheter, en separat konferensavdelning med åtta inspirerande möteslokaler, och i byggnaden finns även några av Stockholms mest spännande restauranger. Du har kanske redan ätit på eller hört talas om Restaurang Leijontornet, njutit av en stund i vår bar Tweed eller besökt vår sommarrestaurang Vingården som finns i vår lummiga innergård. I huset arbetar cirka 60 anställda på skiftande positioner och tider under dygnet, alla med samma mål och entusiasm: att ge våra gäster en exemplarisk service och vår odelade uppmärksamhet. Om Rollen Som Platsansvarig på Victory Hotel har du ett nära samarbete med hotellchefen/ägaren och spelar en central roll i drift av såväl hotell som konferensavdelning. Du är en hands-on ledare som inte drar dig för att själv aktivt ingripa där behov uppstår. Med ditt prestigelösa och teamorienterade förhållningssätt bidrar du starkt till en positiv arbetsatmosfär. Din uppgift är att verka som en katalysator för verksamheten och dess team, riktad mot gemensamt uppsatta mål. Dessa inkluderar ökad medarbetar- och gästnöjdhet, förstärkt försäljning och förbättrad lönsamhet, samt ständig utveckling av våra tjänster och faciliteter som förstärker vår produkt, vårt värdskap och de upplevelser vi erbjuder. I din roll jobbar du nära hotellchefen/ägaren för att uppnå dessa mål dagligen. Genom samarbete med ansvariga på de övriga hotellen och restaurangerna i vår koncern, strävar du efter att hitta synergier som främjar kunskapsutbyte, effektivitet och förbättrade gästupplevelser. Dessutom får du stöd från ekonomi- och bokningsavdelningarna. Huvudsakliga Arbetsuppgifter som Platsansvarig: · Ledarskap: Guida och motivera dina närmaste medarbetare att främja en kultur kännetecknad av förtroende, tydlighet och strävan efter att alltid ha gästen i fokus. · Organisation: Planera och strukturera verksamheten med smart schemaplanering för ett effektivt och sömlöst resursutnyttjande. · Kompetenssäkring: Garantera att teamet har nödvändig kompetens genom utbildning och/eller rekrytering. · Lönsamhet: Övervaka att bemanning och inköp är i linje med företagets försäljningskapacitet och att ni kontinuerligt arbetar mot att uppnå de budgeterade målen. · Utveckling: Initiera och stötta förbättringsprocesser som rör både den fysiska miljön och verksamhetens processer. · Administration: Sköta den dagliga driften inklusive som godkännande av fakturor, och ekonomisk rapportering, samt upprätthålla ordning och reda i anställningskontrakt, arbetsbeskrivningar och övrig administrativ dokumentation. · Varumärkesvård: Se till att hotellets verksamhet konsekvent återspeglar och förstärker varumärkets image och att all kommunikation, muntlig såväl som skriftlig, är i enighet med vår tonalitet och värdskap. Om Dig Vi ser dig som en ödmjuk men tydlig ledare inom branschen, en person med starka referenser och en vilja att vara en del av vår gemenskap där alla arbetar mot gemensamma mål. För dig är ett tydligt och icke-prestigefyllt ledarskap viktigt, och du välkomnar varierande arbetsuppgifter, redo att ta i där det behövs. Du har en beprövad förmåga att engagera och vinna medarbetarnas förtroende. Du är skicklig på driftsekonomi och besitter de strategier som krävs för att uppnå målen. Vi tror att du har följande kvaliteter: · Du är en kommunikativ och lyhörd ledare som identifierar möjligheter och säkerställer genomförande. · Du har en bakgrund inom besöksnäringen och erfarenhet av en ledande befattning inom hotell, konferens eller restaurang. · Du har erfarenhet av framgångsrikt affärsutvecklingsarbete utifrån marknadens behov. · Du kan hotelldrift och du har dokumenterat goda resultat från såväl privat-som företagssegmenet. · Du är affärsorienterad · Du har kompetens inom ekonomistyrning och rapportering. · Du har god kännedom gällande kollektivavtal och arbetsrättslig lagstiftning. · Du har erfarenhet av värdegrundsarbete för hållbar utveckling. Meriterande är erfarenhet av ledningssystem inom miljö, Green Key och/eller Svanen. · Du behärskar Office 365 obehindrat. · Du är van att arbeta med olika affärssystem-/CRM-system. · Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal, som skrift. Om Vårt Erbjudande Vi bjuder in dig till en levande och dynamisk arbetsplats i Gamla Stan. Vi ser till att du som medarbetare ges samma möjligheter till inspiration och kunskap som våra gäster, och erbjuder förmånliga rabatter på våra restauranger och hotell. Du kommer också att vara en del av en arbetsmiljö där du kan ta del av de senaste insikterna och trenderna inom hotell- och restaurangbranschen. Andra förmåner väntar, men framför allt får du chansen att arbeta i ett familjärt team där du har verklig möjlighet att påverka både din personliga utveckling och företagets framtida riktning. Vi ser fram emot din ansökan!

12 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Platschef

Vi på Peab Drift & Underhåll behöver stärka upp vårt team i Ljungby med en erfaren och driven platschef. Vill du bygga ett hållbart samhälle med oss och få möjlighet att utvecklas själv som ledare och medarbetare? Då är du välkommen att söka tjänsten.    Om tjänsten Som platschef på Peab har du en central roll i våra projekt och är den som har det övergripande ansvaret för projektets utförande. Du medverkar ofta redan från kalkylskedet, vidare in i produktion och har såväl personalansvar som arbetsmiljöansvar. Du har ekonomiskt ansvar i projektet samt ytterst ansvar över kontakt med kunder och leverantörer. Du har alltid stöttning av duktiga entreprenadingenjörer, administratörer, arbetsledare och skickliga yrkesarbetare. Som Platschef är det du som leder projektet och dina medarbetare för att nå att skapa säkra och trivsamma utemiljöer.    Kravprofil Du har utbildning inom relevant område och/eller några års erfarenhet som platschef inom branschen. Du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Erfarenhet från anläggning eller drift- och underhåll av vägar och vinterväghållning är meriterande. Du ska behärska det svenska språket i både tal och skrift, ha goda IT-kunskaper och körkort B och tillgång till bil är ett krav.   Om dig Då arbetet innebär mycket kontakt med olika aktörer har du en hög social kompetens och lätt för att samarbeta. Du inger ett professionellt intryck och har lätt för att skapa förtroende. Du har en god kommunikativ förmåga och ditt ledarskap är tydligt, närvarande och entusiasmerande.   Övrigt Beredskapskap ingår som en del i tjänsten. Vi tillämpar löpande urval så skicka gärna in din ansökan redan idag!    Kontakt Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Arbetschef Mathis Svensson E-mail: Mathis Svensson Telefon: 072-533 35 21   Vi erbjuder I Peabkoncernen blir du delaktig i det spännande arbetet att bygga framtidens hållbara samhälle. Vi engagerar oss i sociala frågor och i frågor som rör miljön för de människor som nu och i framtiden påverkas av det vi bygger och anlägger. Vi vill tillvarata all kompetens på arbetsmarknaden och eftersträvar mångfald. Det är viktigt för oss att du delar våra kärnvärden jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga eftersom de är grundläggande för det vi gör. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling. Vill du bygga ett hållbart samhälle med oss? Välkommen med din ansökan! Peab är Nordens samhällsbyggare med 14 000 medarbetare och en omsättning på 59 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.

11 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Platschef

Vi på Peab Drift & Underhåll behöver stärka upp vårt team i Ljungby med en erfaren och driven platschef. Vill du bygga ett hållbart samhälle med oss och få möjlighet att utvecklas själv som ledare och medarbetare? Då är du välkommen att söka tjänsten.    Om tjänsten Som platschef på Peab har du en central roll i våra projekt och är den som har det övergripande ansvaret för projektets utförande. Du medverkar ofta redan från kalkylskedet, vidare in i produktion och har såväl personalansvar som arbetsmiljöansvar. Du har ekonomiskt ansvar i projektet samt ytterst ansvar över kontakt med kunder och leverantörer. Du har alltid stöttning av duktiga entreprenadingenjörer, administratörer, arbetsledare och skickliga yrkesarbetare. Som Platschef är det du som leder projektet och dina medarbetare för att nå att skapa säkra och trivsamma utemiljöer.    Kravprofil Du har utbildning inom relevant område och/eller några års erfarenhet som platschef inom branschen. Du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Erfarenhet från anläggning eller drift- och underhåll av vägar och vinterväghållning är meriterande. Du ska behärska det svenska språket i både tal och skrift, ha goda IT-kunskaper och körkort B och tillgång till bil är ett krav.   Om dig Då arbetet innebär mycket kontakt med olika aktörer har du en hög social kompetens och lätt för att samarbeta. Du inger ett professionellt intryck och har lätt för att skapa förtroende. Du har en god kommunikativ förmåga och ditt ledarskap är tydligt, närvarande och entusiasmerande.   Övrigt Beredskapskap ingår som en del i tjänsten. Vi tillämpar löpande urval så skicka gärna in din ansökan redan idag!    Kontakt Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Arbetschef Mathis Svensson E-mail: [email protected] Telefon: 072-533 35 21   Vi erbjuder I Peabkoncernen blir du delaktig i det spännande arbetet att bygga framtidens hållbara samhälle. Vi engagerar oss i sociala frågor och i frågor som rör miljön för de människor som nu och i framtiden påverkas av det vi bygger och anlägger. Vi vill tillvarata all kompetens på arbetsmarknaden och eftersträvar mångfald. Det är viktigt för oss att du delar våra kärnvärden jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga eftersom de är grundläggande för det vi gör. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling. Vill du bygga ett hållbart samhälle med oss? Välkommen med din ansökan! Peab är Nordens samhällsbyggare med 14 000 medarbetare och en omsättning på 59 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.

11 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Platschef Mark Korsvägen E05

Vill du jobba internationellt men trivs bättre på hemmaplan? Har du arbetat inom mark och grundläggning? Just nu söker vi en erfaren Platschef mark till Korsvägen som vill vara med i ett av Sveriges största och mest betydelsefulla infrastrukturprojekt. Hör våra kollegor Björn och Sofia berätta om sina upplevelser som ledare på E05 Korsvägen. Låter detta som din nästa utmaning, skicka in din ansökan idag! Rollen som Platschef  Som platschef leder och fördelar du arbetsuppgifter och rapporterar till Operation managers, du ansvarar för den del av projektet som du leder och driver utifrån uppsatta mål inom projektplanering, resursanskaffning och genomförande avseende kvalitet, tid och ekonomi. Till din hjälp har du engagerade och kunniga underentreprenörer, medarbetare och specialister inom bland annat daglig arbetsledning, kalkyl, inköp och projektering, som tillsammans arbetar för att nå bästa möjliga resultat. I projektet arbetar du för produktionsplats Korsvägen som är en av fem produktionsplatser i E05 Korsvägen. På Korsvägen utförs mark- och ledningsarbeten underjord i bergtunnel som förberedelse för kommande spårläggning och betongkonstruktioner. Vi jobbar i team där din roll i laget är att engagera och motivera genom delaktighet och utveckling och på detta sätt nå de mål och deadlines som är uppsatta. Du kommer att vara en del av ett team där vi utmanar oss själva för att leverera de bästa lösningarna i en organisation med goda värderingar och en stark vilja att lyckas. Din profil • Du har flera års erfarenhet från ledande befattning inom anläggningsprojekt med fokus på mark och grundläggning. • Du upprätthåller en bra relation till kund och har förmåga att samordna egna resurser och underentreprenörer. • Du är trygg i ledarrollen och har en god förmåga att delegera och ställa krav. • Du kommunicerar obehindrat på såväl svenska som engelska. • Du har goda kunskaper i entreprenadjuridik samt regelverk såsom AMA Anläggning, MER, AB04 och ABT06. Arbetet ställer höga krav på din förmåga att leda och inspirera dina medarbetare samt balansera ett helhetsperspektiv och detaljer längs vägen. Som person är du därför lyhörd och uppmärksammar andras förmågor för att på så sätt även kunna delegera effektivt. Utöver detta så ser vi att du delar du vår uppfattning att en bra och säker arbetsmiljö gör skillnad. Vidare bör du vara affärsmässig med ett resultat- och lönsamhetsfokus samt en förmåga att kunna koordinera, strukturera och kommunicera arbetet på ett effektivt sätt.   Om projekt E05 Korsvägen Du kommer att bli en del av vårt projekt E05 Korsvägen, en deletapp av västlänken i centrala Göteborg. Vi går in i nya spännande faser på flera produktionsplatser i projektet där din första placering kommer att vara på produktionsplats Korsvägen där stora arbeten inom mark, grundläggning och betong pågår. Projektet är ett samverkansprojekt där vi arbetar nära vår kund och involverar många yrkesgrupper. Ytterligare information Tjänsten är en tillsvidareanställning med placeringsort Göteborg med start enligt överenskommelse. Tjänsten bakgrundskontrolleras i enlighet med NCC:s säkerhetskultur. Vi erbjuder dig som arbetar hos oss ett stort utbud av personalförmåner. Vi erbjuder bland annat försäkringar, friskvårdsbidrag samt andra erbjudanden och rabatter via vår förmånsportal Benify. Kontakt och ansökan Registrera din ansökan och ditt CV nedan, dock ej senare än 2024-05-10. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor om tjänsten kontakta HR-specialist Fanny Reinhardt Kånge på 0762-827148 eller [email protected]. Bygg med oss och få branschens bästa kollegor På NCC drivs vi av att fortsätta utvecklas, oavsett om det handlar om våra byggprojekt eller vår personliga kompetens. Varje dag driver vi branschens mest spännande och komplexa byggprojekt framåt i ett nära samarbete mellan våra medarbetare, samarbetsparters och kunder. Hos oss är du en betydelsefull medarbetare som bidrar till de landmärken som definierar våra städer och samhällen. Här tar våra medarbetare en aktiv roll i en företagskultur grundad på stabila värderingar och beteenden för en trygg och säker arbetsplats. Vår samlade kompetens och varierande bakgrund gör skillnad. NCC - ett av de ledande företagen i Norden.

10 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Driftledare planering mobila maskiner

Vill du vara med på en spännande tillväxtresa och vara en nyckelspelare i utvecklingen av arbetsmetoder och strukturer? Drivs du av att leda och motivera en kunnig och engagerad personalgrupp som trivs och har roligt tillsammans? Då kan detta vara din nästa utmaning! Arbetsuppgifter Vi söker en driven och engagerad Driftledare till vår avdelning som ansvarar för planeringen av de mobila maskinernas underhåll. I rollen kommer du leda, samordna och utveckla arbetsplatsen samt bygga starka relationer med leverantörer, entreprenörer och andra enheter. Du ingår i avdelningens ledningsgrupp och kommer att ha en central roll i utvecklingen av organisationen och arbetsmetoderna. I ditt ansvarsområde ingår att leda en grupp bestående av arbetsledare och tekniker som arbetar både dagtid och skiftgång. Din arbetstid är förlagd till dagtid. Utbildning/erfarenhet För att vara lämplig för rollen bör du ha en gymnasieutbildning som grund, gärna kompletterad med högskoleutbildning inom teknik eller motsvarande praktisk erfarenhet inom arbetsområdet. Du behöver besitta grundläggande datakunskaper och vi ser gärna att du har någon form av ledarskapsbakgrund. Meriterande är om du har arbetat inom gruvindustrin och med maskinunderhåll. Erfarenhet av planering och processutveckling är också en fördel. För att lyckas i rollen är det viktigt att vara prestigelös, strukturerad och ha god samarbetsförmåga. Kunskaper i svenska och engelska samt B-körkort är ett krav. Du som söker delar våra grundläggande värderingar; omsorg, mod och ansvar och utövar ditt ledarskap i enlighet med dessa. Vi eftersträvar mångfald bland våra medarbetare med tanke på kön, ålder, etnicitet m.m. Hos oss deltar alla medarbetare aktivt för att nå en säker och bra arbetsmiljö, arbetsmiljöfrågor har högsta prioritet. Upplysningar Ytterligare upplysningar lämnas av Carl-Erik Thyni tfn 0970-72 94 64 Facklig information Ledarna: [email protected] Unionen: [email protected] SACO: [email protected] Ansökan Vi arbetar aktivt för att öka mångfalden på vår arbetsplats och välkomnar alla sökande. Din ansökan behandlas i enlighet med GDPR. Ansökan med CV lämnas via ansökningsikon ”Ansök” i annonsen på vår hemsida www.boliden.com – Karriär – Lediga jobb. Frågor angående din ansökan besvaras av HR-Partner Monica Johansson tfn 070-216 92 86 eller [email protected] Sista ansökningsdag är den 12 maj 2024. Urval och intervjuer sker löpande Kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag undanbedes då vi sköter rekryteringen själva.

10 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Verksamhetsansvarig Skåne - 100 % föräldravikariat 1 år

Trampoolin babysim och simskolor grundades år 2000 och finns idag i Skåne och Storstockholm. Vi är en av de ledande privata simskolorna i Sverige och vi har kunder i alla åldrar. Våra kunder är mestadels föräldrar som kommer till simskolan med sina barn. Vår verksamhet är därför huvudsakligen förlagd på eftermiddagar, kvällar och helger. Men vi har också t.ex. babysim under vardagar dagtid. Förutom våra egna simskolor så har vi underhyresgäster som håller i t.ex. rehabilitering och vattengymnastik i våra bassänger. Vi har på vissa av baden en mindre servering där vi bjuder på kaffe och säljer lite lättare fika. Förutom simlärare på anläggningarna så har vi också så kallad ondeckpersonal. Ondeckpersonalen jobbar i serveringen och med städning då verksamheten är öppen. De hjälper också till med visst kontorsarvets som t.ex. att ta bokningar och svara på kundtelefon och mail. Ledord för oss är glädje, kvalité, service och personlighet. Nu söker vi en verksamhetsansvarig för våra 2 anläggningar i Skåne (100 % föräldravikariat) I Malmö driver vi bassängen och du ska ansvara för verksamheten och den dagliga driften. I Helsingborg ska du ansvara för schemaläggning och ha personalansvar. Tillsammans med vårt huvudkontor, som idag finns i Stockholm, ska du i stora drag ansvara för att vi följer alla myndighetskrav, att verksamheten flyter på och att vi har rätt personal på plats i vattnet och ondeck och såklart att våra kunder är nöjda och glada. I uppdraget ingår arbetsuppgifter som rekrytering, schemaläggning, bemanning vid ordinarie personals frånvaro och arbete ondeck med servering och städning. Du har regelbunden dialog med våra siminstruktörer och ondeckpersonal. Vi söker dig som är en positiv och glad ledare som älskar att möta nya människor och att skapa en trivsam miljö. Du är trygg i din ledarroll och har tidigare erfarenhet från att leda andra. Du ser ständigt nya möjligheter till förbättringar för att skapa bästa möjliga kvalité för både kunder och personal. Du är strukturerad och kan hålla deadlines. Som person är du kommunikativ och förtroendeingivande i mötet med kunder och personal. Det är meriterande om du även kan tänka dig att jobba som siminstruktör. Du kommer utgå från vårt kontor i Malmö men arbete sker både i Malmö och Helsingborg under veckorna. Arbetstiden är förlagd till dag, kväll och helg. Startdatum är den 12/8 (men vi vill gärna att du är tillgänglig för upplärning vecka 23-25). Vi anställer när vi hittar den rätta så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. CV, personligt brev, ditt ungefärliga löneanspråk och gärna ett fotografi av dig själv.

9 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024