Privatekonomisk rådgivare

Sök bland 28 lediga jobb som Privatekonomisk rådgivare och börja ditt nya yrkesliv idag!

Premiumrådgivare
Sparbanken Bergslagen AB
Banktjänstemän

Sparbanken Bergslagen bildades i början av 2024 genom en fusion mellan Södra Dalarnas Sparbank och Bergslagens Sparbank. Bankens verksamhet bedrivs genom sju kontor där de största ligger i Hedemora, Lindesberg och Nora. Affärsvolymen uppgår till 43 miljarder kronor och antalet anställda är ca 100. Vi är marknadsledande i vårt verksamhetsområde och erbjuder storbankens alla tjänster tillsammans med den lilla bankens personligare service. Vår samhällsnytta, och att våra ägarstiftelser gillar att ge tillbaka till samhället, skapar stolthet hos våra kunder och medarbetare. Har du en passion för att etablera, utveckla och underhålla starka och långsiktiga kundrelationer? Då kan du vara den vi söker! Vi söker nu en Premiumrådgivare med försäkringsintresse till vår Private Banking /Premium avdelning. Vad innebär det att vara Premiumrådgivare? Du kan förvänta dig ett roligt, utvecklande och stimulerande arbete i ett team med kompetenta och erfarna rådgivare. Du kommer att ta över en befintlig kundbas som kännetecknas av privatpersoner med en större ekonomi och som har behov av återkommande kvalificerad rådgivning. Rollen innebär också att prospektera, utvidga och utveckla din kundstock för att öka såväl lönsamhet som kundnöjdhet. Tillsammans med kunderna tar du fram finansiella handlingsplaner för hur deras ekonomi skall växa. Som premiumrådgivare skapar du även nätverk med specialister och samarbetspartners för att på bästa sätt stödja kundens hela affär. Vårt team arbetar över hela banken. Det innebär att det förekommer resor och arbete på andra kontor än ”hemkontoret” samt deltagande på kundträffar och events, ibland på kvällstid. Vem är du? Du behöver ha ett stort intresse för allt inom spara, fonder och börsmarknaden. Du har även ett genuint intresse för andra människor och har hög kompetens att inventera och hantera kundens totala privatekonomi samt läsa kundens behov. Du är bra på att samarbeta med andra och skapa förtroende i möten, såväl med kunder som med kollegor. Du arbetar aktivt med att utveckla dina egna kompetenser, ta till dig ny teknik och delar med dig kunskap till kollegor. Vi värdesätter ett starkt eget driv, att du gillar att göra affärer och tar initiativ. Det är en fördel om du har en lokal förankring och god marknadskännedom och du gillar att skapa, bygga, nyttja och underhålla nätverk i affärssyfte. I den här rollen behöver du: Relevant högskoleutbildning inom ekonomi, finans eller motsvarande alternativt arbetslivserfarenhet som bedöms motsvarande Minst fem års erfarenhet från pension-, spara-, försäkra- och kreditaffären Kunna förstå olika bolagsstrukturer och upplägg och ha viss kännedom om företagsaffären Behärska skatter och juridik avseende privatekonomi God kunskap om arbete mot penningtvätt samt kundkännedom (AML/KYC) samt gällande regler kring rådgivningsdokumentation Swedsec rådgivar- och bolånelicens och IDD FFL Liv Det är meriterande om du innehar InsureSec. Om Sparbanken Bergslagen Sparbanken Bergslagen erbjuder en stimulerande arbetsplats med goda möjligheter att utvecklas och skapa värden för såväl våra kunder som dig själv, banken och våra ägarstiftelser. Som anställd i Sparbanken Bergslagen får du även ta del av bra förmåner som vi erbjuder vår personal. Välkommen med din ansökan senast den 30 maj 2025 via Varbi rekryteringssystem. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, därför är du varmt välkommen med din ansökan redan idag!

9 maj 2025
Sista ansökan:
30 maj 2025
Privatrådgivare till LF Gävleborg i Söderhamn!

Om företaget LF Gävleborg är en ledande aktör inom försäkring och bank, med ett starkt engagemang för att skapa trygghet och ekonomisk stabilitet för våra kunder som också är våra ägare. Vi har totalt sex kontor runt om i länet och söker nu en ny medarbetare till vårt kontor i Söderhamn. Här arbetar vi tätt tillsammans i ett dynamiskt team och har en nära relation till den lokala marknaden. Välkommen att bli en del av vårt engagerade gäng och bidra till vår fortsatta framgång! Dina arbetsuppgifter I din roll som privatrådgivare kommer du att spela en central roll i att erbjuda kvalificerad rådgivning inom områden som sparande, lån, pension och försäkringar. Du kommer att arbeta nära våra kunder för att förstå deras individuella behov och mål, och utifrån detta erbjuda skräddarsydda lösningar som hjälper dem att nå sina ekonomiska mål. Du kommer att bygga och upprätthålla långsiktiga kundrelationer genom att säkerställa att varje kund får den bästa möjliga servicen och rådgivningen. Detta innebär att du regelbundet följer upp med kunder, uppdaterar dem om förändringar som kan påverka deras ekonomi, och proaktivt erbjuder nya lösningar som kan förbättra deras finansiella situation. En viktig del av dina arbetsuppgifter är att aktivt identifiera och bearbeta nya affärsmöjligheter. Du kommer att analysera marknaden, förstå trender och behov, och använda denna information för att utveckla strategier som attraherar nya kunder och stärker vår position på marknaden. Utöver detta kommer du att delta i olika marknadsaktiviteter och kundevent för att stärka vår närvaro på den lokala marknaden. Din profil Vi söker dig som har gedigen erfarenhet av rådgivning inom bank och som innehar de nödvändiga licenserna. En relevant utbildning inom ekonomi, finans eller motsvarande är meriterande, och vi ser gärna att du har goda kunskaper i både svenska och engelska. Du har ett genuint intresse för att hjälpa människor och en stark förmåga att bygga långsiktiga kundrelationer. Du är en utmärkt kommunikatör och samarbetar effektivt med både kunder och kollegor. Din förmåga att arbeta självständigt och ta initiativ gör att du kan hantera komplexa situationer och hitta lösningar som gynnar både kunden och företaget. Vi värdesätter din analytiska förmåga och ditt strategiska tänkande, vilket hjälper dig att identifiera nya affärsmöjligheter. Din entusiasm för att delta i marknadsaktiviteter och kundevent visar att du är engagerad i att stärka vår närvaro på den lokala marknaden och bidra till företagets tillväxt. Ansökan Känner du att det här är din nästa utmaning? Vad kul! Sök tjänsten på vår hemsida www.clockworkpeople.se så snart som möjligt då urval sker löpande, dock senast 2025-06-08. Har du frågor kring tjänsten? Hör av dig till Samuli Helavuori på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

9 maj 2025
Sista ansökan:
8 juni 2025
Client Executive, Large Corporate
Swedbank AB
Banktjänstemän

Are you passionate about Corporate Banking and Healthcare? We are now looing for a Client Executive Large Corporate C&I, Corporate Banking, Sector Retail & Healthcare. In Swedbank you have the opportunity to: Be responsible for Swedbank’s Large corporate clients within the Healthcare sector Develop and pursue the bank’s strategy for a defined portfolio of clients Maintain and develop relationships at senior levels with clients and prospects as a trusted advisor Lead client meetings together with product specialists, negotiate and deliver product solutions across the portfolio Create, discuss ideas and be responsible for acquisition of new clients Be responsible for the presentation of loan applications to our credit committees Drive income growth and maximize risk adjusted return for your client portfolio Build and develop a network within Swedbank across product areas and geographies What is needed in this role: Minimum 5-10 years of experience within corporate- or investment banking Good knowledge of the healthcare sector Academic degree within finance, economics or business administration or equal Proven experience and understanding of credit risk, Loans & Syndications and/or advisory such as Corporate Finance/ECM/DCM. Analytical skills and credit knowledge such as risk- and regulatory policies High degree of flexibility and client service orientation That you are a true team player with a strong drive and a high degree of initiative without losing the ability to pay attention to details Very good Swedish and English skills Strong sales skills, strategic thinking coupled with high integrity Good leadership skills and ability to coordinate a team of specialists towards our clients With us, you can experience: Personal and professional growth through self-leadership and continuous development. Meaningful work that positively impacts our workplace, our customers, and society. An open and collaborative culture that encourages cross-functional teamwork and provides networking opportunities. A supportive and inclusive environment that promotes a balanced and sustainable work-life, with flexible working conditions when suitable for the role. Benefits such as our share based reward program Eken, company pension plan, employee offer for banking products, health insurance. "Join our team and...become part of a team of professionals working with client coverage within the Large Corp segment. A team who work together to deliver challenging projects, maximize customer satisfaction and contribute to Swedbank's position in society." Sector Retail & Healthcare is a client relationship unit within Corporate Banking, Corporate & Institutions (C&I) and covers large and medium sized corporate clients. We are now looking for a Client Executive to be based in Stockholm to cover current and prospective clients with focus Healthcare. Our setup is based on a Client Centric Culture with a good and solid knowledge of customer needs and Swedbanks product delivery. The Client Executive is the leader of the client team working proactively with specialists fulfilling client needs and with overall client responsibility." Lizette Clasénius Kaj, your future manager We look forward to receiving your application by 30.05.2025. Location: Stockholm Recruiting manager: Lizette Clasénius Kaj We may begin the selection during the application period, so we welcome your application as soon as possible. Swedbank does not discriminate anybody based on gender, age, sexual orientation or sexual identity, ethnicity, religion or disability – everybody is welcome. #LI-Hybrid #LI-LB1

9 maj 2025
Sista ansökan:
30 maj 2025
Placeringsrådgivare Privat

Länsförsäkringar Skaraborg Är du en driven och kundorienterad person med ett starkt intresse för placeringsrådgivning? Vill du vara med och utveckla vår sparaaffär i det södra marknadsområdet? Då kan tjänsten som Placeringsrådgivare Privat hos Länsförsäkringar Skaraborg vara nästa steg i din karriär!  Om jobbet Marknaden för personlig rådgivning kring placeringar och sparande står under förändring. I takt med att vår framgångsrika bank & livverksamhet växer, ser vi en ökad efterfrågan av personlig rådgivning hos våra kunder.  Som Placeringsrådgivare Privat hos oss arbetar du med placeringsrådgivning till kunder med större kapital. Tjänsten innebär ansvar för kundvård och en säljbudget. Du arbetar självständigt samtidigt som du samarbetar med våra bank- och livrådgivare. Det kan också bli aktuellt med kundmöten på våra övriga kontor eller ute hos kund.  I denna roll är det viktigt att ha ett bra samarbete inom arbetsgruppen samt med övriga medarbetare inom bank och försäkring för att få ihop helhetserbjudandet inom försäkring, bank och pension till våra kunder. Tjänsten är placerad i vårt södra marknadsområde med kontor i Falköping, Habo och Tidaholm med placeringsort i Falköping. Vem är du? Vi söker dig som är starkt relationsskapande, förtroendeingivande och motiveras av att göra affärer. Du är noggrann, prestigelös och nyfiken på nya utmaningar i branschen. Du har ett stort eget driv och ett strukturerat arbetssätt, vilket är viktigt eftersom du kommer att skapa din egen vardag. Vi värdesätter din förmåga att utmana och utveckla befintliga arbetssätt för att hitta effektivitet och förbättringar. Grundläggande krav för tjänsten är att du har relevant utbildning och erfarenhet från bank där du har arbetat med personlig rådgivning. Du har Swedsec rådgivarlicens och goda kunskaper inom sparmarknad. Livdiplom eller motsvarande är meriterande. Om oss LF Skaraborg är ett kundägt bolag som erbjuder försäkring, bank och fastighetsförmedling i Skaraborg. För oss som arbetar i bolaget blir uppdraget tydligt eftersom kundnytta och ägarnytta är samma sak. För oss är det viktigt med nöjda kunder som valt att skydda, spara och låna på hemmaplan. Det skapar värde som på olika sätt kommer våra ägare, det vill säga våra kunder till godo. Mer information Vid frågor, kontakta:  •    Chef: Ulf Albemo 0515-72 33 25 •    Personalrepresentant: Gisella Botizan 036-17 24 24 Vi ser fram emot att höra från dig och hoppas att du vill bli en del av vårt team på Länsförsäkringar Skaraborg! Sista ansökningsdag: 2025-05-22

9 maj 2025
Sista ansökan:
22 maj 2025
Privatrådgivare till vårt kontor i Tierp

LF Uppsala Som rådgivare jobbar du aktivt och proaktivt för att uppfylla våra löften inom bankaffären gentemot dina nya och befintliga kunder – våra ägare. Din ambition är att leverera den bästa kundupplevelsen för våra privatkunder i Tierpstrakten och ditt fokus finns i hela utbudet av våra tjänster kring sparande, lån, pension och försäkra.  Mer om jobbet Tjänsten är tillsvidare med inledning som provanställning. Du hittar dina kollegor inom bank, försäkring och fastighetsförmedling inom räckhåll. Vi jobbar nära varandra, har kul tillsammans och gör många gemensamma affärer. Hos oss får du möjlighet att sitta nära besluten och vara med och påverka den fortsatta utvecklingen av en kundnära verksamhet med stor bredd inom bank och försäkring. Kundkontakten sker idag på plats på kontoret, via telefon eller i digitalt möte.  Satsar du på oss så satsar vi på dig. Vi vet att medarbetare som får utvecklas och växa mår bra och därför har vi en aktiv dialog om din fortsatta utveckling på kort och lång sikt.  Vi vet också att hälsa är en förutsättning för bra prestation och hållbarhet över tid. Det kommer du att märka som medarbetare hos oss.  Du blir en del av lösningen när livet förändras Eftersom vi ägs av våra kunder handlar en stor del av jobbet om att finnas där för dem när livet händer, med fokus på långsiktiga och hållbara relationer. LF Uppsalas värdeord är affärsmässighet, handlingskraft och engagemang och det är egenskaper som vi söker hos dig. Vi söker dig som får energi av och tar initiativ till att göra affärer och har kundens, kollegornas och bolagets bästa för ögonen. Du har Swedseclicens för rådgivning och bolån och pratar bank på ett enkelt och pedagogiskt sätt i olika kanaler. Du delar gärna med dig av dina kunskaper och framgångsrecept till dina kollegor och med struktur, effektivitet och flexibilitet åstadkommer du goda resultat.  Som lokalt kundägt bolag vill vi möta våra kunder i trakten på bästa sätt. Vi värdesätter de kvaliteter som en mångfald av människor tillför vår verksamhet. För att försöka vara så fördomsfria som möjligt i vår rekrytering använder vi tester i samband med ansökan. Vi vill gärna ha din ansökan redan idag eftersom vi löpande gör urval och bokar intervjuer.  Om LF Uppsala Att jobba i ett företag med fler än 152 000 ägare är annorlunda. Det påverkar nästan allt vi gör. Vi måste till exempel vara extra bra på att se och förstå de verkliga behoven hos människor och företag som lever och verkar här. Men vi kan också tänka mer långsiktigt och bidra till hållbarheten i vårt län, på riktigt. Helt enkelt engagera oss i sådant som vi vet ligger våra kunder varmt om hjärtat. Tillsammans skapar vi trygghet och förverkligar drömmar. Mer information Vill du veta mer om rollen och Länsförsäkringar Uppsala kontaktar du gruppchef Lisa Harrå på 018-68 55 48  Facklig kontaktperson för Forena är Robert Gustavsson, tel 018-68 57 18 Sista ansökningsdag: 2025-05-04

8 maj 2025
Sista ansökan:
7 juni 2025
Ekonomisk Guide hos Equity Kapitalförvaltning

Ekonomisk Guide hos Equity Kapitalförvaltning Equity Kapitalförvaltning har en tydlig vision – att erbjuda förstklassig service med personligt engagemang. Genom marknadens mest kvalitativa produkter hjälper vi våra kunder att fatta trygga beslut om sin ekonomi och framtid. Utveckla dig själv och skapa trygghet för andra! Vi söker nu personer med driv, nyfikenhet och social kompetens till vårt utvecklingsprogram för Finansiella Utvecklingspartners. I rollen hjälper du människor i ditt nätverk att ta kontroll över sin ekonomiska framtid – samtidigt som du stärker din egen finansiella intelligens och affärsmässiga förmåga. Genom att uppmuntra potentiella kunder att skriva under en informationsfullmakt öppnar du dörren för oss att göra en pensionsanalys och föreslå individuellt anpassade lösningar. Din insats skapar värde – både för kunden och för dig. Vem passar som Ekonomisk Guide? Har livserfarenhet och en god empatisk förmåga Tycker om att bygga relationer och har ett etablerat nätverk Är kommunikativ, lyhörd och inger förtroende Har ett intresse för ekonomi och personlig utveckling Vill arbeta flexibelt och skapa en extra inkomstkälla Vad erbjuder vi? Finansiell intelligens och rådgivningsetik Självledarskap och personlig effektivitet Säljstrategier, bemötande och kommunikation Entreprenörskap och affärsutveckling Tydligt mentorskap och ett stöttande community Kursintyg efter avslutad utbildning En beprövad roadmap och strategi för hur du lyckas Frihet att arbeta som konsult via eget företag eller Frilans Finans Ersättning och målsättning Ersättningen är prestationsbaserad och diskuteras individuellt. Den grundas på: Antal godkända informationsfullmakter Bokade möten som leder till kapitalförvaltning Varför Equity Kapitalförvaltning? Många människor känner sig osäkra kring sin pension och framtida ekonomi. Här gör vi skillnad. Vi skapar trygghet genom tydlig rådgivning, personlig service och en transparent investeringsprocess. Redo att ta nästa steg i din egen utveckling – och hjälpa andra göra detsamma? Vår styrka ligger i det personliga mötet – där kunden är delaktig i att bygga sin portfölj. Det skapar förtroende och långsiktighet. Du som Ekonomisk Guide är en nyckelperson i att förmedla detta värde. Skicka din intresseanmälan redan idag och bli en del av ett framåtlutat, mänskligt och affärsdrivet team.

7 maj 2025
Sista ansökan:
6 juni 2025
Ekonomisk Guide hos Equity Kapitalförvaltning

Ekonomisk Guide hos Equity Kapitalförvaltning Equity Kapitalförvaltning har en tydlig vision – att erbjuda förstklassig service med personligt engagemang. Genom marknadens mest kvalitativa produkter hjälper vi våra kunder att fatta trygga beslut om sin ekonomi och framtid. Utveckla dig själv och skapa trygghet för andra! Vi söker nu personer med driv, nyfikenhet och social kompetens till vårt utvecklingsprogram för Finansiella Utvecklingspartners. I rollen hjälper du människor i ditt nätverk att ta kontroll över sin ekonomiska framtid – samtidigt som du stärker din egen finansiella intelligens och affärsmässiga förmåga. Genom att uppmuntra potentiella kunder att skriva under en informationsfullmakt öppnar du dörren för oss att göra en pensionsanalys och föreslå individuellt anpassade lösningar. Din insats skapar värde – både för kunden och för dig. Vem passar som Ekonomisk Guide? Har livserfarenhet och en god empatisk förmåga Tycker om att bygga relationer och har ett etablerat nätverk Är kommunikativ, lyhörd och inger förtroende Har ett intresse för ekonomi och personlig utveckling Vill arbeta flexibelt och skapa en extra inkomstkälla Vad erbjuder vi? Finansiell intelligens och rådgivningsetik Självledarskap och personlig effektivitet Säljstrategier, bemötande och kommunikation Entreprenörskap och affärsutveckling Tydligt mentorskap och ett stöttande community Kursintyg efter avslutad utbildning En beprövad roadmap och strategi för hur du lyckas Frihet att arbeta som konsult via eget företag eller Frilans Finans Ersättning och målsättning Ersättningen är prestationsbaserad och diskuteras individuellt. Den grundas på: Antal godkända informationsfullmakter Bokade möten som leder till kapitalförvaltning Varför Equity Kapitalförvaltning? Många människor känner sig osäkra kring sin pension och framtida ekonomi. Här gör vi skillnad. Vi skapar trygghet genom tydlig rådgivning, personlig service och en transparent investeringsprocess. Redo att ta nästa steg i din egen utveckling – och hjälpa andra göra detsamma? Vår styrka ligger i det personliga mötet – där kunden är delaktig i att bygga sin portfölj. Det skapar förtroende och långsiktighet. Du som Ekonomisk Guide är en nyckelperson i att förmedla detta värde. Skicka din intresseanmälan redan idag och bli en del av ett framåtlutat, mänskligt och affärsdrivet team.

7 maj 2025
Sista ansökan:
6 juni 2025
Ekonomisk Guide hos Equity Kapitalförvaltning

Ekonomisk Guide hos Equity Kapitalförvaltning Equity Kapitalförvaltning har en tydlig vision – att erbjuda förstklassig service med personligt engagemang. Genom marknadens mest kvalitativa produkter hjälper vi våra kunder att fatta trygga beslut om sin ekonomi och framtid. Utveckla dig själv och skapa trygghet för andra! Vi söker nu personer med driv, nyfikenhet och social kompetens till vårt utvecklingsprogram för Finansiella Utvecklingspartners. I rollen hjälper du människor i ditt nätverk att ta kontroll över sin ekonomiska framtid – samtidigt som du stärker din egen finansiella intelligens och affärsmässiga förmåga. Genom att uppmuntra potentiella kunder att skriva under en informationsfullmakt öppnar du dörren för oss att göra en pensionsanalys och föreslå individuellt anpassade lösningar. Din insats skapar värde – både för kunden och för dig. Vem passar som Ekonomisk Guide? Har livserfarenhet och en god empatisk förmåga Tycker om att bygga relationer och har ett etablerat nätverk Är kommunikativ, lyhörd och inger förtroende Har ett intresse för ekonomi och personlig utveckling Vill arbeta flexibelt och skapa en extra inkomstkälla Vad erbjuder vi? Finansiell intelligens och rådgivningsetik Självledarskap och personlig effektivitet Säljstrategier, bemötande och kommunikation Entreprenörskap och affärsutveckling Tydligt mentorskap och ett stöttande community Kursintyg efter avslutad utbildning En beprövad roadmap och strategi för hur du lyckas Frihet att arbeta som konsult via eget företag eller Frilans Finans Ersättning och målsättning Ersättningen är prestationsbaserad och diskuteras individuellt. Den grundas på: Antal godkända informationsfullmakter Bokade möten som leder till kapitalförvaltning Varför Equity Kapitalförvaltning? Många människor känner sig osäkra kring sin pension och framtida ekonomi. Här gör vi skillnad. Vi skapar trygghet genom tydlig rådgivning, personlig service och en transparent investeringsprocess. Redo att ta nästa steg i din egen utveckling – och hjälpa andra göra detsamma? Vår styrka ligger i det personliga mötet – där kunden är delaktig i att bygga sin portfölj. Det skapar förtroende och långsiktighet. Du som Ekonomisk Guide är en nyckelperson i att förmedla detta värde. Skicka din intresseanmälan redan idag och bli en del av ett framåtlutat, mänskligt och affärsdrivet team.

7 maj 2025
Sista ansökan:
6 juni 2025
Ekonomisk Guide hos Equity Kapitalförvaltning

Ekonomisk Guide hos Equity Kapitalförvaltning Equity Kapitalförvaltning har en tydlig vision – att erbjuda förstklassig service med personligt engagemang. Genom marknadens mest kvalitativa produkter hjälper vi våra kunder att fatta trygga beslut om sin ekonomi och framtid. Utveckla dig själv och skapa trygghet för andra! Vi söker nu personer med driv, nyfikenhet och social kompetens till vårt utvecklingsprogram för Finansiella Utvecklingspartners. I rollen hjälper du människor i ditt nätverk att ta kontroll över sin ekonomiska framtid – samtidigt som du stärker din egen finansiella intelligens och affärsmässiga förmåga. Genom att uppmuntra potentiella kunder att skriva under en informationsfullmakt öppnar du dörren för oss att göra en pensionsanalys och föreslå individuellt anpassade lösningar. Din insats skapar värde – både för kunden och för dig. Vem passar som Ekonomisk Guide? Har livserfarenhet och en god empatisk förmåga Tycker om att bygga relationer och har ett etablerat nätverk Är kommunikativ, lyhörd och inger förtroende Har ett intresse för ekonomi och personlig utveckling Vill arbeta flexibelt och skapa en extra inkomstkälla Vad erbjuder vi? Finansiell intelligens och rådgivningsetik Självledarskap och personlig effektivitet Säljstrategier, bemötande och kommunikation Entreprenörskap och affärsutveckling Tydligt mentorskap och ett stöttande community Kursintyg efter avslutad utbildning En beprövad roadmap och strategi för hur du lyckas Frihet att arbeta som konsult via eget företag eller Frilans Finans Ersättning och målsättning Ersättningen är prestationsbaserad och diskuteras individuellt. Den grundas på: Antal godkända informationsfullmakter Bokade möten som leder till kapitalförvaltning Varför Equity Kapitalförvaltning? Många människor känner sig osäkra kring sin pension och framtida ekonomi. Här gör vi skillnad. Vi skapar trygghet genom tydlig rådgivning, personlig service och en transparent investeringsprocess. Redo att ta nästa steg i din egen utveckling – och hjälpa andra göra detsamma? Vår styrka ligger i det personliga mötet – där kunden är delaktig i att bygga sin portfölj. Det skapar förtroende och långsiktighet. Du som Ekonomisk Guide är en nyckelperson i att förmedla detta värde. Skicka din intresseanmälan redan idag och bli en del av ett framåtlutat, mänskligt och affärsdrivet team.

7 maj 2025
Sista ansökan:
6 juni 2025
Ekonomisk Guide hos Equity Kapitalförvaltning

Ekonomisk Guide hos Equity Kapitalförvaltning Equity Kapitalförvaltning har en tydlig vision – att erbjuda förstklassig service med personligt engagemang. Genom marknadens mest kvalitativa produkter hjälper vi våra kunder att fatta trygga beslut om sin ekonomi och framtid. Utveckla dig själv och skapa trygghet för andra! Vi söker nu personer med driv, nyfikenhet och social kompetens till vårt utvecklingsprogram för Finansiella Utvecklingspartners. I rollen hjälper du människor i ditt nätverk att ta kontroll över sin ekonomiska framtid – samtidigt som du stärker din egen finansiella intelligens och affärsmässiga förmåga. Genom att uppmuntra potentiella kunder att skriva under en informationsfullmakt öppnar du dörren för oss att göra en pensionsanalys och föreslå individuellt anpassade lösningar. Din insats skapar värde – både för kunden och för dig. Vem passar som Ekonomisk Guide? Har livserfarenhet och en god empatisk förmåga Tycker om att bygga relationer och har ett etablerat nätverk Är kommunikativ, lyhörd och inger förtroende Har ett intresse för ekonomi och personlig utveckling Vill arbeta flexibelt och skapa en extra inkomstkälla Vad erbjuder vi? Finansiell intelligens och rådgivningsetik Självledarskap och personlig effektivitet Säljstrategier, bemötande och kommunikation Entreprenörskap och affärsutveckling Tydligt mentorskap och ett stöttande community Kursintyg efter avslutad utbildning En beprövad roadmap och strategi för hur du lyckas Frihet att arbeta som konsult via eget företag eller Frilans Finans Ersättning och målsättning Ersättningen är prestationsbaserad och diskuteras individuellt. Den grundas på: Antal godkända informationsfullmakter Bokade möten som leder till kapitalförvaltning Varför Equity Kapitalförvaltning? Många människor känner sig osäkra kring sin pension och framtida ekonomi. Här gör vi skillnad. Vi skapar trygghet genom tydlig rådgivning, personlig service och en transparent investeringsprocess. Redo att ta nästa steg i din egen utveckling – och hjälpa andra göra detsamma? Vår styrka ligger i det personliga mötet – där kunden är delaktig i att bygga sin portfölj. Det skapar förtroende och långsiktighet. Du som Ekonomisk Guide är en nyckelperson i att förmedla detta värde. Skicka din intresseanmälan redan idag och bli en del av ett framåtlutat, mänskligt och affärsdrivet team.

7 maj 2025
Sista ansökan:
6 juni 2025