Produktchef, marknadsföring

Sök bland 41 lediga jobb som Produktchef, marknadsföring och börja ditt nya yrkesliv idag!

Junior Global Sales Executive till världsledande företag utanför Lund
Standby Workteam AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Med över 30 år i branschen är vi en av Södra Sveriges mest erfarna aktörer inom rekrytering och uthyrning. Vi är en etablerad specialist med gedigen kunskap om regionens arbetsmarknad och näringsliv och vi utmanar de stora med vår erfarenhet och vårt engagemang. Vi arbetar med chefer och specialister på alla nivåer inom Teknik, Logistik, Sälj, Ekonomi och Office. Vi är verksamma i Skåne och Köpenhamnsområdet och har kontor på Gustav Adolfs torg i Malmö. Junior Global Sales Executive till världsledande företag utanför Lund Vill du arbeta med en unik, världsledande och lokalt utvecklad produkt? Har du rätt driv och personlighet för att utvecklas till en skarp Säljare samtidigt som du gillar att resa, skapa kontakter med nya kunder och göra framgångsrika affärer? Är du dessutom intresserad av Digital Marknadsföring? Då har du hittat rätt! I denna roll får du möjligheten att arbeta med kunder över hela världen och dessutom på ett bolag som växer så det knakar! I din roll kommer du också att arbeta med företagets digitala marknadsföring, exempelvis marknadsmaterial och nyhetsbrev. Vidare kommer du att administrera och förbereda mässor och konferenser. På sikt kommer Du att driva företagets tillväxt och försäljning på delar av den globala marknaden. Det innebär ca 70 resdagar om året där du får chansen att träffa kunder i olika delar av världen. Du arbetar både strategiskt och operativt och bygger relationer och avslutar affärer. Detta är en roll som du får chansen att växa in i och lära dig på plats. För dig med rätt engagemang och personlighet är möjligheterna näst intill oändliga! Dina arbetsuppgifter: På sikt driva försäljning och tillväxt på delar av den globala marknaden Förhandlingar och offerter Digital marknadsföring med marknadsmaterial och nyhetsbrev Administration av mässor och konferenser Din profil: Du har relevant utbildning, är teknikintresserad och har förmåga att ta till dig information om tekniska produkter. Du har ett starkt driv och erfarenhet av försäljning. Du är målmedveten och arbetar långsiktigt för att bygga relationer. Du är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift. Som person är du nyfiken, öppen och har lätt för att kommunicera. Du tar dig gärna an utmaningar, samtidigt som du är ansvarsfull, initiativtagande och bekväm med att resa själv. Det är också viktigt att du har lätt för att möta personer i olika roller och sammanhang. Om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Start enligt överenskommelse. Placering utanför Lund. I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval och du är välkommen med din ansökan snarast. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam på 0733-763 988. Varmt välkommen med din ansökan!

7 februari 2025
Sista ansökan:
9 mars 2025
Product Manager | Samsung | Stockholm
Aditro Logistics Staffing AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Arbetsuppgifter Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av ett av världens mest innovativa teknikföretag? Samsung söker nu en driven och strategisk Produktchef för vår PC-kategori. Här får du en unik möjlighet att utveckla och driva vår PC-produktstrategi, samt skapa strukturer för långsiktig framgång på marknaden. Om du brinner för teknologi, strategi och affärsutveckling, och vill vara en del av en dynamisk och innovativ arbetsmiljö – då är detta rollen för dig! Du kommer att ingå i det nordiska produktledningsteamet och rapportera till Nordic PM Manager. Din profil: Ansvara för att utveckla och genomföra en Go-to-Market-strategi vid nya PC-lanseringar med målet att stärka marknadsandelar och försäljning. Optimera investeringsstrategier och definiera en hållbar affärsstrategi för den nordiska PC-marknaden. Analysera och följa upp försäljningsresultat för att kontinuerligt förbättra och utveckla PC- och Galaxy-ekosystemet. Hantera och optimera finansiella nyckeltal (KPI:er) för att säkerställa lönsamhet på produktnivå. Samarbeta med centrala intressenter, inklusive ledningsgrupper internt och externt, för att driva affären framåt. Din profil Vi söker dig som har en stark analytisk förmåga och en passion för strategi och affärsutveckling. Du trivs i en dynamisk miljö där du får ta stort ansvar och påverka företagets framgång. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet från en analytisk och strategisk roll, gärna inom tech- eller konsumentvaror. Utmärkta kommunikations- och presentationsfärdigheter. En stark affärsförståelse och förmåga att arbeta strukturerat och målinriktat. Mycket goda kunskaper i MS Excel och MS PowerPoint. Kandidatexamen inom ekonomi eller teknik. Flytande språkkunskaper i engelska. Meriterande: Erfarenhet av den nordiska PC-marknaden. Erfarenhet av att arbeta i en snabbrörlig och dynamisk affärsmiljö. För att lyckas i rollen ser vi att du: Har en analytisk och strukturerad arbetsstil. Kan tydligt och effektivt kommunicera insikter och strategier till ledningsgruppen. Trivs i en snabbföränderlig miljö och har ett proaktivt och resultatinriktat arbetssätt. Övrigt: Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande 6 månaders provanställning Tillträde: Enligt överenskommelse Placering: Kista, Stockholm (Hybrid) Samsung är ett företag i ständig utveckling, där du får möjlighet att växa och utvecklas i takt med marknaden. Hos oss får du arbeta i en dynamisk och innovativ miljö där förändring är en del av vardagen. Om du drivs av att skapa resultat och vill vara med på en spännande resa – då är detta rollen för dig! Varmt välkommen med din ansökan!

6 februari 2025
Sista ansökan:
5 mars 2025
Product Manager PC till Samsung
SJR in Sweden AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

SJR tillsätter nu en Product Manager PC till ett långt konsultuppdrag på flera år hos vår kund Samsung med kontor beläget i Kista. Uppdraget är med start så snart som möjligt och det finns möjlighet till hybridarbete. Till detta uppdrag söker vi efter dig som vill gå som anställd konsult hos SJR med månadslön och tjänstepension enligt kollektivavtal. Om tjänsten Vill du vara med och driva Samsungs satsning inom PC? Vi söker nu en Product Manager som kommer att ansvara för vår PC-kategori. I denna roll får du utveckla och driva produktstrategin samt bygga strukturen för framgång på PC-marknaden – samtidigt som du maximerar resultat genom att utnyttja kraften i Samsungs Galaxy Ecosystem. Du blir en del av vårt Nordiska Product Management-team, med placering på Samsungs nordiska huvudkontor i Kista, och rapporterar till Nordic PM Manager. Huvudsakliga arbetsuppgifter Som Product Manager PC har du en nyckelroll i att skapa, driva och optimera produkt- och affärsstrategin för vår PC-verksamhet. Du kommer att analysera marknaden, identifiera affärsmöjligheter och ge insiktsdriven vägledning till vår nordiska säljorganisation. PC är ett tydligt fokusområde för Samsung Nordic, och vi söker nu vår nästa stjärna inom produktledning! I denna roll har du många kontaktytor, inklusive senior management internt och externt, vilket kräver strategisk förståelse, affärssinne och starka kommunikativa färdigheter. - Utveckla och implementera Go-to-Market-strategin för nya PC-lanseringar med målet att öka marknadsandelar och försäljning. - Optimera investeringsstrategin och skapa en hållbar affärsstrategi för PC-försäljningen i Norden. - Förstå och analysera finansiella KPI:er samt säkerställa en lönsam P&L på både modell- och produktgruppsnivå. - Analysera försäljningsdata för att kontinuerligt förbättra och optimera både PC- och Galaxy Ecosystem-affären. Lämplig bakgrund - Erfarenhet av analytiska och strategiska roller, gärna inom tech eller FMCG. - Exceptionell kommunikations- och presentationsförmåga, van att presentera strategier och insikter för senior management. - Starkt affärssinne och förmåga att arbeta effektivt och prioritera rätt. - Goda kunskaper i MS Excel och PowerPoint. - Kandidatexamen inom ekonomi eller teknik. - Flytande engelska i tal och skrift. Meriterande med svenska. Meriterande: - Erfarenhet av den nordiska PC-marknaden. - Erfarenhet från en snabbföränderlig och dynamisk arbetsmiljö. Personliga egenskaper Vi tror att du har en analytisk och strategisk bakgrund, gärna inom PC-branschen. Du trivs med struktur, prioriteringar och att arbeta insiktsdrivet. Din förmåga att kommunicera och presentera analyser för ledningsgrupper är avgörande för din framgång i denna roll. På Samsung är tempo, förändring och initiativtagande en del av vardagen. Vi erbjuder stora möjligheter att växa och utvecklas i en dynamisk organisation! Låter det här som rätt utmaning för dig? Skicka in din ansökan redan idag! ?? Ansökan Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2025-03-05. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.

6 februari 2025
Sista ansökan:
5 mars 2025
Product Manager (PC) to Samsung
MultiMind Bemanning AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

We are currently looking for a Product Manager-PC to an exciting opportunity with our client Samsung! This is a consultancy opportunity starting as soon as possible. About the company: Everything we do at Samsung is driven by an unyielding passion for excellence—and an unfaltering commitment to develop the best products and services on the market. In today´s fast-paced global economy, change is constant and innovation is critical to a company´s survival. As we have done for 70 years, we set our sights on the future, anticipating market needs and demands so we can steer our company toward long-term success. About the role: Purpose of the Role: We are now looking for a Product Manager responsible for our PC category. In this role, you will develop and drive the PC Product Strategy and set up the structure for how to succeed in the PC market landscape, while leveraging the rest of Samsung´s Galaxy Ecosystem of products to maximize results. You will be part of the Nordic Product Management team, reporting to Nordic PM Manager. The team is based in our Nordic HQ office in Kista. What will this role achieve? As part of the Nordic Product Management team, you will be a key component in creating, driving and curating our Product- and Business strategy for the PC business. You will need to be analytical with a clear business acumen to convey insight-driven guidance to the Nordic Sales organization. The PC business is a clear focus area for Samsung Nordic, and we look forward to hiring our next Product Management star. As a Product manager at Samsung, you have a lot of touch points with key stakeholders, including senior management both internally and externally. What will be the job scope? • Create the product Go-to-Market plan for new PC launches with target to increase market share and sales • Optimize investment strategy and set a sustainable business strategy for Nordic PC Sales business • Understand financial KPI:s and maintain healthy Profit&Loss on model- and total product group level. • Analyze sales performance to continuously improve and optimize the PC and Galaxy Ecosystem business. About you: Need to have: • Experience from analytical and strategic roles, preferably within tech and/or consumer goods • Exceptional communication and presentation skills, and comfortable presenting strategy and insights to senior management. • High level of business acumen and efficient way of working and prioritizing. • Proficient in MS Excel and MS PowerPoint. • Bachelor´s degree in business or technology. • Excellent communication skills in English   Meriting:   • Experience within the Nordic PC market • Experience from a high-paced, dynamic environment   Attributes:   We are looking for a person who has experience from an analytical and strategic role preferably within the PC business. To thrive in this role, you need great analytical skills and an organized way of working and prioritizing tasks. You will need to be able to present and communicate your analysis and findings clearly and effectively to top management. Interested:  If you are up for the challenge and reckon that this position fits your profile, we would like to hear from you. Apply today, as we are reviewing applications ongoingly and the position might be filled before the application deadline.

6 februari 2025
Sista ansökan:
8 mars 2025
Category Manager
Beiersdorf AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

At Beiersdorf, we want to help people feel good about their skin – and our commitment goes far beyond caring for skin. For 140 years, we have developed innovative skin and body care products for well-known brands such as NIVEA, Eucerin and Hansaplast. In this role, you will be the go-to expert for your categories. You will collaborate closely with colleagues in sales, finance, and marketing to develop robust strategies and knowledge for your categories, driving and supporting our sales processes with customers. Your focus will be on creating long-term plans to achieve category growth and profitability for both our customers and Beiersdorf. You will also participate in customer meetings alongside our sales team, requiring you to be a confident and engaging storyteller. Strong process and analytical skills are essential to transform data into actionable insights. You should have a strong bias for action and the ability to simplify complex information. A natural curiosity to understand the drivers of performance for both the category and Beiersdorf is crucial. You will use these insights to develop relevant proposals that help us compete in the market and sustain category growth. This is a 1 year Fixed Term Contract. Your Tasks Be the category expert, responsible for strategies related to assortment, channels, promotions, and more. Collaborate closely with Key Account Managers (KAM), Sweden Brand Managers, and Shopper Marketing. Actively participate in go-to-market plans, identifying potential opportunities, and developing and delivering conceptual sales presentations to KAM. Attend and present at customer meetings as the category expert, helping customers grow their categories. Train KAMs and sales representatives within your categories. Track local and EU core assortments, identifying gaps in listings and weighted distribution. Understand what drives shoppers in each category and uncover opportunities in product and channel distribution. Optimize the profit pool to create win-win strategies with customers. Define promotional strategies by category and channel, drive promotional effectiveness, and ensure the implementation of these strategies. Analyze TRAX in-store data and suggest improvements to plans. Analyze business performance and initiate action plans to address potential gaps. Your Profile University degree in Marketing, Business Administration, or a related field. Previous experience and confidence in category management, marketing, sales, or a similar area. Analytical and strategic mindset with a passion for driving profitable growth. Passionate and self-driven, motivated by making a difference. Ability to drive category engagement within the sales team. Project management experience is a plus. Strong interest in the intersection of marketing and sales, with an understanding of the diverse needs of consumers, shoppers, and retailers. Fluency in English and Swedish is required for this role. At Beiersdorf, we see you as a person – far beyond your title or role. Our goal is to provide the flexibility and support you need for your professional and personal success through our work environment. That is why we have a lot to offer! We offer a competitive salary along with an annual bonus (subject to conditions). Other benefits include:- Hybrid working (60% office time), Private health insurance, pension, 30 days vacation per year, Wellness fee, Meal vouchers, discounted product purchases, leave entitlements and wellbeing support to include access to an excellent Employee Assistance Programme. We embrace Diversity and Inclusion and are committed to providing equal opportunities to all of our applicants – regardless of race, gender, age, religion and beliefs, sexual orientation & gender identity, disability, cultural, ethnic or national origins. We act according to our purpose, WE CARE BEYOND SKIN, and take responsibility for our consumers, our employees, the environment and s

6 februari 2025
Sista ansökan:
4 april 2025
Kommersiell produktchef
Miljöcenter i Malmö AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Miljöcenter utvecklar och tar fram trygga och hållbara konsumentprodukter för hem och trädgårdsliv, med Norden som huvudmarknad. Vi har i idag sex varumärken i sortimentet – Silverline, Berglund, GreenLine, Neudorff, Blomstra och Wallco. Våra produktområden är kompostering, bevattning, gödning, skadedjursbekämpning, ogräsbekämpning, rengöring och postlådor. Miljöcenter är etablerade i Malmö sedan 1991 och ingår i affärsområdet Salix Group. Läs mer om Miljöcenter; www.miljocenter.com och Salix Group; www.salixgroup.se Vi söker nu en Kommersiell Produktchef till vår marknadsavdelning. Vi erbjuder en flexibel och modern arbetsplats där du som individ får möjlighet att växa och utvecklas med företaget. Tjänsten är belägen på kontoret vid Toftanäs i Malmö. Vid söker Dig som är engagerad i ditt arbete och som är ute efter en roll där du får möjlighet att utveckla och driva varumärken och kategorier. Du har ett gediget intresse för affären, hur man går till marknaden med nya produkter samt är starkt sälj och marknadsorienterad. Du ser dig själv som en god projektledare och värdesätter ett gott samarbete inom teamet. Du trivs med att vara teamets ansikte mot sälj och den drivande kraften i samarbetet mellan avdelningarna. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Ansvar för produkt- och kategoriutveckling Ansvar för utveckling av kommersiella planer för de olika varumärkena. Konkurrentanalys Ansvarar för att sortimentet är marknadsmässigt anpassat. Genomförande av kommunikationsplan, kampanjer och prissättning. Tät dialog med säljorganisationen för att säkerställa god framdrift av kampanjer och aktiviteter. Ansvara för omvärldsbevakning- hålla dig uppdaterad om trender och förändringar i marknaden ur en affärsmässig och teknisk aspekt, men också kring det allmänna konjunkturläget. Samarbeta med produktteamet för att identifiera och prioritera innovationsmöjligheter. Utveckla leverantörer genom avtal och förhandlingar Deltagande vid mässor och kundaktiviteter Krav Erfarenhet av att förhandla. Har ett starkt entreprenörsdriv, affärssinne i kombination med en teknisk förståelse för att utveckla segmenten och ta marknadsandelar. Du har en god analytisk förmåga och ett strukturerat arbetssätt. Du är självgående, energisk och har ett starkt driv Flytande engelska i tal och skrift Erfarenhet inom retail är meriterande Kvalifikationer: Lämplig högskoleutbildning eller motsvarande. Minst 5 års erfarenhet av liknande roll Ett intresse för hem och trädgårdsprodukter är ett plus, men inte ett måste. Det kommer troligen infinna sig ändå! Vill du växa tillsammans med oss på Miljöcenter? Skicka in din ansökan redan idag. Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Sista ansökningsdag 21/2- 2025. Har du frågor gällande rekryteringsprocessen eller kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryterande chef Viktoria Bruce, Marknadschef. Annonsinformation: Företag: Miljöcenter i Malmö AB Skicka din ansökan till: [email protected]

5 februari 2025
Sista ansökan:
21 februari 2025
Product Sales Specialist Senior
Akamai Technologies AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

You'll be responsible for the go-to-market strategy of our Cloud computing business in EMEA. Collaborating with Sales, Pre-Sales, Product and Marketing leaders, you'll execute market development initiatives. This will drive pipeline, and lead sales programs. You'll close smart deals that deliver material outcomes for customers, and breakout growth for Akamai. As a Product Sales Specialist, you will be responsible for: · Shaping the future, crafting innovative solutions that push the boundaries of edge computing. · Partnering with engineers and product managers, diving deep into technical architecture and understanding customer needs. · Leaving a lasting mark on the way the world interacts online. · Developing a deep understanding of the Cloud Computing market. · Driving product development and Go to Market initiatives, establishing Akamai as a Cloud Computing leader. Do what you love To be successful in this role you will: · Have sales experience in Cloud Services Sales (infrastructure and/or Software) in the B2B Enterprise market. · Have a technical career history with a desire to move/have moved into a sales overlay role. · Have cloud expertise – AWS, Azure, GCP, Digital Ocean, OVH or similar – is a must. · Have a deep understanding of containerization and networking. · Build trust by mastering sales, navigating complex conversations, and closing deals to improve customer businesses.

3 februari 2025
Sista ansökan:
14 februari 2025
Senior Product Manager
H & M Hennes & Mauritz Gbc AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Company Description H&M Group is a global company of strong fashion brands and ventures. Our goal is to prove that there is no compromise between exceptional design, affordable prices, and sustainable solutions. We want to liberate fashion for the many, and our customers are at the heart of every decision we make. We are made up of thousands of passionate and talented colleagues united by our shared culture and values. Together, we want to use our power, our scale, and our knowledge to push the fashion industry towards a more inclusive and sustainable future. Job Description WHAT YOU’LL DO Product Managers at H&M are responsible for delivering exceptional value to our customers and end-users. The role involves managing the entire product development lifecycle. WHO YOU ARE We are looking for people with… Accountability for Customer Value: Create exceptional value for our customers and end-users. Collaboration with Internal and External Partners: Work closely with vendors and internal partners to ensure the product(s) aligns with desired business outcomes and goals. Understanding End-User Needs: Gain deep insights into the needs of customers and end-users through customer data, user interviews, and research. Collaborate closely with Product Design and Research teams, as necessary. Industry and Competitive Monitoring: Track industry trends, and vendor offerings, and continuously monitor the competitive landscape. Stakeholder Collaboration: Work closely with stakeholders across the company to understand the company strategy and develop a product strategy focused on solving the most critical problems. Business Case Development: Create hypothesis-driven business cases to outline the expected value from products and secure funding. Risk and Issue Management: Handle project risks and manage issues effectively. Strategy and Roadmap Communication: Set and communicate a clear product strategy and roadmap to key stakeholders and the product team. Collaboration with Engineering: Work closely with Engineering to ensure clear understanding of the team vision and product value proposition. Translate functional and non-functional requirements into concrete user stories that articulate value for the end user. Product Solutioning: Lead the identification of the most suitable solution and manage the FRI/RFP process to select the optimal solution provider. Product Delivery: Oversee the timely delivery of new features and products by securing appropriate resources to support business needs. Business Process Implementation: Accountable for ensuring business processes are correctly implemented in the product and that end-users are properly onboarded. Team Planning and Prioritization: Oversee team planning, maintaining the backlog, breaking down tasks into manageable deliverables, and prioritizing work to ensure effective execution by the product team. Dependency Management: Align with other Product Managers to manage dependencies and ensure interfaces with other products are maintained. Operational Stability and Security: Accountable for ensuring stable operations by ensuring the appropriate monitoring and incident processes are in place for your products. Ensure controls to safeguard systems, data, and network integrity and implemented and maintained. Performance and Security Metrics: Define, implement, and track security and performance metrics associated with the product to ensure continual optimization, secure and stable performance. Value Management: Responsible for the value associated with both development and operations/maintenance of products, including adherence to guidelines and guardrails (e.g., security, regulatory compliance). Maintain the financial health of products by optimizing cost efficiency and ensuring their sustained financial viability. Qualifications A bachelor's degree in a related discipline or equivalent work experience required. 3-7 years of demonstrated ability in product development and delivery preferred, ideally in the consumer retail industry. Familiarity with product analytics tools and project management methodologies.

3 februari 2025
Sista ansökan:
5 mars 2025
Product Owner
Gears Of Leo AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

ABOUT THE ROLE At LeoVegas, we are looking for a Product Owner for one of the most exciting projects in the company. This role offers the opportunity to build and deliver amazing products and experiences for a large market together with an international team located in Sweden, Europe and LATAM. YOU WILL BE RESPONSIBLE FOR: ● Product Ownership: Own and manage the product backlog, prioritizing features and enhancements that align to the business goal. ● Expert Guidance: Develop an excellent understanding of the iGaming and customer behavior to provide expert guidance and make educated decisions when required. ● Communication: Have excellent communication with all stakeholders, be able to translate complex concepts into requirements. Be able to articulate your thoughts to justify your decisions. ● Continuous Improvement: Relentless pursuit of innovative solutions, have a curious mind to suggest better solutions and do not be shy to share them. OUR SUCCESSFUL CANDIDATE WILL HAVE THE FOLLOWING: ESSENTIAL SKILLS ● 3+ years in a Product development role for a large customer base ● Knowledge and experience from leading teams in an Agile environment ● Key qualities are integrity, analytical skills, and ability to create buy-in around you ● Have a genuine passion for building “customer-centric” products. You should consider yourself as the customer’s champion in the organization NICE TO HAVES ● Experience from working in a regulated service business ● Good understanding of Portuguese and / or Spanish WHO WE ARE At the core of LeoVegas Group is Team Leo. Our culture is our foundation and is what enables us to innovate, build, and lead as we trailblaze our way through the igaming industry. We’re a team of over 1800 innovators, initiators, and groundbreakers working in a fast-paced and agile environment across 16 offices worldwide. BENEFITS ● Hybrid work policy ● 4 weeks of Workation (T&C apply) ● 30 annual vacation days ● Occupational Pension ● 5,000 SEK wellness contribution annually ● Parental Leave Top-Up ● Possibility to enroll in a private health care insurance for both you and your partner ● 1,500 SEK equipment allowance ● Benify - benefits portal with many offers and discounts ● We offer a relocation package with accommodation and flights. JOIN US! In our pride, we like to empower our teammates to find their roar and run with their wildest ideas. We don’t wait around for things to happen, we pounce and make it happen! Would you be a good fit for the Leo Pride - give us a roar! **As our company working language is English we’d like to see your CV in English please**

3 februari 2025
Sista ansökan:
5 mars 2025
Global Product Manager - Rock Drills
Epiroc Rock Drills AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Learn more at www.epirocgroup.com. Do you enjoy developing innovative solutions in the aftermarket and collaborating with others to drive change? The aftermarket business for drilling rigs is growing rapidly and we’re looking for a strategic and collaborative Global Product Manager, keen to develop solutions proactively together with our customers. We now have an exciting assignment in our global Parts Solutions team, Parts & Service Division, offering a valuable opportunity to gain global experience. Join us as we accelerate the transformation! Join our team We are a supportive and diverse team that values teamwork, continuous learning, and innovation to create the best solutions for our customers. We work in a matrix and project environment, partnering with functions such as R&D, production, capital equipment divisions, supply chain, and digital solutions. In this role, you will engage with teams across the organization to manage and optimize our key components, Rock Drills, Rotation Units, Feed & Boom. You will work closely with a team of Global Product Managers, reporting to the Global Product Line Manager for Parts Solutions. Your mission As the Global Product Manager, you will be the face of the division for the assigned products towards our customers and customer centers. Your mission is to lead the development of the product strategy by creating and communicating the global vision, direction, and roadmap for the product assortment. This includes fostering business growth by identifying new market opportunities and enhancing customer experience. Key Responsibilities: * Develop and implement strategies for Rock Drills, Rotation Units, and Feed & Boom parts, ensuring revenue growth, profitability, and innovation in alignment with the Product Portfolio vision. * Track customer feedback, product performance, and developments in drilling applications while actively engaging with drilling application specialists in rock tools, surface, and underground drilling. * Define and contribute aftermarket requirements to new product designs to ensure safe, quality, service-friendly designs for Rock Drills, Rotation Units, Feed & Boom products. * Coordinate cross-functional inputs including branding, inventory, transport, compliance, customer share analysis, and pricing. * Standardize and facilitate sales training for Rock Drills, Rotation Units, Feed & Boom. * Analyze and report on competition, price competitiveness, counterfeiting, and product piracy. * Actively participate in acquisition projects. * Collaborate with cross-functional teams to facilitate product lifecycle management. Your profile To thrive in this role, we believe you are a collaborator with effective communication and planning skills. You can create a clear vision and communicate it with energy, as well as develop processes to establish new practices across functions. You have a proactive inclusive and collaborative approach, and the ability to advance initiatives while supporting colleagues in achieving shared goals. Qualifications: * Excellent verbal and written communication skills in English. * Degree in Engineering; preferably Mining, Mechanical Engineering related or equivalent technical experience working with rock drilling applications. * Familiarity with surface and underground drill rig products, including application knowledge, is strongly preferred. * Experience in change management and project management is preferred. Location and other This position is located in Örebro, Sweden and occasional travel is required. Application and contact information We encourage you to submit your application through our online career site as soon as possible, but no later than February 28th, 2025. Applications will be reviewed on a rolling basis, and the position may be filled before last application date. We are committed to a thorough recruitment process, including interviews, reference checks and assessments. To ensure a safe working environment, we conduct identity checks and drug and alcohol screening. Our process is designed to be fair and inclusive; you can expect transparent communication and a balanced evaluation of your skills and experience. For questions about the position, please contact: Hiring Manager, Effort Moyo, Global Product Line Manager - Parts Solutions, [email protected] For questions about the recruitment process or application please contact: Emma Domare, Recruitment specialist [email protected] Please note that due to regulations, we cannot handle applications received through email. We have already made our choices regarding advertising channels and consulting providers, and kindly request not to be contacted regarding such inquiries.

31 januari 2025
Sista ansökan:
28 februari 2025