Senior Redovisningsekonom till interimsuppdrag
Delta Consulting AB
Redovisningsekonomer

Vi söker nu en erfaren och självgående redovisningsekonom till ett konsultuppdrag hos ett väletablerat företag med kontor strax norr om Stockholm. Har du flera års erfarenhet av redovisning från ax till limpa och är trygg i bokslutsarbetet? Då kan det här vara ditt nästa uppdrag!    Var? Strax norr om Stockholm, på plats på kundens kontor När? Omgående och på 100% Anställningsform? Konsultuppdrag via Delta Consulting Om uppdraget Som senior redovisningsekonom kommer du att ansvara för den löpande redovisningen och arbeta brett med både operativa och mer kvalificerade arbetsuppgifter. Uppdraget är på heltid och med start omgående. Du kommer att ha en nyckelroll i ekonomifunktionen och du behöver kunna arbeta under sommaren för att täcka upp semestrar.  Arbetsuppgifter Löpande bokföring Månads-, kvartals- och årsbokslut Upprättande av årsredovisning och deklaration Kontoavstämningar Rapportering Vi söker dig som har Arbetat på mindre bolag  Flera års erfarenhet inom redovisning Goda kunskaper i Visma.net Goda språkkunskaper i svenska och engelska En strukturerad och lösningsorienterad inställning Mod att ta egna initiativ och ett logiskt arbetssätt   Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång.  Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Olle Olsson på [email protected] eller Klara Hägg på [email protected] Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.

27 maj 2025
Sista ansökan:
13 november 2025
Ekonomichef
Conmore Ingenjörsbyrå AB
Redovisningsekonomer

Ekonomichef till Astek Sweden AB Är du en ekonom som gillar struktur, tempo och gemenskap – och som ser Excel som ett av livets enklaste språk? Då kan du vara den vi letar efter! Vi på Astek Sweden AB söker nu en nyfiken och driven Ekonomichef som vill ha en central roll i ett växande konsultbolag med både hjärta och ambition. Här får du helhetsansvar för ekonomifunktionen i vårt team – någon som ser detaljerna, men också förstår helheten. Om Astek Astek Sweden är ett tekniskt konsultbolag som levererar specialistkompetens inom produktuteckling, elektrifiering och mjukvaruutveckling till några av Sveriges mest innovativa företag. Med fokus på långsiktiga relationer, kompetensutveckling och kvalitet är vi en pålitlig partner för både kunder och konsulter. Vi är sedan 2022 en del av Astek Group – en global aktör inom teknik- och IT-konsulttjänster med över 10 000 medarbetare i mer än 20 länder. Tillsammans delar vi visionen om att skapa framtidens lösningar, med människan i centrum - let’s move forward. Om rollenSom Ekonomichef hos oss ansvarar du för bolagets ekonomiska uppföljning och rapportering. Du arbetar nära både vd och övriga funktioner, och rapporterar både till vår svenska VD och våra ägare i Frankrike. Vi är ett bolag med stark sammanhållning och högt i tak – därför söker vi dig som inte bara är trygg i siffrorna, utan också värnar om laganda och samarbeten. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att omfatta: Löpande redovisning, leverantörsreskontra och månadsbokslut Bistå vid fakturering och löneberedning Utbetalningar samt uppföljning och analys av kassaflödesprognoser Framtagning av månads-, kvartals- och årsrapporter Ansvar för skattedeklarationer och momsredovisning Budgetarbete och ekonomisk uppföljning Upprättande av årsredovisning samt kontoavstämningar Verksamhetsuppföljning och rapportering till ledningen Vem är du?Vi söker dig som har en naturlig känsla för siffror, en passion för struktur – och som trivs med att vara spindeln i nätet. För dig är en pivot-tabell lika självklar som en kopp kaffe på morgonen, och du har lätt för att både samarbeta och ta eget ansvar. Du är lösningsorienterad, prestigelös och ställer gärna upp när teamet behöver det. För rollen är det också viktigt att du har god kunskap om, eller lätt kan sätta dig in i, svensk lagstiftning inom redovisning och skatt. Du är trygg i att tolka regler, följa upp riktlinjer och ser till att vi alltid arbetar enligt gällande lagar. För att lyckas i rollen rollen ser vi att du har: Ekonomisk utbildning på högskolenivå eller motsvarande Några års arbetslivserfarenhet Mycket goda kunskaper i Excel Erfarenhet av system såsom Xledger och Agda PS är meriterande Erfarenhet från liknande roll är ett plus Övrig information Placeringsort är Astek Sweden ABs huvudkontor i Mölndal. I denna roll förväntas du vara på kontoret större delen av din arbetstid. Är du vår nya kollega?Kanske känner du igen dig i mycket – eller så väcks din nyfikenhet ändå? Berätta för oss vem du är, vad som driver dig och varför du är rätt person för den här rollen. Vi rekryterar löpande – så vänta inte med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-06-21. Ansvarig rekryterare: Jessika Warvne, [email protected]  Hiring Manager: Andreas Svensson, [email protected]  Vid frågor om tjänsten, kontakta Johanna Dennerlöv, [email protected].

27 maj 2025
Sista ansökan:
13 november 2025
Konsultuppdrag: Group Accounting Manager – Stockholm
Sway Sourcing Sweden AB
Redovisningsekonomer

Vi söker nu en erfaren Group Accounting Manager för ett internationellt bolag i tillväxtfas  Uppdraget omfattar koncernredovisning enligt IFRS och samordning av bokslutsprocesser i ett globalt sammanhang. Om uppdraget Start: Så snart som möjligt Slut: 31 december 2025 Omfattning: Heltid Placering: 2–3 dagar/vecka på kontor i Stockholm, övrigt distans Ansvarsområden Koncernredovisning för 30+ bolag enligt IFRS Säkerställa att redovisningen uppfyller legala krav och interna policys Superuser i koncernens konsolideringssystem Aaro Planera och driva bokslutsprocesser i nära samarbete med Director of Finance & Accounting Samverka med redovisningsteamen i Sverige, USA och Frankrike Kravprofil Högskoleexamen inom ekonomi, redovisning eller liknande Tidigare erfarenhet av koncernredovisning Gedigen kunskap i IFRS och/eller GAAP Erfarenhet från internationell och/eller börsnoterad miljö är meriterande Tidigare arbete i Aaro är meriterande Flytande i engelska Vill du bidra med din expertis i ett högpresterande team och vara med och driva finansiell utveckling i en internationell kontext? Sök uppdraget idag! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Ekonom med HR-funktion

Sedan 1948 har Holmebo Torv verkat i hjärtat av Småland med en tydlig filosofi: kvalitet, hållbarhet och gemenskap. Vi är ett familjeägt företag inom torvproduktion med en stark lokal förankring, där relationer, ansvarstagande och långsiktighet står i centrum. Om rollen Nu söker vi en engagerad och erfaren Ekonom som även har intresse för HR-frågor. En nyckelperson som vill vara med och utveckla vår verksamhet framåt. Som Ekonom hos oss har du en bred och självständig roll där du bland annat ansvarar för allt från löpande bokföring, bokslut, moms och deklarationer till lönehantering, fakturering och inventering. Du arbetar i systemet Visma och har en tät dialog med ledning och verksamhet. Utöver det ekonomiska arbetet har du också ett naturligt ansvar för administrativa HR-frågor och personalstöd, en viktig roll i vår fortsatta utveckling som arbetsgivare. Arbetsplatsen är belägen i Rydaholm, nära både natur och produktion, där Holmebo Torvs historia en gång började. Vem vi söker Vi söker dig som kan ta ett helhetsgrepp och bidra med struktur, rutiner och ett långsiktigt arbetssätt för vår ekonomi- och HR-funktion. Du är noggrann, ansvarstagande och van vid att arbeta strukturerat. Du har utbildning eller tidigare arbetslivserfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete och trivs i en miljö där du får vara både operativ och rådgivande. Du är inte bara trygg i siffror, du är också en person som gillar att bidra till ett gott arbetsklimat och som uppskattar den familjära känslan i ett mindre företag. För att trivas i rollen behöver du också uppskatta att arbeta självständigt och ta egna initiativ i vardagen. Ansökan Vill du bli en del av Holmebo och bidra till vår fortsatta framgång? Välkommen med din ansökan, CV och personligt brev. Vi hanterar ansökningar och intervjuer löpande och rekommenderar att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Denna rekrytering sker i samarbete med Purple Rekrytering & Interim där Jennie Holmberg är ansvarig rekryterare. Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Jennie. Jennie Holmberg, 076 307 01 23, e-post: [email protected]

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Ekonomiansvarig till Aktea
A Hub AB
Redovisningsekonomer

Om företaget Aktea Energy är ett rådgivningsföretag i framkant som driver energiomställningen framåt. Bolaget arbetar tillsammans med fastighetsägare, kommuner och andra samhällsaktörer för att skapa smarta, hållbara och energieffektiva lösningar. Aktea styrka ligger i deras tvärvetenskapliga team av experter som kombinerar teknik, miljö och ekonomi för att leverera verklig förändring. Hos Aktea blir du en del av en värderingsdriven organisation där innovation, hållbarhet och samhällsnytta står i centrum – och där medarbetarnas idéer får ta plats. Huvudkontoret ligger på bästa adress i Gamla Stan, Stockholm. I huvudkontorets fina och fräscha lokaler jobbar cirka 20 personer och totalt över landet är de 35 medarbetare. På Aktea arbetar man med en passion för hållbarhet och ett bättre samhälle och stämningen på kontoret genomsyras av en vänlig, familjär och kompetent atmosfär.  Nu söker bolaget en Ekonomiansvarig för en bred och varierande tjänst där du får möjlighet att ta ett helhetsgrepp kring ekonomin. Du sköter redovisningen från ax till limpa, löner samt analys- och budgetarbete. Du erbjuds: En möjlighet att utgöra en viktig stödfunktion i ett modernt företag i framkant som också erbjuder en samhällsnyttig tjänst Goda utvecklingschanser och möjlighet till intern vidareutbildning Fast anställning (inledande provanställning) med marknadsmässig lön Goda övriga förmåner Om rollenI rollen som Ekonomiansvarig kommer du att arbeta brett och varierande och ta ett helhetsansvar för ekonomin. Du har huvudansvaret för att ta in ekonomin från nuvarande byråpartner och sedan se till att sätta rutiner för ekonomiarbetet inhouse. Du har delvis hjälp med viss administration och fakturering av två backoffice-medarbetare. Ej personalansvar. Aktea jobbar i ekonomisystemet Fortnox.  Du kommer bland annat att: Hantera löpande redovisning, avstämningar, betalningar, internfakturering, deklarationer etc Självständigt ansvara för bokslutsarbete på månads-, delårs- och årsbasis Inrapportering av årsbokslut inklusive kontakt med revisorer Hantera reskontran Sköta lönehanteringen inklusive beräkning, besked, utbetalning, regelefterlevnad och anmälan till Försäkringskassan Ansvara för budgetarbete, löpande prognos, uppföljning och analys Hantera kontakt med bank inklusive avtal och behörigheter samt bevaka kassaflöde och säkerställa likviditet Löpande utvärdera och utveckla arbetsprocesser, rutiner och ekonomisystem Kvalifikationer Vi söker dig som... Har cirka 3-5 års arbetslivserfarenhet inom redovisning där du arbetat med hela flödet från bokföring till bokslutsarbete Har en relevant eftergymnasial utbildning från YH eller universitet Har en god systemvana och ett modernt tänk Har goda kunskaper i Office-paketet, särskilt Excel Talar och skriver svenska obehindrat God kännedom i K2-regelverket Meriterande Har tidigare erfarenhet inom löneadministration. Vid avsaknad av löneerfarenhet erbjuds möjlighet att gå utbildning Har goda kunskaper i ekonomisystemet Fortnox Har goda kunskaper i analysprogrammet PowerBI, annars erbjuds utbildning även här.  Personliga egenskaper I den här rollen ser vi gärna att du är en ansvarstagande, självgående och noggrann person som lägger stor vikt vid att göra ett bra jobb. Dessutom är det ett stort plus om du bidrar till en trevlig företagskultur genom att socialisera med kollegor och bidra med glädje och energi.  Övrig informationAnställningsform: Fast tjänst med inledande provanställning Start: Enligt överenskommelse med hänsyn till uppsägningstid Omfattning: Heltid, måndag-fredag, 8-17. Plats: Stockholm, hybridmöjlighet två dagar i veckan Den här rekryteringsprocessen hanteras av A-hub, och mail angående tjänsten går genom A-hub. Ansök genom att klicka på "Ansök" nedan. Tänk på att vi lägger stor vikt vid din motivation och intresse för tjänsten. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, men om du har specifika frågor om tjänsten kommer ansvarig rekryterare att svara på dem. Rekryteringsprocessen hos A-hub ser ut som följande Löpande urval av CV Telefonintervju med A-hub Digital intervju med A-hub Intervju hos företaget Referenstagning Erbjudande

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Bolagsekonom till Fastighetsägarna Service
Eclipse Sverige AB
Redovisningsekonomer

Hos Fastighetsägarna Service arbetar vi mot tydliga mål och söker nya vägar för att nå nya höjder. Hos oss finns alla förutsättning för att prestera, trivas och växa. Vi söker en serviceinriktad, lösningsorienterad och erfaren Bolagsekonom som vill vara en del av vårt dynamiska team. Du har en passion för ekonomi och vill arbeta i en miljö där du kan påverka och driva förbättringar. Om rollen: I rollen utgör du ankaret för just dina kunder och drivs av hög kundnöjdhet. Du kommer i nära samarbete med kunden hantera avancerade redovisningsfrågor, bokslut och årsredovisningar samt rapportering till kund och myndigheter. Vidare är du del i att utveckla befintliga system och processer. Du trivs att jobba mot deadlines och att ansvara för egna arbetsuppgifter samtidigt som du delar med dig av dina kunskaper till teamet. Vi söker dig som: Flera års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete inkl. årsredovisning Har erfarenhet från fastighetsbranschen eller arbeta från redovisningsbyrå Är en initiativrik person som trivs med frihet under ansvar Är en god kommunikatör och teamspelare Har erfarenhet av koncernredovisning och K2/K3/RFR2 Har du erfarenhet av Unit4/UBW är det meriterande. Flera av våra kunder har internationell prägel varför du behöver hantera engelska mycket bra i tal och skrift. Vi erbjuder: En stimulerande arbetsmiljö med möjlighet att påverka och förändra. Du får frihet under ansvar och möjlighet att utvecklas och växa inom företaget. Du kommer att vara en del av ett engagerat och stöttande team med kontor på Kungsholmen. Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt framgångsrika team! I denna rekrytering samarbetar vi med Eclipse och hänvisar alla frågor till Anders Tegman, telefon 0709-481788. Om Fastighetsägarna Service Vi på Fastighetsägarna Service är experter på fastighetsförvaltning och vår passion är att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Med 150 år i branschen vet vi vad som ska göras, och framför allt hur det ska göras på bästa sätt. Hos oss jobbar vi med hela förvaltningen, som juridiska konsultationer, ekonomisk och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter. Vi omsätter i dagsläget 300 miljoner kronor per år och är 280 medarbetare. Vi sitter alla samlade på Alströmergatan 14 på Kungsholmen och det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra – varje vecka finns ledarledda träningspass i samarbete med SATS i våra egna lokaler och vi har fullt utrustat och nyrenoverat gym. Du har dessutom tillgång till Fastighetsägarnas utbildningar.

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Accounting Manager
Consilium Safety Group AB
Redovisningsekonomer

Are you an experienced accounting professional ready to take the next step in your career? As an Accounting Manager at Consilium Safety Group, you will be at the heart of the financial operations for Nordic entities, ensuring accuracy, compliance, and process improvements that drive business performance. Take the next step in your career with us! About Us Consilium Safety Group, a recent acquisition by Antin Infrastructure Partners, is a global leader in fire and gas safety technology, serving diverse industries including marine, energy, rolling stock, and building sectors. With over a century of experience, we combine deep safety expertise with cutting-edge detection technology to protect lives, assets, and the environment. Headquartered in Gothenburg, Sweden, we operate across more than 55 offices worldwide, ensuring we cover all time zones. Our commitment to innovation and growth drives us to shape the future of Safety-Tech. Accounting Manager As an Accounting Manager within the Nordic Accounting Team, you will be responsible for overseeing the financial operations for 1-2 Nordic entities. You will ensure the delivery of accurate, relevant financial information to stakeholders across the organization in a timely manner. This role contributes to maintaining strong internal controls, ensuring compliance with accounting standards, and supporting continuous improvements in financial processes. Key Responsibilities Oversee all aspects of general ledger accounting, including journal entries, reconciliations, and month-end close activities for 1-2 Nordic entities. Prepare monthly and annual financial closing, ensuring accuracy and compliance with accounting standards, and report figures in the group consolidation system. Evaluate and follow up on monthly results, providing insights to management and highlighting areas for improvement. Ensure compliance with internal policies, VAT, taxes, and other financial regulations. Manage supplier payments, ensuring timely and accurate processing of transactions. Collaborate with stakeholders across the organization, to support financial performance and decision-making. Continuously contribute to improving financial processes, ensuring efficiency and alignment with organizational goals. Skills & Qualifications University degree in Business Administration (major in Finance or Accounting) or equivalent. Proven experience in a similar accounting role, with a strong track record in financial reporting and compliance. Proficiency in ERP systems (preferably Dynamics 365) and strong knowledge in Excel. Strong understanding of VAT, tax regulations, and financial compliance requirements. Fluent in Swedish and English (spoken and written). Why Join Us? By joining Consilium, you will become part of an innovative and growing global company, with opportunities to shape the future of safety technology. The Accounting Manager role offers you a unique chance to contribute to and enhance financial operations in a dynamic international environment. Apply Now If you’re ready to take on an accounting role in an international environment with significant growth potential, we invite you to apply. Join us in shaping the future of safety technology! Ready to learn more about our journey? Click to hear from our CEO! Philip Isell Lind af Hageby, Consilium, en mästare på turnarounds - Värdeskaparna | En podd om riskkapital av OPX Partners | Podcast on Spotify

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Indirect Tax Specialist till Camurus i Lund
Mpya Finance AB
Redovisningsekonomer

Du, som söker efter en nätverkande roll med många internationella kontakter, chansen finns här! Här erbjuds du ett innovativt, börsnoterat bolag som befinner sig på en mycket spännande tillväxtresa, och du är välkommen att följa med. Detta är en ny roll, där du har stora möjligheter att påverka innehållet. Erfarenheter och intressen spelar roll, men huvudsaken är att det finns intresse för och kunskap inom moms. Vi söker efter en Indirect Tax Specialist till Accounting teamet som idag består av sex personer. Tjänsten är belägen på huvudkontoret i Lund och du rapporterar till Group Accounting, Tax & Reporting Director. Kontaktytorna är många i denna roll och det är precis så du vill sätta guldkant på din tillvaro. Som koncernens specialist inom området Indirekta skatter kommer du att vara en supportfunktion som utvecklar, implementerar och säkerställer processer och skatteoptimering inom området. På Camurus råder en samarbetsinriktad och innovativ kultur med korta beslutsvägar och många utvecklingsmöjligheter. Du omger dig med duktiga och engagerade kollegor som känner en stolthet i att jobba på ett bolag som gör skillnad för patienter. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Huvudansvar för momsfrågor för hela koncernen, inklusive rapportering av moms, periodisk sammanställning och intrastat i flera juridiska enheter i Sverige och utomlands Arbeta proaktivt och nära verksamheten för att säkerställa efterlevnad av momsregler och andra indirekta skatteregler för både de svenska och utländska enheterna, samt bedöma och hantera risker inom området Samarbeta med skatterådgivare och Senior Accountants gällande deklarationer för inkomstskatt och skatterevisioner i Sverige och utomlands Ansvarig för intercompany-transaktioner inom koncernen Koordinera arbetet avseende Transfer Pricing Utrymme finns i denna roll att även utvecklas inom andra delar av ekonomiavdelningen beroende på erfarenhet och intressen Har vi fångat ditt intresse? För att trivas i rollen ser vi att du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller motsvarande. Ditt intresse för moms-/skattefrågor är stort och du har flera års erfarenhet inom området. Du har med fördel erfarenhet inom Accounting. Problem är till för att lösas, och ärmarna kavlas gärna upp. Din kommunikativa förmåga gör att du tar dig fram i organisationen på ett smidigt sätt och du trivs med många kontaktytor. Hur gör jag nu? Intervjuer sker löpande så ansök gärna så snart som möjligt. I den här rekryteringen samarbetar Camurus med Mpya Finance. Har du frågor gällande rekryteringsprocessen eller kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Johanna Andersson på tel. 0706-555730, [email protected] alternativt Kristina Bennet på tel. 0703-755075, [email protected] Ansökan sker via www.mpyafinance.se

26 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Redovisningsekonom 75-100 %
Ekonomikonsulterna Roslagen AB
Redovisningsekonomer

Vi är ett företag som sitter i nyrenoverade lokaler i Arninge. För mer info besök www.ekonomikonsulterna.com. Vi söker en ny redovisningskonsult till vårt team. Vi söker dig som har erfarenhet av liknande uppgifter, helst erfarenhet från redovisningsbyrå. Vi lägger stor vikt vid din personlighet. För att passa i rollen krävs det att du är driven, engagerad och du gillar att ta ansvar. Trivs du i det mindre företaget och är van att arbeta självständigt samtidigt som du förstår vikten i ett gott samarbete med kollegor. Du är noggrann, ambitiös och arbetar gärna mot deadlines. Du är positiv och har en passion för ekonomi. Hos oss arbetar du med allt från löpande redovisning, löner, kontoavstämningar, månadsavstämningar till årsbokslut för olika bolagsformer. Om du har arbetat i Björn Lundéns program tidigare är det meriterande, men inget krav. Skriv gärna sysselsättningsgrad och from när du finns tillgänglig. Inkom med ansökan omgående då vi kommer att börja intervjua löpande. Hos oss kommer du att främst arbeta med: - Årsredovisningar - Avstämningar och månadsbokslut - Löpande bokföring - Löner - Moms- och skattedeklarationer - Rådgivning till våra kunder - Andra förekommande arbetsuppgifter som redovisningskonsult

26 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Interim Redovisningsekonom

Interim Redovisningsekonom – 12 månaders uppdrag i GGVV-Regionen Vi söker nu en trygg och självgående Redovisningsekonom för ett interimsuppdrag på 12 månader med start omgående.  Du kommer att bli en viktig del av ekonomiavdelningen och bidra med din kompetens inom löpande redovisning, rapportering och bokslutsarbete. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: - Hantera inkommande och utgående fakturor - Daglig kontroll av banktransaktioner - Reskontraavstämningar vid månadsbokslut - Upprätta månads- och årsbokslut - Rapportering och administration Din bakgrund Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och flera års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete. Du har goda kunskaper i hela redovisningsflödet och är van att arbeta med bokslut och rapportering. Du är noggrann, strukturerad och ansvarstagande, med förmåga att prioritera rätt även när tempot varierar. Du har ett analytiskt arbetssätt och kan se detaljer utan att tappa helhetsperspektivet. Eftersom rollen innebär många kontaktytor, både internt och externt, är du kommunikativ, prestigelös och samarbetsorienterad. Vid frågor om interimsuppdraget, varmt välkommen att kontakta Jennifer Djureholt på 0702-091 693.  Vi går igenom ansökningar löpande – välkommen med din ansökan!

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025