Vi söker dig som vill ta ditt nästa steg i karriären tillsammans med oss i rollen som Tech Recruiter, eller som vi kallar den: Career Manager. Att vara en kollega på Procruitment är fartfyllt och roligt, vi kombinerar intressanta diskussioner med stora portioner värme och glädje! Med utgångspunkt i våra värderingar glöd, hjärta och kunskap har vi tillsammans byggt upp Sveriges enda karriärbyrå inom IT, Tech och Engineering! Procruitment har utsetts till till dubbla vinnare i Recruitment Awards, Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket 2022, vilket du kommer märka genom att du kommer in i en organisation med stark tillväxt och en kultur som präglas av framåtanda och passion! Läs mer om utmärkelserna här. Om tjänsten Som Tech recruiter ansvarar du för hela leveransprocessen; från kravprofil, search, intervjuer, kandidatpresentationer, tillsättning och slutligen uppföljning. För att hitta rätt medarbetare jobbar vi nästan uteslutande med search. Detta är roligt och utmanande, vilket också du måste tycka. Vi jobbar också med att, i dialog med kandidater inom IT och Tech, hitta nästa rätta arbetsgivare i deras karriär. Kandidaten outsourcar sitt arbetssökande till oss helt enkelt. Du kommer exempelvis att: Planera och driva dina rekryteringsprocesser från ax till limpa Vårda kandidat- och kundrelationer genom nära samarbete och relationsskapande Identifiera nya behov hos befintliga kunder och bidra till att våra processer förbättras Följa upp pågående leveranser med kund och konsult för att säkerställa trivsel, utveckling och bra arbetsmiljö Den här rollen passar dig som älskar att utmanas och vill jobba i en affärsmässig roll med stora möjligheter att påverka din utveckling. Hos oss på Procruitment finns all kunskap och alla resurser som behövs för att du ska kunna nå dina mål, du själv bestämmer hur långt du vill nå! Vi söker dig som: Har intresse för och/eller erfarenhet inom rekrytering Behärskar engelska och svenska i tal och skrift Brinner för att träffa människor och är bra på att bygga relationer Trivs med att jobba med resultat och att driva saker i mål Är van vid att jobba med digitala verktyg Vi erbjuder: En flexibel och utvecklande arbetsplats med kompetenta och hjälpsamma kollegor Friskvård 5 dagar/vecka En miljö som får dig att må bra och växa både som människa och kollega Låter detta intressant? Tveka inte att höra av dig till rekryterande chef Hanna Agbelin på 073-066 70 73 eller [email protected] alternativt skicka in en ansökan. Vi går igenom ansökningar löpande och tjänsten kan därför tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Procruitment Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, Tech och Engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen. Välkommen till Procruitment!
ArbetsuppgifterTill vår kund söker vi nu en Talent Acquisition Coordinator! I rollen som Talent Acquisition Coordinator kommer du att ansvara för att bistå med koordinering och administrativa uppgifter i rekryteringsprocessen vid flera rekryteringar tillsammans med Talent Acquisition Specialist. Arbetet innebär ett nära samarbete med Talent Acquisition Specialist för att säkerställa en kvalitativ och smidig rekryteringsprocess för både kandidater och rekryterande chef. En stor del av arbetet innebär att du självständigt ansvarar för validerings- (där en slutkandidat väljs ut baserat på kompetens, men fortfarande behöver genomgå bakgrunds- och regelefterlevnadskontroller) och anställningsstegen i rekryteringsprocessen. Detta inkluderar att säkerställa en smidig överlämning från Talent Acquisition Specialist till dig. I rollen kommer du exempelvis att ha följande arbetsuppgifter: Beställa bakgrundskontroller, följa upp resultat och informera alla berörda parter Beställa säkerhetsintervjuer och informera alla berörda parter om resultatet Säkerställa regelefterlevnad i rekryteringsprocessen genom att dokumentera checklistan för extern rekrytering samt slutföra godkännandeprocessen för erbjudandet Initiera processen för att ta fram anställningskontrakt tillsammans med HR-administrationen Koordinera arbete kopplat till relocation, immigration och boende för kandidaten Säkerställa en god kandidatupplevelse samt en bra upplevelse för rekryterande chef genom hela processen Initiera registerunderlag före kontraktsskrivning samt påbörja onboarding i rekryteringssystemet Arbeta med förbättringsarbete Kvalifikationer Du har en relevant utbildning inom HR. Du har arbetslivserfarenhet inom Talent Acquisition och administration. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Erfarenhet av att arbeta i SAP är meriterande. Personliga egenskaper För att lyckas i uppdraget som Talent Acquisition Specialist har du förmågan att hantera flera ärenden samtidigt och har en naturlig struktur i ditt arbetssätt. Du behöver också vara duktig på att koordinera, ta initiativ och kommunicera tydlig. FöretagspresentationVår kund är ledande inom fordonsindustrin och finns i 100 länder. I Sverige är huvudkontoret strax utanför Stockholm och här arbetar man med omställningen för ett hållbart transportsystem och skapar en värld av mobilitet som är bättre för både företagen, samhället och miljön. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omkring 2025-04-01 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-10-31 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).
ArbetsuppgifterÄr du en erfaren rekryterare med ett starkt driv och förmågan att hantera flera rekryteringsprocesser samtidigt? Vi söker nu en Talent Acquisition Specialist för ett konsultuppdrag hos vår internationella kund i Södertälje, där du kommer att spela en nyckelroll i att säkerställa en smidig och kvalitativ rekryteringsprocess för både kandidater och rekryterande chefer. Exempel på arbetsuppgifter: - Förstå rekryteringsbehovet och ta fram relevanta jobbeskrivningar. - Boka och genomföra uppstartsmöten med rekryterande chef. - Skapa screeningfrågor och publicera jobbannonser. - Sökning av kandidater i HR-system och LinkedIn Recruiter. - Granska och göra första urvalet av kandidater. - Genomföra kompetensbaserade intervjuer. - Säkerställa en positiv upplevelse för både kandidater och rekryterande chefer genom hela processen. Kvalifikationer Du har minst 2-3 års erfarenhet som rekryterare. Du har en högskoleexamen inom personalvetenskap eller motsvarande. Du har förmåga att hantera flera rekryteringsprocesser samtidigt och arbeta strukturerat. Du har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, både i tal och skrift. Det är högt meriterande om du har erfarenhet av att rekrytera inom IT/Tech. Personliga egenskaper För att trivas i uppdraget som Rekryterare hos vår kund behöver du vara flexibel, kommunikativ och proaktiv i ditt arbetssätt. Vår kund genomgår en stor omorganisation vilket innebär att du som konsult kommer vara en del av en spännande förändringsresa. Företagspresentation Vår kund är ledande inom fordonsindustrin och finns i 100 länder. I Sverige är huvudkontoret strax utanför Stockholm och här arbetar man med omställningen för ett hållbart transportsystem och skapar en värld av mobilitet som är bättre för både företagen, samhället och miljön. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 2025-04-01 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-12-31 med goda möjligheter till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters och arbeta som konsult hos vår spännande kund i Södertälje/Stockholm. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).
Om du kliver in i ett rum och direkt börjar förstå sammanhang, om du har drivet att bygga något från grunden och en skarp känsla för människor – då har vi rollen för dig! Zcelero, ett snabbväxande IT-konsultföretag i framkant av digital innovation, söker en professionell och initiativrik rekryterare till kontoret i Stockholm. Här bygger vi bolag – snabbt, smart och strategiskt. Vill du med? Ja, vi misstänkte väl det. I rollen kommer du att: Från dag ett: ta initiativ, läsa av behov och sätta i gång! Bygga rekryteringsstrategier som attraherar branschens skarpaste IT-konsulter. Identifiera, engagera och rekrytera talanger via LinkedIn, nätverk och direkta kontakter. Samarbeta med ledning och affärsansvariga för att förstå behoven och leverera rätt kompetens. Ständigt utveckla och förbättra rekryteringsprocessen – vi vill framåt! Vi söker dig som... … är en energigivande och professionell rekryterare som kan anpassa dig efter olika personligheter och sammanhang. Du har en naturlig känsla för människor, vet när du ska vara pådrivande och när du ska lyssna. Du ställer inte bara frågor – du söker aktivt svar och omsätter dem direkt i handling. Du hittar nya vägar och söker även i svår terräng fram en gång, visst läste du också framgång? För att lyckas i rollen ser vi att du har: Erfarenhet av att driva rekryteringsprocesser självständigt En naturlig fallenhet för att nätverka och skapa relationer Erfarenhet av LinkedIn Recruiter och andra search-verktyg Flytande svenska och engelska i både tal och skrift Meriterande om du även har: Erfarenhet av IT-rekrytering Bakgrund inom försäljning eller affärsutveckling Varför Zcelero? Vi erbjuder en plats i ett bolag där innovation och utveckling är i fokus. Här får du frihet att skapa, resurser att lyckas och en arbetskultur där vi bygger något större – tillsammans. Vi är idag ett team på 25 personer men vill bli 20 till innan året är slut. Är det kanske du som ska hjälpa oss få detta att hända? Vänta inte med din ansökan! START: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid PLATS: Södermalm, Stockholm OMFATTNING: Heltid + arbetstider LÖN: Fast lön KONTAKT: Head of Recruitement Delivery, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Om tjänsten Xameras Göteborgskontor söker nu en driven och engagerad Recruitment Business Manager (RBM) som vill vara med och forma framtidens matchningar mellan unga ingenjörer och Sveriges mest innovativa företag! Som RBM är ditt ansvar att leda hela rekryteringsprocessen och säkerställa att både kunder och kandidater får en förstklassig upplevelse. Du bygger starka och långsiktiga kundrelationer, arbetar aktivt för att öka inflödet av nya uppdrag och skapar matchningar som verkligen gör skillnad. Genom att förstå kundernas behov och kandidatens potential stärker du Xameras position på marknaden. Du coachar och utvecklar dina konsulter och säkerställer en trygg och stimulerande arbetsmiljö. Dessutom representerar du Xamera i externa sammanhang och samarbeten för att sprida vår vision och bygga vårt varumärke. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Driva rekryteringsprocesser från urval och intervjuer till färdig matchning och uppföljning. Coacha och utveckla konsulter genom regelbundna avstämningar, coachning och hantering av arbetsrättsliga frågor för att skapa en trygg och utvecklande arbetsmiljö. Bygga och underhålla kundrelationer, identifiera nya affärsmöjligheter och arbeta aktivt med merförsäljning för att öka affärsvolymen och kundnöjdheten. Vi söker dig som: Har erfarenhet inom rekrytering, försäljning eller konsultbranschen och vill ta nästa steg i din karriär. Relevant eftergymnasial utbildning. Är affärsdriven och har en naturlig förmåga att bygga starka kundrelationer och se möjligheter där andra ser utmaningar. Har erfarenhet av rekrytering eller tjänsteförsäljning – en stark merit. Är en skicklig kommunikatör som gillar att skapa kontakt med nya människor och har förmågan att förstå både kundens och kandidatens behov. Är resultatinriktad, tävlingsinriktad och trivs med att arbeta i en miljö där ditt driv och engagemang gör skillnad. Vilka är vi? Xamera är en ledande aktör inom matchning av unga ingenjörer och studenter inom IT, teknik och ekonomi. Vår vision är att lösa kompetensbristen inom svensk industri- och techsektor genom att tänka nytt. Vi utmanar traditionella rekryteringsmetoder och fokuserar på att skapa rätt matchningar från början. Detta tillvägagångssätt har gjort oss till Årets Rekryteringsföretag 2024. Vad erbjuder vi? Engagerade kollegor som delar ditt driv och din passion. En spännande utvecklingsresa där du växer både professionellt och personligt. Ett stort nätverk av kunder, kandidater och branschkollegor. Ett dynamiskt arbete där ingen dag är den andra lik. En positiv och inkluderande arbetsmiljö där vi har roligt på jobbet och stöttar varandra att nå nya höjder. Startdatum: Intervjuer sker löpande med start våren 2025. Ansök idag! Skicka din ansökan via länken nedan. Har du frågor om tjänsten? Kontakta Andrea på [email protected]. Vi tillsätter tjänsten löpande – vänta inte med att skicka in din ansökan!
Om tjänsten Xameras Linköpingskontor söker nu en driven och engagerad Recruitment Business Manager (RBM) som vill vara med och forma framtidens matchningar mellan unga ingenjörer och Sveriges mest innovativa företag! Som RBM är ditt ansvar att leda hela rekryteringsprocessen och säkerställa att både kunder och kandidater får en förstklassig upplevelse. Du bygger starka och långsiktiga kundrelationer, arbetar aktivt för att öka inflödet av nya uppdrag och skapar matchningar som verkligen gör skillnad. Genom att förstå kundernas behov och kandidatens potential stärker du Xameras position på marknaden. Du coachar och utvecklar dina konsulter och säkerställer en trygg och stimulerande arbetsmiljö. Dessutom representerar du Xamera i externa sammanhang och samarbeten för att sprida vår vision och bygga vårt varumärke. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Driva rekryteringsprocesser från urval och intervjuer till färdig matchning och uppföljning. Coacha och utveckla konsulter genom regelbundna avstämningar, coachning och hantering av arbetsrättsliga frågor för att skapa en trygg och utvecklande arbetsmiljö. Bygga och underhålla kundrelationer, identifiera nya affärsmöjligheter och arbeta aktivt med merförsäljning för att öka affärsvolymen och kundnöjdheten. Vi söker dig som: Har erfarenhet inom rekrytering, försäljning eller konsultbranschen och vill ta nästa steg i din karriär. Relevant eftergymnasial utbildning. Är affärsdriven och har en naturlig förmåga att bygga starka kundrelationer och se möjligheter där andra ser utmaningar. Har erfarenhet av rekrytering eller tjänsteförsäljning – en stark merit. Är en skicklig kommunikatör som gillar att skapa kontakt med nya människor och har förmågan att förstå både kundens och kandidatens behov. Är resultatinriktad, tävlingsinriktad och trivs med att arbeta i en miljö där ditt driv och engagemang gör skillnad. Vilka är vi? Xamera är en ledande aktör inom matchning av unga ingenjörer och studenter inom IT, teknik och ekonomi. Vår vision är att lösa kompetensbristen inom svensk industri- och techsektor genom att tänka nytt. Vi utmanar traditionella rekryteringsmetoder och fokuserar på att skapa rätt matchningar från början. Detta tillvägagångssätt har gjort oss till Årets Rekryteringsföretag 2024. Vad erbjuder vi? Engagerade kollegor som delar ditt driv och din passion. En spännande utvecklingsresa där du växer både professionellt och personligt. Ett stort nätverk av kunder, kandidater och branschkollegor. Ett dynamiskt arbete där ingen dag är den andra lik. En positiv och inkluderande arbetsmiljö där vi har roligt på jobbet och stöttar varandra att nå nya höjder. Startdatum: Intervjuer sker löpande. Ansök idag! Skicka din ansökan via länken nedan. Har du frågor om tjänsten? Kontakta Andrea på [email protected]. Vi tillsätter tjänsten löpande – vänta inte med att skicka in din ansökan!
Key Solutions är en snabbt växande koncern och har i över 10 år i rad rankats som en av Sveriges och Europas bästa arbetsplatser av Great Place to Work Institute. Med en tydlig ambition att fortsätta expandera söker vi nu en driven och engagerad rekryterare som vill vara med och bygga vårt team för framtiden. Om rollen I rollen som rekryterare får du en nyckelroll i vårt People-team där du arbetar direkt under vår Head of People. Du kommer att ansvara för att identifiera, attrahera och rekrytera talanger till organisationen och säkerställa att vi bygger team som speglar våra värderingar och mål. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som rekryterare: - Urval och screening av kandidater - Telefon- och personliga intervjuer - Referenstagning och administration - Vara delaktig i att utveckla våra rekryteringsprocesser - Träffa potentiella kandidater på event och arbetsmässor Vad erbjuder vi? - Tillfälle att göra karriär på en internationellt snabbväxande koncern - Chansen att arbeta på en av Sveriges och Europas bästa arbetsplatser - Möjlighet att arbeta i ett stöttande, roligt och engagerat team - Kontor i världsklass i Solna Strand - Fast lön med möjlighet till bonus Vem söker vi? Vi letar efter dig som brinner för rekrytering, människor och utveckling. Du har ett driv och en positiv energi som smittar av sig på andra. För att lyckas i rollen tror vi att du: - Är social, utåtriktad och en glädjespridare - Har en lösningsorienterad inställning och älskar att utvecklas - Är strukturerad och trivs med administrativa uppgifter - Har en fallenhet för att skapa kontakt med olika typer av människor - Har erfarenhet inom rekrytering eller HR (meriterande men inget krav) Om oss: Key Solutions koncernen består idag av över 200 ambitiösa medarbetare som dagligen hjälper några av Sveriges största och mest välkända företag med kvalificerade och kompletta sälj- och marknadsföringslösningar. Varje månad är vi i kontakt med fler än 250.000 kunder. Vi har idag lokala kontor i Stockholm, Göteborg och Helsingfors. Vill du vara med på resan? Ansök nedan
Om företaget NetNordic är en ledande nordisk systemintegratör och tjänsteleverantör som specialiserar sig på cybersäkerhet, moln, nätverk och samarbetslösningar. Med över 700 anställda och fler än 3000 kunder i Norden, hjälper de företag och organisationer att optimera sin digitala infrastruktur. De samarbetar med marknadsledande teknikleverantörer och erbjuder skräddarsydda lösningar, från design och implementering till support och drift. Deras vision är att vara kunders viktigaste "Best Companion" genom deras digitaliseringsresa. Vi på Asta Agency samarbetar med NetNordic i den här rekryteringsprocessen. Det här är ett konsultuppdrag med god möjlighet till anställning hos företaget. Du blir anställd av Asta Agency och arbetar som konsult hos NetNordic. Om tjänstenSom rekryterare är du en nyckelperson för NetNordics rekryteringsfunktion. I rollen ansvarar du för rekrytering av IT-konsulter inom områden för systemutvecklare, IT-arkitekter och specialister inom cybersäkerhet och informationssäkerhet. Du har hela tiden ett nära samarbete med konsultchefer där ni tillsammans arbetar mot målet att anställa kompetenta konsulter till företaget. Dina arbetsuppgifter: Proaktivt söka efter och attrahera potentiella kandidater Boka och genomföra intervjuer med kandidater Samarbeta med konsultchefer för att säkerställa att rätt profiler anställs Utveckla och förbättra rekryteringsprocessen Skapa och publicera rekryteringsannonser i sociala kanaler Delta i onboarding-processen för nya medarbetare Driva rekryteringsarbetet framåt och säkerställa att NetNordic når sina mål Kvalifikationer och egenskaperVi söker dig som är social, framåt och orädd. Du har erfarenhet av att arbeta med rekrytering, gärna inom tech eller IT, och är van vid att samarbeta med beställande chefer genom hela rekryteringsprocessen. Du har en god förståelse för intervjuteknik och trivs med att driva rekryteringsprocesser från start till mål. För detta krävs det att du är flexibel, självgående och är strukturerad. Därtill ser vi gärna att du har: Erfarenhet av en roll inom rekrytering, meriterande om du har arbetat inom IT-branschen Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift God dator- och systemvana Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Solna, Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].
Är du en driven och resultatinriktad rekryterare som brinner för att hitta och attrahera toppkandidater? Trivs du i en snabbrörlig och entreprenöriell miljö där du får ta eget ansvar och påverka din framgång? Då vill vi ha dig med i vårt team. Om rollen Som Talent Acquisition Specialist kommer du att arbeta proaktivt med headhunting och search, identifiera och engagera rätt kandidater samt bygga starka relationer. Fokus ligger på att aktivt söka upp och engagera rätt personer, ofta via telefon och digitala kanaler. Vi söker dig som har en passion för att matcha rätt talang med rätt möjlighet och som trivs i en snabbföränderlig och målorienterad miljö. Vad vi letar efter • Duktig på att skapa dialog och engagera kandidater genom tydlig och förtroendeingivande kommunikation. • Tidigare erfarenhet av aktiv search och rekrytering, gärna inom tech eller IT. • Har en allmän kännedom om olika yrkesroller inom IT och en förståelse för hur tekniska kompetenser samverkar. • Det är ett plus om du har vana att arbeta målinriktat med nätverksbyggande och digitala rekryteringsverktyg såsom LinkedIn Recruiter. • Det är meriterande med kunskap inom kandidatattraktion och employer branding. Personliga egenskaper Vi söker dig som är driven och resultatorienterad, med en stark vilja att utvecklas och nå framgång. Du trivs i en dynamisk miljö där uthållighet och engagemang är nyckeln till att lyckas. Att bygga relationer och skapa långsiktiga kontakter kommer naturligt för dig, och du har en strategisk inställning till utmaningar. Är du redo att ta din rekryteringskarriär till nästa nivå? Skicka in din ansökan idag! Tillträde och ansökan Startdatum: snarast Anställningsform: provanställning som sedan går över till en tillsvidareanställning Sista ansökningsdagen: snarast Ort: Stockholm Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Är du redo att ta nästa steg i din karriär inom rekrytering? New Minds, ett rekryteringsföretag specialiserat på juniorrekrytering inom IT och teknik, söker nu en engagerad Talent Partner för ett vikariat med start 1/5 i Göteborg. Om rollen: Som Talent Partner hos New Minds ansvarar du för vårt interna rekryteringssystem, rekryteringsprocess och säkerhetsställer att vi har ett bra inflöde av kandidater. Vidare coachar du våra rekryteringsassistenter och arbetar med kandidathantering. Rollen innebär i korthet: Systemansvarig för vårt rekryteringssystem Teamtailor Uppdatera annonsmallar/intervjumallar vid behov Säkerställa att organisationen arbetar efter beslutad rekryteringsprocess Ansvarar över att vi har ett bra inflöde av kandidater utifrån våra kunders behov och att se att New Minds når sina inflödesmål Ser till att våra rekryteringsassistenter har rätt förutsättningar och coacha dem för att nå våra leveransmål Arbeta med kandidathantering, intervjuer och vara leveranstöd för att tillsätta kundernas behov Vad vi söker i vår framtida kollega: Du har minst en kandidatutbildning inom relevant område Arbetat 2-3 år inom IT-rekrytering som innebär att du varit med från första kontakt till avtalsskrivning Erfarenhet av att leda team/personalansvar Varit delaktig i utveckling av rekryteringsprocesser Tre ord som beskriver dig är strukturerad, kommunikativ och driven Du trivs med att arbeta i team och tar gärna ansvar för både ledarskap och operativa uppgifter Är inte rädd för att hjälpa till där det behövs Med ditt proaktiva arbetssätt och förmåga att se helheten är du en nyckelperson i att säkerställa att vi når våra ambitiösa mål Skapar hellre ordning än kaos, i alla fall på jobbet Talar svenska och engelska obehindrat Varför ska du välja oss? På New Minds handlar det om mer än bara jobbet – när du kliver in hos oss får du: Kultur av gemenskap: En inkluderande företagskultur där dina idéer värdesätts och ditt engagemang uppskattas. Vi firar framgångar tillsammans, tränar på lunchen och gör roliga aktiviteter – allt för att skapa en inspirerande och stöttande miljö. En kreativ och dynamisk arbetsmiljö: Ingen dag är den andra lik, och vi älskar att hitta nya lösningar och arbetssätt för att ligga steget före. Frihet och ansvar: Vi tror på dig. Därför får du frihet att påverka ditt arbete, men också stort ansvar för ditt arbete. Ett meningsfullt arbete: Du får vara en nyckelspelare som påverkar både våra kunders och konsulters framgång – varje dag. Välkommen med din ansökan till New Minds – där vi tillsammans skapar framtidens IT-talanger! Detta är ett vikariat fram till 31/12 2025 med möjlighet till förlängning. Sista ansökningsdag är den 10/3-2025 Vid frågor kontakta Linnea Okfors på [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer