Säkerhetssamordnare - Örebro
Fortifikationsverket
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Fortifikationsverket söker säkerhetssamordnare till gruppen för operativt säkerhetsstöd vid säkerhetsavdelningen. Vi befinner oss i stark tillväxt och gruppen för operativt säkerhetsstöd utökas nu för större förmåga att möta våra kunders behov på plats i verksamheten. Har du erfarenhet av arbete med säkerhetsskyddsfrågor och vill vara med och vidareutveckla säkerhetsskyddsarbetet i stora projekt, ansök redan idag!  Vi är en av Sveriges största fastighetsägare och experter inom fortifikation, det vill säga skydds- och anläggningsteknik. Vårt huvuduppdrag är att bidra till ökad försvarsförmåga för ett tryggt och fritt Sverige.   Din uppgift - stärka Sveriges säkerhet i stark tillväxt Enheten för säkerhetsskydd arbetar under Säkerhetsskyddschefen med inriktande, stödjande och uppföljande säkerhetsskyddsarbete på myndigheten. Enheten ansvarar framförallt för delområdena informationssäkerhet och säkerhetsskyddsplanering. Gruppen för operativt säkerhetsstöd ansvarar för löpande stöd inom hela säkerhetsskyddet. Gruppen ger riktat stöd till myndighetens projektavdelning och uppdragen bedrivs även i nära samarbete med Försvarsmakten och andra partners inom försvarsfamiljen. Som säkerhetssamordnare förväntas du delta i säkerhetsskyddsarbetet vid myndigheten och vara med och utveckla skyddet av Sveriges säkerhet. Du är aktiv att tillsammans med projektledare stödja säkerhetsskyddet i större projekt. Du deltar i samverkansform tillsammans med myndighetens partners inom försvarsfamiljen. Befattningen kräver gedigen kunskap och erfarenhet kring identifiering av skyddsvärden och hantering av säkerhetsskyddklassificerad information. Tjänsten innebär många kontaktytor och samarbeten både inom och utanför myndigheten och du förväntas sprida din kunskap internt och externt genom att informera och utbilda. Du kommer att analysera och hantera säkerhetsskyddsincidenter och en del av arbetet kan även innefatta stödjande kontrollverksamhet. I rollen ingår identifiering av skyddsvärden i projekt, stöd vid säkerhetsskyddsanalyser och informationssäkerhetsanalyser. Resor förekommer i tjänsten och går att planera. Kvalifikationer Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning inom säkerhetsskyddområdet med mycket goda kunskaper inom säkerhetsskyddslagstiftningen och gällande föreskrifter. Du har erfarenhet av kvalificerat säkerhetsskyddsarbete och flerårig aktuell erfarenhet från arbete med identifiering av skyddsvärden, säkerhetskyddsanalys, fysisk säkerhet och informationssäkerhet. Du har ledarkompetens som vi bedömer tillfredsställande samt goda kunskaper i administrativa IT-stödsystem. Du kommunicerar och uttrycker dig väl både muntligt och skriftligt på svenska. Körkort klass B är ett krav. Det är meriterande med erfarenhet av säkerhetsskyddsarbete inom Försvarsmaktens eller Säpos regelverk gällande säkerhetsskydd. Om du har erfarenhet av att hålla föredragningar och genomföra utbildningar är det också positivt. Dina personliga egenskaper är mycket viktiga för oss. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet och ditt engagemang. Vi behöver dig som är relationsskapande och har erfarenhet av att bygga nätverk och arbeta över organisatoriska gränser med olika kompetenser samt över myndighetsgränser. Att kunna skapa förståelse och helhetssyn för säkerhetsskyddsfrågor inom flera olika verksamhetsområden är en viktig förmåga för att göra dig framgångsrik i denna roll. Du kan på ett tydligt och otvunget sätt förmedla ditt budskap på såväl ledningsnivå som i den operativa verksamheten eller i ett investeringsprojekt. Du är strukturerad, positiv, självgående och har tålamod och förmåga att arbeta strategiskt mot långsiktiga mål. För att lyckas i rollen krävs att du är uthållig och engagerad i att driva ditt eget arbete framåt. Du har högt säkerhetsmedvetande med hög integritet och gott omdöme och en uttalad drivkraft att vara med och skydda Sveriges säkerhet. Vad erbjuder vi dig? Tillsammans med ca 1300 kollegor på Fortifikationsverket runt om i landet jobbar du med ett unikt fastighetsbestånd för att stärka totalförsvaret i Sverige. Vi är stolta över det samhällsviktiga uppdrag vi har där vi bygger, förvaltar, sköter driften och utvecklar avancerad teknologi i samhällsviktiga byggnader. Våra arbetsuppgifter är omväxlande, spännande och utmanande och kräver sin kompetens. Vi arbetar enligt den statliga värdegrunden och dess principer och vi eftersträvar jämn könsfördelning. Lika rättigheter och möjligheter är viktigt för oss. Här får du goda möjligheter till kompetensutveckling och ta del av bra förmåner. Vi jobbar också för att du ska kunna ha en bra balans mellan arbete och fritid. Tjänsten är en tillsvidareanställning, provanställning kan komma att tillämpas. Placering Örebro. Svenskt medborgarskap är ett krav, eftersom anställningar vid Fortifikationsverket är säkerhetsklassade. Det innebär att säkerhetsprövning och registerkontroll kommer att genomföras i enlighet med bestämmelser i säkerhetsskyddslagen. Vi välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter, har du skyddade personuppgifter kontaktar du den rekryteringsspecialist som finns namngiven så får du hjälp med att skicka in din ansökan. Som tillsvidareanställd kommer du att krigsplaceras. Välkommen att skicka in din ansökan med CV och personligt brev senast den 21 juli 2025. Vi vill ha dina ansökningshandlingar på svenska. Vid ansökan kommer dina personuppgifter behandlas enligt dataskyddsförordningen (GDPR). Genom din ansökan samtycker du till behandlingen. Din ansökan är en allmän handling enligt offentlighetsprincipen. De frågor som du får besvara när du skickar in din ansökan kommer att ligga till grund för det första urvalet vi gör. Notera gärna att första intervju kommer ske digitalt under vecka 31; den 29-31 juli. Frågor kring tjänsten? Välkommen att kontakta gruppchef Johan Broberg, tel. 010- 44 45 364 eller rekryteringsspecialist Monica Landmark, tel 010-44 44 690. Det går även bra att kontakta våra fackliga representanter: Eric Bergman, Ledarna, Tommy Eriksson, SEKO, Karin Alm, SACO, de nås via vår växel, tfn 010-44 44 000. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

15 juni 2025
Sista ansökan:
21 juli 2025
Utvecklingsledare säkerhet
GÖTEBORGS KOMMUN
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Stadsmiljöförvaltningen har ett helhetsansvar för stadens offentliga rum och samlade framkomlighet. Vi arbetar för att skapa tillgängliga, attraktiva och levande stadsmiljöer och naturområden. Förvaltningen äger och förvaltar spårvagnsnätet i Göteborg. På förvaltningen arbetar cirka 900 personer. Stadsmiljöförvaltningen är en del av de stadsutvecklingsförvaltningar som finns i Göteborgs Stad. Gemensamt arbetar vi med att skapa förutsättningar för en fungerande infrastruktur, bostäder och lokaler med kvalitet, en inbjudande offentlig miljö och verkar för att staden blir hållbar ur alla perspektiv. ARBETSUPPGIFTER Vill du vara med och bidra till en trygg och hållbar stad? Vi söker nu dig som vill arbeta i en mångfacetterad och framåtblickande organisation där du har stort inflytande på ditt arbete. Som utvecklingsledare kommer du att arbeta med säkerhets, krishanterings- och beredskapsfrågor på övergripande nivå i förvaltningen samt gentemot förvaltningens verksamheter. Tillsammans med två andra kollegor inom säkerhet ansvarar du för planering, genomförande och uppföljning av mål och uppdrag inom säkerhetsområdet. Du kommer att samarbeta med andra kollegor inom förvaltningen och staden. På så sätt bidrar du till att öka såväl förvaltningens som stadens arbete med säkerhet. Du kommer också att ansvara för upprättande av olika typer av styrande dokument så som rutiner, beredskapsplaner och kontinuitetsplaner utifrån risk- och sårbarhetsanalyser. Att ta fram rapporter, beslutsunderlag samt svara på remisser kopplat till säkerhet och beredskap ingår också i uppdraget. Som utvecklingsledare erbjuds du ett stimulerande och utvecklande arbete i en vardag som präglas av samhällsnytta, samverkan och framtidsfokus får du möjlighet att ta ansvar, göra skillnad och växa i din yrkesroll. Till kollegor får du också ett grymt gäng med hög kompetens inom flera spännande områden. Som utvecklingsledare med inriktning mot krisberedskap har du en nyckelroll i att utveckla, samordna och driva stadsmiljöförvaltningens förmåga att hantera höjd beredskap och krig. Du leder arbetet med att bygga upp och förvalta strukturer som stärker totalförsvaret i nära dialog med såväl verksamheter som externa samverkansparter. Du arbetar strategiskt och operativt med frågor som rör civilt försvar, där fokus ligger på att: • Säkerställa att förvaltningens samhällsviktiga verksamheter kan fortsätta fungera under störda förhållanden • Bygga upp beredskap genom analyser, planering och utbildningsinsatser kopplade till höjd beredskap och krigsorganisation • Utveckla och implementera planer för ledning, samverkan, uthållighet och robusthet • Bidra till stadens totalförsvarsplanering genom rapportering, remisser och samverkansforum Du fungerar som sakkunnig inom civilt försvar och är ett viktigt stöd till chefer och verksamheter i att förstå sina roller och ansvar inom totalförsvaret. Arbetet sker i nära samverkan med andra förvaltningar, stadsledningskontoret och andra beredskapsaktörer. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en akademisk examen inom säkerhet, samhällsskydd, statsvetenskap, krishantering eller annan relevant utbildning. Du har mångårig erfarenhet av arbete inom civilt försvar, beredskap, krishantering eller kontinuitetsplanering gärna i en offentlig kontext eller annan samhällsviktig verksamhet. Du har god kännedom om aktuell lagstiftning inom säkerhet och försvar, exempelvis lagen om kommuners ansvar vid extraordinära händelser, LEH och beredskapsförordningen, samt en förståelse för hur kommunens uppdrag förändras vid höjd beredskap. Erfarenhet av arbete med totalförsvarsplanering eller i projekt kopplade till förstärkt beredskap är meriterande. Vi ser också att du har: • Förmåga att analysera komplexa frågor, sätta struktur och omsätta policy till praktiskt genomförande • Erfarenhet av att leda processer, samordna olika aktörer och driva utvecklingsarbete • God förmåga att uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift • Vana av att arbeta med risk- och sårbarhetsanalyser, kontinuitetsplanering och krisledningsstöd Meriterande: • Erfarenhet av arbete i stab eller deltagande i stabsövningar • Kunskap om OSL och informationsklassning • Erfarenhet av att facilitera workshops och utbildningsinsatser Som person har du ett analytiskt förhållningssätt och har förmågan att se helheten såväl som detaljerna. Du har ett starkt engagemang för att utveckla säkerhetsarbetet och trivs i en roll där du bygger förtroendefulla relationer, både internt i organisationen och externt. Du tar initiativ och ser till att saker blir gjorda, samtidigt som du tar ansvar för dina uppgifter och bidrar till att verksamheten utvecklas. Hos oss blir du delaktig i att Göteborg utvecklas till en nära, sammanhållen och robust stad. Välkommen med din ansökan! ÖVRIGT De närmsta två åren renoveras vår arbetsplats på Köpmansgatan 20 där alla stadsutvecklande förvaltningar kommer samlas. Under renoveringstiden har vi arbetsplatser på Postgatan, Skeppsbron och Lillhagsparken enligt ett roterande schema. Vi erbjuder en arbetsplats i en förvaltning där utveckling står i fokus, både internt hos oss och även i flertalet av de uppdrag vi bedriver i staden. Våra medarbetare har breda och varierande kompetenser. Vi erbjuder medarbetarförmåner såsom flexibel arbetstid (undantag på vissa avdelningar), friskvårdsbidrag och cykelförmåner. Ett hållbart arbetsliv är viktigt för oss där du ska kunna kombinera ett spännande och givande arbetsliv med ditt privatliv. Vi vill att våra arbetsplatser ska präglas av öppenhet och respekt för olikheter och vi tror att mångfald bidrar till att utveckla vår verksamhet. Har du skyddade personuppgifter och vill söka tjänsten? Kontakta Göteborgs Stads växel, Kontaktcenter på telefonnummer 031-365 00 00 och förklara ditt ärende så kopplas du vidare till HR-specialist rekrytering. Vill du veta mer om oss? Följ vår företagssida på LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/stadsmiljo-goteborgs-stad/

14 juni 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Handläggare inom underrättelse- och säkerhetstjänst till MR M
Försvarsmakten
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Vill du bidra till att göra Sverige och världen säkrare? Värdesätter du ömsesidigt förtroende och önskar både ett eget ansvar såväl som goda möjligheter till kompetensutveckling? Då kan rollen som Handläggare inom underrättelse- och säkerhetstjänst vara något för dig. Avdelning J2 Mellersta militärregionen (MR M) Avdelningen J2 verkar inom den militära underrättelse- och säkerhetstjänsten på den regionala nivån. Avdelningens uppgift är att omhänderta chefen MR M uppgift att leda regional militär underrättelse- och säkerhetstjänst. Avdelningen förväntas därmed besvara underrättelsebehov samt klarlägga säkerhetshot och brister i säkerhetsskydd. Underrättelsebehoven besvaras genom inhämtning och sammanställning av information som bearbetas till underrättelseprodukter innan det delges uppgiftsställaren. Vid avdelningen kombineras flera olika inhämtningsdiscipliner, vilket bidrar till att skapa en helhetsbild även av komplexa fenomen. Avdelningen har också till uppgift att genomföra säkerhetsskyddskontroller på de organisationsenheter som finns i mellersta militärregionen. Vi rekryterar nu två Handläggare inom Underrättelse- och säkerhetstjänst. Huvudsakliga arbetsuppgifter Som handläggare underrättelse- och säkerhetstjänst vid avdelningen kommer du initialt att arbeta med säkerhetsskyddsfrågor. Beroende på din tidigare erfarenhet kan du ganska snabbt även börja arbeta inom säkerhetsunderrättelsetjänst. Du kommer även att, enskilt eller tillsammans med andra, genomföra olika nivåer av bearbetning och bedömningar samt arbeta med säkerhetsskyddskontroller. KRAV Kvalifikationer • Akademisk examen eller annan utbildning och erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig • God datorvana • God förmåga i tal och skrift på svenska och engelska • B-körkort (manuell växellåda) Personliga egenskaper Arbetet vid avdelningen kännetecknas av kollegialitet, expertis, prestigelöshet och uppgiftsglädje. På J2 jobbar vi tillsammans för att nå våra mål, det innebär att du behöver vara både ansvarstagande och en lagspelare. För att lyckas i din roll krävs att du är noggrann, strukturerad, analytisk, samarbetsvillig och strävar efter att utvecklas. Du har också hög integritet och du kan arbeta självständigt såväl som i grupp. Arbetsbelastningen kan emellanåt vara hög så det kräver att du klarar av att jobba i ett högt tempo och parallellt med flera saker samtidigt. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Meriterande kvalifikationer • Relevant flerårig erfarenhet inom underrättelsedriven verksamhet • Relevant flerårig erfarenhet inom operativ säkerhetstjänst • GMU/Värnplikt • Militära förarbevis • Relevant erfarenhet som Systemoperatör inom signalskydd och kryptosystem • Genomförd utlandstjänstgöring • Relevant kunskap om lagar och regelverk som styr underrättelse- och säkerhetsskyddstjänsten Övrigt Typ av anställning: CVAT (civilanställning) Anställningsform: Tillsvidareanställning - Sex månaders provanställning tillämpas om du inte arbetar i Försvarsmakten idag. Sysselsättningsgrad: Heltid Arbetsort: Kungsängen (tjänsten medför perioder av bortavaro från arbetsorten) Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Tjänsten kan innefatta resor (främst inom Sverige), återkommande beredskap och medverkande i övningar. Upplysningar om befattninge Vid frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen kontaktas rekryterande chef Mikael Bergqvist som nås via växeln 08-788 75 00. Fackliga företrädare SACO – Christer Lindberg SEKO – Anna Löfgren OFRO – Thomas Marcusson OFRS – Örjan Jansson Samtliga nås via växeln på 08-788 75 00. Ansökan Välkommen med din ansökan senast 2025-08-08. Din ansökan ska innehålla CV och ansökningsbrev där du motiverar varför du är lämpad för denna befattning. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: Mellersta Militärregionen (MR M) är ett krigsförband och en Organisationsenhet där Chef och Stab är lokaliserad till Kungsängen. Organisationen består av Chef med stab, sex utbildningsgrupper för utbildning och stöd av hemvärn samt ca 7000 hemvärnssoldater organiserade i elva bataljoner och ett antal fristående enheter. Chefen för Mellersta Militärregionen med regional stab leder underställda förband, samverkar med regionala och lokala aktörer, leder säkerhets- och underrättelsetjänsten samt stödjer operativ- och taktisk chef som löser uppgift inom regionen. Regionen fungerar också som en länk mellan Försvarsmakten och civilsamhället, har ett aktivt samarbete med länsstyrelse och region. Vid behov leder även MR M insatser, exempelvis vid nationella krissituationer och stöd till samhället. Militärregionen löser uppgifter i fred, kris och krig. Mellersta Militärregionens organisation och verksamhetsområde omfattar de geografiska länen Stockholms, Uppsala, Södermanlands, Västmanlands, Dalarnas och Gävleborgs län. Utbildningsgrupp och hemvärn finns i varje län. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård och bra balans mellan arbete och privatliv. Försvarsmakten tillvaratar de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten. Vi välkomnar därför sökanden med olika bakgrund och erfarenheter i våra rekryteringar. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

13 juni 2025
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Samordnare för Informationssäkerhet och arkiv
Sollefteå kommun
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Vill du vara med och göra skillnad? Då är det kanske dig vi söker som medarbetare till Sollefteå kommun. Hos oss har du nära till storslagen natur och småstadscharm. Du kan njuta av ett varierat fritids- och kulturliv. Här bor människor med stark framtidstro! För oss är det viktigt att du känner att ditt arbete är meningsfullt och att du ser din del i helheten. Du är med och utvecklar verksamheten - utifrån ditt ansvarsområde - med kommunens övergripande vision och mål i sikte. Är du strukturerad och serviceinriktad? Kan du lösa problem och jobba självständigt? Då är du rätt för oss. Vi erbjuder dig en utmanande och utvecklande roll inom kommunen! Du kommer att jobba nära kommunledningen. Vara drivande i att planera, organisera och genomföra ditt område för ständig utveckling och förbättring. För oss är du viktig och vi arbetar för att skapa en bra arbetsmiljö med ett gott arbetsklimat. Som medarbetare hos oss bidrar du till att få allt att fungera. Sollefteå kommuns verksamheter är i alla delar beroende av en väl fungerande informationshantering. Kommunen måste kunna upprätthålla sin verksamhet också då samhället utsätts för större störningar. Information måste finnas tillgänglig, vara korrekt och spårbar för att säkerheten ska kunna upprätthållas samtidigt som den personliga integriteten skyddas. Vi söker en informationssäkerhetssamordnare som är beredd att ta sig an den viktiga uppgiften att utveckla kommunens informationssäkerhet. Du kommer att arbeta inom Kommunkansliet. På enheten finns för närvarande 12 medarbetare inom områdena: ärendehantering, informationssäkerhet, krisberedskap, registratur, sekretariat, arkiv samt överförmyndarenhet. Arbetet kommer att bedrivas i nära samarbete med krisberedskapsstrateg och alla verksamheter. Välkommen till oss och ett meningsfullt arbete! ARBETSUPPGIFTER Tillsammans med dina kollegor kommer du att ha en centralt stödjande funktion i frågor som rör informationshantering och arkiv. Den snabba digitaliseringen av informationshanteringen kräver förändrade arbetssätt hos såväl chefer som bland annat administrativa handläggare. Som samordnare för informationssäkerhet och arkiv ska du leda och driva utvecklingsarbetet inom området. Arbetsuppgifter består av att: • Utveckla kommunens systematiska informationssäkerhetsarbete tillsammans med kommunledningen. • stödja i framtagandet av rutiner och instruktioner för informationssäkerhet • informera och utbilda om regler, metoder och processer avseende informationssäkerhet • leda och delta vid informationsklassningar och riskanalyser • följa upp och rapportera efterlevnaden av informationssäkerhetsarbetet • delta i/leda olika projekt/arbetsgrupper som omfattar informationssäkerhetsfrågor och arkiv • delta i interna och externa nätverk I arbetet ingår även ett övergripande ansvar för kommunarkivet samt att aktivt leda arbetet med e-arkiveringsprojekt. KVALIFIKATIONER Du bör ha en akademisk utbildning inom ett område som är relevant i arbetet med informationssäkerhet eller annan erfarenhet av informationssäkerhetsarbete. Du har goda kunskaper om de lagar och förordningar som styr den kommunala verksamheten. Det är meriterande om du har erfarenhet av strategiskt arbete i en politiskt styrd organisation. Vi värdesätter juridiska kunskaper, arbete med informationshantering, arkiv och dataskyddsfrågor. Vi sätter stor vikt vid dina personliga egenskaper där analytisk och pedagogisk förmåga samt hög samarbetsförmåga är särskilt önskvärda. Du är en god kommunikatör, initiativrik och lösningsfokuserad. Vidare är du strukturerad samt trivs med att jobba under eget ansvar, såväl självständigt som i grupp. Du har god förmåga att organisera och prioritera i ditt arbete. Du bör tycka om snabba tempoväxlingar i arbetet och stimuleras av den variation av arbetsuppgifter som arbetet i en mindre kommun erbjuder. Goda kunskaper i det svenska språket så väl tal som skrift. B-körkort är ett krav. ÖVRIGT I Sollefteå kommun är ett antal tjänster inplacerade i säkerhetsklass enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585). För de tjänsterna ingår säkerhetsprövning i anställningsförfarandet. Observera att vi endast tar emot ansökningar via Offentliga jobb. Första gången du söker ett jobb via Offentliga jobb, registrerar du dig på länken www.offentligajobb.se och skriver in dina uppgifter där. Du bör vara noggrann när du fyller i dina uppgifter, eftersom dina uppgifter ligger till grund för hanteringen. När vi mottagit din ansökan får du en bekräftelse via mail. Vi strävar efter mångfald och jämn könsfördelning inom Sollefteå kommun. Vi undanber oss vänligt men bestämt att bli kontaktade av annons och rekryteringsföretag.

12 juni 2025
Sista ansökan:
11 augusti 2025
Health and Safety Admin
Crystal Air Sweden AB
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Superb opportunity to join Crystal Air at an exciting time in the company's growth and development. The company has built a strong reputation as an innovative quality driven business, partnering with the world's best product providers to offer service and maintenance, HVAC Installation and heat pumps. Our clients comprise a wide range of prestigious local and international brands within Ireland and Europe. You will join a motivated and inclusive team, with access to senior decision makers, study support, wellbeing resources, and avenues to grow your career in line with the company's ambitious growth plans. The Role Providing general support and assistance EHS Team Carry out regular site visits and audits with live projects Completing permits for our various clients for scheduled works Compiling risk assessments and method statements for works Assisting with site administration and weekly updates of H&S data Carrying out stock takes of PPE Assist with the organisation and planning of Health and Safety Inductions Maintaining training matrix and advise management of training requirements Collecting and collating relevant information for inclusion in the Safety Management System Deliver toolbox talks Assist with organising of training Ad hoc tasks that may arise Skills & Experience H&S experience not essential but is a bonus. Full training will be provided to fulfil your duties Proficiency in using Microsoft Office required Excellent organisational and planning skills Ability to communicate and work well in a team environment

5 juni 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025
Säkerhetshandläggare
Försvarsmakten
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Är du redo att axla en viktig roll inom Försvarsmaktens säkerhetstjänst? Den regionala staben vid MR S med tillhörande Militärregiongrupper befinner sig på en tillväxtresa där vi utökar med kompetenta och engagerade medarbetare. Som anställd hos oss får du stort ansvar, generösa förmåner, utvecklingsmöjligheter och inte minst chansen att bidra till Sveriges säkerhet. Om MR S MR S är en av fyra militärregioner, vilka representerar en permanent militär geografisk indelning av Sveriges territorium. Militärregionen ansvarar för territoriell ledning och samordning av insatser och operationer, totalförsvarsplanering, försvarsplanering, underrättelse- och säkerhetstjänst samt stöd till samhället. Ansvaret omfattar även produktions- och insatsledning av MR S fem Militärregiongrupper med tillhörande elva hemvärnsbataljoner. Om KRAG KRAGs främsta uppgift är att utbilda, utveckla och leda Hemvärnets bataljoner i Kalmar och Kronobergs län. Hemvärnet har till uppgift att verka över hela konfliktskalan - från stöd till samhället vid svåra påfrestningar i fred till väpnad strid i krig. Hemvärnet är en del av Försvarsmaktens insatsorganisation och utgör nästan hälften av Försvarsmaktens personal. På detta sätt bildar hemvärnsförbanden en nationell, territoriell basplatta för försvaret och skyddet av Sverige. Huvudsakliga arbetsuppgifter Som säkerhetshandläggare på KRAG har du inriktning på intern säkerhetstjänst samt att stödja hemvärnsförbanden i säkerhetsfrågor. Arbetet består i att stödja chefen för KRAG och sektionscheferna. Ansvarsområden omfattar fysisk säkerhet, informations- och IT-säkerhet, signalskydd och personalsäkerhet. Du jobbar förebyggande och aktivt med säkerhetsskyddstjänst inom förbandet KRAG. Rådgivning till medarbetare och chefer är en naturlig del av det dagliga arbetet. Befattningen ställer krav på struktur, initiativförmåga och god simultanförmåga. KRAV Kvalifikationer • något års aktuell och relevant arbetslivserfarenhet inom säkerhetsskyddstjänst eller annat område som bedöms likvärdig • god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, både svenska och engelska • god beprövad administrativ förmåga i informationssystem • gymnasial utbildning med godkända betyg • körkort B Personliga egenskaper Du är en person med ett gott omdöme, stor integritet och ett högt säkerhets- och sekretessmedvetande. Du har en hög social förmåga och du finner det naturligt att arbeta utåtriktat tillsammans med andra. Att du är pedagogiskt lagd och har god samarbetsförmåga är av stor vikt. Du är en analytisk person som kan identifiera fel, brister och problem i dess olika beståndsdelar. Du är kreativ och ser lösningar på problem. Du har hög arbetskapacitet och arbetar strukturerat. Ditt engagemang och kunskap behövs för att tillsammans med övriga medarbetare vidareutveckla MR-gruppen. Vi tror därför att du trivs i en miljö som ständigt utvecklas och uppskattar omväxlingen i att arbeta både självständigt såväl som i samarbete med kollegor. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper och lämplighet. MERITERANDE • erfarenhet inom Försvarsmakten • grundläggande säkerhetsutbildning • genomförd och godkänd militär grundutbildning • erfarenhet av att genomföra säkerhetsskyddsplanering • eftergymnasial utbildning inom säkerhetsskyddsområdet För att myndighetens uppdrag ska vara framgångsrikt förutsätts att alla medarbetare uppträder enligt den värdegrund som finns. Försvarsmaktens värdegrund slår vakt om alla människors lika värde, rättvisa och jämlikhet och främjar demokrati och mänskliga rättigheter (läs mer på www.forsvarsmakten.se). Övrigt Anställningsform: Tillsvidareanställning, 6 månaders provanställning tillämpas för dig som för närvarande inte är anställd inom Försvarsmakten. Sysselsättningsgrad: Heltid. Arbetsort: Växjö. Tillträde: Enligt överenskommelse men önskvärd i början av september. Tjänstgöring på kvällar och helger förekommer. Resor inom Sverige med övernattning förekommer. Upplysningar om befattningen Kontakta: Robin Wahl 076-106 26 24 alternativt Joe Vilhelmsson 070-54 50 43 Information om rekryteringsprocessen Kontakta: Andreas Åberg 010-826 80 00 Fackliga företrädare OFR: Krister Forsberg OFR/S: Senadin Sela SEKO: Sven-Erik Borg SACO: Maria Iglesias Samtliga nås via Försvarsmaktens växel på 010-826 80 00. Ansökan Välkommen med din ansökan senast 2025-07-11. Din ansökan ska innehålla CV och ansökningsbrev där du motiverar varför du är lämpad för denna befattning samt svar på angivna urvalsfrågor. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: Södra Militärregionen (MR S) är ett krigsförband och en Organisationsenhet där Chef och Stab är lokaliserad till Revingehed. Organisationen består av Chef med stab, fem militärregiongrupper för utbildning och stöd av hemvärn samt ca 7000 hemvärnssoldater organiserade i elva bataljoner och ett antal fristående enheter. C MR S med regional stab leder underställda förband, samverkar med regionala och lokala aktörer, leder säkerhets- och underrättelsetjänsten samt stödjer operativ- och taktisk chef som löser uppgift inom regionen. Södra Militärregionens organisation och verksamhetsområde omfattar länen Östergötland, Jönköping, Kalmar, Kronoberg, Blekinge och Skåne. Läs mer om Södra militärregionen här. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård och bra balans mellan arbete och privatliv. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

22 maj 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Informationssäkerhetshandläggare
Future People AB
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Vi på Future People söker en informationssäkerhetshandläggare till vår kund i centrala Stockholm. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Informationssäkerhetshandläggare till offentlig verksamhet inom hälso- och sjukvård Vi söker nu en engagerad och erfaren informationssäkerhetshandläggare till ett uppdrag hos en samhällsviktig aktör inom hälso- och sjukvård. Du kommer spela en nyckelroll i att vidareutveckla organisationens systematiska informationssäkerhetsarbete i en tid då kraven på cybersäkerhet och regeluppfyllnad intensifieras. Uppdraget omfattar både strategiska och operativa delar och kräver mycket god kunskap om NIS2-direktivet, GDPR samt förmåga att kommunicera regelverk på ett pedagogiskt och inspirerande sätt till olika målgrupper inom organisationen. Om uppdraget Stötta informationssäkerhetssamordnare och koordinatorer i strategiska, taktiska och operativa uppgifter riva förbättringsinitiativ inom informationssäkerhetsarbete, inklusive processutveckling, metodstöd och riktlinjer Förbereda organisationen inför nya krav enligt cybersäkerhetslagstiftning, såsom NIS2 ålla utbildningar och workshops för olika målgrupper – både operativa och ledningsnära Bidra till att höja säkerhetsmedvetandet inom organisationen och skapa en stark säkerhetskultur Kvalifikationer – krav Konsult pratar och skriver obehindrat på svenska Minst 4 års relevant arbetslivserfarenhet inom informationssäkerhet, dataskydd och/eller juridik Kan arbeta självständigt såväl som i team, har ett starkt driv, är noggrann och tar stort ansvar för hög kvalitet på sin leverans Mycket god kännedom om informationssäkerhetsstandarder, lagkrav, certifieringar och bästa praxis inom relevanta lagar, och har förmågan att kommunicera juridiska regelverk och riktlinjer på ett begripligt sätt Erfarenhet av och god förmåga att utveckla och genomföra utbildningar inom informationssäkerhet. Kan anpassa innehållet efter olika målgrupper och inspirera medarbetare för att främja en säkerhetsmedveten kultur. Utbildning ska ha genomförts inom NIS2 och för större grupper (minst 100 deltagare). Djup kunskap om NIS2 samt erfarenhet av praktiskt förberedelsearbete med NIS2-direktivet inför kommande cybersäkerhetslag, särskilt arbete med väsentliga entiteter eller för oss relevanta sektorer Erfarenhet av operativt arbete/stöd med informationssäkerhetskontroller, riskanalyser, juridiska utredningar, DPIA, AI-förordningen mfl (redogör i CV) Erfarenhet av praktiskt arbete med dataskydd och god kunskap om Dataskyddsförordningen (GDPR) samt dess tillämpning och relation till informationssäkerhet Kunskap inom IT-säkerhet och god förståelse för skillnaden mellan informationssäkerhet och IT-säkerhet Erfarenhet av informationssäkerhetsarbete i komplexa miljöer med flera regelverk att förhålla sig till Erfarenhet av informationssäkerhetsarbete inom offentlig sektor och/eller politisk styrd organisation, särskilt meriterande med erfarenhet från komplex IT-miljö inom hälso- och sjukvård Personliga egenskaper Vi söker dig som är självgående, strukturerad och har ett stort eget driv. Du är trygg i att fatta beslut under press, har god kommunikationsförmåga och kan anpassa din dialog efter olika målgrupper. Du är flexibel och van att arbeta i föränderliga miljöer. Omfattning och detaljer Vill du vara med och stärka informationssäkerheten inom en av Sveriges mest samhällskritiska verksamheter? Välkommen med din ansökan! Urval sker löpande. Som person är du prestigelös, engagerad och har ett starkt driv. Du är utåtriktad, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. Du har en god samarbetsförmåga och tar gärna egna initiativ. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: 100% Start: Juni Sista ansökningsdagen: 22/5 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.  Välkommen till oss på Future People!

20 maj 2025
Sista ansökan:
2 november 2025
Trygghets- och säkerhetssamordnare
Bostadsstiftelsen Signalisten i Solna
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Bygg framtidens Solna tillsammans med oss! Är du redo att vara en del av en spännande resa? På Signalisten är vi i en expansiv fas och arbetar med hög takt inom både nyproduktion och renoveringar av våra fastigheter. Vi är stolta över vårt uppdrag att skapa fler trygga och trivsamma hem i Solna och bidra till stadens utveckling. Hos oss får du en möjlighet att göra skillnad och ta ansvar för samhällsutvecklingen! Vill du vara med och bidra till en levande och hållbar stad? Välkommen till oss! Trygghets- och säkerhetssamordnareVill du bli Signalistens nya trygghets- och säkerhetssamordnare och bidra till att vi tillsammans skapar trygga och trivsamma hem i Solna? Är du en driven, kreativ och samarbetsorienterad person som älskar att skapa trygga miljöer? Har du dessutom erfarenhet av att arbeta med utveckling och förändringsledning kan du vara den vi söker. Om rollen Som trygghets- och säkerhetssamordnare hos oss på Signalisten är dina huvudsakliga uppgifter att driva och utveckla trygghetsskapande och brottsförebyggande insatser baserat på beprövade metoder och utvärderade erfarenheter inom fastighetsbranschen. Du ansvarar för Signalistens samverkan i trygghets- och säkerhetsfrågor med Polisen, Solna stad och lokala föreningar och företag. Du samordnar företagets arbete med att identifiera och hantera risker och sårbarheter, utvecklar och underhåller kontinuitetsplaner för att säkerställa verksamhetens fortlevnad vid störningar, samt skapar och implementerar Signalistens krisplan. Arbetet som trygghets- och säkerhetssamordnare innebär att du kommer att medverka och planera trygghetsfrämjande insatser, exempelvis trygghets- och tillsynsvandringar. Du kommer också kommunicera samt förankra Signalistens trygghet- och säkerhetsarbete både internt och externt. Du rapporterar till chefen för kvalitetsenheten där du blir en del av en grupp med flera specialister inom olika områden. Vem är du? Som person har du lätt för att kunna hantera, prioritera och växla mellan flera arbetsuppgifter och svårighetsgrad. Du behöver vara verksamhetsorienterad, strategisk och lösningsorienterad. Vi söker dig som: Högskole- eller yrkesutbildning som arbetsgivaren bedömer relevant för arbetet           som trygghets- och säkerhetssamordnare. Vi ser att du har minst två års erfarenhet av trygghets- och säkerhetsarbete i                 liknande verksamhet. Tidigare erfarenhet av arbete inom offentlig sektor samt erfarenhet av den                     kommunala beslutsprocessen. Det är meriterande om du har: Erfarenhet av att involvera det lokala näringslivet och föreningar i                                     brottsförebyggande arbete. Erfarenhet av att skriva svar på remisser, tjänsteskrivelser, riktlinjer och rutiner. Erfarenhet av att arbeta i Embrace som systemstöd för stiftelsens                                   brottsförebyggande och trygghetsskapande arbete. Erfarenhet av att arbeta mot välfärdsbrott. Vårt erbjudande till dig Hos oss får du möjlighet att vara med och utveckla Signalistens trygghets- och säkerhetsarbete i en verksamhet i expansiv fas. Vi erbjuder en arbetsmiljö där du får utveckla både dig själv och dina erfarenheter. Läs mer om oss och vad vi kan erbjuda dig www.signalisten.se Välkommen med din ansökan! Arbetstider Måndag–torsdag 08.00–17.00, fredag 08.00–15.00. Flextid. Tillsättning Sker snarast enligt överenskommelse. Ansökan Ansök senast 2025-05-31. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar på något annat sätt än via vår hemsida. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Frågor om tjänsten Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Malin Carlsson, tf enhetschef på [email protected] Frågor om rekryteringsprocessen Om du har frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Sandra Erdös, HR-konsult på [email protected]

16 maj 2025
Sista ansökan:
2 november 2025
Informationssäkerhetshandläggare
Future People AB
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Vi på Future People söker en informationssäkerhetshandläggare till vår kund i centrala Stockholm. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Informationssäkerhetshandläggare till offentlig verksamhet inom hälso- och sjukvård Vi söker nu en engagerad och erfaren informationssäkerhetshandläggare till ett uppdrag hos en samhällsviktig aktör inom hälso- och sjukvård. Du kommer spela en nyckelroll i att vidareutveckla organisationens systematiska informationssäkerhetsarbete i en tid då kraven på cybersäkerhet och regeluppfyllnad intensifieras. Uppdraget omfattar både strategiska och operativa delar och kräver mycket god kunskap om NIS2-direktivet, GDPR samt förmåga att kommunicera regelverk på ett pedagogiskt och inspirerande sätt till olika målgrupper inom organisationen. Om uppdraget Stötta informationssäkerhetssamordnare och koordinatorer i strategiska, taktiska och operativa uppgifter riva förbättringsinitiativ inom informationssäkerhetsarbete, inklusive processutveckling, metodstöd och riktlinjer Förbereda organisationen inför nya krav enligt cybersäkerhetslagstiftning, såsom NIS2 ålla utbildningar och workshops för olika målgrupper – både operativa och ledningsnära Bidra till att höja säkerhetsmedvetandet inom organisationen och skapa en stark säkerhetskultur Kvalifikationer – krav Konsult pratar och skriver obehindrat på svenska Minst 4 års relevant arbetslivserfarenhet inom informationssäkerhet, dataskydd och/eller juridik Kan arbeta självständigt såväl som i team, har ett starkt driv, är noggrann och tar stort ansvar för hög kvalitet på sin leverans Mycket god kännedom om informationssäkerhetsstandarder, lagkrav, certifieringar och bästa praxis inom relevanta lagar, och har förmågan att kommunicera juridiska regelverk och riktlinjer på ett begripligt sätt Erfarenhet av och god förmåga att utveckla och genomföra utbildningar inom informationssäkerhet. Kan anpassa innehållet efter olika målgrupper och inspirera medarbetare för att främja en säkerhetsmedveten kultur. Utbildning ska ha genomförts inom NIS2 och för större grupper (minst 100 deltagare). Djup kunskap om NIS2 samt erfarenhet av praktiskt förberedelsearbete med NIS2-direktivet inför kommande cybersäkerhetslag, särskilt arbete med väsentliga entiteter eller för oss relevanta sektorer Erfarenhet av operativt arbete/stöd med informationssäkerhetskontroller, riskanalyser, juridiska utredningar, DPIA, AI-förordningen mfl (redogör i CV) Erfarenhet av praktiskt arbete med dataskydd och god kunskap om Dataskyddsförordningen (GDPR) samt dess tillämpning och relation till informationssäkerhet Kunskap inom IT-säkerhet och god förståelse för skillnaden mellan informationssäkerhet och IT-säkerhet Erfarenhet av informationssäkerhetsarbete i komplexa miljöer med flera regelverk att förhålla sig till Erfarenhet av informationssäkerhetsarbete inom offentlig sektor och/eller politisk styrd organisation, särskilt meriterande med erfarenhet från komplex IT-miljö inom hälso- och sjukvård Personliga egenskaper Vi söker dig som är självgående, strukturerad och har ett stort eget driv. Du är trygg i att fatta beslut under press, har god kommunikationsförmåga och kan anpassa din dialog efter olika målgrupper. Du är flexibel och van att arbeta i föränderliga miljöer. Omfattning och detaljer Vill du vara med och stärka informationssäkerheten inom en av Sveriges mest samhällskritiska verksamheter? Välkommen med din ansökan! Urval sker löpande. Som person är du prestigelös, engagerad och har ett starkt driv. Du är utåtriktad, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. Du har en god samarbetsförmåga och tar gärna egna initiativ. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: 100% Start: Juni Sista ansökningsdagen: 22/5 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.  Välkommen till oss på Future People!

16 maj 2025
Sista ansökan:
2 november 2025
Researcher för bakgrundskontroller
Srs Security AB
Säkerhetsinspektörer m.fl.

SRS Group är ett svenskt säkerhetsföretag som hanterar konsultativa och operativa säkerhetstjänster för företag, myndigheter och privatpersoner. SRS är auktoriserat av Länsstyrelsen att bedriva och utbilda i personskydd. Våra tjänster omfattar även analys, utredningar och risk- och krishantering. SRS Security är inne i en expansiv fas och verksamheten för bakgrundskontroller söker nu dig som har ett analytiskt tankesätt och vill jobba heltid som researcher. Avdelningen levererar kvalificerad rådgivning, utredningar och beslutsstöd till privata och statliga aktörer. Bakgrundskontroller SRS levererar såväl standardiserade lösningar i samband med personalförsörjning som skräddarsydda tjänster för rekrytering av ledande befattningshavare. SRS genomför även säkerhetslednings- och vandelsprövning pga. regulatoriska krav som ställs på våra kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Som researcher ligger ditt huvudsakliga fokus på att genomföra bakgrundskontroller. Du kommer löpande förse verksamheten med rapporter och beslutsunderlag genom att inhämta information för att sedan tolka och analysera resultatet. Ditt ansvar är att göra välinformerade och ändamålsenliga bedömningar och rekommendationer på ett självständigt sätt. Våra kunder efterfrågar våra tjänster primärt i samband med utredningar, rekrytering av personal, företagsförvärv, upphandlingar och på grund av regelefterlevnad. Syftet är att hantera risker, kvalitetssäkra processer och reducera kostnader för våra kunder och samarbetspartners. Anställningen är på heltid med placering i Stockholm. Vi söker dig som har Relevant eftergymnasial utbildning (exempelvis journalistik, säkerhet och statsvetenskap) Starkt intresse för informationsbearbetning, digital källkritik och sociala medier Mycket god förmåga att kommunicera i tal och skrift både på svenska och engelska Hög integritet vad avser hantering av konfidentiell information Meriterande Några års arbetslivserfarenhet av insamling och bearbetning av information Dokumenterad erfarenhet av riskbedömningar och rekommendationer Övriga språkkunskaper Personliga egenskaper Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper och matchning med SRS företagskultur. Som person är du strukturerad och du kan arbeta med flera spännande projekt parallellt. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är analytisk, kommunikativ och att du har en god förmåga att samarbeta med kollegor såväl som med kunder. Ansökan SRS välkomnar mångfald! Olikheter skapar möjligheter och nytänkande som tillför nya perspektiv och idéer och hjälper oss att leverera bättre lösningar, produkter och råd till våra kunder och samarbetspartners. Välkommen med din ansökan där du bifogar CV och personligt brev. Skicka in din ansökan senast 16 maj 2025. Intervjuer sker löpande och rollen kan tillsättas innan sista dagen för ansökan. Vi kommer att genomföra arbetspsykologiska tester, arbetsprov samt bakgrundskontroller.

25 april 2025
Sista ansökan:
12 oktober 2025