Teamledare
Iss Facility Services AB
Försäljnings- och marknadschefer

Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad? ISS söker en engagerad och positiv teamledare som brinner för service. Vill du vara med och leverera service i världsklass? Då tycker vi att du ska söka vår tjänst som teamledare i Örebro. Om rollen Som teamledare arbetar du nära dina kunder och medarbetare. Du hanterar kundernas synpunkter och önskemål samt arbetar aktivt med merförsäljning och kvalitetsuppföljning. Du har daglig kontakt med medarbetare och du har en viktig roll när det gäller att introducera nya medarbetare i yrket samt att löpande säkerställa att rätt städmetoder används. Andra arbetsuppgifter som ingår i rollen är bland annat frånvarorapportering, vikarieplanering och materialhantering. • I tjänsten ingår minst 50% praktisk städning. Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders inledande provanställning. Vi erbjuder Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du får stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att ”People make places”. ISS erbjuder bland annat utbildningar och utvecklingsmöjligheter – allt för att du ska engageras och växa med ISS på lång sikt. Vi värderar mångfald och inkludering högt. Hos ISS är alla människor lika mycket värda och har samma rättigheter och möjligheter. Våra medarbetare speglar samhällets mångfald, vilket både är en konkurrensfördel och en tillgång i vårt långsiktiga hållbara arbete. Vår inkluderande företagskultur stärker våra medarbetare, gör oss mer kreativa och produktiva samt skapar en attraktivare arbetsplats. ISS värderingar, som är fundamentala i hur vi arbetar, är kvalitet, ansvar, ärlighet, entreprenörskap och gemenskap. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa. Vem söker vi? Vi söker dig som är serviceinriktad, lyhörd, ansvarsfull och initiativtagande. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera service i världsklass. Det innebär att du ska ha en hög servicenivå, god överblick över ditt område och kan komma med förslag till förbättringar hos kunden. Det är viktigt att du är lyhörd för kundens behov. Du har lätt för att skapa goda relationer med såväl kunder som medarbetare. Därutöver har du en förmåga att samarbeta då arbetet kan vara både enskilt och i grupp. Vi ser gärna att du har branscherfarenhet eller erfarenhet från liknande serviceyrken samt att du har mycket god kunskap i städmetoder. Det är även viktigt att du behärskar svenska språket i både tal och skrift. • B-körkort är ett krav. Din ansökan Vi hoppas att vi väckt ditt intresse! Vi ser fram emot din ansökan, dock senast 2025-07-16. Rekryteringsprocessen pågår löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. I din ansökan bifogar du CV, samt personligt brev. Observera! Vi tar inte emot ansökningar via e-mail eller brev, enbart via registrering i vårt rekryteringssystem. Ansökningar via e-mail eller brev kommer att makuleras obehandlade. Vid frågor kontakta Beatrice Svensson [email protected] Vi rekryterar kompetensbaserat vilket innebär att processen innehåller tester, intervjuer och referenser.

19 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Chef för innesälj till Torell Pump
Asta Agency AB
Försäljnings- och marknadschefer

Om företaget Torell Pump AB är en specialist inom flödesteknik med över 60 års erfarenhet i branschen. Företaget erbjuder ett brett sortiment av högkvalitativa pumpar och vattenbehandlingsutrustning till industri och VA-verk i Sverige och Norge. Torell Pump samarbetar med ledande tillverkare och har sedan starten byggt upp en stark expertis inom sitt område. Förutom försäljning tillhandahåller de även service, reparationer och förebyggande underhåll av kunders utrustning. Läs mer om Torell Pump här. Sedan 2011 ingår företaget i den börsnoterade koncernen Indutrade. Läs mer om Indutrade här. Vi på Asta Agency samarbetar med Torell Pump i denna rekrytering och söker nu en chef för deras innesäljavdelning med placering på deras kontor i Hammarby Sjöstad i Stockholm. Du kommer ansvara för ett team om fyra personer och du rapporterar direkt till VD.  Om tjänstenSom Chef för innesälj har du personalansvar för ett team på fyra personer som arbetar med teknisk försäljning, orderhantering och eftermarknad. Du kommer att ta ett helhetsansvar för innesäljavdelningen, både i det dagliga arbetet, personalen och i dess långsiktiga utveckling av funktionen.  Torell Pump är inne i en spännande fas med fokus på tillväxt, och i rollen får du vara med och forma hur ni arbetar framåt, tillsammans med övriga i ledningsgruppen. Därtill är du delaktig i det dagliga arbetet där du ansvarar för att hantera hela kedjan från offert till order, och bidrar till att skapa smidiga, affärsmässiga lösningar tillsammans med både utesälj, leverantörer och interna produktansvariga. Ditt uppdrag: Leda och coacha teamet inom innesälj och eftermarknad Säkerställa tydliga processer för samarbete mellan innesälj, utesälj och projekt Utveckla rutiner och struktur för offertflöden, orderhantering och leverantörsdialog Ansvara för resursplanering och kompetensutveckling inom teamet Vara operativt delaktig i kunddialog, affärsstöd och offerthantering Kvalifikationer och egenskaperDu har förmåga att arbeta självständigt och driva utvecklingsarbete framåt. Med en strukturerad och lösningsorienterad inställning skapar du engagemang genom att vara lyhörd och tydlig i din kommunikation, för att nå gemensamma mål. Du trivs i nära samarbete med både kunder och kollegor och har ett intresse för såväl teknik som affärsutveckling. Samtidigt är du strukturerad och noggrann, med en stark känsla för ordning och uppföljning. Du blir en del av ett sammansvetsat team i en platt organisation där du får mycket eget ansvar, möjlighet till utveckling och en stark sammanhållning. Hos Torell Pump får du arbeta med teknik i framkant och i en vardag där du snabbt ser resultatet av dina insatser. Därtill söker vi dig som har: Eftergymnasial utbildning inom ett tekniskt område, exempelvis från en yrkeshögskola, högskola eller högre utbildning. Tidigare erfarenhet från teknisk försäljning, offertarbete eller projektledning. Flytande kunskaper i svenska och engelska, det är meriterande med kunskaper i tyska. God systemvana, det är meriterande om du har erfarenhet av affärssystemet Pyramid. B-körkort. Tidigare ledarerfarenhet är meriterande, men inte ett krav. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Hammarby Sjöstad Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Övriga förmåner: Kollektivavtal, bonus, friskvårdsbidrag, semester och hybrid arbetsplats Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan annonsen avpubliceras. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta AgencyAsta Agency är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag att hitta rätt tjänstemän i hela Sverige med fokus på Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi rekryterar och hyr ut specialister och generalister inom försäljning, marknad, HR, kundservice, ekonomi, administration, IT och tech. Med fokus på kvalitet, långsiktighet och smarta lösningar stöttar vi både företag och kandidater i nästa steg. Läs mer om hur vi arbetar med rekrytering, bemanning och hyrrekrytering på astaagency.se.

19 juni 2025
Sista ansökan:
6 december 2025
Teamledare till Skärande-avdelningen, Mekanotjänst i Järvsö
Mekanotjänst i Järvsö AB
Försäljnings- och marknadschefer

Vill du ha en ledarroll där du får utveckla både människor och processer? Vi söker nu en driven och engagerad teamledare till Skärande-avdelningen vid Mekanotjänst i Järvsö. Mekanotjänst investerar kontinuerligt i ny teknik, maskiner och automation för att ligga i framkant inom branschen, och står inför en spännande framtid. Vi är en av Sveriges ledande legotillverkare med ett flertal spännande kontrakt inom bl a medicinteknik, försvarsindustri, entreprenad och elektronik. Idag är vi 140 medarbetare i Järvsö och Ljusdal.  Mekanotjänst är ett tillverkningsföretag med effektiv produktion inom avancerad tunnplåts-, rör- och skärande bearbetning. Mekanotjänst har samarbeten med välkända företag inom ett flertal branscher bl a medicinteknik, offshore, elektronik, försvar och entreprenad. Mekanotjänst verkar för långsiktiga relationer det är av högsta vikt att leverera lösningar av bästa kvalitet och konkurrenskraft. Om jobbet  Som teamledare på vår Skärande-avdelning är du en av två teamledare som tillsammans leder och fördelar det dagliga arbetet inom avdelningen. Den här tjänsten innebär ett särskilt fokus på svarvgruppen, som är den största personalgruppen du ansvarar för. Du har personalansvar för ett 20-tal medarbetare, där huvuddelen arbetar med svarvning. I rollen ingår bland annat att hålla medarbetarsamtal, arbeta med kompetensutveckling, stötta vid rekryteringar samt hantera frågor kring arbetsmiljö och rehabilitering. Du arbetar nära produktionsledningen och övriga teamledare, med möjlighet att bidra till utveckling och förbättring av verksamheten. Du rapporterar till produktionschef. Din profil  Du är en trygg person som har eget driv och förmåga att skapa engagemang och delaktighet. Du vill stötta och uppmuntra medarbetarna i deras uppdrag, och har ett genuint intresse för att utveckla verksamhet och medarbetare. Du kan överblicka vad som behöver göras, och har förmåga att göra prioriteringar. Vi ser gärna att du har erfarenhet av ledarskap. Det är givetvis en stor fördel om du har erfarenhet av svarvning eller annan sorts bearbetning inom skärande, samt kunskap i Monitor och Excel.  Vi värdesätter ett aktivt och engagerande ledarskap, det är viktigt att alla mår bra på jobbet och ser sig som en del av helheten. Vi tror på att utvecklas tillsammans och det finns goda möjligheter till intern utbildning och karriär inom bolaget. Hos oss finns goda möjligheter till utveckling, både genom interna utbildningar och karriärvägar inom företaget. Vi erbjuder en trygg arbetsplats med kollektivavtal och förmåner som bland annat friskvårdsbidrag på 4000 kr/år. Varmt välkommen till oss! Vi gör alkohol- och drogtest i samband med rekrytering.

19 juni 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Team Manager | Mötesbokning B2B
IMPRESSIVE RELATIONS SWEDEN AB
Försäljnings- och marknadschefer

Team Manager Mötesbokning B2B – Led vägen i vår nya organisation! Har du erfarenhet inom B2B-försäljning och ett intresse för ledarskap? Vill du ta nästa steg och kombinera operativt ansvar med att bygga och driva ett framgångsrikt team? Då är det här din chans! Som Team Manager för vår B2B Mötesbokning får du en nyckelroll i vår nya organisation där du leder ett säljteam och ansvarar för både resultat och personal. Du blir en viktig del i att forma framtidens B2B-verksamhet hos oss. ANSVARSOMRÅDEN Personalansvar för ett team på 10–12 personer Resultatansvar och uppföljning av mål Operativa kundkontakter och ansvar för den dagliga driften Onboarding och löpande utbildning av medarbetare Uppsättning av kampanjer och system Bemanning och schemaläggning VI SÖKER DIG SOM HAR Tidigare erfarenhet av B2B-Mötesbokning/Försäljning Intresse för ledarskap och förmågan att driva och engagera andra Tidigare erfarenhet av ledarskap är meriterande, men inget krav Strukturerad och lösningsorienterad arbetsstil En stark vilja att utvecklas – både själv och tillsammans med teamet VI ERBJUDER DIG Lön enligt överenskommelse + prestationsbaserade incitament En viktig roll i en ny, modern teamstruktur Möjlighet att påverka och utveckla både arbetssätt och kultur Tydlig karriärväg med goda utvecklingsmöjligheter En stark gemenskap, högt tempo och ett team som vill framåt OM IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett snabbväxande företag inom försäljning, med verksamhet inom mötesbokning och fältförsäljning. Med cirka 70 medarbetare på olika orter i Sverige representerar vi några av marknadens mest välkända varumärken. Vi arbetar med passion, professionalism och en stark tro på laganda. ANSÖK UTAN CV – VI VILL LÄRA KÄNNA DIG! Vi tror på potential framför perfekta papper. Hos oss kan du utan CV eller personligt brev – istället kan du svara du på några urvalsfrågor som hjälper oss att förstå vem du är och vad du vill uppnå. Urval sker löpande – vänta inte! Kontaktperson: Felicia Rullander 076 425 35 70 [email protected]

19 juni 2025
Sista ansökan:
6 december 2025
Teamleader på lager
Hirely AB
Försäljnings- och marknadschefer

Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Har du erfarenhet av lagerarbete och att leda team? Vill du ta ansvar i en operativ roll under sommaren? Då kan det här vara helt rätt för dig. Vi söker nu en Teamleader till ett lager i Uppsala. Tjänsten startar omgående och pågår över sommaren – med möjlighet till förlängning vid goda resultat. 🔧 Om rollen Som Teamleader har du en viktig roll i det dagliga arbetet. Du leder ett mindre team på lagret och ser till att arbetet flyter på – både vad gäller tempo, kvalitet och laganda. ✅ För att passa i rollen behöver du: - Erfarenhet av lagerarbete - Erfarenhet av att leda personal/team - Körkort & tillgång till bil (krav – arbetsplatsen är svår att nå utan bil) - Kunna starta omgående - Vara tillgänglig för arbete hela sommaren (fram till augusti) 📍 Plats: Uppsala 🕒 Start: Omgående 📆 Omfattning: Heltid över sommaren, chans till förlängning 💬 Ansök nu! Urval sker löpande – vänta inte med din ansökan. Vi hör av oss snabbt.

18 juni 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Teamledare
Iss Facility Services AB
Försäljnings- och marknadschefer

Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad? Till vår verksamhet i Gävle söker vi på ISS en engagerad och positiv Teamledare som brinner för service. Vill du vara med och skapa förutsättningar för ett team som ska leverera service i världsklass? Då tycker vi att du ska söka vår tjänst som Teamledare på ISS! Om rollen Som teamledare arbetar du nära dina kunder och medarbetare. Du hanterar kundernas synpunkter och önskemål samt arbetar aktivt med merförsäljning och kvalitetsuppföljning. Du har daglig kontakt med medarbetare och du har en viktig roll när det gäller att introducera nya medarbetare i yrket samt att löpande säkerställa att rätt städmetoder används. Andra arbetsuppgifter som ingår i rollen är bland annat frånvarorapportering, vikarieplanering och materialhantering. Du kommer även att utföra praktiskt servicearbete såsom exempelvis sjukvikariatsstädning ute hos våra kunder. I tjänsten ingår minst 50% praktisk städning. Vi erbjuder Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du får stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att ”People make places”. ISS erbjuder bland annat utbildningar och utvecklingsmöjligheter – allt för att du ska engageras och växa med ISS på lång sikt. Vi värderar mångfald och inkludering högt. Hos ISS är alla människor lika mycket värda och har samma rättigheter och möjligheter. Våra medarbetare speglar samhällets mångfald, vilket både är en konkurrensfördel och en tillgång i vårt långsiktiga hållbara arbete. Vår inkluderande företagskultur stärker våra medarbetare, gör oss mer kreativa och produktiva samt skapar en attraktivare arbetsplats. ISS värderingar, som är fundamentala i hur vi arbetar, är kvalitet, ansvar, ärlighet, entreprenörskap och gemenskap. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa Vem söker vi? Vi söker dig som har god ledar- och samarbetsförmåga, är utåtriktad och har lätt för att skapa goda relationer med såväl kunder som medarbetare. Du gillar att vara "spindeln i nätet" och skapa goda förutsättningar för ditt team att lyckas med ert uppdrag. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera service i världsklass. Vi ser gärna att du har branscherfarenhet eller erfarenhet från liknande serviceyrken. Du bör ha gymnasieutbildning eller motsvarande yrkeserfarenhet. Det är även viktigt att du behärskar svenska språket i både tal och skrift samt att du är en van datoranvändare. B-körkort är ett krav. Din ansökan Vi hoppas att vi väckt ditt intresse! Vi ser fram emot din ansökan, dock senast 25-07-17. Vi har en pågående rekryteringsprocess och vill anställa så snart som möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. I din ansökan bifogar du CV, vi önskar ej personliga brev. Pga. GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via mail. Vi rekryterar kompetensbaserat vilket innebär att processen innehåller tester, intervjuer och referenser. Bakgrundskontroller och säkerhetsprövningar kan komma att genomföras vid kundbehov. Vid eventuella frågor om processen, kontakta Malin Laundal på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

18 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Driven Teamleader sökes till produktion utanför Klippan
Wikan Personal AB
Försäljnings- och marknadschefer

Om företaget Med sikte på tillväxt söker vår kund en Teamleader som vill vara med på resan framåt! Dina arbetsuppgifter Leda och motivera medarbetare i produktionsteamet Säkerställa att produktionen följer planerade tidsramar, kvalitetskrav och säkerhetsrutiner Delta i och driva förbättringsarbete Utföra enklare administrativa uppgifter såsom rapportering och bemanningsplanering Introducera och utbilda nya medarbetare Din bakgrund/Dina egenskaper Erfarenhet av liknande roll inom industri/produktion Är en god kommunikatör med starkt ledarskap och förmåga att engagera Har tekniskt intresse och förståelse för tillverkningsprocesser Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Är strukturerad, lösningsfokuserad och prestigelös Vi erbjuder dig En viktig roll i ett växande företag med goda framtidsutsikter Möjligheter till utveckling och ansvar Ett starkt team och ett inkluderande arbetsklimat Information och kontakt Tjänsten är på heltid och börjar med en provanställning hos Wikan Personal förväntas övergå i tillsvidareanställning hos kundföretaget. Tillträde sker omgående eller enligt överenskommelse. Urvalet sker löpande så ansök redan idag! För mer information eller frågor kring tjänsten kontakta Anton Gummesson på 0470 34 83 72. Om Wikan Personal Wikan Personal är din personliga och lokala arbetsgivare i bemanningsbranschen. Vårt breda kontaktnät hjälper dig som har rätt inställning och kompetens, till arbete. Vi verkar i flera olika branscher, vilket öppnar många dörrar för dig i jakten på nästa jobb. Vi lägger fokus på vår personal, deras välmående och utveckling. Vi kan personal. Wikan Personals verksamhet är grundad på närhet och engagemang för att alltid kunna tillgodose bra service till våra kunder och anställda. Vi är djupt övertygade om att lokal förankring, långsiktiga kundrelationer och kompetenta medarbetare är nyckeln till framgångsrika samarbeten inom rekryterings- och bemanningsbranschen. Med närvaro på 17 orter i Sverige, en omsättning på cirka 400 miljoner kronor och omkring 700 engagerade anställda, strävar vi efter att vara en pålitlig samarbetspartner. Läs mer på www.wikan.se

17 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Driven Teamleader sökes till produktion utanför Hässleholm
Wikan Personal AB
Försäljnings- och marknadschefer

Om företaget Med sikte på tillväxt söker vår kund en Teamleader som vill vara med på resan framåt! Dina arbetsuppgifter Leda och motivera medarbetare i produktionsteamet Säkerställa att produktionen följer planerade tidsramar, kvalitetskrav och säkerhetsrutiner Delta i och driva förbättringsarbete Utföra enklare administrativa uppgifter såsom rapportering och bemanningsplanering Introducera och utbilda nya medarbetare Din bakgrund/Dina egenskaper Erfarenhet av liknande roll inom industri/produktion Är en god kommunikatör med starkt ledarskap och förmåga att engagera Har tekniskt intresse och förståelse för tillverkningsprocesser Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Är strukturerad, lösningsfokuserad och prestigelös Vi erbjuder dig En viktig roll i ett växande företag med goda framtidsutsikter Möjligheter till utveckling och ansvar Ett starkt team och ett inkluderande arbetsklimat Information och kontakt Tjänsten är på heltid och börjar med en provanställning hos Wikan Personal förväntas övergå i tillsvidareanställning hos kundföretaget. Tillträde sker omgående eller enligt överenskommelse. Urvalet sker löpande så ansök redan idag! För mer information eller frågor kring tjänsten kontakta Anton Gummesson på 0470 34 83 72. Om Wikan Personal Wikan Personal är din personliga och lokala arbetsgivare i bemanningsbranschen. Vårt breda kontaktnät hjälper dig som har rätt inställning och kompetens, till arbete. Vi verkar i flera olika branscher, vilket öppnar många dörrar för dig i jakten på nästa jobb. Vi lägger fokus på vår personal, deras välmående och utveckling. Vi kan personal. Wikan Personals verksamhet är grundad på närhet och engagemang för att alltid kunna tillgodose bra service till våra kunder och anställda. Vi är djupt övertygade om att lokal förankring, långsiktiga kundrelationer och kompetenta medarbetare är nyckeln till framgångsrika samarbeten inom rekryterings- och bemanningsbranschen. Med närvaro på 17 orter i Sverige, en omsättning på cirka 400 miljoner kronor och omkring 700 engagerade anställda, strävar vi efter att vara en pålitlig samarbetspartner. Läs mer på www.wikan.se

17 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Bli vår nästa Service Leader – och gör skillnad varje dag på Stockholms ...
Selecta AB
Försäljnings- och marknadschefer

Har du en passion för ledarskap, älskar att skapa struktur och gillar att ha många bollar i luften? Vill du arbeta i ett internationellt bolag där du får både frihet och ansvar – och vara med och skapa service i världsklass? Då kan det vara just dig vi söker till rollen som Service Leader på Selecta! Om rollen Som Service Leader har du det operativa ansvaret för att leda vår fantastiska driftsorganisation i Stockholm med utgångspunkt i Skarpnäck. Härifrån coachar du våra servicekonsulenter och tekniker som jobbar ute på fältet – men du är också ofta ute själv och möter teamet där det händer! I rollen ingår även ansvaret för vårt kontor Public i centrala Stockholm. Tillsammans med ditt gäng ser du till att våra kunder får den bästa servicen varje dag. Du planerar smart, leder tydligt och utvecklar arbetssätt som skapar både effektivitet och arbetsglädje. Dina viktigaste uppgifter: Vara en närvarande och coachande ledare med personalansvar Planera bemanning, resurser och arbetsmetoder för att skapa flow Följa upp resultat och budget – du gillar siffror och har koll på läget Leda förändring och förbättring med energi och framåtanda Skapa starka kundrelationer tillsammans med vårt säljteam Säkerställa att kontoret och vårt showroom Public fungerar som ett inspirerande nav för verksamheten Vem söker vi? Du är en självgående och strukturerad ledare som gillar att vara där det händer. Du kommunicerar tydligt och lyhört, och har en coachande stil som får människor att växa. Du är en naturlig relationsbyggare som får teamet att prestera – och trivas! Vi tror att du har: Minst 5 års erfarenhet av ledarskap med personalansvar för större team Erfarenhet av budgetansvar, KPI:er, planering. En stark känsla för service – det sitter i ryggmärgen! Goda kunskaper i engelska och MS Office B-körkort Extra plus om du har erfarenhet av drift/serviceorganisation och teknisk förståelse Varför välja Selecta? Hos oss får du mer än ett jobb – du får en möjlighet att utvecklas i ett bolag som bryr sig om människor på riktigt. Vi tror på kraften i glada medarbetare och starkt teamwork. Därför får du stöd, frihet och en massa kaffe på vägen. Vi erbjuder bland annat: 30 semesterdagar Friskvårdsbidrag Tillgång till Benify med massor av förmåner Rabatterad mat och obegränsat med kaffe från våra foodtech-lösningar Stöttande ledarskap och kontinuerlig utveckling genom utbildning och coaching Ansök idag! Känner du att detta är helt rätt för dig? Toppen – skicka in din ansökan redan idag! Sista ansökningsdag är 13 juli men vi går igenom ansökningar löpande – så vänta inte! Har du frågor om rollen? Välkommen att kontakta: Mathias Lindblom – [email protected] Varmt välkommen till Selecta – vi ser fram emot att höra från dig! Varmt välkommen med din ansökan!

17 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Teamchef kolonial, Willys Göteborg Torslanda
Willy:S AB
Försäljnings- och marknadschefer

Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Om jobbet Tjänsten avser: Tillsvidareanställning, heltid. Provanställning tillämpas. Tillträde: 2025-09-01 eller enligt överenskommelse. Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger. Krav: Gymnasial utbildning, goda kunskaper i svenska (tal och skrift). Vi välkomnar sökande i alla åldrar. Du behöver ha tidigare erfarenhet från ledarroller, gärna inom detaljhandeln. Som teamchef på Willys har du en mycket viktig del i butikens och butiklagets utveckling, och i arbetet för att erbjuda våra kunder bra och hållbar mat till riktigt bra priser! Här kommer lite mer om tjänsten: Du är en del i butikens ledningsgrupp, med butikschefen som närmaste chef, och du leder och planerar verksamheten i Team Kolonial. Självklart tar du aktivt del i det dagliga operativa butiksarbetet – du kan räkna med att få många steg på stegräknaren! Du arbetar målinriktat för att utveckla butikens försäljning, lönsamhet och övriga viktiga nyckeltal. Du deltar också i arbetet med att ta fram och följa upp butikens affärsplan. Som teamchef Kolonial ansvarar du för en mycket viktig del av butikens varuflöde. Ditt team ansvarar för att säljplanera, lägga beställningar och se till att butiken är säljande och säsongsaktuell. Du har personalansvar för medarbetarna i kolonialteamet och ansvarar därmed bland annat för rekrytering, schemaläggning och introduktion. Du leder, motiverar och utvecklar ditt team och bidrar till att medarbetarna utvecklas och presterar utifrån sin fulla potential. Du är en förebild i arbetet för att välkomna alla våra kunder och möta dem med kunskap, fingertoppskänsla och ett stort leende. Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Det finns tydliga rutiner och strukturer på plats, vilket frigör tid för dig att fokusera på att utveckla ditt team och din avdelning. Du kommer att erbjudas många sätt att växa och utvecklas i din ledarroll. Majoriteten av våra butikschefer har en gång arbetat som teamchef. Willys är ett av branschens mest framgångsrika företag och vi fortsätter att växa. Och eftersom vi växer, kan du också göra det – inom ditt egna ansvarsområde eller andra, i butik, på lager eller på kontor. Willys är dessutom en del av Axfoodfamiljen, en koncern med en mängd olika företag och verksamheter, med många olika karriärvägar och möjligheter till utveckling. Genom Axfoodakademien kan vi erbjuda våra anställda en rad olika utbildningar. Läs mer om hur det är att jobba hos oss här. Om dig Du gillar mat, människor och försäljning lika mycket som vi! För oss spelar det ingen roll om du är vegan eller köttfantast, äter tacos en fredag eller en tisdag. Det fina med dig är att du är du. Och det är just det vi letar efter. Du drivs av att inspirera och engagera dina medarbetare, du är bra på att skapa ett positivt arbetsklimat och på att kontinuerligt utveckla ditt team. Du trivs i resultatorienterade miljöer där tempot är högt, du har ett starkt eget driv, en god problemlösningsförmåga och ryggar inte för att fatta beslut när det krävs. Du har goda kunskaper kring butiksdrift och är van att leda och arbeta tillsammans i ett team. Du har höga ambitioner, är noggrann och har en mycket hög nivå på struktur och planering. Du gillar utmaningar och ser möjligheter istället för svårigheter i en vardag som ofta bjuder på varierande förutsättningar och oförutsedda händelser. Du gillar människor, sätter kundens behov först och är bra på att få med dig folk – såväl kunder som medarbetare. Du är bra på att kommunicera och kan genom feedback och coachning utveckla ditt team och din butik. Du behöver ha tidigare erfarenhet från ledarroller i ett serviceyrke och det är en klar fördel om du har erfarenhet från dagligvaruhandeln. Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Alexandra Olsson, [email protected]. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2025-07-01. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna rekryteringsprocess kommer be dig logga in med ditt Bank-id eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].

17 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025