Projektadministratör
DM TAK AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

DM TAK är ett stabilt, professionellt och sedan länge, växande företag som arbetar med högkvalitativ takläggning och takservice Stockholmsregionen. Vi jobbar för att leverera tak som håller längre. Företaget har idag 24 anställda som i sin tur samarbetar med ca 40 underentreprenörer. Verksamheten utgår från våra lokaler i Länna Industriområde. Just nu söker vi en person som kan hjälpa till med planering, dokument och uppföljning kring våra projekt. Vi söker därför dig som gillar iden med att vara en  EFFEKTIV PROJEKTADMINISTRATÖR Vad innebär den här rollen? Ditt jobb är övergripande att ta hand om inkommande beställningar och se till att de blir effektivt levererade till våra kunder. Det innebär att få många delmoment genomförda och väl kontrollerade. Personalplanering, materialinköp, logistik, uppföljning och koordinering med underentreprenörer tillhör ditt ansvarsområde och du samarbetar med och rapporterar direkt till produktionschefen.  Vad krävs av dig?  För att lyckas i den här rollen behöver du vara en självgående och driven person som trivs med att få saker att hända. Du är van vid att fatta snabba beslut och att omsätta dem i handling. Vi ser gärna att du kan visa på tidigare erfarenheter där du arbetat hårt och tagit ansvar för att nå goda resultat. Du har en förmåga att skapa och upprätthålla goda relationer med kunder och leverantörer. Du behöver inte nödvändigtvis ha arbetat i vår bransch tidigare, men du är praktiskt lagd och har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du behärskar svenska väl i både tal och skrift och har B-körkort. Det är meriterande om du har truckkort. God datavana är ett krav, och du behöver känna dig trygg i att arbeta med Officepaketet, framför allt i Word, Excel och Outlook. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en arbetsplats där utveckling, produktivitet och kundnöjdhet alltid är i fokus. Det i sin tur skapar ett vinnande team och vinnande medarbetare.  Vi ger dig tydliga arbetsuppgifter med en vettig struktur, bra instruktioner och löpande utbildning, vilket möjliggör ett alltmer effektivt arbete och med tiden, större ansvarstagande. Vi värnar om rak och tydlig kommunikation för att skapa trygghet och stabilitet. Du kommer få jobba mot uppsatta och tydliga mål som följs upp. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan utvecklas, där idéer tas på allvar och där produktion och framgångar firas.  Låter det här som ett jobb för dig? Skicka då gärna in din ansökan redan idag!

14 april 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Customer Care Advisor – Drive Exceptional Experiences for our Customers ...
Prisjakt Sverige AB
Kundtjänstpersonal

At Prisjakt, we believe customer experience isn't just a department - it’s how we do business. We're looking for a Customer Care Advisor who’s passionate about helping others and thrives on solving real-world problems. In this role, you’ll be the voice of Prisjakt to our merchants and users - bringing clarity, care, and calm to every interaction. Join us to make an impact where it matters most: at the heart of the customer journey. What You'll Be Doing Be the go-to contact for inquiries, helping resolve everything from onboarding questions to day-to-day support needs. Identify recurring issues and collaborate across teams to improve how we serve and support. Troubleshoot technical issues, often related to how we import and manage merchant data, and piece together the full picture for the customer - even when the puzzle is complex. Deliver a consistently helpful, effortless experience in line with our CX strategy - human when it matters, automated where it helps. Keep things moving behind the scenes - working with our systems to update info, track cases, and onboard new shops smoothly. Partner with Customer Success, CRM, and Insights teams to share feedback that shapes smarter decisions and better tools. What You’ll Bring Fluency in Swedish and English, both written and spoken - this is essential for the role. Experience in a customer-facing support or service role (B2B experience is a plus). Confidence using digital tools and CRM systems to manage communication and track progress. A genuine interest in how things work - especially when it comes to technical systems, data flows, and digging into complex issues until they’re solved. Great communication skills - you can explain things clearly and make people feel heard. Problem-solving mindset - you don’t just follow scripts, you think ahead. You know when to investigate thoroughly and when to keep things moving - aiming for that perfect mix of insight and efficiency. A team player who’s proactive, curious, and always looking to improve the experience. Bonus Points If You... Understand how online shops work or have worked with e-commerce merchants. Can juggle efficiency with empathy - you solve problems quickly but never rush the person. Enjoy figuring out how systems connect behind the scenes - maybe you’ve debugged data issues before, or just love going down a rabbit hole to find the root cause. Can communicate in French - not a requirement, but definitely a nice-to-have! Why Join Us? At Prisjakt, you’ll be part of a team that doesn’t just answer questions - we shape journeys. You’ll work in a collaborative CX/CS environment where your voice matters, your development is supported, and your work directly contributes to customer happiness and business success. We offer: Flexible hours and hybrid work. Two paid working hours weekly for wellness. Your birthday off, every year. A chance to shape how we serve customers in the Nordics and beyond. When: We review applications on a rolling basis, so apply today! Where: You will be located at our beautiful Malmö or Ängelholm studios. What we offer: The very core in our employee experience is to care for our employees. With us you have flexible hours and a hybrid way of working where we meet 3 days per week in the studio. You get two paid working hours each week dedicated to working out and you’re always off on your birthday. If you’re curious to know more about life at Prisjakt, our benefits or why we exist you should definitely explore our career site. Want to meet the brilliant people and get a feel for the vibe at our studios? Make sure to follow us on Instagram @Prisjaktlife.

14 april 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Kundtjänstmedarbetare till Svea Bank i Åseda
Svea Bank AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill arbeta med oss på Svea, en härlig arbetsplats med mycket energi. Allt genomsyras av en ”vi-känsla”, där vi alla jobbar tillsammans för att skapa den bästa kundupplevelsen. Rollen utgår från vårt kontor i Åseda. Om du är en serviceinriktad person som vill att din arbetsdag ska innehålla rådgivning, ett högt tempo och mycket dynamik så är detta en perfekt arbetsplats för dig! Om rollen I rollen som Kundtjänstmedarbetare blir du del av ett härligt team på 30 kollegor som dagligen besvarar ett stort antal telefonsamtal från Sveas kunder, gäldenärer och myndigheter. Du kommer att ha telefonen som ditt främsta arbetsverktyg och hantera många inkommande samtal av olika karaktär varje dag. Du kommer bland annat att besvara frågor kring inkasso-, faktura- och parkeringsärenden. Här kommer du arbeta i en händelserik miljö tillsammans med kollegor som har nära till skratt, stöttar och uppmuntrar varandra. Svea sitter i ljusa och moderna lokaler belägna mitt i Åseda nära kommunikation med bussar samt gym som du hinner att besöka på lunchen, eller före/efter jobbet. Restauranger och affär finns i närområdet. Tjänstens omfattning är heltid, kontorstid och på vardagar. För den här rollen är det nödvändigt att du från anställningens start har möjlighet att delta i upplärning och onboarding i sin helhet för att kunna bli självständig i arbetsrollen. Vem är du? Vi söker dig som brinner för att arbeta med kunden i fokus och som har ett genuint intresse för service. Det är viktigt att du snabbt förstår kunden och att du har starka kommunikativa egenskaper i både tal och skrift på svenska och engelska, ytterligare språk är meriterande. Utöver detta ser vi gärna att du: Motiveras av att fatta egna beslut, är noggrann och gillar att arbeta i ett högt tempo Har ett stort engagemang, är öppen för förändringar och bidrar med en positiv attityd Har ett eget driv Du har god datorvana och känner att du kan lära dig nya system relativt snabbt Du är en person som vill lära dig allt om finansiella lösningar Du är prestigelös och kavlar upp armarna när och där det behövs Arbetar aktivt med att utveckla dina kompetenser och dela kunskap med kollegor Tar ägarskap och har lätt för att samarbeta med andra Du tycker om att arbeta i ett högt tempo med många kontakter, då du dagligen kommer att besvara och hantera ett stort antal telefonsamtal. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller kundservice, men även annan arbetslivserfarenhet och rätt inställning är en bra förutsättning för att ta dig an denna roll. Om oss Svea arbetar ständigt med att vara konkurrenskraftiga och innovativa på finansmarknaden och vår personal uppmuntras att vara nytänkande och att dela med sig av sina tankar och idéer för att bli den perfekta arbetsgivaren samt den givna samarbetspartnern vid finansiella lösningar. Därför behöver vi dig. Tillsammans hjälper vi till att uppfylla våra kunders behov, som förändras hela tiden. Ansökan Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot ansökningar via mail. Skicka gärna in din ansökan redan idag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att maila rekryterare Mira Leppänen på [email protected]. Välkommen med din ansökan!

14 april 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Sommaruppdrag inom KYC/AML☀️
Wrknest AB
Backofficepersonal m.fl.

Om tjänsten Nu har du chansen att få in en fot hos ett världsledande företag. Vi söker dig som är nyexaminerad och/eller har viss erfarenhet från liknande arbete inom ekonomi. Du kommer få vara med i ett spännande projekt där du får arbeta i ett kompetent team med tydlig målsättning samtidigt som du får unik och meriterande erfarenhet för framtiden. Projektets huvudfokus är inom AML/KYC. Detta är ett konsultuppdrag via Wrknest som sträcker sig från 5/5- 31/6 (med chans till förlängning). Dina framtida arbetsuppgifter I din roll kommer du granska samt sammanställa information gällande kundärenden och förväntas lämna rekommendation till beslut utifrån insamlade data. Du kommer arbeta självständigt som AML-analytiker och utgår ifrån beslutade riktlinjer, givna lagar och förordningar. Du kommer få en tydlig introduktion och handledare vid frågor. Vi söker dig som har Utbildning inom ekonomi Erfarenhet inom AML/KYC, transaktion, analytiker eller motsvarande Behärskar svenska och engelska i tal och skrift Möjlighet att börja 5/5 Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Därför söker vi dig som är analytisk, strukturerad och flexibel. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor. Övrig information Start: 5 Maj 2025 Plats: Stockholm Omfattning: Heltid  Anställningsform: Konsult via Wrknest Vi kommer behöva ett utdrag ur belastningsregistret för denna roll och kommer efterfråga att du beställer ”Kontroll av egna uppgifter i belastningsregistret” från https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/  redan tidigt i processen. Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. www.wrknest.se

14 april 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Tulladministratör till Schenker AB
Bravura Sverige AB
Backofficepersonal m.fl.

Trivs du i en administrativ roll och har erfarenhet av transportkedjan? Motiveras du av att arbeta i en supporterande roll med många kontaktytor? Vi söker dig som vill utvecklas tillsammans med tullavdelningen på Schenkers huvudkontor i Mölndal. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar till 30 september 2025. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget DB Schenker erbjuder allt från landtransporter, internationella sjö- och flygfrakter och konsulttjänster till lager- och logistiklösningar. I Sverige har de ca 4 000 medarbetare och finns representerade på ett 50-tal orter i landet. DB Schenker arbetar aktivt med arbetsmiljö-, jämställdhet- och mångfaldsfrågor och uppmuntrar och stödjer alla medarbetare i företaget som vill utvecklas och ta större ansvar. Nu söker de förstärkning över sommaren till tullavdelningen som sitter på fina lokaler på huvudkontoret i Mölndal. Arbetsuppgifter Som Tulladministratör på Schenker jobbar du i huvudsak med att producera tulldeklarationer, transiteringar, intrastat, tillfällig lagring samt fakturering. Du kommer i hög grad arbeta med service åt Schenkers transportkunder. De flesta kundkontakterna är interna, men viss extern kundkontakt förekommer också. En stor del av arbetet inkluderar även att vara i kontakt med myndigheter och det är därmed viktigt att hålla sig uppdaterad i tullagstiftningen för att klara tjänsten som tullagent. Tullavdelningen finns på två adresser, dels på huvudkontoret i Mölndal men också i Malmö, totalt är ni 14 personer som arbetar tillsammans med mål om att nå kundernas förväntningar gällande import och export. Producera tulldeklarationer och administrativ service Du blir en del av ett team på 15 personer Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasieutbildning, eftergymnasial utbildning inom tull, spedition, logistik eller motsvarande är meriterande Tidigare administrativ erfarenhet, arbetslivserfarenhet av Transportkedjan, exempelvis som bokningsadministratör alternativt att du arbetat med leveransvillkor genom logistik och/eller inköp är meriterande Goda kunskaper i Office365 Flytande i tal och skrift på svenska samt goda kunskaper i engelska För att trivas i rollen är du självgående samtidigt som du uppskattar att arbeta stödjande, där du hjälper både kollegor och samarbetspartners. Du har ett lösningsorienterat och flexibelt förhållningssätt som gör att du ser möjligheter i förändringar. Noggrannhet och viljan att göra rätt från början är centralt, och även om arbetsbelastningen kan variera ligger fokus på struktur och detaljer. Din flexibilitet och naturliga förmåga att samarbeta och ge service bidrar till att skapa smidiga och effektiva processer. Övrig information Start: Omgående Plats: Mölndal, Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-05-11. #Nextgen

14 april 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Customer Service Agent till Dun & Bradstreet
Bravura Sverige AB
Övriga handläggare

Om rollen Vi söker nu en engagerad Customer Service Agent till kundserviceteamet Business Domestic hos Dun & Bradstreet. I det här teamet ligger det fokus på företagets risk- och kredittjänster samt tryckta produkter. Rollen innebär att bidra till att skapa en så bra serviceupplevelse genom att hantera inkommande förfrågningar via telefon, mejl och chatt, och att arbeta proaktivt för att identifiera lösningar som förbättrar kundernas upplevelse och verksamhet. Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir initialt anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Dun & Bradstreet, med möjlighet till överrekrytering. Om företaget Dun & Bradstreet är ett globalt företag som tillhandahåller data, analyser och insikter för att hjälpa andra företag att fatta informerade beslut. Med en lång historia inom affärsinformation är företaget särskilt känt för sin omfattande databas över företag världen över, samt sitt arbete med kreditvärdering, riskbedömning och affärsanalys. Företaget värdesätter ett starkt samarbete, högt ansvarstagande och en positiv atmosfär där de ofta skrattar tillsammans – allt medan de upprätthåller den höga standard som förväntas av dem. Arbetsuppgifter Som Business-to-Business (B2B) Customer Service Agent är ditt huvudsakliga ansvar att ge högkvalitativ service och support till företagskunder, med fokus på att arbeta mot höga kvalitetsmål som kundnöjdhet, kort hanteringstid och en djup förståelse för deras kunders behov. En viktig del av arbetet är att bygga långsiktiga relationer med kunder, förstå deras verksamhet och bidra till deras framgång. Du kommer också samarbeta med interna team för att säkerställa att kundernas behov hanteras på bästa sätt. Som en del av teamet Business Domestic blir du en del av ett sammansvetsat team på 10 personer. Tillsammans arbetar ni nära för att hantera de dagliga uppgifterna, som inkluderar: Hantering av ärenden relaterade till fakturafrågor, exempelvis att förklara vad kunden har blivit fakturerad för eller att tillhandahålla de en fakturakopia. Rollen kommer även innebära ett nära samarbete med ekonomiavdelningen för att lösa fakturafrågorna. Hantering av kunders orderbestridanden, såsom att bestrida en faktura eller att kunden anser sig ha blivit felaktigt debiterad för en vara och så vidare. Support för företagets tjänster och produkter. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Kundtjänsterfarenhet eller erfarenhet av ett serviceyrke med hantering av olika system. Telefonvana God dator- och systemkunskap. Bekväm med att navigera i en Microsoft-baserad miljö. Obehindrade kunskaper i svenska både tal och skrift Ett intresse för nya utmaningar och förmågan att tänka i nya banor En lösningsorienterad inställning och trivs i en vardag med högt tempo och variation Vi söker dig som är strukturerad och har ett öga för detaljer. Du arbetar metodiskt och noggrant, vilket säkerställer att inget lämnas åt slumpen. Din precision och förmåga att hålla hög kvalitet i ditt arbete är avgörande för att lyckas i rollen.  Meriterande Tidigare arbete mot målsättning med goda resultat Tidigare arbete inom kundservice med inriktning mot finans Arbetat i Salesforce Övrig information Start: 19:e maj 2025 Plats: Solna (hybrid men minst två dagar på kontoret i veckan) Lön: Enligt överenskommelse  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer +46 72-143 91 82. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

14 april 2025
Sista ansökan:
24 september 2025
People & Culture Project Lead - Stockholm
Sway Sourcing Sweden AB
Personal- och HR-specialister

Vi söker en erfaren HR-konsult för ett uppdrag hos vår kund, där du kommer att bidra till flera strategiska initiativ inom deras People & Culture-team (P&C). Syftet med uppdraget är att säkra fortsatt momentum i viktiga projekt som rör integration, digitalisering, och områden som Job Skills & Architecture samt hantering av extern arbetskraft. Rollen innefattar också ansvar för intern kommunikation samt stöd i samband med större interna event för medarbetare. Ansvarsområden i rollen Digital utveckling inom HR (P&C): Du leder förändringsinsatser och kommunikationsarbete kopplat till lanseringen av ett nytt HR-system i de nordiska länderna. Detta inkluderar deltagande i internationella möten, lokalanpassning av material samt skapande av lösningar som stödjer ett smidigt införande och god användarupplevelse inför planerad lansering 1 september. Job & Skills Architecture (JSA): Du samordnar kartläggningen av befintliga roller mot PMI:s globala standard. Arbetet sker i nära samverkan med centrala team, lokala P&C Business Partners och ledare inom verksamheten, med målet att leverera enligt tidplan till den 1 september. Projekt inom extern arbetskraft: Du driver implementeringen av centrala riktlinjer kring tredjepartsresurser. Det sker i tät dialog med både globala och lokala funktioner för att säkerställa en enhetlig tillämpning. Medarbetarengagemang i Norden: Du ansvarar för att planera och publicera innehåll på plattformar som SharePoint och Viva Engage, i samarbete med andra avdelningar och kommunikationsteamet. Du bistår även i planering och genomförande av ett större kultur- och ledarskapsevent i Stockholm under fjärde kvartalet. Övrigt förändringsstöd: Vid behov bidrar du i andra pågående initiativ inom integration och förändringsledning i P&C-teamet. Kvalifikationer • Relevant högskoleutbildning inom HR, kommunikation eller likvärdig praktisk erfarenhet. • Erfarenhet inom livsmedelsbranschen. • Bakgrund från internationella organisationer och tidigare roll som P&C-specialist eller chef. • Dokumenterad erfarenhet av att initiera och genomföra projekt inom HR. • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. • Starka kommunikativa färdigheter med förmåga att formulera budskap effektivt. • Erfarenhet av digitala samarbetsverktyg som SharePoint och Viva Engage är ett plus. • Du är samarbetsvillig, lösningsorienterad, anpassningsbar och tar ansvar för att leverera resultat i en mångkulturell arbetsmiljö. Tillträde och ansökan Startdatum: 1 maj 2025 Uppdragets längd: 5 månader med möjlighet till förlängning Sista ansökningsdagen: 14 april 2025 Placering: Stockholm Kontaktperson: 0790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

14 april 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025
HR-specialist till nordiskt team i Västerås!
Sway Sourcing Sweden AB
Personal- och HR-specialister

Är du en erfaren HR-specialist som söker nya utamningar i Mälardalen till sommaren 2025? Just nu har vi ett spännande konsultuppdrag hos en internationell kund med placering i Västerås! Om rollen I denna roll blir du en nyckelperson inom ersättnings- och prestationshantering för den nordiska klustern (Sverige, Finland, Norge & Baltikum). Du arbetar i nära samarbete med HR Business Partners och affärsledare för att säkerställa att strategier och processer inom Total Rewards är effektiva och konkurrenskraftiga. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Implementera och utveckla strategier inom Compensation & Performance i linje med globala riktlinjer. Rådgiva och stötta affärsledare i ersättningsfrågor och bästa praxis. Analysera och utvärdera ersättningsprogram för att attrahera och behålla talanger. Säkerställa att policyer och processer uppfyller lagstiftning och interna riktlinjer. Fungera som kontaktpunkt för global Performance & Reward-funktion och bidra till strategisk utveckling. Följa marknadstrender inom Total Rewards för att rekommendera konkurrenskraftiga lösningar. Kvalifikationer:  Kandidatexamen inom HR eller närliggande område. Minst 4 års erfarenhet inom Compensation & Benefits, särskilt inom design av löneintervall, grading och kompensationsstrategi. Expertis inom ersättningsprogram och dess administration, samt förståelse för bredare HR-strategier. Tidigare erfarenhet av projektledning och vana att driva egna initiativ Erfarenhet från en global organisation och vana att arbeta över flera länder. Proaktiv och lösningsorienterad med starkt affärstänk och analytiska färdigheter. Kommunikations- och samarbetsförmåga på hög nivå. Förtroendegivande bollplank för chefer och kollegor. Avancerade kunskaper i Excel och erfarenhet av HR-system som SAP eller Workday. Flytande språkkunskaper i både svenska och engelska. Praktisk information: Startdatum: 2 juni 2025 Slutdatum: 1 juni 2026 Plats: Västerås Välkommen med din ansökan och bli en del av ett dynamiskt och innovativt team! Sista ansökningsdagen är 15 april Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

14 april 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Projektcontroller

Vi söker en driven och analytisk medarbete för rollen som Projektcontroller. I denna roll kommer du att spela en nyckelroll i vår projektorganisation och bidra till att säkerställa att projekten levereras enligt plan och budget. Vårt bolag är engagerat i hållbara lösningar och innovation, och vi värdesätter medarbetare som delar dessa värderingar. Arbetsuppgifter Övervaka och analysera projektbudgeten för att säkerställa kostnadseffektivitet. Utveckla och implementera kontrollsystem för projektdata och rapportering. Identifiera och rapportera avvikelser från projektplanen samt föreslå korrigerande åtgärder. Stödja projektledningen i ekonomiska beslutsprocesser. Bistå med ekonomiska analyser och prognoser för att förbättra projektets resultat. Kvalifikationer Erfarenhet av projektkontroll eller liknande ekonomifunktion. Akademisk utbildning inom ekonomi, finans eller relevant område. Stark analytisk förmåga och erfarenhet av att arbeta med stora datamängder. Kännedom om projekthanteringsverktyg och ekonomisystem. Förmåga att arbeta självständigt samt i team, med skarpa deadline-färdigheter. Personliga egenskaper Detaljorienterad och noggrann med ett strategiskt tänkande. Proaktiv och lösningsorienterad med en förmåga att arbeta under press. God kommunikationsförmåga och förmåga att bygga relationer med olika intressenter. Varför arbeta hos oss? Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du blir en del av ett målmedvetet och engagerat team. Hos oss har du möjlighet att utvecklas och växa i din professionella karriär. Vi värdesätter balans mellan arbete och privatliv och erbjuder därför flexibla arbetsvillkor. Som Projektcontroller hos oss är du med och formar framtidens hållbara lösningar. AnsökanÄr du redo att ta nästa steg i din karriär och vill vara en del av en innovativ och växande verksamhet? Skicka in din ansökan redan idag. Vi ser fram emot att få veta mer om dig och vad du kan tillföra vårt team!

14 april 2025
Sista ansökan:
27 september 2025
Head of Service till globalt teknik-och industriföretag i Solna!
Middlepoint AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten Nu finns en unik möjlighet att ta nästa kliv i din servicekarriär!  Som Head of Service på detta uppdrag erbjuder vi dig en möjlighet till ett socialt, självständigt och utvecklande arbete. Du är anställd som servicekonsult på Middlepoint och arbetar hos vår kund, ett multinationellt teknik-och industriföretag i Solna. Som Head of Service har du det övergripande ansvaret för att säkerställa både leverans och utveckling av serviceverksamheten, liksom för den administrativa hanteringen och den dagliga driften av kontoret. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Välkomna medarbetare och kunder i receptionen Övergripande ansvar för dagliga driften av kontoret och receptionen Telefon och mail Hantering av konferens-och mötesrum samt övriga kontorsytor Diverse administrativa uppgifter Vem är du? För att trivas och lyckas i denna roll tror vi att du har ett genuint intresse för att skapa positiva och professionella möten med människor. Du har en naturlig positiv utstrålning och ser alltid till att möta både medarbetare och besökare med ett leende. Du är en tydlig och ansvarstagande kommunikatör och har förmågan att ta initiativ när det behövs. Vidare har du en proaktiv inställning där du snabbt identifierar vad som behöver göras för att bidra till en smidig och effektiv verksamhet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av administrativt arbete och är van vid att hantera olika typer av serviceuppgifter. Krav för tjänsten Talar flytande svenska och engelska Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Om Anställning Anställning: Tillsvidare med 6 månaders inledande provanställning Start: 1 september Arbetstider: Måndag till fredag ca kl 08-17, heltid Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

14 april 2025
Sista ansökan:
1 september 2025