SPEKUMA KULLAGER är ett familjeföretag som grundades 1950. Vi har just nu 5 anställda vill utöka till 6. Vi importerar kullager och andra maskinvaror från Europa/Asien och säljer till svensk industri. Vi har egna agenturer och vårt motto är personlig service på hög nivå. Företaget finns i Saltsjö-Boo/Nacka. Vill Du veta mer om oss, se vår hemsida www.spekuma.se Företaget expanderar och vi söker nu en: Ordermottagare/ Teknisk support Vi söker dig som är mekaniskt intresserad och gärna om du har någon utbildning eller praktisk erfarenhet inom något tekniskt område och även att du har ett gott sinne för matematik och god ordning. Arbetsuppgifter Tjänsten är en blandning av ordermottagning, teknisk support och innesälj. Ordermottagning Kundkontakter sker framförallt via telefon och e-mail, men även försäljning över disk i vår butik. Som ordermottagare tar man emot beställningar, räknar på offerter från länder med olika valutor och tullsatser. Man har kontakt med leverantörer på engelska och hjälper kunder med tekniska problemlösningar. Vi begär inte att du kan allt detta från början, men att du har intresse för att lära och utvecklas! Lager Arbetsuppgifterna när det gäller lagret innefattar framplockning och packning, bokning av transporter och att ta emot och lämna ut gods. Här packar vi klimatsmart och korrekta varor, så noggrannhet är ett krav. Din person, erfarenhet Vi söker dig som har någon form av tekniskt kunnighet/förståelse där utbildning eller yrkeserfarenhet inom mekanik/teknik är meriterande. Du är prestigelös och kan tänka utanför boxen. Det är önskvärt att du har avslutat teknisk linje på gymnasienivå eller att du har uppnått liknande kunskap och erfarenhet på annat sätt. Dessutom behöver du ha ett bra siffersinne för att steg för steg kunna lära dig att göra offerter och andra intressanta beräkningar. Vi jobbar som ett team och vi uppskattar att du tar egna initiativ, är lösningsorienterad och ”hoppar in i matchen” där det behövs! Arbetsuppgifterna kräver att du har goda kunskaper i det svenska och engelska språket i både tal och skrift samt körkort för bil. För rätt person finns goda framtidsmöjligheter inom företaget. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Karisma Rekrytering AB. Kontaktperson på Karisma är Kurt Ståhl som du når på telefon 0739-465 805. Vi kommer att göra intervjuer fortlöpande så skicka in din ansökan snarast möjligt. Ansökan gör du enkelt direkt på hemsidan www.karisma.se dock senast den 25 april.
SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan. Arbetstider: Måndag till torsdag kl.07.45-17.00. Fredagar kl.07.45-15.30. Ort: Centrala Stockholm Startdatum: Önskat startdatum omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Du blir konsult via Inte Bara Post Bemanning men jobbar ute hos kund. Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vår kund Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup som är på en tillväxtsresa. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring! Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter. Här kan du besöka Muntras hemsida. DIN ROLL Muntra ska expandera i Danmark till sommaren och söker nu därför ett nytt tillskott till customer success teamet i Stockholm. Som customer success specialist arbetar du för att ge Muntras kunder, dvs tandklinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. I rollen ingår även att utbilda och utföra onboarding för kunderna i Muntras system. Därav förekommer resor i tjänsten. Du kommer starta din resa hos Muntra med att onboardas i produkt, system och kunder. Du börjar arbeta mot den svenska marknaden fram till lansering i Danmark. VEM ÄR DU? Serviceminded och brinner för att ge den bästa kundupplevelsen Social med en god kommunikativ förmåga Driven och engagerad Lösningsorienterad Förmågan att snabbt sätta sig in i nya system Har förmågan att arbeta självgående men också en lagspelare Har en god teknisk kompetens Du som söker måste uppfylla nedan krav: Tidigare arbetslivserfarenhet av liknande eller likvärdig roll tidigare som t.ex. customer success, kundvård på ett B2B-företag eller försäljning. Behärskar svenska, engelska och danska flytande i tal och skrift. God dator- och systemvana. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Om rollen Vår kund söker en redovisningsekonom till sitt ekonomiteam som vill vara med på en spännande tillväxtresa. I rollen kommer du att ansvara för löpande redovisning, bokföring, fakturering samt bokslutsarbete för den svenska enheten. Men du har många olika kontaktytor både i Norden som Europa. Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta: Löpande redovisning framför allt vid bokslut Momsdeklarationer Månads- och årsbokslut Kontoavstämningar Vara delaktigt från ett redovisningsperspektiv vid uppstart av nya bolag Utveckla och systematisera bolagens momsrapportering Kvalifikationer Vi söker dig som har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, tex från revisionsbyrå, eller så har du kanske arbetat som redovisningsekonom tidigare. Du är van vid att självständigt arbeta med den löpande bokföringen och har vart delaktig i bokslutsarbete. Vi ser gärna att du har erfarenhet av momshantering samt har ett intresse av och förmåga att hitta och genomföra strukturella förbättringar i momsrapporteringen. Vidare önskar vi att du Har eftergymnasial utbildning inom ekonomi Har god systemvana Har goda kunskaper i Excel Har goda kunskaper i Microsoft BC Som person är du analytisk, driven, lösningsorienterad och prestigelös. Du tycker om att arbeta noggrant och coachar gärna dina kollegor i teamet. Vi tror du uppskattar att arbeta i en föränderlig miljö. Vi ser att du är en effektiv och initiativtagande person som arbetar proaktivt och strukturerat. Tillträde och omfattning Vår kund sitter på Östermalm i Stockholm. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Arbetstider är kontorstider måndag till fredag med möjlighet till flex och man utgår ifrån en 40 timmars arbetsvecka. Detta är en direktrekrytering där du anställs direkt hos kund. Hur söker du? Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! “We are heart working” Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Vi söker dig med erfarenhet av ekonomiarbete inom kommunal verksamhet samt har god vana i ekonomisystemet Raindance! Om uppdraget Vi söker nu en erfaren ekonomikonsult till en kommun söder om Östergötland. Behovet är på heltid och sker med start omgående och pågår i cirka 3 månader. Uppdraget sker på plats hos kunden, möjlighet till viss distansarbete finns. Dina arbetsuppgifter I rollen som ekonomikonsult, med nära koppling till verksamheten får du en nyckelposition där du stödjer en eller flera av kommunens enheter. Arbetet är varierat och omfattar bland annat budgetarbete, uppföljning, prognoser, ekonomiska analyser och måluppföljning. En central del av ditt uppdrag är att säkerställa att verksamheten följer gällande lagstiftning och redovisningsprinciper. Du kommer också att spela en aktiv roll i kommunens utvecklings- och förändringsarbete. Dina kvalifikationer Erfarenhet av att arbeta som ekonomikonsult i kommunal verksamhet Utbildad civilekonom eller motsvarade kompetens genom annan utbildning och arbetslivserfarenhet Gedigen erfarenhet av bidgetarbete, ekonomiska analyser, måluppföljning och prognoser Förmåga att säkerställa att lagar och redovsiningsrekommendationer följs Erfarenhet av ekonomisystemet Raindance Goda kunskaper i Office-paketet Vi ser även att du är en relationsskapande och inspirerande person. Du tänker strategiskt och analytiskt, är lösningsorienterad och har en strukturerad arbetsstil. Du hanterar flera uppgifter samtidigt och prioriterar effektivt. Dessutom är du flexibel och trivs med att bidra både operativt och strategiskt till verksamhetens utveckling. Vad vi erbjuder dig Som konsult hos Bemannia får du: En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2025-04-11. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Amanda Chamoon, [email protected]. För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 170 40 00. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Har du erfarenhet inom administration eller service och vill utvecklas vidare i karriären? Vi erbjuder dig ett spännande vikariat på ett stort bolag inom IT-branschen. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och som varar fram till mitten av mars 2026. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Företaget är ett en stor aktör inom IT-branschen. Tjänsten är placerad i fina lokaler i Växjö, där du arbetar i ett engagerat team som gemensamt brinner för att ge en god service. Kulturen präglas utav företagets värderingar, en kultur där framåtanda, humor, kamratskap och ett visst mått av galenskap är helt naturligt. Vi berättar mer om företaget vid en intervju. Arbetsuppgifter Som administratör har du en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de administrativa uppgifter som är mest prioriterade för stunden. I huvudsak kommer dina arbetsuppgifter bestå av att hantera inkommande ärenden internt från kollegor. I rollen kommer du att arbeta nära övriga administratörer och bli en del av ett härligt team. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Erfarenhet av administrativa uppgifter och/eller inom service • God systemvana • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Som person tycker du om att ha många bollar i luften samtidigt och har förmågan att strukturera ditt arbete utefter vad som bör prioriteras. Du trivs i en roll där du får ta mycket ansvar och bidrar gärna med idéer om förbättringar. Som person är du uppmärksam, tillmötesgående och gillar att hjälpa andra. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Övrig information Start: Omgående Plats: Växjö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Lockas du av att arbeta i ett högt tempo där ingen dag är den andra lik? Är du dessutom tillgänglig omgående och drivs av att ha en roll med breda kontaktytor? Då ska du ta chansen och söka tjänsten som kundservicemedarbetare hos DHL Freight. Här får du möjligheten att utvecklas i en dynamisk miljö tillsammans med härliga kollegor. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start 5/5 2025 och som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos DHL Freight. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget eller anställning. Om företaget DHL är marknadsledande inom logistikbranschen och är ”logistikbolaget för hela världen”. DHL erbjuder expertis inom internationell express-, flyg- och sjöfrakt, väg- och tågtransport, kontraktslogistik samt internationella brevtjänster. Med ett globalt nätverk som består av mer än 220 länder och territorier och med 520 000 medarbetare över hela världen erbjuds kunder högsta kvalitet kombinerat med god lokal kännedom. DHL i Sverige har ca 4000 medarbetare och 65 kontor, terminaler och stationer runt om i Sverige. DHL Freights kundservice i Jönköping ansvarar för all kundservice gällande utrikestransporter. Företaget strävar efter att ha roligt tillsammans, nå målen, få kunderna att växa och fira framgångar. Arbetsuppgifter I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för att ta emot, hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. Ärendena avser frågor både före, under och efter transporten från kunder belägna i hela Sverige. Du har kontakt med både företagskunder och privatpersoner där det viktiga blir att hitta rätt lösning och ge en god service. Vidare har du ett nära samarbete med övriga funktioner inom kundservice samt DHL Freight. Detta för att stärka banden och samarbetet inom DHL Freight i syfte för att arbeta med ständiga förbättringar. I rollen erbjuds du initialt en introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Här får du möjligheten att utvecklas tillsammans med din avdelning och hela kundservice. DHL Freight har delat in kundens frågor i olika kunskapsområden, vilket innebär att du börjar med att lära dig ett kunskapsområde för att sedan bygga vidare med fler. Tillsammans med kollegorna hjälps ni åt och stöttar varandra. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning eller likvärdig God dator- och systemvana Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Erfarenhet inom kundservice är meriterande Vi söker dig som har en god kommunikationsförmåga och trivs bäst när du får samarbeta med andra. Då tillgänglighet och kundbemötande är viktigt för att kunna leverera positiv kundupplevelse, ser vi att du motiveras av att leverera en god service och är inlyssnande. Då arbetet kräver hög struktur och ordning är du även noggrann som person, van att arbeta i data- och systemmiljö och har förmågan att prioritera i ditt arbete och vara lösningsfokuserad. Det är också av vikt att du kan hantera ett varierat arbetstempo och är flexibel då arbetsbelastningen kan variera. Övrig information Start: 5 maj Plats: Jönköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Är du en noggrann och serviceinriktad person med ett stort tekniskt intresse? Som reservdelsansvarig på TM Recycling får du en varierad och ansvarsfull tjänst där det finns goda utvecklingsmöjligheter. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos TM Recycling. Om företaget TM Recycling är ett företag med lång erfarenhet inom maskinreparation och service. Företaget är specialiserat på maskinunderhåll och samarbetar nära sina kunder för att leverera hållbara lösningar inom områden som återvinning, biobränsle, flistransport och skogsåkeri. Som auktoriserad återförsäljare av ledande varumärken som HAAS Recycling och JENZ, strävar TM Recycling efter att bygga långsiktiga partnerskap som både tillgodoser kundernas specifika behov och överträffar deras förväntningar. Arbetsuppgifter I rollen som reservdelsansvarig på TM Recycling har du en viktig roll i verksamheten. Du arbetar i en bred och varierande roll, där dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar daglig kundkontakt samt hantering av beställningar, leveranser och lagerhantering. Arbetet sker i nära samarbete med interna kollegor, där en hjälpsam atmosfär och en stark teamkänsla präglar arbetsmiljön. Några av dina arbetsuppgifter är: Sköta kommunikation med kunder och leverantörer via telefon och mejl. Registrera och hantera kundorder samt följa upp och säkerställa leveranser. Sköta in- och utleveranser. Plocka, packa och skicka reservdelar. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Du har ett starkt tekniskt intresse Du pratar och skriver obehindrat på svenska och engelska, och kunskaper i tyska är meriterande. Du har god datavana och erfarenhet av att arbeta i olika system Du är en serviceinriktad och social person som trivs med att ha mycket kundkontakt, både via telefon och mejl. Med ett noggrant och strukturerat arbetssätt tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och arbetar självständigt. Du har en flexibel inställning och en god förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt i en dynamisk miljö. Din lösningsorienterade approach gör att du ser möjligheter till merförsäljning genom att identifiera kundens behov, samtidigt som du har lätt för att bygga och underhålla relationer med både kunder och kollegor. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Tingsryd Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist
Sommarjobb som Customer Service Support – Start i april! Är du en serviceinriktad person med tidigare erfarenhet från kundservice? Är du tekniskt lagd och tycker om att hjälpa människor? Då har vi det perfekta sommarjobbet för dig! Vi söker nu en engagerad och lösningsorienterad Customer Service Support som vill bli en del av vår kunds team över sommaren – med start i april. Vad du kommer att göra: Ge förstklassig support till våra kunder via telefon, mejl och chatt Hjälpa till med tekniska frågor och felsökning Säkerställa att varje kund får en smidig och positiv upplevelse Samarbeta med kollegor för att ständigt förbättra våra processer och rutiner Vem vi söker: Du har minst ett års erfarenhet av kundservice Du kommunicerar obehindrat på svenska – och har du kunskaper i fler nordiska språk (t.ex. norska, danska eller finska) är det starkt meriterande Du har ett tekniskt intresse och tycker om att förstå hur saker fungerar Du älskar service och sätter alltid kundens upplevelse i första rummet Du trivs med ett högt tempo och gillar att jobba i team Tillträde och omfattning Detta är ett konsultuppdrag vilket betyder att du blir anställd av Hero för uppdraget, initialt sex månader. För frågor om tjänsten och processen vänligen kontakta Madeleine Ranström på [email protected]
Vi på Future People söker en affärsförvaltare till myndighet på Kungsholmen. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Du blir anställd på Future People och jobbar ute på plats hos vår kund. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vår kund är en myndighet inom trafiksektorn som arbetar för att underlätta vardagen för invånarna som reser och pendlar i Stockholm stad. Det här är en myndighet med ett stort engagemang och stolthet över deras viktiga samhällsuppdrag. Du som konsult kommer få vara med på en viktig resa och tillsammans med myndighetens medarbetare få vara med och bidra till en bättre vardag för invånarna i Stockholms stad. Arbetsuppgifter: Vi söker nu en erfaren och affärsdriven konsult för uppdrag hos vår kund. Uppdraget innebär att intäktsförvalta kommersiella hyresavtal och arbeta med hyresgästrelationer, villkorsförändringar samt affärsutveckling kopplat till SL:s fastighetsbestånd. Intäktsförvaltning av kommersiella hyresavtal för kunden Hantering av hyresavtalsfrågor, villkorsändringar och ekonomisk uppföljning Aktivt arbete i fastighetssystemet PM, inklusive dokumentation enligt gällande rutiner Uthyrnings- och etableringsarbete med fokus på kommersiell utveckling Deltagande i projekt med hyresgästpåverkan Juridisk hantering kopplat till Hyreslagen Bidra i framtagandet av affärsplaner Krav för tjänsten: Akademisk utbildning inom ekonomi, juridik, ingenjör eller liknande. Minst 9 års erfarenhet inom Fastighetsbranschen i roller som fastighetschef, affärsförvaltare, konsult eller liknande. Minst 2 uppdrag av intäktsförvaltning av kommersiella lokaler i kollektivtrafik, trafikal eller inom infrastruktur i en publik resenärsmiljö. Meriterande för tjänsten: Erfarenhet av fastighetsutveckling inom fastighetsbranschen Minst 1 uppdrag av intäktsförvaltning av kommersiella lokaler inom offentlig organisation. Minst 1 uppdrag som har innehållit uppförande och genomförande av affärsplan för kommersiellt lokalbestånd. Innan uppdraget kan påbörjas kommer en säkerhetsprövning att genomföras. Personliga egenskaper och arbetsmiljö Vi har ett gediget samarbete med myndigheten idag och har konsulter på plats på flera avdelningar. Arbetsplatsen präglas av en välkomnade miljö där du som konsult har goda möjligheter att utvecklas och växa inom organisationen. Som person är du lyhörd, engagerad och har en god samarbetsförmåga. Du är strukturerad och har förmågan att arbeta självständigt och strävar efter att leverera med hög kvalitet. Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Som anställd hos oss kan du lita på att vi kommer hjälpa dig att nå dina karriärsmål. Vi finns som en partner genom din yrkesmässiga karriär. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: 100% Start: April Sista ansökningsdagen: 14/4 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!
Join Telavox as a Support Agent At Telavox, we’re looking for a Support Agent to be our customers' first point of contact, helping them with technical and financial inquiries while ensuring every issue is handled efficiently and professionally. Our customers range from small companies with 10 employees to our largest Enterprise clients, which means that the cases and questions from customers vary a lot. If you enjoy troubleshooting, owning customer dialogues, and working in a dynamic environment, this role is for you! This position is based in our Malmö office, where you’ll join a team of dedicated support Agents. We work closely together, share knowledge, and continuously develop our skills to deliver top service! About the job As a Support Agent, you will ensure our customers maximize the benefits of Telavox’s services. Your primary responsibility will be to provide first-line technical and financial support via phone and email, solve non-complex issues at first contact, and escalate when needed. Your focus will be on problem-solving, ownership, and customer satisfaction, ensuring all cases are documented and resolved professionally within service levels. A typical day in this role involves: Handling incoming customer requests via phone and email, resolving non-complex issues on the first contact Responding to tickets within 8 working hours and ensuring professional case documentation Driving escalations together with SOC (Service Operations Center) to secure the best solutions Collaborate with our Customer Success Managers and Key Account Managers Actively demonstrating product value, helping customers optimize their usage of Telavox’s services About you We’re looking for someone who enjoys helping customers, has a problem-solving mindset, and is comfortable taking responsibility for issues. You like working in a dynamic environment, collaborating with others, and have an interest in IT solutions. Competencies: Experience in customer service, technical support, or a similar role Fluent in Norwegian, Swedish, and English, both written and spoken Enjoys problem-solving with a hands-on and solution-focused approach Good communication skills and comfortable handling customer interactions Basic technical understanding and an interest in troubleshooting IT issues Able to work both independently and as part of a team Eager to learn and share knowledge to improve processes and customer experience You enjoy interacting with people and feel motivated when the job involves challenges and problem-solving. Join us at Telavox Since Telavox's journey started in 2002, we have strengthened our position as the leading forward-thinking communication platform for businesses. As a digital mobile operator, we develop and own our all-in-one communication platform, which integrates telephony, PBX, messaging, meetings, and contact centers, giving businesses a smarter way to connect. Today, we’re a thriving company with 1.9 billion SEK in revenue and 500+ Telavoxers across nine countries. We embrace AI and automation to push the boundaries of business communication. We offer flexible work options and adaptable hours, giving you the freedom to balance life and career while staying connected to our vibrant Telavox culture. How to apply! At Telavox, we don't focus on fitting in; we focus on making room for everyone. We’re always on the lookout for great talent, so applications are reviewed continuously. If you're ready to be part of an innovative, AI-driven telecom company, apply today with your CV and cover letter in English. For any questions, feel free to reach out to Talent Acquisition Partner Ami Faraguna at [email protected] Learn more about what we do!
Välj ett jobb för att visa detaljer