Vi söker dig som är duktig på att kommunicera, älskar försäljning och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vad erbjuder vi? Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och fartfyllt team som brinner för kundservice. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. Som Säljande Kundservicemedarbetare kommer du att vara en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass, samtidigt som du erbjuds: Ett stimulerande arbete i ett öppet kontorslandskap där trivsel och gemenskap står i centrum Utbildningar och möjligheter till personlig samt professionell utveckling. En engagerad och erfaren Team Manager Roliga aktiviteter så som tävlingar, fika, after works med mer Om tjänsten I rollen som kundservicemedarbetare utgår du från vårt fina kontor på Frösön. Du kommer tillhöra ett fartfyllt team som leds av en engagerad och erfaren ledare. Tjänsten inleds med en introduktion där du får en genomgång av kunden och våra interna system för att sedan självständigt arbeta med inkommande samtal. Arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00-17:00. Startdatum för tjänsterna är i Maj. Dina arbetsuppgifter: Du arbetar med inkommande samtal och besvarar frågor från privatpersoner rörande elavtal, fakturafrågor med mer. Du kommer arbeta mot uppsatta mål och följas upp av din ledare löpande för att du på bästa sätt ska utvecklas i tjänsten. På de inkommande samtalen du har så förväntas du arbeta med försäljning och genomföra god kundservice. Din profilFör att trivas och lyckas i rollen som Säljande Kundservicemedarbetare ser vi att du: Har ett stort intresse för kundservice Har en stark samarbetsförmåga och trivs med att arbeta tillsammans med andra för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och ansvarstagande med förmågan att organisera och prioritera ditt arbete effektivt. Innehar en noggrannhet i ditt arbetsutförande med ett öga för kvalitet. Har erfarenhet av kundservice och försäljning Är flytande i svenska i både tal och skrift och har goda kunskaper i engelska Anställningsform och kontakt Startdatum för tjänsterna är Maj och du kommer inleda din anställning med en behovsanställning som senare kan övergå i en långsiktig anställningsform hos oss. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Vill du få möjligheten att göra karriär hos ett av Sveriges största IT- och telekombolag som ger dig chans att uppnå dina yrkesmässiga drömmar och mål? Här erbjuds du intern utbildning, utvecklingsmöjligheter, härlig stämning med dina lika ambitiösa kollegor, men framför allt, arbeta med relationsbyggande och hållbara affärer med kunden i fokus! Nu finns möjlighet för dig att jobba med företagsförsäljning i Luleå. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid . Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som företagssäljare bearbetar du Telias nationella företagskunder inom SME-segmentet. Här ligger ditt fokus på kundservice och försäljning i form av behovsanalys där du hjälper och erbjuder kunder lösningar och förbättringar baserat på vad just deras verksamhet behöver men även hjälper kunden med allmänna frågor om deras tjänster mm. Du visar ett stort intresse för företagens vardag och att göra hållbara affärer. Kontakten sker via inkommande samtal och mail där du arbetar med kundservice och försäljning av Telias produkter och tjänster. Det tillkommer även administrativa arbetsuppgifter som bland annat skriftliga offerter och lösningsförslag. Idag finns tre företagsteam fördelade mellan orterna Luleå, Sundsvall och Norrköping. Du kommer att ingå i ett team som tillsammans arbetar för att utveckla och hjälpa företagskunderna att hitta rätt lösningar för just deras verksamhet. Initialt erbjuds du en ca åtta veckors intern utbildning på Telia kombinerat med praktiskt arbete. Du befinner dig i en lärande och utvecklande miljö där målet är att du och teamet uppnår resultat tillsammans. I rollen finns goda utvecklingsmöjligheter. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår: • Bearbeta Telias företagskunder i form av kundservice och försäljning • Ta emot ärenden och samtal via telefon och mejl • Skriva offerter och lösningsförslag ut till kund Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • 1-2 års erfarenhet inom kundservice • God vana inom Microsoft Office • Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Erfarenhet av försäljning är meriterande I rollen som företagssäljare har du ett stort intresse för försäljning och tar initiativ samt driver ditt arbete framåt. Du tycker om att arbeta mot uppsatta mål och uppnå goda resultat kopplat till kundnöjdhet och försäljning. Vidare agerar du lösningsorienterat och vill leverera den bästa lösningen till kund för att skapa god relation och ge kunden den bästa servicen. Du arbetar strukturerat och följer kontinuerligt upp dina pågående affärer för kundens bästa. Därtill är du affärsmässig och har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Som person uppskattar du att arbeta i team och är en lagspelare som bidrar med god gemenskap. Övrig information Start: Omgående Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-31. #Nextgen
Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Arbetsuppgifter Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem. Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling. • Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Har du dessutom ett tekniskt intresse är du rätt för den här rollen! Övrig information Start: 5 maj Plats: Luleå Lön: Grundlön + möjlighet till bonus I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-30. #Nextgen
Finansia söker Credit Officer / Kredithandläggare Om Finansia Finansia, grundat 2014, står som ett personligt alternativ till traditionella banker för små och medelstora företag. Vi är stolta över att sedan vår start ha finansierat över sju miljarder kronor, vilket har möjliggjort för tusentals företagare att förverkliga sina drömmar och därmed bidra till Sveriges tillväxt och välfärd. Vår framgång har uppmärksammats genom att vi erhållit tre Di Gasell-utmärkelser, vilket placerar oss i den prestigefyllda kategorin MästarGasell. Vårt team sitter primärt i toppmoderna, arkitektritade lokaler i Michano Business Center i centrala Karlskrona. Jobbet - perfekt för dig som tycker om kundkontakt & service! Vi söker dig som vill jobba som kredithandläggare/credit officer hos oss. Du kommer att ingå i vårt production- och kreditteam där dina arbetsuppgifter innebär daglig kundkontakt; vanligtvis via telefon, mail och chatt. Hantering och registrering av fakturor, kreditbedömningar samt administration. Du har ett nära samarbete med interna funktioner såsom risk, krav, sälj och kundservice. Vi ser gärna att du är social, driven, noggrann och lösningsfokuserad. Du har en god analytisk förmåga samt har en förståelse för ekonomi. Vidare är du bekväm med att fatta beslut och van att utveckla och driva verksamhet framåt. Du ser såväl helhet som detaljer, är orädd och uppskattar att jobba i grupp. Du gillar när tempot är högt och beslutsvägarna korta. För denna tjänst lägger vi stor vikt vid personlighet, så tveka inte att söka om detta stämmer in på dig! Vi ser gärna att du har en idrottslig bakgrund. Det är meriterande om du har utbildning inom ekonomi och/eller kreditgivning men inget krav då vi även utbildar dig från grunden. Du bör ha goda kunskaper i Officepaketet. Tjänsten är heltid 100% med start enligt överenskommelse. Dina arbetstider är förlagda på vardagar mellan kl. 08.00 – 16.30. Givetvis tycker vi att det är viktigt med friskvård till våra medarbetare, vi bjuder på frukost varje dag och tycker att det är viktigt att ha kul på jobbet! Ansök redan idag då urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten? Kontakta [email protected] Sök nu & bli en del av Finansia!
ArbetsuppgifterVi söker en löneadministratör till vår myndighetskund. Om du har erfarenhet av lönehantering och trivs i en strukturerad arbetsmiljö, kan detta vara en spännande möjlighet för dig. I den här rollen får du bidra till en effektiv och korrekt löneprocess inom en betydelsefull organisation. Arbetet innebär att hantera löner från början till slut i enlighet med gällande lagar och kollektivavtal. Du ansvarar för administration av tidrapporter, reseräkningar och andra ersättningar samt säkerställer korrekt rapportering till myndigheter såsom Skatteverket och Fora. Utöver det kommer du att hantera personalfrågor kopplade till lön, pension och förmåner. Vidare kommer du att delta i förbättringsarbete och effektivisering av löneprocesser samt stötta vid rapportering och framtagning av statistik. Om du är strukturerad, noggrann och har en stark känsla för service, kan detta vara rollen för dig! Kvalifikationer Du har minst 5 års erfarenhet av löneadministration. Du har goda kunskaper i Excel. Det är högt meriterande om du har arbetat i systemet Palasso. Du har mycket goda kunskaper i svenska, i tal och skrift. Personliga egenskaper Vi söker en noggrann och strukturerad person med en stark känsla för service och integritet. Du har ett analytiskt och lösningsorienterat arbetssätt samt förmåga att hantera både detaljer och helhetsperspektiv. Dessutom trivs du i en roll där du får samarbeta och kommunicera med olika intressenter på ett professionellt sätt. Företagspresentation Vår kund är en myndighet i Stockholm som arbetar för att förbättra bland annat vård och omsorg för Sveriges invånare. Här erbjuds ett meningsfullt arbete och kollegor som vill bidra till samhällsutvecklingen. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön 28.000-32.000 kr/mån. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 2025-06-01 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-11-30 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters och arbeta som konsult hos vår spännande kund i Stockholm. Uppdraget avser att utföras i vår kunds kontorslokaler på Kungsholmen. Tillfälligt distansarbete är möjligt. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).
Just nu söker vi en redovisningsekonom med bolagsansvar till en koncern i Stockholm. I rollen som redovisningsekonom kommer du att ha bolagsansvar för flera legala bolag/enheter inom koncernen. Rollen är bred och varierande då du kommer att arbeta med allt från löpande redovisning, bokslut, årsredovisningar och inkomstdeklarationer för "dina" bolag, samt vara delaktig i förbättringsarbete kring processer och rutiner. Utöver det har du mycket kontaktytor, både internt och externt. Specifika arbetsuppgifter är listade nedan: - Löpande redovisning - Månads-, kvartals-, och årsbokslut - Momsredovisning, F-skatt och skattedeklarationer - Inkomstdeklarationer - Processutveckling - Årsredovisning Vi söker nu dig För att vara aktuell för rollen bör du ha några års erfarenhet av kvalificerat bokslutsarbete och är självständig i årsredovisningar och deklarationer (K2 och K3). Vi ser gärna att du har erfarenhet från tidigare arbete där du har haft en liknade roll som inneburit bolagsansvar för flertalet enheter. Vidare är det starkt meriterande om du har erfarenhet att arbeta i ekonomisystemet Dynamics 365 business central. Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan! Om detta låter intressant för dig och du vill veta mer, skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor eller funderingar är du välkommen att höra av dig till oss på Newr - Pontus Palmborg, [email protected]
Nu söker vi en Skaderådgivare till vår kund i Norrtälje. Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av ett professionellt och engagerat team? Läs vidare för mer information om denna spännande möjlighet. Om rollen som SkaderådgivareSom Skaderådgivare hos vår kund i Norrtälje kommer du ha en central roll i att hantera skadekravsprocesser och säkerställa att kunderna får den bästa möjliga servicen. Du arbetar med att bedöma, dokumentera och kommunicera skador i dialog med kunder och försäkringsbolag. Ta emot och hantera skadeanmälningar från kunder Utföra bedömningar och kalkyler av skador Säkerställa tydlig och effektiv kommunikation med kunder och försäkringsbolag Samarbeta med verkstadspersonal för att planera och följa upp reparationer Kvalifikationer för Skaderådgivare Erfarenhet inom skadehantering eller liknande roll är meriterande Grundläggande teknisk förståelse för fordon och skadereparationer Goda kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska, både i tal och skrift B-körkort är ett krav Vana vid att använda dator och administrativa system Din profil Vi söker dig som är serviceinriktad, noggrann och har förmågan att hantera flera ärenden samtidigt. Du är lösningsorienterad och har en god förmåga att kommunicera med människor på ett professionellt och empatisk sätt. Din vilja att lära och utvecklas inom området gör dig till en värdefull del av teamet. AnsökanFör frågor om tjänsten, kontakta Marco på telefonnummer 070-376 04 06 eller via mail: [email protected]. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. Om Vår Kund i NorrtäljeVår kund är ledande inom fordonsservice och skadeteknik i Norrtälje-regionen. Med ett starkt engagemang för kvalitet och kundnöjdhet, strävar de efter att ge sina kunder den mest professionella servicen. Företaget erbjuder en utmanande och utvecklande arbetsmiljö med möjlighet till vidare utbildning och karriärutveckling.
Om tjänsten Vi söker en engagerad Servicerådgivare till vår kund i Göteborg som är en auktoriserad återförsäljare av Volkswagen. I rollen kommer du att arbeta i framkant med relationer och service, och säkerställa att våra kunders behov möts med högsta kvalitet. Du blir en del av ett dynamiskt team som strävar efter att leverera en världsledande kundupplevelse. Ansvarsområden som Servicerådgivare Ge professionell rådgivning och vägledning till kunder om bilservice och reparationer. Hantera bokningar och planera servicebesök på ett effektivt sätt. Fungera som en länk mellan kunden och verkstaden för att säkerställa nöjda kunder. Uppdatera kunder om status och förväntad leveranstid på fordon. Din Profil: Vi söker dig som är serviceinriktad och har en bakgrund inom kundservice eller rådgivning helst inom fordonssektorn. Du är kommunikativ och gillar att arbeta i en miljö där kundnöjdheten står i fokus. Erfarenhet av arbete inom fordonsindustrin är meriterande. God förmåga att kommunicera både i tal och skrift på svenska och engelska. Kundcentrerad med en lösningsorienterad inställning. B-körkort är ett krav. Vad företaget erbjuder Hos företaget i Göteborg får du möjlighet att arbeta med en av världens mest erkända varumärken inom fordonsindustrin. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med fokus på kontinuerlig utveckling och fortbildning. Attraktiva anställningsvillkor inkluderande konkurrenskraftig lön, förmåner, och möjlighet att växa inom företaget ingår i rollen. AnsökningsprocessVi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, då urval sker löpande. För frågor om tjänsten, vänligen kontakta Karwan via mail: [email protected] Om FordonsakademinFordonsakademin är specialiserade på att förse fordonsbranschen med rätt kompetens genom rekrytering, bemanning och utbildning. Vi är en del av Arenakoncernen, och finns representerade på över 160 orter i Sverige. Vi strävar efter att bidra till en kompetenshöjning inom branschen och säkerställa att arbetsgivare matchas med rätt medarbetare.
Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag. Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vår fokus på en kundupplevelse i världsklass! Om tjänsten Du kommer erbjudas en behovsanställning på ett av våra kontor i Sverige. I teamet ingår det 9 andra kollegor som leds av en Team Manager. Din anställning startar med en introduktion där du får den utbildningen som krävs för att förstå dina kommande arbetsuppgifter samt kundernas olika rutiner- och riktlinjer. Arbetstiderna är förlagda 07:00-20:00 måndag-fredag samt 09:00-18:00 på lördagar. Startdatum för tjänsten är enligt överenskommelse. Dina arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att ge god kundservice både på danska och svenska språket via telefon, mail och chatt. Kunderna är inriktade inom olika områden såsom teknik, webshoppar, livsstil med mera. Med hög kvalitét hanterar du kundfrågor och guidar de rätt för att lösa olika frågeställningar. Tillsammans med ditt team utgör ni kundservicen för olika kunder och produkter som ingår i ert uppdrag. Du kommer att arbeta i flera olika system och hantera stundvis ett högt inflöde av kundfrågor främst via telefon. I rollen så kommer du bli resultatuppföljd av din Team Manager för att utvecklas i din roll samt följa olika KPI’er. Din profil Som person gillar du att hjälpa människor att komma fram i deras frågeställningar och lösa olika problem. Du hjälper gärna dina kollegor vid behov och har en positiv inställning. Vidare vill du lära dig mer om kundservice och utvecklas inom området. För att ge högsta möjliga service så har du lätt för att hantera olika uppgifter samtidigt samt är inlyssnande inför kundens behov. Krav för tjänsten är: Talar och skriver danska då språket används dagligen i ditt arbete Talar och skriver svenska då språket används dagligen i ditt arbete Kan jobba varierande arbetstider, både dagtid, kvällar och helger Gymnasial utbildning Har god datorvana Anställningsform och kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Arbetsuppgifter Vi söker just nu en serviceinriktad person för omgående start till en av våra kunder i Kista. I rollen som servicerådgivare spelar du en avgörande roll hos verkstaden. Rollen innebär att du är den som främst kommer ha kontakt med verkstadens kunder gällande deras ärenden. En viktig del i arbetet är att alltid ge kunden ett trevligt och professionellt bemötande samt säkerställa att kundens önskemål blir uppfyllda. Dina arbetsuppgifter kommer innebära att boka in kunder på verkstadsbesök via telefon, ta emot och lämna ut bilar samt ta betalt. Ditt arbete sker i verkstadens datorsystem samt via telefon och mail. Din profil Vi söker dig som har jobbat med någon form av service tidigare. Gärna inom restaurangbranschen eller i butik. Vi ser gärna att du... Har god känsla för bra service och sätter alltid kunden i första hand Är initiativtagande, flexibel och har ett effektivt arbetssätt Gillar att jobba i ett högt tempo och är en riktig lagspelare Vi ser det som mycket meriterande om du tidigare har jobbat med bilar i någon utsträckning eller har ett fordonsintresse, men det är inget krav. Ansökan och tillträde Detta är en tjänst på heltid, med start omgående. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Mycket stora chanser finns att bli rekryterad direkt till kundföretaget. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Starfinder och Frida Eriksson, 076-009 65 02. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer