Trädgårdsarbetare till Veterankraft i Jönköping
Veterankraft AB
Trädgårdsodlare

Trädgårdsarbetare till Veterankraft! Älskar du att arbeta utomhus och skapa vackra, välskötta miljöer? Vi söker engagerade trädgårdsarbetare till Jönköping som vill bli en del av vårt team! Här får du chansen att arbeta med varierande uppgifter som bidrar till att hålla våra trädgårdar och grönytor i toppskick. Om du har gröna fingrar, en känsla för detaljer och trivs med fysiskt arbete i friska luften – då är det här jobbet för dig!  Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll I rollen som trädgårdsarbetare kommer du att utföra en mängd olika trädgårdsuppgifter hos våra kunder, som kan vara både privatpersoner och bostadsrättsföreningar. Du kommer att vara en del av ett engagerat team där ni ser ni till att varje uppdrag utförs enligt kundens specifika skötselplan och att resultatet lever upp till deras förväntningar. Genom att arbeta nära både kunder och kollegor bidrar du till att skapa välskötta och inbjudande utemiljöer, där noggrannhet och serviceanda är i fokus. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Gräsklippning Ogräsrensning Beskärning och träd och häck Plantering Du kommer att arbeta med både återkommande- och engångsuppdrag. Tjänsten är en timanställning vilket innebär att du arbetar när du vill och har möjlighet. Din profil Tjänsten passar bra för dig som är pensionär och vill jobba extra. Flytande svenska i tal och skrift Meriterande med erfarenhet av fruktträdsbeskärning samt häckbeskärning Meriterande med motorsågskörkort A+B och röjsågskörkort Meriterande med erfarenhet av maskinunderhåll förträdgårdsmaskiner Meriterande med erfarenhet/grönt kort i beskärning Meriterande med körkort, egen bil + släpvagn En självklarhet är att du trivs utomhus och att jobba i alla väder. Du är inte rädd för att hugga i och lägger gärna ner extra energi och tid där det behövs. Ansökan Låter detta som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan idag!  Har du några frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, vänligen kontakta [email protected].

20 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Veteraner till enklare hantverkstjänster - Veterankraft i Jönköping
Veterankraft AB
Träarbetare, snickare m.fl.

Händiga Veteraner till Veterankraft! Är du händig och gillar att arbeta praktiskt med att skapa och förbättra miljöer? Vi söker händiga medarbetare till hantverkstjänster inom exempelvis el, snickeri, måleri, VVS och liknande områden! Här får du möjligheten att arbeta med varierande uppgifter som bidrar till att förverkliga kunders visioner och hålla våra projekt i toppskick. Om du har en känsla för detaljer, uppskattar att arbeta med händerna och trivs med fysiskt arbete – då är det här jobbet för dig! Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll I denna roll får du möjlighet att arbeta med praktiska och hantverksrelaterade uppgifter. Du kan exempelvis få bygga, montera eller måla – både inomhus och utomhus. Du skulle också kunna få arbeta med att installera, underhålla och reparera system för vatten, värme och avlopp. Har du istället erfarenhet som elektriker kan du få arbeta med att exempelvis dra el, installera belysning och felsöka elinstallationer i olika typer av fastigheter. Oavsett inriktning innebär rollen ett varierat och praktiskt arbete där du får använda dina händer, ditt kunnande och din problemlösningsförmåga i vardagen. Rollen är perfekt för dig som är händig och har erfarenhet av praktiska projekt, kanske har du tidigare byggt ditt eget hus, renoverat hem eller arbetat professionellt som snickare, målare eller liknande. Vi söker även dig som är allmänhändig och trivs med att variera dina arbetsuppgifter och kan ta dig an både stora och små projekt med engagemang och noggrannhet. Då kan du få uppdrag såsom att sätta upp gardinstänger eller montera skåp. Tjänsten är en timanställning där du själv bestämmer hur mycket du vill jobba. Din profil Tjänsten passar bra för dig som är pensionär och vill jobba extra. Flytande svenska i tal och skrift Meriterande med erfarenhet av snickeribranschen Meriterande med erfarenhet av måleribranschen Meriterande med körkort + egen bil Ansökan Låter detta som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan idag!  Har du några frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, vänligen kontakta [email protected].

20 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Städare till Veterankraft i Jönköping

Vill du använda din erfarenhet av städning för att hjälpa våra kunder att skapa trivsamma och välstädade hem? Vi söker nu engagerade hemstädare och stor- och flyttstädare till Jönköping som vill arbeta med varierande uppdrag där kvalitet och kundnöjdhet alltid står i fokus. Hos oss får du möjlighet att utföra både hemstädning, storstädning och flyttstädning med stöd av ett engagerat team. Om du är noggrann, serviceinriktad och trivs med att leverera professionella resultat, då är detta jobbet för dig! Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll Som hemstädare eller flyttstädare hos oss kommer du att utföra professionell städning i både hem och vid flyttar, med fokus på att säkerställa att kunderna får den bästa möjliga upplevelsen. Du arbetar noggrant och uppmärksammar detaljer för att leverera ett resultat av högsta kvalitet. Rollen innebär både självständigt arbete och samarbete med andra för att möta kundernas behov och önskemål. Vi söker dig som är organiserad, lösningsorienterad och har en stark drivkraft att alltid leverera på toppnivå. Tjänsten är en timanställning där du själv väljer hur mycket du kan arbeta. Din profil Tjänsten passar bra för dig som är pensionär och vill jobba extra. Flytande svenska eller engelska i tal och skrift Meriterande med tidigare erfarenhet inom städbranschen Meriterande med körkort + egen bil Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Har du några frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, vänligen kontakta [email protected].

20 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Ekonom med HR-funktion

Sedan 1948 har Holmebo Torv verkat i hjärtat av Småland med en tydlig filosofi: kvalitet, hållbarhet och gemenskap. Vi är ett familjeägt företag inom torvproduktion med en stark lokal förankring, där relationer, ansvarstagande och långsiktighet står i centrum. Om rollen Nu söker vi en engagerad och erfaren Ekonom som även har intresse för HR-frågor. En nyckelperson som vill vara med och utveckla vår verksamhet framåt. Som Ekonom hos oss har du en bred och självständig roll där du bland annat ansvarar för allt från löpande bokföring, bokslut, moms och deklarationer till lönehantering, fakturering och inventering. Du arbetar i systemet Visma och har en tät dialog med ledning och verksamhet. Utöver det ekonomiska arbetet har du också ett naturligt ansvar för administrativa HR-frågor och personalstöd, en viktig roll i vår fortsatta utveckling som arbetsgivare. Arbetsplatsen är belägen i Rydaholm, nära både natur och produktion, där Holmebo Torvs historia en gång började. Vem vi söker Vi söker dig som kan ta ett helhetsgrepp och bidra med struktur, rutiner och ett långsiktigt arbetssätt för vår ekonomi- och HR-funktion. Du är noggrann, ansvarstagande och van vid att arbeta strukturerat. Du har utbildning eller tidigare arbetslivserfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete och trivs i en miljö där du får vara både operativ och rådgivande. Du är inte bara trygg i siffror, du är också en person som gillar att bidra till ett gott arbetsklimat och som uppskattar den familjära känslan i ett mindre företag. För att trivas i rollen behöver du också uppskatta att arbeta självständigt och ta egna initiativ i vardagen. Ansökan Vill du bli en del av Holmebo och bidra till vår fortsatta framgång? Välkommen med din ansökan, CV och personligt brev. Vi hanterar ansökningar och intervjuer löpande och rekommenderar att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Denna rekrytering sker i samarbete med Purple Rekrytering & Interim där Jennie Holmberg är ansvarig rekryterare. Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Jennie. Jennie Holmberg, 076 307 01 23, e-post: [email protected]

20 maj 2025
Sista ansökan:
17 oktober 2025
Personlig assistent sökes!
Omsorg Assistans 1 AB
Personliga assistenter

Vill du vara med och skapa en meningsfull vardag för en levnadsglad kvinna? Jag är en 63-årig kvinna som, efter en stroke och tid på vårdboende, fått flytta hem till min egen lägenhet sedan 1 år tillbaka. Jag söker nu dig som vill vara en viktig del av min vardag och hjälpa mig att leva ett rikt liv. Jag är rullstolsburen och kommunicerar inte verbalt, men jag förstår delvis det ni säger. Träning och aktiviteter är en stor del av min rehabilitering, samtidigt som jag behöver omvårdnad och stöd i vardagens sysslor. Vem är du? Jag söker dig som har ett stort hjärta, hög arbetsmoral och som verkligen brinner för att arbeta med människor. Du kanske har erfarenhet från vården eller är vårdutbildad, men det viktigaste är att du är engagerad, lyhörd och har viljan att göra det lilla extra. Som personlig assistent hos mig är det viktigt att du: Har erfarenhet av sond eller är villig att lära dig. Tycker att träning och rehab är en naturlig och viktig del av arbetet. Är lyhörd och flexibel – mina behov kan variera från dag till dag. Är ordningsam, noggrann, positiv och har ett professionellt förhållningssätt. Är aktiv och gärna tar med mig på utflykter, promenader och andra aktiviteter. Vill bidra till att jag får hög livskvalitet och en meningsfull vardag. Om mig Jag älskar djur och får ibland besök av en hund, så det är viktigt att du inte är allergisk eller hundrädd. Jag trivs ute i naturen och gillar att se mig om, besöka butiker, lyssna på musik och få höra när någon läser för mig. Vill du vara med och skapa en vardag fylld av glädje, aktivitet och gemenskap? Är du den jag söker? Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Varierande dag/kväll, från v.24-39. Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse, löper så länge assistansuppdraget varar. Vilka är vi? Omsorg Assistans är ett assistansbolag med huvudkontor i Eskilstuna men kunderna finns över hela Sverige. Målsättningen är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans. Vår värdegrund är engagemang, lyhördhet och tillgänglighet. Att vara anställd hos oss innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och friskvårdsbidrag. Vänligen kontakta oss för mer information.

20 maj 2025
Sista ansökan:
3 oktober 2025
SAAB söker uppdragsledare
Framtiden i Sverige AB
Civilingenjörsyrken inom logistik och produktionsplanering

Vill du arbeta i teknikens framkant och ha en central roll i projekt som formar framtidens flygplan? SAAB söker en uppdragsledare med driv, struktur och helhetssyn till sin verksamhet i Linköping. Om rollen Som uppdragsledare på SAAB kommer du att leda delprojekt med ansvaret att säkra inleverans av internt tillverkat material till verksamheten för modifikation av flygplan. Du driver projekt i nära samarbete med inköp, lager, produktionsberedning, planering och interna leverantörer. Det är ditt ansvar att organisera, planera och leda genomförandet av projektet från start till slut. Du definierar resursbehov för produktionsteknik, sätter tidplaner, hanterar projektets ekonomi, hanterar projektets intressenter och säkerställer att samarbetet inom projektet är effektivt. Om dig För att lyckas i rollen som uppdragsledare tror vi att du har en universitets-, högskole- eller yrkeshögskoleutbildning inom projektledning, industriell ekonomi, logistik eller motsvarande erfarenhet. Som person besitter du ett stort driv och har en förmåga att se lösningar i stället för problem. Du trivs med att ha många bollar i luften och är strukturerad och analytisk i ditt arbetssätt. Du behärskar engelska och svenska utan problem och trivs i att vara en spindel i nätet. Skallkrav: •Kandidatexamen/Civilingenjörsexamen/Yrkeshögskoleexamen inom industriell ekonomi, projektledning, maskinteknik, logistik eller motsvarande erfarenhet •Svenska och engelska i tal & skrift •För denna tjänst krävs att du genomgår och godkänns enligt gällande bestämmelser för säkerhetsskydd vilket kan ställa krav på ett visst medborgarskap Meriterande: •Arbetslivserfarenhet inom liknande roller •Teknisk bakgrund Om SAAB Aeronautics Affärsområdet Saab Aeronautics är en innovativ leverantör av flygplanssystem i världsklass. De erbjuder ett brett utbud av supportlösningar inom både civil och militär luftfart. Inom affärsområdet bedrivs det allt från forskning, till utveckling och produktion av militära flygplanssystem. Saab säkrar framtiden inom flygindustrin genom forskning och studier av innovativa flygsystem och vidareutveckling av produkterna som de utvecklar och producerar. Du får arbeta i en innovativ och kreativ arbetsmiljö där du har möjlighet att bygga en långsiktig och givande karriär. Saab ser sina medarbetare som sin största tillgång där det är viktigt att kunna arbeta och utvecklas i olika faser i livet. Saab står för en stark kunskapstradition och erbjuder därför möjlighet till kontinuerligt lärande och förutsättningar för varje medarbetare att forma sin egen karriär. Om Framtiden AB Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju städer i Sverige samt i Oslo. Vi behandlar ansökningar löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag passerat. Välkommen med din ansökan redan idag! Hur du ansöker För att söka tjänsten som uppdragsledare, vänligen ansök via: https://www.framtiden.com/. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare William Henriksson: [email protected]. Vi arbetar med löpande urval, välkommen in med din ansökan redan idag! Om du erbjuds en tjänst kommer du att säkerhetsprövas. Säkerhetsprövningen måste bli godkänd för att du ska kunna påbörja din anställning. Villkor Start: Enligt överenskommelse Ort: Linköping Befattning: Heltid, mån-fre 07:30-16:30

20 maj 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Erfaren Maskinoperatör
Randstad AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Arbetsbeskrivning Vi på Randstad söker nu en driven och noggrann maskinoperatör för kommande behov i och runt om Jönköping. Som maskinoperatör spelar du en central roll i produktionsprocessen där dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att övervaka och underhålla maskiner samt utföra kvalitetskontroller. Vi söker en erfaren och tekniskt kunnig medarbetare till teamet! I rollen kommer du att arbeta med robotteknik och CNC, och vi ser att du har erfarenhet av detta sedan tidigare. Du kommer även att ansvara för att mäta och kontrollera material, såsom att säkerställa produktens kvalitet och exakta mått. Du ska ha erfarenhet från industriell verksamhet och trivs i en industrimiljö. Du ska ha truckkort, och det är viktigt att du behärskar svenska i både tal och skrift för att säkerställa korrekt kommunikation och instruktioner. Tjänsten innebär att du arbetar på dag- eller tvåskift, därefter kommer det att övergå till 4-skift efter en månad. Traverskort är meriterande, men inget krav. Om detta låter intressant, tveka inte att skicka in en ansökan! Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos vår kund. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Urval kommer att ske löpande så tveka inte att skicka in ditt CV redan idag. Vid frågor eller funderingar, kontakta Talent Manager Selam Tesfamicael på [email protected] OBS! Vi tar ej emot ansökningar via mejl, ansök smidigt genom vår hemsida. Vi ser fram emot din ansökan! Ansvarsområden Maskinunderhåll Felsökningar och kvalitetskontroller Kvalifikationer Industrivana, Maskinkunnig, erfarenhet av kvalitetskontroll samt truckkort Behärskar Svenska i både tal och skrift Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

20 maj 2025
Sista ansökan:
20 oktober 2025
Regional Purchasing Manager FläktGroup
Aiming Executive AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

THIS IS US Every day, you breathe in over 20,000 liters of air and spend an average of 90% of your time indoors. Indoor ventilation solutions affect everyone – whether you see our products or not. FläktGroup, a Triton portfolio company and a leader in air technology, delivers best in class, innovative and energy-efficient solutions to ensure comfort, safety, and performance, whilst reducing customer’s carbon footprint. FläktGroup’s premier brands, have been setting technological standards for more than 100 years and can fulfil the most demanding customer requirements.Headquartered in Germany, FläktGroup operates all over the world with production sites across Europe, Asia, and the USA.  Learn more about us here THIS IS THE MISSION At FläktGroup we’re investing in the next level of strategic purchasing. A new global matrix organization is being implemented to strengthen alignment, increase cross-regional collaboration, and create even more value through one shared approach. As Regional Purchasing Manager for the Nordics, you’ll have a key role in making that vision a reality – with strong ownership, a clear mandate, and the opportunity to shape how purchasing is done both regionally and globally. More specifically, your mission is to: Lead purchasing in the Nordics. You will take the lead in driving and shaping purchasing across the Nordics — covering both direct and indirect categories for production sites and sales units in Sweden and Finland. That means setting the strategic direction for the region, leading the local team, and making sure Nordic priorities are aligned with the broader global strategy. You report to Global Purchasing Director and is expected to be on site in Jönköping 2-3 days a week. Enable harmonization and smarter ways of working. A key part of your role will be to drive continuous improvement of purchasing processes and enable smarter, more scalable ways of working. Through your active participation in the Global Purchasing Board, you will contribute to shaping the group’s global procurement agenda. By aligning tools, systems, and workflows across countries and functions, you will help create consistency and unlock synergies. Your work will lay the foundation for a more connected and future-focused procurement function across the group. Support supplier development and strategic sourcing. Work proactively to strengthen sourcing, reduce risk, and build long-term supplier relationships that support availability, quality, and cost efficiency. You and your team will contribute to stronger supplier performance and increased resilience in the supply chain. Strengthening collaboration with key suppliers and developing structured ways of working will also be essential to support both innovation and continuous improvements for the business. Strengthen team collaboration and impact. Provide clear, supportive leadership that brings out the best in every member of your team — enabling stronger cross-functional collaboration, better structure, and a shared sense of ownership. You lead with clarity and purpose, creating the conditions for others to succeed while aligning individual strengths toward a common strategic direction. THIS IS YOU Experienced in strategic purchasing You bring solid experience in both direct and indirect purchasing, including negotiations, supplier management, and improving cost and performance. You’ve worked cross-functionally, led teams, and know how to bring structure and clarity in a collaborative way. Experience from the automotive industry is a strong plus, as it often shapes a mindset of high standards, process discipline, and a deep understanding of quality-driven purchasing. Strategic and hands-on You combine strategic thinking with a practical mindset – and you know change happens through people. Rather than doing everything yourself, you focus on building the right processes, supporting your team, and creating the conditions for others to succeed. A clear communicator You’re skilled at explaining the bigger picture, aligning different stakeholders, and making things feel concrete and actionable. Your way of working builds trust, ownership, and momentum. You bring people with you – not by pushing harder, but by creating clarity and building trust. Driven by ownership and progress You don’t wait for direction, you take it. You’re the kind of person who spots what’s missing, sets a plan, and makes it happen. THIS HAPPENS NOW Think this might be your next role? We’d love to hear from you. Just send us your CV in English and contact details below – we’ll be reviewing applications on an ongoing basis until June 12th. If you’re curious or want to know more before applying, feel free to reach out to Anna Josefsson, 070-2066 286 or [email protected] THIS IS AIM EXECUTIVE Aim Executive offers agile and tailored solutions in Recruitment, Executive Search, and Validation of senior positions, Board Recruitment, Interim Management, and Leadership Development. We know that the right leadership makes all the difference – that’s why our mission is to match the right leaders with the right challenges. Whether you’re exploring a new executive role, an interim assignment, or looking to grow in your leadership, you can rely on our expertise. Always with precision and a strategic, holistic perspective to ensure long-term success.

20 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Distriktsläkare till Wasa vårdcentral
Essem Care AB
Specialistläkare

Läkare specialist i allmänmedicin Vi söker DIG till Wasa Vårdcentral i Jönköping med f n drygt 3400 listade. Du kanske arbetar på en offentlig eller privat vårdcentral - men vill pröva något annat. På denna vårdcentral finns inte de tvingande regelverk – som återfinns på offentliga vårdcentraler eller i större privata bolag vars aktieägare kräver del i resultatet. Vårdcentralen är fristående, privatägd och arbetar inom Vårdvalet. Vi har nya anpassade lokaler, mycket bra tillgänglighet, rehab och psykosocial kompetens. Enheten har flera utbildningsplatser. Vi är 20 engagerade medarbetare – håller på att vidareutveckla bl a särskilda sjuksköterskemottagningar och utvecklingsprojekt. Ingen hyrpersonal. Vårdcentralen har ambitionen att öka antalet listade och personal. Vi är öppna för olika lösningar på tjänstgöringsgrad och schema. Vårdcentralen har tillgång till stöd från en mycket erfaren utvecklare och ledare från primärvården och du har en engagerad medicinskt ansvarig läkare intill dig. Låter det intressant? Vi ser fram emot din ansökan. Ansökan: Skicka din ansökan till [email protected] Alternativt enhetschef Josefine Fröjd på 010-24 288 12. Mail adress: [email protected] Rekrytering sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

19 maj 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Tekniskt intresserad montör till uppdrag i Vaggeryd
Personaluthyrning, Logistik & Service Anderstorp
Montörer, elektrisk och elektronisk utrustning

Vill du bli en del av ett starkt team och arbeta med tekniskt avancerad montering i en modern industrimiljö? Har du erfarenhet av el- eller hydraulikmontering, eller en bakgrund som mekaniker, ses det som ett stort plus för detta uppdrag hos vår kund i Vaggerydområdet. Om tjänsten Du kommer att arbeta med montering av tekniskt avancerade produkter där kvalitet, noggrannhet och effektivitet står i fokus. Arbetet sker nära tillsammans med övriga teamet, och det är viktigt att du trivs i en samarbetsinriktad miljö där man tar ansvar för både sin egen och gruppens framgång. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av: Montering av produkter enligt ritningar (varierande konstruktioner) El- och/eller hydraulikmontering Samordning av order tillsammans med kollegor Felsökning och problemlösning i monteringsprocessen Bidra till förbättringar i arbetsflödet Fysiskt arbete som kräver god styrka och uthållighet   Vem söker vi? Vi letar efter dig som är tekniskt lagd, händig och har en stark känsla för kvalitet. Du har gärna erfarenhet av: El- och hydraulikmontering Mekanikerarbete eller liknande industriell bakgrund Ritningsläsning Vi ser även att du är: Social, utåtriktad och samarbetsvillig Självgående och ansvarstagande Lösningsorienterad och noggrann Flexibel och trivs i en fysiskt aktiv arbetsmiljö Meriterande: Truck- och traverskort Krav: B-körkort och tillgång till bil (på grund av skiftarbete och placering)   Vi erbjuder dig Ett spännande uppdrag i ett väletablerat och stabilt industriföretag Trygg anställning hos Puls Bemanning med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension Friskvårdsbidrag och tillgång till en engagerad konsultchef Möjlighet till utveckling och långsiktighet i uppdraget   Kontakt 📩 Ansök redan idag! Urval sker löpande, så vänta inte med din ansökan. 📞 Vid frågor kontakta Johan Gunnarsson på 0370-307860 eller mejla [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig och välkomna dig till vårt team!   PULS skapar mångfald, möten möjligheter för just DIG!  Puls är ett företag som värdesätter både personal och kunder, och vi strävar efter att matcha rätt arbetsplats för både arbetssökande och företag. Vi erbjuder konsulter flexibilitet och trygghet i deras arbete och hjälper dig att komma ut på arbetsmarknaden. Vår drivkraft, tillgänglighet, snabbhet och kompetens ger både kunder och personal en känsla av att vara "rätt från start". Vi betjänar kunder i hela GGVV-regionen från våra kontor i Anderstorp, Värnamo och Ljungby. När du blir en av oss  Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på Puls Bemanning Rekrytering och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!    Vad händer när du har sökt tjänsten? I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning.   Är du vår nästa stjärna? För att lyckas i denna roll är det viktigt att du är en flexibel, ambitiös, noggrann och ansvarsfull person. Vi letar efter individer som är självgående och kan ta initiativ när det behövs. Du hanterar att jobba under tidspress och har en vilja att utvecklas och bli bra på det du gör. Det är viktigt att du trivs med att jobba i grupp och vara en lagspelare. För att vara framgångsrik i rollen förväntar vi oss att du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. För att lyckas i denna roll är det viktigt att du är händig. Det är även meriterande med truck och traverskort, samt erfarenhet av ritningsläsning.  Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att välkomna dig till vårt team!

19 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025