Are you a recent graduate or have a few years of experience in areas such as mechanical design, mechatronics, electronics, electric motors, battery technology, testing or lab environments? We’re searching for curious, hands-on engineers with a passion for solving problems – whether in product development, testing, hardware design or system verification. Opportunities are available in areas such as embedded systems, electronics development, electric drive systems, and battery-powered products. Please note that this is an open call for upcoming positions in Jönköping through us at Nexer Tech Talent. By applying to this job, you are submitting an expression of interest, allowing us to contact you for future job opportunities. Desired qualifications: Bachelor's degree in a relevant engineering field (mechatronics, electrical engineering, software) Interest in product development, testing or electric drive systems Strong communication skills in English and Swedish We are looking for you who want to work in the Huskvarna and Jönköping area in exciting and technology-driven roles. Being a consultant at Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent specialize in giving young tech talents the ultimate start in their careers. For this role, you will be employed by Nexer Tech Talent but work in Huskvarna with our customer. You will be coached by a consultant manager at Nexer Tech Talent. As a consultant, you will be well taken care of. We often invite our consultants to group activities such as lectures, after works and lunch meetings. After successful completion of the consulting assignment, the intention is that you will be offered employment with our customer. Application Does this sound like you? We are constantly screening resumes, therefore please submit your application as soon as possible. If you have any questions, you are welcome to contact Tech Recruiter Lema Naderi at [email protected] We are looking forward to hearing from you About Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent is part of the Nexer Group – a tech company with deep roots in Swedish entrepreneurship and innovation. Together, we are over 2500 employees in 15 countries who, for more than 35 years, have helped our clients stay ahead strategically, technologically, and communicatively. Learn more about Nexer Tech Talent here.
Vi letar efter dig som är vass på service, gillar att ha många bollar i luften och vill jobba brett inom både kundsupport och säljstöd. En av våra kunder i Jönköping kommer snart komma att behöver utfyllning i teamet – och vi söker därför dig som vill ligga steget före och vara redo när det händer. Om rollen Här kommer du få en central roll i kontakten med B2B-kunder och fungera som en länk mellan sälj, logistik, ekonomi och externa partners. Det handlar om orderhantering, kunddialoger, systemuppdateringar och att se till att allt flyter på – både för kunderna och internt. Vi tror att du: Trivs i en föränderlig vardag Är noggrann, kommunikativ och gillar struktur Har jobbat med kundservice eller säljstöd tidigare Har god systemvana – gärna SAP eller liknande Talar och skriver både svenska och engelska obehindrat Om uppdraget Jönköping Heltid, kontorstider Enligt överenskommelse Möjlighet till hybridarbete Ansökan Som ett första steg i processen får du ett kort matchningstest skickat till din mejl, om du uppfyller grundkraven för tjänsten. Testet tar max 15 minuter att genomföra och är ett viktigt steg för att vi ska kunna gå vidare i processen – så glöm inte att slutföra det om du är intresserad av rollen! Vid frågor, kontakta oss på [email protected]
Inledning Inledning Söker du en dynamisk arbetsplats med ett nära samarbete, en trevlig stämning och varierande arbetsuppgifter? Se då hit. Arbetsuppgifter Som vårdadministratör/läkarsekreterare får du möjlighet att bistå oss med en viktig och central roll som är ytterst nödvändig för en fungerade verksamhet. Arbetsuppgifterna är varierande där du bland annat kommer arbeta med: Sedvanliga administrativa uppgifter och dokumentation. Remisshantering. Diagnosklassificering. Möjlighet till eget ansvar inom verksamhetsutvecklingen och IT data vana som kan bli aktuellt för den som är intresserad. Även möjlighet till extraarbete under jour- och närakutpass. Vi söker dig som Är utbildad vårdadministratör/medicinsk sekreterare med kodningsutbildning. Meriterande är om du tidigare haft erfarenhet av yrket samt av arbete i Cosmic, men det är inte ett krav. Även du som saknar erfarenhet är välkommen att söka. Främst tror vi att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas på Wasa vårdcentral. Vi söker dig som tänker till det lilla extra för att göra ett gott bemötande bland så väl våra patienter som kollegor, har ett stort engagemang i ditt arbete och värdesätter lojalitet högt. Vi som arbetar på Wasa vårdcentral är ett team som månar om verksamheten, lagkänslan och ett gott arbetsklimat med högt i tak. Vi tror på att bemötande, ansvar och struktur bidrar till en god arbetsmiljö och leder till patientsäkert arbete och kvalitativ vård. Hos oss är det viktigt att samtliga medarbetare gillar att komma till arbetsplatsen och även ges möjlighet att utvecklas inom sin profession. Vi erbjuder Heltid eller deltidstjänstgöring. Konkurrenskraftig lön och en positiv löneutveckling som har en tydlig koppling till individuell prestation. Delaktighet i verksamheten, styrning av eget arbete samt medbestämmande av eget schema & ledigheter. Fördjupning av din kompetens och kunskap. Vi tror på att erbjuda utbildning och har genom åren satsat mycket på att utbilda vår personal. Wasa vårdcentral startade 2010 i Jönköping och 2019 expanderade vårdcentralen och flyttade in i nybyggda, moderna lokaler. Vi befinner oss på Kungsängen i Jönköping. Vi ingår i vårdval inom Region Jönköping och omfattas av kollektivavtal För mer info om tjänsten Är du välkommen att ring eller maila till Josefine Fröjd, administrativ enhetschef på 010-24 288 08 eller mail [email protected] Rekrytering sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Vi ser fram emot din ansökan!
Är du en person med stort tekniskt intresse, är serviceorienterad och redo att arbeta i en roll med mycket ansvar? Gillar du att arbeta varierat och med kundkontakt? Som servicetekniker hos S-I-T erbjuds du en självgående och omväxlande roll med fina utvecklingsmöjligheter. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Svensk Innovativ Träteknik. Om företaget Svensk Innovativ träteknik är ett företag med lång tradition inom svensk träbearbetning. Deras historia, som går ända tillbaka till 1919, har byggt en gedigen plattform av kunskap och erfarenhet som företaget står på idag och gör det möjligt för dem att se nya innovativa möjligheter. Sigfrid Stenberg grundade företaget 1919 med affärsidén att leverera maskiner till träindustrin. Svensk Innovativ Träteknik ingick länge i AB Sigfrid Stenberg och kallades då för Stenbergs. 2007 såldes verksamheten till E & F Holding och ändrade namn till Stenbergs Träteknik AB. Fem år senare byter de namn till S-I-T, Svensk Innovativ Träteknik AB. Med det skapar företaget ny historia. Tillsammans med deras kunder vill de förnya branschen och skapa innovativa och lönsamma lösningar. Företagets kontor och maskinutställning ligger i Tenhult utanför Jönköping, men många arbetsuppgifter utförs på distans. S-I-T har ingått i partnerskap med SCM, en världsledande leverantör av maskiner för träindustrin. Arbetsuppgifter I rollen som servicetekniker arbetar du både in-house och ansvarar för utställningshallen samt ute hos kund. Detta innebär att du arbetar med att sätta upp maskiner i hallen samt håller ordning inför demokörningar med kunder. Utöver detta ansvarar du för installation, igångsättning, reparation och underhåll av maskinerna. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att utföra service och reparationer direkt hos kunder, genomföra installationsarbete och lösa olika tekniska problem som uppstår. Du håller även i operatörsutbildningar samt agerar som teknisk support och stöd mot kund för att vara behjälplig med de tekniska lösningarna på kundens problem och frågor. Vidare ansvarar du för kunder i hela Sverige, vilket innebär en del längre resor och övernattningar för att utföra servicearbete på plats. S-I-T är i ständig utveckling och arbetar medvetet långsiktigt tillsammans med dig för att du ska utveckla din kompetens, vilket innebär att du kommer att genomgå utbildningar direkt hos leverantören SCM. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Något års arbetslivserfarenhet inom teknik/service, underhåll, mekanik eller elektronik Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska B-körkort Det är en fördel om du har arbetat som servicetekniker i en träproduktion Tidigare erfarenhet av att arbeta med bearbetningsmaskiner ses som meriterande För att lyckas i rollen som servicetekniker hos S-I-T ser vi att du är en tekniskt kunnig person med stort intresse och nyfikenhet att utvecklas i din tekniska kompetens. Då du har många kontaktytor ser vi att du har god förmåga att kommunicera och trivs med att ge kunder god service av högsta kvalité. Vidare är du en ordningsam och noggrann person som har förmågan att arbeta självständigt och som kan strukturera upp ditt arbete såväl långsiktigt som kortsiktigt. Samtidigt krävs det att du är flexibel och prestigelös och kan hantera förändringar av serviceuppdrag, olika arbetsmiljöer och arbetsuppgifter. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Tenhult, Jönköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist
Tycker du om att arbeta praktiskt och trivs med att ta stort eget ansvar? PreZero söker nu en C-chaufför under sommaren till deras avdelning i Jönköping, välkommen med din ansökan! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar från vecka 25-33. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos PreZero Recycling AB. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget PreZero erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. De samlar in och hanterar restmaterial från sina kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning. I PreZeros vardag är kundnytta lika med miljönytta. De är en del av det internationella miljöföretaget PreZero med huvudkontor i Tyskland och har verksamhet i åtta länder. I Sverige finns de på ca 60 platser, har drygt 1 100 medarbetare och över 50 återvinnings- och mottagningsanläggningar. För detta företag är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Arbetsuppgifter Du kommer i huvudsak att arbeta med insamling av FNI-material. Ditt arbete utgår dagligen från driftområdet i Jönköping, där du även avslutar din arbetsdag. Du kör efter ett fast arbetsschema och följer en rutt med flera stopp under dagen. Rollen kräver att du trivs med att köra tunga fordon och att du är beredd att arbeta i varierande väderförhållanden och på olika underlag, alltid med ett glatt och positivt sinne. Du har stor frihet under ansvar och ser till att fordonet hålls i gott skick genom regelbunden tvätt och tillsyn. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper C-körkort Yrkesförarkompetensbevis (YKB) Flytande språkkunskaper i svenska, både tal och skrift Tidigare erfarenhet och god lokalkännedom är meriterande För att passa i denna roll är det avgörande att du är en person som är mycket noggrann och lägger stor vikt vid att upprätthålla hög säkerhet och kvalitet i ditt arbete. Genom att vara noga med detaljer och sträva efter att uppnå högsta möjliga standarder kommer du att kunna bidra till att skapa en miljö där säkerhet och kvalitet prioriteras och upprätthålls på ett tillfredsställande sätt. Utöver detta är du en driven och självgående person som tycker om att driva ditt arbete självständigt framåt. Övrig information Start: vecka 25-33 Plats: Jönköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Har du en förståelse kring ekonomiska processer och flöden och trivs i en föränderlig miljö? Lockas du dessutom av att vara en del av ett bolag som är under en stark tillväxt? Här får du möjlighet att arbeta i ett spännande bolag där du ges utrymme att växa i rollen som ekonomisupport inom ekonomi och masterdata! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och som varar till årsskiftet. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Företaget grundades 2000 och är en koncern beståendes av en familj av varumärken och är unik i sitt slag på den svenska marknaden. Företagets Shared Service Center skall verka utifrån gemensamma processer och system och administrera tjänster för hela koncernens helägda bolag. Företaget har ett 100-tal medarbetare och finns i moderna, fina lokaler i Jönköping. Verksamheten präglas av ett högt tempo och en varm och inbjudande arbetsmiljö. Vi berättar mer om företaget vid en intervju! Arbetsuppgifter I rollen som ekonomiassistent ingår du i ekonomisupporten som består av fyra andra kollegor, där både eget ansvar och teamwork är viktiga egenskaper för att nå målen och möta deadlines. Du ansvarar för att hantera ärenden avseende kund-och leverantörsreskontra för koncernens räkning. Detta innebär att du är i daglig kontakt med kunder/butiker, leverantörer samt huvudkontoren på de olika koncernbolagen för att hantera och supportera ärendena. Därtill hanterar du även masterdata i affärssystemet SAP och arbetar i supportsystemen ServiceNow och ACE. Utöver detta kommer du att vara delaktig i den administrativa hanteringen av ärenden kopplade till tobaktillstånd, då detta också ingår i avdelningens ansvarsområden. Vidare är du med och bidrar i det löpande förbättringsarbetet i processen. Bolaget är en koncern i ständig utveckling och arbetar medvetet och långsiktigt tillsammans med dig för att du ska utveckla din kompetens. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är följande: Hantera masterdata i affärssystemet SAP Hantera ärenden avseende kund-och leverantörsreskontra Löpande kontakt med kunder/butiker, leverantörer och interna kollegor Använda supportsystemen ServiceNow och ACE för att hantera ärenden Administrera och hantera ärenden kopplade till tobaktillstånd Vara delaktig i att utveckla och effektivisera rutiner Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Eftergymnasial utbildning inom ekonomi alt. motsvarande arbetslivserfarenhet inom ekonomi Du talar och skriver obehindrat på svenska, grundläggande kunskaper inom engelska Det är meriterande med tidigare erfarenhet av kundkontakt och supportarbete Det är meriterande med kunskaper i SAP Vi söker dig som har en förståelse för ekonomiska processer och flöden. Som person är du orädd och öppen för förändringar, där du föredrar att arbeta i en dynamisk och varierad arbetsmiljö. Du arbetar strukturerat och har lätt för att hantera flera parallella arbetsuppgifter utan att tappa fokus på detaljer eller kompromissa med kvalitet. Därtill är du noggrann, kvalitetsmedveten och har en förmåga att arbeta effektivt även när tempot är högt. Vidare är du en lagspelare som gärna samarbetar och stöttar kollegor vid behov. Eftersom rollen innebär kontakt med både interna och externa parter, ser vi att du är serviceinriktad, pedagogisk och har god kommunikativ förmåga i både svenska och engelska, i tal och skrift. Övrig information Start: Omgående Plats: Jönköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Mjukvaruutvecklare Jönköping Knowit Swedspot är ett mjukvaruföretag som framtidssäkrar fordonsbranschen. Vi ser till att utvecklingen av kommande generationers mjukvarudefinierade fordon lever upp till de höga krav som ställs på branschen och av oss användare. Tillsammans bygger vi mjukvara som på ett innovativt och säkert sätt utvecklar våra och våra kunders verksamhet och stärker våra erbjudanden. Nu vill vi utöka våra team och söker dig som har erfarenhet av mjukvaruutveckling i inbyggda system. Som utvecklare på Knowit Swedspot förvandlar du idéer till körbar mjukvara. Du kommer främst arbeta med att utveckla och implementera högkvalitativ mjukvara för infotainment, cluster och kommunikationslösningar. Det unika med vårt affärsupplägg är att vi kombinerar kunduppdrag med egen produktutveckling. Detta skapar en dynamisk atmosfär mellan våra team som i många projekt kompletterar varandra och arbetar tillsammans. Vi är idag ett 60-tal medarbetare som tillsammans levererar ett antal produkter och integrationsprojekt fokuserade kring Bluetooth, clusterutveckling och Android Automotive. Våra produkter sitter i drygt 70 miljoner fordon världen över. Oavsett projekt kan vi lova en hög teknisk kompetens bland dina framtida kollegor och tillsammans utgör ni en mycket central funktion i kundens utvecklingsarbete. Tack vare att vi åtar oss längre kunduppdrag och sätter ihop egna utvecklingsteam har vi möjlighet att skapa värde hos kunden på riktigt. Vi tror att du som söker har Betydande erfarenhet av mjukvaruutveckling, särskilt inom C++ och C En utbildning inom datateknik eller motsvarande Stark problemlösningsförmåga och uppmärksamhet på detaljer God förståelse kring hur krav, arkitektur, kod och test hänger ihop Ambitioner och driv att leverera högkvalitativ kod Erfarenhet eller intresse av att jobba på såväl små inbyggda plattformar som med applikationsutveckling i moderna OS Vana vid moderna utvecklingsmiljöer/verktyg. Linux och Git är bekant och du får inte panik av nakna PCB på skrivbordet. Tjänsten är placerad i Jönköping och kommer utgå från vårt kontor på Östra Storgatan 33A. Mer om oss Knowit Swedspot är det innovativa mjukvarubolaget som sedan 2012 har designat och utvecklat mjukvara till en mängd olika branscher. Vi är specialister på att utveckla smarta mobilitetslösningar av hög teknisk kvalité och kan erbjuda våra kunder ett brett spann av kompetenser inom projektens behov. Som en del av Knowit AB är vår vision att skapa ett hållbart och mänskligt samhälle genom digitalisering och innovation. Totalt har Knowit över 4000 medarbetare som med olika, unika kompetenser kombinerar strategisk förmåga med passion för teknik för att skapa kreativa lösningar och långsiktigt värde till våra kunder. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan. Frågor om tjänsten hanteras av Fredrik Rydén ([email protected])
Är du en naturlig ledare som vill ta chansen att växa och utvecklas i branschen? Häng med på vår resa mot en mer hållbar och hälsosam värld! Vi erbjuder: Programmet ”Växa och Gro” som ger dig möjlighet att utvecklas inom företaget. En arbetsplats som arbetar för en mer hållbar och hälsosam värld. Kollektivavtal och friskvård. Arbete främst dagtid. Ansök idag. Vi ser fram emot att träffa dig! ÖVRIG INFORMATION Anställningsgrad: Heltid med tillträde 1/6 eller enligt överenskommelse Plats: Jönköping Lön: Fast lön. Vi är anslutna till Visita och följer kollektivavtal Förmåner: Friskvårdsbidrag, förmånlig personallunch, sociala aktiviteter och trevligaste kollegorna. Vi håller intervjuer löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Har du en förståelse kring ekonomiska processer och flöden och trivs i en föränderlig miljö? Lockas du dessutom av att vara en del av ett bolag som är under en stark tillväxt? Här får du möjlighet att arbeta i ett spännande bolag där du ges utrymme att växa i rollen som ekonomisupport inom ekonomi och masterdata! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och som varar till årsskiftet. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Företaget grundades 2000 och är en koncern beståendes av en familj av varumärken och är unik i sitt slag på den svenska marknaden. Företagets Shared Service Center skall verka utifrån gemensamma processer och system och administrera tjänster för hela koncernens helägda bolag. Företaget har ett 100-tal medarbetare och finns i moderna, fina lokaler i Jönköping. Verksamheten präglas av ett högt tempo och en varm och inbjudande arbetsmiljö. Vi berättar mer om företaget vid en intervju! Arbetsuppgifter I rollen som ekonomiassistent ingår du i ekonomisupporten som består av fyra andra kollegor, där både eget ansvar och teamwork är viktiga egenskaper för att nå målen och möta deadlines. Du ansvarar för att hantera ärenden avseende kund-och leverantörsreskontra för koncernens räkning. Detta innebär att du är i daglig kontakt med kunder/butiker, leverantörer samt huvudkontoren på de olika koncernbolagen för att hantera och supportera ärendena. Därtill hanterar du även masterdata i affärssystemet SAP och arbetar i supportsystemen ServiceNow och ACE. Utöver detta kommer du att vara delaktig i den administrativa hanteringen av ärenden kopplade till tobaktillstånd, då detta också ingår i avdelningens ansvarsområden. Vidare är du med och bidrar i det löpande förbättringsarbetet i processen. Bolaget är en koncern i ständig utveckling och arbetar medvetet och långsiktigt tillsammans med dig för att du ska utveckla din kompetens. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är följande: Hantera masterdata i affärssystemet SAP Hantera ärenden avseende kund-och leverantörsreskontra Löpande kontakt med kunder/butiker, leverantörer och interna kollegor Använda supportsystemen ServiceNow och ACE för att hantera ärenden Administrera och hantera ärenden kopplade till tobaktillstånd Vara delaktig i att utveckla och effektivisera rutiner Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Eftergymnasial utbildning inom ekonomi alt. motsvarande arbetslivserfarenhet inom ekonomi Du talar och skriver obehindrat på svenska, grundläggande kunskaper inom engelska Det är meriterande med tidigare erfarenhet av kundkontakt och supportarbete Det är meriterande med kunskaper i SAP Vi söker dig som har en förståelse för ekonomiska processer och flöden. Som person är du orädd och öppen för förändringar, där du föredrar att arbeta i en dynamisk och varierad arbetsmiljö. Du arbetar strukturerat och har lätt för att hantera flera parallella arbetsuppgifter utan att tappa fokus på detaljer eller kompromissa med kvalitet. Därtill är du noggrann, kvalitetsmedveten och har en förmåga att arbeta effektivt även när tempot är högt. Vidare är du en lagspelare som gärna samarbetar och stöttar kollegor vid behov. Eftersom rollen innebär kontakt med både interna och externa parter, ser vi att du är serviceinriktad, pedagogisk och har god kommunikativ förmåga i både svenska och engelska, i tal och skrift. Övrig information Start: Omgående Plats: Jönköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Arbetsbeskrivning Är du en driven och erfaren skjutstativförare som vill arbeta i ett härligt team hos en av våra kunder i Nässjö? Då är det dig vi söker! Som truckförare arbetar du med att plocka och packa orders som ska skickas till kund. Du kommer att arbeta tillsammans med ett team om ca. 15 personer och rapportera till teamledare. I arbetet kan det även förekomma tunga lyft så vi ser gärna att du trivs med att arbeta fysiskt. Ordrarna plockas med skjutstativtruck och ett körtest utförs innan anställning. Arbetstiderna är förlagda på tvåskift måndag-fredag kl. 05.00-13.30 och kl. 14.00-23.30 men kan du enbart jobba dagtid är vi nyfikna även på dig. Vi söker dig som tidigare kört truck (B3) och har erfarenhet inom lagerarbete. Som person är du driven, engagerad och en lagspelare. Du är stresstålig och kan hantera flera bollar i luften samtidigt som du är flexibel. Vidare ser vi att du trivs med ett fysiskt arbete och där du arbetar i nära samarbete med andra i verksamheten. Det är ett krav med truckkort B3 och erfarenhet av att köra skjutstativtruck. Vi ser även att du är flytande i svenska i tal som skrift. att vara konsult Randstad Professional är karriärpartnern som hjälper dig att hitta rätt jobb, brinna för det du gör och utveckla din karriär. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Med tillgång till ett brett utbud av möjligheter, ett stort globalt nätverk och vår utpräglade specialisering är vi din vägledande partner som hjälper dig att bygga en givande karriär. om randstad professional Randstad Professional är specialiserade inom kvalificerade yrkesroller och är en del av Randstad, en global ledare för talanger med visionen att vara världens mest rättvisa och specialiserade talangföretag. Med huvudkontor i Nederländerna verkar Randstad på 39 marknader och har cirka 40 000 medarbetare. Genom detta globala nätverk i kombination med en stark lokal förankring kan vi erbjuda ett stort utbud av varierande och utvecklande uppdrag och tjänster för dig som är akademiker eller specialist. Som en partner för talanger och genom vår utpräglade specialisering hjälper vi dig att att säkra rätt jobb, utveckla relevant kompetens och hitta tillhörighet i arbetslivet. Du blir anställd av Randstad men arbetar ute hos vår kund. Vi erbjuder en visstidsanställning på 6 månader med goda chanser till förlängning. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, urval och intervjuer kommer att ske löpande, ansök därför så snart som möjligt. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef på mail: [email protected] Vi tar inte emot ansökningar via mail. Välkommen med din ansökan! Ansvarsområden Plock och pack Truckkörning Kvalifikationer Truckkort (B3) Svenska i tal som skrift Körkort B meriterande Erfarenhet av lagerarbete Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Välj ett jobb för att visa detaljer