Kollektivavtal: Vi är medlem i Tjänsteföretagens Arbetsgivarförbund genom Almega och vi har gällande kollektivavtal för branschen. Vi erbjuder dig:- Konkurrenskraftiga löner - Friskvårdsbidrag - Arbeta som underkonsult via eget bolag - Konsultchefer som har kompetens och erfarenhet inom vården - Sjuklön - Tjänstepension - Inskolning vid nytt uppdrag - Vi är rikstäckande och erbjuder dig uppdrag i hela Sverige - Flexibla arbetstider Är du intresserad så tveka inte att höra av dig till oss. Vi är här för att hjälpa just dig!
Company Description AFRY erbjuder tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning. Vi är hängivna experter inom industri, energi- och infrastruktur, som skapar värde för kommande generationer. AFRY har en global räckvidd med djupa rötter i Norden. Tillsammans accelererar vi omställningen till ett mer hållbart samhälle. Job Description Är du en erfaren ingenjör med bakgrund inom vattenkraft som funderar på att hitta nya utvecklingsmöjligheter? Då har vi något för dig! Vattenkraftsbranschen står inför en spännande framtid – och vi på AFRY Hydro vill att du ska vara med och forma den tillsammans med oss. Vi är ett internationellt konsultbolag inom vattenkraft med över 600 vattenkraftsingenjörer och decennier av erfarenhet. På AFRY Hydro fortsätter vi nu vår tillväxtresa och expansion som nordisk aktör och erbjuder en mängd spännande utvecklingsmöjligheter. Vi söker därför fler engagerande och skickliga kollegor som delar vår passion för teknologisk innovation och som vill vara med och forma framtidens hållbara energilösningar! Hos oss kommer du få möjlighet att arbeta med varierande teknikområden i små och stora projekt. Vårt arbete med kundanpassade och anläggningsspecifika lösningar erbjuder både utvecklingsmöjligheter och ett omväxlande arbete. Som konsult hos oss kommer du bli del av ett härligt och stöttande team med bred kompetens. Tillsammans hjälper vi både våra kunder och varandra att utvecklas såväl som att skapa och förbättra förutsättningar för landets vattenkraftsproduktion. Vi är särskilt nyfikna på dig som har erfarenhet inom el- och kontrollanläggningar för vattenkraft (automation), magnetiseringsutrustningar och/eller RfG och stödtjänster. Men vi välkomnar även dig med kompetens inom mekanikkonstruktion, projektledning, miljö- och dammsäkerhetsfrågor. Oavsett din inriktning erbjuder vi en arbetsplats där du kan växa, påverka och bidra till en mer hållbar framtid! Qualifications Vi söker sig som har en teknisk bakgrund och som trivs med att förstå och analysera komplexa frågor och problem. Du arbetar strukturerat och noggrant med ett öga för detaljer, och har ett lösningsorienterat förhållningssätt. Du trivs att arbeta både självständigt och i team, och delar gärna med dig av dina kunskaper till dina kollegor för att tillsammans nå gemensamma mål. Då vi arbetar i en kundorienterad verksamhet blir det även viktigt att du trivs med att ha många kontaktytor och att bygga och vårda relationer – både med kunder och kollegor. Utöver dessa personliga kompetenser söker vi dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom vattenkraftsbranschen. Vidare ser vi att du har goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift, då svenskan används frekvent inom AFRY och hos våra kunder, samt B-körkort då resor förekommer i rollen. Erfarenhet av elkonstruktion, magnetiseringsutrustningar och el- och kontrollanläggningar inom vattenkraft ser vi som meriterande. Eftersom våra tjänster kan komma att verka inom säkerhetsklassade områden kan det bli aktuellt med drogtester och säkerhetsprövningar innan anställning kan påbörjas. Additional Information AFRY är rankat som en av Sveriges mest populära arbetsgivare bland ingenjörer och hos oss är du med och utvecklar innovativa och hållbara lösningar. Vi erbjuder dig en arbetsplats med framåtanda och trygghet genom kollektivavtal och personalförmåner, som friskvårdsbidrag och utfyllnad av lön vid föräldraledighet m.m. för samtliga av våra medarbetare. Vi värdesätter möjligheter till vidareutveckling både genom utbildningar, utmanande arbetsuppgifter och i spännande projekt, som passar just dig och dina karriärsmål. Vi erbjuder frihet och flexibilitet och förstår viken av balans mellan arbete och privatliv. Genom vår personalförening Club AFRY erbjuder vi även en stor variation av intressanta fritidsaktiviteter och möjligheten att ha roligt med kollegor även utanför jobbet inom tex kultur- och sportevenemang, bokklubb, kör, stuguthyrning, sportaktiviter mm. Har vi fångat ditt intresse? Hoppas det! Sista ansökningsdag är 31 augusti 2025. På grund av semestertider kan vår återkoppling ta lite längre tid än vanligt. Har du frågor eller är intresserad av att veta mer är du välkommen att höra av dig till: Marcus Bergman, rekryterande chef [email protected] Miriam Mesquine, Business unit manager Hydro [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. At AFRY, we engineer change in everything we do. Change happens when brave ideas come together. When we collaborate, innovate technology, and embrace challenging points of view. That’s how we're making future. We are actively looking for qualified candidates to join our inclusive and diverse teams across the globe. Join us in accelerating the transition towards a sustainable future.
Academic Resource söker nu en affärsdriven Driftchef till vår kund, ett Life Science företag i Stockholm. Tjänsten är tillsvidare och är en heltidsanställning. Start enligt överenskommelse. Är du redo att ta ett nästa steg i karriären? Ansök för att få veta mer om möjligheten! Ansvarsområden Som Driftschef för Patologi Stockholm kommer du att leda och utveckla arbetet vid vår kunds Patologi verksamhet. I laboratorierna genomförs analyser av biologiskt material, såväl manuellt som digitalt, och som driftschef kommer du att leda en organisation som befinner sig i diagnostikens absoluta framkant. Här kommer du att spela en central och mycket viktig roll inom verksamhetens framtida utveckling. Ditt fokus kommer att vara att öka förutsägbarhet och effektivitet i verksamheten genom att tillsammans med teamet driva utvecklingen av enheten i syfte att öka såväl involvering som kapacitet och produktivitet. Som Driftchef ansvarar du för en verksamhet med ca 60 personer bestående av Biomedicinska analytiker, Biomedicinare, Läkare och Administrativ personal. Du har två gruppchefer med ansvar för den löpande laboratorieverksamheten samt läkare som direktrapporterande. Tjänsten är bred och varierad och innefattar såväl strategiska och analytiska delar, såväl som den har mer operationella och verksamhetsnära inslag. Tillsammans med medicinsk chef ansvarar du för den långsiktiga planeringen av verksamhet, budget och utbildning inom området och du blir en del av ledningsgruppen för Patologi Norden. Du rapporterar till verksamhetschef Patologi Norden. Kvalifikationer • Akademisk examen exempelvis civilingenjör, biomedicinsk analytiker, apotekare eller motsvarande naturvetenskaplig examen • Tidigare ledarerfarenhet med personalansvar • Erfarenhet av laboratorieverksamhet och processflöde • Erfarenhet av eget budgetansvar • God Systemvana • Mycket god svenska och engelska i tal och skrift Meriterande • Branschvana • Erfarenhet av reglerad verksamhet som ISO; GMP eller liknande • Vana av projektarbete Till den här rollen söker vi dig som är en trygg och förtroendeingivande ledare med erfarenhet av att leda i förändring. Vi vill hitta dig som kan bidra med nya ögon där du både kan se möjligheter till effektivisering och samtidigt få teamet att växa i genomförandet. Du förstår värdet av struktur och kvalitet och har tidigare arbetat inom regulatoriskt styrd verksamhet. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av att arbeta med Lean verktyg och drivs av att bygga en lärande organisation. Då tjänsten innebär att ansvara för driften av en laboratorieverksamhet ser vi gärna att du har erfarenhet från arbete inom/kopplat till lab, alternativt motsvarande produktionsverksamhet. Om Academic Resource Academic Resource är rekryterings- och bemanningsföretaget för akademiker med erfarenhet. Vi har lång erfarenhet av Uthyrning, Rekrytering samt Interim Management inom tjänstesektorn. Våra affärsområden är Life Science, Ekonomi & Finans, samt HR. Vi verkar inom tjänstesektorn och främst i Stockholm & Uppsala. Ansökan: Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så ansök så snart som möjligt med uppdaterat CV och personligt brev på svenska i PDF/Word format. Klicka nedan på ”sök tjänsten” och fyll i dina kontaktuppgifter, ange referensnamn: UDC0525 Vid frågor kontakta Daniel Kolski: [email protected] Observera att vi tar ej tar emot ansökningar via mail/e-post. we take you further!
Nu söker vi dig som vill arbeta brett inom kemiproduktområdet- från utveckling till uppföljning med en attraktiv produktportfölj i fokus. Rollen är både operativ och strategisk och passar dig som har en bakgrund inom kemiindustrin och som vill ha en nyckelroll i ett växande och innovativt familjeföretag. Om tjänsten Som produkt- och KMA ansvarig hos oss kommer du att spela en central roll i utvecklingen av innovativa kemiska lösningar. Du ansvarar för att vidareutveckla vår produktportfölj, du säkerställer hög kvalitet i teknisk dokumentation samt är företagets kontaktperson gentemot myndigheter och certifieringsorgan. Du har ett nära samarbete med VD och ägare. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Utveckla nya och optimera befintliga kemiska produkter med fokus på miljö, prestanda och kostnadseffektivitet. Driva labb- och fälttester i nära samarbete med produktion och försäljning. Säkerställa att bolaget har uppdaterade registreringar hos Byggvarubedömningen, SundaHus, Bra Miljöval, Svanen och Trafikverket. Upprätta och uppdatera säkerhetsdatablad enligt CLP- och REACH-regelverk. Fungera som kontaktperson gentemot myndigheter som KEMI, Arbetsmiljöverket och lokala miljöenheter. Förvalta och utveckla företagets ledningssystem (ISO 9001 och ISO 14001) Vem söker vi? Vi söker dig som har relevant utbildning inom kemiteknik, ytkemi, materialteknik eller motsvarande. Du har arbetslivserfarenhet från kemisk industri eller närliggande branscher och är väl bevandrad inom lagstiftning och relevanta certifierings- och bedömningssystem gällande kemiska produkter. Vidare är du van att jobba i projektform. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift, övriga europeiska språk är meriterande då många kunder och leverantörer finns inom Europa. B-körkort är ett krav för tjänsten. För att lyckas i rollen tror vi att du är en driven person som tar initiativ och äger hela processen från idé till lansering. Du är strukturerad, noggrann och har en god problemlösningsförmåga. Dessutom är du kommunikativ, relationsskapande och har ett affärsmässigt och kundorienterat förhållningssätt. Vårt erbjudande Vi erbjuder dig en strategiskt viktig roll i ett innovativt och växande företag där du har möjlighet att påverka framtidens produktlösningar. Du blir en del av ett engagerat team med stark sammanhållning och får arbeta i en miljö där din insats verkligen gör skillnad. Annat viktigt att veta Tjänsten är på heltid med tillträde enligt överenskommelse. 📍 Tjänsten är placerad i Uppsala men resor inom Europa kan förekomma. I denna rekrytering samarbetar vi med Jobbet.se och vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Anna Nord på 073-9816414 eller rekryteringskonsult Wilma Barthelsson på 070-4661669. På grund av sommar- och semestertider har vi lång ansökningstid men vi hanterar inkomna ansökningar löpande så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så fort som möjligt, dock senast 17 augusti. Välkommen med din ansökan! Krav Utbildning inom kemiteknik, ytkemi, materialteknik eller motsvarande Erfarenhet från kemisk industri eller närliggande branscher Väl bevandrad inom lagstiftning och relevanta certifierings- och bedömningssystem gällande kemiska produkter Vana av att jobba i projektform God svenska och engelska i tal och skrift B-körkort Meriterande Kunskap i övriga europeiska språk Om arbetsgivaren - Trion Tensid AB Trion Tensid är en marknadsledande producent av prestationskemikalier inom områdena graffiti- & färgborttagning, graffitisskydd, rengöringsmedel för fasader och industri samt impregnering för infrastruktur. Med produktion och labb i Uppsala fokuserar vi på utveckling och produktion av högkvalitativa produkter med fokus på hållbarhet, miljö och hälsa.
Är du intresserad av uppdrag? I skrivande stund söker vi dig som är sjuksköterska för uppdrag i Uppsala kommun Behovet finns 250811-260201 90-100 % dagtid samt var 6:e helg Kvalifikationer: Vi söker dig som är sjuksköterska och har erfarenhet inom kommunal verksamhet . Arbetsuppgifter: Sedvanliga arbetsuppgifter för leg sjuksköterska inom kommunal verksamhet Personliga egenskaper: Du är en engagerad och positiv kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och ha god förmåga att arbeta såväl självständigt som tillsammans med andra. För att lyckas i rollen ser vi också att du som person är ödmjuk, prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du är också en social person som har goda kunskaper i det svenska språket, tilltalas av utmaningar och nya utvecklingsmöjligheter. Vi erbjuder dig: Din egen personliga och engagerade konsultchef Karriär- och utvecklingsmöjligheter När du jobbar i AdatoCare har du förmåner som friskvård, utbildning, och högtids middagar. Bra betalt och fördelaktiga förmåns paket Trygga och korrekta försäkringar Tjänstepension Stort utrymme och frihet att styra över din tillvaro, bland annat flexibel schemaläggning Om AdatoCare - Levererar vårdpersonal till olika vårdinrättningar över hela landet. Bolaget ägs och drivs av sjuksköterskor som själva arbetar för olika uppdragsgivare i Mellansverige. Våra tjänster riktar sig främst till slutenvården, primärvården, hemsjukvården, särskilda boenden inom äldreomsorgen samt mot avancerad sjukvård i hemmet. AdatoCare levererar från 2022 tjänster till de flesta av landets kommuner, regioner samt statliga verksamheter. Bolaget använder sig av en lärande arbetsplatskultur som ska uppmuntra till nya utmaningar och kunskaper och vi försöker alltid utvecklas för att anpassa oss till morgondagens vårdbehov. Sista svarsdag: Urval görs löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista svarsdag.
Om din roll Som säljare på Åhléns Outlet är kundmöte, varuhantering och varuvård en stor del av ditt uppdrag. Hos oss ska kunden alltid mötas av engagerade, kunniga och serviceinriktade säljare som får energi av att skapa ett inspirerande och välfyllt varuhus som överträffar kundens förväntningar. Åhléns Outlet är ett växande varuhuskoncept med allt inom mode, hem och skönhet samlat under ett tak, där kunden kan fynda snyggt av kända varumärken i en modern miljö till låga priser. Exempel på arbetsuppgifter: Aktivt arbeta med kundkontakt och försäljning Arbeta med varupåfyllnad Säkerställa en inspirerande och säljande varuhusmiljö som skapar den bästa kundupplevelsen Till oss tar du med dig: Arbetslivserfarenhet från försäljning/service, gärna inom detaljhandel som hanterar stora volymer Ett stort intresse för mode, skönhet och heminredning Ett plus om du har erfarenhet av att exponera och gillar sociala medier För att lyckas i rollen ser vi att du är driven, positiv och tar eget ansvar. Du får energi av och brinner för försäljning samtidigt som du är kostnadsmedveten. Du är en lagspelare som tillsammans med dina kollegor vill uppnå goda försäljningsresultat. Du är van vid att jobba i ett högt tempo. Du delar med dig av dina erfarenheter och visar respekt för alla – alltid. Om rekryteringen Tjänsten är en tillsvidareanställning på 5 h/v. Med inledande provanställning på sex månader. Du arbetar enligt schema som sträcker sig över vardagar, kvällar och helger. Arbetstiderna kan variera mellan kl 08-19:10. Vi ser gärna att du kan börja hos oss Augusti/September 2025. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag! För att jobba hos oss behöver du ha fyllt 16 år. Vi hälsar dig varmt välkommen till Åhléns Outlet!
Om oss Akono är ett företag med stora ambitioner att växa med kvalité som fokus. Vi har hjälpt tiotusentals svenska fastighetsägare med allt från ventilation, OVK, värmepumpar, brandskydd, fuktinspektioner och andra fastighetstjänster. Akono har fokus på att ha 100% nöjda kunder och vår vision är att vara bäst när det gäller servicegrad till kund både innan, under och efter vårt besök. Om tjänsten Akono är i en tillväxtfas och vi behöver därför utöka vårt team med fler kompetenta ventilationstekniker. I rollen som ventilationstekniker kommer du att besöka fastighetsägare och utföra arbeten inom främst Uppsala men även planerade arbetsresor inom Sverige kan förekomma. Vårt huvudkontor finns i Stockholm, däremot kommer du att utgå från Uppsala. Eftersom vi ständigt expanderar finns det stora chanser för utveckling inom företaget. Arbetsuppgifterna du kommer att utföra är: Utföra installation, underhåll och reparation av ventilation Felsöka och åtgärda tekniska problem med ventilationsutrustning Arbeta självständigt hos våra kunder Följa våra höga krav på säkerhet och kvalitét Vem är du? För att lyckas i rollen hos oss har du med dig erfarenhet av att ha arbetat som ventilationstekniker. Du är dessutom serviceinriktad, social och en självgående person med god samarbetsförmåga. Krav för tjänsten: Körkort B (manuell) Väldigt goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift Erfarenhet av att arbeta som ventilationstekniker/servicetekniker Erfarenhet av kundkontakt med goda meriter Arbetstiderna är förlagda till vardagar 8-17 i första hand, anställningen inleds med 6 månaders provanställning. Känner du att du passar in på beskrivningen ovan? Skicka in din ansökan redan idag!
Vill du arbeta med teknik i framkant och vara en del av ett sammansvetsat team där din insats verkligen gör skillnad? Nu söker vi en fastighetstekniker till vårt underhållsteam i Gimo – en spännande roll för dig som vill bidra till att vår verksamhet fungerar smidigt varje dag. Hos oss får du arbeta i en miljö där engagemang, samarbete och teknisk kompetens står i centrum. Kort om ditt nya team Du blir en del av ett erfaret och engagerat underhållsteam bestående av sex fastighetstekniker som tillsammans ansvarar för driften av hela Gimo-siten. Teamet präglas av hjälpsamhet, teknisk nyfikenhet och ett starkt servicefokus – här får du kollegor som både stöttar och inspirerar. Arbetsuppgifter I den här rollen arbetar du med drift och underhåll av fastighetsteknik – med allt från ventilation, inkommande vatten, värme och kylmaskiner till att byta motorer, filter och sköta aggregat. Du hanterar arbetsordrar och dokumentation i våra driftsystem och deltar i regelbundet beredskapsarbete. Arbetet sker på plats under dagtid. Din profil Vi söker dig som har kunskap inom tekniskt arbete, gärna från industriellt eller tekniskt gymnasium – men det viktigaste är ett genuint intresse för teknik och mekanik. Du har arbetat med underhåll och reparationer av teknisk utrustning och är van att hantera administrativa uppgifter kopplade till drift och underhåll. Svenska i tal och skrift är ett krav, och du är bekväm med att arbeta i en koboltmiljö. Du är självgående, lösningsorienterad och har ett starkt driv. Du trivs med att ta ansvar, samarbeta med kollegor och bidra till en positiv arbetsmiljö - du delar gärna med dig av din kunskap och hjälper andra i teamet. Vår kultur På Sandvik Coromant är vi övertygade om att mångfald leder till en bättre omgivning för våra anställda, vårt företag och våra kunder. Hos oss ska du alltid känna att du kan var dig själv på jobbet. Vi vet att du då har störst möjlighet att nå din fulla potential och bidra till vår framgång. Var unik och behåll din nyfikenhet, det gillar vi! Kontaktinformation För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Susanne Jansson, rekryterande chef, på [email protected] Vi har tagit ställning till vilka rekryteringskanaler och vilken typ av marknadsföring vi vill använda och undanber vänligen men bestämt ytterligare kontakter. Fackliga kontaktpersoner: Peter Svedin, IF Metall, 073-028 54 38 Ansvarig rekryterare: Hanna Thomas På Sandvik värdesätter vi en hälsosam balans mellan arbete och fritid. Det kan därför vara svårare att nå oss under sommaren och du kan förvänta dig en något längre process än vanligt. Vi lovar att återkomma till dig så snart vi kan. Trevlig sommar! Hur du ansöker Skicka in din ansökan senast 1 augusti, 2025. Klicka på ansök och bifoga där CV och personligt brev. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Jobb-id: R0080604. Vi eftersträvar en öppen och rättvis rekrytering och använder olika verktyg för att möjliggöra en objektiv process. När du söker denna tjänst kommer du därför få en inbjudan till att genomföra ett personlighets- och logiktest. Inbjudan kommer via email direkt efter att du ansökt och återkoppling på testet får du direkt efter sista ansökningsdatum. Intervjuer planeras att hållas i slutet av vecka 32 och 33. För frågor angående rekryteringsprocessen, kontakta HR Services på [email protected]. Sandvik Coromant är en del av Sandvik-koncernen och världsledande leverantör av verktyg, verktygssystem, service och know-how till metallbearbetningsindustrin. Genom nära samarbete med universitet och högskolor, omfattande investeringar i forskning och utveckling och starka partnerskap med våra kunder skapar vi unika innovationer och sätter nya produktivitetsstandarder. Sandvik Coromant äger över 1700 patent världen över, sysselsätter omkring 8000 anställda och finns representerat i 150 länder.
I Knivsta går framtidsandan att ta på. Läget mellan Stockholm och Uppsala, bara ett stenkast från Arlanda, är attraktivt och Knivsta växer så det knakar. Varje dag bygger vi aktivt det hållbara samhället med närhet till både storstad och vilsam natur. Vill du arbeta i en innovativ framtidskommun där du utvecklas och kan göra skillnad? Och sympatiserar du med våra gemensamma värderingar delaktighet, engagemang och tydlighet? Välkommen till oss! ARBETSUPPGIFTER Som socialpedagog på Ängbyskolan med inriktning mot mellanstadiet har du en central roll i att skapa en trygg, inkluderande och stödjande skolmiljö. Ditt arbete fokuserar på att stärka elevernas sociala och emotionella utveckling samt att främja trivsel och goda relationer. Du ger stöd till elever som behöver hjälp med sociala eller emotionella utmaningar, fungerar som en vuxen förebild och stöttar eleverna både under lektioner och på raster. En viktig del av arbetet är att hantera konflikter och hjälpa elever att lösa problem på ett konstruktivt sätt. Du samarbetar nära med lärare, elevhälsoteam och vårdnadshavare för att skapa en helhetsbild av elevens situation och identifiera behov. Detta kan innebära att delta i utvecklingssamtal och andra möten samt att bidra till skolans övergripande arbete med elevernas välmående. Förebyggande insatser är en central del av tjänsten. Du planerar och genomför aktiviteter som stärker skolans värdegrund och bidrar till en positiv skolmiljö. Det kan innebära att leda temadagar, värdegrundsaktiviteter och antimobbningsprojekt. Arbetet innebär också att dokumentera och följa upp insatser som görs för eleverna. Du är en viktig del av skolans systematiska kvalitetsarbete kopplat till sociala insatser, där du bidrar med din kompetens och erfarenhet. KVALIFIKATIONER Formell kompetens Examen som socialpedagog eller annan likvärdig utbildning. ÖVRIGT Med anställningen följer en skyldighet att krigsplaceras, om man inte redan är krigsplacerad av annan aktör. Läs mer om krigsplacering på www.knivsta.se Knivsta kommun vill ta tillvara de kvaliteter som jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Använd länken i annonsen för att söka tjänsten. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till kontaktpersonen i annonsen. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Enköpings kommun är arbetsplatsen för dig som vill vara med och skapa det långsiktigt goda samhället. Här får du möjlighet till personlig utveckling samtidigt som du får chansen att göra verklig skillnad för alla som lever och verkar i Enköping. Vi förutsätter att du är kompetent, vetgirig och redo att axla ett stort ansvar. Vilka goda idéer vill du vara med och förverkliga? Vill du veta mer om oss som arbetsgivare? Titta in på vår jobbwebbplats: https://enkoping.se/jobb Inom utbildningsförvaltningen i Enköpings kommun erbjuder vi invånarna pedagogisk omsorg, förskola, grundskola, gymnasium och vuxenutbildning av hög kvalitet. Som anställd inom verksamheten får du möjlighet att arbeta och utvecklas i en stimulerande miljö med livslångt lärande som målsättning. Om det är en inställning som passar dig är du välkommen att söka! ARBETSUPPGIFTER Enheten modersmål söker inför läsåret 25/26 modersmålslärare i ryska. Det tidsbegränsade uppdraget innebär att undervisa grundskolans elever i ämnet modersmål utifrån gällande Läroplan Lgr 22 och skollagen. Vid behov även studiehandleda elever i andra ämnen. KVALIFIKATIONER Kvalifikationer Sökande behöver styrka ansökan med lärarlegitimation, examen och dokumenterad erfarenhet av tidigare pedagogisk anställning. Som medarbetare i modersmåls enheten efterfrågas god samarbetsförmåga, stort engagemang för elever och undervisning. Sökande har god datorvana ett flexibelt synsätt är ansvarsfull och har tillgång till egen bil och körkort. ÖVRIGT Varmt välkommen med din ansökan! För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via länken för ansökan. Dina ansökningshandlingar omfattas av offentlighetsprincipen och kan därför komma att lämnas ut som allmän handling efter en sekretessprövning. Vill du veta mer om hur Enköpings kommun generellt sett hanterar personuppgifter så finns mer information på vår hemsida. För dig som har skyddad identitet så finns information om hur du söker tjänsten via länken nedan och under rubriken "hantering av personuppgifter" https://enkoping.se/underwebbar/jobb-och-karriar-i-enkoping/jobba-hos-oss/var-rekryteringsprocess.html Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Välj ett jobb för att visa detaljer