Säljare DVH sökes till Conaxess Trade Sweden AB:s Kolonialkår, distrikt Kar
Conaxess Trade Sweden AB
Företagssäljare

. Conaxess Trade har 170 medarbetare, 55 på våra kontor i Sundbyberg och Malmö och resten ute på fältet, som varje dag arbetar för att skapa tillväxt för våra samarbetspartners. Conaxess Trade är ett av de ledande sälj- marknads och distributörsbolagen på den svenska dagligvaru/servicehandels/foodservicemarknaden. Vi arbetar både med välkända etablerade varumärken och lanseringar av nya varumärken, koncept och produkter. Vår produktportfölj består av en kombination av internationella varumärken och varumärken med svenskt ursprung. Vi verkar inom en mängd produktkategorier och driver försäljning gentemot dagligvaruhandel, servicehandel, apotek, fackhandel och foodservice. Conaxess-gruppen ägs av Aurelius Invest, ett bolag med säte i München, Tyskland. Läs mer om företaget på http://conaxesstrade.com Vill du arbeta * i en stark och varm företagskultur? * med en bred och spännande portfölj? * i ett företag präglat av ständig utveckling, hög energi, mycket humor och korta beslutsvägar?  Då kan du vara vår nya Säljare! Vi söker just nu medarbetare till vår Kolonialkår, som bland annat jobbar med ZERoh!, Nyåkers, Nutisal, Mr Brownie och JOZO. Distriktet är Karlstad/Örebro med omnejd. Arbetsuppgifter och ansvarsområden Som säljare driver du försäljningen för våra leverantörer på ditt distrikt. Du ansvarar för att på ett proaktivt sätt skapa tillväxt för såväl butik, uppdragsgivare som Conaxess Trade.  Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att: * skapa en bra och affärsmässig relation med butiksinköparna * arbeta utifrån lagd säljcykelplan och uppsatta budgetmål * arbeta upp en god distribution på våra produkter * skapa säljande exponeringar i butik Kvalifikationer  Förutom att du skall älska att göra affärer tror vi att nedan nyckelord är avgörande för att lyckas som säljare hos oss:  * Proaktiv och engagerad * Affärsmässig framtoning  * Energisk och självgående, fokuserad med stor vinnarinstinkt * Strukturerad med bra planeringsförmåga  * God analytisk förmåga * Positiv inställning och god samarbetsförmåga Vi ser gärna att du har erfarenhet som säljare och/eller har arbetat i dagligvaruhandeln. Vi erbjuder dig en spännande och varierad vardag, med många möten. Du kommer rapportera till Försäljningschef och ingår i ett rikstäckande team. Vi har kollektivavtal med Svensk Handel och erbjuder fast månadslön, bonus, friskvårdsbidrag och tjänstebil. Ansökan och Upplysningar  Du ansöker med CV och personligt brev. Vi kommer att gå igenom ansökningar och göra intervjuer löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 13/7 - 2025. Har du frågor kring tjänsten kontakta Försäljningschef Joakim Åkesson tel: 0706-42 88 82 mail: [email protected] Notera att vi inte tar emot ansökningar via post eller e-mail, och att vi vänligt men bestämt avsäger oss samtal från rekryteringsföretag.

17 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
ST-läkare till vårdcentralen Kristinehamn

Är du en engagerad läkare med intresse för primärvård och närvård? Då är du precis den vi letar efter! Om du dessutom är sugen på ett morgondopp, så är det inte långt till Vänerns strand. Bli en i vår kompetenta och erfarna arbetsgrupp på en vårdcentral som befolkningen gärna listar sig på. Vi behöver bli flera som vill bidra till en bättre vård för våra patienter. Din arbetsplats Vi söker nu en ST-läkare till Vårdcentralen Kristinehamn som har ungefär 13700 listade patienter. Här arbetar cirka 40 personer med en bredd av professioner. Vår läkargrupp består av sex specialister, fyra ST-läkare, två AT-läkare och en underläkare. Dessutom har vi en välbemannad personalgrupp med distrikts- och sjuksköterskor, undersköterskor, kuratorer, psykolog, vårdadministratörer, fotterapeuter och dietister. Vi har fina lokaler i det som tidigare varit Kristinehamns sjukhus. I samma byggnad finns labb, röntgen, öppenvårdsrehabiliteringen med fysioterapeuter och arbetsterapeuter, närvårdsavdelning, apotek, barnmedicin och folktandvård. Vårdcentralen Kristinehamn är en välfungerande arbetsplats. På vårdcentralen råder en stark känsla av gemenskap, där vi arbetar nära varandra och värdesätter både kvalitet och tillgänglighet. Ett gott samarbetsklimat är viktigt för oss. Flera av de AT-läkare som varit hos oss har trivts bra och velat fortsätta och anställts efter utbildningen. Det ser vi som ett gott betyg! Dessutom har vi specialister med lång erfarenhet, som jobbat länge på vårdcentralen. Här välkomnas både nytänkande, erfarenhet och kreativitet. Arbetsmiljön är också ett viktigt fokusområde i vårt arbete. Du arbetar i nära samarbete med välutbildad och kompetent personal inom flera olika yrkeskategorier. Vi ser mycket positivt på om du har ett forskningsintresse. Hör gärna av dig om du har frågor om BT. Dina arbetsuppgifter Hos oss får du som läkare, ett väl avgränsat uppdrag och ett utmanade och spännande arbete med goda förutsättningar för en bred utbildning inom specialiteten. Din utbildning kommer att skräddarsys i samråd med din handledare. Du kommer att arbeta med vanligt förekommande arbetsuppgifter som planerade och akuta besök, vara konsultläkare, handledning av studenter. Läkarna på vårdcentralen har olika ansvarsområden såsom BVC, BMM och rond på våra äldreboenden, vilket ingår i din utbildning att ta del av. Vidare ingår samverkans ärende med kommunen. Tjänsten är en tillsvidareanställning, provanställning kan komma att tillämpas. Dina kunskaper och kompetenser Vi söker dig med läkarexamen som har ett genuint intresse för primärvård och att lära dig av den bredd som vårt uppdrag innebär. För att passa i rollen är du självständig, ansvarstagande och mån om arbetsgruppens bästa, samtidigt som du kan tydliggöra dina egna gränser och behov. Du har lätt för att ställa om efter ändrade omständigheter och kommunicerar väl med andra. Vi är måna om att hitta rätt person till vår personalgrupp vilket gör att vi värderar dina personliga egenskaper högt. Om Region Värmland Vi är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. Läs mer om hur det är att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner, och följ oss på sociala medier.  Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan.  Övrigt I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning. Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Kompetensförsörjningsenhet HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i Varbi. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

17 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Läkare till slutenvården på sjukhuset Arvika, vikariat
REGION VÄRMLAND
Övriga läkare

Vill du bidra och göra något meningsfullt? Samtidigt som du utvecklas och knyter många kontakter? Då är våra vikariat någonting för dig. Med patienten i fokus ger vi en effektiv vård med kunskap, kvalitet och känsla. Med din hjälp blir både vi och patienterna bättre – välkommen till Region Värmland! Din arbetsplats Slutenvården i Arvika ingår i område medicin i Regionen och innefattar två vårdavdelningar inom akut internmedicin, den ena inriktad mot hjärtsjukvård och den andra mot strokevård. Inom medicinmottagning finns mottagning inom hjärtsjukdomar, reumatologi, neurologi, mag/tarm och endokrinologi, endoscopiverksamhet samt ett diagnostiskt center som utreder cancer utan primärdiagnos och allvarliga ospecifika symtom som kan bero på cancer. Vi har en väl utvecklad mobil vård med specialiserad sjukvård i hemmet och en mobil akutläkare som gör tidsbegränsade akuta uppdrag. Akutmottagningen tar emot cirka 15 000 patienter per år för bedömning/behandling. Dina arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer att bestå i att delta i verksamhetens olika delar – det vill säga avdelningsarbete, jourtjänstgöring på akutmottagningen och arbete i de mobila teamen. Om du är mer avancerad i din utbildning (till exempel ST eller specialistläkare) kan en placering på vår medicinmottagning också vara av intresse för dig. Arbetet innebär eget ansvar under handledning. Vi tror på att hälso- och sjukvård måste utgå från våra patienters behov och medarbetarnas kompetens. Beroende på din personliga kompetens får du ett introduktionsprogram och en handledning skräddarsydd efter dina behov. Tjänsterna är visstidsanställningar på fyra till sex månader. Dina kunskaper och kompetenser Vi söker dig som har svensk läkarlegitimation eller läkarexamen alternativt beslutsunderlag från Socialstyrelsen. Som person har du en stark drivkraft att utvecklas och en vilja att bidra till att utveckla verksamheterna tillsammans med kollegor och medarbetare. Du är engagerad, flexibel och har en god förmåga att anpassa dig till olika situationer, vilket gör att du kan hantera både självständigt arbete och samarbete i team. Du sätter alltid patienten i fokus och är ansvarstagande och motiverad i ditt arbete. Din kommunikativa förmåga och din vilja att bidra till en god arbetsmiljö är egenskaper som vi värderar högt. Om Region Värmland Vi är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. Läs mer om hur det är att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner, och följ oss på sociala medier.  Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan.  Övrigt I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning. Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Kompetensförsörjningsenhet HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i Varbi. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

17 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Myndighetscontroller

MSB arbetar för ett säkrare samhälle i en föränderlig värld med fokus på utveckling av det civila försvaret. Vi stärker Sveriges förmåga att fungera i kris och till och med krig. Det betyder att alla våra medarbetare bidrar till beredskap och motståndskraft. Från norr till söder sprider vi kunskap och agerar för att skydda liv och hälsa, samhällets funktionalitet och grundläggande värden som demokrati, rättssäkerhet och mänskliga rättigheter. Den 1 januari byter vi namn till Myndigheten för civilt försvar. Vill du bidra till ett säkrare samhälle i en föränderlig värld? Då kanske du är vår nya kollega! Som myndighetscontroller på planerings- och uppföljningsenheten ingår du i en sammansvetsad grupp av engagerade medarbetare med olika kompetenser som tillsammans arbetar för att stödja myndighetsledningen med ledning, styrning och uppföljning av verksamheten och de myndighetsövergripande hållbarhetsfrågorna. Ditt ansvar och dina arbetsuppgifter Som myndighetscontroller kommer uppgifterna inkludera arbete med att planera och följa upp myndighetens verksamhet. Du kommer tillsammans med dina kollegor att utveckla myndighetens styrprocess och styrmodell. I rollen ingår även att omhänderta och omsätta regeringens styrning internt i syfte att säkerställa att myndigheten fullgör sina uppgifter. Stora delar av arbetet kommer att ske i nära samarbete med myndighetens olika avdelningar. Vissa uppgifter kräver snabb hantering och du kommer arbeta mycket med att uttrycka dig i skrift.   I dina arbetsuppgifter ingår även: - att tillsammans med övriga myndighetscontrollers ansvara och vara sammanhållande i något/några av de processer som planerings- och uppföljningsenheten är sammanhållande för såsom myndighetens arbete med årsredovisning, verksamhetsplan, budgetunderlag. - att vid behov stödja myndighetsledningen med underlag i andra frågor samt att hålla samman andra myndighetsgemensamma frågor som rör styrprocessens olika delar. - att arbeta med verksamhetsutveckling inom enhetens ansvarsområde. - förvaltning och utveckling av myndighetens systemstöd för verksamhetsplanering och uppföljning. Dina kunskaper och kompetenser Vi söker dig som har: - akademisk examen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig - flerårig erfarenhet från arbete med styrningsfrågor inom offentlig verksamhet och arbete med verksamhetsplanering, uppföljning och ekonomi - erfarenhet av att leda och driva utvecklingsarbeten - god analytisk förmåga - god kommunikativ förmåga i både tal och skrift på svenska och engelska Det är meriterande om du har: - erfarenhet från att ha arbetat med att förvalta och utveckla systemstöd för verksamhetsplanering och uppföljning - erfarenhet av att bearbeta data i excel Som alla medarbetare och ledare hos oss förväntas du kunna arbeta uppdragsorienterat, utvecklingsinriktat, dialoginriktat, ha god självkännedom och bidra genom att vara ett föredöme. https://www.msb.se/sv/om-msb/jobba-hos-oss/msbs-medarbetar--och-ledarkriterier/ Om anställningen Vi erbjuder dig en tillsvidareanställning på heltid med sex månaders provanställning. Din placeringsort kommer att vara Karlstad och resor i anställningen förekommer. Svenskt medborgarskap är ett krav för anställning på MSB då den innebär placering i säkerhetsklass. För anställning krävs godkänt resultat i säkerhetsprövningen med registerkontroll, som genomförs i enlighet med säkerhetsskyddslagen. Om oss Enheten för planering och uppföljning på ledningsstaben består av sju medarbetare och leds av en enhetschef. Vi finns i både Karlstad och Stockholm. Vi har aktivitetsbaserat kontor där du kan välja arbetsplats efter egna behov. Vi erbjuder dig också en möjlighet att ta ut friskvårdstimme och du får även ett friskvårdsbidrag. För dig som statligt anställd finns också förmånliga semestervillkor. Alla vi som arbetar på MSB förväntas och ska bidra till ökad jämställdhet och likabehandling för en arbetsmiljö och ett samhälle fritt från diskriminering. https://www.msb.se/sv/om-msb/jobba-hos-oss/ Vill du veta mer? Har du frågor är du välkommen att kontakta enhetschef Göran Karlsson (v 25-28) alt Anna Knutsson (v32). Fackliga företrädare är Jörgen Mählér (Saco-S), Jan Fenelius (ST) och Ann-Britt Paradis (SEKO). Samtliga nås via växelnummer 0771-240 240. Välkommen med din ansökan senast den 6 augusti 2025. Urval kommer ske under vecka 33.

17 juni 2025
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Specialistläkare med intresse för palliativ medicin, slutenvården Arvika
REGION VÄRMLAND
Specialistläkare

Välkommen till Specialiserad sjukvård i hemmet (SSIH) i västra Värmland! Här kombinerar du din medicinska kompetens med ett meningsfullt uppdrag, där du möter människor i deras hemmiljö och får bidra till trygghet, lindring och livskvalitet. Din arbetsplats Specialiserad sjukvård i hemmet bedriver mobil vård med besök i patientens hemmiljö. Vårt upptagningsområde är Arvika, Eda och Årjängs kommuner. Teamet ansluter patienter med behov för specialiserad palliativ vård och/eller komplexa vårdbehov, ofta med omfattande funktionssvikt. På enheten arbetar läkare och sköterskor, i teamet kring patienten finns även verksamhetens dietist, kurator och fysioterapeut. Vi samarbetar med övriga läkare i verksamheten och specialistklinikerna på Centralsjukhuset i Karlstad för att optimera den medicinska vården för den enskilde patienten. Främst samarbetar vi med kommunernas distriktssköterskor för att skapa trygghet och möjlighet till att initiera medicinska insatser i hemmet dygnet runt. Enheten för Specialiserad sjukvård i hemmet tillhör verksamhetsområdet Slutenvården Arvika vid sjukhuset i Arvika. Verksamheten är omfattande och uppdelad i flera enheter. Vi har två vårdavdelningar för akut internmedicin, akutmottagning inklusive mobil enhet, medicinmottagning med brett uppdrag, endoskopiverksamhet, rehabiliteringsenheter, cytostatikaenhet och enheten Specialiserad sjukvård i hemmet (SSIH). Våra specialistläkare har olika grundkompetenser, där merparten är internmedicinare med dubbelkompetens. Läkarna arbetar inom flera delar av kliniken, så som jourverksamhet, vårdavdelning och mottagningsverksamhet. Dina arbetsuppgifter Som specialistläkare med bas i SSIH kommer du arbeta med patienter med behov för specialiserad palliativ vård, oberoende av diagnoser. Du kommer också få träffa patienter med komplexa vårdbehov med stort behov för medicinsk samordning. Vårt arbetssätt grundar sig på palliativa vårdens fyra hörnstenar: Symptomlindring, teamarbete, kommunikation och relation samt närståendestöd. Vi tar ett helhetsansvar för de ansluta patienterna, och beaktar patientens behov i alla fyra dimensioner (fysiska, psykiska, sociala och existentiella behov). Vi samarbetar ofta med läkare på annan specialistklinik. Du kan anställas för arbete i SSIH enskilt, eller i kombination med annat arbete inom Slutenvård Arvika. Vi erbjuder arbete inom internmedicin och på diagnostiskt centrum, där vi har regionansvar för utredning av två standardiserade vårdförlopp: Cancer utan känd primärtumör (CUP) och Allvarliga ospecifika symptom som kan bero på cancer (AOS). Regionen uppmuntrar till forskning som tjänsten också kan kombineras med. Dina kunskaper och kompetenser Vi söker dig som är specialistläkare inom en klinisk specialitet. För oss är det viktigast att du har ett intresse för att arbeta med komplext sjuka och palliativa patienter och vill vara en del av utvecklingen av den mobila vården. Du bör ha en bred klinisk erfarenhet och känna dig trygg med att ta beslut, följer vad patient och närstående upplever som viktigast och ger livskvalité. Dina personliga egenskaper är således av stor vikt. Vi uppskattar att du motiveras i att hjälpa människor, kan vara kreativ, flexibel och hitta lösningar. Du bör vara en social, öppen och engagerad person. Du bör också ha god kommunikativ förmåga, mycket av ditt arbete kommer bestå av patientsamtal. Därför är mycket goda kunskaper i svenska språket ett krav. Då det ingår resor i tjänsten behöver du ha B-körkort. Om Region Värmland Vi är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. Läs mer om hur det är att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner, och följ oss på sociala medier.  Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan.  Övrigt I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning. Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Kompetensförsörjningsenhet HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i Varbi. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

17 juni 2025
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Verksamhetschef, Vuxenpsykiatriska kliniken
REGION VÄRMLAND
Chefer inom hälso- och sjukvård

Vill du vara med och skapa en organisation där den specialiserade vuxenpsykiatrin ska stärkas inom hälso- och sjukvården? Vi söker nu en verksamhetschef som vill forma sitt lag och som vill vara med och vidareutveckla den specialiserade vuxenpsykiatriska verksamheten i Värmland. Låter det intressant? I så fall är du kanske vår nästa kollega! Din arbetsplats Vuxenpsykiatriska kliniken är ett nytt verksamhetsområde och omfattar specialiserad psykiatri inom öppen- och slutenvård för hela Värmland. En verksamhet som har ett brett basutbud från diagnostik till behandling och strävar samtidigt efter att ständigt förbättra sig, att bygga relationer och utveckla samarbete. Det bedrivs öppenvård i Arvika, Torsby, Säffle/Grums, Hagfors, Kristinehamn och Karlstad. I Karlstad finns även ett antal subspecialiserade öppenvårdsmottagningar. Den slutna psykiatriska vården är koncentrerad till Karlstad med en psykiatrisk akutmottagning och fem vårdavdelningar. Det finns även en beroendeavdelning som bygger på samverkan med länets kommuner. Verksamheten består av omkring 460 medarbetare.  Hos oss arbetar läkare, sjuksköterskor, psykologer, skötare, kuratorer, arbetsterapeuter, fysioterapeuter, dietist och vårdadministratörer. Varje profession har sin roll och funktion när vi skapar god, trygg och säker vård för våra patienter. Vi erbjuder Vi är till för att alla i Värmland ska må bra och för att Region Värmland ska vara en attraktiv arbetsplats som levererar goda, hållbara och långsiktiga resultat. För att lyckas med det ser vi att alla chefer och ledare har en viktig roll. I Region Värmland använder vi ledarskapskoncepten Utvecklande ledarskap och Indirekt ledarskap. Som ny chef i regionen får du under ditt första år gå ett utbildningsprogram. Vi erbjuder även individuell handledning för att stötta dig i ditt uppdrag. Vi vill ge våra chefer rätt förutsättningar att lyckas. Genom dig som chef kan våra medarbetare växa och bidra till ännu bättre service för alla som bor här. Dina arbetsuppgifter Som verksamhetschef för den vuxenpsykiatriska kliniken rapporterar du till områdeschefen och ingår i områdets ledningsgrupp där du har en viktig roll att tillsammans med områdeschef och verksamhetschefskollegor leda och utveckla psykiatrin Värmland i dess helhet.   Med ditt team av avdelningschefer, enhetschefer och medicinskt ledningsansvarig läkare ansvarar du för kvalitet och patientsäkerhet samt personal, arbetsmiljö, produktion och budget. Du arbetar övergripande med att planera, genomföra och kontinuerligt utvärdera verksamheten i alla dess delar. För att nämna några av dessa delar kan nämnas; en god tillgänglighet för våra patienter, kontinuitet i vården, samverkan för att vården ska ges på rätt nivå men också minska de organisatoriska mellanrummen, förebyggande arbete och kompetensutveckling som en del i vårdens utveckling.   Du har många externa och interna samarbetspartners, vilket innefattar samverkan med fackliga organisationer, brukarföreträdare och andra intressenter.  Tjänsten innefattar ett visst resande, främst inom Region Värmland, därav är B körkort ett krav för denna tjänst. Dina kunskaper och kompetenser Vi söker dig som leder tydligt och med ett närvarande ledarskap utifrån kunskap inom specialistpsykiatri. Du är en kommunikativ och relationsbyggande ledare med stor personlig mognad. Du är strukturerad och har god uthållighet, har förmågan att delegera och få medarbetarna att växa med de utmaningar sjukvården står inför idag och i framtiden. För att lyckas och trivas i rollen som verksamhetschef är du entusiasmerande och handlingskraftig. Du har också utvecklat ett omdöme för de begränsningar som finns inom den specialiserade psykiatrins område.  Du har dokumenterad erfarenhet av ett gott ledarskap och att leda i förändring, gärna genom ett ledarskap via andra chefer. Relevant högskoleutbildning inom hälso- och sjukvårdsområdet gärna med inriktning psykiatri. Erfarenhet av psykiatrisk verksamhet är meriterande.  Vi är måna om att finna rätt person och lägger stor vikt vid personlig lämplighet.  Urval sker löpande, välkommen med din ansökan redan idag.  Om Region Värmland Vi är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. Läs mer om hur det är att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner, och följ oss på sociala medier.  Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan.  Övrigt I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning. Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Kompetensförsörjningsenhet HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i Varbi. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

17 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Ung kvinna i Grums söker personlig assistent
Humana AB
Personliga assistenter

Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en 24-årig kvinna bosatt i Grums har goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift är rökfri under arbetstid tål pälsdjur har B-körkort och tillgång till bil, om du är bosatt utanför Grums Det är även meriterande om du: har erfarenhet av liknande arbete har erfarenhet av sond har erfarenhet av epilepsi Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Så länge assistansuppdraget varar" och tjänstgöringsgraden är ca. 50 %. Arbetstiderna är förlagda under dagtid, kvällstid och nattetid. I tjänsten ingår arbete varannan helg.  Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Mathilda Zakrisson [email protected]

17 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Extra jobb i Karlstad
Adecco Sweden AB
Fastighetsskötare

Är du studerande och vill jobba extra i Karlstad? Har du körkort och tillgång till bil? Då har vi extrajobbet för dig! Nu söker vi på Adecco två pigga studenter som vill arbeta under helgerna med start omgående! Om tjänsten Du kommer att se till att det är rent och snyggt utanför vår kunds kunder i Karlstad. Du arbetar i Välsviken och arbetet sker på lördagar och söndagar mellan kl: 07.00-09.00. Genom att arbeta sidan av studierna får du inte bara en extra inkomst utan även viktig arbetslivserfarenhet och goda referenser för framtiden. Om dig Du som är flexibel, samarbetsvillig och driven kommer att trivas här. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet. Din prestigelöshet, kvalitet och servicekänsla gör att du kommer att trivas som konsult för Adecco. Ett krav för att söka den här tjänsten är att du har en annan sysselsättning på minst 50%, till exempel studier. Om Adecco Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Nanna Carlén, 076-772 22 19, [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

17 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Serverings-/kassapersonal HELTID
Kungsgatan 12 i Karlstad AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi vill alltid leverera den absolut bästa servicen och söker därför alltid personer som vill det där lilla extra. Att kunna ta egna initiativ och vara en i teamet är mycket viktiga egenskaper vi söker. Vi söker glädjespridande, serviceinriktade, noggranna medarbetare som tycker om att arbeta i team samt klarar av ett högt arbetstempo. På Spicy Hot jobbar vi med tydlighet – Du ska som medarbetare veta hur du ska ta dig framåt i företaget. Därför har vi en mycket tydlig struktur för vilka positioner det finns på våra restauranger. Att gå från servispersonal till teamledare är en process som alla hos oss kan sträva mot. För oss är det viktigast att få till rätt teamkänsla och att det finns en tydlighet i vad som ska göras i alla lägen. Rätt person på rätt plats med andra ord. Jobbet innebär ganska hårt arbete med en personlig noggrannhet är ett krav. Du ska kunna jobba i team och vara lyhörd samt lyssna på dina kollegor. Jobbet innebär mycket städning och diskning med högt tempo. Du jobbar efter fast schema heltid. Ena veckan kortare lunch-pass och lördag heldag. Nästa vecka måndag till fredag lunch med kväll. #jobbjustnu

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Driftledare inom lokalvård till vårat kontor i Branäs.

Coor söker dig som är noggrann och vill ge service. Vill du vara med och skapa en ren och trivsam miljö varje dag? Välkommen till oss - på Coor är du skillnaden! Vilka är vi på Coor? På Coor erbjuder vi en bra och serviceinriktad lokalvård på våra kunders arbetsplatser. Coor är en stabil arbetsgivare med en varm kultur där du kan växa i din roll och i ditt arbete. Vi erbjuder trygga anställningsvillkor och har självklart kollektivavtal som garanterar bra arbetsvillkor för dig. Här blir du en del av ett team där samarbete är i fokus. Vad kommer du att få arbeta med? Som driftledare kommer du att leda verksamheten tillsammans med ditt team, stötta våra medarbetare och vara aktiv i leveransen. Du arbetar med flera kunder och ser till att teamets fokus alltid ligger på att leverera högsta kvalitet. - Vara med på plats i vårt arbete på skidanläggningen i Branäs under vintersäsongen. - Arbeta med fönsterputs, golvvård, bygg/flyttstäd. - Arbeta i våra system med arbetsordrar, schemaläggning m.m - Du kommer att få utbildning på plats. Vem är du? Du har ett genuint intresse för kundkontakt och teamledning. Du är en utmärkt planerare och organisatör, med en god förmåga att förstå och hantera arbetsflöden. Din positiva inställning och starka arbetsmoral gör dig till en uppskattad kollega. Du trivs i en dynamisk miljö, är flexibel och kan snabbt anpassa dig till olika uppgifter, prioritera och lösa problem självständigt. Vi ser att du har: - Erfarenhet av administrativt arbete. - God datorvana. - Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift. - B-körkort. Meriterande att du har: - Tidigare erfarenhet av lokalvård. Vi erbjuder trygga och säkra arbetsvillkor En trygg, säker och trivsam arbetsplats. - Introduktion till ditt nya arbete för att ge dig en bra start. - Lön enligt kollektivavtal. - Förmåner som avtalspension, försäkringar, föräldralön och friskvårdsbidrag. - Chans att utvecklas både inom din arbetsgrupp och andra delar av företaget. Om tjänsten - Anställningsform: Tillsvidareanställning - Sysselsättningsgrad: 100% - Arbetstid: 40 tim/veckan. Helgarbete förekommer under vintersäsong December-April. - Startdatum: Från Oktober eller enligt överenskommelse. - Provanställning: 6 månader. För att säkerställa en rättvis och träffsäker rekryteringsprocess använder vi personlighetstester, och vid anställning utför vi bakgrundskontroller på all vår personal. Övrig information Vid frågor kontakta: Jenny Jardhammar, [email protected] Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. För att följa GDPR tar vi endast emot ansökningar via vår annons. Vi ser fram emot din ansökan! All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen. På Coor möter vi varandra med nyfikenhet och är stöttande. Hos oss jobbar människor med olika personlighet, bakgrund och talang tillsammans. Vi blir starkare, har roligare och ger mer värde till våra kunder när vi blir inkluderade och litade på. Vi ser det varje dag. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden – smarta, hållbara och fulla av glädje, för våra kunder och oss själva. Vårt sätt att lyckas med det och de komplexa utmaningar vi står inför varje dag är att ha ambition att se längre än våra konkreta arbetsuppgifter. Det är antagligen därför vi är ett av Nordens ledande företag inom Facility Management.

17 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025