Ser du fram emot att vara en viktig person i en annan människas liv och samtidigt bli en del av vårt stödjande team? Jag är en 58-årig man som söker en personlig assistent som stöd i min vardag. Hos mig kommer du att hjälpa till med förflyttningar, matlagning, personlig hygien samt bistå med grundläggande behov och säkerställa att jag känner mig trygg och i centrum. Jag söker nu dig som vill vara en viktig och långsiktig del av min vardag och hjälpa mig att leva ett rikt liv. Som assistent hos mig kommer du att stötta mig i mina dagliga aktiviteter. Vem är du? Jag söker en kvinnlig assistent som är över 35 år och har ett stort hjärta, hög arbetsmoral och som verkligen brinner för att arbeta med människor. Det är meriterande om du tidigare har arbetat som personlig assistent, men inget krav. Som personlig assistent hos mig är det viktigt att du: Har en god fysik då arbetet ibland är fysiskt krävande. Är ansvarstagande, punktlig och har en god empatisk förmåga. Är glad och har en bra samarbetsförmåga samt god social förmåga för att skapa en positiv arbetsmiljö tillsammans med kollegor. Goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Om mig Jag har ett stort motorintresse och tycker om att meka med mina mopeder samt att tillverka egna lampor. Jag har en hund, så det är viktigt att du inte är allergisk eller hundrädd. Vad du kan förvänta dig av jobbet Hos vår kund får du en meningsfull arbetsplats där ni tillsammans skapar en trivsam och trygg miljö. Här får du möjligheten att göra stor skillnad i en annan människas vardag. Ser du fram emot att spela en viktig roll i en medmänniskas liv och samtidigt växa professionellt? Då ser vi fram emot att höra från dig! Tjänstgöringsgrad: deltid/vid behov Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse, löper så länge assistansuppdraget varar. Vilka är vi? Omsorg Assistans är ett assistansbolag med huvudkontor i Eskilstuna men våra kunderna finns över hela Sverige. Målsättningen är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans. Vår värdegrund är engagemang, lyhördhet och tillgänglighet. Att vara anställd hos oss innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och friskvårdsbidrag. Vi begär alltid ett utdrag ur polisens belastningsregister. Vänligen kontakta oss för mer information.
Personlig assistent sökes till en rolig och social tjej i Karlstad! Vi söker nu en personlig assistent till en ung kvinna som lever med assistans dygnet runt. Hon bor i egen fin lägenhet och söker dig som vill bli en del av hennes vardag – en pålitlig och hjälpsam vän som stöttar henne i att leva ett rikt och självständigt liv. Om rollen Som assistent kommer du att vara hennes stöd i alla delar av vardagen. Du är hennes armar och ben, men lika viktigt att vara hennes språkrör vilket gör att du måste kunna skriva samt tala svenska obehindrat då vi dokumenterar kundens vardag. Hon har en hel del aktiviteter utanför hemmet, så du som söker får gärna tycka om att vara social och är flexibel – din närvaro blir en viktig del av hennes trygghet och glädje i vardagen. Vem är du Vi letar efter någon med ett stort hjärta och ett lugnt och empatiskt sätt. Du är lyhörd, kan ta egna initiativ och tycker om att skapa trivsel i hemmet. Du är rökfri! Personkemin är viktig, så vi söker dig som är positiv, tålmodig och som ser fram emot att bli en betydelsefull del av vår kunds liv. Erfarenhet av personlig assistans eller liknande arbete är ett plus, men det viktigaste är att du är engagerad och trygg i din roll. Vad du kan förvänta dig av jobbet Hos vår kund får du en meningsfull arbetsplats där ni tillsammans skapar en trivsam och trygg miljö. Här får du möjligheten att göra stor skillnad i en annan människas vardag. Vill du vara en del av hennes liv och skapa en glädjefylld och trygg tillvaro? Då ser vi fram emot att höra från dig! Tjänstgöringsgrad: Vi söker både timvikarier och personer till fasta tjänster. Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse Vilka är vi? Omsorg Assistans är ett assistansbolag med huvudkontor i Eskilstuna men kunderna finns över hela Sverige. Målsättningen är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans. Vår värdegrund är engagemang, lyhördhet och tillgänglighet. Att vara anställd hos oss innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och friskvårdsbidrag. Vänligen kontakta oss för mer information.
Är du legitimerad farmaceut och nyfiken på att testa att bo i Charlottenberg? Med Apotek Hjärtats Upptäckarpaket erbjuds du en bonus utöver din vanliga lön dina första år i tjänsten. Därför ska du jobba hos oss - apotekschef Siw berättar Välkommen till vårt fina och välbesökta apotek beläget i Charlottenberg. Vi är ett härligt gäng med både egenvårdsrådgivare och farmaceuter. Våra öppettider är mellan kl 09:00-18:00 på vardagarna och kl 10:00-17:00 lördagar, stängt söndagar. Det här apoteket är ett av våra upptäckarapotek där vi erbjuder det lilla extra till dig som är legitimerad farmaceut i Sverige. Det innebär att du får en bonus utbetalad en gång per avslutat år under dina första tre år på apoteket (totalt 120 000:-). Du får även ta del av vårt mentorskapsprogram vilket ger en trygg start i din nya tjänst. Tjänsten är en tillsvidareanställning, hel- eller deltid kan diskuteras. Såhär jobbar en farmaceut på Hjärtat! Som farmaceut på Hjärtat arbetar du omväxlande med rådgivning och försäljning inom recept och egenvård. I rollen bidrar du med din farmaceutiska kompetens, engagemang och erfarenhet, till en bättre hälsa för våra kunder och till apotekets framgång. På Hjärtat kan din karriär som farmaceut ta många spännande vägar. Du kan leda andra och specialisera dig inom till exempel farmaci, kvalitet eller kundmöte. Möjligheterna är många! Läs mer om våra karriärvägar här. Är du den vi söker? Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. Du är antingen i början av din karriär eller erfaren farmaceut och känner igen dig i beskrivningen: Du visar intresse och engagemang i mötet med kunder och samarbetar väl med kollegor på ditt apotek och i hela regionen/ hela Apotek Hjärtat Du tar ansvar för att hantera de krav som ställs på dig som farmaceut och tar hjälp av ditt team vid behov Du bidrar med en god attityd och söker enkla lösningar i vardagen Nyfiken på att lära känna våra kollegor? Lyssna på vår podcast. Du hittar den här! Upptäck med Hjärtat - ett extra erbjudande på detta apotek För dig som ännu inte är tillsvidareanställd farmaceut på Apotek Hjärtat finns på det här apoteket möjlighet att ta del av Hjärtats upptäckarpaket. Erbjudandet innebär att du får en extra bonus de första tre åren av din anställning samt en extra trygghet i form av en mentor på apoteket som stöttar under den första tiden. Läs mer om detaljerna i erbjudandet här på Hjärtats karriärsida: Upptäckarpaketet Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, skicka in din ansökan redan idag. Om roller kräver det så behöver du genomgå bakgrundskontroller innan anställning. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Sista ansökningsdag: 2025-08-31 Kontaktperson: Siw Wistum +46709989334 [email protected] Välkommen till oss- ett apotek med Hjärtat på rätt ställe!
Kock sökes för Café Oliveto, Charlottenberg shoppingcenter. Heltid Vid frågor kontakta Gulek Yasar 070 606 02 98
Var med och skapa Sveriges bästa tandvård tillsammans med oss! Hos oss på Smile får du chansen att vara med och skapa Sveriges bästa tandvård. Här får du gehör för dina tankar och idéer – i teamet, på kliniken och i hela Smile. Vi erbjuder en hälsosam och trygg arbetsmiljö där varje medarbetare får möjligheten att växa. Vi sätter kvaliteten och patientens behov i fokus genom utbildning och personlig utveckling. Med vår prestigelösa ledarstil och starka teamanda kommer du att känna dig hörd, uppskattad och delaktig. Hos Smile skapar vi en hållbar framtid där varje medarbetare bidrar till vår gemensamma framgång - Vi vet att vi är bäst tillsammans! Till Smiles fina klinik i Kristinehamn söker vi nu en tandsköterska. Vi ser alla mycket fram emot att välkomna en ny kollega! Vilka är Smile? Sveriges största privata tandvårdskedja - det är viktigt för oss att finnas tillgängliga för våra patienter i hela landet - inte begränsa oss till varken små- eller storstad. Över 65 kliniker och 1100 medarbetare. Här får du bli en del av ett stort nätverk och vår bredd ger stora möjligheter för både utbildning och personlig utveckling. Collaboration, Care & Entrepreneurship - vår värdegrund. Vår vision - friska leenden i hela Sverige! Här siktar Smile på att verka för friska patienter i hela landet och skapa varma leenden hos våra medarbetare genom vår unika kultur. Tillsammans med våra systerorganisationer inom Colosseum Dental Group erbjuder vi tandvård för fler än 3 miljoner patienter i 11 länder i Europa. Att arbeta som tandsköterska hos Smile Tandvård Som tandsköterska kommer du att ha det övergripande serviceansvaret inom teamet. Du assisterar en tandläkare i den planlagda verksamheten och säkerställer att kvalitetsrutiner följs. På Smile ger vi dig utvecklingsmöjligheter genom att bland annat jobba delegerat. Därför ser vi att du som anställs tycker detta är roligt, vill lära och utvecklas. Några av dina arbetsuppgifter: Assistera tandläkare i den planlagda verksamheten Genomföra röntgen med OPG Digital avtryckstagning med hjälp av 3shape I rollen som tandsköterska arbetar du även vid behov i team service vilket är receptionen på Smile. Som team servicemedarbetare kommer du att arbeta med att välkomna våra patienter till kliniken och ge dem det bästa bemötandet. I detta kan även arbetsuppgifter som att administrera tidböcker i samarbete med våra behandlare samt andra administrativa uppgifter så som fakturering och beställningar tillkomma. Vem söker vi? Smile Tandvårds medarbetare är avgörande för vår framgång. Därför är din inställning och personlighet A & O för oss. Som tandsköterska och en del av team service ser vi att du älskar service, precis som vi gör. Du är dessutom entusiastisk, social och ödmjuk i din framförhållning. På Smile är vi ett lag, och vi är bäst tillsammans, därför ser vi att du är samarbetsorienterad och prestigelös. För oss är inte antal års erfarenhet det viktigaste - utan din inställning att vilja växa, lära och utvecklas med oss på Smile. Utöver ovan kompetenser ser vi att du: Är utbildad tandsköterska Talar & skriver god svenska Om du har erfarenhet av eller intresse för kirurgi så finns möjligheten att arbeta med sådana av behandlingar när behovet finns på kliniken. Anställningsform och tillträde Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid (100%). Tjänsten inleds med en provanställning. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag så välkommen med din ansökan redan idag. Ansökan och frågor Vill du också vara med och bidra till att skapa Sveriges bästa tandvård? Då tror vi att den här tjänsten kan vara något för dig! Du skickar in din ansökan genom vårt ansökningsformulär, så återkommer vi till dig via mail eller telefon för återkoppling så snart vi har möjlighet. Har du specifika frågor är du varmt välkommen att kontakta platschef, och din närmsta chef, Jessica Vettorato: [email protected] alternativt ansvarig rekryterare Amanda Almgren Wyser: [email protected]. Det går även att kontakta vår fackliga kontaktperson Marianne Igelström (Unionen): [email protected]. Smiles erbjudande Odontologi - kärnan i allt vi gör! Här erbjuder vi dig en arbetsplats med odontologi och kvalité som kärna i vår kultur med stark gemenskap. Vill du ta del av medarbetarberättelser och lära känna några av våra stjärnor? Läs mer HÄR. En av Sveriges bästa arbetsplatser 2025 enligt Great Place to Work! Läs pressmeddelandet HÄR. Vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Därför är vi extra stolta över att ha fått ta emot utmärkelserna Årets Karriärföretag 2024 & 2025 samt Great Place to Work. HÄR kan du läsa mer om dessa utmärkelser. Vi älskar kompetensutveckling! Hos oss är utveckling A & O. Därför är vi stolta över de utbildnings- och utvecklingsmöjligheter vi erbjuder våra medarbetare. Läs mer HÄR. Vi firar framgångar! Och vi har självklart goda villkor och förmåner för att du är viktig för oss. Läs mer om vårt erbjudande till dig HÄR.
Om kunden Northcom är en ledande systemintegratör och totalleverantör av lösningar för kritisk kommunikation. Genom att leverera pålitliga kommunikationssystem till bland annat polis, räddningstjänst, försvar, transport och industri, bidrar Northcom till ett tryggare och säkrare samhälle. Northcom är ett familjeägt bolag med nordiska rötter, där det äldsta företaget i koncernen grundades redan 1952. Den svenska verksamheten etablerades 1967 och har idag 75 anställda. Totalt arbetar cirka 145 personer inom Northcom Group. Sedan våren 2025 är Northcom en del av norska Aars – en koncern med över 9 000 anställda i de nordiska länderna – vilket ytterligare stärker Northcoms position som en långsiktig och stabil partner inom säker kommunikation. Om tjänsten Vill du vara med och ta ansvar för ett av våra viktigaste produktområden och driva försäljning av marknadsledande kommunikationslösningar? Är du affärsdriven, initiativrik och trivs med ett brett kontaktnät? Då kan det här vara rollen för dig! Northcom söker nu en Specialistsäljare med Inriktning på Japanska varumärket ICOM – ett uppdrag där du får vara med och vidareutveckla, marknadsföra och sälja ett starkt varumärke inom radiokommunikation. Som Specialistsäljare har du en aktiv och utåtriktad roll där du driver både försäljning och affärsutveckling. Du samarbetar tätt med försäljningsteamet, återförsäljare och internationella systerbolag, samt är en viktig del i lansering av nya produkter och tjänster. Dina arbetsuppgifter består av att: Aktivt bearbeta kunder och driva försäljning av vår produktportfölj Besöka och stötta återförsäljare nationellt och internationellt Genomföra produktutbildningar för kunder, kollegor och återförsäljare Delta i produktlanseringar och marknadsföringsaktiviteter Din kompetens Du stämmer in på följande: Har erfarenhet av försäljning, gärna inom teknik- och kommunikationslösningar Är självgående, proaktiv och har lätt för att bygga långsiktiga relationer Har ett tekniskt intresse Har en god kommunikativ förmåga både på svenska och engelska Trivs med och har möjlighet att resa ofta i tjänsten, inom och utanför Sverige Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning: Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort: Karlstad Vid eventuell anställning kommer den sökande att behöva beställa och lämna över ett utdrag ur belastningsregistret. Denna rekrytering sker i samarbete med karriärbyrån Procruitment. Ansökan och frågor om jobbet ställs till rekryteringsansvarig Emma Kenttälä på [email protected] Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen. Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket samt Gasellföretag 2024 av Dagens Industri.
Om kunden Northcom är en ledande systemintegratör och totalleverantör av lösningar för kritisk kommunikation. Genom att leverera pålitliga kommunikationssystem till bland annat polis, räddningstjänst, försvar, transport och industri, bidrar Northcom till ett tryggare och säkrare samhälle. Northcom är ett familjeägt bolag med nordiska rötter, där det äldsta företaget i koncernen grundades redan 1952. Den svenska verksamheten etablerades 1967 och har idag 75 anställda. Totalt arbetar cirka 145 personer inom Northcom Group. Sedan våren 2025 är Northcom en del av norska Aars – en koncern med över 9 000 anställda i de nordiska länderna – vilket ytterligare stärker Northcoms position som en långsiktig och stabil partner inom säker kommunikation. Om tjänsten Du kommer att tillhöra gruppen Customer Support, vilken ansvarar för hela orderhanteringskedjan med tillhörande administration samt agerar first line-support mot kunder och återförsäljare gällande Northcoms produkter och lösningar. Innesäljaren säkerställer även kundnöjdhet efter implementerad lösning samt kartlägger kommande behov. Arbetsuppgifterna består av att: Agera first-line-support för kunder Stötta kollegor och utesäljare i kundprocesser Arbeta och administrera i affärs-, CRM- och ärendehanteringssyste Kunna stötta organisationen med analyser av kunder och försäljningsutfall Vid behov hantera kundkontrakt och förvalta behov från befintliga kunder Din kompetens Vi söker dig som är social, framåt men har en inkännande förmåga. Det är av vikt att du är lyhörd, empatisk och uppskattar att förvalta långvariga kundrelationer. Du är en god kommunikatör och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift, både på svenska och engelska. Vidare besitter du följande: Erfarenhet inom försäljning, kundservice eller teknisk support Erfarenhet av administrativt arbete i affärs-, CRM- och ärendehanteringssystem Intresse för IT/teknik Förmåga att arbeta såväl självständigt som i team Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning: Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort: Karlstad Vid eventuell anställning kommer den sökande att behöva beställa och lämna över ett utdrag ur belastningsregistret. Denna rekrytering sker i samarbete med karriärbyrån Procruitment. Ansökan och frågor om jobbet ställs till rekryteringsansvarig Emma Kenttälä på [email protected] Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen. Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket samt Gasellföretag 2024 av Dagens Industri.
Vill du vara med och forma framtiden för Vinnergis erbjudande inom elkraft i Karlstad? Vi söker en erfaren elkraftsingenjör som vill ta en nyckelroll i uppbyggnaden av vårt nya område på kontoret i Karlstad. Hos oss får du en stimulerande och varierad vardag där innovation och hållbarhet står i centrum. Läs mer om oss på vår Karriärsida. Din roll som elkraftsingenjör Som elkraftsingenjör hos Vinnergi är du en central del av våra projekt och leveranser. Hos oss får du möjlighet att arbete med ledningar och stationer inom både lokal-, region- och stamnät samt mot industrin. Dina arbetsuppgifter kan exempelvis vara: Projektledning hos nätägare inom lokal- och regionnät Beredning och projektering inom lokal- och regionnät Elkonstruktion och provning av elkraftanläggningar Besiktningar av elnät och stationer I helhetsåtaganden av Vinnergi Ingå i större projekt och leveranser till nätägare Nära samarbete med kunder, projektledare och tekniker för att leverera högkvalitativa lösningar. Du kommer också att vara en viktig del av vår satsning på att etablera och expandera verksamheten i Karlstad med omnejd. Din erfarenhet och ditt nätverk i branschen kommer att bidra till att bygga upp Vinnergis närvaro i regionen. Vem är du? Vi söker dig som: Har en gedigen bakgrund som elkraftsingenjör och har en god förståelse för branschens krav och möjligheter. Har ett starkt nätverk och är väl bekant med marknaden i Karlstad och dess omgivningar. Är noggrann, strukturerad och duktig på att hitta lösningar även i utmanande situationer. Vill vara med och utveckla och bygga upp en framgångsrik verksamhet. Vi ser gärna att du bor i Karlstad eller dess närhet, då rollen innebär ett nära samarbete med lokala kunder och projekt. Vi tycker det är viktigt att du är en kulturbärare för Vinnergi och känner igen dig själv i våra värderingar H.E.R.O. Då rollen berör samhällsviktig verksamhet och säkerhetsklassad information, så kan det krävas att du godkänns i en säkerhetsprövning innan anställning kan genomföras. Vid frågor gällande bakgrundskontroll och säkerhetsprövning, kontakta ansvarig rekryterare. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Låter rollen intressant, såtveka inte att ansöka redan idag. Välkommen! Om Vinnergi Vi hjälper våra kunder att utveckla sina verksamheter inom telekom, energi, fastighet och industri. Enkelt uttryckt så gör vi vardagen inkopplad, påkopplad och uppkopplad. Hos Power blir du del av ett växande team elkonsulter inom alla spänningsområden. Här finns stora möjligheter för dig att vara med och bygga vårt nya erbjudande och leda Vinnergi och samhället framåt med innovation och hållbarhet som ledord. Läs mer om oss på Power och lär känna oss som jobbar här eller spana in vår Linkedin eller vår podd Work At Vinnergi Vår värdegrund stavas H.E.R.O. – Happy, Explore, Ready och Open och är grunden i vår företagskultur. Förutom starkt fokus på värderingar, en platt organisation med hög påverkansgrad så är dessutom många av våra medarbetare delägare. Det gör oss till ett tryggt och nyskapande företag med engagerade medarbetare som utvecklas både i sin yrkesroll och som människor. Vi är övertygade om att teknisk innovation är lösningen för att bygga en hållbar framtid för kommande generationer. På Vinnergi arbetar vi i framtiden varje dag. Bli en av oss!
Vill du jobba på några av Sveriges absolut roligaste platser inom hotell och restaurangbranschen? Vårt mål är att vara Sveriges bästa arbetsgivare och samarbetspartner inom hotell och restaurangbranschen. Vi hjälper företag och människor att trivas och skapar förutsättningar tillsammans framåt. Vi tror att du har jobbat något eller några år, eller väldigt många år. Det viktiga är att du har ambitioner och rätt attityd framåt. ROLLERNA Vi letar efter olika kompetenser och erfarenheter som våra samarbetspartners letar efter. I vissa fall handlar det om att vara en del i teamet, andra fall handlar det om uppstart eller förändringsfas där du är van att leda andra människor och nå andra mål i verksamheten. Du fyller i ansökan genom vår portal. DET HÄR ÄR DU - Flexibel - Har en god struktur - Vara behjälplig hos dina kollegor - Öppensinnad DET HÄR FÅR DU - Bra lön - Försäkringar betalda - OB - Boende finns vid behov TJÄNSTEN 85-100% Startjuni OM PROGRESSIO Vi skapar innovation med kreativa lösningar och närvaro hos våra samarbetspartners. Vi finns inte bara för att hjälpa företag inom hotell och restaurangbranschen med tillsättningar för nuet, utan för långt in i framtiden skapa utveckling tillsammans. Det genom att förstå vilka vägar som kan vandras, behöver förändras, för att sticka ut i sitt employer brand på arbetsmarknaden, men även för att du som kandidat ska veta vad som ingår i din anställning, få rätt förutsättningar att lyckas framåt i tiden. Vi är övertygade om att attityd, ambitioner och growth mindset, tillsammans kommer ta oss längre. Vi styrs av värderingar där hållbarhet är centralt för utveckling i alla dess tidigare. People, Planet och Profit. Vi är ett personligt och engagerat rekryteringsföretag som värdesätter dig som person. Transparent dialog och öppenhet. Framtidens funktion som sätter data, dialog, attityd och framtidsvisioner i förarsätet. Vilket gör att vi får fram ditt absolut bästa
ARBETSPLATS Individ- och familjeomsorgens barn- och ungdomsgrupp Kom och arbeta med oss! Vi söker två nya medarbetare till individ- och familjeomsorgen. Som socialsekreterare i barn- och ungdomsgruppen kommer du ingå i en grupp om åtta socialsekreterare samt en gruppledare som ger stöd och handledning i det dagliga arbetet. Till individ- och familjeomsorgen hör även en vuxengrupp samt öppenvård där arbetet sker i nära samarbete. Verksamheten har även handläggare som ger stöd när det bl.a. gäller administration. På arbetsplatsen finns en positiv teamkänsla där vi ställer upp och stöttar varandra i det dagliga arbetet. Hos oss arbetar vi aktivt med kompetensförsörjning och erbjuder dig möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Vi tillämpar flexibel arbetstid för bättre möjlighet till balans mellan arbete och privatliv. ARBETSUPPGIFTER OCH KVALIFIKATIONER I barn- och ungdomsgruppen handlägger man främst utredningar och uppföljning av insatser enligt SoL och LVU samt familjerätt för barn- och unga 0-21 år. Du arbetar i nära samarbete med andra medarbetare inom individ- och familjeomsorgen och tillsammans med externa myndigheter och aktörer. Du ska vara socionom eller ha annan akademisk utbildning som bedöms likvärdig. Erfarenhet av arbetet är en merit. Du ska ha lätt att samarbeta och god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Du ska ha körkort med förarbehörighet B. LÖN Hagfors kommun tillämpar individuell lönesättning, ange löneanspråk FACKLIGA FÖRETRÄDARE Företrädare för SSR och Vision når du genom Hagfors kommuns växel, 0563-185 00. ÖVRIGT Vi har gjort medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster. Hagfors kommun erbjuder dig stora möjligheter till balans i livet. Du kan göra karriär och samtidigt njuta av ett gôtt liv med livskvalitet. Här finns ett modigt fôlk med framåtanda som uppskattar kombinationen av den lilla stadens potential och närheten till en storslagen natur. Vårt handlingskraftiga näringsliv stärker kommunen och sätter Hagfors på kartan internationellt. Den lokala flygplatsen gör att det är nära till Stockholm och resten av världen, vilket skapar möjligheter i både jobbet och privatlivet. Här hjälps vi åt att skapa ett rikt liv och tillsammans möjliggör vi en attraktiv kommun. Läs mer om arbetet i http://www.hagforsstrategin.se. Vid anställning kan utdrag ur polisens belastningsregister komma att begäras. VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!
Välj ett jobb för att visa detaljer