Välkommen in till en ny framtid på Riksbyggen! Riksbyggen är ett kooperativt företag som innebär att vi är medlemsägda och att vi arbetar efter våra fyra kärnvärden: Nytänkande, Trygghet, Samverkan och Långsiktighet. Vi utvecklar hållbara boendemiljöer och är samtidigt en av Sveriges största fastighetsförvaltare med både bostadsrättsföreningar, företag och offentliga fastighetsägare som kunder. Oavsett dina intressen eller mål, är du alltid välkommen hos oss. Riksbyggen söker en fastighetsskötare till Falköping Marknadsområde Skaraborg-Jönköping bedriver fastighetsförvaltning och har idag ca. 170 anställda inom Ekonomisk- och Teknisk förvaltning, Kundgrupp och Fastighetsservice. Hos oss gör du skillnad Du kommer att ansvara för både inre och yttre skötsel hos våra kunder och du blir en del av ett team som sköter den dagliga förvaltningen. I arbetsuppgifterna ingår bland annat trädgårdsskötsel, snöröjning och halkbekämpning vid behov (även under helgdagar), mindre fastighetsreparationer, kundkontakter, inköp av materiel, underhåll av maskiner och handverktyg. Du kommer att arbeta både självständigt och tillsammans med dina kollegor och du får stor frihet att på egen hand, lösa de utmaningar du ställs inför i ditt arbete. Som anställd på Riksbyggen förväntas du också vara ledamot i någon/några bostadsrättsföreningar, i de fall du har ledamotsuppdrag så utgår ett ansvarsarvode. Du bidrar med din kompetens och ditt engagemang Vi söker dig som har förmågan att se och bemöta våra kunders behov - du vill vara med och skapa en bra boendemiljö. Det är viktigt att du tycker om lagarbete och har ett positivt förhållningssätt till arbetet, kunder och dina arbetskamrater. Det är även viktigt att du är serviceinriktad, kvalitetsmedveten och har förmågan att lägga upp ditt arbete på ett effektivt sätt. Du har gymnasieutbildning och/eller KY-utbildning gärna med inriktning mot fastighetsskötsel, drift eller förvaltning eller motsvarande relevant arbetslivserfarenhet. Meriterande är om du har trädgårdsutbildning, erfarenhet från hantverksyrken såsom el och/eller VVS. Goda kunskaper i traktorkörning och hantering av trädgårdsmaskiner är också meriterande. Då datorn är ett naturligt inslag i arbetet för alla Riksbyggenanställda ser vi gärna att du har viss datakunskap och kan hantera datorn i jobbet. Du kommer också att ges möjlighet att utveckla dina kunskaper genom interna utbildningar. Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Falköping men arbete på andra orter inom marknadsområdet kan förekomma. Tillträde enligt överenskommelse. Tjänsten kräver B- körkort för manuell växellåda. Riksbyggen ser mångfald som en styrka och strävar efter att skapa en inkluderande arbetsmiljö. Riksbyggen tillämpar provanställning. Din ansökan skickar du till oss via www.riksbyggen.se under Jobb & Karriär/Sök jobb senast 2025-07-13. Vi arbetar med löpnade urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så ansök redan idag! Vid frågor kontakta leveranschef Frida Fredriksson via epost [email protected] Övrigt Som anställd på Riksbyggen förväntas du också vara ledamot i någon/några bostadsrättsföreningar, i de fall du har ledamotsuppdrag så utgår ett ansvarsarvode. Klicka HÄR om du är nyfiken på Riksbyggen. Till rekryteringskonsulter, annonssäljare etc. Vi har redan beslutat vilka vi samarbetar med vid rekryteringar samt var vi vill synas. Vi undanber oss därför kontakt från försäljare i dessa frågor.
Arbetsbeskrivning Är du en driven ledare med exceptionell organisationsförmåga och en passion för att skapa struktur och effektivitet i en dynamisk arbetsmiljö? Då är detta din chans att kliva in i en spännande och mångfacetterad roll som Manager Business Support & Executive Administration hos vår kund Emerson. I denna nyckelposition kombineras strategiskt ledarskap med avancerat chefsstöd. Du ansvarar både för att leda ett högpresterande Business Support-team och att fungera som en betrodd och professionell partner till vår ledningsgrupp. Rollen kräver integritet, flexibilitet och ett öga för detaljer – du kommer att spela en avgörande roll i vår organisations dagliga framgång. Ansvarsområden I denna kombinerade roll ansvarar du för två huvudområden: att leda och utveckla vårt Business Support-team, och att ge kvalificerat administrativt stöd till ledningsgruppen. Du är den person som ser till att det dagliga arbetet flyter, att möten, resor och kommunikation sker smidigt – och att hela stödfunktionen håller hög kvalitet och effektivitet. Du planerar, prioriterar och koordinerar – men du förbättrar också. Du driver utvecklingsinitiativ, effektiviserar processer och ser till att rätt verktyg och rutiner finns på plats. Samtidigt fungerar du som ett viktigt bollplank till ledningen, med uppgifter som kräver förtroende, diskretion och stor flexibilitet. Kvalifikationer Vi söker dig som har flera års erfarenhet från en liknande roll – gärna med personalansvar – och som är van att navigera i en komplex och snabbrörlig miljö. Du har mycket god kommunikationsförmåga på både svenska och engelska, en naturlig känsla för service och ett starkt inre driv. Du är den som alltid ligger steget före, som håller ihop trådarna och får saker att hända – både i det lilla och i det stora. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Vi söker dig som söker ett fritt arbete i området Hofors och Sandvikens kommuner. AB-Hem är en privat fastighetsägare med ca 800 lägenheter i Mellansverige. Du kommer att vara vårt ansikte ut mot våra hyresgäster och leverantörer och tycker om att ha kontakt med människor. Du har körkort och tillgång till bil. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Vi söker dig som söker ett fritt arbete i området Örebro, Laxå, Lindesberg och Lekeberg kommuner. AB-Hem är en privat fastighetsägare med ca 800 lägenheter i Mellansverige. Du kommer att vara vårt ansikte ut mot våra hyresgäster och leverantörer och tycker om att ha kontakt med människor. Du har körkort och tillgång till bil. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Bli vår nästa Vitvarutekniker! Arbeta med service och underhåll i våra fastighetsentreprenader tillsammans med ett engagerat team. Utmanande och varierande arbetsuppgifter väntar på dig, där du får sätta dina kunskaper på prov. Ta chansen att bli en del av vårt internationella företag med lokal förankring och en familjär känsla. Sök idag - urval sker löpande! CBRE´s uppdrag är att leverera service och underhåll av fastigheter och utveckla de fastighetsrelaterade tjänsterna, allt för att säkerställa att vår kund och dess medarbetare har en väl fungerande arbetsplats. Genom att arbeta med ständiga förbättringar, utvecklar vi metoder och processer för att alltid leverera med hög kvalitet. CBRE är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respect, Integrity, Service och Excellence). Dessa värderingar har vi med i alla delar av vårt arbete och vi vill att det skall genomsyra allt vi gör liksom att du som medarbetare hos oss också känner igen dig i dessa och vill leva efter dem. Inom Business Unit Tech arbetar ca 200 medarbetare med teknisk fastighetsdrift och förvaltning. Genom kunskap, kreativitet och samarbete skapar vi bättre förutsättningar för klokare fastighetsdrift, där helheten står i fokus. Tjänsten innebär bland annat att: * Ansvara för och själv kunna felsöka och avhjälpa fel på vitvaror * Lämna förslag till förbättringar, förändringar, energibesparande åtgärder m.m. * Självständig sköta kontakt och återkoppling till beställare och hyresgäster * Samarbeta med övrig driftpersonal och specialister på CBRE B-körkort krävs för tjänsten. Vem är du? Du har: * Mångårig erfarenhet av servicesarbeten inom en fastighet * Minst 3 års erfarenhet av kundnära servicearbeten inom vitvaruservice * Goda kunskaper om samverkan mellan olika installationer inom en byggnad * Erfarenhet av självständigt arbete i olika typer av fastigheter * Vana vid många hyresgästkontakter Personliga egenskaper: Tekniskt kunnig Genuint intresse för fastigheter Förmåga att prioritera och planera Social och omtänksam Vi erbjuder en omväxlande tjänst med utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du vara med på den spännande tillväxtresa och förändringsprocess som företaget för närvarande genomgår. Du kommer att omfattas av vår tjänstepension, våra friskvårdsförmåner och vår Benify-portal mm. Tjänsten är på 100% och tillsvidare med provanställning. Känns denna roll intressant, ansöka redan idag! Vi arbetar löpande med vårt urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef Rickard Edgren CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 130 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster över hela världen och omsatte 2023 över 30 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom fastighetsservice, projekt och rådgivning.
PropTech Energy är en koncern med fem innovativa och expansiva bolag Ömangruppen, Axcell Fastighetspartner, P2 Energi, Alova och Inflo Ventilationsservice. Bolagen erbjuder helhetslösningar för fastigheter, med specialkompetens inom alla olika områden. Vi tar ansvar för helheten, eller hjälper till men enskild punktinsatser, helt utifrån kundens behov. Vi finns på drygt 30-tal platser i landet och har totalt cirka 500 medarbetare. Är du en serviceinriktad person som är van att ta eget ansvar? Axcell Fastighetspartner i Värnamo söker nu en fastighetsskötare till vårt team! Hos oss blir du en del av ett gäng på åtta medarbetare bestående av fastighetsskötare, fastighetstekniker och en driftchef. Tillsammans ser till att våra fastigheter håller hög standard och att våra kunder får bästa möjliga service. Vi söker dig som gillar variation, trivs med både självständigt arbete och teamwork, och som tar ansvar i vardagen. Välkommen med din ansökan! "Mitt namn är Niklas Karlsson och jag arbetar som driftchef i Värnamo. Jag söker nu en positiv, glad och ansvarstagande fastighetsskötare som vill bli en del av mitt team i Värnamo. Som chef är jag stöttande, kommunikativ och ser teamet som ett lag. Varmt välkommen med din ansökan!" - Niklas Karlsson, Driftchef Axcell Fastighetspartner erbjuder allt från enskilda punktinsatser till heltäckande förvaltningslösningar. I företaget finns en gedigen erfarenhet av fastighetsskötsel, fastighetsteknik, administrativ förvaltning och fastighetsutveckling. Våra medarbetare är vår främsta tillgång. Vår ambition är att både företaget och våra medarbetare ska växa och utvecklas. Axcell har stort fokus på hållbarhet. Tillväxt måste vara hållbart på alla sätt. Därför arbetar vi med tre olika fokusområden - en attraktiv arbetsplats, en planet i balans och styrning mot hållbara val - där kan vi göra verklig skillnad och minimera de fotspår vi lämnar efter oss. Som medarbetare på Axcell är det viktigt att du vill vara med och göra skillnad för framtidens klimat. Hela koncernen är miljödiplomerad och vi arbetar enligt miljöledningsstandarden Svensk Miljöbas. Arbetsuppgifter Som fastighetsskötare arbetar du nära kunden. Det är din uppgift att vårda befintliga kundrelationer samt etablera nya kontakter. Du har dagligen kontakt med hyresgäster och fastighetsägare för att ger dem den service de behöver. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: • skötsel och städning av utvändiga ytor • felavhjälpande åtgärder • driva mindre förbättringsarbeten • fastighetsronderingar Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Gymnasial utbildning • Utbildning eller erfarenhet inom fastighetsskötsel eller liknande branscher • God systemvana • Goda kunskaper i Office. • B-körkort • Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Som fastighetsskötare hos oss så har du ett engagemang och gillar ordning och reda. Du har en förmåga att arbeta proaktivt och se till att det är snyggt och rent. För dig är service och ansvarskänsla en självklarhet och du är bekväm i att arbeta självständigt. Du gillar att hålla ett högt tempo utan att tumma på kvalité. Social hållbarhet Det är lätt att likställa hållbarhet med klimat- och miljöfrågan, men för oss handlar hållbarhet också om det sociala. Som arbetsgivare har vi ett stort ansvar och en möjlighet att kunna påverka våra medarbetares vardag. Vi värnar om din utveckling och satsar på både interna och externa utbildningar för våra medarbetare. Vi vet att växer du, växer vi! Det sociala klimatet hos oss präglas av prestigelöshet och gemenskap, där vi tillsammans hjälps åt att leverera högkvalitativ service hos våra kunder. Vi har korta beslutsvägar och du har möjlighet att kunna påverka din vardag. Du kan räkna med tryggheter som kollektivavtal, utvecklingsmöjligheter, friskvård och företagshälsovård – en välmående personalstyrka är lika med ett välmående bolag. Människor avgör! Vi gör det vi säger och håller vad vi lovar! Läs mer om hur det är att jobba hos oss HÄR. Övrig information • Start: Enligt överenskommelse • Lön: Enligt överenskommelse • Plats: Värnamo • Omfattning: Heltid • Arbetstider: Vardagar, 07.00 - 16.00 Ansökan Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Niklas Karlsson +46370665044 Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag 2025-08-18 Alla former av telefonsamtal som inte berör frågor om tjänsten, t. ex från rekryterings-/bemanningsföretag/annonssäljare undanbeds.
First Camp i Luleå är vår nordligaste destination vackert belägen vid Luleälvens strandkant. Här är jobbmiljön på topp i både receptionen, butiken och städet. På destinationen ligger även äventyrsbadet Arcusbadet som lockar många glada gäster och lokalbor till vår arbetsplats. Tillsammans gör vi det enkelt för våra gäster att njuta av sin vistelse. Vaktmästare till First Camp Är du händig, flexibel och redo att göra skillnad för både kollegor och gäster? Vi söker en Vaktmästare som brinner för att hålla våra lokaler och utomhusmiljöer i toppskick. Om du gillar att hugga i där det behövs och snabbt kan omvandla problem till positiva lösningar, då kan du vara den vi söker! Vilka är First Camp? Vårt mål är klart - att bli världens ledande campingkedja, vilket såklart förutsätter att våra gräsmattor är välklippta, att alla lampor lyser och att vi hela tiden månar om både helhet och detaljer. Våra destinationer hade förfallit utan våra vaktmästare, en oerhört viktig roll på varje destination! Vad innebär rollen? Som Vaktmästare på First Camp ansvarar du för det dagliga underhållet på destinationen, vilket innebär allt från gräsklippning och byte av lampor till snickeriarbeten och fastighetsskötsel. Du hanterar också felanmälningar från gäster, där din servicekänsla och förmåga att snabbt rycka in gör stor skillnad. Med en positiv och lösningsfokuserad attityd skapar du trygghet och trivsel för alla som vistas hos oss. I grunden omfattar dina arbetsuppgifter allmänna vaktmästerisysslor, men vi förväntar oss även att du är flexibel och kan stötta andra områden när det behövs. Vi arbetar alltid med gästernas behov i centrum, och som en del av vårt team bidrar du till att möta och lösa vardagens utmaningar. Vem söker vi? Vi vill att du har tidigare erfarenhet av vaktmästeri eller fastighetsskötsel. Du är händig, trivs med fysiskt arbete och uppskattar omväxlande arbetsdagar. Med ett öga för detaljer och en förmåga att snabbt anpassa dig till nya situationer, har du lätt för att skapa en överblick och prioritera arbetsuppgifter. Du ser lösningar där andra ser problem och är alltid redo att leverera det där lilla extra för våra gäster. Som person är du positiv och hjälpsam, gillar att bjuda på dig själv och uppskattar en god teamkänsla. Om du har en utbildning inom relevant område är det meriterande. Vi förväntar oss att du kan kommunicera flytande på svenska för att hantera instruktioner och bemöta gästerna på ett trevligt och professionellt sätt. Vad Erbjuder Vi? På First Camp har många börjat i din position och sedan klättrat inom företaget. Du kommer att få möjlighet att utvecklas, lära dig nya saker och träffa människor från hela världen. Våra gemensamma värderingar styr våra dagliga handlingar: We Care: Vi jobbar tillsammans med omtanke om gästen, medarbetaren och planeten. Vi skapar en öppen och stöttande miljö där vi utmanar varandra, lär oss av misstag och firar framgångar. We Have Fun: Genom att vara oss själva och ha roligt ihop skapar vi en välkomnande stämning för alla vi möter. Tillsammans skapar vi fina minnen för våra team, kollegor och gäster. We Simplify: Framåtanda, tillsammans med viljan att lära, gör att vi ständigt förbättrar och utvecklar hur vi arbetar. Vi gör det enkelt för varandra - det ska vara lätt att göra rätt för både kollegor och våra gäster. We Deliver Results: Vi fokuserar i allt vi gör på att skapa resultat för våra gäster, kollegor och hela företaget. Målen är högt satta och vi lyckas bäst när vi använder både hjärta och hjärna. Vi erbjuder en arbetsplats med goda möjligheter till utveckling och omtänksamma kollegor som delar med sig av visdom och skratt. Tillsammans vill vi fortsätta vår framgångssaga och växa med fler stjärnor som vill vara med och bygga vår framtid. Villkor Det här behöver du: - Flytande svenska samt god engelska. - God datavana - Minst 1 års erfarenhet som vaktmästare/fastighetsskötsel. - B-Körkort - Hjullastarkort är meriterande Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker dig med ett stort kundfokus och god servicekänsla oavsett om det är en kollega eller extern kund. Du tycker om att arbeta lösningsorienterat, flexibelt och du prioriterar efter behov. Vidare tror vi att du kommunicerar lätt och samarbetar med de i din omgivning. Arbetstiderna inkluderar tidiga morgnar, kvällar och helger i enlighet med hotell- och restaurangfackets kollektivavtal. Lönetyp: Fast månadslön Anställningsvillkor: Heltid, start enligt överenskommelse och tillsvidare.Ansökan Vi genomför urval och intervjuer löpande, så ansök redan idag. Detta kan vara början på något fantastiskt. Vi ser fram emot din ansökan! First Camp är Skandinaviens ledande campingkoncern med över 70 destinationer i Sverige, Danmark och Norge. Vi är inne i en spännande tillväxtfas och har genom organisk tillväxt och ett stort antal förvärv gått från drygt 100 MSEK i omsättning 2016 till nu över 1 000 MSEK ett normalår. Vi är ett stort team med över 1500 medarbetare som brinner för våra gästers upplevelser och som strävar mot att bygga världens ledande campingkedja.
Om tjänsten Som fastighetsskötare på Gamlebygymnasiet är du en nyckelperson med ansvar för den dagliga tillsynen av fastigheternas inre och yttre skötsel samt tekniska system i fråga om drift, underhåll och skötsel. Du ansvarar självständigt för att sköta och underhålla byggnaderna både invändigt och utvändigt. Ditt arbete innebär mycket kontakter med människor, såväl elever som personal på skolan. Du kommer också att samarbeta med underentreprenörer och hantverkare. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat Skötsel och underhåll av grönområden, tex gräsklippning, gräs-trimning, röjning, snöröjning, sandning, lövblåsning Viss grovstädning Enklare reparationer och renoveringar inom såväl måleri som snickeri och/eller vvs och/eller el Bistå verksamheten vid förflyttning av inventarier Viss sophantering Viss teknisk skötsel Kontinuerlig kontakt med verksamheten för att säkerställa att såväl inre som yttre trivselmiljö är anpassade efter verksamhetens behov Underhåll av maskiner och handverktyg Egenkontroll Felavhjälpande underhåll efter felanmälan Felsökning Arbetet är ett fritt jobb under ansvar där du jobbar såväl praktiskt som teoretiskt och med stora möjligheter att själv planera och styra ditt arbete. Om dig Vi söker dig som är ansvarsfull, noggrann och har god servicekänsla. Du kan arbeta självständigt med ett stort eget driv och har förmågan att självständigt uppmärksamma ev risker kopplade till byggnader och yttre miljö. Du skapar goda relationer och vill vara en förebild för såväl elever som personal. Du förväntas att på egen hand lösa de utmaningar du ställs inför i ditt arbete och tycker det är lika viktigt som oss att våra byggnader och yttre miljö sköts om och hålls i ordning för att skolmiljön skall vara ren, inbjudande och välkomnande. Vi erbjuder Gamlebygymnasiet är en liten skola med ett stort hjärta som klappar för de gröna näringarna. Vi är ett naturbruksgymnasium med riksintag för elever som tycker om djur, natur maskiner och som vill ha en praktisk utbildning med möjlighet till fortsatta studier. Alla våra utbildningar ger eleven valmöjlighet att börja jobba direkt efter studenten eller läsa vidare på universitet eller högskola. Skolan präglas av en härlig gemenskap både mellan eleverna men också mellan elever och personal. Hos oss får du möjlighet att utvecklas i ett roligt och omväxlande arbete tillsammans med engagerade och kunniga medarbetare. Vi erbjuder även kompetensutveckling och friskvård i form av friskvårdsbidrag och friskvårdstimme. Kvalifikationer: B-körkort för manuell växellåda Gymnasial utbildning inom bygg, eller el/S&R, eller vvs eller liknande Tillträdesdatum sker efter överenskommelse. Sista ansökningsdatum 2025-08-05 Vi kommer att behandla ansökningarna löpande. Välkommen med din ansökan! Om Gamlebygymnasiet Gamlebygymnasiet ligger ca 2 mil norr om Västervik. Drygt hälften av skolans elever bor på internatet. Cirka 50 personer är i tjänst för våra 200 elever. Skolan drivs av Hushållningssällskapet Kalmar Kronoberg Blekinge, som arbetar med kunskap för att utveckla det gröna näringslivet. Hushållningssällskapet är en kunskapsorganisation. Vi producerar och levererar kunskap för hållbar utveckling och lönsamhet i landsbygdens näringar. I Hushållningssällskapen över hela landet är vi cirka 30 000 medlemmar och cirka 7000 medarbetare. För att trygga tillgången på kompetent arbetskraft till landsbygdens näringar driver vi sju naturbruksgymnasier. Hushållningssällskapet Kalmar Kronoberg Blekinge är ett av landets största hushållningssällskap. Vi bedriver rådgivning, certifieringsverksamhet, fältförsök, gymnasie- och yrkesutbildning samt utvecklingsarbete med mera. Vi har cirka 2 500 medlemmar, omsätter omkring 250 miljoner kronor per år och är drygt 230 anställda. Våra skolor är Ingelstadgymnasiet, Gamlebygymnasiet och Naturbruksgymnasiet Kalmar. Läs gärna mer om vår verksamhet på www.hushallningssallskapet.se
Arbetsbeskrivning Har du gedigen erfarenhet inom administration och ledarskap? Är du en strukturerad och lösningsorienterad person som trivs i en central roll nära beslutsfattare? Då kan du vara den vi söker! I den här rollen kombinerar du två viktiga funktioner – att leda vårt administrations-team och att ge exekutivt stöd till vår företagsledning. Du blir en nyckelperson som säkerställer att vår interna administration fungerar smidigt, samtidigt som du möjliggör ett effektivt och professionellt stöd till högsta ledningen. Ansvarsområden Du ansvarar för att planera och strukturera kalender, resor och möten för vår VD eller annan ledande befattningshavare. Du fungerar som spindeln i nätet och ser till att allt från kommunikation till mötesmaterial, presentationer och uppföljning fungerar sömlöst. Det innebär också att du hanterar konfidentiell information med största diskretion och alltid håller ett professionellt förhållningssätt. Du leder dessutom ett team inom internservice och administration, där du arbetar aktivt med att utveckla och effektivisera våra processer. Genom att coacha, sätta mål och följa upp resultat skapar du ett team som är både välfungerande och motiverat. Samtidigt har du ett öga för detaljer, trivs med att ta ansvar för projekt och initiativ, och har lätt för att samarbeta med andra delar av organisationen. Du har erfarenhet av att arbeta i en snabb, föränderlig miljö, och du är van att planera och prioritera i ett högt tempo. Din kommunikation är tydlig, din arbetsstil självgående och ditt engagemang smittar av sig. Kvalifikationer Vi söker dig som har minst fem års erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete, gärna i kombination med personalansvar. Du behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift och har gärna eftergymnasial utbildning. Men framför allt är du en pålitlig, flexibel och serviceinriktad person som trivs med ansvar och uppskattar att arbeta nära ledning och verksamhet. Du har erfarenhet av att arbeta i en snabb, föränderlig miljö, och du är van att planera och prioritera i ett högt tempo. Din kommunikation är tydlig, din arbetsstil självgående och ditt engagemang smittar av sig. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Är du studerande och vill jobba extra i Karlstad? Har du körkort och tillgång till bil? Då har vi extrajobbet för dig! Nu söker vi på Adecco två pigga studenter som vill arbeta under helgerna med start omgående! Om tjänsten Du kommer att se till att det är rent och snyggt utanför vår kunds kunder i Karlstad. Du arbetar i Välsviken och arbetet sker på lördagar och söndagar mellan kl: 07.00-09.00. Genom att arbeta sidan av studierna får du inte bara en extra inkomst utan även viktig arbetslivserfarenhet och goda referenser för framtiden. Om dig Du som är flexibel, samarbetsvillig och driven kommer att trivas här. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet. Din prestigelöshet, kvalitet och servicekänsla gör att du kommer att trivas som konsult för Adecco. Ett krav för att söka den här tjänsten är att du har en annan sysselsättning på minst 50%, till exempel studier. Om Adecco Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Nanna Carlén, 076-772 22 19, [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer