Är du en erfaren HR-specialist som söker nya utamningar i Mälardalen till sommaren 2025? Just nu har vi ett spännande konsultuppdrag hos en internationell kund med placering i Västerås! Om rollen I denna roll blir du en nyckelperson inom ersättnings- och prestationshantering för den nordiska klustern (Sverige, Finland, Norge & Baltikum). Du arbetar i nära samarbete med HR Business Partners och affärsledare för att säkerställa att strategier och processer inom Total Rewards är effektiva och konkurrenskraftiga. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Implementera och utveckla strategier inom Compensation & Performance i linje med globala riktlinjer. Rådgiva och stötta affärsledare i ersättningsfrågor och bästa praxis. Analysera och utvärdera ersättningsprogram för att attrahera och behålla talanger. Säkerställa att policyer och processer uppfyller lagstiftning och interna riktlinjer. Fungera som kontaktpunkt för global Performance & Reward-funktion och bidra till strategisk utveckling. Följa marknadstrender inom Total Rewards för att rekommendera konkurrenskraftiga lösningar. Kvalfikationer: Kandidatexamen inom HR eller närliggande område. Expertis inom ersättningsprogram och dess administration, samt förståelse för bredare HR-strategier. Erfarenhet från en global organisation och vana att arbeta över flera länder. Proaktiv och lösningsorienterad med starkt affärstänk och analytiska färdigheter. Kommunikations- och samarbetsförmåga på hög nivå. Förtroendegivande bollplank för chefer och kollegor. Hög kompetens inom Microsoft Excel och HR-system (t.ex. SAP/Workday). Flytande engelska i tal och skrift. Praktisk information: Startdatum: 2 juni 2025 Slutdatum: 1 juni 2026 Plats: Västerås Välkommen med din ansökan och bli en del av ett dynamiskt och innovativt team! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Om rollen: Vi söker en engagerad HR-support/administratör som blir den första kontaktpunkten för medarbetare, HR Business Partners och chefer i HR-relaterade frågor. Dina arbetsuppgifter innefattar att: Svara på HR-frågor via telefon och e-post Ge support kring HR-policyer, personalförmåner och löneadministration Bidra till utvecklingen av ett självbetjäningssystem där medarbetare enkelt kan hitta HR-relaterad information. Stötta chefer och HRBP:s med kvalficerad HR-administration både på svenska och engelska. Vem är du? Är en problemlösare med en positiv inställning Trivs med att hjälpa andra och har en god kommunikationsförmåga Har ett intresse för HR och administration Är bekväm med digitala verktyg och gärna bidrar till smarta lösningar Vi erbjuder dig En spännande och lärorik roll inom HR Möjlighet att utvecklas i en dynamisk arbetsmiljö Ett fantastiskt team där vi värdesätter samarbete och service Praktisk information: Plats: Göteborg Uppdragsperiod: 1 april 2025 – 30 september 2025 Ansök senast: 20 mars 2025 Vi ser fram emot att höra från dig! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Är du lyhörd, handlingskraftig och bra på att hitta individbaserade lösningar? Då kan det här vara jobbet för dig. I den här tjänsten söker vi dig som motiveras av att se människor utvecklas och nå sina mål! För att trivas i rollen ser vi att du strukturerat och kreativt vill arbeta med att identifiera människors bäst lämpade vägar ut på arbetsmarknaden. Du kommer arbeta inom ramarna för tjänsten ”Steg till arbete”, där du vägleder en grupp deltagare genom både individuella samtal, föreläsningar och gruppaktiviteter. De som deltar i tjänsten ”Steg till arbete” är en varierande grupp människor som alla ska ges praktisk vägledning och arbetsmarknadskunskap, för att i sin tur stärka sina möjligheter till arbete. Du kommer få samverka med kollegor såsom arbetsterapeut, studie- och yrkesvägledare samt språkstöd. Välkommen att söka en meningsfull och omväxlande roll där du verkligen kan göra skillnad för människor. Dina främsta arbetsuppgifter Schemaläggning och planering av aktiviteter och insatser Individbaserad kompetenskartläggning Stötta vid aktivitetsutförande och ute på reell arbetsplats Göra uppföljningar på arbetsplatser Hålla föreläsningar samt genomföra individuella samtal Administration och dokumentation Samverkan och dialog med Arbetsförmedlingen Vi söker dig som Har minst 2 års högskole- eller yrkeshögskoleutbildning på heltid inom sociologi, beteendevetenskap, pedagogik eller medicin 1 års erfarenhet på minst halvtid av individuell eller grupphandledning/coachning av personer med psykisk eller fysisk ohälsa alternativt funktionsnedsättning under de senaste 3 åren Har god kommunikativ förmåga i tal och skrift Är ansvarstagande, relationsskapande och organiserad Har god arbetsmarknadskunskap och lokalkännedom Vi erbjuder Nya spännande utmaningar varje dag Härliga och hjälpsamma kollegor En hög tillit till anställdas kompetens och förmågor En öppen arbetsplats, högt i tak och gott samarbete En möjlighet att göra skillnad för människor Om oss På Arbetslivsresurs hjälper vi människor att hitta vägar till ny sysselsättning. Vi består bl.a. av socionomer, sociologer, arbetsterapeuter, hälsovetare och beteendevetare som eftersträvar att skapa goda förutsättningar för människor att få ett långsiktigt och hälsosamt arbetsliv. När dessa individuella behov tillgodoses, bidrar det inte bara till välmående på individnivå utan även till en positiv samhällsutveckling. När människan mår bra, mår samhället bra. Sedan starten 2005 har vi byggt upp gedigen erfarenhet av att stärka, utveckla och identifiera behov hos både individer och organisationer - över hela Sverige. Låter det här som en lämplig tjänst för dig? Ansök gärna redan idag! Vi intervjuar kandidater löpande allt eftersom ansökningar kommer in, därför kan anställningsprocessen avbrytas om vi hittar personen vi söker. Kontaktperson för jobbannons: Gruppchef Mia Collvin Andersson 072-4010489 [email protected]
Studerar du HR och har som målsättning att lära dig mer om HR och rekrytering? Vill du ha en möjlighet att utmanas och utvecklas i ett härligt HR-gäng med en lärande kultur? Då är PeopleProvide den rätta praktikplatsen för dig! PeopleProvide är ett kompetensbolag nischade inom HR. Vi arbetar enkelt och engagerat och bemöter våra kunder på ett personligt och professionellt sätt. För oss är det en självklarhet att en praktikplats ger möjligheter såsom: Praktisk erfarenhet och inblick i generellt HR-arbete Självständigt och i team stötta pågående HR-projekt Tillgång till ett brett HR-nätverk Hänga med härligaste gänget som andas HR, både på kontoret och via gemensamma träningsaktiviteter och after works. Du erbjuds Som praktikant hos oss kommer du att få vara med och stötta pågående HR-projekt som vi driver, från rekrytering till avveckling. Här är några av dina uppgifter som praktikant: Koordinering av och sitta med på intervjuer Telefonintervjuer och referenstagningar HR-administration Stöd i pågående HR-projekt Du kommer att arbeta nära Providare (medarbetare) inom alla delar av bolaget som berör HR och rekrytering, vilket betyder att du kommer få stor inblick i HR-världens alla områden. Dina möjligheter Praktiken är möjlighet för dig att få inblick i och en förståelse för rekrytering och HR. Du får även förutsättningarna för att utöka din kompetens inom HR, vi ser gärna att praktikperioden blir en start för din kommande karriär och kanske leder till en fortsättning med oss på PeopleProvide. Vem är du? Du studerar personalvetarprogrammet eller liknande och har en praktikperiod inom ramen för din utbildning. Vi ser gärna att du är initiativtagande, har lätt för att ta eget ansvar och en god social förmåga. Vi tror också att du tycker att det är kul att bemöta människor över telefon, digitalt och i personliga möten. Om oss Vi är ett kompetensbolag inom HR som gillar människor, sunt förnuft och affärer. Vårt mål är att enkelt och engagerat ”provida” den HR som bäst matchar våra kunders behov på ett hållbart och affärsinriktat sätt. Den entreprenörsrika andan är en av framgångsfaktorerna till att vi är en stark växande aktör i en utmanande bransch. Mer info på www.peopleprovide.se. Vill du ansöka? Genom att skicka ditt CV eller LinkedIn med en kort beskrivning av varför du söker till oss, så hör vi av oss inom kort! Vänta inte med att skicka in en ansökan då platsen kan komma att bli tagen snabbt.
Boss Business Partner är ett rekryterings- och bemanningsföretag i Mora. Vi erbjuder våra kunder interimlösningar och möjligheten att hyra in konsulter inom tjänstemannasektorn. Efterfrågan på våra tjänster ökar och vi söker nu dig som vill jobba som konsult eller intresserade av tjänster ute hos någon av våra kunder Vi söker dig med erfarenhet som; Bygg och anläggning- projektledare, arbetsledare eller verksamhetsutvecklare Ekonomi- ekonomiassistent, controller, ekonomiansvarig, ekonomichef, redovisning Marknadsföring- digital marknadsförare eller chef Industri- arbetsledare eller andra ledande befattningar Hållbarhet- strateg, koordinator och controller HR- administratör, generalist, arbetsmiljö- och arbetsrättsspecialist Inköp- assistent, strategisk eller operativ inköpare Om dig Vi söker dig som trivs med att arbeta i en föränderlig miljö och har en förmåga att snabbt anpassa dig till nya sammanhang. Som konsult hos oss är det viktigt att du är flexibel och snabbt kan hitta din plats i olika företag och organisationer. Du har en naturlig förmåga att kommunicera och samarbeta med olika typer av människor och känner dig trygg i att bidra med din expertis oavsett bransch eller uppdragets karaktär. Vi ser att du är lösningsorienterad, självgående och tycker om att ta dig an nya utmaningar. Med ditt driv och din professionella inställning bidrar du till att våra kunder får den bästa lösningen på sina behov. Tidigare erfarenhet av konsultuppdrag är meriterande, men viktigast är att du har rätt inställning och vilja att utvecklas i rollen. Vi tittar löpande på ansökningar som kommer till oss så tveka inte att skicka in ditt CV eller skriv en rad om dig själv. Vid frågor är du välkommen att kontakta oss, Sofia [email protected] eller Evelyn [email protected]
Job title: People Operations Manager Job Details Hours: Full Time Location: Fully remote. This opportunity is open to you if you can legally work remotely in either Sweden or Malta. Contract: Permanent At Play’n GO we enjoy a flexible freedom to shape our own days. Everyone we hire is unique and every role we fill has certain performance expectations. The day-to-day challenges of work and life will be unique to you but our commitment to helping you find a balance will never vary. From the GO At Play’n GO our purpose is to entertain. Our pleasure is in working with people ready to make a difference that lasts. We are pioneers. We were the first entertainment supplier to recognise the potential of gaming on the GO and create the innovative mobile games which supercharged our industry and inspired our name. Today, Play’n GO is the leading gaming entertainment supplier to casinos in regulated markets the world over. And we are still growing. With growth comes opportunity. This could be yours. Are you ready to help us face challenges and find solutions that get us both to the next level of excellence? People Operations is a fundamental part of the Employee Experience function here at Play’n GO, which also comprises HR, L&D, Reward, Talent etc… Being a global organisation, it is vital that we have HR representation in all of our operating jurisdictions. And each country has its own labour laws, ways of operating and quite specific requirements. Being able to work with the HR leads in each country, defining and optimising processes, connecting outputs to the business, but also, and most importantly, leading the team to success, are the core requirements of this role. It is a fine balance, and not something that exists in many people. But if you have that process-driven mindset, alongside the ability to lead a team of professionals in the HR space, across 8 locations, then please, read on… What the role entails Proactive leadership of a team of HR professionals across our global jurisdictions in Europe, Asia, and the United States In-depth analysis and optimisation of the processes, procedures and systems that sit within the People Operations team Beyond reproach adherence to local labour laws, ensuring ongoing training and development to keep up-to-date with any recent changes or developments Be the GO-to authority on all things HR system related, supporting the wider business, especially managers, with any updates or changes, to ensure all employee records are managed to the highest standard Be the main point of contact for our HR Business Partners, supporting them to, in turn, support the business to be able to operate at the highest level Have a broad depth of knowledge on global labour laws and policies, to be able to communicate at the appropriate level with external partners, such as lawyers and other intermediaries What we ask of you Strong experience of leading a team of HR professionals across countries and cultures An analytical mind, focused on using data to provide concrete solutions A background in the use of HR systems, with the ability to spot potential upgrades, new uses and optimisation opportunities A desire to continually enhance the employee experience Fluency in English, both oral and written Creation of a set of standards in process use, analysis, review, driving consistent behaviours from both your team and the wider business What’s in it for you? If you feel great, you’ll do great. Our employees know that their package of benefits, activities, and initiatives are some of the most generous in the industry. Apply now to find out more. It’s your best move. This opportunity will remain open until we meet the right candidate. GO for it. We believe the way forward relies on well-regulated gaming and player safety. Our commitmentto this sets the standard for our industry.
Om Edge Edge of Talent är en rekryterings- och konsultbyrå som specialiserar sig på att matcha talanger med rätt företag. Vi är dedikerade till att skapa framgångsrika samarbeten genom att förstå både våra kunders och kandidaters behov. Med en stark närvaro på marknaden och ett brett nätverk av kontakter, säkerställer vi att våra kandidater får den bästa möjliga starten i sin nya roll. Vi söker en erfaren HR Business Partner (HRBP) för ett konsultuppdrag hos vår kund. Uppdraget är på deltid 50-60% och sträcker sig över ett år, med start i april 2025. Vi välkomnar både dig som egenföretagare och du som är intresserad av en anställning att ansöka. Din roll Som HRBP-konsult kommer du att vara en strategisk partner till verksamheten och arbeta nära ledning och chefer. Du kommer att stötta organisationen i att driva HR-relaterade initiativ och de årliga aktiviteterna samt säkerställa att HR-strategier och processer implementeras effektivt. Ditt ansvar Rådgivning och stöd till chefer i HR-relaterade frågor Stöd i de återkommande årliga HR aktiviteterna. Utveckla och implementera HR-strategier som stödjer affärsmålen Hantera arbetsrättsliga frågor Säkerställa stöd för att HR-processer och riktlinjer följs inom organisationen Kvalifikationer Minst 3 års erfarenhet av arbete som HRBP Erfarenhet av arbetsrätt och fackliga diskussioner Stark kommunikations- och samarbetsförmåga Erfarenhet av att arbeta i en dynamisk och snabbrörlig miljö Meriterande erfarenheter Erfarenhet av att driva HR-operativa processer, exempelvis inom lön och förmåner Erfarenhet av att arbeta med internationella organisationer Placering Hybridarbete med möjlighet till arbete både på plats hos kunden och på distans. Detta är ett deltidsuppdrag hos kunden och vill ha närvaro större delen av leveransen. Tidplan och omfattning Startdatum: April 2025 Varaktighet: 12 månader Omfattning: Deltid 50-60% Är du intresserad? Skicka in ditt CV och berätta mer om din erfarenhet! Vi ser fram emot att höra från dig.
Arbetsuppgifter Bli en viktig del av vår kunds affärsnära och modiga People & Culture-team! Vi letar efter en utvecklingsorienterad byggare som älskar att utveckla processer och arbetssätt inom HR för att garantera att saker görs rätt och riktigt. Vi söker nu en engagerad och driven specialist inom HR Compliance. I denna roll kommer du att vara med och forma vår kunds framtida arbetssätt genom att systematiskt strukturera upp de styrdokument och processer de arbetar utifrån. Du kommer att spela en nyckelroll i deras ambition att skapa en HR-funktion med tydlighet och ett starkt kundfokus i hela deras leveranskedja. I den här rollen kommer du att arbeta nära samtliga team inom HR samt deras Legal-och Compliance avdelningar för att utveckla deras totala HR leverans och säkerställa att de följer nuvarande och framtida regelverk. Dina arbetsuppgifter kommer vara bland annat: Övervaka och säkerställa efterlevnad av arbetsrättsliga lagar, regler och företagets egna HR-policys. Utveckla och uppdatera HR-policys och riktlinjer i enlighet med juridiska krav, styrande regelverk och bästa praxis. Utföra regelbunden uppföljning av HR-processer och kontroller för att identifiera eventuella risker och föreslå förbättringar. Delta i utvecklandet och automatiserandet av HR-processer på ett effektivt och säkert sätt. Utbilda och informera medarbetare och chefer om gällande regler och företagets policys. Utreda och rapportera HR-relaterade klagomål samt samordna åtgärder för att lösa ärenden. Hålla dig uppdaterad om ändringar i arbetsrättslig lagstiftning och säkerställa att organisationen anpassar sig därefter. Vår kund erbjuder en fantastisk arbetsplats fylld med kompetenta kollegor. Du blir en del av ett spännande team som, förutom Compliance, även inkluderar kollegor med ansvar för People Tech och Reward. Dessutom är du en del av deras större People & Culture team. Kvalifikationer Du har en kandidatexamen inom HR eller annan relevant utbildning. Du har erfarenhet av att upprätta HR-styrdokument inom finansiell sektor. Du har kunskap om arbetsrätt, CSRD, GDPR och andra relevanta lagar. Du har erfarenhet av att utveckla och implementera HR-policys och riktlinjer. Du har erfarenhet av HR system, processutveckling och effektivisering. Personliga egenskaper Som person har du starka kommunikations- och samarbetsförmågor. Integritet och förmåga att fatta kloka beslut grundade i fakta är avgörande. Men framför allt är du bra på att ta komplexa problem och frågeställningar och översätta dem i konkreta handlingar och leveranser som är förståeliga för samtliga inblandade stakeholders. Företagspresentation Vår kund är både ett svenskt försäkringsbolag och bank. De finns runt om i Sverige och har sitt huvudkontor i Stockholm. Om en öppen arbetskultur där mångfald, jämställdhet och miljö är viktiga frågor för dig så kommer du att trivas hos denna uppdragsgivaren. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Tillträde och ansökan Heltid, 40h/v. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa i t.o.m. 2025-08-31 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Stockholm. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Om uppdraget och dig vi söker Till vår spännande kund i centrala Stockholm söker vi nu en självgående, handlingskraftig och operativ HR Generalist till ett konsultuppdrag på 50-60 % som startar i slutet på April och pågår ca 12 månader med chans till förlängning. I detta uppdrag kommer du att fokusera på det breda HR arbetet och stötta organisationens chefer i samtliga HR-relaterade frågor. Du kommer bland annat att hantera arbetsrättsliga ärenden, fackliga förhandlingar, ledarutveckling och ledarstöd samt driva engagemangshöjande aktiviteter. Vi söker dig som har ca 5 års erfarenhet som HR generalist eller HR Partner och gärna i ett snabbrörligt mindre bolag. Du är trygg i svensk arbetsrätt, enklare fackliga förhandlingar och är ett naturligt bra chefsstöd. Vi ser gärna att du är en pigg och glad problemlösare, har ett stort driv och har lätt för att bygga nya relationer både med medarbetare och chefer. Uppdragets huvudfokus är förvaltning snarare än utveckling men det kommer att förekomma utvecklingsprojekt också under uppdragets gång. Vi startar urvalet omgående så sök gärna redan idag! Om att vara konsult hos People Experience Högt som lågt och ibland tvära kast tillhör vardagen som konsult – men ruskigt roligt, varierande och lärorikt är det. Som konsult via People Experience välkomnas du med öppna armar in i vår PX-familj med konsultfrukostar, check-ins och bollplank för att du ska känna samhörighet och utbyte, men alltid med fin balans – för att inte göra anspråk på för stor del av din tid. Formen för ditt konsultuppdrag (dvs om du blir underkonsult eller anställd hos PX för det specifika uppdraget) bestämmer du själv! Vi är alltid intresserade av att komma i kontakt med nya potentiella People, Payroll & Finance Consultants och utökar dagligen vårt nätverk med förtroendeingivande, prestigelösa och flexibla Professionals med både integritet, ödmjukhet och ett starkt ledarskap. I vårt nätverk finns expertis inom hela området och på alla nivåer. Generalister som specialister, seniora som juniora - och det är precis det som gör det hela så givande. På People Experience kommer vi alltid göra det lilla extra för att se till att du får en positiv upplevelse i mötet med oss – oavsett om du är kund, konsult, medarbetare eller kandidat. Välkommen att skapa denna upplevelse tillsammans med oss! Om din ansökan Vi behandlar alla kandidater lika, var vänlig ansök via annonsen om du är intresserad - all kontakt sker genom vårt rekryteringssystem! Detta för att skapa en fin kandidatupplevelse för samtliga kandidater, samtidigt som vi säkrar en rättvis process för alla! Vi vill bidra till att alla känner sig likvärdiga på arbetsmarknaden. Vi vill uppmuntra alla, oavsett bakgrund att ansöka! Vi behandlar din personliga information i enlighet med GDPR. Om du önskar att vi raderar din information gör du det enklast genom att begära det via vår karriärsida "Connect". Har du frågor, kontakta vår systemansvariga Lina Roxenback på [email protected]. People Experience är en personlig, innovativ och högst engagerad boutiquebyrå med enorm passion för att hjälpa kunder, konsulter och kandidater att nå tillväxt och framgång genom rätt matchning inom det område där vår erfarenhet och passion är som störst: People, Payroll & Finance. Med visionen att bli Sveriges ledande boutiqebyrå för People, Payroll & Finance Professionals, är vi 100 % specialiserade på målgruppen i vår rekrytering och konsulttillsättning.
Är du en erfaren och strategisk HR Business Partner som brinner för att utveckla organisationer och leda förändringsarbete? Vill du arbeta i en dynamisk miljö där du får vara en nyckelspelare i att driva HR-processer och coacha ledare? Då kan detta vara rollen för dig! Om rollen Vi söker en Senior HR Business Partner till vår kund i Stockholm. Som HRBP kommer du att arbeta självständigt med att stötta verksamhetsområdena Finance & Business Control samt CEO Functions. Du blir en viktig del av ledningsgrupper på olika nivåer och får en central roll i att driva och utveckla HR-agendan. Dina huvudsakliga ansvarsområden Coachning av chefer – Stötta och coacha chefer i HR-processer för att säkerställa bästa möjliga resultat. Ledarskap & förändringsledning – Driva och stödja ledare och medarbetare i förändringsarbete och organisationsutveckling. Strategisk Workforce Planning – Ansvara för planering och utveckling av organisationens kompetensförsörjning. HR-processer – Arbeta aktivt med HR-processer och ta ägarskap över minst ett av våra kärnområden. Samarbete & utveckling – Arbeta nära kollegor inom HR-teamet för att utveckla och implementera HR-strategier. Vi söker dig som har: Universitetsutbildning i HRM eller motsvarande. Erfarenhet som HRBP med bred kunskap inom HR-processer. God förståelse för svensk arbetsrätt och arbetsrelationer. Kommunikativ förmåga och en coachande inställning till ledarskap. Språk: Flytande svenska och goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift. Meriterande: Erfarenhet av HR-processer i SuccessFactors. Praktisk information Startdatum: 1 mars 2025 Slutdatum: 30 juni 2025 Plats: Stockholm (Hybrid, men onboarding sker på plats) Ansökan Vi rekryterar löpande och kan stänga ansökan innan deadline, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Sista ansökningsdag är 24 februari 2025. Välkommen med din ansökan och bli en del av ett engagerat och framåtblickande HR-team! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Välj ett jobb för att visa detaljer