Service Order Specialist
Hitachi Energy Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Transformer Service, Hitachi Energy in Ludvika offers you a stimulating work environment with a global reach. We are currently seeking a Service Order Specialist to join our order team, a crucial link in delivering new transformers and reactors worldwide, as well as supporting our local customers. Our close-knit order team includes order handlers, logisticians, purchasing, packing, and shipping specialists. In our ever-changing environment, you’ll face new challenges as we grow together. Your main responsibility will be managing customer orders for various transformer parts and services, providing support to both internal and external customers. By coordinating with relevant resources, you’ll enhance overall customer satisfaction. “Join our cheerful and dynamic team! You’ll play a crucial role in shaping and building our team, while also collaborating with customers from around the globe.” - Yvonne Norgren, Hiring Manager Your responsibilities Order registration in the system and progress tracking from handover to delivery. Communication with customers and internal stakeholders regarding the orders and documentation. Read and understand drawings and documentations from different orders. Keeping track and archiving of documentation. Close collaboration with internal and external stakeholders for successful execution. Your background We believe you have a few years of work experience in order management, and experience with Hitachi Energy’s products would be a significant advantage. We highly value your personality and see that you are systematic, able to take initiative, and work meticulously. You have excellent social skills and contribute with your positive and proactive mindset, as well as your ability to create a good atmosphere. Proficiency in Microsoft Office is essential. Experience with SAP or a similar ERP system would be beneficial. Fluency in both written and spoken English and Swedish is required. Proficiency in other languages will be considered a plus. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development​ Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More benefits could be connected to this specific role More information We are eager to learn more about you and the unique contributions you can bring to our team. Please note that our selection process is ongoing, and the position may be filled before the advertisement expires. If you’re interested, don’t wait – apply today! Recruiting manager Yvonne Norgren, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Håkan Blomquist, +46 107-38 31 52; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Unionen: Tomas L. Gustafsson, +46 107-38 27 47. Any other questions can be directed to Talent Partner Pär Lyckbring [email protected]

15 januari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Kundservicemedarbetare till DHL Freight
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Lockas du av att arbeta i ett högt tempo där ingen dag är den andra lik? Är du tillgänglig efter årsskiftet och drivs av att ha en roll med breda kontaktytor? Då ska du ta chansen och söka tjänsten som kundservicemedarbetare hos DHL Freight. Här får du möjligheten att utvecklas i en dynamisk miljö tillsammans med härliga kollegor. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med 10/2 2025 och som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos DHL Freight. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget eller anställning. Om företaget DHL är marknadsledande inom logistikbranschen och är ”logistikbolaget för hela världen”. DHL erbjuder expertis inom internationell express-, flyg- och sjöfrakt, väg- och tågtransport, kontraktslogistik samt internationella brevtjänster. Med ett globalt nätverk som består av mer än 220 länder och territorier och med 520 000 medarbetare över hela världen erbjuds kunder högsta kvalitet kombinerat med god lokal kännedom.DHL i Sverige har ca 4000 medarbetare och 65 kontor, terminaler och stationer runt om i Sverige. DHL Freights kundservice i Växjö ansvarar för all kundservice gällande inrikestransporter. Totalt är de ca 140 medarbetare och avdelningen Frontline består av 90 medarbetare som värdesätter god gemenskap. Företaget strävar efter att ha roligt tillsammans, nå målen, få kunderna att växa och fira framgångar. Arbetsuppgifter I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för att ta emot, hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. Ärendena avser frågor både före, under och efter transporten från kunder belägna i hela Sverige. Du har kontakt med både företagskunder och privatpersoner där det viktiga blir att hitta rätt lösning och ge en god service. Vidare har du ett nära samarbete med övriga funktioner inom kundservice samt DHL Freight. Detta för att stärka banden och samarbetet inom DHL Freight i syfte för att arbeta med ständiga förbättringar.I rollen erbjuds du initialt en introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Här får du möjligheten att utvecklas tillsammans med din avdelning och hela kundservice. DHL Freight har delat in kundens frågor i olika kunskapsområden, vilket innebär att du börjar med att lära dig ett kunskapsområde för att sedan bygga vidare med fler. Tillsammans med kollegorna hjälps ni åt och stöttar varandra. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning eller likvärdig God dator- och systemvana Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Erfarenhet inom kundservice är meriterande Vi söker dig som har en god kommunikationsförmåga och trivs bäst när du får samarbeta med andra. Då tillgänglighet och kundbemötande är viktigt för att kunna leverera positiv kundupplevelse, ser vi att du motiveras av att leverera en god service och är inlyssnande. Då arbetet kräver hög struktur och ordning är du även noggrann som person, van att arbeta i data- och systemmiljö och har förmågan att prioritera i ditt arbete och vara lösningsfokuserad. Det är också av vikt att du kan hantera ett varierat arbetstempo och är flexibel då arbetsbelastningen kan variera. Övrig information Start: 10/2 2025Plats: VäxjöLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

15 januari 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Skandiabanken söker handläggare inom kundservice

Skandiabanken - Det mesta för de flesta Här kan din insats göra verklig skillnad. Det kräver förstås ditt engagemang och din vilja att utveckla dig själv, kollegorna och affären. Hos oss blandas lång erfarenhet med nya tankar och idéer - vi vill framåt och ge långsiktigt värde. Vi bryr oss på riktigt, om jobbet och om varandra, så vi kan prestera och samtidigt må bra på vägen. Nu ser vi fram emot din ansökan! Handläggare kundservice Bank | Skandia | Linköping Är du en person som drivs av och har ett genuint intresse för kundservice och ekonomi? Hos oss på Skandiabanken får du, utöver en god arbetsmiljö och härliga kollegor, möjlighet att utvecklas i ett arbetsklimat med stor variation och högt tempo. Är du vår nya kollega? Om tjänsten Skandiabanken är dotterbolag till försäkringsbolaget Skandia. Bankens kundservice har sin placering i ljusa fräscha lokaler i centrala Linköping. I denna roll kommer du att arbeta huvudsakligen med att svara på inkommande samtal från Skandiabankens kunder som behöver vägledning i olika ärenden som rör privatekonomi. Som handläggare jobbar man mot uppsatta mål såsom att ge bästa tänkbara service genom att informera och besvara kundens frågor, där även Skandiabankens övriga produkter och tjänster erbjuds - allt utifrån vad som kan tänkas passa bäst för varje kund! Jobbet innebär att kontinuerligt arbeta mot individuella samt teambaserade mål där service, tillgänglighet och försäljning mäts och följs upp. Arbetsuppgifter - Kundbemötande via telefon eller digitala kanaler - Samarbeta med andra avdelningar - Stötta upp i närliggande arbetsuppgifter Du erbjuds - En gedigen bankutbildning som ger dig rätt förutsättningar i din arbetsroll - Att bli en del av ett fartfyllt härligt gäng med positiv energi och god arbetsmiljö - Att få meriterande service- och bankerfarenhet där du växer på ett såväl personligt som professionellt plan - En prestigelös och flexibel lagspelare som sätter kunden först - Ansvarstagande och driven både i din egen utveckling samt verksamhetens Vi söker dig som - Har tidigare erfarenheter av ett kundnära jobb där du är van vid att ge god service - Har ett intresse för ekonomi - Har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift Meriterande - Erfarenhet inom finansbranschen - Akademisk utbildning inom ekonomi Startdatum: Snarast möjligt Anställningstyp: Heltidsanställning Arbetstider: 08:30 -17:00 OBS! Då tjänsten är säkerhetsklassad så krävs ett godkänt utdrag ur belastningsregister och UC Vi arbetar med urvalsprocessen löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Vi ser fram emot din ansökan! Kontakt av rekryteringsfirmor undanbedes då vi hanterar rekryteringen internt. Vi är tillräckligt små för att du kan göra skillnad men tillräckligt stora för att du kan växa. Vi är det ledande pensionsbolaget som tar ansvar. Hos oss är engagemang, ansvarstagande och en vilja att utvecklas några av de egenskaper vi värderar högst. Vi tror att samarbete tar oss längre än vad någon enskild person kan göra. Vi erbjuder tjänstepension med förebyggande hälsoförsäkring för att våra kunder ska kunna bygga grunden till en trygg pension och vara friska på vägen dit. Vi erbjuder också bolån och sparande samt förenklar sparandet för våra kunder genom vår rådgivning. Av våra närmare 2 miljoner kunder är 1,4 miljoner också våra ägare. Det är deras behov och intressen som vi tar tillvara i utvecklingen av Skandia. Vi sitter inte inne med alla svaren, det är därför vi behöver din hjälp att lösa morgondagens utmaningar. Ditt bidrag kommer att märkas!

14 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Customer Service Advisor
TF Bank AB
Kundtjänstpersonal

Om jobbet Är du Avardas nya Customer Service AdvisorAvarda är en del av TF Bank AB, noterat på Nasdaq OMX, med kontor i Sverige, Norge, Finland, och Tyskland. Vi är en utmanare i betalbranschen, där vi sticker ut genom att erbjuda butiker möjligheten att marknadsföra sitt eget varumärke under hela kundresan. Med vår ”real white label”-strategi hjälper vi butiker att stärka sin varumärkesidentitet och bygga långsiktiga kundrelationer. Bland våra kunder hittar du ledande varumärken som Boozt.com, Bubbleroom, Beijer Bygg, Däck 365 och Wakakuu. Avarda växer snabbt i Norden och söker nu lösningsorienterade och serviceinriktade medarbetare för att stärka vårt Customer Service Team. Vi söker dig som behärskar finska, norska eller svenska och är intresserad av heltid, deltid eller tidsbestämd anställning Varför Avarda? På Avarda erbjuder vi en unik möjlighet att arbeta i ett företag i stark tillväxt, där du blir en viktig del av vår resa mot att leverera "Best In Class" kundupplevelser. Vårt kontor i ljusa och moderna lokaler i centrala Boråserbjuder en inspirerande arbetsmiljö med närhet till andra avdelningar, vilket ger dig en djupare förståelse för e-handel och hur en verksamhet fungerar som helhet. För rätt kandidat finns goda möjligheter till både utveckling och inflytande i rollen, samt att arbeta brett inom Customer Operations. Vad innebär rollen? Som Customer Service Advisor kommer du att: Besvara kundärenden via e-post, telefon och chatt. Utföra administrativa uppgifter kopplade till kundärenden. Aktivt arbeta med att förbättra kundupplevelser och säkerställa hög servicekvalitet. Identifiera och föreslå förbättringar för att effektivisera arbetssätt och processer. Stötta andra avdelningar och bidra till samarbete inom organisationen. Vem söker vi? Vi söker dig som är: Serviceinriktad med en förmåga att hantera olika kundsituationer med professionalism. Lösningsorienterad, målinriktad och orädd att ta dig an nya utmaningar. En stark kommunikatör med god förmåga att uttrycka dig väl på både svenska och engelska, i tal och skrift. Meriterande: Flytande kunskaper i finska eller norska. Övriga kvalifikationer: Grundläggande kunskaper inom e-handel och ekonomi. Ett genuint intresse för att lära dig nya saker och utvecklas. Vad erbjuder vi? Möjligheten att bli en del av ett snabbt växande företag med starkt fokus på innovation och service. En arbetsmiljö som präglas av samarbete och utveckling. Möjlighet att bidra med idéer och påverka arbetet i en dynamisk miljö. Flexibla anställningsformer: heltid, deltid eller tidsbegränsad anställning. Låter det som något för dig?Ansök redan idag och bli en del av Avardas framgångssaga!

14 januari 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Reseadministratör/servicedesk
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Trivs du i en social och serviceinriktad miljö? Är du en initiativtagande person som med driv och engagemang tar ditt arbete framåt? Länstrafiken i Norrbotten AB söker nu reseadministratörer till sin servicedesk i centrala Luleå, med start omgående! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 2 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Länstrafiken i Norrbotten AB och det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet somen anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt atttesta olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida. Om företaget Kollektivtrafiken är en spännande bransch i ständig förändring! På vår arbetsplats finns en stor bredd av olika yrken som tillsammans jobbar för en utmärkt kollektivtrafik i vårt län. Länstrafikens uppdrag är att inom Norrbottens län bedriva och utveckla kollektivtrafiken. Verksamheten omfattar den allmänna kollektivtrafiken med buss och även serviceresor, vilket innefattar färdtjänst och sjukresor. Trafiken bedrivs tillsammans med upphandlade företag som genomför resorna. Vi som jobbar på Länstrafiken Norrbotten är dem som planerar och administrerar kollektivtrafiken. Vår vision är ”Länstrafiken i Norrbotten driver en hållbar kollektivtrafik som ger en hög tillgänglighet, är enkel att använda och har en hög kvalité”. Det innebär att vi med ett så bra trafikutbud som möjligt ska erbjuda våra resenärer en tillgänglig, enkel och säker resa i sin vardag och där kollektivtrafiken bedrivs med omtanke om våra resenärer och vår omvärld. Arbetsuppgifter I rollen som reseadministratör/servicedesk är du en nyckelspelare för att säkerställa hög kundnöjdhet och leverera förstklassig service. Tillsammans med din kollega ansvarar du för att ge stöd och vägledning till kunder som behöver ersätta sina gamla busskort med nya, samtidigt som du informerar om Länstrafikens digitala lösningar, såsom deras appmiljö. Genom att erbjuda relevant och tydlig information hjälper du kunderna att förenkla och digitalisera sitt resande inom kollektivtrafiken. Utöver detta svarar du på frågor relaterade till avgångar, bussar och övriga resefrågor för att säkerställa en smidig och positiv upplevelse för resenärerna. Arbetsplatsen är vid en frontdesk på busstationen i Luleå, där du arbetar i en serviceinriktad miljö med direktkontakt med kunder. Dina arbetsuppgifter kommer vara: • Byta ut gamla busskort till nya busskort • Informera och guida i appmiljön • Besvara frågor och funderingar som berör kollektivtrafiken och länstrafikens verksamhet Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • God data- och systemvana • Servicerfarenhet från t.ex. café, hotell eller liknande • Flytande i svenska, goda kunskaper inom engelska • Meriterande med erfarenhet från kundtjänst För att trivas och lyckas i denna roll är det viktigt att du är en utåtriktad och social person med en naturlig förmåga att skapa kontakt och bygga relationer. Du uppskattar att möta människor och ser varje interaktion som en möjlighet att ge ett positivt intryck. Din starka servicekänsla gör att du alltid strävar efter att hjälpa till på bästa sätt och du är inte rädd för att ta initiativ eller inleda dialoger. Du är öppen för feedback och ser det som en värdefull möjlighet att utvecklas och förbättras i din roll. Dessutom drivs du av att uppnå mål och leverera hög kvalitet, vilket gör att du tar dig an arbetsuppgifter med engagemang och entusiasm. Övrig information Start: Början av februariPlats: LuleåLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-01-24.

14 januari 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Customer Experience Lead
Responsa AB
Kundtjänstpersonal

Detta är en direktrekrytering till bolaget i samarbete med Responsa Customer Experience Lead - Forma framtidens kundservice inom e-handel Är du en inspirerande ledare med passion för kundservice? Vill du vara med och skapa exceptionella kundupplevelser i ett dynamiskt team? Då kan rollen som vår nya Customer Experience Lead vara perfekt för dig! Om rollen Som Customer Experience Lead blir du navet i vår kundserviceorganisation. Du kommer att leda, inspirera och utveckla ett team av engagerade kundservicemedarbetare, samtidigt som du aktivt deltar i det dagliga arbetet. Din roll är avgörande för att säkerställa att vi levererar service i världsklass och skapar positiva, minnesvärda kundupplevelser. Dina huvudsakliga ansvarsområden är att leda och fördela det dagliga arbetet i kundtjänsten. Vara en förebild och inspirationskälla för dina medarbetare.Sprida positiv energi och uppmuntra till excellent kundservice. Ansvara för kommunikation och samarbetet med våra outsourcingpartners. Samverka nära med andra avdelningar för att skapa en sömlös kundresa. Hantera eskaleringar och lösa komplexa kundärenden samt jobba med NPS och följa upp statistik Vi söker dig som:Har erfarenhet av ledarskap inom kundservice eller liknande rollÄr en naturlig lagspelare med förmåga att motivera och engagera andraHar en positiv attityd och kan hålla huvudet kallt i stressiga situationerÄr lösningsorienterad och kan hantera komplexa kundärendenHar utmärkt kommunikationsförmåga, både muntligt och skriftligtBrinner för att leverera enastående kundupplevelser Vi erbjuder:Möjlighet att forma och utveckla vårt kundsserviceteamEn dynamisk arbetsmiljö med fokus på innovation och ständig förbättringChansen att göra verklig skillnad i våra kunders vardag Arbetet utförs på plats på vårt kontor som ligger i centrala Stockholm Är du redo att ta lead i att skapa fantastiska kundupplevelser? Ansök idag och bli en del av vårt team!

14 januari 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Customer Experience Lead - till e-handelsbolag
Responsa AB
Kundtjänstpersonal

Detta är en direktrekrytering till bolaget i samarbete med Responsa Customer Experience Lead - Forma framtidens kundservice inom e-handel Är du en inspirerande ledare med passion för kundservice? Vill du vara med och skapa exceptionella kundupplevelser i ett dynamiskt team? Då kan rollen som vår nya Customer Experience Lead vara perfekt för dig! Om rollen Som Customer Experience Lead blir du navet i vår kundserviceorganisation. Du kommer att leda, inspirera och utveckla ett team av engagerade kundservicemedarbetare, samtidigt som du aktivt deltar i det dagliga arbetet. Din roll är avgörande för att säkerställa att vi levererar service i världsklass och skapar positiva, minnesvärda kundupplevelser. Dina huvudsakliga ansvarsområden är att leda och fördela det dagliga arbetet i kundtjänsten. Vara en förebild och inspirationskälla för dina medarbetare.Sprida positiv energi och uppmuntra till excellent kundservice. Ansvara för kommunikation och samarbetet med våra outsourcingpartners. Samverka nära med andra avdelningar för att skapa en sömlös kundresa. Hantera eskaleringar och lösa komplexa kundärenden samt jobba med NPS och följa upp statistik Vi söker dig som:Har erfarenhet av ledarskap inom kundservice eller liknande rollÄr en naturlig lagspelare med förmåga att motivera och engagera andraHar en positiv attityd och kan hålla huvudet kallt i stressiga situationerÄr lösningsorienterad och kan hantera komplexa kundärendenHar utmärkt kommunikationsförmåga, både muntligt och skriftligtBrinner för att leverera enastående kundupplevelser Vi erbjuder:Möjlighet att forma och utveckla vårt kundsserviceteamEn dynamisk arbetsmiljö med fokus på innovation och ständig förbättringChansen att göra verklig skillnad i våra kunders vardag Arbetet utförs på plats på vårt kontor som ligger i centrala Stockholm Är du redo att ta lead i att skapa fantastiska kundupplevelser? Ansök idag och bli en del av vårt team!

14 januari 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Customer Service Representative till MSC Sweden
Msc Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Om MSC Som världens största rederi inom containerfrakt har MSC kontor i mer än 155 länder. Med tillgång till ett integrerat nätverk av resurser för väg, järnväg och sjötransport som sträcker sig över hela världen, levererar MSC global service med lokal kunskap. MSC Sweden AB hanterar den svenska verksamheten från kontoret i Gårda i Göteborg och har strax under 100 medarbetare. Om tjänsten Den utlysta tjänsten är ett föräldravikariat i ett av våra import-team och sträcker sig till augusti 2026. I tjänsten som kundservicemedarbetare så har du den dagliga kontakten med våra kunder. Här hanterar vi allt som är viktigt för våra kunder så som deras bokningar, svarar på frågor och önskemål, hanterar fakturor och erbjuder den service och de produkter som kunden behöver. Vi finns med hela vägen. Ibland uppstår problem och då finns vi alltid på plats och lyssnar in våra kunder och hjälper till för att hitta bra lösningar. Vi vårdar våra relationer med våra kunder och alla våra medarbetare har eget kundansvar. Vi ser det som en fördel att arbeta över telefon och med digitala möten, även om mail och affärssystem är en del av vardagen. Är du vår nästa kollega? Förutom att tycka om att ha kundkontakt så ser vi gärna att du har arbetat ett par år i en likvärdig tjänst. Har du ett par års erfarenhet inom transport eller rederi så kan det vara till din fördel. Du är flexibel och tar initiativ för att hjälpa både kunder och kollegor. Du är lyhörd inför andras åsikter och upplevelser samt är nyfiken och drivs av att utvecklas i ditt arbete. Vi är både lokala och globala så du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat, detta är ett krav för att dagligen kunna kommunicera med våra kunder och kollegor runt om i världen. Det är inga problem för dig att arbeta i olika affärssystem och vi ser gärna att du har erfarenhet från att arbeta i Excel. Till sist Tycker du att tjänsten låter perfekt men är rädd att du saknar erfarenhet inom shipping? Du kan andas ut. Det är inte en absolut nödvändighet, vi vet att du kan passa till rollen ändå. Det viktiga för oss är att du tycker om kundkontakt och är villig att kämpa för kundernas skull. Det är så vårt bolag växer. Som alla andra branscher så arbetar vi med digitalisering för att göra livet enklare för våra kunder. Vi tror på att göra skillnad för våra kunder med en personlig, lokal närvaro. Så med rätt inställning och kvaliteter, och givetvis viljan att kavla upp ärmarna för att lyckas, så når vi långt tillsammans. Vänta inte för länge, vi startar rekryteringen direkt - varmt välkommen med din ansökan! Vi tar endast emot ansökningar genom systemet. Vid eventuella frågor så kontakta Nicklas Fredriksson, Customer Service Director, via mail. Nicklas mailadress är [email protected]. Sista dag för ansökan är den 24 januari, men tjänsten kan tillsättas innan dess!

14 januari 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Svensk och Finsktalande Kundservicemedarbetare hos H1 En del av Responda...
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Svensk och finsktalande serviceinriktad medarbetare sökes! Älskar du att hjälpa människor och kan du tala både svenska och finska flytande? Då kan du vara den vi söker! Gå in på H1:En del av Responda Group för att upptäcka mer om oss och vår företagskultur. Vårt erbjudande till dig Hos Responda Group kommer du bli en del av ett härligt team som sätter kunden i första hand. Vi är stolta över vår företagskultur som uppmuntrar glädje och utveckling. Bli en del av vårt team och bidra till att leverera godkundservice på både svenska och finska.Vi erbjuder: En inspirerande arbetsmiljö med trevliga kollegor och luftiga lokaler Kontinuerlig utbildning och personlig utveckling En stöttande chef som värderar ditt arbete och utveckling Teamaktiviteter och möjligheten att vara en del av en stark gemenskap Om tjänsten Du blir en del av vårt kundserviceteam och utgår från vårt fina kontor i Haparanda. Tjänsten erbjuder möjligheten att använda dina språkkunskaper genom att hjälpa svenska och finsktalande kunder att lösa olika problem. Arbetstiderna är varierande måndag - söndag både dagtid, kväll och helg.Vi ser fram emot din start hos oss under hösten 2024. Dina arbetsuppgifter: Du kommer hantera inkommande samtal och förfrågningar på både svenska och finska, erbjuda stöd och lösningar till våra kunder samt representera företaget med professionalism och engagemang. Att arbeta mot uppsatta mål samt med effektivitet bemöta kunder blir en del av din vardag. Öppettider: 06:00-23:00 alla dagar på året. Din profilFör att passa i rollen ser vi att du: Har passion för kundservice och att lösa problem. Är en lagspelare med stark samarbetsförmåga. Är punktlig, pålitlig och kan hantera ditt arbete effektivt. Är noggrann i ditt arbete med fokus på kvalitet. Talar och skriver flytande på både svenska, finska och engelska. Har erfarenhet av kundservice eller annan typ av service. Har en gymnasieexamen. Vi erbjuder en flexibel anställningsform med ambitionen om en långsiktig utveckling hos oss. Skicka in din ansökan snarast via vår karriärsida. Vi ser fram emot att välkomna dig till Responda Group – där vi tillsammans strävar efter att erbjuda bästa möjliga service. Om Responda GroupResponda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

14 januari 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare deltid
Schibsted Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vi på Lendo söker en ny kollega inom kundservice som vill arbeta extra på sidan av sina studier! Är du redo för en ny utmaning och älskar service? Nu söker vi efter en stjärna som brinner för kundnöjdhet och service av världsklass. Rollen I rollen som kundservicemedarbetare hos Lendo kommer du att spela en central roll och ingå i ett team på 13 personer som tillsammans ansvarar för Lendos kundsupport. Du hjälper Lendos kunder med olika frågor via telefon, chatt och mejl. Du hanterar bland annat ansökningar utifrån kundens behov och situation och har daglig kontakt med samarbetspartners. Om dig Är du en flexibel student och söker en deltidsroll vid sidan av dina studier på kvällar och helger?Vi tror att du är en relationsskapande person som älskar att ha kontakt med kunder, kollegor och samarbetspartners. Du har tidigare arbetat i en roll som innefattat telefonkontakt med kunder, det är även ett plus om du hanterat ärenden administrativt. Som person är du lösningsorienterad, initiativtagande och positiv samt trivs i en dynamisk och föränderlig roll och organisation. Du är en teamplayer som tycker om att arbeta i grupp. Vidare är du kommunikativ, ansvarstagande och serviceinriktad. Du har en stark ambition att vilja utvecklas med företaget, såväl på individnivå som gruppnivå och kommer gärna med lösnings- och förbättringsförslag. Din profil -Gymnasieexamen, gärna inriktning mot ekonomi eller liknande -Har erfarenhet från arbete i kundtjänst via telefon -Talar och skriver svenska och engelska flytande -Är serviceinriktad -Du gillar att jobba enligt tydliga mål -God dator- och systemvana Upplägg Vi söker en person med flexibel inställning till arbetstider. Vårt primära behov är varierande mellan måndag-torsdag kl. 16-20 samt lördagar och söndagar kl. 10-14. Arbetstiderna bestäms i samråd med närmsta chef. Du förväntas arbeta 12 timmar per vecka, och tillgänglighet för extraarbete under semestertider, inklusive sommar- och julledighet, är nödvändigt. Detta är en deltidstjänst med placering i centrala Stockholm men man har också möjlighet att kombinera det med arbete på distans. Upplärningsprocessen utgår från kontoret under en period på 4 veckor under dagtid. Start Enligt överenskommelse. Ansökan Rekrytering sker löpande och urval- och intervjuprocess kommer att påbörjas omgående så tveka inte att visa ditt intresse redan idag så kommer vi att höra av oss om din profil matchar kravprofilen. Vid frågor om rollen är du välkommen att kontakta Victoria Ramirez, ansvarig rekryterare, på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan! Lendo, part of Lendo Group, is a leading marketplace for loans. On our marketplace people seek guidance, browse, get and manage consumer loans, car loans, credit cards, business loans and mortgages. Today we operate in Scandinavia including 250+ employees working each day to empower people to make smart financial decisions that actually make a difference in their lives. Since our humble beginning back in 2007, we have helped thousands of people get a fair price on loans, get in control and let the lenders compete for their business. Since the launch, we have worked hard to make the market for loans more transparent and digital. After the success in Sweden, we expanded into the Scandinavian countries of Norway and Denmark. Since 2009 Lendo is also a part of the Schibsted family of brands. Lendo has always been about helping people keep control over their personal finances and lenders finding quality customers. As a leader in our category, we have made it easier for people to get a fair price on loans, often reducing their interest substantially. We believe in a market built on trust and transparency. This is why we strive for openness between our customers and partners.

14 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025