Om företaget Hälsinglands Sparbank är en fristående lokal och nära bank med ca 100 anställda och vi finns på 6 orter i 4 kommuner. Vi har inga aktieägare utan ger tillbaka utav vår vinst till samhället i form av sponsring, bidrag, projekt samt satsningar inom näringslivet. Vi har sedan år 2000 gett tillbaka över 150 miljoner kronor till utveckling och livskraft i vår bygd. Vi driver vår bank efter Sparbanksidén och med ett stort intresse och engagemang för våra kunder. Tillsammans utvecklar vi vår bank och vår målsättning är en hållbar och trygg ekonomisk framtid för våra kunder. Nu söker vi en driven och engagerad kundrådgivare till vårt kundcenter i Hudiksvall. Dina arbetsuppgifter I vårt Kundcenter hanterar vi inkommande samtal och ärenden till banken såväl via telefon som via vår Internetbank- och Mobilbank. Här arbetar vi efter att leverera en kundupplevelse med högt engagemang och affärsmässighet. Enheten tar emot en mängd ärenden varje dag med olika inriktningar vilket ställer krav på både flexibilitet och proaktivitet. Arbetsuppgifterna består bland annat utav att besvara kundärenden och förfrågningar i såväl telefon som skrift via våra digitala plattformar. Du jobbar dessutom aktivt och proaktivt med digitala kundmöten som Kundrådgivare och i första hand mot våra privata kunders behov inom bolån, sparande, pension, trygghet och sakförsäkringar men även annat som rör kundernas vardagsekonomi. På vårt kontor i Hudiksvall finns vårt Kundcenter. I denna roll som Kundrådgivare arbetar du främst i vårt Digitala kontor. Du blir en del i vårt team som tillsammans arbetar för att utveckla bankens kundaffärer, vi hjälper varandra i vardagen och har en god gemenskap. I denna roll finns även möjlighet att arbeta på något utav våra övriga kontor ett par dagar i veckan. Vi erbjuder dig En arbetsplats med ett positivt och omtänksamt arbetsklimat där vi hjälper varandra, har roligt tillsammans och utvecklas tillsammans utifrån våra ledord engagerad, nära och öppen. För oss är det viktigt att våra medarbetare mår bra och har en fungerande balans mellan jobb och privatliv. Tillsammans med oss blir du även en del av en organisation som dagligen arbetar för bygdens bästa och dess fortsatta utveckling. Tillsammans gör vi skillnad. Din profil Som person är du engagerad med ett stort intresse för privatekonomi och rådgivning. Du har lätt för att utrycka dig i såväl tal som skrift och har en mycket god kommunikationsförmåga. Du gillar att hålla ett högt tempo samt att ha många kundkontakter under en dag. Med engagemang och en öppen, positiv attityd har du lätt för att skapa relationer med både kunder och kollegor. Du tycker om att proaktivt arbeta mot gemensamma mål, i team såväl som självständigt och delar gärna med dig av din kompetens till andra. Vi söker dig som har erfarenhet inom bank och kundrådgivning. Vi vill att du har Swedsec licens för rådgivning och bolån samt försäkringsförmedlingsrätt. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi slår på stort när det kommer till Samhällsengagemang! Som medarbetare hos oss får du inte bara vara delaktig i vårt arbete, utan du blir en kraft i det som vi övertygat kallar för samhällsnytta Tillsammans. Vi är inte här för att vara en vanligt arbetsplats - Vi är här för att göra skillnad på riktigt! Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Clockwork Bemanning & Rekrytering. För mer information är du varmt välkommen att kontakta rekryterare Jennie Helmersson på tel 073-351 27 05 eller [email protected]. Sök gärna denna tjänst så snart som möjligt då tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka in din ansökan senast 10 augusti 202 via www.clockworkpeople.se.
Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Är du en serviceinriktad person som gillar att lösa problem och trivs i ett högt tempo? Då kan det här vara rätt roll för dig. Vi söker nu nya kundtjänstmedarbetare till ett uppdrag med placering på Karlaplan. Du kommer att vara en viktig del av teamet som varje dag hjälper kunder via telefon, chatt och mejl – med allt från leveranser och fakturor till spårning av paket och vanliga frågor. Omfattning: Heltid Arbetstider: Varierande – dagtid, kvällar och helger enligt schema Plats: Karlaplan, Stockholm Start: Så snart som möjligt – du behöver vara tillgänglig för arbete under majoriteten av sommarperioden och helst av allt mellan vecka 28–32. Någon enstaka vecka kan vara möjlig, men tillgängligheten under dessa veckor är avgörande. Dina arbetsuppgifter - Hantera inkommande kundärenden via telefon, chatt och mejl - Hjälpa kunder med frågor kring leveranser, fakturor, returer och andra vanliga ärenden - Arbeta effektivt och serviceinriktat, även under hög belastning Vi söker dig som - Är snabb, tydlig och professionell i din kommunikation - Har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift - Är flexibel och har möjlighet att jobba varierande tider - Har tidigare erfarenhet av kundservice (meriterande men inte ett krav) Vi erbjuder - Ett engagerat team och en trivsam arbetsmiljö vid Karlaplan - Möjlighet till mycket arbetstid (nästan alltid heltid) - Ett viktigt och meningsfullt uppdrag där du får hjälpa människor varje dag Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande!
Är du en serviceinriktad person som gillar att lösa problem och trivs i ett högt tempo? Då kan det här vara rätt roll för dig. Vi söker nu nya kundtjänstmedarbetare till ett uppdrag med placering på Karlaplan. Du kommer att vara en viktig del av teamet som varje dag hjälper kunder via telefon, chatt och mejl – med allt från leveranser och fakturor till spårning av paket och vanliga frågor. Omfattning: Heltid Arbetstider: Varierande – dagtid, kvällar och helger enligt schema Plats: Karlaplan, Stockholm Start: Så snart som möjligt – du behöver vara tillgänglig för arbete under majoriteten av sommarperioden och helst av allt mellan vecka 28–32. Någon enstaka vecka kan vara möjlig, men tillgängligheten under dessa veckor är avgörande. Dina arbetsuppgifter - Hantera inkommande kundärenden via telefon, chatt och mejl - Hjälpa kunder med frågor kring leveranser, fakturor, returer och andra vanliga ärenden - Arbeta effektivt och serviceinriktat, även under hög belastning Vi söker dig som - Är snabb, tydlig och professionell i din kommunikation - Har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift - Är flexibel och har möjlighet att jobba varierande tider - Har tidigare erfarenhet av kundservice (meriterande men inte ett krav) Vi erbjuder - Ett engagerat team och en trivsam arbetsmiljö vid Karlaplan - Möjlighet till mycket arbetstid (nästan alltid heltid) - Ett viktigt och meningsfullt uppdrag där du får hjälpa människor varje dag Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande!
Vi söker löpande drivna och serviceinriktade personer för framtida uppdrag inom kundtjänst i Jönköping med omnejd. Uppdragen varierar beroende på våra kunders behov och sträcker sig från mindre företag till större organisationer. Genom att skicka in en intresseanmälan via denna annons öppnar du dörren till spännande och utvecklande uppdrag. Skicka gärna in ditt CV redan idag så kontaktar vi dig direkt när vi hittar ett uppdrag som matchar din profil! Om tjänsten Våra kundtjänstuppdrag finns i hela Jönköpings län och kan se olika ut beroende på uppdragsgivare. Vanliga arbetsuppgifter inkluderar: • Kundsupport via telefon och e-post, både för privatpersoner och företagskunder • Order- och ärendehantering, t.ex. frågor om leveranser och reklamationer • Administrativa uppgifter kopplade till produktinformation i olika affärssystem För att lyckas i rollen är det viktigt att du har ett starkt servicefokus, är noggrann och har lätt för att anpassa dig till olika arbetssätt och system. Observera att detta är en generell annons, och eftersom det rör sig om framtida uppdrag kan vi i nuläget inte specificera exakt vilka arbetsuppgifter som kommer att ingå. Vem är du? Vi letar efter dig som har en relevant utbildning eller arbetserfarenhet inom ett serviceinriktat område. Du kan ha mångårig erfarenhet av kundservice, eller vara i början av din karriär och sugen på att utvecklas vidare. Som person är du positiv, kommunikativ och självgående. Du gillar att lösa problem och har en naturlig känsla för service. Har du dessutom ett affärsmässigt tänk och ett öga för detaljer är det ett stort plus. Våra kunder har olika behov, därför är det viktigt att du i din ansökan tydligt beskriver dina tidigare erfarenheter, kompetenser och ambitioner. Om verksamheten Vi på Poolia brinner för att matcha rätt individ med rätt uppdrag. Med vårt fokus på kvalificerade tjänstemän och vår långa erfarenhet inom rekrytering och bemanning är vi en trygg partner både för kunder och konsulter. Hos oss får du tillgång till spännande uppdrag, en professionell rekryteringsprocess och stöd längs hela din resa som konsult. Vår filosofi är enkel: Rätt individ. På rätt plats. Alltid.
Om tjänsten Vi söker nu en engagerad och kommunikativ kundservicemedarbetare med erfarenhet inom kundtjänst till en av vård kunder. Du kommer att arbeta med inkommande samtal från kunder och sitter i fantastiska lokaler mitt i centrala Stockholm. Här erbjuds du både personlig utveckling och härliga kollegor! Dina arbetsuppgifter - Hantera daglig kunddialog, främst via telefon och chatt - Administrera ärenden för kunder - Besvara inkommande frågor gällande betalningar, upplägg etc. Din profil Du är serviceinriktad och har stark egen drivkraft. Du är även självgående, ansvarsfull och du har glimten i ögat. Du har en god social förmåga och lyssnar på människorna bakom siffrorna. Du ger dem respekten och tiden som krävs för att ge deras liv och ekonomi en nystart. Du kommer in i ett snabbt växande fintech-företag med massor av framtida möjligheter. Vi sitter i härliga lokaler centralt i Stockholm. Här arbetar vi tillsammans och har kul ihop, som kollegor och vänner. Erfarenhet & Personlighet: - Telefonvana och god kommunikationsförmåga - Tidigare erfarenhet av kundtjänstyrket - Bakgrund från bank eller annat finansiellt institut är meriterande - Goda kunskaper i både finska, svenska och engelska, i tal och skrift - Intresse av att arbeta i ett snabbrörligt företag - Månadslön: 25 000 kr Om företaget Vår kund har sedan 2016 varit en partner för människor som kämpar med sin privatekonomi. Vår kund hjälper sina kunder att förstå och vända sin ekonomiska situation, oavsett hur de hamnat där. Med en kombination av lång erfarenhet och innovativ teknologi leder vår kund vägen mot skuldfrihet och en hållbar privatekonomi, rustad för livets alla utmaningar. Om oss Recruitive är en oberoende tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Administration, Ekonomi, Kundtjänst och Försäljning. Vi är medlemmar i Almega kompetensföretagen och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet.
På Unilabs kombinerar vi ett stort medicinskt kunnande med en stor mänsklig omtanke. Genom våra sätt att arbeta skapar vi ett tydligt kundvärde och tydligt patientvärde. Detta gör vi med hjälp av effektiv diagnostik, hög kvalitet och förstklassig kundservice mot våra patienter och kunder. Vi har gemensamt en vilja att ge de bästa förutsättningar till vård för varje enskild individ och vi tror på att våra medarbetares kompetens, drivkraft och engagemang har en stor del i det mervärdet som vi skapar för samhället i stort. Är du serviceinriktad och trivs i ett dynamiskt arbetsklimat? På Unilabs kombinerar vi medicinsk expertis med en stor mänsklig omtanke och söker nu en kundtjänstmedarbetare till vårt radiologikundcenter. VAD Som kundtjänstmedarbetare hos oss blir du en central del av vårt team, där du dagligen hanterar kundkontakter och administrativa uppgifter för att säkerställa högsta möjliga service. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: - Att hantera olika mängder telefonsamtal per dag, ge vägledning och support till patienter och kunder. - Arbete med flera kommunikationskanaler såsom chatt, mejl, försäkringsärenden, hälsorelaterade frågor, elektronisk bildöverföring, posthantering och fax. - Administrativa uppgifter som CD-bränning, registrering, övervakning av system och ärendehantering. - Möjligheten att arbete med automatisering och digitala utvecklingsprojekt för kundtjänsten. - En personlig utvecklingsplan som ger dig bra möjlighet att lära dig andra delar av Kundtjänst och Unilabs. VEM Vi söker dig som ser fram emot att bli en del av ett sammansvetsat team som sätter kundupplevelsen i fokus och drivs av engagemang och yrkesstolthet. För att lyckas i rollen ser vi gärna att du: - Har ett genuint intresse för att hjälpa kunder och lösa deras ärenden effektivt. - Trivs med telefonkontakt och kan hantera flera uppgifter samtidigt. - Är självgående, proaktiv och ansvarstagande. - Har god digital förståelse och är bekväm med tekniska lösningar. - Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift, för att hantera kundkommunikation. Andra nordiska språk är meriterande. - Arbetar strukturerat och har lätt för att anpassa dig till förändringar. Varför Unilabs? Hos Unilabs Kundtjänst erbjuds du en stimulerande arbetsmiljö, där vi värdesätter innovation, kvalitet och samtidigt ser till vi har roligt. Vi ger dig: - Omfattande introduktion och utbildning för att du ska känna dig trygg i rollen. - Möjlighet att bidra till förbättringar och digitalisering inom vår verksamhet. - Ett stöttande och engagerat team med stark laganda och arbetsglädje. - En vardag där du gör verklig skillnad för patienter och vårdgivare. Tjänsten är heltid, måndag till fredag 07:30-16:00, med placering i Huvudsta, Solna. Vi tillämpar provanställning. Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av vårt team? Då ser vi fram emot att få ta del av din ansökan! Under semesterperioden kan det dröja något innan du hör ifrån oss, vi återkommer till dig så snart vi kan. Unilabs AB är idag en ledande aktör inom radiologi och laboratoriemedicin och Sveriges största privata leverantör av röntgen, mammografi och laboratoriemedicin. Vi möter våra patienter och kunder på sjukhus, närakuter, primärvårdslaboratorier, våra egna fristående röntgenenheter och mottagningar. Det är en verksamhet med full fart i en lugn omgivning med stor variation. Av våra totalt 13 000 medarbetare i Europa, arbetar drygt 1,200 i Sverige. Läs gärna mer om oss på www.Unilabs.se Unilabs erbjuder tjänster inom laboratoriemedicin och bild- och funktionsdiagnostik till öppen och sluten sjukvård. Våra tjänster kännetecknas av hög kvalitet, säkerhet och service. Unilabs har idag ca 1300 medarbetare men vi växer ständigt. De största yrkesgrupperna är biomedicinska analytiker, röntgensjuksköterskor och läkare med specialistkompetens inom radiologi eller laboratoriemedicin. Att arbeta på Unilabs innebär att förstå att vårt jobb inte bara är att producera testresultat. Vi tillhandahåller verkliga, användbara svar för våra patienter och vårdgivare. Vårt arbete förändrar livet direkt till det bättre, vilket vi ser som ett fantastiskt privilegium och något värt att arbeta för.
Är du ute efter ett sommarjobb, gillar kundkontakt samt motiveras av att lösa logistiska utmaningar? Se hit! Nu söker vi dig som vill arbeta i en supportfunktion och säkerställa att order är rätt samt bidra till att skapa en smidig och kvalitativ orderhantering. Varmt välkommen in med din ansökan! Dina arbetsuppgifter I rollen som orderhandläggare kommer du tillhöra Specialorder vars huvuduppdrag är att hantera avvikelser, incidenter och leverans samt övervaka samtliga orders in till Spendrups. Tillsammans med dina kollegor kommer du ansvara över att orderläggningen blir kvalitativ och att Spendrups levererar en proaktiv och återkopplande service till sina kunder. I rollen kommer du främst hantera inkommande order på mejl från både interna och externa kunder. I rollen innefattas även att hantera fakturafrågor som inkommer från våra företagskunder. Exempel på arbetsuppgifter: *Registrera inkommande order som inkommer per mejl och i vissa fall koordinera leveransdagar. *Agera första kontaktyta för fakturafrågor till Spendrups restaurangkunder och grossister. *Problemlösning inom logistik och transport. *Hantering av diverse övriga kundärenden som rör orderläggning, fakturering och leverans. Din profil För att lyckas i jobbet behöver du vara driven, initiativtagande, organiserad och social. Du tar tag i saker och du är bra på att driva ditt arbete framåt. Som person är du en lagspelare och har en mycket god förmåga att samarbeta och att kommunicera med andra. Vi söker dig som: *Har relevant gymnasieutbildning, efterföljande utbildning inom ekonomi är meriterande. *Hanterar svenska och engelska flytande i tal och skrift. *God datorvana och goda kunskaper i Officepaketet. *Gärna studerar ekonomi och är tillgänglig för extrajobb under terminerna. På Spendrups och i gruppen jobbar människor som är målmedvetna, orädda och kreativa - hur du är som person är egentligen viktigast. Vi letar efter dig som har en vilja att lära dig och som ständigt vill utveckla dina kunskaper. Vi erbjuder dig Vi sätter oerhört stort värde på dig som medarbetare hos oss på Maxkompetens. Hos oss får du en personlig och prestigelös konsultchef vars främsta uppgift är att du ska trivas på din arbetsplats oavsett om du arbetar en kort period eller flera år som anställd hos oss. Din konsultchef är mån om kontakten med dig och kommer både besöka dig ute hos kundföretaget, men finns också tillgänglig via telefon och för personliga möten på Maxkompetens kontor. Vi vill inget hellre än att hjälpa dig att utvecklas och lyckas i din jobbkarriär. Samtidigt ger vi dig branschens bästa friskvårdsersättning. Självklart erbjuder vi dig en formell trygghet när det kommer till allt det arbetsrättsliga såsom lön, semester, arbetsmiljö, friskvård, pension och sjukfrånvaro som medföljer stämpeln av att vara ett auktoriserat bemanningsföretag. Hoppas att du vill vara en del av oss! Övrig information *Placeringsort: Stockholm, St Eriksgatan 119. *Arbetstid: Vardagar 08-17. *Omfattning: Enligt överenskommelse under semestermånaderna Juli och Augusti med start omgående. Tycker du att beskrivningen passar in på dig och låter som en rolig utmaning? Ansök då till tjänsten redan idag. I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt vid din personlighet och vi ser fram emot att läsa just din ansökan Vi tillämpar löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Spendrups har valt att samarbeta med Maxkompetens i den här rekryteringsprocessen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Jonna Alm, på telefon 073 540 59 50. Ansökningar via e-post mottages ej med hänvisning till GDPR. Om Maxkompetens Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri. Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Om kunden Spendrups vision är att vara ett bryggeri i världsklass. Det innebär att vi stolt vill kunna jämföra oss med de bästa i världen i allt vi gör. Det gäller de produkter vi lanserar och de relationer vi bygger, hur vi agerar i nuet och hur vi satsar på sikt. Vår mission är att med kreativ kraft, långsiktigt ansvarstagande och passion skapa smakupplevelser och relationer i världsklass. Som medarbetare på Spendrups har du en viktig roll i vår gemensamma strävan mot världsklass och vi ser gärna att du identifierar dig själv med våra värderingar: Stolthet, Äkthet, Nyskapande och Handlingskraft.
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du vara med och forma framtidens digitala säkerhetslösning för kritisk kommunikation? Vi söker en Customer Onboarding Specialist till Cosafe! Vill du arbeta i en teknisk och kundnära roll där du får hjälpa organisationer att skapa en tryggare arbetsmiljö? Har du erfarenhet av kundsupport, onboarding eller Customer Success och trivs i en roll där du får kombinera teknik och kommunikation? Då kan detta vara en möjlighet för dig 🚀 Om Cosafe Vi på Cosafe är ett svenskt SaaS-bolag inom säkerhet som hjälper företag, myndigheter, kommuner och skolor att larma, hantera och förebygga kritiska händelser. Vår plattform används i Europa och Latinamerika, och i Sverige är vi redan etablerade hos mer än 50 % av landets kommuner, där vi säkrar skolor med över 1 miljon elever. Våra kunder inkluderar också flera hundra större företag, vilket gör att vi växer så det knakar! 🚀 Vårt huvudkontor ligger på Gärdet i Stockholm, där vi erbjuder en inspirerande arbetsmiljö med ett högt engagemang och stark laganda. Om rollen: Som Customer Onboarding Specialist blir du en central del av vårt Customer Success-team och får ansvaret för att introducera och vägleda våra kunder i användningen av Cosafe. Ditt största fokus kommer vara att leverera bästa möjliga upplevelse till Cosafes kunder. Du kommer att vara en drivande kraft i den fortsatta expansionen på den svenska och europeiska marknaden som kommer att leda till stora karriärs- och utvecklingsmöjligheter. Dina ansvarsområden 💼 Onboarding och utbildning – Genomföra introduktioner och utbildningar, både digitalt och på plats Kundsupport – Hantera frågor och lösa problem via telefon, mejl och videosamtal Rådgivning – Hjälpa kunder att anpassa och optimera sin användning av Cosafe utifrån deras behov Processutveckling – Bidra till att förbättra våra rutiner och arbetssätt för att skapa en ännu bättre kundupplevelse Det här är en roll där du får kombinera tekniskt intresse med kundfokus och service. Du kommer att ha en viktig roll i att skapa långsiktiga kundrelationer och säkerställa att våra användare får maximalt värde av vår plattform. Vem söker vi? ⭐️ Vi letar efter en serviceinriktad och pedagogisk person som med stort engagemang och tydlighet kan guida våra kunder och skapa bästa möjliga upplevelse. Du är lyhörd, lösningsorienterad och har en stark tro på din egen förmåga. Hos oss får du möjligheten att arbeta med en innovativ tjänst som gör verklig samhällsnytta – och samtidigt vara en nyckelspelare i vår fortsatta tillväxt. Vi ser gärna att du har ✅ Erfarenhet av kundsupport, onboarding eller Customer Success, gärna inom SaaS eller tech En pedagogisk och lösningsorienterad inställning, med förmåga att guida och utbilda kunder God teknisk förståelse och systemvana – du trivs i en digital miljö och har lätt för att lära dig nya system Förmåga att skapa förtroende och bygga starka kundrelationer Flytande svenska och engelska i både tal och skrift Meriterande om du har erfarenhet av säkerhet, riskhantering eller krishantering, men det är inget krav. Vi erbjuder 🏢 En dynamisk arbetsmiljö där du får vara en del av ett snabbt växande techbolag 📈 Möjlighet att påverka och utveckla våra kundprocesser 💰 Marknadsmässig lön och förmåner, inklusive fullt friskvårdsbidrag 💻 Moderna arbetsverktyg som MacBook och iPhone 🤝 En företagskultur där vi firar framgångar, stöttar varandra och har högt i tak 🚀 Stora möjligheter att utvecklas och växa med bolaget Redo att göra skillnad? Ansök redan idag! Vi välkomnar och granskar ansökningar löpande. Tjänsten kan tillsättas när som helst!
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om rollen Nu söker vi dig som vill arbeta extra vid sidan av studierna och vara en del av en ny spännande resa då norska Lea bank fortsätter att etablera sig i Göteborg. Lea bank är en bank med innovativa och användarvänliga lösningar för finansiering, betalning och sparande. Banken erbjuder en heldigital tjänst i syfte att underlätta för kunderna att hantera sina ekonomiska ärenden. Med digitala låneprocesser, enkla och användarvänliga produkter har Lea bank tagit en tydlig position på den nordiska marknaden och har i dagsläget verksamhet på 4 marknader i Norge, Finland, Sverige och Spanien. I rollen kommer du främst att arbeta mot finska och även svenska marknaden. Det är därför avgörande för tjänsten att du talar flytande finska och svenska eller engelska. Som kundservicemedarbetare blir du en viktig del av teamet som varje dag hjälper bankens kunder med deras bankärenden. Du kommer att besvara frågor via telefon, e-post och chatt, samt hantera diverse banktjänster och ärenden. Din insats bidrar direkt till att skapa en smidig och positiv kundupplevelse. Arbetstiderna är flexibla mellan 08:00–20.00 måndag till fredag samt lördag, söndag och vi ser gärna att du har möjlighet att kunna arbeta i snitt 15 timmar per vecka. Du kommer att påbörja din nya roll med en utbildning för att kunna skapa dig rätt förutsättningar för att lyckas i din roll och utvecklas på ditt nya arbete. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Tillhandahålla kundservice/kundvård och support för interna och befintliga kunder som kontaktar banken via telefon, e-post, uppgifter via CRM och post. Hantera ändringar i kredit. Ge vägledning i användningen av våra digitala tjänster. Identifiera kundernas behov och erbjuda skräddarsydda lösningar. Utföra merförsäljning och rådgivning om bankens produkter. Mötesbokning av befintliga och nya kunder till de olika regionerna. Vi söker dig som: Har en stark känsla för service och vill skapa goda långsiktiga relationer med dina kunder. Är resultatorienterad med ett intresse för försäljning. Har en god kommunikativ förmåga och är van vid att arbeta med både telefon och digitala kanaler. Är lösningsorienterad, strukturerad och trivs i ett stundtals högt arbetstempo. Har tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning, gärna inom bank, försäkring eller inom servicebranschen. Talar och skriver obehindrat på finska samt svenska/engelska. Meriterande: Erfarenhet av banksektorn eller liknande bransch. Kunskap om finansiella produkter och tjänster. Erfarenhet av CRM-system och digitala kundserviceverktyg. Detta får du som konsult på Amendo Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Som konsult på Amendo får en trygg, hållbar och kompetensdriven arbetsgivare med ett välkänt varumärke. Du tilldelas även en branschkunnig Talent Consultant Manager på Amendo som du som konsult alltid kan vända dig till. Vidare ser vi också till att du får en såväl spännande som långsiktig utveckling i din konsultroll. Som konsult hos oss på Amendo får du tillgång till vår förmånsportal Benify. I denna portal kan du nyttja ditt friskvårdsbidrag, men även ta del av såväl deals som rabatter på tjänster och varor som vi tror skapar mervärde i livet - såsom hjälp i hemmet, träningsaktiviteter och upplevelser. Om Amendo Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin, Instagram, Facebook och TikTok! Amendo är en del av Amendo Group och har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. Tillsammans med våra systerbolag Lagotto Executive Search & Interim och Amendo Tech utvecklar vi världen med kompetens, idag och i framtiden. Frågor och kontakt Vid frågor och funderingar är du välkommen att kontakta Amendos Talent Consultant Manager Lina Johansson, [email protected]. Då vi träffar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi är ett ledande SaaS-bolag som levererar tjänster inom forskningsadministration, inklusive Sveriges största ansökningssystem för forskning, Researchweb. Med lång erfarenhet inom forskning, sjukvård och informationsvetenskap har vi skaffat oss en unik förståelse för våra kunders behov. Vi är stolta över vår flexibilitet och förmåga att skräddarsy lösningar som hjälper våra kunder att nå sina mål. Sedan 2024 är vi en stolt del av Nordtech Group. Vi befinner oss i tillväxt och söker nu därför en Support Specialist till vårt kontor i Borås. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är förlagda under dagtid, måndag till fredag. Dina arbetsuppgifter Som Support Specialist hos Minso kommer du i många fall att vara den första kontaktpersonen för våra kunder och partners. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Ansvara för inkommande samtal, ärenden och besök Förse kunder med 1st line support, hantera och lösa tekniska frågor Stötta kunder och partners i att få ut maximalt värde av våra tjänster Utföra systemkonfigurationer och sätta upp lösningar för nya kunder Genomföra utbildning av användare i vår plattform Samarbeta med teknik- och produktteam för att eskalera och lösa mer komplexa ärenden Administrativa uppgifter och merförsäljning är även en del av tjänsten Vem söker vi? För att lyckas i denna roll behöver du ha ett starkt tekniskt intresse och ett kundfokuserat tankesätt. Vi söker dig som: Är serviceinriktad, noggrann och har förmåga att bygga goda kundrelationer Har flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller teknisk support, gärna inom IT eller SaaS-lösningar Är van att arbeta självständigt och ta ansvar för att lösa problem Har goda kommunikationsfärdigheter och förmågan att förklara tekniska lösningar på ett enkelt sätt Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av 1st line support eller liknande roller och har ambitionen att växa i rollen och ta mer ansvar över tid. Vad erbjuder vi? Minso Solutions erbjuder en avslappnad och pragmatisk arbetsmiljö där vi värderar samarbete och frihet under ansvar. Vårt fina kontor ligger centralt i Borås, och vi erbjuder bra förmåner och möjligheter till personlig utveckling. Du blir en del av ett engagerat och ambitiöst team som arbetar för att dagligen göra skillnad för forskare och universitet över hela landet. Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av Minso Solutions? Ansök idag!
Välj ett jobb för att visa detaljer