Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Nu söker vi två medarbetare som tillsammans täcker ett behov på 60 % vardera (eller eventuellt en person på 100 %). Uppdraget startar den 18 augusti 2025 och pågår till 31 januari 2026. Det passar utmärkt för dig som exempelvis är student och vill kombinera studier med arbete, eller för dig som söker ett deltidsuppdrag inom kundservice. Arbetsbeskrivning Som kundrådgivare kommer du att: - Hantera inkommande supportärenden via telefon och mail. - Hjälpa banker, företagskunder och myndigheter med frågor om företagets produkter och tjänster. - Arbeta med ärenden kopplade till betalningar – såsom in- och utbetalningar – samt ge rådgivning vid implementering och användning av tjänster. - Du blir en del av ett team med cirka 15 kollegor där ni tillsammans ansvarar för att ge kunderna en förstklassig upplevelse. Vi söker dig som: - Är serviceinriktad, lösningsorienterad och noggrann. - Trivs både med att jobba i team och självständigt. - Har god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. - Är självgående och tycker om att ta ansvar. Krav: - Minst gymnasieutbildning. - Flytande svenska och engelska i både tal och skrift. Meriterande: - Tidigare erfarenhet av kundservice. - Erfarenhet från bank- eller finanssektorn. - God systemvana. Vill du vara med och göra skillnad i den svenska betalmarknaden? Ansök idag! Detta får du som konsult på Amendo Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Som konsult på Amendo får en trygg, hållbar och kompetensdriven arbetsgivare med ett välkänt varumärke. Du tilldelas även en branschkunnig Talent Consultant Manager på Amendo som du som konsult alltid kan vända dig till. Vidare ser vi också till att du får en såväl spännande som långsiktig utveckling i din konsultroll. Om Amendo Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin, Instagram, Facebook och TikTok! Amendo är en del av Amendo Group och har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. Tillsammans med våra systerbolag Lagotto Executive Search & Interim och Amendo Tech utvecklar vi världen med kompetens, idag och i framtiden. Frågor och kontakt Vid frågor och funderingar är du välkommen att kontakta Amendos Talent Acquisition Manager Jenny Nenne Slättenhäll, [email protected]. Då vi träffar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!
Customer Success Manager Vill du vara bryggan mellan produkt och kund, och samtidigt ha en nyckelroll i att driva tillväxt? Som Customer Success Manager jobbar du strategiskt och operativt för att se till att varje kund får ut maximal nytta av vår kunds tjänster. Om rollen Du ansvarar för onboarding, engagemang och förlängning hos våra kunder. Din främsta uppgift är att skapa mervärde – genom att förstå kundens behov, proaktivt föreslå lösningar och agera som deras strategiska partner. Du identifierar både risker och möjligheter, och bidrar direkt till kundlojalitet och lönsamhet. Dina uppgifter Ansvara för hela livscykeln hos befintliga kunder Driva proaktiv kommunikation och uppföljning Identifiera upsell- och förnyelsemöjligheter Fungera som rådgivare och brygga mellan kund och produktteam Analysera användardata och föreslå åtgärder baserat på insikter Framgångsfaktorer Kombinerad förmåga att bygga relationer och skapa affärsvärde Förståelse för digitala tjänster och SaaS-modeller Självgående och strukturerad, men med stark teamkänsla Analytisk, initiativtagande och alltid med kundens framgång i fokus Uppdragstyp: Konsult Läng på uppdrag: 12 månader med chans till förlängning Att vara konsult hos Hero – mer än bara ett uppdrag Hos Hero är du aldrig "bara en konsult". Du är en viktig del av vårt team – någon vi litar på, satsar på och bygger långsiktiga relationer med. Vi tror på nära dialog, schyssta villkor och utveckling som känns på riktigt. När du arbetar med oss får du trygghet, frihet och tillgång till några av de mest spännande uppdragen i Stockholmsområdet. Men lika viktigt: du får en partner som ser dig, följer upp, firar framgångar och står bakom dig hela vägen. Vi lägger stor vikt vid att matcha rätt person till rätt uppdrag – inte bara utifrån kompetens, utan också värderingar, drivkrafter och personlighet. För när det klickar, då händer det magiska. Välkommen till Hero!
Vill du ta första steget i din karriär och samtidigt bli en del av ett engagerat team? Som kundtjänstmedarbetare hos Telia i Norrköping får du en utvecklande roll inom service och försäljning – där du växer varje dag och får med dig erfarenheter för livet. Du jobbar tillsammans med drivna kollegor som stöttar och peppar varandra, och får rätt förutsättningar för att utvecklas i din yrkesroll. Låter det som din nästa utmaning? Välkommen att söka jobbet! Om tjänsten Det här är ett heltidsuppdrag på 12 månader där du blir anställd av Bravura och jobbar som konsult hos Telia. Det finns goda chanser till förlängning efter uppdragets slut. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som säljande kundtjänstmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med företagets privatkunder. Du tar emot inkommande samtal och hjälper kunder över telefon inom områdena kundreskontra, fakturafrågor och betalningsalternativ. Frågorna varierar i omfattning och komplexitet och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. Som en del av din service ansvarar du vidare för att göra behovsanalyser och arbetar aktivt med merförsäljning utifrån kundens behov i varje samtal. • Ta emot inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Utföra behovsanalys och merförsäljning Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Vi tror att du har med dig • Avslutad och godkänd gymnasieutbildning • Arbetslivserfarenhet inom service, försäljning eller fakturahantering är meriterande • Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska För att trivas i rollen som säljande kundtjänstmedarbetare på Telia har du en god känsla för service samt motiveras av att arbeta mot uppsatta mål och leverera lösningar efter kundens behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo. Övrig information Start: 21 Juli Plats: Norrköping Lön: Enligt överenskommelse Kontroll i belastningsregister och UC genomförs i denna process Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support: [email protected] 010-171 47 10 (ange vilken tjänst det gäller) Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Är du en passionerad säljare med en förmåga att bygga starka kundrelationer? Vill du vara en del av ett globalt företag som leder utvecklingen inom operationell fullserviceleasing? Arval söker nu en driven Sales Executive inom privatleasing och B2B, som vill ta sig an en utmanande och belönande roll där du får möjlighet att växa och utvecklas tillsammans med Arval. OM TJÄNSTEN Arval grundades 1989 och är specialiserade på fullserviceleasing och nya mobilitetslösningar. I slutet av december 2024 leasade Arval 1 796 396 fordon globalt. Varje dag erbjuder de över 8 600 Arval-medarbetare i 29 länder flexibla lösningar för att möta våra kunders behov, som sträcker sig från internationella organisationer till mindre företag, individuella småföretag och privatpersoner. Arval ägs av en av världens mest kända och största banker, BNP, och finns i stort sett över hela världen. Sverigekontoret är beläget i Danderyd, nära Mörby centrum och i de nyrenoverade lokalerna finns både restaurang och gym. Som Sales Executive hos Arval kommer du att vara hjärtat i deras kundhantering och affärsutveckling mot privatpersoner och företagskunder. Du kommer att ansvara för att omvandla kvalificerade leads till nöjda kunder och utveckla långsiktiga relationer med befintliga kunder. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med Arvals partners inom både bil- och icke-bilrelaterade branscher samt deras onboarding-team för att säkerställa att varje kund får en förstklassig upplevelse. Din roll är avgörande för att driva Arvals tillväxt och framgång på den svenska marknaden. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Hantera outsourcade kvalificerade leads * Ge råd baserat på kundens behov * Offertförslag och förhandlingar * Vara kontaktpunkten för återförsäljare och prospekt under förvärvsfasen * Hantera kundrelationer med privatpersoner samt företag gällande ex uppsäljning, förnyelse och kundförväntningar * Samla in och lagra all dokumentation och data för KYC och kreditansökan innan överlämning till onboarding-teamet * Utföra kund- och partneråterkopplingar för att öka nöjdheten VI SÖKER DIG SOM - Har tidigare erfarenhet av kundservice eller motsvarande alternativt tidigare erfarenhet av försäljning mot företag eller privatpersoner - Har goda kunskaper i Microsoft Office, och gärna fler affärssystem (t.ex. Salesforce) - Talar och skriver på svenska och engelska utan hinder då båda språken krävs i det dagliga arbetet Det är även meriterande om du har erfarenhet från bilbranschen och gärna inom leasing. Vi söker dig som är ambitiös, serviceinriktad och strukturerad. Du trivs med att använda telefonen som ditt främsta arbetsverktyg och har en stark kommunikativ förmåga. Du strävar alltid efter att göra det lilla extra för kunden och har ett starkt fokus på kundnöjdhet. Dessutom är du flexibel och anpassningsbar. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om Arval här.
Är du en kommunikativ och lösningsorienterad person som drivs av att leverera service i världsklass? Talar du flytande Finska? - Vi söker just nu kundtjänstmedarbetare för enklare teknisk kundsupport och administrativa samtal, där du kommer ta emot samtal på Finska, därav kravet att tala flytande Finska. Ditt nya jobb Med telefonen som främsta verktyg kommer du att hjälpa invånare i vardagen när det behövs som mest på kontor och på distans hemifrån i lugn miljö. Som kundtjänstmedarbetare kommer du att hantera inkommande samtal från användare på en jourlinje för teknisk support av insulinpumpar. Din uppgift blir att hjälpa användarna med problem och frågor kring deras insulinpumpar, vilket kan inkludera felsökning, instruktioner för användning och allmän rådgivning som INTE kräver medicinska råd. I varje samtal är du lyhörd och hjälper kunden rätt, så att den inringande kan fortsätta vardagen som vanligt. Hos oss kommer du att arbeta i nyrenoverade, fräscha lokaler i en ständigt växande verksamhet. Tjänsten är en timanställning som motsvarar heltid eller deltid med varierande arbetstider efter behov. Vi har öppet på kontoret alla dagar i veckan, inklusive helger, mellan kl. 07:00 och 22:00. Jobbet innefattar även inneliggande jour utanför kontorets öppettider, vilket innebär att du kan behöva vara tillgänglig för att ge teknisk support av insulinpumpar även under kvällar/nätter och tidiga morgnar. Därav att det är ett hybridarbete, då jouren sker hemifrån. All övrig arbetstid sker på plats på kontoret, men jobbet kan utföras hemifrån efter överenskommelse. Vid eventuell anställning får du all den utbildning du behöver för att utföra ditt arbete på bästa sätt. Vi söker positiva, lyhörda och lösningsorienterade personer till vårt härliga och samhällsviktiga team! Vi ser gärna att du är en stresstålig, serviceorienterad lagspelare med god samarbetsförmåga. Vi ser fram emot att träffa dig som Talar FLYTANDE Finska Tycker om att prata med människor och är lyhörd Är en kommunikativ person som drivs av att leverera god service Har goda kunskaper i svenska, bra om det finns viss typ av engelska kunskaper. Har GOD datorvana Kan arbeta både helger samt nätter Stämmer det in på dig? Då kommer du ha roligt på jobbet hos oss Vi kontaktar sökanden löpande och kan komma att tillsätta tjänsterna omgående – vänta inte med din ansökan! OBS! Krav för denna tjänsten är att du talar flytande Finska. Vi kommer ej gå vidare med ansökningar där detta krav ej uppfylls. Start : Efter överenskommelse Omfattning : Efter överenskommelse Lön : Efter överenskommelse Rekryteringsprocess Efter att vi mottagit din ansökan kommer rekryteringsansvarige att kontakta dig för en första telefonintervju. Går du vidare i processen efter telefonintervjun, är nästa steg ett digitalt eller personligt möte på plats eller digitalt, tillsammans med ansvarige för uppdraget, där du också får en närmare presentation av företaget. Vid anställning får du en gedigen utbildning i våra verktyg och i ditt nya uppdrag för att du ska kunna leverera bästa möjliga service för den inringande kunden. Tjänsten tillsätts löpande. Om oss PEC är ett av Nordens största callcenterföretag som idag är ett Care and Contact center som jobbar med inkommande och utgående telefoni åt flera av de största företagen i sina respektive branscher. Vi jobbar ständigt med att förbättra oss och förnya oss för att kunna erbjuda de bästa tjänsterna för våra kunder och uppdragsgivare. Däribland arbetar vi med flera stora kunder inom respektive bransch, så som 1177 Vårdguiden, Eon, Postkodlotteriet, operatören 3 och Allente.
Är du en kommunikativ och lösningsorienterad person som drivs av att leverera service i världsklass? Talar du flytande Danska? - Vi söker just nu kundtjänstmedarbetare för enklare teknisk kundsupport och administrativa samtal, där du kommer ta emot samtal på Danska, därav kravet att tala flytande Danska. Ditt nya jobb Med telefonen som främsta verktyg kommer du att hjälpa invånare i vardagen när det behövs som mest på kontor och på distans hemifrån i lugn miljö. Som kundtjänstmedarbetare kommer du att hantera inkommande samtal från användare på en jourlinje för teknisk support av insulinpumpar. Din uppgift blir att hjälpa användarna med problem och frågor kring deras insulinpumpar, vilket kan inkludera felsökning, instruktioner för användning och allmän rådgivning som INTE kräver medicinska råd. I varje samtal är du lyhörd och hjälper kunden rätt, så att den inringande kan fortsätta vardagen som vanligt. Hos oss kommer du att arbeta i nyrenoverade, fräscha lokaler i en ständigt växande verksamhet. Tjänsten är en timanställning som motsvarar heltid eller deltid med varierande arbetstider efter behov. Vi har öppet på kontoret alla dagar i veckan, inklusive helger, mellan kl. 07:00 och 22:00. Jobbet innefattar även inneliggande jour utanför kontorets öppettider, vilket innebär att du kan behöva vara tillgänglig för att ge teknisk support av insulinpumpar även under kvällar/nätter och tidiga morgnar. Därav att det är ett hybridarbete, då jouren sker hemifrån. All övrig arbetstid sker på plats på kontoret, men kan enligt överenskommelse utföras hemifrån. Vid eventuell anställning får du all den utbildning du behöver för att utföra ditt arbete på bästa sätt. Vi söker positiva, lyhörda och lösningsorienterade personer till vårt härliga och samhällsviktiga team! Vi ser gärna att du är en stresstålig, serviceorienterad lagspelare med god samarbetsförmåga. Vi ser fram emot att träffa dig som Talar FLYTANDE Danska Tycker om att prata med människor och är lyhörd Är en kommunikativ person som drivs av att leverera god service Har goda kunskaper i svenska, bra om det finns viss typ av engelska kunskaper. Har GOD datorvana Kan arbeta både helger samt nätter Stämmer det in på dig? Då kommer du ha roligt på jobbet hos oss Vi kontaktar sökanden löpande och kan komma att tillsätta tjänsterna omgående – vänta inte med din ansökan! OBS! Krav för denna tjänsten är att du talar flytande Danska. Vi kommer ej gå vidare med ansökningar där detta krav ej uppfylls. Start : Efter överenskommelse Omfattning : Efter överenskommelse Lön : Efter överenskommelse Rekryteringsprocess Efter att vi mottagit din ansökan kommer rekryteringsansvarige att kontakta dig för en första telefonintervju. Går du vidare i processen efter telefonintervjun, är nästa steg ett digitalt eller personligt möte på plats eller digitalt, tillsammans med ansvarige för uppdraget, där du också får en närmare presentation av företaget. Vid anställning får du en gedigen utbildning i våra verktyg och i ditt nya uppdrag för att du ska kunna leverera bästa möjliga service för den inringande kunden. Tjänsten tillsätts löpande. Om oss PEC är ett av Nordens största callcenterföretag som idag är ett Care and Contact center som jobbar med inkommande och utgående telefoni åt flera av de största företagen i sina respektive branscher. Vi jobbar ständigt med att förbättra oss och förnya oss för att kunna erbjuda de bästa tjänsterna för våra kunder och uppdragsgivare. Däribland arbetar vi med flera stora kunder inom respektive bransch, så som 1177 Vårdguiden, Eon, Postkodlotteriet, operatören 3 och Allente.
Är du en kommunikativ och lösningsorienterad person som drivs av att leverera service i världsklass? Talar du flytande Danska? - Vi söker just nu kundtjänstmedarbetare för enklare teknisk kundsupport och administrativa samtal, där du kommer ta emot samtal på Danska, därav kravet att tala flytande Danska. Ditt nya jobb Med telefonen som främsta verktyg kommer du att hjälpa invånare i vardagen när det behövs som mest på kontor och på distans hemifrån i lugn miljö. Som kundtjänstmedarbetare kommer du att hantera inkommande samtal från användare på en jourlinje för teknisk support av insulinpumpar. Din uppgift blir att hjälpa användarna med problem och frågor kring deras insulinpumpar, vilket kan inkludera felsökning, instruktioner för användning och allmän rådgivning som INTE kräver medicinska råd. I varje samtal är du lyhörd och hjälper kunden rätt, så att den inringande kan fortsätta vardagen som vanligt. Hos oss kommer du att arbeta i nyrenoverade, fräscha lokaler i en ständigt växande verksamhet. Tjänsten är en timanställning som motsvarar heltid eller deltid med varierande arbetstider efter behov. Vi har öppet på kontoret alla dagar i veckan, inklusive helger, mellan kl. 07:00 och 22:00. Jobbet innefattar även inneliggande jour utanför kontorets öppettider, vilket innebär att du kan behöva vara tillgänglig för att ge teknisk support av insulinpumpar även under kvällar/nätter och tidiga morgnar. Därav att det är ett hybridarbete, då jouren sker hemifrån. All övrig arbetstid sker på plats på kontoret. Vid eventuell anställning får du all den utbildning du behöver för att utföra ditt arbete på bästa sätt. Vi söker positiva, lyhörda och lösningsorienterade personer till vårt härliga och samhällsviktiga team! Vi ser gärna att du är en stresstålig, serviceorienterad lagspelare med god samarbetsförmåga. Vi ser fram emot att träffa dig som Talar FLYTANDE Danska Tycker om att prata med människor och är lyhörd Är en kommunikativ person som drivs av att leverera god service Har goda kunskaper i svenska, bra om det finns viss typ av engelska kunskaper. Har GOD datorvana Kan arbeta både helger samt nätter Stämmer det in på dig? Då kommer du ha roligt på jobbet hos oss Vi kontaktar sökanden löpande och kan komma att tillsätta tjänsterna omgående – vänta inte med din ansökan! OBS! Krav för denna tjänsten är att du talar flytande Danska. Vi kommer ej gå vidare med ansökningar där detta krav ej uppfylls. Start : Efter överenskommelse Omfattning : Efter överenskommelse Lön : Efter överenskommelse Rekryteringsprocess Efter att vi mottagit din ansökan kommer rekryteringsansvarige att kontakta dig för en första telefonintervju. Går du vidare i processen efter telefonintervjun, är nästa steg ett digitalt eller personligt möte på plats eller digitalt, tillsammans med ansvarige för uppdraget, där du också får en närmare presentation av företaget. Vid anställning får du en gedigen utbildning i våra verktyg och i ditt nya uppdrag för att du ska kunna leverera bästa möjliga service för den inringande kunden. Tjänsten tillsätts löpande. Om oss PEC är ett av Nordens största callcenterföretag som idag är ett Care and Contact center som jobbar med inkommande och utgående telefoni åt flera av de största företagen i sina respektive branscher. Vi jobbar ständigt med att förbättra oss och förnya oss för att kunna erbjuda de bästa tjänsterna för våra kunder och uppdragsgivare. Däribland arbetar vi med flera stora kunder inom respektive bransch, så som 1177 Vårdguiden, Eon, Postkodlotteriet, operatören 3 och Allente.
Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Nu söker vi på Simplex efter kundtjänstmedarbetare till ett välkänt företag i centrala Stockholm Är du en person som gillar att hjälpa andra, lösa problem och jobba i ett högt tempo? Då kan det här jobbet passa dig. Vi söker nu nya kundtjänstmedarbetare till ett uppdrag i centrala Stockholm. Du blir en del av ett team som varje dag hjälper kunder via telefon, chatt och mejl – med allt från leveranser och returer till fakturor och vanliga frågor. Omfattning: Minst 80 %, ofta heltid. Arbetstider: Dagtid, kvällar och helger – schema varierar. Plats: Centrala Stockholm. Startdatum: Omgående. Du behöver kunna jobba under den största delen av sommaren, särskilt veckorna 28–32. Någon enstaka ledig dag kan gå att lösa. Arbetsuppgifter - Svara på kunders frågor via telefon, chatt och mejl. - Hjälpa kunder och företag till med till exempel leveransfrågor, returer och betalningar. - Ge snabb och trevlig service – även när det är mycket att göra. Vi söker dig som - Har minst 2 års arbetslivserfarenhet – eller motsvarande tid i studier. - Är tydlig, snabb och professionell i din kommunikation. - Har mycket god svenska, både i tal och skrift. - Är flexibel och kan jobba varierande tider. - Har jobbat med kundservice tidigare (meriterande, inte krav). Vi erbjuder - Ett trevligt team i centrala Stockholm. - Stora utvecklingsmöjligheter - Ett jobb där du verkligen gör nytta för andra. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag – vi gör urval löpande!
Nu söker vi på Simplex efter kundtjänstmedarbetare till ett välkänt företag i centrala Stockholm Är du en person som gillar att hjälpa andra, lösa problem och jobba i ett högt tempo? Då kan det här jobbet passa dig. Vi söker nu nya kundtjänstmedarbetare till ett uppdrag i centrala Stockholm. Du blir en del av ett team som varje dag hjälper kunder via telefon, chatt och mejl – med allt från leveranser och returer till fakturor och vanliga frågor. Omfattning: Minst 80 %, ofta heltid. Arbetstider: Dagtid, kvällar och helger – schema varierar. Plats: Centrala Stockholm. Startdatum: Omgående. Du behöver kunna jobba under den största delen av sommaren, särskilt veckorna 28–32. Någon enstaka ledig dag kan gå att lösa. Arbetsuppgifter - Svara på kunders frågor via telefon, chatt och mejl. - Hjälpa kunder och företag till med till exempel leveransfrågor, returer och betalningar. - Ge snabb och trevlig service – även när det är mycket att göra. Vi söker dig som - Har minst 2 års arbetslivserfarenhet – eller motsvarande tid i studier. - Är tydlig, snabb och professionell i din kommunikation. - Har mycket god svenska, både i tal och skrift. - Är flexibel och kan jobba varierande tider. - Har jobbat med kundservice tidigare (meriterande, inte krav). Vi erbjuder - Ett trevligt team i centrala Stockholm. - Stora utvecklingsmöjligheter - Ett jobb där du verkligen gör nytta för andra. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag – vi gör urval löpande!
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och varierande arbetsuppgifter där blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Utvecklas i flera olika områden och uppgifter, i en dynamisk arbetsmiljö Arbeta med administrativa uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och att testa nya områden och drivs av att utvecklas Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vår verksamhet är igång vardagar, kvällar och helger vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Välj ett jobb för att visa detaljer