Kundservicemedarbetare i Östersund
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice, försäljning eller teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Bedriva merförsäljning på några av våra avdelningar Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice, försäljning eller teknik och drivs av att utvecklas inom det Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder vardagar, kvällar och helger utefter din tillgänglighet! Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

17 juni 2025
Sista ansökan:
4 december 2025
Kundservice för dig som gillar att ge råd, skapa trygghet och hitta rätt!
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett intresse för kläder, administration och service blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer!  Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och en framgångsrik service. Du kommer ta emot beställningssamtal, mail och chatt där du hjälper kunder genom engagerad och meningsfull service där du genom ditt intresse för kläder skapar väl anpassade lösningar för kundens behov.   Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang. Arbeta administrativt med varierande uppgifter som mail, chatt och ärendehantering. Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer. Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare.  Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag. Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap!   Vi söker dig som Har ett intresse för service och drivs av att utvecklas inom det. Är intresserad av kläder och har ett öga för mode! Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling. Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas!   Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift. Goda kunskaper i engelska. Har datorvana. Godkänd gymnasieutbildning.   Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder måndag-fredag 07.00-21.00 och lördagar 09.00-15.00. Majoriteten av arbetpassen kommer vara under vardagar, men vi ser gärna att du är flexibel och kan jobba helger.   Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

17 juni 2025
Sista ansökan:
4 december 2025
Customer Experience Manager
Hero AB
Kundtjänstpersonal

Customer Experience Manager – Skapa kundresor i världsklass Är du passionerad för kundupplevelser och älskar att designa sömlösa, minnesvärda kundresor? Vill du jobba nära ledning, marknad och produkt i ett framåtlutat bolag där din kompetens får ett verkligt genomslag? Då kan rollen som Customer Experience Manager vara något för dig. Om rollen I denna nyckelroll ansvarar du för att ta ett helhetsgrepp om kundupplevelsen – från första kontakt till lojal kund. Du analyserar kundinsikter, leder förbättringsinitiativ och arbetar proaktivt för att förvandla data till handling. Du blir en central spelare i att skapa en differentierad och minnesvärd kundupplevelse i varje touchpoint. Dina uppgifter Kartlägga, analysera och optimera kundresan (Customer Journey Mapping) Driva initiativ som förbättrar NPS, retention och kundnöjdhet Leda tvärfunktionella projekt med fokus på kundcentrering Samverka med marknad, produkt, försäljning och kundservice Implementera verktyg och processer för att fånga och agera på kundfeedback Framgångsfaktorer Starkt affärsfokus kombinerat med empati för kundens perspektiv Förmåga att se helheten men också gå på djupet Erfarenhet av att leda förändringsarbete och driva engagemang internt Vana att arbeta datadrivet och iterativt Att vara konsult hos Hero – mer än bara ett uppdrag Hos Hero är du aldrig "bara en konsult". Du är en viktig del av vårt team – någon vi litar på, satsar på och bygger långsiktiga relationer med. Vi tror på nära dialog, schyssta villkor och utveckling som känns på riktigt. När du arbetar med oss får du trygghet, frihet och tillgång till några av de mest spännande uppdragen i Stockholmsområdet. Men lika viktigt: du får en partner som ser dig, följer upp, firar framgångar och står bakom dig hela vägen. Vi lägger stor vikt vid att matcha rätt person till rätt uppdrag – inte bara utifrån kompetens, utan också värderingar, drivkrafter och personlighet. För när det klickar, då händer det magiska. Välkommen till Hero!

17 juni 2025
Sista ansökan:
4 december 2025
Kundtjänstmedarbetare - Slussen
Simplex Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

Kundtjänstmedarbetare till Slussen – för dig som vill växa inom service Är du en positiv och kommunikativ person som gillar att hjälpa andra? Vill du jobba i ett energiskt team mitt i Stockholm? Då kan det här vara jobbet för dig. Som kundtjänstmedarbetare hos oss blir du en viktig del av vårt supportteam. Du till exempel kommer att: - Besvara inkommande samtal, mejl och chatt från kunder - Hjälpa till att lösa frågor om produkter, leveranser och beställningar - Arbeta med administrativa uppgifter kopplade till kundservice - Bidra till att förbättra våra rutiner och kundupplevelser Vi söker dig som: - Är serviceinriktad, noggrann och gillar att arbeta i team - Har god kommunikativ förmåga i svenska och engelska - Har grundläggande datorvana - Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande, men inte ett krav Om tjänsten: Plats: Slussen, Stockholm Arbetstider: Varierande - Flexibilitet är ett stort plus Start: Enligt överenskommelse Hos oss får du: - Möjlighet att utvecklas inom service och kundbemötande - Arbeta i ett engagerat team med god sammanhållning - En arbetsplats med centralt läge och goda kommunikationer Ansök nu: Skicka in din ansökan så snart som möjligt. Urval sker löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare – Odenplan
Simplex Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

Är du en serviceinriktad person som gillar att lösa problem och trivs i ett högt tempo? Då kan det här vara rätt roll för dig. Vi söker nu nya kundtjänstmedarbetare till ett uppdrag med placering på Odenplan. Du kommer att vara en viktig del av teamet som varje dag hjälper kunder via telefon, chatt och mejl – med allt från leveranser och fakturor till spårning av paket och vanliga frågor. Omfattning: Minst 80 %, men arbetspassen motsvarar oftast heltid. Arbetstider: Varierande – dagtid, kvällar och helger enligt schema. Plats: Odenplan, Stockholm. Start: Så fort som möjligt – du måste vara tillgänglig för arbete under majoriteten av sommarperioden och helst av allt mellan vecka 28–32. Någon enstaka ledig dag eller vecka kan vara möjlig, men tillgängligheten under dessa veckor är avgörande. Dina arbetsuppgifter Hantera inkommande kundärenden via telefon, chatt och mejl. Hjälpa kunder med frågor kring leveranser, fakturor, returer och andra vanliga ärenden. Arbeta effektivt och serviceinriktat, även under hög belastning. Vi söker dig som Är snabb, tydlig och professionell i din kommunikation. Har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Är flexibel och har möjlighet att jobba varierande tider. Har tidigare erfarenhet av kundservice (meriterande men inte ett krav). Vi erbjuder Ett engagerat team och en trivsam arbetsmiljö vid Odenplan. Möjlighet till mycket arbetstid (nästan alltid heltid). Ett viktigt och meningsfullt uppdrag där du får hjälpa människor varje dag. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande!

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Kundservicemedarbetare till DHL Freight
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Lockas du av att arbeta i ett högt tempo där ingen dag är den andra lik? Är du dessutom tillgänglig omgående och drivs av att ha en roll med breda kontaktytor? Då ska du ta chansen och söka tjänsten som kundservicemedarbetare hos DHL Freight. Här får du möjligheten att utvecklas i en dynamisk miljö tillsammans med härliga kollegor. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med startdatum 8 september och som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos DHL Freight. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget eller anställning. Om företaget DHL är marknadsledande inom logistikbranschen och är ”logistikbolaget för hela världen”. DHL erbjuder expertis inom internationell express-, flyg- och sjöfrakt, väg- och tågtransport, kontraktslogistik samt internationella brevtjänster. Med ett globalt nätverk som består av mer än 220 länder och territorier och med 520 000 medarbetare över hela världen erbjuds kunder högsta kvalitet kombinerat med god lokal kännedom. DHL i Sverige har ca 4000 medarbetare och 65 kontor, terminaler och stationer runt om i Sverige. DHL Freights kundservice i Växjö ansvarar för all kundservice gällande inrikestransporter. Totalt är de ca 140 medarbetare och avdelningen Frontline består av 90 medarbetare som värdesätter god gemenskap. Företaget strävar efter att ha roligt tillsammans, nå målen, få kunderna att växa och fira framgångar. Arbetsuppgifter I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för att ta emot, hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. Ärendena avser frågor både före, under och efter transporten från kunder belägna i hela Sverige. Du har kontakt med både företagskunder och privatpersoner där det viktiga blir att hitta rätt lösning och ge en god service. Vidare har du ett nära samarbete med övriga funktioner inom kundservice samt DHL Freight. Detta för att stärka banden och samarbetet inom DHL Freight i syfte för att arbeta med ständiga förbättringar. I rollen erbjuds du initialt en introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Här får du möjligheten att utvecklas tillsammans med din avdelning och hela kundservice. DHL Freight har delat in kundens frågor i olika kunskapsområden, vilket innebär att du börjar med att lära dig ett kunskapsområde för att sedan bygga vidare med fler. Tillsammans med kollegorna hjälps ni åt och stöttar varandra. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning eller likvärdig God dator- och systemvana Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Meriterande med tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice eller andra kundnära roller Vi söker dig som har en god kommunikationsförmåga och trivs bäst när du får samarbeta med andra. Då tillgänglighet och kundbemötande är viktigt för att kunna leverera positiv kundupplevelse, ser vi att du motiveras av att leverera en god service och är inlyssnande. Då arbetet kräver hög struktur och ordning är du även noggrann som person, van att arbeta i data- och systemmiljö och har förmågan att prioritera i ditt arbete och vara lösningsfokuserad. Det är också av vikt att du kan hantera ett varierat arbetstempo och är flexibel då arbetsbelastningen kan variera. Övrig information Start: 8/9 Plats: Växjö Lön: Enligt överenskommelse  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

17 juni 2025
Sista ansökan:
3 december 2025
Kundservicemedarbetare augusti/september
Barona Professionals AB
Kundtjänstpersonal

Drivs du av att ge exceptionell service, lösa problem och skapa en positiv kundupplevelse? Vill du utvecklas i en dynamisk och kundfokuserad miljö? Då är den här rollen som kundservicemedarbetare i Stockholm något för dig! Arbetsomfattning: Måndag – fredag under kontorstiderArbetsperiod:  Vi ser en start i början på augusti och pågår fram till slutet av septemberLön: Vi erbjuder en konkurrenskraftig lön i enlighet med gällande kollektivavtal, vilket innebär en månadslön på mellan 21 000 och 24 000 kronor för en heltidsanställning.   Arbetsbeskrivning Som en del av vårt kundserviceteam arbetar du i en inspirerande och inkluderande atmosfär där service står i fokus. I din roll hjälper du kunder enbart via telefon svarar på frågor om produkter och tjänster och guidar kunder till de bästa lösningarna. Ingen dag är den andra lik, och du får möjlighet att utvecklas i ett företag som värdesätter både kundnöjdhet och medarbetarnas trivsel.I den här kundservicerollen ingår ingen form av försäljning. Tjänsten är placerad i ljusa lokaler i centrala Solna Strand med goda kollektivförbindelser. Tjänsten är 100% på kontoret och erbjuder inte möjlighet till att arbeta hybrid.  Dina arbetsuppgifter inkluderar:  Besvara inkommande samtal från kunder  Ge professionell och personlig service  Hjälpa kunder med frågor kring produkter, tjänster och premier  Arbeta i olika system för att registrera och följa upp kundärenden  Samarbeta med andra avdelningar för att lösa kunders behov på bästa sätt Bakgrund Vi söker dig som älskar kundkontakt, har en positiv inställning och alltid strävar efter att överträffa kundens förväntningar. Du är lösningsorienterad, pedagogisk och trivs i ett högt tempo där du får använda din kommunikativa förmåga dagligen Vi söker dig som Är en positiv lagspelare och som har lätt för att komma in i en arbetsgrupp och bidrar till god stämning Är serviceinriktad, driven och social Har god system-/datorvana Uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på både svenska och engelska Meriterande Erfarenhet av kundinteraktioner i olika branscher, exempelvis service, försäljning, rådgivning, vård, utbildning eller andra yrken där du har bemött och hjälpt kunder, klienter eller användare. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper! Om BaronaBarona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.Läs mer på https://barona.se/om-barona/  Vi arbetar tillsammans för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande. Vi jobbar tätt med daglig dialog mellan kollegor och närmsta chef. Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans i form av teamaktiviteter och vi arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur. Du får en individuell utbildningsplan och tillsammans arbetar vi för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! INDGEN

17 juni 2025
Sista ansökan:
29 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare Heltid
Ordning och Reda Vby AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker nu en till stjärna till vårt team där du kommer att vara en nyckelspelare i den dagliga driften. Vi söker dig som har god data vana och ser gärna att du har tidigare erfarenhet av försäljning/kundtjänst. Huvuduppgift kommer att vara ta emot kundsamtal och mail men du kommer även att vara behjälplig i materialhantering/inventering och andra administrativa uppgifter. B-Körkort och behärska svenska i tal och skrift är ett krav. Du kommer att vara stationerad på vårt kontor i Umeå/Teg och arbetet är förlagd vardagar dagtid. Vill du vara med på vår spännande resa och känner att du är den vi söker så tveka inte att skicka in din ansöka redan idag märkt med "kundtjänstmedarbetare" Tillträde omgående och urval sker löpande. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare Heltid
Ordning och Reda Vby AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker nu en till stjärna till vårt team där du kommer att vara en nyckelspelare i den dagliga driften. Vi söker dig som har god data vana och ser gärna att du har tidigare erfarenhet av försäljning/kundtjänst. Huvuduppgift kommer att vara ta emot kundsamtal och mail men du kommer även att vara behjälplig i materialhantering/inventering och andra administrativa uppgifter. B-Körkort och behärska svenska i tal och skrift är ett krav. Du kommer att vara stationerad på vårt kontor i Umeå/Teg och arbetet är förlagd vardagar dagtid. Vill du vara med på vår spännande resa och känner att du är den vi söker så tveka inte att skicka in din ansöka redan idag märkt med "kundtjänstmedarbetare" Tillträde omgående och urval sker löpande.

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Receptionist Gävle extra/vid behov
Member 24 AB
Kundtjänstpersonal

Som extraanställd receptionist på Member 24 arbetar du tillsammans med ditt team mot att uppnå försäljningsmål, säkerställa hög servicenivå för våra medlemmar samt se till att gymmets dagliga drift fungerar. Dina arbetsuppgifter kommer vara bland annat: Receptionsarbete, försäljning av medlemskap, ärendehantering, kundservice samt att hålla ordning & reda på gymmet. Vi söker dig som är flexibel, driven, gillar att arbeta med försäljning samt kan arbeta mycket strukturerat mot tydliga mål och förväntningar. Du bör ha god datakunskap då detta är ett viktigt arbetsverktyg i din roll. Det finns riktlinjer för verksamheten som kommer att underlätta för dig i din roll. Vi letar efter kollegor som vill växa tillsammans med oss på lång sikt, tex att man kombinerar denna tjänst med studier eller annan deltidstjänst. Det är viktigt för oss att du kan hoppa in med kort varsel (samma dag), tycker om att ha mycket ansvar, trivs att arbeta självständigt samt gillar att ha många bollar i luften samtidigt. Samt att du kan jobba på alla gym i Gävle och Sandviken. Omfattning: Vid behov/extra i Gävle och Sandviken. Tillträde: 1/9-2025. Sista ansökningsdag: 17/8-2025. Kvalifikationer I rollen som extraanställd receptionist behöver du vara: Intresserad av och gilla att arbeta med försäljning. (Tidigare erfarenhet av arbeten inom försäljning är ett stort plus.) Redo att ”kavla upp ärmarna” när det behövs. Engagerad och driven som person med mycket energi. Målinriktad med hög känsla för service. Ordningsam, strukturerad och noggrann. För att lyckas i rollen ska du ha: Som minst gymnasial utbildning med godkända betyg. Vi föredrar minst 1 års erfarenhet av liknande arbeten t ex inom detaljhandel eller från gymbranschen. Goda kunskaper i att hantera Officepaketet. Erfarenhet från arbete mot budget och uppsatta mål är ett plus. Goda kunskaper i både svenska och engelska, tal och skrift. Om oss: Member 24 startades i Västerås 2010 och vi finns idag på ett flertal orter i Mälardalen, Stockholm samt i Gävle/Sandviken och Falun. Vårt mål är att ge våra medlemmar den mest inspirerande och bästa gymupplevelsen till ett riktigt bra pris. De flesta av våra gym är öppna dygnet runt och vi erbjuder utrustning från världsledande leverantörer såsom Technogym och Eleiko. På utvalda gym finns häftiga studios för gruppträning, där vi kör både egna koncept och program från samarbetspartners t ex Les Mills. https://member24.se/ Sök jobbet direkt via: https://jobs.member24.se/

16 juni 2025
Sista ansökan:
3 december 2025