Eurofins Pegasuslab AB söker engagerad medarbetare till kundmottagningen!

Företagsbeskrivning En bra inomhusmiljö är en förutsättning för god hälsa och hög livskvalitet. På Eurofins Pegasuslab bidrar vi till detta genom att erbjuda marknadsledande kemiska och mikrobiologiska analyser, rådgivning och utbildning. Vill du kombinera ditt intresse för naturvetenskap med kundservice och bli en del av vårt gäng där vi tillsammans gör ett viktigt arbete för en bättre inomhusmiljö? Då kan du vara den vi söker till vår kundmottagning! Vilka är vi? Vi är kanske inte så kända för dig, men allt vi gör har en positiv inverkan på ditt liv, din hälsa och på miljön. Vi analyserar maten du äter, luften du andas och medicinerna du behöver – våra analyser gör vår värld till en säkrare och hälsosammare plats att bo och leva på! Eurofins är en global ledare inom området Testing for life med över 63 000 medarbetare runtom i världen. Tillsammans jobbar vi utifrån våra kärnvärden: Vår kund, Kvalitet, Yrkesstolthet tillsammans samt Professionalism & Hållbarhet. Vad du kommer att göra hos oss? Du kommer att vara ansiktet utåt i vår kundmottagning. Förutom kundservice består arbetet till stor del av att kalibrera och packa i ordning utrustning, ta emot leveranser, registrera ordrar och prover i våra system. Du ansvarar för att vårt lager är i god ordning, inventerar och gör beställningar. Övriga administrativa uppgifter samt telefonsupport ingår också i tjänsten. Vem är du som söker? Du ska ha en avslutad gymnasieutbildning helst från naturvetenskapligt eller tekniskt program. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska såväl i tal som skrift är ett krav. Vi värdesätter dina egenskaper och söker dig som: Drivs av att ge kunder det där lilla extra och trivs med att hjälpa andra. Är positiv, har goda kommunikationsfärdigheter och har lätt för att skapa goda relationer. Är strukturerad, noggrann och har förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. Är tekniskt intresserad och lösningsorienterad. Har goda datorkunskaper och lätt för att lära dig olika system. Gruppen är viktig för oss varför vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vad kan vi erbjuda dig? Hos oss bidrar våra medarbetare till en bättre värld. Det är en härlig och meningsfull känsla som skapar hög motivation och engagemang och gör att det känns extra bra att gå till jobbet varje dag. Dina kunskaper, färdigheter och personliga utveckling är Eurofins mest värdefulla tillgång och en förutsättning för framgång. Vi erbjuder också fina personalförmåner så som friskvårdsbidrag, frukost, förskottssemester och extra semesterdagar. Ytterligare information Vi rekryterar löpande och tjänsten kan därför tillsättas innan ansökningstiden går ut, så sök redan idag! Vi tar enbart emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Ansökningar skickade via brev eller mejl kommer inte tas med i rekryteringsprocessen. Med anledning av sommar och semestrar kan svar dröja. Anställningsform: tillsvidareanställning, provanställning tillämpas. Tjänsten avser heltid, 100%. Arbetstid: 8-16:30 eller enligt överenskommelse.Tillträde efter överenskommelse. Månadslön enligt överenskommelse. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta: Annika Engström, Produktionschef, [email protected]. För frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta: Sara Johansson, HR-Support, [email protected]

16 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Dutch-Speaking Sales Representative
The Place AB
Kundtjänstpersonal

Are you sales-oriented and fluent in Dutch? Do you see opportunities where others see problems and love helping customers find the right solution? We’re taking a step ahead and hope to match you with an upcoming assignment – join our network today! About the Role as Sales Representative  There are many exciting roles within sales – but the core is always the same: you drive results, build strong customer relationships, and help grow the business. In this role, you’ll represent the company and work proactively to identify and convert leads, support existing clients, and contribute to sales targets. Examples of tasks as a Sales Representative: Contact and follow up with potential customers via phone, email, or social channels Identify customer needs and recommend suitable products or services Manage incoming leads and turn them into sales opportunities Build long-term relationships with both new and existing clients Handle parts of the sales process from initial contact to closing deals Your Background: Fluent in Dutch and Swedish and/or English Previous experience in sales or customer-facing roles Basic computer skills, including Microsoft Office Who We Think You Are  To thrive in this role, we think you are someone who enjoys connecting with people, working towards goals, and solving problems with a positive attitude. You’re driven, communicative, and motivated by both personal and team success. The Application Process The first step is to submit your application – it’s quick and easy. Upload your CV and you’ll then be searchable by me and my colleagues. If you move forward in the process, the next step may be a short phone interview to clarify a few points or a digital or in-person meeting at our office. We also use testing tools like personality and logical reasoning tests in some of our processes. Can We Guarantee You a Job? Our ambition is to help as many people as possible find their dream job, but unfortunately, we cannot make any guarantees. This is a general and proactive advertisement, and we receive new assignments continuously. So don’t wait to submit your application – exciting opportunities can arise at any time! The Place - Where happy work happens Does this sound interesting and you still want to apply? Good - if you manage to get the spot, you will also become part of The Place! As an employee at The Place, you are offered a network, mentoring and secure conditions. In The Place, you have a Worklife Partner who is interested in following and developing your working life over time.

16 juni 2025
Sista ansökan:
3 december 2025
Social Media and Customer Relations Coordinator - Orvelin E-handel
Orvelin Sportkost AB
Kundtjänstpersonal

Social Media and Customer Relations Coordinator – Sätt din prägel på vår e-handel, digitala marknadsföring och kundservice Är du redo att ta din karriär till nästa nivå och bli en del av en spännande tillväxtresa? Hos oss på Orvelin E-handel söker vi en Social Media and Customer Relations Coordinator som vill utveckla och driva vår marknadsföring för fyra starka e-handelsvarumärken inom träning, hälsa, nutrition och fitness. Det här är en unik roll där du kombinerar kreativ digital marknadsföring med att skapa en förstklassig kundupplevelse. Du kommer att ansvara för att vår närvaro i sociala medier engagerar och inspirerar, samtidigt som du bemöter våra kunder med snabb och professionell service när de har frågor eller behöver rådgivning. Här får du möjlighet att påverka både hur vi kommunicerar utåt och hur vi bygger relationer med våra kunder. Om rollen Som Social Media and Customer Relations Coordinator blir du ansvarig för att: Utveckla och producera innehåll för sociala medier som bygger våra varumärken och driver trafik till våra e-handelsplattformar. Planera och genomföra kampanjer som genererar både engagemang och försäljning. Bygga relationer med influencers och ambassadörer som hjälper oss nå ut till rätt målgrupp. Hålla koll på trender inom sociala medier och kundrelationer för att ligga steget före och skapa resultat. Hantera kunddialoger via våra kanaler mot kunden – svara på frågor, hantera klagomål och lösa problem på ett professionellt och serviceinriktat sätt. Sammanställa insikter från kundfeedback för att förbättra vår kommunikation, våra erbjudanden och kundupplevelsen. Vi söker dig som... • Har utbildning inom marknadsföring, kommunikation, digital media eller liknande. • Har erfarenhet av (eller ett stort intresse för) att skapa framgångsrika marknadsföringsstrategier för e-handel. • Är serviceinriktad och har förmågan att bemöta kunder på ett professionellt och lösningsorienterat sätt. • Är kreativ och skicklig på att omvandla idéer till engagerande innehåll och professionell kommunikation. • Trivs med att kombinera självständigt arbete med samarbete i ett team. • Är bra på att strukturera ditt arbete och kan hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus på detaljerna. Vad vi erbjuder En plats i en förändringsresa där du är med och formar vår framtid från grunden. En dynamisk arbetsmiljö i Strömstad, med en kombination av kreativ frihet och tydliga mål. Stöd vid flytt – vi kan vid behov hjälpa till med boende för att göra din övergång smidig. Karriärutveckling – möjligheten att växa tillsammans med oss i en bransch där möjligheterna är stora. Vilka är vi? Orvelin e-handel är en etablerad e-handlare inom kosttillskott och hälsokost. Vi har växt stadigt sedan starten 2011 och erbjuder ett brett utbud av kosttillskott, hälsokost och träningsutrustning. Vår målsättning är att leverera ett brett sortiment med smidiga leveranser. Vi är en del av Orvelin Group Holding AB, en familjeägd koncern med verksamheter inom fastigheter, handel och investeringar. Orvelin Group har cirka 500 anställda och en omsättning på 2 miljarder kronor. I koncernens portfölj finns bland annat Sportkost, BodyPower, Gottebiten och ett stort antal fastigheter. Precis som Orvelin Group har vi vårt sitt säte i Strömstad och är känt för stabila och framgångsrika affärer. Praktisk information Tjänsten är på 100% och placerad i Strömstad. Vi ser gärna att du skickar in cv, ett kortfattat personligt brev samt arbetsprover som visar din skicklighet i rollen som Social Media and Customer Relations Coordinator. Redo för oss? Skicka in din ansökan redan idag, vid rätt match kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag – vi ser fram emot att höra från dig!

16 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
TEKNISK KUNDSUPPORT - HangOn AB
FSK Group AB
Kundtjänstpersonal

0 false 21 18 pt 18 pt 0 0 false false false 0 false 21 18 pt 18 pt 0 0 false false false HangOn är en partner som hjälper kunderna att hitta smarta lösningar för hängning, maskering och hantering som effektiviserar lackeringsprocessen och förbättrar resultatet . Bolaget är marknadsledande och har egen produktutveckling och tillverkning. Det är expansivt och finns i fler än 40 länder där deras produkter distribueras snabbt och effektivt från bolagets lager. Koncernen har idag 110 anställda. www.hangon.se SERVICEMINDED, STRUKTURERAD, TEKNISK & ERFAREN AV INTERNATIONELL MILJÖ? Vill du vara en nyckelspelare i ett internationellt team med fokus på kundservice och teknisk support? HangOn står inför en spännande utvecklingsresa där vi satsar på att stärka vår kundsupportsfunktion – både genom ökad service och digitalisering. Nu söker vi dig som vill vara med och bygga framtidens kundupplevelse i rollen som Teknisk Kundsupport. Om rollen Är du en strukturerad person med teknisk förståelse och känsla för service? I den här rollen får du kombinera just det – teknik, administration och kundkontakt – i en internationell miljö från vårt huvudkontor. Du blir en del av vårt kundsupportteam i Hillerstorp, med särskilt fokus på att stötta vår polska säljorganisation och bidra till deras fortsatta tillväxt. Tillsammans med engagerade kollegor är du med och skapar smidiga processer och nöjda kunder. Arbetsuppgifterna omfattar teknisk kundsupport, order- och offerthantering, enklare ekonomiuppgifter samt direktkontakt med kunder och säljare. Du arbetar nära flera av företagets funktioner och har en nyckelroll i att utveckla och effektivisera våra administrativa rutiner. Teamet du tillhör har en central roll i att säkerställa snabb, korrekt och professionell service – via telefon, mejl och Teams. Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta i en teknisk och internationell miljö, gärna inom kundsupport eller administration. Du har god datorvana, är trygg i affärssystem och trivs med varierade arbetsuppgifter och många kontaktytor. Du är strukturerad, självgående och noggrann – och har lätt för att förklara tekniska lösningar på ett pedagogiskt sätt. För rollen krävs att du obehindrat behärskar svenska, engelska och polska – både i tal och skrift. Vi erbjuder… …en arbetsplats där du får växa i en internationell miljö med korta beslutsvägar och stor möjlighet att påverka. Hos oss får du arbeta med högkvalitativa produkter, engagerade kollegor och en kultur som präglas av framåtanda, samarbete och kundfokus. Vill du vara med och utveckla vår kundsupport och samtidigt bidra till HangOns fortsatta tillväxt? Välkommen med din ansökan! I denna rekryteringen samarbetar HangOn med FSK Group. Ansök på www.fskgroup.se. Ansvarig rekryterare är Johan Sandahl, 0370-302501.

16 juni 2025
Sista ansökan:
24 augusti 2025
Produktspecialist till bolag i södra Stockholm
Jobwise AB
Kundtjänstpersonal

Produktspecialist till bolag i södra Stockholm.  Är du vår nästa stjärna inom fordonsvärlden? Har du ett brinnande intresse för bilar och fordonsutrustning? Vill du ge kunder en exceptionell upplevelse och inspirera dem att återvända gång på gång? Om du älskar allt som rör fordon, från bilvård och belysning till elektronik och teknik, kan det här vara din perfekta chans! I rollen som Produktspecialist kommer du och teamet: Kommunicera med kunder via telefon, chatt, e‑post och i vår fysiska butik Erbjuda rådgivning om produkter med fokus på bilvård, lampor, elektronik och tekniska tillbehör Ge rekommendationer och guida kunder inför deras köp Hantera administrativa uppgifter kopplade till kundärenden Vara med och bidra vid marknadsföring, mässor och event Vad vi söker hos dig En passion för fordon och tillbehör – ditt intresse är viktigare än tidigare arbetslivserfarenhet Det är meriterande med erfarenhet av butik och eller kundtjänst. Ansvarsfullhet God kommunikationsförmåga på svenska och engelska B-körkort Tidigare erfarenhet inom kundsupport eller försäljning är meriterande men inget krav – det viktigaste är ditt intresse för fordon, en vilja att lära samt ansvarsfullhet. Det här erbjuder vi En kreativ och energifylld arbetsplats med engagerade kollegor Modern lokal i Farsta med friskvårdstimme och eget gym Möjlighet att själv tvätta bilen i vår interna tvätthall Heltid, tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Arbetstider vardagar 08:00–17:00 (viss helgtjänstgöring kan förekomma) Om företaget Vi är en växande e-handelsaktör specialiserad på fordonsprodukter och tillbehör. Med vår breda produktportfölj och starka kundfokus strävar vi efter att erbjuda bästa möjliga service till fordonsentusiaster i hela Norden. Låter detta som din nästa utmaning? Skicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att höra från dig! Om Jobwise Vi tror att ledarskap är kärnan i att attrahera, behålla och noggrant vårda begåvade individer. Att avancera i våra rekryteringsprocesser ger dig möjlighet att ta ditt nästa karriärkliv i en utvecklande miljö där vi, som rekryteringsföretag, ger chefer och ledare insikter för en effektiv onboarding och värdefulla verktyg för arbetstagarens långsiktighet. Därav blir omsorgsfulla samarbeten med duktiga ledare nyckeln till din, vår partners och vår framgång. Med denna filosofi och metodik, erbjuder vi de optimala förutsättningarna för din framgång och utveckling. Vi fokuserar inte enbart på rekrytering av kompetens, utan även på att skapa rätt villkor när våra kandidater tar nästa karriärsteg och hittar den nivå som ger nya anställda känslan av att hela tiden utvecklas.

16 juni 2025
Sista ansökan:
3 december 2025
Kundservicemedarbetare med säljinriktning till DHL Freight
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Är du kommunikativ, målmedveten och trivs med att arbeta i en kundnära roll? Trivs du dessutom med telefonen som arbetsredskap och att ta stort eget ansvar över ditt arbete? Då kan rollen som Sales Leads Qualifier på DHL Freights kundservice vara något för dig! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start 1 september och som varar till årskiftet. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos DHL Freight. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget DHL är marknadsledande inom logistikbranschen och är ”logistikbolaget för hela världen”. DHL erbjuder expertis inom internationell express-, flyg- och sjöfrakt, väg- och tågtransport, kontraktslogistik samt internationella brevtjänster. Med ett globalt nätverk som består av mer än 220 länder och territorier och med 520 000 medarbetare över hela världen erbjuds kunder högsta kvalitet kombinerat med god lokal kännedom. DHL i Sverige har ca 4000 medarbetare och 65 kontor, terminaler och stationer runt om i Sverige. I denna roll kommer du vara en del av teamet som kallas Sales Lead Qualification (SLQ) och består av tre medarbetare som tillsammans arbetar i ett öppet kontorslandskap. På DHL:s kontor i Växjö delar SLQ-teamet lokaler med DHL Freights Customer Service. Företaget strävar efter att ha roligt tillsammans, nå målen, få kunderna att växa och fira framgångar. Arbetsuppgifter Som medarbetare på SLQ-avdelningen (Sales Lead Qualification) hos DHL Freight blir du en del av ett mindre, sammansvetsat team. Tillsammans ansvarar ni för att hantera och kvalificera inkommande förfrågningar från potentiella kunder som visat intresse för DHL Freights tjänster. Din huvudsakliga uppgift är att bedöma om DHL Freight kan erbjuda en lösning som matchar kundens behov – och att säkerställa att varje kontakt får ett professionellt, serviceinriktat och rådgivande bemötande redan från första samtalet. I rollen ingår att: Gå igenom inkommande förfrågningar och analysera vad kunden vill skicka, hur mycket och vart Göra kreditbedömningar och säkerställa att DHL Freight kan erbjuda kunden rätt typ av lösning Kontakta potentiella kunder via telefon eller mail för att ge besked – oavsett om det är ett erbjudande eller ett avslag Presentera DHL:s tjänster och erbjudande Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning eller likvärdig God dator- och systemvana Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Erfarenhet inom kundservice är meriterande Som person är du både driven och resultatinriktad, och du har förmågan att arbeta självständigt samtidigt som du uppskattar att samarbeta i team. Du är noggrann i ditt arbete och är lyhörd för andras behov, vilket gör att du smidigt kan anpassa dig till olika situationer. Du har en stark uthållighet och är målinriktad, vilket för att du ständigt strävar efter att nå de uppsatta målen. Övrig information Start: 1 september Plats: Växjö Lön: Enligt överenskommelse  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

16 juni 2025
Sista ansökan:
3 december 2025
Kundservicemedarbetare till DHL Freight
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Lockas du av att arbeta i ett högt tempo där ingen dag är den andra lik? Är du dessutom tillgänglig omgående och drivs av att ha en roll med breda kontaktytor? Då ska du ta chansen och söka tjänsten som kundservicemedarbetare hos DHL Freight. Här får du möjligheten att utvecklas i en dynamisk miljö tillsammans med härliga kollegor. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med startdatum 11 augusti och som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos DHL Freight. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget eller anställning. Om företaget DHL är marknadsledande inom logistikbranschen och är ”logistikbolaget för hela världen”. DHL erbjuder expertis inom internationell express-, flyg- och sjöfrakt, väg- och tågtransport, kontraktslogistik samt internationella brevtjänster. Med ett globalt nätverk som består av mer än 220 länder och territorier och med 520 000 medarbetare över hela världen erbjuds kunder högsta kvalitet kombinerat med god lokal kännedom. DHL i Sverige har ca 4000 medarbetare och 65 kontor, terminaler och stationer runt om i Sverige. DHL Freights kundservice i Växjö ansvarar för all kundservice gällande inrikestransporter. Totalt är de ca 140 medarbetare och avdelningen Frontline består av 90 medarbetare som värdesätter god gemenskap. Företaget strävar efter att ha roligt tillsammans, nå målen, få kunderna att växa och fira framgångar. Arbetsuppgifter I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för att ta emot, hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. Ärendena avser frågor både före, under och efter transporten från kunder belägna i hela Sverige. Du har kontakt med både företagskunder och privatpersoner där det viktiga blir att hitta rätt lösning och ge en god service. Vidare har du ett nära samarbete med övriga funktioner inom kundservice samt DHL Freight. Detta för att stärka banden och samarbetet inom DHL Freight i syfte för att arbeta med ständiga förbättringar. I rollen erbjuds du initialt en introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Här får du möjligheten att utvecklas tillsammans med din avdelning och hela kundservice. DHL Freight har delat in kundens frågor i olika kunskapsområden, vilket innebär att du börjar med att lära dig ett kunskapsområde för att sedan bygga vidare med fler. Tillsammans med kollegorna hjälps ni åt och stöttar varandra. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning eller likvärdig God dator- och systemvana Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Meriterande med tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice eller andra kundnära roller Vi söker dig som har en god kommunikationsförmåga och trivs bäst när du får samarbeta med andra. Då tillgänglighet och kundbemötande är viktigt för att kunna leverera positiv kundupplevelse, ser vi att du motiveras av att leverera en god service och är inlyssnande. Då arbetet kräver hög struktur och ordning är du även noggrann som person, van att arbeta i data- och systemmiljö och har förmågan att prioritera i ditt arbete och vara lösningsfokuserad. Det är också av vikt att du kan hantera ett varierat arbetstempo och är flexibel då arbetsbelastningen kan variera. Övrig information Start: 11/8 Plats: Växjö Lön: Enligt överenskommelse  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

16 juni 2025
Sista ansökan:
3 december 2025
Säljande kundtjänstmedarbetare till Allente!
Webhelp Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Ta din säljkarriär till nästa nivå hos Concentrix! Brinner du för försäljning och kundkontakt? Vill du vara en nyckelspelare i att behålla kunder och skapa långsiktiga relationer? Då har vi den perfekta rollen för dig! Concentrix är en global ledare inom teknologidriven kundupplevelse och service. Vi samarbetar med välrenommerade varumärken och hjälper dem att optimera sin verksamhet genom innovativa lösningar. Nu söker vi en driven och resultatorienterad stjärnsäljare till vår save-desk för Allente i Kalmar! Om rollen: Som säljfokuserad kundservicemedarbetare på vår save-desk har du en avgörande roll i att behålla kunder och värna om deras upplevelse. Du kommer att hantera inkommande samtal från norska kunder som överväger att avsluta sin tjänst och aktivt arbeta för att erbjuda anpassade lösningar som möter deras behov. Vad du kommer att göra: Hantera inkommande samtal från norska kunder som vill avsluta sin tjänst och vinna tillbaka dem genom att lyssna in deras behov och erbjuda skräddarsydda lösningar. Erbjuda skräddarsydda lösningar och kampanjer för att maximera kundnöjdheten. Använda din övertygande kommunikationsförmåga för att skapa ett värde i kundens fortsatta användning av tjänsten. Samarbeta med teamet och coachas löpande för att optimera din prestation och försäljning. Arbeta mot tydliga mål och få möjligheten att tjäna obegränsade provisionsbonusar. Vem är du? Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av försäljning och/eller kundservice och trivs i en mål- och resultatinriktad miljö. Har ett starkt säljdriv och en förmåga att övertyga och värna om kundrelationer. Är en god lyssnare med ett professionellt och förtroendeingivande bemötande. Har goda kunskaper i norska och engelska. Kan arbeta från vårt kontor i Kalmar på heltid. Vad vi erbjuder: En fast månadslön med en attraktiv provisionsmodell – din prestation avgör din inkomst! Gedigen utbildning och kontinuerlig coaching för att du ska nå din fulla potential. Karriärmöjligheter – 80% av våra ledare har blivit befordrade internt! Ett tryggt anställningsavtal med kollektivavtal genom Unionen. Friskvårdsbidrag på 3 500 kronor per år. En dynamisk och inspirerande arbetsmiljö med teamaktiviteter och sociala event. Ytterligare information: Start: 2025-07-21 Anställningsform: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning. Arbetstider: Varierat under öppettiderna mån-fre 09:00-18:00 Placering: På plats i vårt moderna kontor i Kalmar, Borgmästaregatan 5. Vill du vara en del av ett globalt företag där din insats gör skillnad? Ansök idag och ta steget mot en säljkarriär utöver det vanliga!

16 juni 2025
Sista ansökan:
21 juli 2025
Kundservicemedarbetare till Allente i Kalmar!
Webhelp Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Upplev känslan av en game-changing karriär! Letar du efter en ny utmaning? Concentrix är ett globalt företag specialiserade inom teknologi och service som supporterar framtidens varumärken i över 70 länder. Vi arbetar med välkända företag - sådana du använder dig av varje dag - genom att förbättra deras verksamhet med ny, innovativ teknologi och lösningar. Om du vill växa i din yrkesroll och bli inspirerad, så uppmanar vi dig att söka rollen som kundservicemedarbetare till Allente från vårt kontor i Kalmar. Du kommer att vara del av ett community av medarbetare som supporterar välkända varumärken inom bland annat tech, resebranschen, mode och hälsa. Karriär och personlig utveckling Vi kommer att se till att du får rätt utbildning, toppmodern utrustning samt kontinuerlig support i syfte att du ska lyckas i din nya roll. På Concentrix finns det goda karriärmöjligheter, ungefär 80% av våra ledare och chefer har blivit befordrade internt! Därtill erbjuder vi tillgång till karriärsutvecklingsprogram helt kostnadsfritt för att hjälpa dig att uppnå dina karriärsmål. Detta ingår i tjänsten Som kundservicemedarbetare i vårt team kommer du: Supportera kunder över telefon genom inkommande samtal gällande betalning, faktura eller teknisk support. Genomföra enklare felsökningar inom bland annat TV och Bredband Arbeta med merförsäljning i varje samtal genom att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Dina kvalifikationer Concentrix och du är en bra match om du: Har godkända betyg i Svenska A/1 and Engelska A/5 Har en känsla för god kundservice och viljan att lära samt utvecklas Är nyfiken på merförsäljning och har ett intresse inom försäljning för att finna de bästa lösningarna för kunden Kan arbeta från vårt kontor i Kalmar, Borgmästaregatan 5 Kan arbeta heltid Vad vi erbjuder dig Vi erbjuder tillsvidareanställning på 100%, med 6 månaders provanställning eller timanställning Möjligheten att få erfarenhet och kunskap inom kundtjänst Vi har kollektivavtal med Unionen, vilket för oss är en självklarhet så att du kan känna dig trygg i din anställning Teamaktiviteter både på och utanför arbetet för att göra jobbet roligare Möjlighet att tjäna obegränsade försäljningsbonusar Friskvårdsbidrag om 3500 kronor per år Kontinuerlig coaching för att stötta dig i din roll Goda karriärsutvecklingsmöjligheter samt möjlighet att ta del av vårt interna karriärsprogram Ytterligare information: Start: 2025-07-21 Anställningsform: Heltid tillsvidare. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Arbetstider: Varierat under öppettiderna mån-fre 08.00-19.00 samt lör-sön 10:00-19:00 Tjänsten är på plats från kontoret i Kalmar. Experience the best version of you! Vi vill höra från dig om detta känns som rätt steg för dig i din karriär. Ansök redan idag och bli en del av oss på Concentrix. Concentrix is an equal opportunity employer We're proudly united as one team, one company, globally. We're committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws.

16 juni 2025
Sista ansökan:
21 juli 2025
Strategisk kundmottagare till Unic i Boxholm!
Framtiden i Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Unic i Boxholm söker en strategisk kundmottagare! Företaget Unic AB är ett företag baserat i Boxholm som specialiserar sig på försäljning och service av truckar, entreprenadmaskiner och maskindelar. De erbjuder även maskinuthyrning och har en verkstad för underhåll och reparationer. Företaget bedriver också transportverksamhet samt truck- och maskinservice. Exempel på arbetsuppgifter: -Sköta dagliga driften och delegera arbetsuppgifter -Ta betalt direkt i kassan och löpande kundfakturering -Ta emot kunder fysiskt i verkstad och hantera samtal/mejl -Räkna på offerter och ge erbjudanden -Hantera inkommande frågor -Lämna prisuppgifter och anteckna ner det -Beställa varor -Boka in verkstadsbesök I takt med att du lär dig kan arbetsuppgifterna komma att byggas på. Vi tror att du: •Har flerårig erfarenhet som Kundmottagare/Servicerådgivare/Mekaniker eller liknande •God förmåga i svenska i tal och skrift Meriterande: -Jobbat inom verkstad eller andra relevanta bolag som har mekaniker för fordon/bilar. -Genuint fordonsintresse -God förmåga i engelska i tal och skrift Personliga egenskaper: -Serviceinriktad -Ledare -Lösningsorienterad -Problemlösare -Strukturerad Kundens erbjudande I rollen som kundmottagare finns goda utvecklingsmöjligheter. Här är det korta beslutsvägar där du får möjlighet att ta stort ansvar och ha stor påverkan. Du får ett stort förtroende och erbjuds en varierad vardag. Här får du möjlighet att komma med egna idéer. Utöver det brukar de ha en julfest per år där de käkar och bowlar ihop. Gemensamt för de anställda på Unic AB är att de delar intresset av fordon. Om Framtiden AB Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering. Vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du under inledande 7 mån vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha goda möjligheter att gå över och bli anställd direkt hos Unic. Rekryteringsprocessen: Urval sker löpande Intervju (Framtiden) Referenstagning Intervju (Kund) Beslut Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Villkor: Start: Enligt överenskommelse Arbetstider: Kontorstider 7-16 vardagar (övertid kan förekomma) Ort: Boxholm Omfattning: 100% heltid

16 juni 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025