Kundsupportchef
Juneporten AB
Kundtjänstpersonal

Vi tror på att framgång skapas när passion och drivkraft möter teknik. Med rätt verktyg skapar vi på Junora möjligheter varje dag genom att skapa nytt liv i begagnade fordon eller maskiner. Genom ett tätt samarbete mellan alla medarbetare skapar vi en värdefull tjänst där vi samtidigt bidrar till en hållbar miljö. Arbetsbeskrivning Som ansvarig för kundsupport och administration leder du arbetet på avdelningen och säkerställer att våra kunder får professionell och effektiv service samtidigt som interna administrativa processer fungerar smidigt. Du har det operativa ansvaret för både kunddialog och administrativa rutiner, och du arbetar både strategiskt och praktiskt för att utveckla arbetssätt, rutiner och teamet du leder. Ansvarsområden Leda och utveckla kundsupport- och administrationsteamet. Planera och fördela det dagliga arbetet inom avdelningen. Sätta upp mål, följa upp nyckeltal och rapportera resultat till ledning. Säkerställa kompetensutveckling och trivsel inom teamet Kundsupport Säkerställ en hög servicenivå i all kundkontakt. Stötta i komplexa eller eskalerade ärenden. Arbeta med kundfeedback för att driva förbättringar i kundupplevelsen. Samverka med andra avdelningar för att säkerställa ett enhetligt kundflöde. Administration Utveckla och effektivisera administrativa processer och rutiner. Säkerställa korrekt dokumentation, avtalshantering och datakvalitet. Stötta andra avdelningar med administrativa underlag och koordination. Ha överblick över verktyg och system som används inom avdelningen. Din profil Vi söker dig med erfarenhet av ledarskap inom kundservice, administration eller liknande områden. Du har en stark kommunikativ förmåga, arbetar lösningsorienterat och trivs i en roll där du får ta ansvar. Du har god systemvana och en god förståelse för administrativa flöden. Rollen kräver även att du kan kombinera ett strategiskt tänkande med en operativ närvaro i det dagliga arbetet. Vi söker dig som är: Serviceinriktad och lösningsorienterad. Kommunikativ och ansvarstagande. Prestigelös och kvalitetsmedveten. Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift Vi erbjuder En möjlighet att utvecklas och växa i en viktig roll inom företaget. En dynamisk och innovativ arbetsmiljö med engagerade och kompetenta kollegor. Chansen att vara delaktig i företagets framgångsresa och påverka våra framtida satsningar. Fokus på kreativitet, innovation och långsiktiga lösningar.

5 juni 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Administratör till Arval – med intresse för effektivisering och automation
Academic Work Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Är du en strukturerad person med öga för effektivisering och förbättring? Vill du arbeta i ett internationellt bolag där du får möjlighet att påverka och utveckla administrativa processer? Vi söker nu en administratör till Arvals Admin & Billing-team i Danderyd – en roll för dig som både vill ta ansvar i det dagliga och vara med och driva förändring. OM TJÄNSTEN Arval grundades 1989 och är specialiserade på fullserviceleasing och nya mobilitetslösningar. I slutet av december 2024 leasade Arval 1 796 396 fordon globalt. Varje dag erbjuder de över 8 600 Arval-medarbetare i 29 länder flexibla lösningar för att möta våra kunders behov, som sträcker sig från internationella organisationer till mindre företag, individuella småföretag och privatpersoner. Arval ägs av en av världens mest kända och största banker, BNP, och finns i stort sett över hela världen. Sverigekontoret är beläget i Danderyd, nära Mörby centrum och i de nyrenoverade lokalerna finns både restaurang och gym. I denna tjänst kommer du att tillhöra Admin & Billing-teamet, som ansvarar för administration kopplat till fakturering, avtal och affärsstöd. Rollen innebär både löpande administrativa uppgifter och ett tydligt fokus på utveckling och automatisering av processer. Här får du vara med och förbättra vardagen – både för teamet och kunderna. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Fakturahantering och kontering * Administration kopplad till betalningar, böter, tankkort eller liknande * Förbättringsarbete och automatisering av administrativa processer * Dokumentation och processkartläggning VI SÖKER DIG SOM - Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom ekonomi eller fakturering - Har erfarenhet av eller ett intresse för processer, struktur och förbättringsarbete - Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift - Har god systemvana Det är meriterande om du tidigare har arbetat i en liknande roll inom ett större bolag, särskilt inom leasing- eller bilbranschen samt om du har en relevant eftergymnasial utbildning. För att lyckas i rollen ser vi att du är en självgående och lösningsorienterad person med god förmåga att strukturera och effektivisera ditt arbete. Du har ett öga för detaljer utan att tappa helhetsperspektivet, och trivs med att ta ansvar både för löpande uppgifter och förbättringsinitiativ. Du samarbetar gärna med andra men är också trygg i att arbeta självständigt. Att arbeta noggrant, metodiskt och med ett proaktivt driv är en självklarhet för dig. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Du kan läsa mer om Arval här!

4 juni 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025
Jobba hemifrån med kundservice – finsktalande sökes!
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och försäljning blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang. Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering. Bedriva merförsäljning i kundsamtal. Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer. Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare. Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Arbeta från ditt eget hem! Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag. Möjlighet att arbeta från vårt moderna kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice och försäljning och drivs av att utvecklas inom det. Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift. Flytande i finska i både tal och skrift. Har datorvana. Godkänd gymnasieutbildning. Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: 08.00-17.00 vardagar och helger. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

4 juni 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Kundservicemedarbetare
Juneporten AB
Kundtjänstpersonal

Vi tror på att framgång skapas när passion och drivkraft möter teknik. Med rätt verktyg skapar vi på Junora möjligheter varje dag genom att skapa nytt liv i begagnade fordon eller maskiner. Genom ett tätt samarbete mellan alla medarbetare skapar vi en värdefull tjänst där vi samtidigt bidrar till en hållbar miljö. Arbetsbeskrivning Som kundservicemedarbetare hos oss har du en nyckelroll i att skapa en positiv kundupplevelse. Du fungerar som den viktiga länken mellan våra kunder och säljare, och bidrar till att säkerställa smidiga och effektiva processer. Du hanterar frågor kring affärer och objekt samt stöder våra säljare i deras vardag över hela Sverige. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att ta emot inkommande samtal, besvara kundfrågor av både praktisk och teknisk karaktär samt hantera administrativa uppgifter kopplade till affärer, exempelvis granskning av annonser, transporter och finansiering. Under samtalen identifierar du kundernas behov och presenterar företagets tjänster för att erbjuda bästa möjliga lösning. Ditt mål är att leverera snabb och professionell service genom att lösa ärenden vid första kontakten. Exempel på arbetsuppgifter: Hantera inkommande samtal och meddelanden via e-post, SMS och chatt. Presentera lösningar och svara på kunders frågor. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av kundservicemedarbetare och en genuin passion för service. Du trivs i en dynamisk miljö där du kan växla mellan självständigt arbete och teamwork. Med en lösningsorienterad och prestigelös inställning är du en person som tar initiativ, bidrar med energi och vågar ställa frågor för att hitta de bästa lösningarna. För att lyckas i rollen tror vi att du är strukturerad, engagerad och duktig på att prioritera i ett högt tempo. Din kommunikativa förmåga och ditt engagemang är avgörande för att du ska kunna ge våra kunder bästa möjliga service. Vi söker dig som är: Serviceinriktad och lösningsorienterad. Kommunikativ och ansvarstagande. Prestigelös och kvalitetsmedveten. Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi erbjuder En möjlighet att utvecklas och växa i en viktig roll inom företaget. En dynamisk och innovativ arbetsmiljö med engagerade och kompetenta kollegor. Chansen att vara delaktig i företagets framgångsresa och påverka våra framtida satsningar. Fokus på kreativitet, innovation och långsiktiga lösningar.

4 juni 2025
Sista ansökan:
21 november 2025
Kundsupport

Vill du arbeta med kundservice i en teknisk miljö? Har du erfarenhet från industrin eller ett tekniskt intresse, och är redo att ta nästa steg? Då kan detta vara tjänsten för dig! Purple Rekrytering & Interim söker nu en Kundsupport till ett teknikintensivt bolag i GGVV-regionen. Här blir du en viktig del av ett engagerat team som tillsammans arbetar för att ge kunderna bästa möjliga service och support. Om rollen Som Kundsupport kommer du att ha en bred roll där du dagligen kommunicerar med kunder via både telefon och e-post. Du hanterar inkommande förfrågningar, tar fram offerter och sköter orderhantering. I din roll ingår även att ge teknisk rådgivning kring företagets produkter och lösningar, följa upp leveranser samt informera kunder vid eventuella förändringar. Du kommer dessutom att vara involverad i kampanjarbete och proaktiv kundbearbetning i nära samarbete med säljteamet. Du blir en nyckelperson i kontakten med kunderna – både nya och befintliga – och har en viktig funktion i att säkerställa hög kundnöjdhet. Din profil Vi söker dig som trivs med att kombinera teknik, service och problemlösning i det dagliga arbetet. Kanske har du tidigare arbetat inom industrin eller produktion och vill ta nästa steg i karriären, eller så har du redan erfarenhet av kundservice inom en teknisk bransch. Du har erfarenhet av kundservice, orderhantering eller försäljning, och du har ett intresse för teknik – gärna med viss vana av att läsa ritningar. Du är en strukturerad och pålitlig person med god samarbetsförmåga, och du har lätt för att prioritera när tempot är högt. Datorvana är ett krav, och du kan uttrycka dig väl på både svenska och engelska, i såväl tal som skrift. Du har också B-körkort och tillgång till bil. Vi erbjuder Du erbjuds en varierad och utvecklande tjänst hos ett stabilt företag med starkt tekniskt kunnande. Här råder god sammanhållning och korta beslutsvägar, och du får arbeta med både svenska och internationella kunder. Det är en långsiktig roll med start i augusti eller enligt överenskommelse, där du ges möjlighet att växa tillsammans med verksamheten och bidra till framtida framgångar. Ansökan Låter det intressant? Tveka inte att höra av dig! Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Anela Drndo på 0737-01 94 53 eller [email protected] Vi intervjuar löpande, varmt välkommen med din ansökan redan idag!

4 juni 2025
Sista ansökan:
21 november 2025
Customer Service Specialist
Hero AB
Kundtjänstpersonal

Om rollen Vi söker en engagerad och lösningsorienterad Customer Service Specialist som brinner för att ge våra kunder en riktigt bra upplevelse. Du kommer att vara en viktig kontaktpunkt för våra användare – via telefon – och se till att deras frågor och problem hanteras snabbt, professionellt och med ett leende. Men det stannar inte där. Du kommer också få vara med i ett spännande projekt: att bygga upp vår interna knowledgebase från grunden. Din erfarenhet från kunddialoger kommer vara ovärderlig när vi strukturerar innehållet, identifierar återkommande frågor och formulerar tydliga, användbara artiklar. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Ge snabb och kvalitativ support till våra kunder. Samla in och analysera feedback från kunder för att förbättra våra processer. Aktivt delta i projektet att ta fram och strukturera en kunskapsdatabas (FAQ, interna guider, processbeskrivningar). Samarbeta tätt med produktteam och utvecklare för att lyfta kundens röst in i organisationen. Vi tror att du har: Tidigare erfarenhet från en kundservice-, support- eller helpdeskroll. God kommunikativ förmåga – både skriftligt och muntligt på svenska och engelska. Ett öga för struktur och gillar att göra komplex information lättförståelig. Ett intresse för att förbättra arbetssätt och dokumentera kunskap. Meriterande: Erfarenhet av att arbeta med eller bygga upp en knowledgebase. Erfarenhet av verktyg som Zendesk, Intercom, Notion eller liknande. Teknisk förståelse eller intresse för digitala produkter. Vi erbjuder dig: En roll där du får vara med och påverka – både i det dagliga arbetet och i ett viktigt utvecklingsprojekt. Ett öppet och stöttande team med hög energi. Möjlighet att växa i takt med att bolaget utvecklas. Flexibla arbetstider och möjlighet till distansarbete. Omfattning: Detta är ett konsultuppdrag på ca 1,5 år och du blir anställda av oss på Hero. Placering är Stockholm. Låter det här som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag!

4 juni 2025
Sista ansökan:
21 november 2025
Customer operations specialist
Algeno AB
Kundtjänstpersonal

Är du en kundorienterad och problemlösande innovatör som vill hjälpa fastighetsägare att kapa värmesvinn med AI? Då kan Algeno vara rätt plats för dig! Algeno gör det lönsamt att reducera fastigheters klimatavtryck. Det gör vi genom att tillhandahålla AI-baserad värmestyrning för fastigheter, där Algenos tjänst effektiviserar energiförbrukningen, minskar kostnaderna för uppvärmning och säkerställer ett jämnt och förutsägbart inomhusklimat. Algenos tjänst började som ett matematiskt forskningsprojekt på Fraunhofer Chalmers Centre, på initiativ från ÖrebroBostäder AB. Idag används vår AI-tjänst för att styra värmen i över 3000 byggnader runtom i Sverige. Algeno är inne på en spännande tillväxtresa där du kan vara med och hjälpa Algenos kunder att maximera nyttan av tjänsten. Om rollen Som customer operations specialist hos Algeno spelar du en central roll i att vägleda våra kunder – från teknisk integration och onboarding till daglig användning av vårt system. Du bidrar till att skapa en effektiv och trygg upplevelse där kundens behov står i fokus. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Onboarda nya och befintliga kunder i Algenos tjänster Hålla i användarutbildningar och säkerställa att kunder känner sig trygga i systemets funktioner Fungera som huvudkontakt för kunder som söker vägledning kring energibesparing och systemoptimering Analysera data och ge konkreta rekommendationer kring förbättringsåtgärder Arbeta proaktivt med uppföljning och hantera löpande support Skapa kundevents och driva Algenos användarcommunity Samarbeta med övriga teamet i diverse frågor, med kunden i fokus Denna roll passar dig som trivs med att kombinera teknik och kundrelationer. Du har ett lösningsfokuserat arbetssätt, gillar att ta initiativ och är mån om att varje kund får en bra upplevelse. Genom ditt engagemang hjälper du till att stärka Algenos position som en pålitlig partner inom smart energistyrning. Kvalifikationer · Du har god erfarenhet av att arbeta med kunder, antingen genom service eller relationsbyggande, gärna i en tekniskt inriktad roll inom fastighetsbranschen. · Du har god administrativ erfarenhet och känner dig bekväm i att arbeta med olika digitala system och verktyg. · Din utbildningsbakgrund är eftergymnasial och gärna fokuserad på fastighetsteknik, till exempel som energiingenjör eller energitekniker. Även annan utbildning eller arbetslivserfarenhet som gett likvärdig kompetens är relevant. · Ett tekniskt intresse är viktigt – meriterande om du har insyn i fastighetstekniska system eller liknande områden. · Erfarenhet inom projektledning/ projektkoordination är meriterande. · Du uttrycker dig obehindrat på både svenska och engelska i tal och skrift. Har du fler språkkunskaper är det ett extra plus. Vad vi erbjuder ● Ett konkurrenskraftigt lönepaket, inkl kvalificerade personaloptioner ● En dymanisk arbetsmiljö i ett AI-bolag i tillväxtfas ● Möjlighet till att delvis arbeta hemifrån. ● En möjlighet att aktivt jobba för sänkt klimatavtryck från fastigheter

4 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Företagsrådgivare | Telenor | Karlskrona
Experis AB
Kundtjänstpersonal

Det roligaste med att jobba på Telenor är att arbetet är väldigt mångsidigt samt att ständigt få ställas inför nya och spännande utmaningar. Vill du vara med i en expansiv förändringsresa med stora utvecklingsmöjligheter? Nu har du chansen att bli en del av teamet på Telenor i rollen som Företagsrådgivare. Välkommen med din ansökan till oss på Experis! Det här är ett konsultuppdrag som varar tillsvidare. Du kommer att vara anställd av Experis men arbeta hos Telenor. Tjänsten är på heltid. Att jobba som Företagsrådgivare på Telenors Retail support Du arbetar kontorstid i stora, trivsamma och ljusa lokaler på Telenors trevliga kontor i Karlskrona. I rollen som Företagsrådgivare på Telenor kommer du att ingå i ett team som dagligen supportar Telenors butikspersonal och återförsäljare över telefon och andra digitala kanaler. Din roll blir att utveckla starka relationer med Telenors säljkanaler, skapa en hög förståelse för kundens verksamhet och leverera en säljsupport i världsklass. Ambitionen är att alltid överträffa kundens förväntningar i ärendehantering, i avseende både kvalité och effektivitet. Vem söker vi? Till rollen som Företagsrådgivare söker vi framför allt dig som är en kommunikativ och ambitiös person som älskar att arbeta med människor och uppskattar att få ta eget ansvar. För att trivas i rollen krävs det att du har ett genuint intresse för service och att leverera en fantastisk support tillsammans med ditt team. Du behöver vara resultatorienterad samt ha lätt att sätta dig in i arbetssätt och rutiner. Det är ett stort plus om du har erfarenhet av att arbeta inom service för att komma in i rollen så snabbt som möjligt. Telenor är i startgropen en spännande förändringsresa där vi nu söker dig som vill komma in i en fas med stor möjlighet till inflytande! I övrigt krävs det att du: * har goda kunskaper i både svenska och engelska * har en gymnasieexamen * 1 års arbetslivserfarenhet Det är även meriterande för tjänsten om du: * har viss branscherfarenhet * har haft yrken med mycket kundkontakt Om Experis Experis är ett ledande, globalt konsultbolag inom IT/Tech med över 600 konsulter på uppdrag i Sverige och 22 000 konsulter runt om i världen. Via Experis får du tillgång till en stor variation av spännande uppdrag hos våra intressanta kunder inom både privat och offentlig sektor. På Experis blir du en i teamet och får tillgång till ett brett nätverk av kollegor inom ditt kompetensområde. Sök tjänsten idag! Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Experis men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Carolina Steneld via e-post: [email protected]. Vi arbetar med löpande urval och kommer att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt kandidat, ansök därför så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig!

4 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Norsktalande Kundsupport

Vi söker nu norsktalande mötesbokare till Frontdesk! Om Företaget FRONTDESK AB är en kommunikationsleverantör som erbjuder tjänster inom telefoni, växlar och CRM. Vi erbjuder ett brett utbud av produkter och tjänster som hjälper företag att effektivisera arbetet och få en enklare vardag. För att lyckas med detta har vi rekryterat engagerade och kompetenta medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och specialområden till våra kontor i Göteborg, Stockholm och Oslo. Vi håller till i ljusa och moderna lokaler i Citygate-byggnaden i stadsdelen Gårda, ett stenkast från Ullevi. Här har vi bland annat lunchrestaurang, gym och yoga, stor altan och gratis frukost. Efter provanställningen erbjuder vi också möjligheten att arbeta hemifrån en till två dagar i veckan. Kundserviceavdelningen består idag av åtta personer med god sammanhållning och en trevlig arbetsmiljö. FRONTDESK AB erbjuder en flexibel och kreativ miljö med korta beslutsvägar och goda utvecklingsmöjligheter. Kulturen i bolaget är informell, inkluderande och med en tydlig entreprenörsanda. Vi kännetecknas av nytänkande och utveckling, och vi strävar alltid efter att bli ännu lite bättre.  Om tjänsten Som kundservicemedarbetare och administratör hos FRONTDESK AB är du ansvarig för att ge förstklassig service till våra norska och svenska kunder via telefon och e-post. Du hanterar kundärenden i vårt CRM-system, löser problem och säkerställer en god kundupplevelse. En viktig del av arbetet går ut på att hjälpa kunder med växellösningar, produkter och tjänster, samt att guida dem i våra system. Du samarbetar dagligen med kollegor på andra avdelningar för att säkerställa att ärenden löses i tid. Utöver kundkontakt har du diverse administrativa uppgifter, till exempel att skicka ut SIM-kort, skapa rapporter eller skriva protokoll. Du bidrar aktivt till att förbättra våra arbetsverktyg och processer genom att samla in och analysera feedback från kunder. Ansvarsområden Löpande registrering av avtal i våra affärssystem. Hantering av kundärenden via e-post och telefon. Guidning av kunder i vår växellösning, våra produkter och våra tjänster, samt ge support och hitta kundspecifika lösningar.   Vi söker dig som: Vi söker någon som är serviceinriktad, gillar att prata med kunder och har lätt för att bygga relationer. Du kommunicerar tydligt och pedagogiskt, är självgående och kan hålla huvudet kallt i hektiska perioder. Du har erfarenhet av CRM-system och Office-paketet, och du är inte rädd för att lära dig nya tekniska lösningar. Det är en fördel med erfarenhet från telekomsupport, men inget krav. Kvalifikationer Erfarenhet från kundservice och administration Norska som modersmål eller andraspråk Microsoft Office-erfarenhet CRM-erfarenhet Erfarenhet från telekomsupport (meriterande)  Utbildningskrav Gymnasiekompetens   Personliga egenskaper Du har förmågan att förklara tekniska saker på ett enkelt och förståeligt sätt. Du är strukturerad och proaktiv med förmåga att arbeta både självständigt och i team, och du har goda kunskaper om olika IT-verktyg.  Övrigt: Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vid frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Amir Stein på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

4 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Erfaren kundservicemedarbetare för omgående start
Barona Professionals AB
Kundtjänstpersonal

Kan du leverera kundservice i världsklass! Och vill jobba i en dynamisk och modern kunderviceorganisation?  Då har vi rollen för dig! Vi söker för vår kunds räkning en medarbetare till kundserviceteamet med placering i Helsingborg. På grund av ett avhopp så behöver vi omgående en till person till teamet med start i nästa vecka 9-13 juni. Om tjänsten Som en del av vår kundservice får du arbeta i en inspirerande och dynamisk miljö tillsammans med engagerade kollegor. Teamet består idag av cirka sex personer, men i takt med att volymerna ökar behöver vi nu förstärkning.Vi ansvarar för kundservice, växel och reception, samt fakturering och kravhantering kopplat till olika anläggningar och mätare. I rollen hanterar du både intern och extern kommunikation, och dina arbetsuppgifter varierar. Huvudsakligen besvarar du inkommande ärenden via mejl och telefon samt tar emot samtal till vårt växelnummer. Axplock av arbetsuppgifter:Reception Registrera och hantera fakturor som kommit i retur samt uppdatera fakturauppgifter Registrera autogirobeställningar Svara på fakturafrågor Registrera ägarbyten Vi söker dig som Har erfarenhet av kundservice med inkommande telefoni, minst 2 år.  Har minst gymnasieutbildning. Uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska Goda kunskaper i MS Office-paketet Du är prestigelös, positiv och nyfiken Arbetsuppgifterna kommer utföras både självständigt och tillsammans med kollegor. Det är därför viktigt att du trivs att samarbeta med andra, är trygg i din kommunikation och tar ansvar för dina arbetsuppgifter Övrig information Tjänsten är en visstidsanställning på heltid, under kontorstider 8-16,30 med start så snart som möjligt och 6 månader framåt med goda möjligheter till förlängning. Du ska se detta som något långsiktigt. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.Lönespannet för den här rollen är på 25 000kr - 27 000 kr.  Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontaktaElin Nilsson [email protected] Övrig information Om Barona Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.Läs mer här: https://barona.se/om-barona/ INDGEN

4 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025