Kundservice med försäljning!
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera, älskar försäljning och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vad erbjuder vi? Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och fartfyllt team som brinner för kundservice. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. Som Säljande Kundservicemedarbetare kommer du att vara en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass, samtidigt som du erbjuds: Ett stimulerande arbete i ett öppet kontorslandskap där trivsel och gemenskap står i centrum Utbildningar och möjligheter till personlig samt professionell utveckling. En engagerad och erfaren Team Manager Roliga aktiviteter så som tävlingar, fika, after works med mer Om tjänsten I rollen som kundservicemedarbetare utgår du från vårt fina kontor på Frösön. Du kommer tillhöra ett fartfyllt team som leds av en engagerad och erfaren ledare. Tjänsten inleds med en introduktion där du får en genomgång av kunden och våra interna system för att sedan självständigt arbeta med inkommande samtal. Arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00-17:00 med start 2025-05-19. Dina arbetsuppgifter: Du arbetar med inkommande samtal och besvarar frågor från privatpersoner rörande elavtal, fakturafrågor med mer. Du kommer arbeta mot uppsatta mål och följas upp av din ledare löpande för att du på bästa sätt ska utvecklas i tjänsten. På de inkommande samtalen du har så förväntas du arbeta med försäljning och genomföra god kundservice. Din profilFör att trivas och lyckas i rollen som Säljande Kundservicemedarbetare ser vi att du: Har ett stort intresse för kundservice Har en stark samarbetsförmåga och trivs med att arbeta tillsammans med andra för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och ansvarstagande med förmågan att organisera och prioritera ditt arbete effektivt. Innehar en noggrannhet i ditt arbetsutförande med ett öga för kvalitet. Har erfarenhet av kundservice och försäljning Är flytande i svenska i både tal och skrift och har goda kunskaper i engelska Anställningsform och kontakt Startdatum för tjänsterna är Maj och du kommer inleda din anställning med en behovsanställning som senare kan övergå i en långsiktig anställningsform hos oss. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

15 april 2025
Sista ansökan:
2 oktober 2025
Logistiksupport till Stena Recycling i Karlstad
A Hub AB
Kundtjänstpersonal

Vår kund Stena Recycling är ett av Europas ledande återvinningsföretag och erbjuder helhetslösningar inom återvinning och cirkulära tjänster. Med ett långsiktigt perspektiv på människor och miljö erbjuder vår kund hållbara lösningar varje dag för såväl kunder som för samhället i stort. Deras företagskultur präglas av innovationskraft, nyfikenhet och ambition att i nära samarbete med deras kunder driva utvecklingen i branschen. Vår kund erbjuder en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Dessutom satsar de mycket på kompetenshöjande insatser och som en del av en större koncern finns många möjligheter för dig som vill växa, både individuellt och tillsammans med Stena Recycling. Här får du jobba i en framtidsbransch! Om rollenSom Logistiksupport arbetar du mycket administrativt i affärssystem med exempelvis kontroller av avtal, avvikelser, orders, priser och vikter. Du kommer också ha en daglig dialog med transportörer samt delta på och hålla i transportmöten för att säkra och utveckla samarbetet med dem. Proaktiv kunddialog är också en viktig uppgift för att förbättra kundernas logistiklösningar. Du har därmed stor del i att säkra vår lönsamhet och kommer även stötta interna funktioner vid frågor som rör transporter. Att ha intresse av och helhetsförståelse för företagets affär är en viktig del i rollen. Stena Recycling arbetar ständigt med utveckling och förbättringar av rutiner och arbetssätt, där du förväntas vara en drivande deltagare! I din roll kommer du även vara en del i ett team som är de första som kunder och chaufförer har dialog med när de kommer in till filialen med material eftersom teamet ansvarar för att ta emot och väga in det inkommande och utgående materialet på flera filialer och även delta i arbetet med utleveranser, allt i nära samarbete med produktionspersonalen. Vi söker dig som vill förstärka verksamheten under kundens pågående systembyte. Om dig Vi tror att du som söker är en självständig person som trivs i en serviceinriktad roll där du kommer vara ansiktet utåt mot företagets kunder. Du är bra på att samarbeta, både vad gäller kunder och kollegor internt men har också förmåga att vara tydlig och kravställa när det behövs. Du arbetar gärna proaktivt där du själv tar egna initiativ till att driva på förbättringar och ligga steget före vad gäller utmaningar inom transport. Vidare ser vi att du har en bra kommunikativ förmåga som särskilt syns i att du har lätt för att prata med olika personer och förstå deras perspektiv. På företaget är det högt tempo, en händelsestyrd och föränderlig verksamhet så din förmåga att snabbt hantera och prioritera bland arbetsuppgifter är avgörande. Kvalifikationer Avslutad gymnasieutbildning Tidigare erfarenhet av service och löpande kundkontakt, med fördel inom transport och/eller logistik Tillgänglig för arbete från mitten på juni till mitten på augusti Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift B-körkort Vi ser det som meriterande om du har: Utbildning inom transport och/eller logistik  Övrig information Start: Omgående Plats: Arbetet sker från kontoret i Karlstad, Östanvindsgatan 24 Omfattning: Heltid, vardagar med arbetstider förlagda 07-16 Anställningsform: Visstidsanställning, konsultuppdrag under 6 månader med eventuell möjlighet till förlängning  Låter detta som en intressant roll för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urvalet sker löpande. A-hub is an equal opportunity employer and is committed to creating a diverse working environment. All qualified candidates will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation, gender identity, national origin, age or disability. By submitting your application for this job, you are consenting to A-hub using your personal information in accordance with our GDPR compliance policy.

15 april 2025
Sista ansökan:
2 oktober 2025
Deltid & sommarjobb inom kundtjänst hos väletablerat finansbolag
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Är du student inom ekonomi eller finans och letar efter ett meriterande extra- samt sommarjobb vid sidan av studierna? Vi söker nu kundtjänstmedarbetare till ett väletablerat finansbolag där du får värdefull erfarenhet av finansiella tjänster, kundkontakt och administrativa processer mot både svenska och norska marknaden. Låter det som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos företaget. Du arbetar deltid under terminerna med möjlighet till heltid under cirka 6-8 veckor under sommaren. Passen är i regel under dagtid måndag-fredag men över tid kommer även kväll- samt helgpass vara tillgängliga. Vi söker studenter till två olika team inom kundtjänst hos företaget där norska språkkunskaper är starkt meriterande. Om företaget Företaget är ett snabbt växande kreditmarknadsbolag som fokuserar på att erbjuda finansiella tjänster till både konsumenter och småföretag i Norden. Verksamheten är specialiserad på kreditkort, konsumentlån och finansiering för små- och medelstora tillväxtföretag. Med ett starkt fokus på att leverera en smidig kundupplevelse – både digitalt och personligt – är företaget aktivt på marknaderna i Sverige, Norge och Finland. Som studentmedarbetare hos företaget får du vara en del av en stark och inspirerande företagskultur. Du får utvecklas inom många delar av ekonomi och finans vilket ger dig riktigt fina jobbmöjligheter för framtiden. Arbetsuppgifter I rollen som kundtjänstmedarbetare hos företaget ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon och mail. Typiska ärenden du hanterar berör frågor om fakturering, lån, bedrägeri och utmaningar för kunder att betala sina fodringar. Frågorna är av olika omfattning och svårighetsgrad och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen. Utöver kontakten med kund arbetar du administrativt i olika system där du registrerar varje ärende på ett noga och strukturerat sätt. Du arbetar både mot svenska och norska marknaden där du krävs vara bekväm med att kommunicera via telefon och mail med norska kunder. Det är mycket meriterande om du har goda kunskaper i norska språket. Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett nordiskt team och tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Pågående eftergymnasiala studier med fördel inom ekonomi/finans • Ett par års erfarenhet inom service med fördel inom kundtjänst eller arbete med telefon som verktyg • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska samt goda kunskaper/förståelse för norska • God data- och systemvana För att passa i rollen som kundtjänstmedarbetare ser vi att du är en serviceinriktad person som tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är nyfiken, självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det med hög kvalité. Du tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, är noggrann och har förmåga att skapa och hålla struktur i ditt arbete. Vidare söker vi dig som har en positiv inställning till att komma till jobbet och som trivs med att arbeta både självständigt och i team. Övrig information Start: Maj Plats: Stockholm Lön: Timlön enligt överenskommelse

15 april 2025
Sista ansökan:
2 oktober 2025
First Line Support Manager within eHealth
Cambio Healthcare Systems AB
Kundtjänstpersonal

Cambio is one of the Nordics' leading suppliers in e-health with a comprehensive offering for the entire health and care chain. Our e-health solutions support healthcare professionals in their daily work and offer patients safer and more easily accessible care. We are proud to be an important part of Swedish health and social care. We are growing continuously and now have about 1100 employees in several countries. The position The Team Manager for first line Customer support is responsible for operating and running Cambio’s first line support. Cambio’s Customer support is our strategic touch points with our customers, and your goal is to ensure a continuous service excellence performance where we are learning from each customer interaction. You will be part of owning the way of working for the area, tools, and to secure an effective governance to secure high-quality and efficient deliveries from the team. Cambio’s primary objective is to deliver a high-quality customer experience, and your future team play a critical role in delivering against our customer contracts, needs, and expectations. You will report to the Head of Customer Support and you will apply improvement strategies developed in conjunction with major stakeholders from the Customer Delivery Division and deliver operational outputs to both our customers and internal stakeholders. This role gives you the unique opportunity to be a part of an upscaling 24/7 support function within health care industries. You will join in a time where you will take an active part in the upscaling process including recruiting your own team, defining, setting internal KPIs/PIs and managing an outsourced partner for a part of first line support. Responsibilities Provide tactical and operational direction for our customer support team to continually deliver on our customer experience, cost management and SLAs. Maintain and improve our customer support tactical plans with focus on organization, processes and tools, and capability development. Maintain an active role in hiring, training, workforce planning, and supporting the team, as well as managing all day-to-day team activities Identify, implement, and drive continuous improvement projects within your area Establish and improve monitoring procedures and KPI dashboard Set and monitor operations to ensure adherence to schedules, work plans, and performance requirements At Cambio, we encourage taking initiatives that contribute to the development of the company and ourselves. For us, it is important that you should have the opportunity to grow, both as a person and as an employee.Our culture is described through the words “Trust”, “Care” and “Together” which permeateeverything we do. About you You have proven leadership experience, ideally from a customer support environment. You enjoy leading, motivating, and coaching teams. You have a passion for your team members personal development. Identifying improvements, solving problems under pressure and adapt to frequently changing work needs to motivate and drive you. You should always think about how to enhance the customer experience for continuous service excellence. Requirements At least 3 years of experience in a contact center management role or equivalent university degree, preferable in business and/or management. Proven track record in managing multiple projects, competing priorities, and deadlines Experience of performance management and operational work force planning management Solid understanding of ITIL processes, ITSM tools and good understanding of contact center tools infrastructure (including integrations) Analytical, able to analyze contact center reporting, and data to make decisions to support corporate, regulatory, and customer service-level goals Fluent in Swedish and English, both written and spoken It's a bonus if you Experience of knowledge management and KCS Experience of managing larger teams Place of employment: Stockholm or Linköping At Cambio we value a healthy work-life balance, and to encourage that we apply a hybrid working-model. Together with your team you decide which days you work at the office. On the remaining days you can work remotely from home, but you are always more than welcome to work at the office too. Scope: Full time Form of employment: Permanent employment, 6 months trial period Other: We screen the applications and hold interviews continuously so please send your application as soon as possible via the link. We encourage and eagerly welcome all applications, but we will only consider candidates who are located and have the legal right to work inSweden.We will ask for verification during the process. We look forward to receiving your application! Read more about us here! Are you interested in Cambio but you don’t feel that this position is the perfect match? Check out our other open positions at the career site here!

15 april 2025
Sista ansökan:
2 oktober 2025
Deltid & sommarjobb inom finsktalande kundtjänst till väletablerat finan...
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Är du student, flytande i finska och letar efter ett meriterande extra- samt sommarjobb vid sidan av studierna? Vi söker nu finsktalande kundtjänstmedarbetare till ett väletablerat finansbolag där du får värdefull erfarenhet av finansiella tjänster, kundkontakt och administrativa processer. Låter det som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos företaget. Du arbetar deltid under vår och höst med möjlighet till heltid under cirka 6-8 veckor under sommaren. Passen är i regel under dagtid måndag-fredag men över tid kommer även kväll- samt helgpass vara tillgängliga. Vi söker finsktalande studenter till två olika team inom kundtjänst hos företaget. Om företaget Företaget är ett snabbt växande kreditmarknadsbolag som fokuserar på att erbjuda finansiella tjänster till både konsumenter och småföretag i Norden. Verksamheten är specialiserad på kreditkort, konsumentlån och finansiering för små- och medelstora tillväxtföretag. Med ett starkt fokus på att leverera en smidig kundupplevelse – både digitalt och personligt – är företaget aktivt på marknaderna i Sverige, Norge och Finland. Som studentmedarbetare hos företaget får du vara en del av en stark och inspirerande företagskultur. Du får utvecklas inom många delar av ekonomi och finans vilket ger dig riktigt fina jobbmöjligheter för framtiden. Arbetsuppgifter I rollen som finsktalande kundtjänstmedarbetare hos företaget ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon och mail. Typiska ärenden du hanterar berör frågor om fakturering, lån, bedrägeri och utmaningar för kunder att betala sina fodringar. Frågorna är av olika omfattning och svårighetsgrad och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen. Utöver kontakten med kund arbetar du administrativt i olika system där du registrerar varje ärende på ett noga och strukturerat sätt. Du arbetar både mot svenska och finska marknaden där du krävs vara bekväm med att kommunicera via telefon och mail med finska och svenska kunder. Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett nordiskt team och tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Pågående eftergymnasiala studier med fördel inom ekonomi/finans • Arbetserfarenhet inom service med fördel inom kundtjänst eller arbete med telefon som verktyg • Mycket goda kunskaper i finska samt goda kunskaper i svenska och engelska • God data- och systemvana För att passa i rollen som kundtjänstmedarbetare ser vi att du är en serviceinriktad person som tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är nyfiken, självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det med hög kvalité. Du tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, är noggrann och har förmåga att skapa och hålla struktur i ditt arbete. Vidare söker vi dig som har en positiv inställning till att komma till jobbet och som trivs med att arbeta både självständigt och i team. Övrig information Start: Maj Plats: Stockholm Lön: Timlön enligt överenskommelse

15 april 2025
Sista ansökan:
2 oktober 2025
Kundservicemedarbetare / kundserviceagent till Nordens ledande IT-företag
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Har du erfarenhet inom service och vill utvecklas vidare inom området på ett av nordens ledande IT-företag? Motiveras du även utav att ha breda kontaktytor och att ge förstklassig service? Vi erbjuder dig ett spännande uppdrag med goda möjligheter till internutveckling. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid fram till hösten 2025. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Företaget är ett en del av en större koncern som är marknadsledande i Norden och Baltikum inom IT-infrastruktur. Denna tjänst är placerad i fina lokaler i Växjö, där du arbetar i ett engagerat team som gemensamt brinner för att ge en god service. Kulturen präglas utav företagets värderingar, en kultur där framåtanda, humor, kamratskap och ett visst mått av galenskap är helt naturligt. Arbetsuppgifter I rollen som kundserviceagent ansvarar du för att ta emot, hantera och administrera inkommande ärenden via telefon och mail. Din arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till kunden och att ge en förstklassig service. Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen. Initialt erbjuds du en introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett team där ni tillsammans arbetar för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasieutbildning Tidigare arbetslivserfarenhet inom service och kundkontakt Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att leverera lösningar. Med detta sagt har du även en utvecklad problemlösningsförmåga i kombination med en lösningsfokuserad inställning. Vidare trivs du med högt tempo i arbetet och du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Övrig information Start: Omgående Plats: Växjö Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

15 april 2025
Sista ansökan:
27 september 2025
Jobba med kundservice för PostNord i Göteborg
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Är du lösningsorienterad, hjälpsam och tävlingsinriktad? Då kan ett jobb på PostNords kundservice vara något för dig! Här får du chansen att hjälpa inringande kunder att spåra paket och lösa problem. Bli en del av ett stort och sammansvetsat team som tillsammans jobbar för att nå mål och tävla mot andra avdelningar. Kontoret som är helt nytt ligger med tillgång till bra kommunikationer vid Backaplan i Göteborg. PostNords kundservice har öppet måndag till fredag 8–20:15 och du blir schemalagd på heltid mellan dessa tider. Vem är du? Du är engagerad och har hög arbetsmoral Är social och vill arbeta med kundbemötande Trivs med att arbeta i team Har en fullständig gymnasieexamen Vad får du? Fullt betald utbildning & stora utvecklingsmöjligheter Bli en del av ett stort sammansvetsat team Heltidsanställning måndag till fredag Anställningen är hos Teleperformance PostNord erbjuder kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden. Framåt väntar en spännande resa och vi hoppas att du vill vara med och stärka Postnords position inom e-handel och leverans – samt visa att de levererar service i världsklass.  Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll. Vi tillsätter med omgående start så tveka inte att inkomma med din ansökan!

15 april 2025
Sista ansökan:
2 oktober 2025
Dansktalande medarbetare till Assistansbolagets räddningscentral

Är du dansktalande? Vill du arbeta i en kundorienterad roll med högt tempo? Är du en strukturerad problemlösare som gillar att hjälpa människor? Då är du den vi söker! Assistansbolaget söker nu en räddningsoperatör till vår danska räddningscentral. Rollen innebär att du via telefon hjälper kunder som behöver vägassistans. Du leder och fördelar uppgifterna på ett lösningsorienterat sätt och följer uppgifterna genom företagets ledningssystem tills uppdraget är slutförd och kunden har fått den hjälp den behöver. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: Mottagning av inkommande samtal på danska Ärendehantering och trafikledning via toppmoderna IT-system Problemlösning av olika slag relaterat till vägassistans Ledning och fördelning av arbete till bärgare runt om i hela landet Följa etablerade processer, manus och procedurer Detta söker vi: Vi söker dig som är dansktalande och som person är serviceinriktad, stresstålig och självständig i ditt arbetssätt. Det är också viktigt i rollen att vara en problemlösare, och du ska ha ett genuint intresse av att hjälpa kunder för att leverera den bästa kundupplevelsen. Vi ser att du är en högpresterande person och motiveras av att arbeta mål- och resultatinriktat. För att passa in på arbetsplatsen ska du som person vara lugn, kommunikativ och lösningsorienterad. Du gillar kundkontakt och kan enkelt anpassa dig till olika kunders behov samtidigt som du målmedvetet leder samtalet med kunden. Vi erbjuder: Du arbetar i ett öppet kontorslandskap nära andra ambitiösa och engagerade medarbetare. Tillsammans kommer ni att delta i en mycket spännande tillväxtresa, där ni kommer att lära och utvecklas, arbeta i toppmoderna system och varje dag få chansen att leverera förstklassig service till våra kunder. Du får en fast lön och en rörlig del som är baserad på incitament, där du kommer att mätas på effektivitet, tydlighet, försäljning av utförda uppgifter samt kvalitet och kundservice. Du kommer att arbeta på våra kontor högst upp i Prismahuset i Oceanhamnen i Helsingborg, med slående utsikt över Öresund som kuliss. Dina kvalifikationer: Avslutad gymnasial utbildning. Flytande danska, svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. Goda IT-kunskaper och snabb inlärningsförmåga. Intresse för fordon är meriterande. Serviceinriktad, stresstålig och självständig. Det är meriterande med erfarenhet från en liknande roll, men inget krav. Du får upplärning i uppdragshantering på plats. Anställningsvillkor: Tjänsten är förlagd på plats på vårt kontor i Helsingborg, och arbetspass kan förekomma kontorstid, kväll och helg. Lönen består av en fast grundlön samt en provisionsdel som baseras på prestation. Låter detta som en tjänst för dig? Ansök redan idag! Urval sker löpande.

15 april 2025
Sista ansökan:
2 oktober 2025
Claims Agent
Insurello AB
Kundtjänstpersonal

Hundratusentals människor skadas varje år, men väldigt få gör anspråk på- och får sina personliga försäkringsersättningar eftersom det är komplicerat att gå igenom en försäkringsprocess då det kräver tid, kunskap och tålamod. Vi på Insurello har utvecklat den första digitala lösningen som hjälper människor att få ut rätt ersättning från sina olycksfallsförsäkringar och göra det möjligt för alla. Vi har redan hjälpt mer än 47 000 personer att få nästan 1 miljard SEK i ersättningar och antalet användare växer för varje timme. Om rollen: Bakom vår innovativa digitala lösning finns ett fantastiskt team med handläggare som ser till att alla kunder som kontaktar Insurello får den bästa hjälpen och råden samt garanterar en fantastisk kundupplevelse. Claims Agent-teamer ansvarar för att: Hantera inkommande kundärenden i vårt CRM-system; Undersöka kundernas möjligheter till rätt ersättningar; Ha kontakt med försäkringsbolag, polismyndigheter, vårdinrättningar och andra relevanta aktörer; Ha kontakt med våra kunder och försäkringsbolag över mail, chatt och telefon. När du är en del av Operations-teamet har du en möjlighet att utvecklas och arbeta inom det mest lämpliga ansvarsområdet för dig. I takt med att du gradvis lär dig mer och utökar dina kompetenser så finns möjligheten för dig att flytta mellan teamen, bli en Senior Claims Agent, Expert eller en Team Lead inom ett specifikt område. Du kommer bli en IDD-licenserad handläggare – möjligheterna till utveckling finns hos oss! Att vara en handläggare handlar inte bara om att hjälpa kunder. Vi hjälper också varandra att lära oss nya saker och att bli experter inom försäkringar. Vi älskar att fira framgångar och har många roliga tävlingar, AW:s och utmanar ständigt varandra att bli ännu bättre. Våra handläggare är helt avgörande för Insurellos framgång och är grunden till företagets framtid – och detta ger eld och motivation i vårt dagliga arbete. Vem är du? Du har en gymnasieexamen. Du talar flytande svenska och engelska. Du bryr dig om personer och finner glädje i att hjälpa dem. Du förstår att vara hjälpsam, omtänksam, tålmodig och förstående är nyckeln till en fantastisk upplevelse för kunden. Du kan se helheten i komplexa processer och förstår hur team och företag arbetar, hur personer och uppgifter relaterar till varandra. Utöver det gillar du att vara proaktiv och använda denna förståelse för att förbättra arbetet runt omkring dig. Du uppskattar att samarbeta i team - du drar dig inte att be om råd från kollegor och sträcker ut en hand när du ser att hjälp behövs. Du kan strukturera ditt dagliga arbete på ett effektivt sätt. Du är självständig, gillar utmaningar och att arbeta efter mål. Du gillar en atmosfär med högt tempo, och är ivrig att anpassa och lära nya saker snabbt. Vad som skiljer dig från andra kandidater: Independent Powerhouse: Ditt proaktiva förhållningssätt lyser när du med lätthet tar initiativ och utmärker dig genom att ta dig an ytterligare uppgifter. Du har en meritlista av att anta nya utmaningar och klara av dessa, det visar på ditt driv och ditt engagemang. Rock-Solid Work Ethic: Du ger allt när det kommer till ditt arbete. Ditt engagemang och din entusiasm visar att du tar din roll på allvar och drivs av att vara en pålitlig lagspelare. Vad erbjuder vi? Dynamisk miljö kombinerad med tid att lära; Fantastisk stödjande atmosfär och ett vänligt, lättsamt team; 30 dagars årlig betald semester; Tjänstepensionsplan och friskvårdsförmåner; Flexibla hybridarbetsmöjligheter med teamet baserat i Stockholm; Personliga terapi-sessioner; Föräldralön.

14 april 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Customer Care Advisor – Drive Exceptional Experiences for our Customers ...
Prisjakt Sverige AB
Kundtjänstpersonal

At Prisjakt, we believe customer experience isn't just a department - it’s how we do business. We're looking for a Customer Care Advisor who’s passionate about helping others and thrives on solving real-world problems. In this role, you’ll be the voice of Prisjakt to our merchants and users - bringing clarity, care, and calm to every interaction. Join us to make an impact where it matters most: at the heart of the customer journey. What You'll Be Doing Be the go-to contact for inquiries, helping resolve everything from onboarding questions to day-to-day support needs. Identify recurring issues and collaborate across teams to improve how we serve and support. Troubleshoot technical issues, often related to how we import and manage merchant data, and piece together the full picture for the customer - even when the puzzle is complex. Deliver a consistently helpful, effortless experience in line with our CX strategy - human when it matters, automated where it helps. Keep things moving behind the scenes - working with our systems to update info, track cases, and onboard new shops smoothly. Partner with Customer Success, CRM, and Insights teams to share feedback that shapes smarter decisions and better tools. What You’ll Bring Fluency in Swedish and English, both written and spoken - this is essential for the role. Experience in a customer-facing support or service role (B2B experience is a plus). Confidence using digital tools and CRM systems to manage communication and track progress. A genuine interest in how things work - especially when it comes to technical systems, data flows, and digging into complex issues until they’re solved. Great communication skills - you can explain things clearly and make people feel heard. Problem-solving mindset - you don’t just follow scripts, you think ahead. You know when to investigate thoroughly and when to keep things moving - aiming for that perfect mix of insight and efficiency. A team player who’s proactive, curious, and always looking to improve the experience. Bonus Points If You... Understand how online shops work or have worked with e-commerce merchants. Can juggle efficiency with empathy - you solve problems quickly but never rush the person. Enjoy figuring out how systems connect behind the scenes - maybe you’ve debugged data issues before, or just love going down a rabbit hole to find the root cause. Can communicate in French - not a requirement, but definitely a nice-to-have! Why Join Us? At Prisjakt, you’ll be part of a team that doesn’t just answer questions - we shape journeys. You’ll work in a collaborative CX/CS environment where your voice matters, your development is supported, and your work directly contributes to customer happiness and business success. We offer: Flexible hours and hybrid work. Two paid working hours weekly for wellness. Your birthday off, every year. A chance to shape how we serve customers in the Nordics and beyond. When: We review applications on a rolling basis, so apply today! Where: You will be located at our beautiful Malmö or Ängelholm studios. What we offer: The very core in our employee experience is to care for our employees. With us you have flexible hours and a hybrid way of working where we meet 3 days per week in the studio. You get two paid working hours each week dedicated to working out and you’re always off on your birthday. If you’re curious to know more about life at Prisjakt, our benefits or why we exist you should definitely explore our career site. Want to meet the brilliant people and get a feel for the vibe at our studios? Make sure to follow us on Instagram @Prisjaktlife.

14 april 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025