Är du i början av karriären och vill ta dig an uppgiften att leverera service i toppklass?Toppen, då har vi en perfekt roll för dig! Nu har du nämligen möjlighet att bli en del av ett härligt kundserviceteam på ett av våra omtyckta kundföretag i Stockholm. Som kundservicemedarbetare hanterar du inkommande samtal och bokningar. Din uppgift blir attge professionell service och vägledning till företagets kunder via bland annat telefon och mail. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära att: Ta emot inkommande samtal och ge kunder rätt information och stöd. Boka tider och guida kunder baserat på deras behov. Arbeta lösningsorienterat för att säkerställa en positiv kundupplevelse Vem är du? Vi söker efter dig som är i början av din karriär och vill växa in i rollen som kundservicemedarbetare. I denna roll kommer du att ha flera kontaktytor, både med kunder och kollegor, och det är därför viktigt att du trivs i en social och serviceinriktad roll. Det är även viktigt att du kan bemöta människor på ett professionellt och lyhört sätt. Vidare tror vi att du är kommunikativ, lösningsorienterad och gillar att ge det där lilla extra. Stämmer det in på dig? Eller har du andra kvalitéer som gör dig till en proffsig kundservicemedarbetare? Vi är nyfikna på dig! Kvalifikationer: Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift Är strukturerad, självgående och har god förmåga att lösa problem. Drivs av att arbeta mot mål och skapa goda kundupplevelser. Har en positiv och lösningsorienterad inställning. Placering: Centrala Stockholm. Omfattning:Heltid.Arbetstiderna är schemalagda mellan 07:00–19:00. Anställning:Du blir initialt anställd som konsult av oss på The Place i 4 månader, med goda möjligheter till att sedan bli direktanställd av kundföretaget. The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – ni som lyckas knipa platserna blir en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor (inklusive kollektivavtal). I The Place har du en Worklife Partner som vill följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Arbetsbeskrivning Nu söker vi kundservicerådgivare till SEB 24|7 i Sundsvall. Tillsättning sker löpande under våren och nästa start kommer att vara i maj och juni. Arbetet innebär att ta emot inkommande telefonsamtal gällande olika typer av bankärenden där du kommer att hjälpa kunderna digitalt via telefon. Tjänsten kommer inledas med en längre utbildningsplan som innefattar både teoretiska och praktiska moment för att ge de bästa förutsättningarna till att lyckas i rollen. På vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen står i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling. Tjänsten är på heltid, du kan alltså inte vara student. Du behöver även vara flexibel då arbetstiderna varierar mellan dag och kväll, med möjlighet att önska sitt schema. Vem är du? Vi söker dig som är en god kommunikatör som vill ge varje kund en positiv upplevelse av SEB. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad. Du har lätt för att lära dig nya saker, är bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har även ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på tjänsten hos SEB. För att bli aktuell i rollen ser vi att du har: - Erfarenhet av service, gärna från kundtjänst via telefon eller liknande arbete - God telefon- och datorvana - Flytande i såväl svenska som engelska i tal och skrift - Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen - Genuint intresse av bank/finans Meriterande är: - Relevant högskoleutbildning inom ekonomi - Tidigare arbetserfarenhet inom bank, finans eller liknande arbete Vad erbjuder vi? På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer. Som medarbetare på SEB får du tillgång till bekväma förmåner för alla livssituationer, bland annat: Möjlighet att önska din arbetstid och schema Förmånlig bolåneränta Vinstdelningssystem, en del av bankens årliga vinst delas ut årligen i kontanter och aktier. Friskvårdsbidrag & Livsstilsbidrag Tillgång till vår interna arbetsmarknad och karriärmöjligheter likväl som omfattande utbildningsmöjligheter på vår digitala utbildningsplattform SEB Campus. Du kan läsa mer om vad vi kan erbjuda här: Medarbetares fördelar och förmåner | SEB (sebgroup.com) Nästa steg i rekryteringsprocessen När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med vår virtuella assistent Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun så snabbt som möjligt för att komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju. Som en del av rekryteringsprocessen genomförs bakgrundskontroller både av oss och av SEB. Du kommer även att bli ombedd att visa ett utdrag från belastningsregistret. Frågor och kontakt Vi väljer ut kandidater löpande, därmed är du välkommen med din ansökan redan idag. I den här rekryteringen samarbetar SEB med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Regional Branch Manager: Gitte Thorsén, [email protected] eller vår Talent Acquisition Manager: Mathilda Carlbom, [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! #LI-GT1
Dun & Bradstreet söker nu en engagerad Customer Service Agent till ett av deras tre team på kundserviceteam- Business Domestic! Om rollen Dun & Bradstreet söker dig som är strukturerad och har ett öga för detaljer. Du arbetar metodiskt och noggrant, vilket säkerställer att inget lämnas åt slumpen. Din precision och förmåga att hålla hög kvalitet i ditt arbete är avgörande för att lyckas i rollen. Som Business-to-Business (B2B) Customer Service Agent är ditt huvudsakliga ansvar att ge högkvalitativ service och support till Dun & Bradstreets företagskunder, med fokus på att arbeta mot höga kvalitetsmål som kundnöjdhet, kort hanteringstid och en djup förståelse för deras kunders behov. Samtidigt strävar Dun & Bradstreet efter att automatisera sina processer och kontinuerligt förbättra deras arbetssätt. En viktig del av arbetet är att bygga långsiktiga relationer med kunder, förstå deras verksamhet och bidra till deras framgång. Du kommer också samarbeta med interna team för att säkerställa att kundernas behov hanteras på bästa sätt. För att lyckas i rollen har du ett öga för detaljer, du är kommunikativ, lösningsorienterad, strukturerad med förmågan att hantera flera ärenden parallellt. Du arbetar metodiskt och noggrant, vilket säkerställer att inget lämnas åt slumpen. Du är kvalitetsmedveten och har ett starkt kundfokus, samtidigt som du är bekväm med att arbeta i en miljö där snabba förändringar och högt tempo är vardag. Som en del av teamet Business Domestic blir du en del av ett sammansvetsat team på 10 personer. Tillsammans arbetar ni nära för att hantera de dagliga uppgifterna, som inkluderar: Hantering av ärenden relaterade till fakturafrågor, exempelvis att förklara vad kunden har blivit fakturerad för eller att tillhandahålla de en fakturakopia. Rollen kommer även innebära ett nära samarbete med ekonomiavdelningen för att lösa fakturafrågorna. Hantering av kunders orderbestridanden, såsom att bestrida en faktura eller att kunden anser sig ha blivit felaktigt debiterad för en vara och så vidare. Support för Dun & Bradstreets tjänster och produkter. I det här team ligger det fokus på Dun & Bradstreet risk- och kredittjänster samt tryckta produkter. Dun & Bradstreet värdesätter ett starkt samarbete, högt ansvarstagande och en positiv atmosfär där de ofta skrattar tillsammans – allt medan de upprätthåller den höga standard som förväntas av dem. Rollen innebär att bidra till att skapa en så bra serviceupplevelse genom att hantera inkommande förfrågningar via telefon, mejl och chatt, och att arbeta proaktivt för att identifiera lösningar som förbättrar kundernas upplevelse och verksamhet. Övrigt: Arbetet kommer vara hybrid men minst två dagar på kontoret i Solna Intervjuer sker löpande varför tjänsten kan komma att tillsättas före utsatt datum. Krav: Kundtjänsterfarenhet eller erfarenhet av ett serviceyrke med hantering av olika system. Telefonvana God dator- och systemkunskap- Bekväm med att navigera i en Microsoft-baserad miljö. Obehindrade kunskaper i svenska både tal och skrift Mycket goda kunskaper i engelska både tal och skrift Personliga egenskaper En naturlig känsla för god service och kundbemötande En självgående och ansvarsfull person som trivs med att ta egna initiativ och driva arbetet framåt Ett intresse för nya utmaningar och förmågan att tänka i nya banor En lösningsorienterad inställning och trivs i en vardag med högt tempo och variation Ett kvalitetsorienterat och flexibelt förhållningssätt En noggrann och strukturerad person som säkerställer att detaljer hanteras med precision Meriterande Tidigare arbete mot målsättning med goda resultat Tidigare arbete inom kundservice med inriktning mot finans Arbetat i Salesforce Workz erbjuder dig Vi är specialister på kundservice och erbjuder inte bara omfattande utbildning utan också löpande träning inom kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter avslutad utbildning blir du dessutom certifierad inom kundservice. Utöver detta får du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en dedikerad operativ chef som stöttar dig i din utveckling och alltid finns tillgänglig för att hjälpa dig som konsult. Vi är stolta över att erbjuda våra konsulter en trygg arbetsmiljö och möjligheter att växa, både personligt och professionellt! Ansökan Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat i rekryteringsprocessen. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]
Om företaget Länsförsäkringar Larmcentral startades av Länsförsäkringar under våren 2008 som ett naturligt steg i ett redan etablerat trygghetskoncept. Med moderna larmtjänster skapar vi ett bra och tryggt skydd mot inbrott och brand. Tillsammans med Länsförsäkringar kan vi erbjuda helhetslösningar som är unika i vår bransch, från att spara, försäkra, låna och skydda till fastighetsförmedling. Din roll Är du student och vill arbeta extra vid sidan av studierna? Då är denna roll perfekt för dig! I rollen som Larmoperatör kommer du hantera inkommande larm från privat- och företagskunder eller arbeta med skadejour för alla Länsförsäkringars kunder. Det handlar om brand-, inbrotts- och driftlarm där du gör en bedömning och därefter sätter in rätt hjälpresurs. För oss är kunden i centrum och ett av våra viktigaste mål är att skapa nöjda och trygga kunder som ökar sitt engagemang inom Länsförsäkringars hela produktsortiment. Du kommer arbeta med inkommande såväl som utgående samtal samt uppföljning på tidigare ärenden. Du kommer även hantera first-line support kring våra produkter och tjänster. Under studierna kommer du att arbeta varannan helg och extra ströpass vid behov, under sommaren arbetar du heltid med varierat schema förlagda på veckodagar och helg. För detta uppdrag kommer du att vara konsult via Clevry och arbeta på Älvsborgs Larmcentral. Start: Omgående Kontor: Borås Arbetstider: Måndag till fredag mellan kl 16.00-19.00. Det finns även möjlighet till att arbeta fler timmar under fredagar, om så önskas. Det finns även möjligheten till arbete varannan helg under sommaren 2025 (07:30-18:00 lör & sön) om så önskas. Huvudsakliga arbetsuppgifter Bedriva arbetet enligt de styrande dokument, processer och arbetsinstruktioner som finns föreskrivna. Löpande dokumentera kundärenden och överenskommelser i verksamhetens systemstöd. Ta del av och använda den information som presenteras vid såväl regelbundna interna möten, intranät och andra informationskanaler. Kontrollera installatörernas arbete vid installation. Ge första linjens support till kunder på larmcentralens tjänster och produkter samt rapportera dessa vidare till andra linjens support då ärendet inte löses. Vara rådgivare när andra funktioner eller medarbetare söker kompetensstöd. Delta i projektarbete på såväl avdelnings- som bolagsnivå. Din profil Vi ser att du som söker är tillgänglig för deltidsarbete, måndag till fredag, vid sidan av studier. Vi söker dig som vill ge våra kunder trygghet i världsklass och genom ditt engagemang alltid strävar efter att överträffa kundens förväntningar. Vi ser det som positivt om du har erfarenhet av kundservice via telefon. Meriterande är också om du har arbetat inom någon form av bevakningsföretag och/eller försäkringsbolag. Vi vill också att du har goda IT-kunskaper och god förmåga att uttrycka dig i såväl tal som skrift. Då kunden arbetar med säkerhet och trygghet i våra kunders hem krävs att du är prickfri i polisens belastningsregister för att bli godkänd för arbete i bevakningsföretag. Som person behöver du vara handlingskraftig, ha hög social kompetens och en stark ansvarskänsla. Vi ser att du som vill jobba hos oss är kommunikativ och bra på att tolka både skriven och talad information och utifrån det fatta beslut så vår kund alltid upplever sig trygg och omhändertagen. Du trivs med att arbetet växlar snabbt i tempo och att ta egna initiativ under arbetspasset. Du behöver behärska svenska i tal och skrift samt ha goda kunskaper i engelska. Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Rekryteringsprocessen Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
PS Partner söker en person till rollen som Teknisk kundtjänstmedarbetare och servicekoordinator till Boon Edam i Solna.Med start snarast enligt överenskommelse. Boon Edam är branschledande när det gäller att leverera högkvalitativa karuselldörrar, högsäkerhetsdörrar och speedgates till kunder över hela världen. Vi är ett tredje generationens holländskt företag som är stolta över vår expertis och vårt engagemang i denna specialiserade marknad. Med oss är du i trygga händer – från vårt inledande samtal om din entrévision, vidare genom beslutsprocessen och hela vägen fram till eftermarknad och service. I rollen ingår: • Koordinera personal för felanmälningar, garantiärende och service. • Uppföljning av servicearbete efter genomförd rapport av tekniker. • Säkerställa att reservdelar finns tillgängligt vid felanmälningar, garantiärende och service. • Ta emot och skapa order i affärssystem. • Fakturering Vi tror att du har: • Stark problemlösningsförmåga. • Ett par års erfarenhet från kundservicearbete och teknisk kunskap • Mycket god systemvana samt erfarenhet att hantera flera system samtidigt • Förmåga att kommunicera med kunder för att säkerställa deras tillfredsställelse. Som person är du kundorienterad med en proaktiv inställning, som gillar att samarbeta med olika avdelningar för att lösa problem Du kommer att jobba på ett modernt kontor beläget i Solna med goda förbindelser till kollektivtrafiken och för dig som tar bilen finns det goda parkeringsmöjligheter. Företaget verkar internationellt och använder engelska som koncernspråk. Vem är du? Vi ser att du har en eftergymnasial utbildning och har erfarenhet av en liknande koordinerande administrativ roll inom liknande bransch. Du är har en god kommunikativ förmåga och uppskattar samarbete i arbetet. Som person är du noggrann, strukturerad och fokuserad med ett stort engagemang för ditt arbete. Du har en god IT-vana och god erfarenhet av MS Office. Meriterande om du jobbat i systemet SAP. Vidare ser vi att du gillar att jobba i högt tempo och klarar av att hantera flera uppgifter samtidigt. Då företaget jobbar internationellt ser vi att du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i både tal samt skrift. Du har tidigare arbetat med tekniska frågor samt att ha ett tekniskt intresse. Ansökan Vi arbetar med ett kontinuerligt urval så skicka in din ansökan så snart som möjligt. För frågor kontakta Sandra Syrén Eriksson på [email protected]
Är du redo för en unik möjlighet att vara med och lansera något nytt? Qasa expanderar till Norge och söker nu en Marketplace Success Agent som vill ta en betydande roll i etableringen av deras norska support – med placering på Qasas kontor i Stockholm. Qasa är en innovativ plattform som förnyar bostadsmarknaden genom att skapa en smidig och trygg upplevelse för både hyresvärdar och hyresgäster. Hos Qasa är varje medarbetare en viktig del av resan, och dom erbjuder en stimulerande och utvecklande miljö där teamen tillsammans bygger framtiden. Vill du vara med och bygga upp deras norska verksamhet och ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag! Om rollen: Som första medarbetare i det norska teamet blir du nyckelpersonen som hjälper dom att bygga upp rutiner och processer för Qasas norska verksamhet inför lansering. Därefter arbetar du i en bred roll som supportmedarbetare. Du kommer att: Sätta upp strukturer och anpassa texter samt artiklar från den svenska plattformen till den norska marknaden. Bygga upp den norska avdelningen Säkerställa att alla delar av deras support är redo för Norge. Ge support till användare via telefon, mejl och chatt. Arbeta med en bred variation av frågor, från annonsrelaterade problem till frågor om betalningar, fakturering och inkasso. Bistå användare med frågor kopplade till hyreslagen och andra regler – en spännande chans att lära sig nya områden. Ha en central roll i användarresan som kan sträcka sig över flera år Vi söker dig som: Är flytande i tal och skrift på svenska samt jobbat på norska sedan tidigare och/eller är flytande även i norska Är bekväm med att hantera kundsupport via flera kanaler (telefon, mejl och chatt) Har ett intresse för lagar och regler, och är nyfiken på att sätta dig in i hyreslagen och relaterade frågor. Är självgående och trivs med att skapa struktur i nya sammanhang. Har en förmåga att tänka både strategiskt och kundorienterat, med fokus på att leverera en förstklassig användarupplevelse Varför detta är en unik möjlighet: Du får chansen att vara en del av en lansering från början och påverka hur Qasas norska verksamhet utvecklas. För rätt person finns stora möjligheter att växa med rollen och ta på sig större ansvar. Detta är en direktanställd till Qasa och du kommer utgå från deras huvudkontor på Folkungagatan i Stockholm.
Brinner du för kundsupport och vill arbeta med tekniska frågor? I över 30 år har Verifone haft en ledande position inom betalningsindustrin. Verifone är ett av de starkaste varumärkena och en av de största leverantörerna av betalningslösningar världen över. Nu söker vi dig som vill vara med på resan! Som teknisk supportmedarbetare blir du en del av Verifones tekniska supportteam och hjälper deras kunder och partners med tekniska problem kopplade till deras befintliga betalterminaler samt installation av nya terminaler. Goda kunskaper om olika nätverk, såsom mobilnät, Wi-Fi, Bluetooth och LAN, kommer att vara till stor hjälp för dessa uppgifter. Du kommer också att hantera ändringsförfrågningar för terminaldata och utföra programvaruuppdateringar. Dessutom kan kunder ställa frågor om avräkningar och transaktioner. Dina arbetsuppgifter innefattar att besvara telefonsamtal och e-post samt logga alla ärenden i deras ärendesystem (JIRA). Din profil Det här jobbet passar dig som gillar problemlösning, god kundservice och att prata med kunder. Du kommer att få utbildning i Verifones system och produkter för att vara redo för tjänsten, men ett tekniskt intresse är en fördel. Om du är tekniskt kunnig och har ett intresse för att lära dig om de senaste teknologierna, datorer och program är detta jobbet för dig. Betalningsindustrin utvecklas ständigt, och du kommer ofta att lära dig nya saker eftersom Verifone kontinuerligt introducerar nya terminalmodeller och betalningstyper på marknaden. God användare av IT-system och förmåga att snabbt sätta dig in i olika system Du har en god kommunikationsförmåga och ett starkt driv att ge bästa möjliga kundservice Meriterande med erfarenhet från teknisk support och/eller branscher med höga kundvolymer och transaktioner Är lugn, ansvarstagande, flexibel och självständig Besitter grundläggande erfarenhet från Office-paketet Innehar slutbetyg från gymnasiet Är flytande i tal och skrift på både svenska och engelska Verifones löfte Verifone erbjuder en tjänst i ett spännande internationellt företag inom en mycket dynamisk bransch med högt tempo. Dom är ett team av goda kollegor som respekterar varandra. Det råder en informell ton där både professionalism, kollegialt stöd och trivsel värdesätts högt. På Verifone strävar dom efter att erbjuda lika möjligheter för alla, oavsett vem du är eller vilken bakgrund du har. Tjänsten är beräknad att starta omgående och dina arbetstider kommer att variera mellan 08.00-22.00, måndag-söndag. Kontoret är beläget i Hammarby-Sjöstad. Välkommen med din ansökan. Intervjuer sker löpande!
Finsktalande Account Executive Brinner du för HR-tech och B2B-försäljning? Ta nästa steg i din karriär genom att ansluta dig till vår kund i Stockholm! Som Account Executive kommer du att bidra till att expandera den finska marknaden med innovativa HR-techlösningar. Det här är din chans att bli en del av en snabbväxande och framtidsfokuserad HR-tech startup! Dina arbetsuppgifter Du kommer att ansvara för hela säljcykeln för nya kunder på den finska marknaden. Från första kontakt till avslutad affär är det du som är kundens nyckelkontakt. Du kommer att bygga relationer med beslutsfattare inom flera olika branscher och visa värdet av företagets HR-system. Huvudsakliga ansvarsområden Prospektering & leadgenerering: Identifiera nya affärsmöjligheter i Finland. Kundkontakt: Nå ut till HR-chefer, VD:ar och andra beslutsfattare i olika branscher. Produktion av säljdemonstrationer: Visa upp värdet av HR-systemet genom engagerande presentationer. Driva hela säljprocessen: Du äger processen från första kontakt till avslutad affär. Personlig utveckling: Sätt upp och nå egna försäljningsmål med löpande stöd och vägledning. Marknadsexpansion: Var med och driva tillväxten av företagets HR-techlösningar i Finland. Kvalifikationer Modersmål finska och mycket god engelska i tal och skrift. Svenska är meriterande. Erfarenhet inom HR, rekrytering, ledarskap eller kundservice är ett plus. Eftergymnasial utbildning inom relevant område är meriterande. Du har stark kommunikationsförmåga och trivs med att bygga relationer. Du är van att jobba i system och har ett intresse för HR-tech. Om vår kund Vår kund är en innovativ HR-tech startup inom SaaS, grundad 2020, med ambitionen att digitalisera och modernisera HR-arbetet. Du blir en del av ett passionerat och dynamiskt team som formar framtidens HR-lösningar. Ansök redan idag och ta nästa steg i karriären! Våra rekryterare kontaktar dig inom 48 timmar.
As an Account Executive, you’ll help expand the Finnish market with cutting-edge HR-tech solutions. This is your opportunity to be part of an innovative and fast-growing HR-tech startup! What you will be doingYou will be responsible for managing the full sales cycle for new clients within Finland. You will act as the key contact for potential clients, from initial outreach to closing deals. Your role will allow you to engage with decision-makers across various industries, building lasting relationships while showcasing the value of the HR system. Key Responsibilities Prospecting & Lead Generation: Identify new business opportunities in the Finnish market. Client Outreach: Connect with HR managers, CEOs, and decision-makers across various industries. Sales Demos: Showcase the value of our client’s HR system through engaging product demonstrations. Manage Full Sales Cycle: From lead generation to closing deals, you will take ownership of the sales journey. Personal Development: Set and achieve personal sales targets with continuous guidance and support. Market Expansion: Help drive growth in Finland for our client’s HR-tech solutions. Qualifications: Native Finnish and excellent English (both written and spoken). Swedish is a plus. Experience in HR, recruitment, leadership, or customer service is beneficial. Post-secondary education in a relevant field is an advantage. Strong communication skills and a passion for building relationships. Comfortable working with systems and eager to learn the HR-tech platform. About Our Client: Our client is an innovative SaaS HR-tech startup, founded in 2020, committed to transforming HR practices by digitalizing and modernizing systems. Join a passionate, dynamic team that is shaping the future of HR technology. Apply today and take the next step in your career! Our recruiters will reach out within 48 hours.
Vill du jobba med teknik, problemlösning och människor – allt på samma dag? Hos oss får du lära dig från grunden, växa in i rollen och jobba på ett företag som ligger i teknikens framkant. Vi söker dig som vill ta första steget in i techvärlden och utvecklas inom kundservice. Du hjälper kunder via telefon och chatt med frågor om mobiltelefoner, datorer, surfplattor och appar. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet – bara ett stort engagemang och ett intresse för teknik! Vi tror att du Är nyfiken, kommunikativ och gillar att hjälpa till Har god teknikvana eller ett stort intresse Har en fullständig gymnasieexamen Talar och skriver svenska flytande och har goda kunskaper i engelska Om tjänsten En inspirerande arbetsmiljö med stark teamkänsla Stora möjligheter till utveckling En betald utbildning i början av anställningen Kollektivavtalade villkor, gym och spelrum i huset Arbetstider Tjänsten har en omfattning på 80–100 % där du arbetar förlagt inom kundtjänstens öppettider som är 8–20 alla dagar i veckan. Observera att detta är en tillsvidareanställning – rollen är alltså inte aktuell för dig som planerar att studera till hösten. Ansök redan idag – vi intervjuar löpande!
Välj ett jobb för att visa detaljer