Kvdbil är Sveriges största marknadsplats för begagnade bilar. Årligen säljer vi runt 26 000 bilar. När vi går till jobbet varje dag gör vi det med strävan om att jobba mot en schysstare bilbransch – med ärlighet och transparens. Vi drivs av att ge god service och hitta lösningar som underlättar våra kunders bilaffärer. Och kul på jobbet, det har vi mycket av! Nu söker vi en Kundmedarbetare till vår anläggning i Svedala. Du ska ha möjlighet att jobba 50-75% under våren och sommaren för att därefter fortsätta att jobba extra vid behov (ca 50%). Om jobbet Du kommer att tillhöra avdelningen Kundmottagning. Arbetsuppgifterna varierar från att utföra kontroller av nyinkomna bilar till kundmöten med köpande och säljande kunder, men även en hel del administrationsuppgifter. En stor del av arbetet sker utomhus, så du får frisk luft och härlig variation under dagen. Du kommer eventuellt också att erbjudas möjlighet att jobba som leveranschaufför, vilket innebär att du hämtar och levererar fordon mellan företag, anläggningar och privatpersoner samt köper in och testar bilar. Jobbet innebär omfattande kundkontakt och tidigare erfarenhet av butiksarbete och liknande är meriterande. Din profil Vi ser att du tycker om att skapa struktur, gillar att ha många bollar i luften och tar egna initiativ till att lösa problem både självständigt och i team. För dig är god service en självklarhet och du strävar alltid efter att ge kunden den bästa kundupplevelsen i kontakten med oss. Det är meriterande om du har bilintresse och vi ser gärna att du tidigare har jobbat med administrativa uppgifter samt kundkontakt. Du har körkort (manuell växellåda är ett krav), meriterande om du har haft körkort i minst två år. Det är viktigt med goda kunskaper i svenska och engelska, och meriterande om du kan ytterligare språk. Så är det att jobba på Kvdbil Hos oss är du expert på ditt område, men du behöver inte vara bäst på allt. Du är en del av en organisation full med kunskap och kollegor som har din rygg när du behöver det. Här arbetar du under ett tillitsbaserat ledarskap bredvid kollegor med många olika bakgrunder, erfarenheter, åldersgrupper och personligheter. Väx med oss Vi är ett företag i ständig förändring där vi har snabba beslutsvägar med möjlighet att göra sin röst hörd och vara med och påverka. För dig som drivs av att ständigt utvecklas och verka i en föränderlig vardag, finns rum för att växa inom bolaget. Vi har många kollegor som gjort karriär internt och vuxit i både ansvar och expertis under åren. Hos oss får du marknadsmässig lön, är anställd under kollektivavtal och får ta del av ett attraktivt förmånspaket med tillhörande försäkringar. Övrigt Tjänsten är en visstidsanställning där du jobbar vid behov enligt överenskommelse. Arbetstid är främst dagtid. Om du hoppar in som leveranschaufför kan arbete på kvällar förekomma. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För frågor om tjänsten kontakta Anläggningschef Sarah Ingemansson, via mejl [email protected]. Vi behandlar ansökningarna löpande, så sök tjänsten redan idag! Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan". Ansökningar per e-post kan vi tyvärr inte beakta. I den här rekryteringen har vi valt annonsering och kanaler och tackar därför vänligen men bestämt nej till direktkontakt med försäljare och rekryteringsföretag. Urvalsarbetet kan kompletteras med personlighets- och logiktester och/eller bakgrundskontroll. Vi utför drogtest på slutkandidat innan avtal om anställning träffas.
Kundtjänstmedarbetare till finansbranschen Är du en kommunikativ stjärna med ett öga för detaljer? Har du ett intresse för finans och vill vara en del av ett dynamiskt och växande företag? Då kan detta vara rollen för dig! Om tjänsten Vi söker en Kundtjänstmedarbetare som brinner för att leverera förstklassig service och samtidigt bidra till vår verksamhets framgång. Vår kund är ett etablerat bolag inom finansbranschen som erbjuder tjänster av högsta kvalitet till sina kunder. I denna roll kommer du att vara företagets ansikte utåt och ha en central roll i att säkerställa att kunderna får en positiv upplevelse genom professionellt bemötande och lösningsorienterad kommunikation. Arbetsuppgifter Besvara och hantera inkommande samtal, mejl och chatt från kunder. Identifiera och lösa kundfrågor med hög effektivitet och noggrannhet. Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa smidiga kundlösningar. Hålla dig uppdaterad om företagets produkter och tjänster för att kunna ge korrekt information. Bidra till att förbättra kundupplevelsen genom feedback och idéer. Vi söker dig som Har starka kommunikativa färdigheter, både muntligt och skriftligt. Är noggrann och har ett naturligt sinne för detaljer. Har erfarenhet av kundtjänst eller en roll där du arbetat nära kunder (meriterande men inte ett krav). Har ett intresse för finans och ekonomiska tjänster. Är lösningsorienterad, ansvarsfull och trivs i ett högt tempo. Talar svenska och engelska flytande. Vi erbjuder En inspirerande arbetsmiljö med fokus på utveckling och framgång. Möjlighet att arbeta i ett framgångsrikt företag i finansbranschen. Stora möjligheter till personlig utveckling och karriärvägar inom företaget. Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan! Detta är ett konsultuppdrag vilket betyder att du blir anställd av Hero för uppdraget, initialt sex månader med stor chans till förlängning samt överrekrytering av kund. “We are heart working” Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Vi söker nya kollegor till oss som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service i världsklass. Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder dig som anställd friskvårdsbidrag. Hos oss får du chansen att göra skillnad i att förenkla vardagen för privatpersoner och företagskunder. Vi försöker matcha dina intressen med en avdelning hos oss Responda Group för att du ska trivas långsiktigt. Om tjänsten Vi söker nya kollegor till vårat fina och moderna kontor på Frösön. Våra avdelningar har olika inriktningar så som kundservice, teknisk support och kundservice med inriktning försäljning. Beroende på ditt intresse så försöker vi matcha dig till rätt avdelning så att vi på så sätt skapar ett fint samarbete mellan varandra. Arbetstiderna är varierande beroende på vilken avdelning du arbetar inom. Vi erbjuder både arbete dagtid måndag-fredag för vissa av våra avdelningar, men även kvällar, helger och nätter hos andra avdelningar. Du kommer tillhöra ett team med kollegor som arbetar med lika arbetsuppgifter som dig. Varje team består av en engagerad Team Manager. För samtliga våra roller så påbörjas anställningen med en introduktion där du får lära dig mer om systemen och de kunder du agerar kundtjänst åt. Du kommer även få en introduktion in i företaget så du på bästa sätt välkomnas in till oss. Hos vissa av våra avdelningar så finns möjligheten till hybrid arbete. Tjänsterna förväntas starta under april och maj! Dina arbetsuppgifter Inkommande samtal där du hjälper kunder i olika frågeställningar Mail och chattkontakt på vissa avdelningar Administrativt arbete Arbetsuppgifterna varierar efter vilket område du jobbar inom. Mer information kommer ges vid kontakt med ansvarig rekryterare. Din profil För att du ska trivas i tjänsten och ge kunderna förstklassig service så ser vi att du är en hjälpsam person som sätter kunden först. Du är lyhörd inför kundens behov och vill på bästa sätt lämna ett fint avtryck för varje person du kommer i kontakt med. Eftersom du kommer jobba i ett team med flera andra kollegor så ser vi att du gärna samarbetar med andra, hjälper kollegor vid behov och kan sprida en god energi på arbetsplatsen. Krav för tjänsten är: Gymnasieutbildning Talar och skriver flytande svenska och goda kunskaper i engelska Har en god datorvana Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid kontakt med rekryterare så kommer du få mer information om anställningsform som erbjuds för respektive tjänst. Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Vi söker dig som är duktig på att kommunicera, älskar försäljning och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vad erbjuder vi? Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och fartfyllt team som brinner för kundservice. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. Som Säljande Kundservicemedarbetare kommer du att vara en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass, samtidigt som du erbjuds: Ett stimulerande arbete i ett öppet kontorslandskap där trivsel och gemenskap står i centrum Utbildningar och möjligheter till personlig samt professionell utveckling. En engagerad och erfaren Team Manager Roliga aktiviteter så som tävlingar, fika, after works med mer Om tjänsten I rollen som kundservicemedarbetare utgår du från vårt fina kontor på Frösön. Du kommer tillhöra ett fartfyllt team som leds av en engagerad och erfaren ledare. Tjänsten inleds med en introduktion där du får en genomgång av kunden och våra interna system för att sedan självständigt arbeta med inkommande samtal. Arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00-17:00 med start 2025-05-19. Dina arbetsuppgifter: Du arbetar med inkommande samtal och besvarar frågor från privatpersoner rörande elavtal, fakturafrågor med mer. Du kommer arbeta mot uppsatta mål och följas upp av din ledare löpande för att du på bästa sätt ska utvecklas i tjänsten. På de inkommande samtalen du har så förväntas du arbeta med försäljning och genomföra god kundservice. Din profilFör att trivas och lyckas i rollen som Säljande Kundservicemedarbetare ser vi att du: Har ett stort intresse för kundservice Har en stark samarbetsförmåga och trivs med att arbeta tillsammans med andra för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och ansvarstagande med förmågan att organisera och prioritera ditt arbete effektivt. Innehar en noggrannhet i ditt arbetsutförande med ett öga för kvalitet. Har erfarenhet av kundservice och försäljning Är flytande i svenska i både tal och skrift och har goda kunskaper i engelska Anställningsform och kontakt Startdatum för tjänsterna är Maj och du kommer inleda din anställning med en behovsanställning som senare kan övergå i en långsiktig anställningsform hos oss. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Uppskattar du kundkontakt och är sugen på en rolig och utvecklande roll tillsammans med ett grymt team? Då är Transcom i centrala Gävle definitivt något för dig! Vi bryr oss om vem du är och inte så mycket om vad du har gjort tidigare. Det viktigaste för oss är din attityd, ditt driv och din glädje. Din roll kommer innebära att stötta privatkunder via telefon och e-post med diverse frågor inom el och energibranschen – allt från elförbrukning till avtal och elnät. Du behöver inga förkunskaper inom området, då vi erbjuder en omfattande utbildning som ger dig den kunskap du behöver för att lyckas. Anställningsgrad och arbetstid Anställningsgrad: 80% (med möjlighet att utöka till 100% under juni–augusti, vilket vi ser som en stor fördel). Anställningsstart: 19 maj. Arbetstid: Schemalagd vardagar mellan kl. 08:00–17:00. Vi är flexibla och försöker ta hänsyn till dina önskemål kring schemat. Viktig information om semesterFör att vi ska kunna ge bästa möjliga service under sommarmånaderna behöver vi din tillgänglighet under juni–augusti, vilket innebär att semester inte beviljas under denna period. Om detta inte fungerar för dig, kanske detta inte är rätt tjänst just nu – men vi hoppas att det passar och att du vill vara med på vår resa! Vad vi erbjuder Bonusmodell efter 10 veckors onboarding, som kompletterar din ordinarie lön och är kopplad till din prestation och dina resultat. Du kan tjäna upp till 5 000 kr i bonus per kalendermånad med fokus på att skapa mervärde, ge förstklassig service och höja kundnöjdheten. Betald utbildning och omfattande utvecklingsmöjligheter, särskilt med tanke på vår expansiva fas. Trygg anställning med kollektivavtal i samarbete med UNIONEN och Almega. Grundlönen enligt kollektivavtal är 20 081 kr/månad för de under 24 år och 23 054 kr/månad för de över 24 år. En familjär arbetsmiljö där vi bryr oss om varandra och där du blir en del av gänget från dag ett. Vår trivselkommitté ordnar regelbundet roliga aktiviteter som padelkvällar, julfester, afterworks och mycket mer. Vad vi söker Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad utbildning). Flytande svenska och engelska i både tal och skrift. God datorvana. Rent brottsregister. Meriterande är om du: Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt. Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor. Har erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål. Är problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad. En inkluderande rekryteringsprocessVi vill veta vem du är och vad du kan tillföra till vårt team. Därför fokuserar vi mindre på formella dokument och mer på dig som person. CV är frivilligt, och vi ger dig möjlighet att visa din personlighet och potential genom våra urvalsfrågor. Sök nu och bli en del av vårt fantastiska team!Är du redo för en ny utmaning? Skicka in din ansökan redan idag och ta chansen att bli en del av vår härliga gemenskap!
Vi på Bee Bemanning söker en Junior Service Planning Officer till vår kund, ett ledande företag inom klimatlösningar. I denna roll blir du en nyckelperson i serviceavdelningen med ansvar för att hantera garanti- och returärenden, serviceuppföljning och kundsupport. Arbetsuppgifter Garantihantering och returärenden – Ansvara för kunddialog vid garanti- och returfrågor samt stötta installatörer vid beställning av reservdelar. Serviceuppföljning och analys – Skapa och analysera kvalitets- och effektivitetsrapporter för att stödja ledningens beslutsfattande. Systemadministration – Arbeta i SAP, CRM och andra service-relaterade system samt stötta kollegor med systemanvändning. Kundsupport – Vid behov hantera fältkoordinering genom att samordna serviceuppdrag mellan kunder och servicepartners. Kvalifikationer Erfarenhet av administrativt arbete och/eller teknisk bakgrund är ett plus. Minst 1–2 års arbetslivserfarenhet krävs om du saknar akademisk utbildning. Goda kunskaper i MS Office samt erfarenhet av SAP är meriterande. Universitetsutbildning inom företagsekonomi, logistik eller motsvarande erfarenhet är meriterande. Erfarenhet av VVS/KYL branschen är meriterande. Övrig information Tjänsten är huvudsakligen förlagd på kundens kontor i Solna, men möjlighet till distansarbete finns vid behov. Arbetstiderna är måndag-torsdag 08:00-16:30 och fredag 08:00-16:00. Detta är en heltidstjänst med fast månadslön och attraktiva förmåner. Kontaktuppgifter och ansökan Välkommen med din ansökan redan idag, då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Detta är en konsultanställning via Bee Bemanning, vilket innebär att du kommer att vara uthyrd till vår kund. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på [email protected]. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Sista ansökningsdatum:30/4-2025 Bee Bemanning är ett specialiserat kompetensbolag inom HVAC, teknik och energi. Vi löser löpande rekryterings- och bemanningsuppdrag till små som stora företag över hela landet.
Kundservicemedarbetare sökes till Hemfint Group för sommaren Hemfint Group, bestående av de framgångsrika e-handelsbolagen Hemfint, Outl1 och Trendrum, söker nu en engagerad kundservicemedarbetare till vårt team över sommaren och vår högsäsong. Som en del av BHG Group, en ledande aktör inom heminredning och möbler, erbjuder vi en spännande arbetsmiljö med fokus på tillväxt och kundnöjdhet. Som kundservicemedarbetare hos oss kommer du att spela en central roll i vår verksamhet. Dina huvudsakliga uppgifter innefattar att besvara kundfrågor via telefon och e-post, förse kunder med detaljerad information om våra produkter, samt hantera beställningar och reklamationer med professionalism och omsorg. Vi söker en person med utmärkta kommunikationsförmågor på svenska, både i tal och skrift. Din serviceinriktade inställning och genuina vilja att hjälpa kunder är avgörande för denna roll. Vi värdesätter din förmåga att hantera olika typer av ärenden och lösa problem på ett kreativt sätt. Flexibilitet och förmåga att arbeta i ett högt tempo är viktiga egenskaper, liksom god datorvana. I gengäld erbjuder vi dig en nyckelposition i ett växande e-handelsföretag. Du får möjlighet att arbeta med tre starka varumärken: Hemfint, Outl1 och Trendrum. Hos oss finns goda chanser till både personlig och professionell utveckling, där du kan växa tillsammans med företaget och fördjupa din expertis inom kundservice och e-handel. Tjänsten är förlagd under sommaren med tillträde senast maj och fram till augusti Arbetet sker på plats på vårt kontor beläget i Kristianstad. Låter detta intressant? Vi ser fram emot att höra från dig!
Vi söker vår nästa stjärna till Kundservice – är det du? Verbal är ett personligt och växande bolag med en tydlig vision: att vara en schysst mobiloperatör. Vi är en mindre, fristående operatör i Telenors nät och vi har funnits sedan 2007. De senaste åren har vi vuxit kraftigt – och nu söker vi dig som vill vara med på vår resa framåt! Varför Verbal? Hos oss får du vara en del av en tillväxtresa där kundfokus och arbetsglädje går hand i hand. Vi är lika stolta över våra fantastiska kundomdömen som över att vara ett Great Place to Work. Marknadens bästa service Oslagbara priser En arbetsplats där människor trivs, utvecklas och har kul Din roll Som Kundservicemedarbetare är du en nyckelperson i varje kunds upplevelse. Du hjälper både privat- och företagskunder via telefon, chatt och mail – med målet att leverera service i världsklass varje gång. Du kommer att arbeta på vårt huvudkontor i Nacka, endast 5 minuter från Slussen. Du kommer att: Ge rådgivning och support i toppklass Arbeta självständigt men vara en del av ett tight och hjälpsamt team Vara med och förbättra våra arbetssätt – vi älskar nya idéer och initiativ Ha möjlighet att påverka både din roll och teamets utveckling framåt Vem är du? Serviceinriktad - Du är lösningsorienterad och vill alltid ge det lilla extra Kommunikativ - Du uttrycker dig tydligt och professionellt, både i tal och skrift Orädd & nyfiken - Du tar initiativ, vågar testa dig fram och lär dig av misstag. Flexibel - Du trivs med förändringar och ett högt tempo Empatisk - Du förstår kundens perspektiv och gör allt för att hjälpa Målinriktad - Du drivs av att nå både personliga och gemensamma mål Positiv & social – Du gillar människor och sprider positiv energi omkring dig Har du tidigare erfarenhet av telekombranschen så är det en stor fördel! Kvalifikationer Minst 1 års erfarenhet av kundservice Erfarenhet av försäljning Flytande svenska – i både tal och skrift God datorvana Vad vi erbjuder Fast lön + provision Friskvårdsbidrag Certifierat Great Place To Work Gedigen introduktion och ett team som hjälper dig att lyckas En kultur där gemenskap, utveckling och arbetsglädje står i centrum Häng med på resan! Vill du bli en del av ett bolag där du får vara dig själv, växa i din roll – och ha riktigt kul på vägen? Då är Verbal rätt plats för dig! Ansök nu – vi ser fram emot att höra från dig!
Assistansbolaget är marknadsledande inom vägassistansförsäkringar med över 300 000 kunder i Sverige med en egen rikstäckande bärgningsorganisation. I takt med att vi växer söker vi nu innesäljare till vår kundtjänst. Vi ger dig möjlighet att komma in i ett framgångsrikt företag tillsammans med engagerade medarbetare i en utpräglad prestationsinriktad kultur. HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER Som innesäljare kommer du att förmedla försäkringar och tjänster till våra befintliga kunder samt vara behjälplig vid fakturafrågor, försäkringsfrågor och liknande. All försäljning sker via telefon och avser inkommande samtal. Din uppgift är att leverera den bästa kundupplevelsen till varje kund, i varje samtal. VEM SÖKER VI? Vi söker dig som besitter hög social kompetens, har lätt för att bygga tillitsfulla relationer, trivs med att arbeta självständigt, är resultatorienterad, målmedveten och tävlingsinriktad. Meriterande för denna tjänst är tidigare erfarenhet inom service och försäljning. För att lyckas i rollen krävs det att: Du har ett genuint intresse och erfarenhet av försäljning, rådgivning och kundnöjdhet via telefon Du är en flexibel lagspelare och ambitiös problemlösare Du har god datorvana och trivs med att arbeta med telefonen som främsta verktyg Du gillar kundkontakt och kan lätt anpassa ditt förhållningssätt till olika kunders behov, du leder samtal målinriktat samt har ett högt kundfokus Du trivs med att arbeta i ett högt tempo. För att kunna söka tjänsten krävs det att: Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Som person trivs du med att arbeta i ett högt tempo. Du har ambitioner och mål för dig själv och arbetar hårt för att nå dem Du skall vara en lagspelare som trivs med att tillhöra ett positivt team Du kommunicerar tydligt, engagerat och på ett förtroendeingivande sätt samt har intresse, vilja och förmåga att hjälpa våra kunder för bästa kundupplevelse. VI ERBJUDER DIG: Fast lön samt resultatbaserad lön Inspirerande och engagerade kollegor Värdefull erfarenhet inom kundkontakt, försäljning och försäkringar Utbildning och onboarding inom försäkringsförmedling En fantastisk arbetsmiljö på en av Sveriges mest moderna arbetsplatser, vårt kontor ligger på sjunde våningen i den nya Prisman med milsvid utsikt över Öresund. OMFATTNING Timanställning. ARBETSTIDER Kontorstider. ANSTÄLLNING Timanställning om ca 50-75% ANSTÄLLNINGSSTART Snarast eller enligt överenskommelse. PLACERING Högst upp i Prismanhuset, ett stenkast från Helsingborg C. Varmt välkommen med din ansökan! Observera att vi tillämpar löpande urval, så sök gärna innan sista ansökningsdatum.
We hope you are inspired to change the world for the better through your work and helping our customers with a wide variety of challenges. Sellpy’s vision is to empower everyone to live circular. We see a tremendous financial, social and environmental value in making sure unused items are put to use again. We are looking for colleagues who share this vision, and who are ready to see their work contribute to a sustainable future. Customer Support at Sellpy The next Swedish-speaking colleague will have an important role in enabling customers in the Swedish market. Sellpy has customers selling and buying second hand products, and our team is responsible for supporting customers in both areas, over chat, phone and email when required. We specialise in unique items at Sellpy, which gives you plenty of fun challenges that you haven’t faced before. In short, you will Create satisfaction for our buyers and sellers in a wide variety of support errands. Pick up inquiries via chat, telephone and/or email. Learn lots about tech and second hand in a fast-paced environment. Help to improve our service based on customer feedback. Contribute to how we expand our processes in customer support. Requirements A structured and service-minded mentality. Spoken and written fluency in Swedish. Good knowledge of English as this is our company language. An interest in finding solutions and improving the offer for our customers. We’d be impressed if you have Experience in a customer-facing role. An interest in second hand. You get to Be part of a modern company that's driving the change towards a sustainable lifestyle. In return, you will develop and work on meaningful challenges on a daily basis. Benefit from hybrid work from our office, and from home. Work with highly skilled and motivated colleagues. Enjoy staff discounts at Sellpy and the H&M brands (Arket, COS, Other Stories, Weekday & more). Gain new skills with unlimited access to a learning platform. Location You are welcome to do all these things at our new office at Medborgarplatsen in Stockholm, and from home. We want you to enjoy a flexible work setup because well, it’s 2024 and digital meetings work just as fine. Form of employment: Full-time Start: As agreed upon
Välj ett jobb för att visa detaljer