SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan. Arbetstider: Måndag till torsdag kl.07.45-17.00. Fredagar kl.07.45-15.30. Ort: Centrala Stockholm Startdatum: Önskat startdatum omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Du blir konsult via Inte Bara Post Bemanning men jobbar ute hos kund. Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vår kund Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup som är på en tillväxtsresa. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring! Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter. Här kan du besöka Muntras hemsida. DIN ROLL Muntra ska expandera i Danmark till sommaren och söker nu därför ett nytt tillskott till customer success teamet i Stockholm. Som customer success specialist arbetar du för att ge Muntras kunder, dvs tandklinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. I rollen ingår även att utbilda och utföra onboarding för kunderna i Muntras system. Därav förekommer resor i tjänsten. Du kommer starta din resa hos Muntra med att onboardas i produkt, system och kunder. Du börjar arbeta mot den svenska marknaden fram till lansering i Danmark. VEM ÄR DU? Serviceminded och brinner för att ge den bästa kundupplevelsen Social med en god kommunikativ förmåga Driven och engagerad Lösningsorienterad Förmågan att snabbt sätta sig in i nya system Har förmågan att arbeta självgående men också en lagspelare Har en god teknisk kompetens Du som söker måste uppfylla nedan krav: Tidigare arbetslivserfarenhet av liknande eller likvärdig roll tidigare som t.ex. customer success, kundvård på ett B2B-företag eller försäljning. Behärskar svenska, engelska och danska flytande i tal och skrift. God dator- och systemvana. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Om företaget Länsförsäkringar Larmcentral startades av Länsförsäkringar under våren 2008 som ett naturligt steg i ett redan etablerat trygghetskoncept. Med moderna larmtjänster skapar vi ett bra och tryggt skydd mot inbrott och brand. Tillsammans med Länsförsäkringar kan vi erbjuda helhetslösningar som är unika i vår bransch, från att spara, försäkra, låna och skydda till fastighetsförmedling. Din roll Är du student och vill sommarjobba 2025? Då är denna roll perfekt för dig! I rollen som Larmoperatör kommer du hantera inkommande larm från privat- och företagskunder eller arbeta med skadejour för alla Länsförsäkringars kunder. Det handlar om brand-, inbrotts- och driftlarm där du gör en bedömning och därefter sätter in rätt hjälpresurs. För oss är kunden i centrum och ett av våra viktigaste mål är att skapa nöjda och trygga kunder som ökar sitt engagemang inom Länsförsäkringars hela produktsortiment. Du kommer arbeta med inkommande såväl som utgående samtal samt uppföljning på tidigare ärenden. Du kommer även hantera first-line support kring våra produkter och tjänster. Passen kan variera mellan klockslagen 06-18 och är förlagda både på veckodagar och helg. För denna roll kommer utbildningen starta under våren och sedan startar tjänsten på heltid under sommaren. För detta uppdrag kommer du att vara konsult via Clevry och arbeta på Älvsborgs Larmcentral. Kontor: Borås Omfattning: Heltid mellan v25-v33 med utbildning under våren Huvudsakliga arbetsuppgifter Bedriva arbetet enligt de styrande dokument, processer och arbetsinstruktioner som finns föreskrivna. Löpande dokumentera kundärenden och överenskommelser i verksamhetens systemstöd. Ta del av och använda den information som presenteras vid såväl regelbundna interna möten, intranät och andra informationskanaler. Kontrollera installatörernas arbete vid installation. Ge första linjens support till kunder på larmcentralens tjänster och produkter samt rapportera dessa vidare till andra linjens support då ärendet inte löses. Vara rådgivare när andra funktioner eller medarbetare söker kompetensstöd. Delta i projektarbete på såväl avdelnings- som bolagsnivå. Din profil Vi ser att du som söker är tillgänglig för heltidsarbete under sommaren 2025 och kan medverka i utbildning innan sommarjobbet, tex under maj eller utspritt under våren vid sidan av studierna. Vi söker dig som vill ge våra kunder trygghet i världsklass och genom ditt engagemang alltid strävar efter att överträffa kundens förväntningar. Vi ser det som positivt om du har erfarenhet av kundservice via telefon. Meriterande är också om du har arbetat inom någon form av bevakningsföretag och/eller försäkringsbolag. Vi vill också att du har goda IT-kunskaper och god förmåga att uttrycka dig i såväl tal som skrift. Då kunden arbetar med säkerhet och trygghet i våra kunders hem krävs att du är prickfri i polisens belastningsregister för att bli godkänd för arbete i bevakningsföretag. Som person behöver du vara handlingskraftig, ha hög social kompetens och en stark ansvarskänsla. Vi ser att du som vill jobba hos oss är kommunikativ och bra på att tolka både skriven och talad information och utifrån det fatta beslut så vår kund alltid upplever sig trygg och omhändertagen. Du trivs med att arbetet växlar snabbt i tempo och att ta egna initiativ under arbetspasset. Du behöver behärska svenska i tal och skrift samt ha goda kunskaper i engelska. Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Rekryteringsprocessen Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Fråga: Vem är supertrevlig, engagerad och driven? Svar: Vår nya Kundsupport/Innesäljare Om du brinner för överlägsen service och långvariga kundrelationer så har du redan någonting gemensamt med oss. Om du dessutom är lyhörd, resultatfokuserad och vill vara med på resan mot att göra ett av städbranschens renaste företag till landets bästa arbetsplats — då vill vi att du hör av dig idag. Din roll: Ett varmt serviceproffs med driv och hjärta Som Kundsupport/Innesäljare är du en viktig länk mellan HomeMaid och våra kunder. Av dig får både befintliga och potentiella kunder en varm och professionell service via telefon och mejl. Med lyhördhet och proaktivitet svarar du på förfrågningar, förutser behov och skapar personliga offerter, hanterar förändringar i scheman och följer upp för att säkerställa att våra kunder är helt nöjda. Dessutom kommer du aktivt att ta initiativ och kontakta potentiella kunder baserat på förfrågningar och leads. Med ditt engagemang och din förmåga att skapa relationer kommer du att utöka vårt kundnätverk och vara med och forma HomeMaids framgång på marknaden. Du är också en stöttande kollega som finns till hands för att hjälpa och supporta dina arbetskamrater när de behöver det. Det är ett värdefullt bidrag till en stark samarbetskultur och en positiv arbetsmiljö. Eller som vi säger på HomeMaid: Bättre tillsammans! Du kommer arbeta med att: Driva lönsamhet inom ditt ansvarsområde Aktivt bidra till kontorets och verksamhetens utveckling Supporta kunder via telefon och mejl Skapa och skicka offerter Följa upp, analysera och föra statistik över försäljning och leverans Etablera och vårda relationer med kunder Driva merförsäljning Hantera övriga uppgifter som rör kunder/verksamhet Vi söker dig som… …är en entusiastisk och driven person som trivs i en dynamisk arbetsmiljö. Du brinner för förstklassig service och kundbemötande! Du är självgående med en passion för att bygga långvariga kundrelationer. Du är en problemlösare med god struktur, hög ansvarskänsla och en förkärlek för att jobba i högt tempo. Naturligtvis tycker du om att träffa, prata med och lyssna på människor — det är själva nyckeln till att du ofta beskrivs som en engagerad och serviceinriktad person! Om du dessutom tycker att det är roligt att sälja, då är vi en arbetsplats där du får möjlighet att fortsätta utveckla den förmågan. Den här tjänsten passar dig som är: Självgående, driven och engagerad Ansvarsfull och pålitlig Inkluderande och respektfull i kontakt med olika människor Serviceorienterad och bra på att hantera olika människor i olika situationer Lösningsorienterad och glädjespridande Kapabel att prioritera och sortera bland flera parallella uppgifter och agera professionellt För att du ska lyckas i den här tjänsten tror vi att du har: Tidigare erfarenhet av försäljning, kundkontakt och administration God dator- och systemvana, med fördel erfarenhet från LIME Flytande svenska och goda kunskaper i engelska i tal och skrift God kommunikationsförmåga Körkort Om tjänsten: I huvudsak är dina arbetstider förlagda dagtid, måndag till fredag. Resor samt övernattningar förekommer, framför allt i samband med interna utbildningar. Teamet består idag av flertalet interna tjänstemän, Säljare samt Teamledare och Serviceassistenter. Tillsammans arbetar ni för att bli ännu – Bättre tillsammans. Placering: Hemkontor Linköping Anställning: 100%, 6 månader provanställning. Tillträde: Start omgående eller enligt överenskommelse. Ansök senast: 31 mars 2025 Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.
Har du ett intresse för optikerbranschen och en passion för kundservice? Nu har du möjligheten att bli en del av Essilor! Vi söker en engagerad kundtjänstmedarbetare som vill leverera professionell service och skapa positiva kundupplevelser. Hos oss blir du en del av ett sammansvetsat team med 14 kunniga och hjälpsamma kollegor som tillsammans strävar efter att ge våra kunder den bästa möjliga servicen. Essilor är marknadsledande leverantör av glasögonglas till optikfackhandeln såväl globalt som i Sverige. Essilor AB är ett helägt dotterbolag till Essilor International S. A. med totalt 74 000 anställda i mer än 100 länder. I Sverige är vi 45 medarbetare och omsätter idag 200 miljoner kronor. Vårt svenska kontor finns i Spånga. På Essilor är kundservice en viktig del av vår verksamhet. Vi erbjuder våra kunder specialistkunskap, snabb och professionell support samt ett engagerat och vänligt bemötande. Vår kundservice är högt uppskattad och får ofta beröm för sin serviceanda och sitt kundfokus. Hos oss blir du en del av ett team med 14 kompetenta och hjälpsamma kollegor som tillsammans strävar efter att ge våra kunder en förstklassig upplevelse. Det här är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader med ambition och stora chanser till att du därefter blir överrekryterad till Esilor! Du bör alltså se detta som någonting långsiktigt för att vara kvalificerad för tjänsten. Som medarbetare på kundservice jobbar du med att hjälpa våra kunder med orderhantering, produktinformation, leverans- och fakturafrågor, support samt andra kundserviceärenden. Det är av stor vikt att våra kunder känner sig trevligt och professionellt bemötta och kan få kompetent bemötande. Då mycket av kundkontakten sker via telefon är det av stor vikt att du känner dig ytterligt bekväm med att prata i telefon, har en positiv framtoning och kan bemöta alla typer av kunder och ärenden. För att förbereda dig på bästa vis inför detta genomgår du en gedigen introduktion i början av din anställning. Vi söker dig som: har några års erfarenhet av servicerelaterade jobb, gärna innefattande telefon och administrativt arbete meriterande om du har erfarenhet från optikbranschen, som optiker / optikerassistent / butikssäljare etc. trivs med att jobba i ett team är väl förtrogen med Officepaketet såsom Excel, PPT och Word har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Praktisk information: Omfattning: Heltid vid vårt kontor i Spånga. Arbetstid: 37,5 h/vecka. Arbetstiderna är 08:45-17:00 vardagar Kollektivavtal: Ja Start: Omgående Anställning: Det här är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader med ambition och stora chanser till att du därefter blir överrekryterad till Essilor! Du bör alltså se detta som någonting långsiktigt för att vara kvalificerad för tjänsten. Denna rekrytering utförs i samarbete med The Wofi. Du är välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Emil, [email protected] för mer information. Selektering av ansökningar och intervjuer sker löpande så missa inte chansen och sök tjänsten redan idag! Varmt välkommen med ansökan!
Vill du vara en del av Nordic Nest Group och hjälpa oss skapa världens bästa kundupplevelse i sommar? Vi söker drivna och engagerade medarbetare till vårt lager och vår kundservice. Vi hjälper kunder i hela världen att skapa hem att älska genom att leverera skandinavisk design och heminredning. Hos oss blir du en del av ett starkt team där vi värdesätter gemenskap, engagemang och arbetsglädje. Vad innebär det att sommarjobba hos oss? Beroende på vilket team så ser de dagliga arbetsuppgifterna olika ut på vårt lager respektive vår kundserviceavdelning. Gemensamma arbetsuppgifter för teamen är att: Leverera en förstklassig service med omtanke och lösningsorientering. Skapa en kundnöjdhet i världsklass i varje arbetsmoment. Arbeta mot uppsatta mål. Som lagermedarbetare kommer dina dagliga arbetsuppgifter variera beroende på avdelning, det kan innebär allt från att lagerföra produkter till att plocka och packa våra kunders ordrar. Gemensamt för alla avdelningar är att arbetet är väldigt fysiskt och präglas av ett högt tempo. Som kundservicemedarbetare kommer du bemöta och hjälpa våra kunder via mejl, chatt och telefon. Din främsta uppgift är att bemöta våra kunders olika behov och att leverera en fantastisk kundupplevelse. Vem är du? För att lyckas i rollen behöver du ha ett enormt engagemang, tycka om att utmana dig själv och andra samt vilja bidra till ett starkt teamwork. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser att du: Är engagerad och älskar att jobba i ett högt tempo. Har ett noggrant och strukturerat arbetssätt. Är en lagspelare som bidrar till teamets framgång. Är snabblärd, flexibel och gillar utmaningar. Är pålitlig och ansvarsfull – du håller vad du lovar och passar tider. För sommarjobb på vårt lager ser vi att du älskar att arbeta fysiskt i ett högt tempo, att slå rekord och att jobba i ett lag tillsammans med dina kollegor. För sommarjobb på vår kundserviceavdelning ser vi att du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Vi är ett internationellt bolag och ser därför att det är meriterande om du även behärskar ytterligare språk, främst tyska, nederländska, danska eller norska. Vi ser även att du älskar att bemöta kunder och att bidra med kundservice i världsklass. Är du redo att bli en del av teamet? Vi erbjuder en deltidsanställning under sommaren, med möjlighet till förlängd säsongsanställning under hösten – vår mest intensiva och roliga period på året! Vi tror på talang och personliga egenskaper, därför använder vi personlighetstester i ett tidigt skede. För kundservice genomför vi även arbetsprover för att testa skriftlig kommunikation. Skicka in din ansökan redan idag – vi rekryterar löpande! Frågor? Kontakta Elin Friman, Talent Acquisition Lead, via [email protected]. VÄLKOMMEN HEM till Nordic Nest Group i sommar!
Resourced is a fast-growing FashionTech startup helping modern fashion brands streamline their product development and production. We work with brands such as Axel Arigato, Flattered, Chimi, Icebug, Scholl, and Björn Borg. We are digitally transforming one of the largest, fastest-moving industries in the world. We are now looking for a Customer Success Support to join our Gothenburg office on-site. In this role, you will play a crucial part in ensuring our customers get the best possible experience using our platform. You will be the bridge between our clients and our internal teams, helping brands solve challenges, optimize workflows, and maximize the value they get from our services. This is an exciting opportunity to be part of a company that values transparency, collaboration, and continuous learning. We work hard but also make sure to laugh and celebrate our victories together. If you thrive in a fast-paced environment and want to grow alongside a scaling company, this is the perfect role for you. Who you are A fast learner with a proactive mindset Highly organized and detail-oriented Solution-driven and able to prioritize effectively A social and communicative person who enjoys talking to customers Self-motivated and able to take initiative Comfortable handling large amounts of administrative tasks and data Experienced in Excel – strong skills required What you will do Provide top-tier support to our customers, ensuring their needs are met efficiently Handle incoming customer inquiries and resolve issues with a problem-solving mindset Manage and track large amounts of information to keep our customers updated and satisfied Help optimize customer workflows by providing guidance and best practices Work closely with internal teams to ensure a seamless customer experience What we offer Wellness grant Occupational pension (5% flat) and insurance (TFA, TGL, medical insurance) Team building activities and trips And of course, the hardware and environment you desire to do your best work possible! We’re eager to find the right person for this role and we will hire as soon as we find that person. If you’re ready to make a real impact and grow with us, we’d love to hear from you! Start date: ASAP Work extent: Full time, permanent position Location: Gårda, Gothenburg (on-site) Contact: Mathilda Munck, Customer Success Manager [email protected], +46 70-603 71 16
Lockas du av att arbeta i ett högt tempo där ingen dag är den andra lik? Är du dessutom tillgänglig omgående och drivs av att ha en roll med breda kontaktytor? Då ska du ta chansen och söka tjänsten som kundservicemedarbetare hos DHL Freight. Här får du möjligheten att utvecklas i en dynamisk miljö tillsammans med härliga kollegor. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med startdatum 7/4 och som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos DHL Freight. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget eller anställning. Om företaget DHL är marknadsledande inom logistikbranschen och är ”logistikbolaget för hela världen”. DHL erbjuder expertis inom internationell express-, flyg- och sjöfrakt, väg- och tågtransport, kontraktslogistik samt internationella brevtjänster. Med ett globalt nätverk som består av mer än 220 länder och territorier och med 520 000 medarbetare över hela världen erbjuds kunder högsta kvalitet kombinerat med god lokal kännedom. DHL i Sverige har ca 4000 medarbetare och 65 kontor, terminaler och stationer runt om i Sverige. DHL Freights kundservice i Växjö ansvarar för all kundservice gällande inrikestransporter. Totalt är de ca 140 medarbetare och avdelningen Frontline består av 90 medarbetare som värdesätter god gemenskap. Företaget strävar efter att ha roligt tillsammans, nå målen, få kunderna att växa och fira framgångar. Arbetsuppgifter I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för att ta emot, hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. Ärendena avser frågor både före, under och efter transporten från kunder belägna i hela Sverige. Du har kontakt med både företagskunder och privatpersoner där det viktiga blir att hitta rätt lösning och ge en god service. Vidare har du ett nära samarbete med övriga funktioner inom kundservice samt DHL Freight. Detta för att stärka banden och samarbetet inom DHL Freight i syfte för att arbeta med ständiga förbättringar. I rollen erbjuds du initialt en introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Här får du möjligheten att utvecklas tillsammans med din avdelning och hela kundservice. DHL Freight har delat in kundens frågor i olika kunskapsområden, vilket innebär att du börjar med att lära dig ett kunskapsområde för att sedan bygga vidare med fler. Tillsammans med kollegorna hjälps ni åt och stöttar varandra. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning eller likvärdig God dator- och systemvana Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Erfarenhet inom kundservice är meriterande Vi söker dig som har en god kommunikationsförmåga och trivs bäst när du får samarbeta med andra. Då tillgänglighet och kundbemötande är viktigt för att kunna leverera positiv kundupplevelse, ser vi att du motiveras av att leverera en god service och är inlyssnande. Då arbetet kräver hög struktur och ordning är du även noggrann som person, van att arbeta i data- och systemmiljö och har förmågan att prioritera i ditt arbete och vara lösningsfokuserad. Det är också av vikt att du kan hantera ett varierat arbetstempo och är flexibel då arbetsbelastningen kan variera. Övrig information Start: 7/4 Plats: Växjö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Great Security är inne i en mycket expansiv fas med många projekt i Sverige och behöver stärka upp vårt rikstäckande team som arbetar nationellt och internationellt, med en servicemedveten och strukturerad servicekoordinator, som tillsammans med oss och våra kunder vill skapa ett tryggare samhälle. VAD DU KOMMER ATT GÖRA Som Servicekoordinator kommer du att ingå i ett team som tillsammans hanterar serviceärenden avseende tekniska säkerhetssystem såsom inbrottslarm, passersystem, CCTV och brandlarm. Det handlar om att ta emot diverse serviceärenden, beställningar och felanmälningar via telefon, mejl och webb. Du kommer att leverera teknisk support direkt till kund och vara med och planera och fördela arbeten till tekniker och underleverantörer runt om i hela landet. Du kommer att jobba tillsammans med projektledare och övriga på vår produktions-avdelning, som finns utplacerade på olika orter inom Sverige. VEM DU ÄR Först och främst har du hög social kompetens, god koordineringsförmåga och du klarar av att jobba självständigt. Du behöver ha en god teknisk förståelse och lätt för att lära dig de begrepp som används i vår bransch. Har du arbetat som säkerhetstekniker tidigare, så är det extra meriterande. Oavsett vilken bakgrund du har så behöver du förutom teknisk kompetens en naturlig servicekänsla, ett strukturerat arbetssätt samt att du förmår behålla lugnet, servicekänslan och prioriteringsförmågan även när tempot och arbetsbelastningen är hög. Våra värdeord är Smart, Engagerad och Kundorienterad och det tror vi att du är också. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav för att klara tjänsten VARFÖR SKA DU VÄLJA OSS Du kommer till en positiv arbetsmiljö med kompetenta medarbetare. Vi är en driven och erfaren organisation, som är byggd för att kunna klara både stora och komplexa projekt. Du kommer att omges av en stark entreprenörsanda med högt tempo och korta beslutsvägar. Framför allt kommer du i den här tjänsten få arbeta med spännande och rikstäckande kunder och även påverka Great Securitys framtid. Du får den perfekta mixen av att arbeta självständigt, men ändå känna samhörigheten med ett hjälpsamt team som finns till hands för att dela bördan av nya utmaningar och hög arbetsbelastning. Vi satsar på vår personal och ser dig som ytterligare en pusselbit till att fortsätta att se till att våra kunder är nöjda. Om du, precis som vi, är intresserad av att lära dig nya sakar och utvecklas i ditt arbete., så ser vi till att få du får genomföra relevanta utbildningar för att klara din vardag. ÖVRIGT Vi söker medarbetare som kan utgå från våra nya fräscha lokaler i Sickla. Tjänsten kan komma att placeras i säkerhetsklass. Säkerhetsprövning innefattande bakgrundskontroll, registerkontroll, säkerhetsprövningssamtal och särskild personutredning kan utföras innan/inför anställning för slutkandidaten. För vissa tjänster ställs krav på svenskt medborgarskap.
Är du vår nya Workforce Management Specialist? Amili gör varje utgående faktura till en inkommande betalning genom automatiserade processer med fokus på kundernas behov och betalningsförmåga. Amili kombinerar teknik och mänsklig expertis för att säkerställa att varje kund får den hjälp de behöver, när de behöver den. Om det önskas personlig support finns vår kundservice tillgänglig på flera kanaler. För att ytterligare stärka vårt team och optimera vår effektivitet söker vi nu en: Workforce Management Specialist. Din viktigaste uppgift är att säkerställa rätt bemanning, i rätt kanal, vid rätt tidpunkt, för att möta kundernas behov och värna om kollegornas välmående. Rollen innebär att noggrant analysera historiska data, trender, information om nya kunder och förändringar i volymer. Du försöker förutse efterfrågan, optimera schemaläggning och effektivisera arbetsflöden, för att säkerställa hög kundnöjdhet och effektivitet. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Operativ arbetstidsplanering och schemaläggning för kundservicemedarbetare. Realtidsoptimering och analys av data för att säkerställa effektiv resursallokering. Utveckling och implementering av strategier för att maximera kund- och medarbetarnöjdhet. Samarbete med interna och externa partners som Telenor och Calabrio. Utveckling och bibehållande av rutiner inom Workforce Management. Är det dig vi söker? Erfarenhet inom kundservice/kontaktcenter är ett krav och erfarenhet av WFM, personalplanering och administration är viktiga grundpelare. Besitter kunskap i att utveckla prognoser och rapporter baserade på stora datamängder. Är en kunnig användare av Excel/Google Sheets och har ett stort intresse för dataanalys. Gillar att utforska och dra nytta av teknik och mjukvarulösningar. Erfarenhet av verktyg som Calabrio, Puzzel och PowerBI är meriterande. Erfarenhet av SQL är meriterande Starka kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt är verktyg du behöver för att kunna utföra ditt arbete på bästa sätt. Vi värdesätter hos dig: En vilja att lära och en allt-är-möjligt-attityd! Som person är du noggrann och nyfiken, alltid på jakt efter nya arbetssätt som förenklar vardagen. Du förstår helheten och ser vikten av samarbete både internt och externt. Du trivs med att arbeta strukturerat, både självständigt och i grupp, och du uppskattar en dynamisk miljö där snabba förändringar är en del av vardagen. Varför välja Amili? På Amili väntar ett jobb med kompetenta kollegor och engagerade ledare som verkligen bryr sig. Från fina förmåner till hisnande utsikt i våra fräscha lokaler i Oceanhamnen i Helsingborg, har vi skapat en arbetsplats med värme och omtanke. Amili är dessutom en del av techkoncernen Visma. Tillsammans är vi 16.400 kollegor världen över som stärker lönsamheten och förbättrar arbetslivet för miljontals människor. Välkommen till en plats där du kan växa, påverka och verkligen trivas. För en inblick i vår vardag, följ oss på instagram: @amilisweden Vill du bli vår nya kollega? Skicka in din ansökan redan idag! Vi gör löpande urval och tjänsten kan därmed komma att tillsättas innan sista ansökningsdag (2025-03-16). Givet vår bransch görs kreditupplysning som en del av rekryteringsprocessen. Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef: Operations Manager Martin Nilsson, [email protected]. Lön: enligt överenskommelse Tillträde: snarast Tillsvidareanställning med inledande provanställning. On-site på vårt kontor i Oceanhamnen
SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan. Arbetstider: Måndag till torsdag kl.07.45-17.00. Fredagar kl.07.45-15.30. Ort: Centrala Stockholm Startdatum: Önskat startdatum omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Du blir konsult via Inte Bara Post Bemanning men jobbar ute hos kund. Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vår kund Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup som är på en tillväxtsresa. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring! Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter. Här kan du besöka Muntras hemsida. DIN ROLL Muntra ska expandera i Danmark till sommaren och söker nu därför ett nytt tillskott till customer success teamet i Stockholm. Som customer success specialist arbetar du för att ge Muntras kunder, dvs tandklinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. I rollen ingår även att utbilda och utföra onboarding för kunderna i Muntras system. Därav förekommer resor i tjänsten. Du kommer starta din resa hos Muntra med att onboardas i produkt, system och kunder. Du börjar arbeta mot den svenska marknaden fram till lansering i Danmark. VEM ÄR DU? Serviceminded och brinner för att ge den bästa kundupplevelsen Social med en god kommunikativ förmåga Driven och engagerad Lösningsorienterad Förmågan att snabbt sätta sig in i nya system Har förmågan att arbeta självgående men också en lagspelare Har en god teknisk kompetens Du som söker måste uppfylla nedan krav: Tidigare arbetslivserfarenhet av liknande eller likvärdig roll tidigare som t.ex. customer success, kundvård på ett B2B-företag eller försäljning. Behärskar svenska, engelska och danska flytande i tal och skrift. God dator- och systemvana. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Välj ett jobb för att visa detaljer