Handläggare till välkänt bolag i Södertälje

Om företaget Bolaget presenteras vid det första intervjutillfället med ansvarig rekryterare. Din roll Brinner du för kundservice och söker ett arbete där du har daglig kontakt med kunder och återförsäljare i kombination med mycket administrativt arbete i ett högt tempo? Avdelningen på 12 kompetenta medarbetare som man kommer att tillhöra ansvarar för kundservice och support samt det administrativa flödet gällande finansieringsavtal med tillhörande tjänster. Man kommer att ge professionell kundservice och support, både via mail, telefon och chatt, samt det administrativa flödet gällande serviceavtal och tillhörande tjänster. Från avtal till avslut och alla däremellan förekomna ändringar. Bolagets kunder är privatpersoner, företag, återförsäljare, övriga avdelningar inom företaget samt märkesgruppers försäljnings- och servicefunktioner. Detta är ett konsultuppdrag på heltid i 12 månader med mycket god chans till förlängning. Du kommer därav bli anställd av oss på Clevry men arbeta hos vår kund i Södertälje. Huvudsakliga arbetsuppgifter - Besvara frågor från bolagets kunder och återförsäljare via telefon, mail och chatt angående serviceavtal. - Ge support till återförsäljare och andra avdelningar inom företaget gällande system- och produktfrågor. - Ge support till slutkunder angående olika avtals- och produktfrågor. - Aktivera och avsluta serviceavtal. - Hantera förlängningar, överlåtelser och kontraktsändringar. - Upprätta fellistor och hantera back-log. - Utföra diverse administrativa uppgifter relaterade till serviceavtal. Din profil För tjänsten krävs minst gymnasieexamen, meriterande om du har en högskoleutbildning och/eller kunskap av att arbeta med kundservice och administration, gärna med erfarenhet från bilbranschen, tidigare arbete som servicerådgivare eller inom servicemarknad. Du har god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska. Du har även goda datorkunskaper. För att lyckas i rollen har du förmåga att anpassa dig vid snabba förändringar och sätter stort värde i att bemöta kunden på ett professionellt sätt i alla lägen. Som person är du lösningsfokuserad och har lätt att ta dig an nya arbetsuppgifter. Du tar egna initiativ, är ansvarstagande, noggrann och har förmågan att kunna prioritera samt arbeta självgående på ett organiserat och effektivt sätt. Låter detta som du? Då ser vi fram emot din ansökan! Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar bolaget med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta Clara Strignert via mail, [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024
Customer Relations Representative - Deltid

Bygghemma är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har kontor i Malmö och Oskarshamn. Är du en person som brinner för kundservice? Är du kanske student eller letar du efter ett flexibelt och givande extrajobb? Då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig! Bygghemma är e-handeln som värdesätter att kunna erbjuda våra kunder en utmärkt köpupplevelse, från rätt bemötande till rätt produkt. Vi letar efter kundorienterade och serviceinriktade personer som vill bli en del av Customer Relations och hjälpa våra kunder genom eventuella ärenden som uppstår med deras beställningar. Om tjänsten Din roll som Customer Relations Representative innebär direktkontakt med både kunder och leverantörer via telefon och mejl. Du kommer att hantera olika ärenden såsom frågor kring order, leverans, returer och reklamationer, och guida våra kunder genom eventuella situationer där det inte riktigt blev som tänkt. Här är tempot högt och supportkulturen stark, och till din hjälp har du erfarna kollegor och en tät dialog med din team manager. Genom att bli en del av vårt team kommer du att få en gedigen internutbildning i våra rutiner, bemötande och system för att kunna ge våra kunder den bästa möjliga servicen. Om dig Vi söker dig som trivs i en snabb och dynamisk miljö och som brinner för att lösa problem och hjälpa andra. Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande, men inte ett krav - vi värdesätter framför allt din positiva inställning och vilja att lära dig. Att du uttrycker dig tydligt i tal och skrift, både på svenska och engelska, är en förutsättning för att du ska lyckas. Om du är en person som delar våra värderingar om ansvar, enkelhet, utmaningar och samarbete, och om du är redo att ta dig an en spännande och utvecklande roll, så ser vi fram emot din ansökan! Vi erbjuder Som en del av Customer Relations kommer du att vara en del av ett engagerat och stöttande arbetsklimat där vi värdesätter samarbete och utveckling. Du kommer att ha möjlighet att påverka kundresan och bidra till att skapa en ännu bättre kundupplevelse Förutom ett stimulerande arbete erbjuder vi även möjligheten att vara en del av ett av Nordens ledande e-handelsföretag med kontor centralt beläget i Malmö. Hos oss finns det utrymme för utveckling, och vi värdesätter en trevlig arbetsmiljö där du som medarbetare trivs och mår bra. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att ta del av olika företagsaktiviteter som exempelvis teambuilding-aktiviteter och after works. Tjänstgöringsgrad Vi erbjuder en tjänst med flexibla arbetstider, med en tjänstgöringsgrad på 20-50%. Under sommarmånaderna och vissa storhelger ökar behovet upp till 75-100%. Låter detta som din typ av utmaning? Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Om företaget Bygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.bygghemma.se%2F&data=05%7C01%7CJohanna.Svensson%40bygghemma.se%7Cdab49256eeb74f31c2d708db4f954623%7C2be00f4b09474e8e910ed0f0a1db0603%7C0%7C0%7C638191274756217467%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=Bz6xxcrSJwI2B245R5SbKrIHNmO9zEnQsmQ4noq4k7I%3D&reserved=0), www.polarpumpen.se (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.polarpumpen.se%2F&data=05%7C01%7CJohanna.Svensson%40bygghemma.se%7Cdab49256eeb74f31c2d708db4f954623%7C2be00f4b09474e8e910ed0f0a1db0603%7C0%7C0%7C638191274756217467%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=lygZqZFse5uxCK%2BdrodsWnPDjFSOXigukPw1Igx3r7Y%3D&reserved=0), www.trademax.se (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.trademax.se%2F&data=05%7C01%7CJohanna.Svensson%40bygghemma.se%7Cdab49256eeb74f31c2d708db4f954623%7C2be00f4b09474e8e910ed0f0a1db0603%7C0%7C0%7C638191274756217467%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=SbWP0rtNj6acMPgkgkRdhUMkNJx3onNcKhV04dajsgk%3D&reserved=0), www.nordicnest.se (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.nordicnest.se%2F&data=05%7C01%7CJohanna.Svensson%40bygghemma.se%7Cdab49256eeb74f31c2d708db4f954623%7C2be00f4b09474e8e910ed0f0a1db0603%7C0%7C0%7C638191274756217467%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=OYlL0%2FFtxFzJy3qBadgnXortIx%2B%2BPXaCcGJy8HSW9vI%3D&reserved=0) och www.svenssons.se (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.svenssons.se%2F&data=05%7C01%7CJohanna.Svensson%40bygghemma.se%7Cdab49256eeb74f31c2d708db4f954623%7C2be00f4b09474e8e910ed0f0a1db0603%7C0%7C0%7C638191274756217467%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=nv3vl0wjfuK%2Brv2GxTRhCMFxuwQGT65xd8iJ%2BD2AWkM%3D&reserved=0) - och över 70 showrooms. Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.wearebhg.com%2F&data=05%7C01%7CJohanna.Svensson%40bygghemma.se%7Cdab49256eeb74f31c2d708db4f954623%7C2be00f4b09474e8e910ed0f0a1db0603%7C0%7C0%7C638191274756373651%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=uNNKbS1S7njH5jAmn%2BjNsnYX2%2BX9TvGBrI4yZd3zG70%3D&reserved=0) - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024
Kundservicemedarbetare för Comviq

Är du en serviceinriktad person som är nyfiken på datahantering, kundsupport och administration? Trivs du dessutom i en roll där arbetsuppgifterna innebär att du får ta eget ansvar? Då är jobbet som kundservicetmedarbetare för Comviq något för dig! Skicka in din ansökan idag och ta chansen att testa på hur det är att arbeta på ett modernt, expansivt och spännande företag! Vad erbjuder vi dig Hos oss på Transcom får du möjlighet att utvecklas och växa som individ. Du kan bygga vidare din karriär inom sälj, produktkunskap, ledarskap eller coachning. När du startar en anställning hos oss erbjuder vi dig ett betalt introduktionsprogram där du får lära dig viktiga verktyg för att ha rätt förutsättningar i din nya tjänst. Vi sitter även i en härlig lokal på Armbågavägen 10 med fantastiska kollegor och engagerade ledare. Utöver detta erbjuder vi dig: Kollektivavtal och tjänstepension Friskvårdsbidrag Rikskortet, för att spara pengar när du handlar mat i butik eller på resturang Utvecklingsmöjligheter Fast grundlön och möjlighet till provision Din roll inom kundsupport Du kommer att arbeta hos Comviq, ett modernt, expansivt och spännande företag som är verksamt inom informations- och kommunikationsbranschen. I rollen kommer du först och främst att ta emot inkommande samtal och arbeta med felsökning och problemlösning. Utöver det kommer du även att jobba med merförsäljning. Arbetstiderna är dagtid måndag-fredag. Tjänsten är långsiktig, och startar med en betald utbildning. Att jobba inom kundservice är ett bra sätt att komma in på ett företag och ett utmärkt sätt för dig att klättra uppåt i bolaget. Då det inte krävs någon tidigare erfarenhet har du möjlighet att utvecklas och bilda din egen roll som kundtjänstmedarbetare. Efter en tid som kundservicemedarbetare har man möjlighet till att nå andra positioner inom företaget, så som team ledare, utbildare eller mer fokusera på försäljning. Placeringsort: Borås Tjänstgöringsgrad: Heltid, Dagtid mån-fre Tillträde: Våren Startdatum: 6 maj Om dig Vi välkomnar framför allt dig med kunskaper inom datahantering, kundsupport och administration att söka tjänsten, och ser även gärna att du har erfarenhet av att arbeta med service. Om du har erfarenhet av liknande arbete, är duktig på att uttrycka dig i skrift och har arbetat med försäljning tidigare ser vi det som meriterande. Utöver detta ser vi att du har följande kompetenser: Flytande i tal och skrift på svenska och engelska Driven, engagerad och målmedveten Serviceinriktad, gillar kundkontakt och tycker om att ge support Har lätt för att sätta dig in i nya arbetssätt och rutiner. Lösningsorienterad, noggrann och ansvarstagande Har tidigare erfarenhet från kundservice Har tidigare erfarenhet inom merförsäljning Rekryteringsprocessen Du behöver inte skicka något CV till oss. Efter att du fyllt i din ansökan via vår hemsida kommer du att få ett mail med ett test som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en intervju. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten samtidigt som vi får lära känna dig bättre. Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag! Om Transcom Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av +90 kontaktcenter i 29 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor. På Transcom är vi engagerade. Till våra kunder och varandra. Varje dag börjar någon sin resa med Transcom. Att ta den potential som finns idag och omvandla den till kompetens för framtiden. Att bli noterad för att arbeta hårt, vara en lagspelare och stötta andra. Bidrar med positiva och varaktiga förändringar i sitt team och till samhället. Det är precis så vi är på Transcom. Här bryr vi oss om varandra. Du är inkluderad, precis som du är, från dag ett. Med rätt tankesätt finns det ingen ände på hur långt vi kan gå tillsammans.

11 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Customer Operations Specialist

As a Customer Operations Specialist, you will be an integral member of our Operations team at Keystone. This role encompasses two vital areas: providing dedicated support within our Support team and coordinating Legal Administration. On the Support team, you will provide necessary assistance to both internal departments and to our customer base. This role helps ensure that customers and our commercial team are receiving the support they need to be efficient, productive, and successful. In Legal Admin, you will be managing our Legal pipeline. This will involve contract reviews, vendor documentation, and tracking procurement cases. Your attention to detail and strategic oversight will safeguard our legal interests and ensure smooth operational processes. Our corporate and working language is English, and we appreciate Spanish language skills. Responsibilities - Providing application support to customers’ product-related enquiries. - Troubleshooting and resolving technical issues with developers and product managers. - Serving as an expert on internal processes and system functions. - Reviewing internal and external Terms and Conditions to flag possible legal risks in the context of our business and commercial operations. - Complete vendor documentation requests for our commercial team. - Track all cases where the company is involved in an on-going procurement process. - Assisting on ongoing projects as necessary. Qualifications - Bachelor’s degree minimum. - Some customer service or technical support background and understanding of customer support is preferred. - Experience with contract reviews is preferred. - Ability to learn new software applications quickly. - Strong organizational and problem-solving skills. - Fluency in English and excellent written and oral communication skills. - Demonstrated ability to maintain a high level of accuracy and attention to detail in all tasks and projects. Who are you? - Passionate about customer service and energized by talking to people and providing them with assistance. - Self-motivated and self-managed within a dynamic, fast-paced, and collaborative environment. - Strong interpersonal and communication skills. - High-performing individual with integrity who can meet new challenges. - Willing to step in and help others when things are busy. - Has a positive attitude and ability to create enthusiasm and dedication among colleagues. We are seeking a highly motivated individual with a strong aptitude for learning and problem-solving. While previous experience in a Support or Legal Admin role is preferred, we are open to candidates who demonstrate intelligence, adaptability, and a quick grasp of new concepts. If you are eager to learn and excel in a dynamic environment, we encourage you to apply.

11 mars 2024
Sista ansökan:
28 augusti 2024
Kundservicemedarbetare till Arlanda express!

Vill du följa med på Arlanda express transformationsresa med målet att vara det mest innovativa företaget inom resebranschen med kunden i centrum? Utöver att Arlanda express erbjuder en snabb, säker och miljövänlig resa mellan Stockholm Central och Arlanda Flygplats är de även Sveriges punktligaste järnvägsföretag! De är mångfaldigt prisbelönta för sin service, höga kundnöjdhet, mångfald och design. De strävar alltid efter att både kunder och kollegor ska starta och sluta sin dag på topp! Letar du efter ett innovativt och hållbart företag att utvecklas inom? Då kan detta vara tjänsten för dig! OM FÖRETAGET Arlanda express ägs och drivs av A-Train AB. När banan stod klar hösten 1999 överlämnades anläggningen till staten. I gengäld leasar nu A-Train AB tillbaka Arlandabanan med en exklusiv koncession, dvs. rätten att köra tågtrafiken fram till år 2050, och verksamheten drivs helt och hållet på marknadsmässig grund. OM TJÄNSTEN Nu söker Workz en Customer Service Specialist till Arlanda express. Idag består kundserviceteamet av tre härliga medarbetare, som tillsammans jobbar tätt och ansvarar gemensamt för att leverera en kundservice i världsklass! Arbetsuppgifterna är varierande och består bland annat av kundsupport, reklamationsärenden, receptionsarbete samt hantering av telefonväxeln. Du agerar spindeln i nätet och kommer tillsammans med ditt team att fördela och prioritera det dagliga arbetet. Supporten sker främst via telefon, mejl och sociala medier. Du kommer även vara behjälplig med att ta emot besökare, göra beställningar, hantera bunt-/ och gruppbiljetter samt posthantering. Arlanda Express har sitt kontor i inbjudande lokaler, mitt i centrala Stockholm. VEM ÄR DU? För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du har en stor passion för att hjälpa och vägleda kunder. Du är en glädjespridare med en positiv inställning som besitter en god kommunikativ förmåga. Du har en fallenhet för att lösa problem och ha många bollar i luften, där du bibehåller fokus. Då rollen innebär mycket samarbete är du en lagspelare som ser värdet i att samarbeta. Vidare besitter du en personlig integritet där ärlighet, uppriktighet och pålitlighet kommer naturligt för dig. VI SÖKER DIG SOM - Har en fullständig gymnasieutbildning - Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska - Har en god datorvana; systemkänsla och är en van användare av Office-paketet - Har erfarenhet av att arbeta med service i tjänsteföretag PRAKTISK INFORMATION Start: Omgående Omfattning: Heltid, 12-månaders vikariat med chans till förlängning. Lön: Enligt överenskommelse och kollektivavtal Placering: Stockholm Arbetstider: Måndag - fredag 08:00 - 17:00 VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad operativ chef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz! ANSÖKAN Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]

11 mars 2024
Sista ansökan:
25 augusti 2024
Kundtjänst medarbetare till Helsingborg

QSG Bevakning erbjuder ett flertal tjänster till såväl privata som publika bolag. Vi vill inte profilera oss som ett traditionellt bevakningsbolag, vi vill behålla det personliga engagemanget. Kunden skall alltid vara i fokus och kvalitet skall genomsyra hela verksamheten. Verksamheten skall utmärkas av Säkerhet, Trygghet och Kompetens såväl mot kunden, tredje man och vår egen personal. Vårt motto: ”Ingen kund är för liten, inget uppdrag är för stort!” Vi på QSG Bevakning söker nu en engagerad och serviceinriktad kundtjänstmedarbetare för att förstärka vårt team i Helsingborg. Vi strävar efter att erbjuda högklassig service och skapa positiva kundupplevelser. Som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att ge god support och hjälp till våra kunder. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att vara att besvara frågor via telefon, e-post och chatt, lösa kundproblem i form av att besvara olika parkeringsfrågor, ta emot felanmälningar samt klagomål på felparkerade fordon. Vidare så kommer du att arbeta med administration, sammanställning av olika statistik och rapporter. Lön utgår enligt kollektivavtal mellan arbetsgivarorganisationen Säkerhetsföretagen och Svenska Transportarbetareförbundet. Tillträde enligt överenskommelse. Krav: - Ordnad ekonomi - Rent belastningsregister - För anställning på QSG Bevakning AB så krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning på auktoriserat bevakningsföretag Meriterande: - Offentligrättslig parkeringsvaktsutbildning och erfarenhet från arbete som parkeringsvakt är meriterande. - Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller liknande arbete är meriterande men ej ett krav. - God kommunikationsförmåga både i tal och skrift på svenska och gärna även engelska. - Serviceinriktad och förmåga att hantera olika typer av kundsituationer. - Förmåga att arbeta självständigt såväl som i team. - Positiv attityd och förmåga att lösa problem på ett effektivt sätt.

11 mars 2024
Sista ansökan:
8 augusti 2024
Techsupport NordicInfu Care - SOMMARJOBB

Om bolaget För vår kund NordicInfu Cares räkning ska vi nu tillsätta en teknisk supportmedarbetare på ett sommarvikariat. Nordic Infucare grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. NordicInfu Care AB är ett stort växande bolag som finns i hela Norden och omsätter över 1 miljard SEK. Bolaget har idag 120 anställda i de nordiska länderna. NordicInfu Care tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster som underlättar behandling med läkemedel i hemmiljö på den nordiska marknaden. De arbetar inom fyra områden, Diabetes, Parkinson, Immunologi och PAH. Om tjänsten Den tekniska supporten behöver nu utöka sin personalstyrka ytterligare under sommaren med start från april och du kommer att tillhöra avdelningen Customer Experience. I rollen som supportmedarbetare kommer du att supportera patienter och samarbetspartners som använder Nordicinfu Cares medicintekniska hjälpmedel inom diabetes. Du kommer även att ansvara för reklamationer och vara behjälplig i tekniska supportfrågor samt att arbeta proaktivt med användarna. Tjänsten inkluderar breda kontaktytor både internt och externt gällande bolagets produkter samt att svara på eventuella frågor. Ärenden tar du emot både genom telefon, mejl och webformulär. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av: Supportera användare och samarbetspartners gällande medicinskteknisk utrustning via mejl och telefon. Orderhantering. Ansvara för hela reklamationsflödet. Möjligheter Detta är en möjlighet för dig som trivs i en föränderlig miljö där du kan vara med och påverka. Vill du vara med och göra skillnad genom att hjälpa andra människor och vill utvecklas och utmanas tillsammans med trevliga kollegor är detta en chans du inte får missa! Om dig Vi ser att du tidigare arbetat i någon typ av servicefunktion och har telefonvana/datorvana. Du har ett tekniskt intresse och en god förmåga att guida dina kunder på ett pedagogiskt sätt. Du kommer att ha daglig kontakt med användare så din känsla för att göra det lilla extra är mycket viktig. Du är kommunikativ och mån om ett gott samarbete. Vidare tror vi att du är lösningsorienterad och ser positivt på de utmaningar du stöter på. Kvalifikationer För att trivas i rollen har du goda datakunskaper, det är en fördel om du har arbetet i Google Suite, Salesforce och Navision. Det är även viktigt att du är prestigelös, driven, lösningsorienterad och bidrar med din kompetens/erfarenhet och positiva energi till övriga i teamet. Erfarenhet från en servicefunktion med telefonen som sitt främsta arbetsverktyg. Har god systemvana. Flytande svenska och engelska i tal samt skrift. Vi ser det som mycket meriterande om du tidigare har erfarenhet i från Medtech branschen eller erfarenhet ifrån vården. Det är starkt meriterande om du har kunskap om typ 1 diabetes och om du talar flera nordiska språk. Tillträde, omfattning och anställning Uppdraget är på heltid med arbetstider måndag till fredag 08-17, start onboarding i april. Kontoret ligger i mycket ljusa och fräscha lokaler centralt i Alvik. Detta är initialt ett konsultuppdrag mellan april-augusti, med goda chanser till att få arbeta i höst också. Du blir anställd av oss på Hero. Hur söker du? Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig [email protected] Vi ser fram emot att läsa din ansökan! We are heart working” Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

11 mars 2024
Sista ansökan:
28 augusti 2024
Dansktalande Techsupport NordicInfu Care - SOMMARJOBB

Om bolaget För vår kund NordicInfu Cares räkning ska vi nu tillsätta en teknisk supportmedarbetare på ett sommarvikariat. Nordic Infucare grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. NordicInfu Care AB är ett stort växande bolag som finns i hela Norden och omsätter över 1 miljard SEK. Bolaget har idag 120 anställda i de nordiska länderna. NordicInfu Care tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster som underlättar behandling med läkemedel i hemmiljö på den nordiska marknaden. De arbetar inom fyra områden, Diabetes, Parkinson, Immunologi och PAH. Om tjänsten Den tekniska supporten behöver nu utöka sin personalstyrka ytterligare under sommaren med start från april och du kommer att tillhöra avdelningen Customer Experience. I rollen som dansktalande supportmedarbetare kommer du att supportera patienter och samarbetspartners som använder Nordicinfu Cares medicintekniska hjälpmedel inom diabetes. Du kommer även att ansvara för reklamationer och vara behjälplig i tekniska supportfrågor samt att arbeta proaktivt med användarna. Tjänsten inkluderar breda kontaktytor både internt och externt gällande bolagets produkter samt att svara på eventuella frågor. Ärenden tar du emot både genom telefon, mejl och webformulär. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av: Supportera användare och samarbetspartners gällande medicinskteknisk utrustning via mejl och telefon. Orderhantering. Ansvara för hela reklamationsflödet. Möjligheter Detta är en möjlighet för dig som trivs i en föränderlig miljö där du kan vara med och påverka. Vill du vara med och göra skillnad genom att hjälpa andra människor och vill utvecklas och utmanas tillsammans med trevliga kollegor är detta en chans du inte får missa! Om dig Vi ser att du tidigare arbetat i någon typ av servicefunktion och har telefonvana/datorvana. Du har ett tekniskt intresse och en god förmåga att guida dina kunder på ett pedagogiskt sätt. Du kommer att ha daglig kontakt med användare så din känsla för att göra det lilla extra är mycket viktig. Du är kommunikativ och mån om ett gott samarbete. Vidare tror vi att du är lösningsorienterad och ser positivt på de utmaningar du stöter på. Du talar och skriver obehindrat på danska då du kommer att arbeta mot danska kunder. Kvalifikationer För att trivas i rollen har du goda datakunskaper, det är en fördel om du har arbetet i Google Suite, Salesforce och Navision. Det är även viktigt att du är prestigelös, driven, lösningsorienterad och bidrar med din kompetens/erfarenhet och positiva energi till övriga i teamet. Erfarenhet från en servicefunktion med telefonen som sitt främsta arbetsverktyg. Har god systemvana. Flytande danska, samt svenska och engelska i tal samt skrift. Vi ser det som mycket meriterande om du tidigare har erfarenhet i från Medtech branschen eller erfarenhet ifrån vården. Det är starkt meriterande om du har kunskap om typ 1 diabetes och om du talar flera nordiska språk. Tillträde, omfattning och anställning Uppdraget är på heltid med arbetstider måndag till fredag 08-17, start onboarding i april. Kontoret ligger i mycket ljusa och fräscha lokaler centralt i Alvik. Detta är initialt ett konsultuppdrag mellan april-augusti, med goda chanser till att få arbeta i höst också. Du blir anställd av oss på Hero. Hur söker du? Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig [email protected] Vi ser fram emot att läsa din ansökan! We are heart working” Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

11 mars 2024
Sista ansökan:
28 augusti 2024
Finsktalande Techsupport NordicInfu Care - SOMMARJOBB

Om bolaget För vår kund NordicInfu Cares räkning ska vi nu tillsätta en teknisk supportmedarbetare på ett sommarvikariat. Nordic Infucare grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. NordicInfu Care AB är ett stort växande bolag som finns i hela Norden och omsätter över 1 miljard SEK. Bolaget har idag 120 anställda i de nordiska länderna. NordicInfu Care tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster som underlättar behandling med läkemedel i hemmiljö på den nordiska marknaden. De arbetar inom fyra områden, Diabetes, Parkinson, Immunologi och PAH. Om tjänsten Den tekniska supporten behöver nu utöka sin personalstyrka ytterligare under sommaren med start från april och du kommer att tillhöra avdelningen Customer Experience. I rollen som finsktalande supportmedarbetare kommer du att supportera patienter och samarbetspartners som använder Nordicinfu Cares medicintekniska hjälpmedel inom diabetes. Du kommer även att ansvara för reklamationer och vara behjälplig i tekniska supportfrågor samt att arbeta proaktivt med användarna. Tjänsten inkluderar breda kontaktytor både internt och externt gällande bolagets produkter samt att svara på eventuella frågor. Ärenden tar du emot både genom telefon, mejl och webformulär. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av: Supportera användare och samarbetspartners gällande medicinskteknisk utrustning via mejl och telefon. Orderhantering. Ansvara för hela reklamationsflödet. Möjligheter Detta är en möjlighet för dig som trivs i en föränderlig miljö där du kan vara med och påverka. Vill du vara med och göra skillnad genom att hjälpa andra människor och vill utvecklas och utmanas tillsammans med trevliga kollegor är detta en chans du inte får missa! Om dig Vi ser att du tidigare arbetat i någon typ av servicefunktion och har telefonvana/datorvana. Du har ett tekniskt intresse och en god förmåga att guida dina kunder på ett pedagogiskt sätt. Du kommer att ha daglig kontakt med användare så din känsla för att göra det lilla extra är mycket viktig. Du är kommunikativ och mån om ett gott samarbete. Vidare tror vi att du är lösningsorienterad och ser positivt på de utmaningar du stöter på. Du talar och skriver obehindrat på finska då du kommer att arbeta mot finska kunder. Kvalifikationer För att trivas i rollen har du goda datakunskaper, det är en fördel om du har arbetet i Google Suite, Salesforce och Navision. Det är även viktigt att du är prestigelös, driven, lösningsorienterad och bidrar med din kompetens/erfarenhet och positiva energi till övriga i teamet. Erfarenhet från en servicefunktion med telefonen som sitt främsta arbetsverktyg. Har god systemvana. Flytande finska, samt svenska och engelska i tal samt skrift. Vi ser det som mycket meriterande om du tidigare har erfarenhet i från Medtech branschen eller erfarenhet ifrån vården. Det är starkt meriterande om du har kunskap om typ 1 diabetes och om du talar flera nordiska språk. Tillträde, omfattning och anställning Uppdraget är på heltid med arbetstider måndag till fredag 08-17, start onboarding i april. Kontoret ligger i mycket ljusa och fräscha lokaler centralt i Alvik. Detta är initialt ett konsultuppdrag mellan april-augusti, med goda chanser till att få arbeta i höst också. Du blir anställd av oss på Hero. Hur söker du? Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig [email protected] Vi ser fram emot att läsa din ansökan! We are heart working” Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

11 mars 2024
Sista ansökan:
28 augusti 2024
Norsktalande Techsupport NordicInfu Care - SOMMARJOBB

Om bolaget För vår kund NordicInfu Cares räkning ska vi nu tillsätta en teknisk supportmedarbetare på ett sommarvikariat. Nordic Infucare grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. NordicInfu Care AB är ett stort växande bolag som finns i hela Norden och omsätter över 1 miljard SEK. Bolaget har idag 120 anställda i de nordiska länderna. NordicInfu Care tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster som underlättar behandling med läkemedel i hemmiljö på den nordiska marknaden. De arbetar inom fyra områden, Diabetes, Parkinson, Immunologi och PAH. Om tjänsten Den tekniska supporten behöver nu utöka sin personalstyrka ytterligare under sommaren med start från april och du kommer att tillhöra avdelningen Customer Experience. I rollen som norsktalande supportmedarbetare kommer du att supportera patienter och samarbetspartners som använder Nordicinfu Cares medicintekniska hjälpmedel inom diabetes. Du kommer även att ansvara för reklamationer och vara behjälplig i tekniska supportfrågor samt att arbeta proaktivt med användarna. Tjänsten inkluderar breda kontaktytor både internt och externt gällande bolagets produkter samt att svara på eventuella frågor. Ärenden tar du emot både genom telefon, mejl och webformulär. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av: Supportera användare och samarbetspartners gällande medicinskteknisk utrustning via mejl och telefon. Orderhantering. Ansvara för hela reklamationsflödet. Möjligheter Detta är en möjlighet för dig som trivs i en föränderlig miljö där du kan vara med och påverka. Vill du vara med och göra skillnad genom att hjälpa andra människor och vill utvecklas och utmanas tillsammans med trevliga kollegor är detta en chans du inte får missa! Om dig Vi ser att du tidigare arbetat i någon typ av servicefunktion och har telefonvana/datorvana. Du har ett tekniskt intresse och en god förmåga att guida dina kunder på ett pedagogiskt sätt. Du kommer att ha daglig kontakt med användare så din känsla för att göra det lilla extra är mycket viktig. Du är kommunikativ och mån om ett gott samarbete. Vidare tror vi att du är lösningsorienterad och ser positivt på de utmaningar du stöter på. Du talar och skriver obehindrat på norska då du kommer att arbeta mot norska kunder. Kvalifikationer För att trivas i rollen har du goda datakunskaper, det är en fördel om du har arbetet i Google Suite, Salesforce och Navision. Det är även viktigt att du är prestigelös, driven, lösningsorienterad och bidrar med din kompetens/erfarenhet och positiva energi till övriga i teamet. Erfarenhet från en servicefunktion med telefonen som sitt främsta arbetsverktyg. Har god systemvana. Flytande norska, samt svenska och engelska i tal samt skrift. Vi ser det som mycket meriterande om du tidigare har erfarenhet i från Medtech branschen eller erfarenhet ifrån vården. Det är starkt meriterande om du har kunskap om typ 1 diabetes och om du talar flera nordiska språk. Tillträde, omfattning och anställning Uppdraget är på heltid med arbetstider måndag till fredag 08-17, start onboarding i april. Kontoret ligger i mycket ljusa och fräscha lokaler centralt i Alvik. Detta är initialt ett konsultuppdrag mellan april-augusti, med goda chanser till att få arbeta i höst också. Du blir anställd av oss på Hero. Hur söker du? Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig [email protected] Vi ser fram emot att läsa din ansökan! We are heart working” Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

11 mars 2024
Sista ansökan:
28 augusti 2024