Dansktalande customer success specialist till Muntra
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan.Arbetstider: Måndag till torsdag kl.07.45-17.00. Fredagar kl.07.45-15.30.Ort: Centrala StockholmStartdatum: Önskat startdatum omgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning.Du blir konsult via Inte Bara Post Bemanning men jobbar ute hos kund. Detta är ett långsiktigtkonsultuppdrag. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vår kund Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup som är på entillväxtsresa. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring! Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter. Här kan du besöka Muntras hemsida. DIN ROLL Muntra ska expandera i Danmark till sommaren och söker nu därförett nytt tillskott till customer success teamet i Stockholm.Som customer successspecialistarbetar du för att ge Muntras kunder, dvs tandklinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. I rollen ingår även att utbilda och utföra onboarding för kunderna i Muntras system. Därav förekommer resor i tjänsten. Du kommer starta din resa hos Muntra med attonboardas i produkt, system och kunder. Du börjar arbeta mot den svenska marknaden fram till lansering i Danmark. VEM ÄR DU? Serviceminded och brinner för att ge den bästa kundupplevelsen Social med engodkommunikativ förmåga Driven och engagerad Lösningsorienterad Förmågan att snabbt sätta sig in i nya system Har förmågan att arbeta självgående men också en lagspelare Har en godteknisk kompetens Du som söker måste uppfylla nedan krav: Tidigare arbetslivserfarenhet av liknande eller likvärdig roll tidigare som t.ex. customer success, kundvård på ett B2B-företag eller försäljning. Behärskar svenska, engelska och danska flytande i tal och skrift. God dator- och systemvana. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Boendeservice
Nabo Group AB
Kundtjänstpersonal

Bostaden är den viktigaste och dyraste investeringen vi gör som privatpersoner. Bostäder är också världens största tillgångsslag. Nabo gör det enkelt att engagera sig i sitt boende även om man inte själv är ekonom, jurist eller fastighetsingenjör. Varje dag förenklar vi för brf-styrelser, fastighetsägare och de boende så att de får mer tid över till annat. Nabo är på en resa för att forma framtidens förvaltning och boendetjänster. Vi ser en bransch som alldeles för länge saknat nya, smarta och digitala lösningar – och den förändringen leder vi framåt. Vill du vara med på resan? Nabo är den enda aktören i branschen som utvecklat sin egen plattform för förvaltning av bostäder. Den automatiserar rutinarbete och underlättar vardagen för både kunder och våra egna experter inom förvaltning. För att forma framtidens förvaltning och boendetjänster behöver vi leda utvecklingen. Hos Nabo vill vi vara modiga och engagerade. Vi jobbar mot tydliga mål och driver vår egen utveckling med stöd av engagerade ledare. Utöver den personliga utvecklingen hoppas vi att våra dagar tillsammans består av hög trivsel och många skratt. Vårt mål är att tiden på Nabo ska vara våra medarbetares höjdpunkt i karriären. Om tjänsten Vi befinner oss mitt uppe i en spännande tillväxtresa och rekryterar därför en nykollega till vårt kontor i Stockholm. Du kommer arbeta i ett team som hjälper personer som bor i en bostadsförening med frågor som rör ekonomi och administration. Du kommer till exempel att: Supportera medlemmar på telefon och via mail gällande lägenhetsregister, parkeringsköer/avtal, aviseringsfrågor och mycket mer som en boende kan behöva hjälp med. Supportera medlemmar och kunder kring navigering i Nabos portal. Arbeta med kundnöjdhet och förmedla olika tjänster som Nabo erbjuder. Supporterar medlemmar och mäklare vid försäljning av en bostad. Ansvarar för posthanteringen. Du kommer att få arbeta i en sammansvetsad grupp med högt i tak och fin gemenskap, där kollegor hjälps åt och har väldigt roligt tillsammans. Dina tidigare erfarenheter I den här rekryteringen lägger vi störst vikt vid i dina personliga egenskaper och vilja att utvecklas tillsammans med ditt team med kunden i fokus. På Nabo är vi många experter inom bostadsrättsförvaltning och därför förväntar vi oss inte att du har tidigare erfarenhet från branschen. Det kommer vi kunna lära dig på plats. Vi ser att du som söker har erfarenhet av service och gärna ett intresse för digitala arbetssätt.Eftersom du arbetar med att ge support över telefon/mail ser vi att du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. Personliga egenskaper Noggrann Serviceinriktad Kommunikativ Ansvarstagande Lösningsorienterad Relationsskapande Så ansöker du Vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor kontakta gärna Leon Olofsson, Talent Partner på Odevo SE. Placeringsort Stockholm

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Kundsupportmedarbetare
MMSports AB
Kundtjänstpersonal

MM Sports är ett av Nordens största bolag inom kosttillskott, träningskläder, träningsredskap och tillbehör. Med ett komplett produktsortiment vill vi erbjuda marknadens mest kvalitativa och genomtänkta produkter för att ta träningen till nästa nivå. Vi älskar träning och vi vill göra våra kunder starkare -vill du hänga med? =) Kul att du kikat in och vill läsa mer om tjänsten!Vår fantastiska kundsupport ser till att alla våra kunder alltid får en riktigt bra upplevelse när de kontaktar oss. Vi är väldigt stolta över vårt höga kundomdöme och vi söker nu dig som vill ta hand våra kunder tillsammans med oss. ArbetsuppgifterDu kommer att vara företagets representant och hantera serviceärenden via mejl, telefon och chatt. Utöver detta hanterar du dagligen systemadministration. Du arbetar mot flertalet kontaktytor och samarbetar med våra avdelningar internt. Du kommer självklart att få utbildning och introduktion i våra system i samband med din upplärning. Under din arbetsdag besvarar du produktspecifika frågor men framförallt frågor kopplade till våra kunders beställningar. Din profilDu som person är positiv, driven och lyhörd för kundens behov. Det är väldigt viktigt att du har rätt inställning och brinner för att alltid erbjuda kunden bäst servicen. För att trivas i rollen behöver du gilla högt tempo och tycka om att att arbeta i ett litet tight team som tillsammans hjälps åt och levererar hög nivå. På MM Sports älskar vi all form av träning och vi tycker det är jättekul om du också delar det intresset med oss. Vi ser gärna att du kan identifiera dig med MM Sports som varumärke och med vårt sortiment. Kvalifikationer Du har ett par års erfarenhet ifrån kundsupport eller liknande arbetsuppgifter Du har mycket god datorvana och har lätt för att lära dig nya tekniska system Du behärskar svenska och engelska obehindrat Du gillar verkligen att arbeta med kundservice! Meriterande Produktkunskap kosttillskott Why be average when you can be morePå MM Sports är det alltid nära till beslut och nästa nivå. Hos oss är man en del av ett företag som präglas av gemenskap, ansvar och glädje. Under de senaste åren har vi tagit starka kliv framåt och vi befinner oss på en otroligt kul resa. Vi vill kunna arbeta enkelt och effektivt med snabba beslutsvägar för att snabbt komma framåt. Hos oss får man ett omväxlande arbete och ett starkt ägandeskap i en verksamhet som är under en spännande tillväxt och utveckling. På MM Sports står vi alltid för Kvalité, Kunskap och Passion -Why be average when you can be more!Var, när och hur Tjänsten är placerad på vårt nya kontor i Landvetter. Tjänsten är ett vikariat på heltid, 40h/vecka, året ut. Startdatum är något som vi kan kommer överens om, det viktigaste för oss är att hitta rätt person. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Låt oss veta i din ansökan varför du skulle passa för den här tjänsten.Är tjänsten och du en spännande match?Varmt välkommen med din ansökan redan idag. Alla ansökningar görs via vår hemsida. Har du någon fråga eller fundering så är du varmt välkommen att kontakta vår kundsupportchef Louise Blom, [email protected] Why be average when you can be more!

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Customer Experience Agent
Lets Deal AB
Kundtjänstpersonal

Är du en positiv person med hög social kompetens som brinner för att ge service i världsklass? Då kanske detta är något för dig! Vi söker nu vår nästa stjärna till vår Kundtjänst i Göteborg. Vi erbjuder en stimulerande och bred roll där du ges möjlighet att utvecklas i en prestigelös atmosfär. Vi ser att du är relationsskapande i ditt sätt att arbeta och kommunicera, vilket innebär att du har förmågan att skapa förtroende, är lyhörd och kan anpassa dig till olika personer på ett vänligt sätt. För att trivas och lyckas i rollen är du strukturerad, ansvarsfull och noggrann, då du ofta arbetar med parallella arbetsuppgifter. För tjänsten ser vi också att du är en problemlösare som uppmärksammar detaljer och motiveras av ett högt tempo. Vidare söker dig som är nyfiken och initiativtagande, som brinner för kunden och vill bidra till att skapa långsiktiga relationer med våra kunder. Du ska tycka det är roligt att kommunicera med kunderna på ett personligt, engagerat och hjälpsamt sätt och förstå att din kommunikation med kunderna är avgörande i arbetet med att skapa beständiga kundrelationer. Avslutningsvis är du en person som tycker om ett högt tempo med en vilja att ta tag i uppgifter högt som lågt, där du utmanar och hittar lösningar. Som Customer Experience agent är du ett ansikte och röst utåt för Let’s deal och har en viktig funktion för att säkerställa att Let’s deal levererar genuin wow-service till våra kunder och partners. Utöver den dagliga hjälp du bistår våra kunder med på telefon, mail, chatt och sociala medier finns möjligheten att arbeta med andra projekt kopplat till hur vi förbättrar kundupplevelsen. Du hanterar tillsammans med dina kollegor administrationen kring kundernas alla ärenden. I rollen som Customer experience agent på Lets deal kommer du ingå i ett litet team och rapporterar till ekonomichefen. I din roll ingår: - Hantering av kund- & partner relaterade uppgifter - Identifiera och genomföra nödvändiga förändringar i våra kundtjänstkanaler - Utveckla och genomföra kommunikationsstrategier för kundtjänst såsom win-back, automatiseringar och andra initiativ som syftar till att öka kundnöjdheten. - Hantering av Klarna, ARN och andra kundrelaterade ärenden - Samarbeta mellan avdelningar för att ingjuta kundcentrerat tänkande i hela organisationen och driva på förbättringar av kundupplevelsen. Din profil - Minst 3-5 års dokumenterat arbete i en roll med kundkontakter från exempelvis kundtjänst eller annan supportverksamhet - Självgående, driven och van att ta eget ansvar för diverse relaterade arbetsuppgifter - Kan snabbt få en bra överblick över en situation och med öga för detaljer - God kommunikativ förmåga i tal och skrift - Flytande språkkunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift, ett plus om du förstår och behärskar norska - God systemvana, erfarenhet av Kundo och Oracle Netsuite är meriterande Let’s deal erbjuder - Glada och drivna kollegor - En arbetsplats med stort fokus på trivsel, miljö. - 4 Day Work Week, med möjlighet att vara lediga på fredagar - Kick-offs, frukostar och annat kul - Konkurrensmässiga löner och villkor, tjänstepension och friskvårdsbidrag. - Let’s Deal är anslutna till kollektivavtal Vill du utmanas i din yrkesroll och arbeta i en stark gemenskap där vi tar hand om varandra, samtidigt som vi visar varandra uppskattning, är vi rätt arbetsplats för dig! Kolla mer på www.letsdeal.se Urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen till oss! Letsdeal.se startades i mars 2010 och är idag den ledande dealsajten i Norden. De unga entreprenörerna Alexander Hars och Lars Karlsson ville skapa en digital tjänst som bland annat gjorde det möjligt för svenska konsumenter att göra snabba och bra deals på tjänster och produkter som matchade deras intressen. Oavsett hur billiga de må vara, var den lokala närheten i dealen viktig redan från start. Våra grundare trodde benhårt på idén – och det gjorde svenskarna (och senare norrmännen) också, för verksamheten växte snabbt. Vår vision är att alla älskar en bra deal och vi vill inspirera fler att upptäcka och uppleva mer på ett lekfullt, positivt och spontant sätt. Vårt mål är att alla ska få uppleva en massa spännande deals på en och samma plats. En deal som adderar något oväntat till vardagen. Som håller vad den lovar och som är relevant för kunden – oavsett vem hen är eller var hen bor. Vi nöjer oss inte förrän vi nått dit. Och egentligen inte då heller. För då är det dags för nästa mål, och nästa. I dagsläget är vi cirka 30 anställda i Sverige och Norge med kontor i Göteborg, Stockholm och Oslo. I slutet av 2021 förvärvades Lets deal av danska Deal Media Group ApS. På Let’s deal händer det hela tiden något nytt, vi är modiga och vågar testa nya saker och är nyfikna på nya trender. Företagskulturen har alltid varit en av våra stora framgångsfaktorer och Lets deal har alltid haft ambitionen att vara en attraktiv arbetsplats, både för befintlig och ny personal. Vi tror att genom nöjda och motiverade medarbetare ökar vår förmåga att utveckla vår verksamhet och nå våra gemensamma mål. Vi är därför väldigt stolta att ha hakat på den senaste trenden för arbetsplatser - 4 Day Work Week. Ett arbetssätt som innebär att vi arbetar fokuserat från måndag till torsdag med möjlighet att vara lediga på fredagen. Vi tror att genom att ändra vårt arbetssätt de dagar vi jobbar så kan vi öka vår effektivitet, närvaro och produktivitet. Vi tror att genom mindre stress hos våra anställda kan vi öka vår förmåga att prestera väl. Och för oss är det också viktigt att ha en hälsosam balans mellan arbete och fritid.

6 februari 2025
Sista ansökan:
4 augusti 2025
Kundsupport till Stena Recycling i Hallstahammar
A Hub AB
Kundtjänstpersonal

Vår kund Stena Recycling är ett av Europas ledande återvinningsföretag och erbjuder helhetslösningar inom återvinning och cirkulära tjänster. Med ett långsiktigt perspektiv på människor och miljö erbjuder vår kund hållbara lösningar varje dag för såväl kunder som för samhället i stort. Deras företagskultur präglas av innovationskraft, nyfikenhet och ambition att i nära samarbete med deras kunder driva utvecklingen i branschen. Vår kund erbjuder en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Dessutom satsar de mycket på kompetenshöjande insatser och som en del av en större koncern finns många möjligheter för dig som vill växa, både individuellt och tillsammans med Stena Recycling. Här får du jobba i en framtidsbransch! Om rollenI rollen som Kundsupportmedarbetare skapar du en positiv kundupplevelse och är ansiktet utåt för Stena Recycling. Vi söker dig som vill förstärka verksamheten under deras pågående systembyte.Din primära uppgift är atthantera inkommande ärenden, samtal och mail, via ärendehanteringssystem.Du strävar efter attlösa kundens ärende redan vid första kontakt eller vid behovkopplar ihop kunden med rätt kollega internt och följer kundens ärende från start till slut med löpande återkoppling. Du kommer också att kontakta företagets kunder proaktivt via telefonför att säkerställa kundnöjdhet och potentiell utveckling av samarbetet. Dagligen hjälper dukunder att få en god hantering av sitt avfall samt utvecklar kundens affär genom att arbeta med merservice där du ser helheten och hittar långsiktiga och hållbara lösningar utifrån kundens behov. I rollen som Kundsupportmedarbetare arbetar du nära kollegor i andra roller på filialen samt har ett tätt samarbete med dina närmsta kollegor i supportteamet.Att ha intresse av och helhetsförståelse för företagets affär är en viktig del i rollen. Stena Recycling arbetar ständigt med utveckling och förbättringar av rutiner och arbetssätt, där du förväntas vara en drivande deltagare! Exempel på andra arbetsuppgifter du kommer att utföra: Orderläggning för inleveranser via affärssystemet Lägga upp nya kunder via affärssystemet Hantera och dokumentera kundreklamationer Deltaoch aktivt bidra till verksamhetens förbättringsarbete genom att samla insikter om kundens behov och upplevelse Proaktivt arbeta med att digitalisera kunderna via kundportalen Om dig För att lyckas i rollen som Kundsupport ser vi att du är serviceinriktad ochtrivs med att bygga och förvaltarelationer. Du har lätt för att kommunicera, är lyhörd i ditt bemötande och gör ditt ytterstaför att skapa en god kundupplevelse.Som person är du självständig samtidigt som duär bra på att samarbeta, både vad gäller kunder och kollegor internt. Vidare är du en person som gärna tar ägarskap och har god förmåga att prioritera samt skapa struktur i ditt arbete.Du arbetar gärna proaktivt där du själv tar egna initiativ till att driva på förbättringar och ligga steget före.På företaget är det högt tempo, en händelsestyrd och föränderlig verksamhet så din förmåga att snabbt hantera och prioritera bland arbetsuppgifter är avgörande. Kvalifikationer Avslutad gymnasieutbildning Tidigare erfarenhet av service och löpande kundkontakt samt arbete med ärendehanteringssystem Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift B-körkort Vi ser det som meriterande om du har: Erfarenhetav innesälj Övrig information Start: Omgående Plats: Arbetet sker från kontoret i Hallstahammar, Olbergavägen 8 Omfattning: Heltid, vardagar med arbetstider förlagda 07-16Anställningsform: Visstidsanställning, konsultuppdrag under 12 månadermed eventuell möjlighet till förlängning Låter detta som en intressant roll för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urvalet sker löpande. A-hub is an equal opportunity employer and is committed to creating a diverse working environment. All qualified candidates will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation, gender identity, national origin, age or disability. By submitting your application for this job, you are consenting to A-hub using your personal information in accordance with our GDPR compliance policy.

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Medarbetare sökes till Airmees support!
Workz Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Vi på Airmee letar efter dig som vill vara med oss under en intensiv och utvecklande period! Som en del av vårt supportteam får du möjligheten att arbeta i en miljö full av gemenskap och möjligheter till personlig utveckling. Ta del av framtidens logistik och hjälp oss att nå nya höjder – välkommen till Airmee! OM AIRMEEAirmee är ett snabbt växande logistikföretag som använder avancerad teknik för att tillhandahålla snabba och miljövänliga leveranser. Airmee samarbetar med e-handlare för att erbjuda flexibla leveransalternativ som förbättrar kundupplevelsen och minskar miljöpåverkan. OM ROLLENSom en del av vårt supportteam spelar du en avgörande roll i att hantera ärenden, ge support till både kunder och chaufförer samt säkerställa att leveranser hanteras smidigt. Din insats kommer att vara central för att vi ska kunna erbjuda enastående service till våra kunder och partners. Arbetet är fördelat på ett rullande schema där du varannan vecka arbetar dagtid i kundsupporten och varannan vecka har kvällspass med fokus på att stötta chaufförerna. Du kommer att arbeta genom telefon, mejl och chatt för att besvara frågor som ändring av exempelvis leveransdag ochtidsramar. I en miljö där vi ständigt utvecklas är det viktigt att du trivs med förändringar och kontinuerliga förbättringar. Vi värdesätter också att du är proaktiv i att lösa problem och bidrar till en positiv arbetsmiljö för ditt team. Vi SÖKER DIGVi söker dig som är positiv och driven och som är redo att ta sig an nästa utmaning. Du är initiativtagande, flexibel och ser utmaningar som möjligheter. Vi värdesätter att du trivs i ett högt tempo, är lösningsorienterad och stöttar dina kollegor vid behov.Engagemang och ansvarstagande är centralt, och vi ser gärna att du inspirerar dina kollegor mot gemensamma mål. Du är nyfiken, gillar att lära dig nya saker, trivs med förändring och vill utvecklas både personligt och professionellt. För att trivas och lyckas hos Airmee bör du uppfylla följande krav: Fullständig gymnasieutbildning eller motsvarande. Flytande svenska och engelska i tal och skriftDet är meriterande med erfarenhet av kundservice, IT-intresse och kunskap i systemet Intercom. PRAKTISK INFORMATIONUppdragsgivare: AirmeeStart:Enligt överenskommelse med hänsyn till uppsägningstidOmfattning: Heltid,tillsvidareanställning med inledande provanställningPlacering: Centralt i Stockholm, Västmannagatan 4Arbetstider: Måndag till fredag inom ramarna för 08.00-23.00 (helgdagar kan förekomma).Kontakt: [email protected] ERBJUDER DIGWorkz är specialister på kundservice och erbjuder inte bara omfattande utbildning utan också löpande träning inom kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter avslutad utbildning blir du dessutom certifierad inom kundservice. Utöver detta får du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en dedikerad operativ chef som stöttar dig i din utveckling och alltid finns tillgänglig för att hjälpa dig som konsult. Vi är stolta över att erbjuda våra konsulter en trygg arbetsmiljö och möjligheter att växa, både personligt och professionellt! ANSÖKANVi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat i rekryteringsprocessen.Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]

5 februari 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare
Schibsted Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vi på Lendo söker en ny kollega inom kundservice Är du redo för en ny utmaning och älskar service? Nu söker vi efter en stjärna som brinner för kundnöjdhet och service av världsklass. Rollen I rollen som kundservicemedarbetare hos Lendo kommer du att spela en central roll och ingå i ett team på 13 personer som tillsammans ansvarar för Lendos kundsupport. Du hjälper Lendos kunder med olika frågor via telefon, chatt och mejl. Du hanterar bland annat ansökningar utifrån kundens behov och situation och har daglig kontakt med samarbetspartners. Om digVi tror att du är en relationsskapande person som älskar att ha kontakt med kunder, kollegor och samarbetspartners. Du har tidigare arbetat i en roll som innefattat telefonkontakt med kunder, det är även ett plus om du hanterat ärenden administrativt. Som person är du lösningsorienterad, initiativtagande och positiv samt trivs i en dynamisk och föränderlig roll och organisation. Du är en teamplayer som tycker om att arbeta i grupp. Vidare är du kommunikativ, ansvarstagande och serviceinriktad. Du har en stark ambition att vilja utvecklas med företaget, såväl på individnivå som gruppnivå och kommer gärna med lösnings- och förbättringsförslag. Din profil -Gymnasieexamen, gärna inriktning mot ekonomi eller liknande -Talar och skriver svenska och engelska flytande -Är serviceinriktad -Du gillar att jobba enligt tydliga mål -God dator- och systemvana-Meriterande är om du har erfarenhet från arbete i kundtjänst via telefon Möjligheter och erbjudande på Lendo - Att få arbeta i ett expansivt företag med starkt varumärke i ryggen - Regelbundna team-aktiviteter - Friskvårdsbidrag på 4000 kr, två utvecklingsdagar per år och möjlighet till träning på arbetstid - Att ta del av de aktiviteter och förmåner som ingår i Schibsted-koncernen - Utökad erfarenhet och kunskap inom bank, finans och försäkringar - Hybridarbete Omfattning, arbetstider och tillträde Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Lendos fina huvudkontor centralt i Stockholm. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag och du kan även arbeta hemifrån ca 2–3 gånger i veckan när du är trygg i rollen. Detta är en direktrekrytering där du anställs hos Lendo med deras fina förmåner och trygga villkor. För denna roll tillämpar Lendo provanställning och bakgrundskontroller innan kontraktsskrivning. Hur söker du? Är du intresserad och har läst så här långt? Då kanske vi är rätt för varandra! Tjänsten tillsätts när vi har hittat rätt person och rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Skicka därför in ditt CV så snart som möjligt så kommer vi att höra av oss om din profil matchar kravprofilen. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Maria Hagberg på [email protected]. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Lendo, part of Lendo Group, is a leading marketplace for loans. On our marketplace people seek guidance, browse, get and manage consumer loans, car loans, credit cards, business loans and mortgages. Today we operate in Scandinavia including 250+ employees working each day to empower people to make smart financial decisions that actually make a difference in their lives. Since our humble beginning back in 2007, we have helped thousands of people get a fair price on loans, get in control and let the lenders compete for their business. Since the launch, we have worked hard to make the market for loans more transparent and digital. After the success in Sweden, we expanded into the Scandinavian countries of Norway and Denmark. Since 2009 Lendo is also a part of the Schibsted family of brands. Lendo has always been about helping people keep control over their personal finances and lenders finding quality customers. As a leader in our category, we have made it easier for people to get a fair price on loans, often reducing their interest substantially. We believe in a market built on trust and transparency. This is why we strive for openness between our customers and partners.

5 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Kundservice med försäljning mot elbolag!
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera, älskar försäljning och som alltid levererar service ivärldsklass! Gå in påResponda Groupoch läs mer om oss. Vad erbjuder vi? Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och fartfyllt team som brinner för kundservice. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. Som Säljande Kundservicemedarbetare kommer du att vara en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass, samtidigt som du erbjuds: Ett stimulerande arbete i ett öppet kontorslandskap där trivsel och gemenskap står i centrum Utbildningar och möjligheter till personlig samt professionell utveckling. En engagerad och erfaren Team Manager Roliga aktiviteter så som tävlingar, fika, after works med mer Om tjänsten I rollen som kundservicemedarbetare utgår du från vårt fina kontor på Frösön. Du kommer tillhöra ett fartfyllt team som leds av en engagerad och erfaren ledare. Tjänsten inleds med en introduktion där du får en genomgång av kunden och våra interna system för att sedan självständigt arbeta med inkommande samtal. Arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00-17:00. Startdatum för tjänsterna är i Januari. Dina arbetsuppgifter:Du arbetar med inkommande samtal och besvarar frågor från privatpersoner rörande elavtal, fakturafrågor med mer. Du kommer arbeta mot uppsatta mål och följas upp av din ledare löpande för att du på bästa sätt ska utvecklas i tjänsten. På de inkommande samtalen du har så förväntas du arbeta med försäljning och genomföra god kundservice. Din profilFör att trivas och lyckas i rollen som Säljande Kundservicemedarbetare ser vi att du: Har ett stort intresse för kundservice Har en stark samarbetsförmåga och trivs med att arbeta tillsammans med andra för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och ansvarstagande med förmågan att organisera och prioritera ditt arbete effektivt. Innehar en noggrannhet i ditt arbetsutförande med ett öga förkvalitet. Har erfarenhet av kundservice eller försäljning Är flytande i svenska i både tal och skrift och har goda kunskaper i engelska Anställningsform och kontaktStartdatum för tjänsterna är februari-mars och du kommer inleda din anställning med en behovsanställning som senare kan övergå i en långsiktig anställningsform hos oss.Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda GroupResponda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice!Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

5 februari 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Finsktalande kundtjänstmedarbetare till bolag i Solna på deltid 50%
Hired Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du vara en del av förändringen mot en mer hållbar värld? HIRED hjälper just nu ett innovativt företag att hitta en finsktalande kundtjänstmedarbetare till deras huvudkontor i Solna! Det här är en direktrekrytering vilket innebär att du blir anställd av kundföretaget. Om rollenI den här rollen får du möjlighet att göra skillnad genom att stödja övergången till eldrivna fordon. Du kommer att vara en central del av företagets supportorganisation och spela en nyckelroll i att hjälpa kunder och partners att använda deras hållbara laddlösningar. Du blir en del av ett ungt och dynamiskt team som samarbetar nära för att lyckas. Teamet består av 12 engagerade kollegor på huvudkontoret i Solna, och du kommer även att ha kontakt med kollegor i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. OBS - rollen är på deltid 50% Dina arbetsuppgifter Hantera inkommande ärenden från kunder, partners och installatörer via telefon, mejl och ärendehanteringssystemet Zendesk. Hjälpa installatörer med tekniska frågor och felsökning av laddboxar. Bidra till att förbättra supportprocesser och hjälpdokumentation. Erbjuda högklassig service och hjälpa till med utbildning av nya installatörer. Vi söker dig som: Har dokumenterad erfarenhet inom kundservice, gärna med inslag av teknisk support. Är tekniskt intresserad och har vilja att lära dig företagets produkter. Har goda kunskaper i finska,svenska och engelska, både i tal och skrift. Är strukturerad, serviceinriktad och har en positiv attityd i din kommunikation. Är proaktiv och bidrar till förbättringar av arbetssätt och hjälp-instruktioner. Kvalifikationer Något års erfarenhet av kundtjänst, gärna tekniskt inriktad. Erfarenhet av att arbeta med ärendehanteringssystem som Zendesk är ett plus. Vad vi erbjuder Möjlighet att bli en del av ett växande företag med fokus på hållbarhet och innovation. Kompetenta och engagerade kollegor som delar din passion för att göra världen bättre. Chansen att lära dig mer om nya produkter och teknologier inom elbilsladdning. Vill du vara med och göra skillnad? Skicka in din ansökan redan idag! Vi hanterar ansökningarna löpande.

5 februari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Ta steget mot att bli en del av vårt team inom kundservice!
Webhelp Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Ta steget mot en karriär som gör skillnad – bli en del av vårt team som levererar service i världsklass! Letar du efter en ny utmaning? Concentrix är ett globalt företag specialiserade inom teknologi och service som supporterar framtidens varumärken i över 70 länder. Vi arbetar med välkända företag - sådana du använder dig av varje dag - genom att förbättra deras verksamhet med ny, innovativ teknologi och lösningar. Genom att skicka in din ansökan lämnar du ditt intresse för våra framtida tjänster, går du vidare i processen kommer vi att kontakta dig. Om du vill utvecklas i din yrkesroll, inspireras av nya utmaningar och har ett genuint intresse för service, så uppmanar vi dig att anmäla ditt intresse till en av våra tjänster inom kundservice på vårt kontor i Göteborg Du kommer att vara del av en gemenskap av medarbetare som supporterar välkända varumärken inom bland annat tech, resebranschen, mode och hälsa. Karriär och personlig utveckling Vi kommer att se till att du får rätt utbildning, relevant utrustning samt kontinuerlig support i syfte att du ska lyckas i din nya roll. På Concentrix finns det goda karriärmöjligheter, ungefär 80% av våra ledare och chefer har blivit befordrade internt! Därtill erbjuder vi tillgång till karriärsutvecklingsprogram helt kostnadsfritt för att hjälpa dig att uppnå dina karriärsmål. Detta ingår i tjänsten Som kundservicemedarbetare i vårt team kommer du att arbeta i fina lokaler centralt i Göteborg. En vanlig dag i ditt arbete jobbar du sammansvetsat med ditt team och löser kunders problem genom främst inkommande samtal, men även förekommande mail. Du arbetar både självständigt och tillsammans med ditt team för att uppnå de uppsatta mål inom bland annat kundnöjdhet och samtalstid. Du kommer att vara första kontaktperson för kunden där du hjälper dem att lösa frågor och problem på ett professionellt och serviceinriktat sätt. Arbetet innebär att hantera olika typer av ärenden som anpassas efter kundernas unika behov och situationer – från att ge vägledning och råd till att erbjuda lösningar som skapar värde och trygghet för kunden. Vi har regelbundna tävlingar och events på kontoret. Du har även möjlighet att nyttja gymmet som finns i samma lokal, utan kostnad. Utöver detta erbjuder vi dig 3500kr per år i friskvårdsbidrag, kollektivavtal med Unionen samt möjlighet till bonus. Du kommer även att få en betald utbildning för att ge dig en stadig grund att stå på innan du börjar. Dina kvalifikationer Om du vill utvecklas inom kundbemötande och kundservice, kan du och Concentrix vara en bra match. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet från detta område, men det är såklart meriterande. Du skall ha en stark vilja för att hitta en skräddarsydd och optimal lösning för varje kund. Utöver detta behöver du ha gått ut gymnasiet med godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 samt kunna arbeta från vårt kontor på Johan Wilins gata 8. Vad vi erbjuder dig · Friskvårdsbidrag om 3500 kronor per år · Tillgång till lokalens gym · Vi erbjuder tillsvidareanställning på heltid, deltid samt timanställning. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning · Goda karriärsutvecklingsmöjligheter samt möjlighet att ta del av vårt interna karriärsprogram · Betald grundutbildning · Vi har kollektivavtal med Unionen, vilket för oss är en självklarhet så att du kan känna dig trygg i din anställning · Teamaktiviteter både på och utanför arbetet för att göra jobbet roligare · Möjlighet till prestationsbaserad bonus · Kontinuerlig coaching för att stötta dig i din roll Ytterligare information: - Start: Löpande under 2025 - Anställningsform: Heltid, deltid eller timanställning tillsvidare. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. - Arbetstider: Varierat under öppettiderna mån-fre 08.30-22:00 - Tjänsten är på plats från kontoret i Göteborg. Experience the best version of you! Vi vill höra från dig om detta känns som rätt steg för dig i din karriär. Ansök redan idag och bli en del av oss på Concentrix.

5 februari 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025