Vi söker för kunds räkning. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/provledare-1. Vi ser fram emot din ansökan! Söker du en tjänst som är omväxlande, innehållsrik och fylld av tekniska frågeställningar kompletterat med möjligheter att utveckla din ledningsförmåga? Här har du ett bra tillfälle som ger dig möjlighet att kombinera teknik- och utvecklingsintresse i nära samverkan med kunderna, såväl internt som externt. Din framtida utmaning Som Provledare är du med när det händer. Du ansvarar för planering, genomförande och rapportering av resultat av enskilda prov företrädesvis på fordonsnivå inom egenskapsområden som exempelvis mobilitet, eldkraft och överlevnad men även inom områden som informationsteknik, kommunikation och integrerat logistikstöd (ILS). Du arbetsleder tilldelade resurser från övriga avsnitt inom Test och Verifiering. Du ingår i team där du jobbar med produktutveckling i teknikens framkant avseende t ex integration av komplexa system som missiler, drönare och aktiva skyddssystem. Tjänsten innefattar en nära kontakt med våra konstruerande enheter vid provplanering och utvärdering samt från tid till annan även dialog och samverkan med vår slutkund. I tjänsten förekommer resor både nationellt och internationellt. Den du är Vi tror att du har en eftergymnasial ingenjörsutbildning gärna med erfarenhet från arbete med utveckling av komplexa produkter. Du bör uppskatta en varierande vardag där du står för en betydande del av planeringen av test och verifieringsverksamheten i våra utvecklingsprojekt. För dig är det en självklarhet att ha en positiv och lösningsorienterad grundinställning. Du motiveras av komplexa uppgifter där du får använda din analytiska förmåga för att skapa struktur och genomförandeplan samt utvärdera resultatet från en avancerad provning. En stor del av arbetet innebär samarbete med andra varför det måste vara något du uppskattar och trivs med. Goda kunskaper i både svenska och engelska, i tal och skrift är ett krav då en stor del av våra leveranser och kundkontakter sker på engelska. Du måste ha minst B-körkort. Det är meriterande om du har erfarenhet som ledare. Det är också meriterande med erfarenhet från fordonsindustrin, försvarsindustrin eller Försvarsmakten. Vad du blir en del av Hos oss kommer du att ha kul på jobbet och ingen dag kommer att vara den andra lik. Du kommer att få en bred roll med många kontaktytor och stor möjlighet. Du kommer att få jobba med teknik och problemlösning och du har goda möjligheter till kompetens och karriärutveckling. Om du inte kan se filmen, klicka på länken: https://youtu.be/sbvv-Jm2PhI BAE Systems levererar några av världens mest avancerade, teknikledande lösningar inom försvar, flyg och säkerhet. Vi har 82 500 kvalificerade medarbetare i mer än 40 länder. Genom att vi arbetar tillsammans med kunder och lokala partners, levererar vi produkter och tjänster med militär kapacitet, som skyddar människor och den nationella säkerheten samt säkrar viktig information och infrastruktur. BAE Systems Hägglunds fokuserar på utveckling, tillverkning, integration och support av ett brett spektrum av militära fordon till kunder över hela världen. Våra främsta produkter är medeltunga stridsfordon (CV90), bepansrade terrängfordon (BvS10), stöd och support samt elhybrida drivsystem för den civila marknaden. Pålitlig, Innovativ och Djärv är ledorden för vår verksamhet. Läs gärna mer om Örnsköldsvik och Höga Kusten på www.jobbaochlev.se/ - www.inspiration.ornskoldsvik.se - www.hogakusten.com/sv Kontaktperson Har du frågor, är du varmt välkommen att höra av dig till rekryterande chef, Carolina Norberg, Head of Test Management, 070 – 680 69 30 eller rekryteringskonsult Maria Josefsson, 070–842 23 35, AxÖ Consulting. Tjänsten kan komma att tillsättas före ansökningstidens utgång så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Sista ansökningsdag den 10 augusti. Vi har begränsad tillgänglighet under semesterperioden (V 28 – V 31). Skicka gärna ett sms så återkommer vi. Tjänsten är en tillsvidareanställning med placeringsort Nordanås testanläggning (strax utanför Örnsköldsvik). Vi arbetar med försvarssekretess, vilket innebär både legala krav samt speciella krav från våra kunder på oss som företag. Alla som anställs ska därför genomgå säkerhetskontroll och drogtest. Varmt välkommen med din ansökan!
Om tjänsten Som Area Manager (AM) hos vår kund ansvarar du för att skapa lönsam tillväxt inom ditt geografiska område tillsammans med ditt team. Du kommer att leda och utveckla medarbetare för att säkerställa hög kvalitet och leverera den bästa möjliga kundservicen. Tjänsten innebär ett nära samarbete med flera andra avdelning så som HR för att bygga långsiktiga kundrelationer. Du kommer att ha personalansvar för ditt team. Tjänsten är ett vikariat som sträcker sig fram till och med i början av 2027. Dina arbetsuppgifter Säkerställa kundnöjdhet genom proaktiv och reaktivt ledarskap • Kvalitetsarbete och planera resurser och starta upp nya kunder • Bemanningshantering och schemaläggning • Personalansvar • Rekrytering, kompetensutveckling och coaching av teamet Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av att leda och coacha team, gärna inom servicebranschen. Du har en stark känsla för kundservice och kvalitet, och trivs med att arbeta resultatorienterat. Du bör ha en god förmåga att planera och strukturera arbetsuppgifter, samtidigt som du är flexibel och lösningsorienterad vid oförutsedda situationer. Erfarenhet av personalansvar och schemaläggning är meriterande. Om företaget Vad vi erbjuder: - Start omgående - Kollektivavtal och bra anställningsvillkor - Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring - Friskvårdsbidrag - Goda möjligheter att utvecklas och växa inom bolaget - Härliga kollegor från hela världen! - Månadslön: 30 000 kr Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!
Om rollen Vill du utveckla din expertis i en öppen, samarbetsinriktad och inspirerande kultur? Vill du vara med och arbeta för en hållbar framtid? Vill du få möjligheten att leda engagerade konsulter i en växande global satsning? Om du känner igen dig, kan rollen som Team Lead Uppsala vara något för dig. Bli en del av Impact Assessment and Biodiversity & Ecosystems, och hjälp oss i vårt arbete mot en hållbar framtid. Din nya befattning Som vår nya Team Lead inom Environment & Health kommer du att vara en del av en verksamhet i tillväxt. Genom våra globala tjänsteområden driver och samordnar vi tekniken för att lära av varandra och för att kunna anta de mest utmanande projekten. Som stiftelseägt bolag är vår uttalade målsättning att bidra till att förbättra de samhällen vi verkar i. Hos oss på Ramboll är samarbete och laganda viktigt och vi strävar efter att varje medarbetare ska få möjlighet att utvecklas efter sina förutsättningar och inom de områden som den önskar. Ramboll har en stark extern utbildningsverksamhet som drivs av våra anställda och som vi också använder för intern utveckling. Vi arbetar ofta tillsammans med kollegor från andra teknikområden och andra länder inom Ramboll och arbetet är stimulerande, då vi ständigt löser nya utmaningar tillsammans med våra kunder. Våra kunder är svenska och globala inom såväl privat som offentlig sektor. Våra projekt genomförs inom förnybar energi, grön omställning i industri, biologisk mångfald, vattenverksamhet, infrastruktur med mera. Du kommer leda teamet Impact Assessment i Uppsala, samt arbeta med kunder och affär. Teamet du ansvarar för består i nuläget dag av 10 konsulter, många seniora men även juniora. Teamet är en del av Impact Assessment i Sverige där vi samarbetar i projekten samt tar gemensamt ansvar för utveckling av affären. Din bas kommer vara vårt kontor i Uppsala, med möjlighet att variera genom att delvis arbeta hemifrån. Välkommen till ett härligt gäng med fina lokaler centralt i Uppsala! Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Personal- och ekonomiskt ansvar för gruppen. Fördela resurser till projekt samt anbudsarbete med kollegor. Rekrytering och affärsutveckling. Operativt arbete samt mindre ombudsroller i uppdrag ca 50 % över tid Om dig Motivation att coacha och leda människor och verksamhet och med förmåga att bygga förtroendeingivande relationer. Erfarenhet som chef och/eller ledare inom konsultverksamhet, företag eller annan verksamhet. Erfarenhet som projektledare eller miljösamordnare, t ex som konsult, entreprenör, beställare eller från miljömyndighet. Minst 6 års relevant arbetslivserfarenhet och redo för att utvecklas vidare i en ledande roll. En kommunikativ förmåga och uttrycker dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska Relevant högskoleutbildning som miljövetare, biolog, civilingenjör eller motsvarande relevant för rollen. Vad vi kan erbjuda dig Utvecklingsmöjligheter där dina drivkrafter och motivation är styrande. Trygga ledare i ett värderingsstyrt bolag med medarbetaren i fokus. En inkluderande arbetsmiljö där olika erfarenheter och perspektiv värdesätts. En internationell kunskapsmiljö med erfarenheter från 35 länder. Långsiktiga mål i ett stiftelseägt företag som investerar i sina medarbetare samt i forskning och humanitära insatser runt om i världen. Är du redo att börja jobba hos oss? Skicka din ansökan och ditt CV senast 2025-08-31. Tack för att du överväger denna möjlighet på Ramboll! Vi ser fram emot att ta del av din ansökan! Arbeta i hjärtat av hållbar förändring med Ramboll i Sverige Ramboll grundades i Danmark och är en stiftelseägd, internationell teknik-, arkitekt- och management-konsultbolag. På Ramboll tror vi att syftet med hållbar förändring är att skapa samhällen där både miljö och människor kan blomstra. Det är vår utgångspunkt – det är det som guidar oss i vårt arbete. Vår historia är förankrad i en tydlig vision av hur ett ansvarsfullt företag ska agera, och öppenhet och nyfikenhet är en viktig del av vår kultur. Ramboll i Sverige har cirka 2000 anställda på 30 kontor. Ramboll-experter levererar innovativa lösningar inom Byggnader, Transport, Energi, Vatten, Miljö och Hälsa, Landskap och Arkitektur, samt Management Consulting. Jämställdhet, Mångfald och Inkludering Jämställdhet, mångfald och inkludering är kärnan i det vi gör. På Ramboll tror vi att mångfald är en styrka och att olika erfarenheter och perspektiv är avgörande för att skapa hållbara samhällen. Vi jobbar aktivt för att skapa en inkluderande och stöttande arbetsmiljö där alla trivs och kan förverkliga sin potential. Vi vet också hur viktigt det är att hitta rätt balans för var, när och hur mycket du arbetar, och därför erbjuder vi på Ramboll mycket flexibilitet att anpassa ditt arbete till din individuella situation. Vi välkomnar ansökningar från kandidater med olika bakgrunder. Vänligen låt oss veta om det finns några anpassningar vi kan göra i rekryteringsprocessen för att göra den mer bekväm för dig. Du kan kontakta oss på [email protected] med sådana förfrågningar.
Arbetsuppgifter Har du ett naturligt ledarskap, en god känsla för planering och trivs i en roll där du får ta ansvar? Vi söker dig som vill ta nästa steg i karriären och vara med och påverka det dagliga flödet på ett modernt lager i Kristianstad. Om tjänsten I denna roll blir du en nyckelperson i den dagliga driften och en viktig länk mellan medarbetare och arbetsledning. Du kommer att arbeta operativt i lagermiljö samtidigt som du stöttar kollegor, samordnar uppgifter och ser till att arbetet flyter på smidigt. Här får du chansen att kombinera praktiskt arbete med ansvar och inflytande. Dina huvudsakliga uppgifter kommer att vara att: -Leda det dagliga arbetet i lagret och fördela arbetsuppgifter -Säkerställa att rutiner och processer följs -Introducera nya medarbetare och ge stöd vid behov -Medverka i planering och effektivisering av arbetsflöden -Följa upp resultat och bidra till att teamet når sina mål Tjänstens omfattning: -Anställningsform: Heltid -Placeringsort: Kristianstad -Tillträde: Enligt överenskommelse, gärna omgående Din profil Vem söker vi? Vi letar efter dig som är noggrann, strukturerad och trivs med att arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Du har lätt för att tolka siffror och data, vilket hjälper dig att ta beslut och bidra till ett effektivt lagerflöde. Du är prestigelös, lösningsfokuserad och gillar att ha många bollar i luften. Vi ser gärna att du: -Har god siffervana och erfarenhet av att arbeta med statistik, rapporter eller uppföljning -Är organiserad, metodisk och har ett strukturerat arbetssätt -Har goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt -Är van vid administrativa uppgifter och noggrann med detaljer -Har erfarenhet av att leda eller samordna arbetsgrupper (meriterande men ej krav) -Trivs i ett högt tempo och är trygg med att fatta beslut -Innehar truckkort A+B samt har erfarenhet av lagerarbete Meriterande: -Körkort och tillgång till bil -Flytande engelska i tal och skrift -Tidigare erfarenhet som teamledare eller koordinator Låter det som du? Välkommen med din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Om tjänsten Som Area Manager (AM) hos vår kund ansvarar du för att skapa lönsam tillväxt inom ditt geografiska område tillsammans med ditt team. Du kommer att leda och utveckla medarbetare för att säkerställa hög kvalitet och leverera den bästa möjliga kundservicen. Tjänsten innebär ett nära samarbete med flera andra avdelning så som HR för att bygga långsiktiga kundrelationer. Du kommer att ha personalansvar för ditt team. Dina arbetsuppgifter Säkerställa kundnöjdhet genom proaktiv och reaktiv kundservice • Hantera och administrera kundärenden och avtal • Hantera inbokning, ombokning och avbokning av uppdrag • Följa upp kundärenden och kundnöjdhet • Kvalitetsarbete och planera resurser och starta upp nya kunder • Bemanningshantering och schemaläggning • Personalansvar • Rekrytering, kompetensutveckling och coaching av teamet Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av att leda och coacha team, gärna inom servicebranschen. Du har en stark känsla för kundservice och kvalitet, och trivs med att arbeta resultatorienterat. Du bör ha en god förmåga att planera och strukturera arbetsuppgifter, samtidigt som du är flexibel och lösningsorienterad vid oförutsedda situationer. Erfarenhet av personalansvar och schemaläggning är meriterande. Om företaget Vad vi erbjuder: - Gärna start omgående - Kollektivavtal och bra anställningsvillkor - Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring - Friskvårdsbidrag - Goda möjligheter att utvecklas och växa inom bolaget - Härliga kollegor från hela världen!¨ - Månadslön: 30 000 kr Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!
Om tjänsten Vi söker nu en teamledare till Conmodo och deras avdelning som ansvarar för reparation samt felsökning av PC. Är du social, engagerad och redo att leda ett team mot framgång? Har du erfarenhet av att strukturera, koordinera och ta ansvar i en dynamisk miljö? Då kan detta vara din nästa utmaning! Skicka in din ansökan redan idag, urval och intervju hålls löpande. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Som Teamleader inom service/PC ansvarar du för att driften på din avdelning fungerar optimalt, med fokus på reparation av produkter samt relaterade arbetsuppgifter enligt företagets riktlinjer, tidsramar och kvalitetskrav. Du leder och samordnar arbetet inom Team PC, ser till att teamet har rätt förutsättningar och bidrar till en positiv arbetsmiljö. Du håller dig tekniskt uppdaterad inom ditt område och säkerställer, i samråd med närmaste chef, att lagar och regler följs. En viktig del av rollen är att säkerställa att medarbetarna har rätt kunskap och verktyg för att kunna utföra sitt arbete på bästa sätt. Du förväntas även själv vara aktiv i den dagliga produktionen och bidra med din kompetens i det operativa arbetet. - Personalansvar - Lönsamhetansvar för teamet - Se till att standarder och rutiner följs - Identifiera, utveckla och implementera åtgärder för att kontinuerligt förbättra processer - Identifiera undantag och avvikelser samt åtgärder för att hantera dessa situationer - Ansvarig för att utvärdera arbetsprocessernas prestanda - Närvara på möten med tillverkare - Kontakt med kunder och butiker - Följa samtliga tillverkares KPI:er - Övergripande ansvar för reservdelar och lager för samtliga tillverkare inom teamet - Tvärsamverkan inom teamet samt inom de andra teamen inom Conmodo Vem är du? Vi söker dig som är: - Social och framåt: Du har lätt för att skapa goda relationer och trivs i en roll där du har många kontaktytor - Engagerad och strukturerad: Du gillar att ta ansvar och har förmågan att hålla ordning även i hektiska situationer - Mogen och ansvarsfull: Du tar dig an arbetsuppgifter med fokus och ser till att de genomförs effektivt För att vara aktuell för rollen behöver du ha en avslutad gymnasieexamen och tidigare relevant arbetslivserfarenhet. Du talar och skriver flytande svenska samt engelska. Erfarenhet av personalansvar är meriterande men inte ett krav. Har du däremot haft en koordinerande roll där du tagit ansvar för processer och teamarbete ser vi det som mycket positivt.
Har du en passion för ledarskap, älskar att skapa struktur och gillar att ha många bollar i luften? Vill du arbeta i ett internationellt bolag där du får både frihet och ansvar – och vara med och skapa service i världsklass? Då kan det vara just dig vi söker till rollen som Service Leader på Selecta! Om rollen Som Service Leader har du det operativa ansvaret för att leda vår fantastiska driftsorganisation i Stockholm med utgångspunkt i Skarpnäck. Härifrån coachar du våra servicekonsulenter och tekniker som jobbar ute på fältet – men du är också ofta ute själv och möter teamet där det händer! I rollen ingår även ansvaret för vårt kontor Public i centrala Stockholm. Tillsammans med ditt gäng ser du till att våra kunder får den bästa servicen varje dag. Du planerar smart, leder tydligt och utvecklar arbetssätt som skapar både effektivitet och arbetsglädje. Dina viktigaste uppgifter: Vara en närvarande och coachande ledare med personalansvar Planera bemanning, resurser och arbetsmetoder för att skapa flow Följa upp resultat och budget – du gillar siffror och har koll på läget Leda förändring och förbättring med energi och framåtanda Skapa starka kundrelationer tillsammans med vårt säljteam Säkerställa att kontoret och vårt showroom Public fungerar som ett inspirerande nav för verksamheten Vem söker vi? Du är en självgående och strukturerad ledare som gillar att vara där det händer. Du kommunicerar tydligt och lyhört, och har en coachande stil som får människor att växa. Du är en naturlig relationsbyggare som får teamet att prestera – och trivas! Vi tror att du har: Minst 5 års erfarenhet av ledarskap med personalansvar för större team Erfarenhet av budgetansvar, KPI:er, planering. En stark känsla för service – det sitter i ryggmärgen! Goda kunskaper i engelska och MS Office B-körkort Extra plus om du har erfarenhet av drift/serviceorganisation och teknisk förståelse Varför välja Selecta? Hos oss får du mer än ett jobb – du får en möjlighet att utvecklas i ett bolag som bryr sig om människor på riktigt. Vi tror på kraften i glada medarbetare och starkt teamwork. Därför får du stöd, frihet och en massa kaffe på vägen. Vi erbjuder bland annat: 30 semesterdagar Friskvårdsbidrag Tillgång till Benify med massor av förmåner Rabatterad mat och obegränsat med kaffe från våra foodtech-lösningar Stöttande ledarskap och kontinuerlig utveckling genom utbildning och coaching Ansök idag! Känner du att detta är helt rätt för dig? Toppen – skicka in din ansökan redan idag! Sista ansökningsdag är 13 juli men vi går igenom ansökningar löpande – så vänta inte! Har du frågor om rollen? Välkommen att kontakta: Mathias Lindblom – [email protected] Varmt välkommen till Selecta – vi ser fram emot att höra från dig! Varmt välkommen med din ansökan!
Vill du göra skillnad för människor i Norrbotten och samtidigt utvecklas som ledare? Som teamledare på Länstrafiken får du en nyckelroll i vårt arbete med att skapa ett hållbart och tillgängligt resande för alla. Här får du möjlighet att leda ett engagerat team, driva förbättringsarbete och bidra till en samhällsviktig verksamhet. Om du brinner för ledarskap, service och effektivitet – då är du kanske den vi söker! Länstrafiken – det här är vi Kollektivtrafiken spelar en viktig roll i ett välfungerande samhälle. Varje dag möjliggör Länstrafiken resor till arbete, skola, vård och fritidsaktiviteter för människor i hela Norrbotten. Vi är ett engagerat team på drygt 50 medarbetare som arbetar för att fler ska välja ett hållbart resande. En viktig del av vår verksamhet är avdelningen Serviceresor – och det är här du som teamledare kommer in. På uppdrag av Region Norrbotten ansvarar vi för bokning och samordning av sjukresor i hela länet, samt färdtjänstresor i 13 av 14 kommuner. Vårt huvudkontor finns i Överkalix. Om tjänsten Som teamledare har du ett operativt ansvar för att leda och fördela det dagliga arbetet i teamet som består av cirka 30 medarbetare. Du är en nyckelperson i att säkerställa att verksamhetens mål uppnås, samtidigt som du bidrar till utveckling av arbetsmetoder, processer och digitala verktyg. Du fungerar som en viktig länk mellan medarbetare och chef och arbetar även i nära samverkan med interna och externa aktörer. Tjänsten är placerad vid vårt huvudkontor i Överkalix. Dina arbetsuppgifter · Leda och stötta medarbetare i det dagliga arbetet · Säkerställa en effektiv, kvalitativ och serviceinriktad drift · Initiera och driva utvecklings- och förbättringsarbete · Bidra till digitalisering och systemutveckling inom området · Ansvara för planering och genomförande av utbildningsinsatser inom teamet · Samverka med andra funktioner, leverantörer och externa parter · Följa upp verksamhetsmål och rapportera till närmaste chef Om dig Vi söker dig som har: · Eftergymnasial utbildning inom relevant område · Ledarskapsutbildning eller dokumenterad erfarenhet av personalledning · Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska, samt goda kunskaper i engelska · Erfarenhet av process- och förbättringsarbete · God digital kompetens och intresse för teknik- och verksamhetsutveckling Meriterande är erfarenhet från arbete i politiskt styrd organisation eller annan komplex, regelstyrd verksamhet. Vi ser gärna att du har minst 2–3 års erfarenhet från en liknande roll. Personliga egenskaper För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du är en trygg och tydlig ledare som skapar engagemang och arbetsglädje i teamet. Du arbetar strukturerat, tar ansvar och har god förmåga att fatta beslut. Du kommunicerar på ett lyhört och förtroendeingivande sätt, bygger starka samarbeten och främjar laganda. Du är lösningsorienterad och har ett driv att förbättra och utveckla både arbetssätt och verksamhet. Vi erbjuder Vi vet att hållbara medarbetare är grunden för en hållbar verksamhet. Därför värnar vi om en god arbetsmiljö där du som medarbetare har rätt förutsättningar att må bra och göra ett bra jobb. Vi erbjuder både friskvårdsbidrag och friskvårdstimme och vi arbetar aktivt med hälsofrämjande insatser och uppmuntrar till återhämtning, rörelse och balans mellan arbete och privatliv. Hos oss blir du en del av ett meningsfullt uppdrag där ditt ledarskap gör skillnad – varje dag. Vi erbjuder en arbetsplats med engagerade kollegor, där vi tillsammans skapar lösningar som underlättar människors vardag. Hos Länstrafiken får du möjlighet att växa i din roll och bidra till utvecklingen av en samhällsviktig verksamhet med människan i fokus. Ansökan Du är varmt välkommen med din ansökan eller eventuella frågor till: Sandra Lind, Chef Serviceresor [email protected] På grund av sommarledigheter kommer vi att påbörja urvalet först i mitten av augusti. Tack för din förståelse och vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Har du erfarenhet av lagerarbete och att leda team? Vill du ta ansvar i en operativ roll under sommaren? Då kan det här vara helt rätt för dig. Vi söker nu en Teamleader till ett lager i Uppsala. Tjänsten startar omgående och pågår över sommaren – med möjlighet till förlängning vid goda resultat. 🔧 Om rollen Som Teamleader har du en viktig roll i det dagliga arbetet. Du leder ett mindre team på lagret och ser till att arbetet flyter på – både vad gäller tempo, kvalitet och laganda. ✅ För att passa i rollen behöver du: - Erfarenhet av lagerarbete - Erfarenhet av att leda personal/team - Körkort & tillgång till bil (krav – arbetsplatsen är svår att nå utan bil) - Kunna starta omgående - Vara tillgänglig för arbete hela sommaren (fram till augusti) 📍 Plats: Uppsala 🕒 Start: Omgående 📆 Omfattning: Heltid över sommaren, chans till förlängning 💬 Ansök nu! Urval sker löpande – vänta inte med din ansökan. Vi hör av oss snabbt.
Om tjänsten Är du nyfiken som person och tycker om att motivera andra? Då är detta rollen för dig! Vi söker just nu en Teamledare till en av våra kunder! Som Teamledare hos vår är du en central del av verksamheten och ansvarar för arbets- och kvalitetsledning inom din personalgrupp. Du kommer att spela en avgörande roll i den dagliga ledningen av ditt team, där din förmåga att planera, schemalägga och kommunicera effektivt både med ditt team och med våra kunder kommer att vara av stor betydelse. Din ambition är att skapa optimala förutsättningar för ditt team att utföra sitt arbete på bästa sätt och säkerställa högkvalitativa kundmöten. Dina arbetsuppgifter I din roll ingår bland annat: - Daglig operativ arbetsledning av teamet med fokus på schemaläggning och resursfördelning. - Leda möten och följa upp teamets prestationer. - Hanteringen av serviceärenden och säkerställa högsta kvalitet i kundmötet. - Identifiera utvecklingsmöjligheter för teamet. - Ansvara för utbildning och kontinuerlig utveckling av personalen. - Agera som en länk mellan kunderna och ditt team för att förbättra kundupplevelsen. Din profil Vi söker dig som har: - Utmärkt behärskning av svenska och engelska i tal och skrift. - Ledarskapserfarenhet och en förståelse för komplexa kundärenden. - Förmåga att arbeta strukturerat och noggrant i en ibland stressig miljö. - En kommunikativ och coachande förmåga som skapar en positiv arbetsmiljö. - Drivkraft att ständigt utvecklas och bidra till en inkluderande och handlingskraftig företagskultur. Om företaget Vår kund är en ledande aktör i sin bransch och du kommer med tjänsten få möjlighet att bidra till vår kunds fortsatta tillväxt i Sverige och Helsingborg. Månadslön: 33 000 kr Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!
Välj ett jobb för att visa detaljer