Trivs du med administrativa arbetsuppgifter och att ge förstklassig service? Är du kanske student och i behov av ett arbete över sommaren? PreZero Recycling söker en driven kundtjänstmedarbetare till deras team i Karlstad. Här erbjuds du en bred roll med goda möjligheter till utveckling i ett globalt bolag. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varav mellan juni och augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos PreZero. Det finns möjlighet att starta tidigare i vår på deltid om så önskas.Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget PreZero är en hållbar samarbetspartner inom återvinning och avfallshantering, oavsett typ av restmaterial eller verksamhet. Tillsammans med deras kunder bidrar de till den cirkulära ekonomin och en mer hållbar framtid. PreZero erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. De samlar in och hanterar restmaterial från kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning. I deras vardag är kundnytta lika med miljönytta. I Sverige finns de på ca 60 platser, har drygt 1 100 medarbetare, fler än 50 återvinnings- och mottagningsanläggningar och sköter avfallshanteringen i ett 40-tal svenska kommuner. Deras verksamhet skapar inte bara värde för de kunder som de levererar återvinningstjänster till, utan även för tillverkningsindustrin och energisektorn genom att förädla avfall till värdefull returråvara för nyproduktion. För PreZero är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. De välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. PreZero behöver nu förstärka sin administrativa avdelning under sommaren. I rollen som kundtjänstmedarbetare deltar du i den dagliga verksamheten med huvuduppgift att bemanna deras kundtjänst och serva kunder. Arbetsuppgifter I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du främst för att besvara inkommande ärenden där du arbetar i nära kontakt med PreZeros kunder, och mottar ärenden via telefon samt mejl. Vidare arbetar du i nära samarbete med interna funktioner, så som transportledare och chaufförer, för att snabbt och servicefokuserat kunna lösa kundens ärende. Du hanterar övriga administrativa uppgifter i företagets olika system. Du kan även komma att bistå kunder och organisation med statistik över in- och utflöden från anläggningarna. Besvara inkommande ärenden via telefon och mejl Samarbete med interna funktioner, så som transportledare och chaufförer, för att snabbt och service-fokuserat kunna lösa kundens ärende. Hantera administrativa uppgifter i företagets system Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Arbetslivserfarenhet inom administration och/eller kundtjänst Meriterande med erfarenhet från miljöservicebranschen God dator- och systemvana Goda kunskaper i svenska och engelska För att trivas i rollen är det viktigt att är du engagerad och nyfiken. Du tycker om att lära dig nya saker, har ett prestigelöst sätt och tar med stort engagemang tag i det som behöver göras. Som person är du strukturerad och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du vågar fråga och är mån om att driva arbetet framåt med noggrannhet och kvalitet som prägel. Vidare är du serviceinriktad och brinner för att skapa kundnöjdhet och förtroende. Slutligen är du flexibel, och trivs i en rörlig miljö där arbetsbelastningen periodvis är hög. Övrig information Start:Juni, eller tidigare enligt överenskommelsePlats:KarlstadLön:Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Vi söker nu dig som studerar på universitet/högskola, och har några år kvar av dina studier, till en stimulerande och kvalificerad tjänst inom kredithandläggning. Här blir du del av ett team som är hjälpsamma och har roligt på jobbet! Vad kommer du att göra? I den här tjänsten tillhör du Sveas affärsområde Payments, som erbjuder finansieringslösningar i både butik och online. Arbetet består av att bedöma krediter och lån, ta emot samtal och besvara mail från både företags- och privatkunder. Samtalen behandlar frågor som rör bland annat fakturor, delbetalningar, påminnelser, returer av varor samt anstånd av betalning. Även scanning, insortering av avtal och andra administrativa uppgifter ingår i arbetet. Vi ser att du kan arbeta framför allt på helger och kvällar. Arbetstiderna som gäller på helgen är kl. 11.00–15.00 och på vardagar ca kl. 16.00–20.00 när ordinarie personal inte är på plats. Schemalagd arbetstid är minst 20-25 h i månaden med möjlighet till extratimmar. Utöver den schemalagda tiden finns i viss mån möjlighet att förlägga arbetstid på andra tider enligt överenskommelse. Vår jourpersonal har även förtur till jobb på heltid under jul- och sommarledigheter. Arbetsuppgifterna utförs på plats på Sveas kontor i Solna. Vi söker dig som: Studerar andra eller tredje universitetsterminen, gärna med ekonomisk inriktning och planerar att fortsätta studera minst 2 år framöver Har ett bra kundbemötande och en serviceinriktad inställning Klarar av att arbeta under ett tidvis högt tempo i stundtals mer intensiva arbetsperioder Vad vi erbjuder dig: En stimulerande och kvalificerad tjänst där du får ta mycket ansvar Flexibla arbetstider som gör att tjänsten går att kombinera väl med studierna En bra merit och möjligheten att få arbeta i ett team med mycket energi Om Svea Svea är en koncern med finansiell verksamhet med över 2000 anställda i ett flertal europeiska länder. Med fyrtio års erfarenhet skapar vi smarta administrativa och finansiella lösningar för både privatpersoner och företag. Sveas vision är att vara en ledande finansiell aktör i Europa. På Svea råder en entreprenörsanda och vi har en familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna delaktighet och ha möjlighet att kunna påverka. Vi sitter i nya fräscha lokaler i Arenastaden, Solna. Ansökan Vi tar inte emot ansökningar via mail. Urval och intervjuer sker löpande och vi önskar att tillsätta tjänsten så snart som möjligt så skicka in din ansökan redan idag. Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till rekryterare Sanna Löfgren på [email protected]. Välkommen med din ansökan!
Är du en driven och noggrann administratör? Ta chansen – vi söker dig! KILA PEOPLE Kila People är ett bemanningsföretag som brinner för att skapa lika jobbmöjligheter för alla. Kila uppmuntrar mångfald genom att rekrytera och främja personer med olika bakgrunder och perspektiv där vi rustar både kandidater och arbetsgivare med den kulturförståelse som krävs för att framgångsrikt leda och arbeta i mångkulturella arbetsgrupper. Idag är vi totalt över 150 stjärnor som jobbar på Kila. Träffa oss och få en överblick av våra medarbetare som arbetar på insidan av företaget. Om jobbet Som administratör hos Kila är ingen dag den andra lik, och det är just det som gör jobbet så spännande! Du kommer att vara den osynliga superhjälten som ser till att allt flyter på Rekrytering: Att hitta de bästa talangerna och matcha dem med rätt uppdrag. Onboarding: Att ge våra nya medarbetare ett varmt välkomnande och se till att de känner sig hemma. Personaladministration:Hantera allt från anställningsavtal och schemaläggningtill att svara på medarbetares frågor. HR-utveckling: Att vara med och utveckla våra HR-processer och skapa en ännu bättre arbetsmiljö. Evenemang: Planera och organisera interna Kila event. Utveckla företaget: Du fåräven vara med och utveckla företaget, system och processer. Vi uppmuntrar våra medarbetare att ta initiativ och komma med nya idéer. Meriterande Erfarenhet inom bemanning och rekrytering. Kunskaper i schemaläggningssystem som Quinyx och Intelliplan. Tidigare arbete inom HR. Om dig För att lyckas i den här rollen tror vi att du är: Ansvarstagande och lösningsorienterad: Du tar initiativ och hittar lösningar även i stressiga situationer. Kommunikativ: Du har lätt för att uttrycka dig tydligt och effektivt, både i tal och skrift. Språk: Du behärskar svenska språket väl i både tal och skrift. Erfaren: Du har tidigare arbetat i en liknande roll och kan prioritera dina uppgifter även när det svänger snabbt. Flexibel: Du är anpassningsbar och kan hantera förändringar i arbetssituationen. Kort sagt, som administratör hos oss är du spindeln i nätet som får allt att hända. Inget är för stort eller för litet för dig att ta tag i, och vi lovar att du aldrig kommer att ha tråkigt! Tillträde: Omgående Lets Talk!
Som receptionist på Member 24 arbetar du tillsammans med ditt team mot att uppnå försäljningsmål, säkerställa hög servicenivå för våra medlemmar samt se till att gymmets dagliga drift fungerar. Dina arbetsuppgifter kommer vara bland annat: Receptionsarbete, försäljning av medlemskap, ärendehantering, kundservice samt att hålla ordning & reda på gymmet. Vi söker dig som är flexibel, driven, gillar att arbeta med försäljning samt kan arbeta mycket strukturerat mot tydliga mål och förväntningar. Du bör ha god datakunskap då detta är ett viktigt arbetsverktyg i din roll. Det finns riktlinjer för verksamheten som kommer att underlätta för dig i din roll. Det är viktigt för oss att du tycker om att ha mycket ansvar, trivs att arbeta självständigt samt gillar att ha många bollar i luften samtidigt. Omfattning: Tjänsten är på 50 % i Söderhamn,möjlighet finns att arbeta även i Gävle vid intresse.Tillträde omgående.Sista ansökningsdag 10/2-2025, intervjuer sker löpande. Kvalifikationer I rollen som receptionist behöver du vara: Intresserad av och gilla att arbeta med försäljning. (Tidigare erfarenhet av arbeten inom försäljning är ett stort plus.) Redo att ”kavla upp ärmarna” när det behövs. Engagerad och driven som person med mycket energi. Målinriktad med hög känsla för service. Ordningsam, strukturerad och noggrann. För att lyckas i rollen ska du ha: Som minst gymnasial utbildning med godkända betyg. Vi föredrar minst 1 års erfarenhet av liknande arbeten t ex inom detaljhandel eller från gymbranschen. Goda kunskaper i att hantera Officepaketet. Erfarenhet från arbete mot budget och uppsatta mål är ett plus. Goda kunskaper i både svenska och engelska, tal och skrift. Om oss: Member 24 startades i Västerås 2010 och vi finns idag på ett flertal orter i Mälardalen, Stockholm, Örebrosamt i Gävle/Sandviken och Falun. Vårt mål är att ge våra medlemmar den mest inspirerande och bästa gymupplevelsen till ett riktigt bra pris. De flesta av våra gym är öppna dygnet runt och vi erbjuder utrustning från världsledande leverantörer såsom Technogym och Eleiko. På utvalda gym finns häftiga studios för gruppträning, där vi kör både egna koncept och program från samarbetspartners t ex Les Mills. https://member24.se/ Sök jobbet direkt via: https://jobs.member24.se/
OM CAROTTE Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen. Carotte har kontor i Göteborg, Stockholm & Jönköping och kunder över hela Sverige. VÅR KUND Triathlon Group är ett dynamiskt konsultbolag som arbetar med ledande företag och organisationer för att lösa komplexa affärsutmaningar. Deras kontor erbjuder en inspirerande miljö där kvalitet, utveckling och engagemang står i centrum. Här möts du av en modern och professionell arbetsplats med ett team som drivs av en stark passion för att göra skillnad. Triathlon Group har en kultur som genomsyras av samarbete, höga ambitioner och en tydlig målsättning att alltid leverera på toppnivå. Teamet består av kunniga och engagerade medarbetare som värdesätter både individuell prestation och laganda. Som kontorsassistent blir du en viktig del av denna välkomnande och stödjande miljö, där du kan förvänta dig att arbeta nära drivna och inspirerande kollegor som alla strävar efter att skapa bästa möjliga resultat för kunderna. OM TJÄNSTEN I rollen som kontorsassistent hos Triathlon Group blir du navet som säkerställer att kontoret fungerar smidigt och professionellt. Du kommer att bemanna receptionen, välkomna besökare och hantera både inkommande och utgående post. Utöver att upprätthålla ordning i konferensrum och kök ansvarar du för inköp av förbrukningsvaror och håller en bra dialog med leverantörer. Du kommer även att stödja ledningsgruppen med administrativa uppgifter, som hantering av kvitton, skapande av dokument och inköp av presenter. Som eventkoordinator ansvarar du för planeringen och genomförandet av företagets interna och externa event, inklusive friskvårdsaktiviteter och kundarrangemang. Du hanterar dessutom fakturor och ser till att alla ekonomiska flöden fungerar korrekt. DIN PROFIL Vi söker dig som är en serviceinriktad och strukturerad person med ett öga för detaljer. Du har en naturlig förmåga att skapa ordning och trivs i en roll där du får vara spindeln i nätet. Du är självgående, tar gärna initiativ och är inte rädd för att ta ansvar när det behövs. Tidigare erfarenhet från kontorsadministration, reception eller liknande roller är ett krav. Du har ett professionellt bemötande, är duktig på att hantera flera uppgifter parallellt och kan snabbt anpassa dig efter nya situationer. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, samt erfarenhet av att arbeta i Office-paketet är ett plus. Om du uppskattar en varierad vardag och vill bidra till en trivsam och effektiv arbetsmiljö är detta rollen för dig! Arbetstider: Varannan vecka 07.00-13.30 och 11.30-18.00. Vid speciella tillfällen kan kvällsevenemang tillkomma. Anställningsform:75% anställning med inledande provanställning på 6 månader. Du är anställd hos oss på Carotte Staff och arbetar hos vår kund Triathlon Group. Startdatum:Enligt överenskommelse Välkommen med din ansökan Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att kontakta [email protected]. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Rekryterare med både Personal- och Kundansvar Är du en driven rekryterare som vill ta ett helhetsansvar för både rekryteringsprocesser och personalledning? Vill du arbeta i en roll där du får stötta våra kunder i strategiska beslut och skapa långsiktiga relationer? Då kan detta vara jobbet för dig! Om oss Vi på HERO är helt övertygad om att det är innovativa bolag i kombination med människans motivation och ambition som kommer att lösa morgondagens utmaningar. Detta är för oss vad rekrytering handlar om; att skapa broar mellan bolag och potential. Att ge båda förutsättningarna att lyckas långsiktigt och över tid. Vi på HERO är ett team och vi arbetar för varandra, för våra kunder och kandidater. Vi vill se oss som ett kretslopp där alla delar är exakt lika mycket värda. Låt oss övertyga dig att vi är den plats där du inte bara kommer att trivas utan också utvecklas och nå toppen av din potential. Om rollen Som rekryterare hos oss kommer du att ha en central roll där du ansvarar för hela rekryteringsprocessen – från kravspecifikation till tillsättning. Du kommer att arbeta med både konsultuppdrag och fullständiga rekryteringar, samt ta ett aktivt ansvar för våra konsulter och kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara: Rekrytering: Driva rekryteringsprocesser från start till mål, inklusive annonsering, search, intervjuer, tester och referenstagning. Personalansvar: Ansvara för våra konsulter genom regelbunden uppföljning, utvecklingssamtal och stöd i deras arbete. Kundansvar: Bygga och vårda relationer med våra kunder samt vara deras rådgivande partner i strategiska rekryteringsbeslut. Vem söker vi? Vi söker dig som har ett stort engagemang för rekrytering och affärsutveckling. För att lyckas i rollen ser vi att du har: Erfarenhet av att arbeta med rekrytering, gärna i en konsultativ roll. Stark kommunikationsförmåga och ett professionellt bemötande. En lösningsorienterad inställning och förmåga att hantera flera processer samtidigt. Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med personal- och kundansvar. Kunskap inom arbetsrätt och HR-frågor är ett plus. Som person är du driven, strukturerad och relationsskapande. Du trivs i en roll där du får ta stort ansvar och göra skillnad för både individer och företag. Vi erbjuder Hos oss får du möjlighet att arbeta i en dynamisk och utvecklande miljö där du har stor frihet under ansvar. Du blir en del av ett engagerat team där vi värdesätter samarbete, kompetensutveckling och innovation. Samt stora möjligheter att påverka och utveckla rollen. Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!
Är du en erfaren Payroll Specialist med passion för noggrannhet och struktur? Vi söker dig som vill ta dig an en ny utmaning i en internationell och dynamisk miljö! Om rollen Som Payroll Specialist ansvarar du för att leverera högkvalitativa löneprocesser inom ditt ansvarsområde. Du säkerställer att löner betalas korrekt och i tid, att regelverk och policys efterföljs, samt att rapportering och administration fungerar smidigt. Rollen erbjuder möjligheten att arbeta nära externa löneleverantörer, hantera frågor relaterade till skatt och socialförsäkring samt bidra till förbättringar i lönehanteringssystem och processer. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Utföra och säkerställa korrekta löneprocesser, betalningar och uppdateringar i lokala löne- och tidshanteringssystem. Hantera skatte- och socialförsäkringsfrågor, särskilt för anställda med internationella avtal. Samarbeta med externa löneleverantörer och säkerställa korrekt hantering av tidrapporter och fakturor. Administrera förmåner, hantera anställdas anspråk och stödja relevanta revisioner. Ge support genom att besvara frågor i ärendehanteringssystemet och skapa en databas för vanliga frågor. Delta i ad hoc-projekt för att förbättra processer och effektivitet. Kvalifikationer: Minst 3 års erfarenhet inom lönehantering. Universitetsexamen eller motsvarande erfarenhet. God kunskap om arbetsrätt, industrilagar och skatteprinciper. Dokumenterad erfarenhet av databehandling och analys. Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift. Vi erbjuder: Uppdragsperiod: 17 februari 2025 – 17 maj 2025 (möjlighet till förlängning). Omfattning: 36 timmar per vecka. Plats: Lund, Sverige. Start: Omgående Möjlighet att arbeta i en global organisation med varierande arbetsuppgifter och ett engagerat team. Ansökan Är detta din nästa utmaning? Skicka in din ansökan idag och bli en del av ett engagerat team som sätter kvalitet och noggrannhet i fokus!Sista ansökningsdag är 31 januari Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Bostaden är den viktigaste och dyraste investeringen vi gör som privatpersoner. Bostäder är också världens största tillgångsslag. Nabo gör det enkelt att engagera sig i sitt boende även om man inte själv är ekonom, jurist och fastighetsingenjör. Varje dag förenklar vi för brf-styrelser, fastighetsägare och de boende så att de får mer tid över till annat. Nabo är på en resa för att forma framtidens förvaltning och boendetjänster. Vi ser en bransch som alldeles för länge saknat nya, smarta och digitala lösningar – och det har vi börjat förändra. Vill du vara med på resan? Nabo är den enda aktören i branschen som utvecklat sin egen plattform för förvaltning av bostäder. Den automatiserar rutinarbete och underlättar vardagen för både kunder och våra egna experter inom förvaltning. För att forma framtidens förvaltning och boendetjänster behöver vi ligga längst fram. Hos Nabo vill vi vara modiga och engagerade. Vi jobbar mot tydliga mål och driver vår egen utveckling med stöd av engagerade ledare. Utöver den personliga utvecklingen hoppas vi att våra dagar tillsammans består av hög trivsel och många skratt. Vårt mål är att tiden på Nabo ska vara våra medarbetares höjdpunkt i karriären. Om tjänsten Vi befinner oss mitt i en spännande tillväxtresa och rekryterar därför efter enny kollega till vårt team med Avgift och hyresförvaltare. Vi söker efter en ny teammedlem till vårt kontori Stockholm. Som Avgift och hyresförvaltare har du kundansvar för flera bostadsrättsföreningar och stöttar styrelser och medlemmar i frågor som rör ekonomi och administration. Det är en bred roll och dina arbetsuppgifterkommer exempelvis vara att: Hantera kundärenden gällande lägenhetsregister, köhantering och avtal gällandeparkering och lokalhyresgäster. Supportera kunder i Nabos portal och digitala arbetssätt. Supportera kunder över telefon och mail. Ansvara för avisering och fakturering. Arbeta med kundnöjdhet och vara ansiktet utåt för Nabos tjänster. Administrativa uppgifter kopplat till dina ansvarsområden. Vid behov deltar du på styrelsemöten och stöttar styrelsemedlemmars arbete. Dina tidigare erfarenheter Vi ser att du som söker har erfarenhet av administration och kundnära roller där du med fördel har drivit och utvecklat egna kundrelationer. Vi ser också att du har en god systemvana och ett intresse för digitala arbetssätt. Eftersom du arbetar med att ge support över telefon/mail ser vi att du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.I den här rekryteringen lägger vi störst vikt vid i dina personliga egenskaper och vilja att utvecklas. På Nabo är vi många experter inom bostadsrättsförvaltning och därför förväntar vi oss inte att du har tidigare erfarenhet från branschen. Det kommer vi kunna lära dig på plats. Meriterande erfarenheter Erfarenhet av att arbeta med bostadsrättsföreningar Tidigare erfarenhet av att arbeta med avisering och/eller fakturering Personliga egenskaper Noggrann Serviceinriktad Kommunikativ Nyfiken Ansvarstagande Lösningsorienterad Relationsskapande Så ansöker du Vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor kontakta gärna Leon Olofsson, Talent Partner på Nabo. Placeringsort Stockholm
Carotte Staff söker nu efter en positiv och engagerad servicestjärna med tidigare erfarenhet av kundservice till en kund belägen i centrala Stockholm. Dina arbetsuppgifter är varierande och består huvudsakligen från attbemanna receptionen och vara behjälplig till såväl medarbetare som externa besökare. Vi ser att du ärenpositiv person som drivs av att vara spindeln i nätet ocharbeta i en miljö med högt tempo. Du är en person somser vad som behöver görasochär enproblemlösare ändå ut i fingerspetsarna. För att trivas i rollen tar du digan nya utmaningar med glädje. Arbetsuppgifterna inkluderar följande: Bemanning av receptionen Kontinuerlig tillsyn av de externa konferensrummen Kontrollera utrustning i konferensrumsamt fylla på kontorsmaterial Möblering av konferensrum samt interna loungen för event/föreläsningar Vara behjälplig till medarbetare och besökare med diverse frågor Administration Tjänsten ställer höga krav på flexibilitet och förmågan att kunna leverera utmärkt service i högt tempo.Vi ser att du har erfarenhet av liknande arbete, det är även mycket meriterande om du har tidigare erfarenhet av administration och reception.Som person är du ansvarstagande, ordningsam, positiv och har en vilja att skapa goda relationer med gäster och besökare.Du brinner för att ge utmärkt service och trivs med att arbeta med människor. VI SÖKER DIG SOM HAR · Erfarenhet av liknande arbete · Stark stresstålighet och trivs med att arbeta i högt tempo · Du har en flexibel inställning till ditt arbete och hjälper till där det behövs ·Du talar och skriver flytande på både svenska och engelska · Du tar egna initiativ och ansvar för ditt arbete, samtidigt som du gärna arbetar i ett team · Ett strukturerat arbetssätt med stor flexibilitet,för att kunna hantera varierande arbetsuppgifter och situationer på ett effektivt sätt Anställningsform: Heltid som ambulerande tjänsteman. Du är anställd hos oss på Carotte Staff och arbetar hos kund. Arbetstiderna är förlagdakontorstider helgfria vardagar.Tidigare morgnar och/eller senare eftermiddagarkan förekomma vid särskilda tillfällen. Startdatum:Omgående eller enligt överenskommelseOM CAROTTE Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.Välkommen med din ansökan Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att kontakta oss på [email protected]. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Lockas du av att arbeta i ett högt tempo där ingen dag är den andra lik? Är du dessutom tillgänglig omgående och drivs av att ha en roll med breda kontaktytor? Då ska du ta chansen och söka tjänsten som kundservicemedarbetare hos DHL Freight. Här får du möjligheten att utvecklas i en dynamisk miljö tillsammans med härliga kollegor. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med 10/3 2025 och som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos DHL Freight. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget eller anställning. Om företaget DHL är marknadsledande inom logistikbranschen och är ”logistikbolaget för hela världen”. DHL erbjuder expertis inom internationell express-, flyg- och sjöfrakt, väg- och tågtransport, kontraktslogistik samt internationella brevtjänster. Med ett globalt nätverk som består av mer än 220 länder och territorier och med 520 000 medarbetare över hela världen erbjuds kunder högsta kvalitet kombinerat med god lokal kännedom.DHL i Sverige har ca 4000 medarbetare och 65 kontor, terminaler och stationer runt om i Sverige. DHL Freights kundservice i Växjö ansvarar för all kundservice gällande inrikestransporter. Totalt är de ca 140 medarbetare och avdelningen Frontline består av 90 medarbetare som värdesätter god gemenskap. Företaget strävar efter att ha roligt tillsammans, nå målen, få kunderna att växa och fira framgångar. Arbetsuppgifter I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för att ta emot, hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. Ärendena avser frågor både före, under och efter transporten från kunder belägna i hela Sverige. Du har kontakt med både företagskunder och privatpersoner där det viktiga blir att hitta rätt lösning och ge en god service. Vidare har du ett nära samarbete med övriga funktioner inom kundservice samt DHL Freight. Detta för att stärka banden och samarbetet inom DHL Freight i syfte för att arbeta med ständiga förbättringar.I rollen erbjuds du initialt en introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Här får du möjligheten att utvecklas tillsammans med din avdelning och hela kundservice. DHL Freight har delat in kundens frågor i olika kunskapsområden, vilket innebär att du börjar med att lära dig ett kunskapsområde för att sedan bygga vidare med fler. Tillsammans med kollegorna hjälps ni åt och stöttar varandra. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning eller likvärdig God dator- och systemvana Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Erfarenhet inom kundservice är meriterande Vi söker dig som har en god kommunikationsförmåga och trivs bäst när du får samarbeta med andra. Då tillgänglighet och kundbemötande är viktigt för att kunna leverera positiv kundupplevelse, ser vi att du motiveras av att leverera en god service och är inlyssnande. Då arbetet kräver hög struktur och ordning är du även noggrann som person, van att arbeta i data- och systemmiljö och har förmågan att prioritera i ditt arbete och vara lösningsfokuserad. Det är också av vikt att du kan hantera ett varierat arbetstempo och är flexibel då arbetsbelastningen kan variera. Övrig information Start: 10/3 2025Plats: VäxjöLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer