LIA redovisning hösten 2024

Studerar du till redovisningskonsult på yrkeshögskola? Många på Keeper har gjort samma resa som du klivit in på nu- från YH till verksam redovisningskonsult! Tack vare flera års samarbete med YH vet vi vad som krävs för att talanger som du snabbt ska komma in i arbetslivet, oftast till och med innan examen 🚀 Nu öppnar vi upp möjligheten för att bli en del av vårt team under hösten 2024. Ansök och häng med på utvecklingsresan!🌟 Hos oss är du garanterad: - En individuell karriärsplan förankrad utifrån dina utbildningskrav. - Moderna arbetssätt - på Keeper jobbar vi i team. Laget före jaget! - Framåtlutade system och integrationer - självklart är vi digitala 💻 - Hög kompetens på handledarna - du kommer få mentorer med olika specialiseringar i redovisningsteamet så du lär dig rätt sak av den bästa 🌱 - Stark företagskultur - här är du en självklar kollega och vi har en trivselgrupp som ser till att vardagen är fylld med teambuildande aktiviteter som AW, middag och så vidare. Självklart är du också med på det! - Keeper Sportsclub - du är inkluderad i vår satsning gällande fysiska aktiviteter såsom padel, golf och andra event som vi gör en gång i månaden. - Keeper Academy- du är även med i alla våra kompetensutvecklingsforum så du får med dig mer än vad enbart kursplan kräver 💼 Vem är du? Eftersom vi har en sådan stark företagskultur där vi utvecklas tillsammans mot gemensamma mål så trivs du bäst om du anser dig själv som en teamplayer som älskar att utveckla, och utvecklas. Vi söker LIA praktikanter som vill göra hela sin resa hos oss från praktik till anställd, då vi investerar i din utveckling hela vägen till mål. Vilka förväntningar har vi på dig som LIA praktikant? Du behöver vara studerande på Yrkeshögskola och vara peppad och törstig att äntligen få pröva dina vingar i din nya yrkesroll. That’s it - resten gör vi tillsammans Om Keeper Keeper gör företagsutvecklande rådgivning, redovisning och lön för medelstora till stora bolag. Våra kunder får en smart och effektiv ekonomifunktion med vår hjälp och tillgång till de vassaste konsulterna i branschen. Vi har stolt tagit emot nomineringar från SRF, FAR som årets framtidsbyrå och Visma Medarbetarnaspris. Vi har även blivit rankade som årets superföretag av Bisnode och Veckans affärer samt vunnit Qbis Awards för årets framträdande byrå 2020. Vår affärsmodell har framförallt varit att utveckla bättre och mer tydliga produktpaket till kunderna med fasta priser. Ett annat framgångsrecept är att vi strävar efter mer analys och rådgivning så våra kunder kan driva framgångsrika företag. Priser och nomineringar Årets bästa byrå medarbetarnas val - Visma Accounting Awards 2023 Nominerade årets framtidsbyrå - FAR 2018, 2019, 2022 Årets framträdande byrå - Qbis Awards 2020 Årets superföretag - Bisnode veckans affärer 2019 Läs mer om oss på Keeper på 👉 http://www.keeperab.se Nyfiken på att veta mer om vår vardag på Keeper? Kika in oss på LinkedIn 👉 https://www.linkedin.com/company/keeperab Vi ser fram emot din ansökan! 💫

17 januari 2024
Sista ansökan:
5 juli 2024
Senior Accountants

Rödl & Partner Nordic AB bistår utländska och svenska privata bolag med tjänster inom outsourcing av ekonomifunktion, revision, skatt och affärsjuridik. Etableringen i Norden inleddes år 2000 och idag är vi ett 40-tal medarbetare på vara kontor i Malmö och Stockholm. Vi befinner oss i en mycket expansiv fas med målsättningen att "Go Double with No Trouble" inom en treårsperiod. Nu utökar vi vårt team med fler redovisningskonsulter. Vi söker Senior Accountants till Business Process Outsourcing på Rödl & Partner Din profil Vi söker dig som är trygg i konsultrollen och redo att ta nästa steg i din karriär, antingen som auktoriserad redovisningskonsult eller blivande sådan med relevant examen eller KY / YH utbildning. Vi vill att du som söker har meriterande erfarenhet inom yrket och är kompetent inom ekonomi och redovisning samtidigt som du brinner för att ge den bästa servicen. Vi tror att du är redo att axla kund- och projektansvar samt leda medarbetare genom coachning och vidareutveckling. Vi arbetar i en internationell miljö med globala kontakter med ett ständigt inflytande av nya klienter där du förväntas ta ansvar för egna projekt och strukturera arbetet i teamet. Du behöver därför kunna kommunicera flytande på engelska. Du är en driven, engagerad, ansvarstagande och kommunikativ person. Arbetsbeskrivning Vi har ett teambaserat arbetssätt där du tar del av ansvaret för våra uppdrag genom att arbeta mot uppsatta mål och leverera förstklassig service gentemot våra kunder. Du motiveras av varierande arbetsuppgifter och att periodvis ha mycket att göra. Du kommer att jobba med arbetsuppgifter som projektledning, månadsavstämningar och rapporteringar samt årsbokslut. Som senior redovisningskonsult ska du ha förmågan att se helheten, möta klientens behov och motiveras av att hitta nya lösningar. Inom organisationen arbetar vi prestigelöst med kunskapsutbyte och god laganda. På sikt ser vi gärna att du med de goda utvecklingsmöjligheterna som erbjuds, breddar din kompetens inom redovisning och rådgivning samt projektledning och ledarskap. Vi erbjuder Du erbjuds en spännande tjänst där du får möjlighet att, i en internationell miljö̈, utveckla din kompetens inom en rad områden. Vi arbetar på en prestigelös, familjär och inkluderande arbetsplats med trevliga kollegor som har roligt på jobbet och tillsammans. Det är en självklarhet att våra medarbetare har en bra balans mellan arbete och fritid. Vi sitter i huvudsak i moderna lokaler i centrala Malmö, men har också kontor i Helsingborg. Vår företagskultur präglas av våra värderingar med fokus på samarbete, utveckling, driv och laganda. Den står för den tillväxt som har gjort Rödl & Partner till det företag vi är idag, där varje medarbetare räknas. Vill du komma till en familjär arbetsplats med yrkeskompetens och stor gemenskap? Då är detta tjänsten för dig! Start: Enligt överenskommelse. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

16 januari 2024
Sista ansökan:
4 juli 2024
Junior Accountants

Rödl & Partner Nordic AB bistår utländska och svenska privata bolag med tjänster inom outsourcing av ekonomifunktion, revision, skatt och affärsjuridik. Etableringen i Norden inleddes år 2000 och idag är vi ett 40-tal medarbetare på våra kontor i Malmö och Stockholm. Vi befinner oss i en mycket expansiv fas med målsättningen att "Go Double with No Trouble" inom en treårsperiod. Nu utökar vi vårt team med fler redovisningskonsulter. Vi söker just nu Junior Accountants till Business Process Outsourcing på Rödl & Partner Din profil Vi söker dig som är i början av din karriär och har en kandidatexamen, eller relevant KY / YH utbildning. Vi tror att du som söker har tidigare erfarenhet inom yrket och är kompetent inom ekonomi och redovisning samtidigt som du brinner för att ge den bästa servicen. Vi arbetar i en internationell miljö med globala kontakter och du behöver därför kunna kommunicera flytande på engelska. Du är en driven, engagerad, ansvarstagande och kommunikativ person. Arbetsbeskrivning Vi har ett teambaserat arbetssätt där du tar del av ansvaret för våra uppdrag genom att arbeta mot uppsatta mål och leverera förstklassig service gentemot våra kunder. Du motiveras av varierande arbetsuppgifter och att periodvis ha mycket att göra. Du kommer att jobba med arbetsuppgifter som löpande redovisning, månadsavstämningar och rapporteringar samt årsbokslut. Som junior redovisningskonsult förväntas du ha intresse för klientens verksamhet, förstå utmaningar och motiveras av att hitta nya lösningar. Inom organisationen arbetar vi prestigelöst med kunskapsutbyte och god laganda. På sikt ser vi gärna att du med de goda utvecklingsmöjligheterna som erbjuds, breddar din kompetens inom redovisning och rådgivning. Vi erbjuder Du erbjuds en spännande tjänst där du får möjlighet att, i en internationell miljö, utveckla din kompetens inom en rad områden. Vi arbetar på en prestigelös, familjär och inkluderande arbetsplats med trevliga kollegor som har roligt på jobbet och tillsammans. Det är en självklarhet att våra medarbetare har en bra balans mellan arbete och fritid. Vi sitter i huvudsak i moderna lokaler i centrala Malmö, men har också kontor i Helsingborg. Vår företagskultur präglas av våra värderingar med fokus på samarbete, utveckling, driv och laganda. Den står för den tillväxt som har gjort Rödl & Partner till det företag vi är idag, där varje medarbetare räknas. Vill du komma till en familjär arbetsplats med yrkeskompetens och stor gemenskap? Då är detta tjänsten för dig! Start: Enligt överenskommelse. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

16 januari 2024
Sista ansökan:
4 juli 2024
Bli vår nya Kandidatansvarig i Göteborg!

Är du vår framtida Kandidatansvarig med passion för människor och utveckling? Vill du vara med på vår spännande resa i ett dedikerat team och ett företag där vi erbjuder de bästa bemannings- och rekryteringslösningarna på marknaden? Om tjänsten Vill du vara spindeln i nätet för att matcha talanger med deras drömjobb? Som kandidatansvarig kommer du ha en avgörande roll i att forma karriärer och företag. Med möjligheten att påverka och guida kandidater genom en framgångsrik rekryteringsprocess, får du chansen att skapa meningsfulla förändringar. Som rekryteringsassistent är du mycket involverad i DFDS Professionals rekryteringsprocesser och aktiviteter. Dina uppgifter inkluderar att kontakta potentiella kandidater, schemalägga intervjuer och stötta konsultchefer med rekryteringsprocessen. Ansvarsområden - Utföra rekryteringsuppgifter, som att schemalägga intervjuer och referenstagning - Arbeta nära konsultcheferna för att upprätthålla kandidatinsamling enligt plan - Förbereda och publicera jobbannonser - Screena kandidater i vårt rekryteringsverktyg, genomföra bakgrundskontroller och verifiera deras kvalifikationer och erfarenhet - Utföra intervjuer online och på plats - Följa upp med kandidater under rekryteringsprocessen - Hjälpa nya talanger med onboarding-processen, inklusive att förbereda dokument, arbetskläder samt koordinera Vem är du? För att trivas i rollen behöver du vara positiv och ha en bra samarbetsförmåga. Du ska vara bekväm med att arbeta självständigt och ha ett lösningsorienterat mindset. Du gillar att bygga relationer och arbeta mot mål, samtidigt som du ger bra service till kunder. Att vara proaktiv och lyhörd för andras behov är viktigt. Krav för tjänsten - Utbildning/erfarenhet inom HR eller relevant område för tjänsten - God datorkunskap - God kommunikationsförmåga på svenska och engelska - Förmåga att arbeta självständigt samt som en del av ett team - Körkort och tillgång till egen bil Vad erbjuder vi? Du erbjuds ett jobb fullt av variation och möjligheter att utvecklas, både professionellt och som person. Du kommer att få tydliga mål om vad du förväntas åstadkomma, ett oberoende mandat och de resurser som behövs för att lyckas. Du kommer att ingå i ett ambitiöst team som har roligt på jobbet. På DFDS möter du en organisation med stor passion och mycket hjärta med fantastiska möjligheter för rätt person att växa. Låter jobbet intressant? Vänta inte med att skicka in din ansökan då rekryteringsarbetet sker löpande. Alla ansökningar kommer att behandlas konfidentiellt. Ansökan Ansök med ditt CV samt skriv ett personligt brev om varför du skulle passa i denna roll - vi tar ej emot ansökningar via e-post. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta vår Business Manager Emil Pålsson tel: 070-558 60 92 eller per mail [email protected] DFDS | HR | Rekrytering | HR-Administration | Recruitment | Göteborg |

16 januari 2024
Sista ansökan:
4 juli 2024
Sommarvikariat 2024 - Resursplanerare inom vård och omsorg

Arbetsuppgifter Vi söker dig som vill jobba som resursplanerare inom vård och omsorg under sommaren 2024. Arbetet innebär att du kommer arbeta med tillsättning vid korttidsfrånvaro, personalplanering, ev. databaserat planeringssystem och administrativa arbetsuppgifter. Arbetstiden är dagtid med start kl. 06:30. Kvalifikationer Det är viktigt att du har förmågan att se lösningar på ett övergripande plan då du ska jobba för att få till en helhet. Har du erfarenhet av att tillsätta vikarier är det meriterande. En god datorvana är ett krav och erfarenhet av lönesystemet Medvind är meriterande. Du behöver kunna tala och förstå svenska bra och kunna uttrycka dig väl i skrift. Körkort, behörighet B och tillgång till bil är meriterande. Bifoga CV och personligt brev med din ansökan. Intervjuer sker löpande så ansök gärna redan idag! Välkommen med din ansökan! Vi ser gärna språkkunskaper i finska och/eller någon av de samiska varieteterna då Örnsköldsviks kommun ingår i både finskt och samiskt förvaltningsområde. I vår kommun är ett antal tjänster placerade i säkerhetsklass så säkerhetsprövning kan komma att ske. I denna rekrytering har vi gjort våra val av annonseringskanaler och undanber oss kontakt från rekryteringsbolag eller annonssäljare.

16 januari 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Group Money Laundering Reporting Officer

Vi på NOBA ska stärka upp vår kompetens inom Anti-Financial Crime Compliance genom att anställa en Group Money Laundering Reporting Officer (Group MLRO). Som Group MLRO kommer du att ingå i den gruppgemensamma Compliance-funktionen som idag består av nio medarbetare och leds av Group Chief Compliance Officer. Du kommer att vara Centralt Funktionsansvarig för gruppen. I denna roll kommer du att ha det övergripande ansvaret för Financial Crime Compliance i NOBA-gruppen. Ditt ansvar omfattar bland annat att upprätta en riskbaserad årsplan, genomföra samt säkerställa att aktiviteter enligt årsplanen genomförs, uppföljning av observationer som Compliance-funktionen identifierat, upprättande av rapportering till ledningsgrupp och styrelse, utbildning, rådgivning, monitorering, etc. relaterat till Anti-Financial Crime. Du kommer tillsammans arbeta med övriga kollegor i Compliance-funktionen, i synnerhet med den norska filialens MLRO. Du kommer även att ha ett nära samarbete med AFC-organisationen i Sverige, AML-organisationen i Norge, Risk Control samt Legal. Dina arbetsuppgifter inkluderar blandat annat att: - Vara med och utveckla Compliance-funktionen samt bankens compliance-ramverk, med fokus på Financial Crime - Kontrollera och övervaka att gruppen efterlever regelverk relaterade till Financial Crime samt utbilda, ge råd och stöd till verksamheten inom området - Genomföra kontroller samt utfärda rekommendationer baserat på brister som identifieras - Framtagande av material till styrelserapportering - Framtagande av compliance riskanalys avseende Financial Crime samt förslag till årsplan Vi söker dig som: - Har tidigare erfarenhet av rollen som MLRO (Centralt Funktionsansvarig) - Har gedigen kunskap om regelverk gällande penningtvätt, finansiering av terrorism och finansiella sanktioner - Har gedigen erfarenhet av arbete inom kontrollfunktioner i finansiellt bolag Det är en fördel om du har:- Erfarenhet från nischbank/mindre bank För att trivas och prestera väl i rollen tror vi att du behöver vara: Resultatorienterad - du tar ditt arbete och prestation på allvar och sätter stor vikt vid att uppnå mål och slutföra ditt arbete på ett strukturerat och kvalitativt sätt. Vidare ställer rollen stora krav på din samarbetsförmåga. Då rollen innebär många kontaktytor krävs det att du är lyhörd, inkluderande och förstående för olika avdelningars behov. Sist men inte minst behöver du vara självgående och självständigt kunna driva och utveckla arbetet framåt. Hos oss kan du förvänta dig: - En platt organisation med snabba beslutsvägar - Utvecklingsmöjligheter inom din roll och inom organisationen - Frihet under ansvar - Roliga aktiviteter tillsammans med ditt team och kontoret - En kultur där feedback, coachande ledarskap och gemenskap är viktigt NOBA är en inkluderande arbetsplats som strävar efter mångfald - vi välkomnar alla sökande oavsett vem du är! Praktisk information: Start: Enligt överenskommelse Plats: Gävlegatan 22, Stockholm Anställningsform: Tillsvidare (tillämpar 6 månaders provanställning) Omfattning: Heltid Arbetstider: 08:30-17:00 (jun-aug 08:30-16:00) Ta chansen och följ med på en utvecklande resa med oss på banken med stort 🧡 och snabba 👣. Vad händer när du har skickat in din ansökan? Antalet steg i rekryteringsprocessen kan variera beroende på vilken tjänst du sök men vi försöker alltid att hålla processen så kort och koncist som möjligt, för att värna om din ansökningsupplevelsen. Vanligtvis kan du förvänta dig två intervjuer innan referenstagning och bakgrundskontroll. Du kan läsa mer om hur vår rekryteringsprocess går till under FAQ (https://careers.noba.bank/pages/faq). Om du har några frågor eller funderingar kring tjänsten så kontakta ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot din ansökan! 🙏✨ NOBA bank värnar om din integritet och vill, med hänvisning till GDPR, be dig att inte inkludera några känsliga personuppgifter i din ansökan. Exempel på känsliga personuppgifter kan vara information om etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös övertygelse eller information om din hälsa, till exempel sjukskrivning.

16 januari 2024
Sista ansökan:
4 juli 2024
Global Trade Compliance Expert

For our client Volvo Cars we are looking for a Process and Methodology Niched Specialist. Global Trade Compliance Expert The Global Trade Compliance Expert will play a critical role in ensuring continued compliance with international trade regulations in the EMEA. They will primarily be responsible for: - Conducting a review of the Global Trade Management and Compliance internal control program and benchmarking against best practise to identify gaps / areas for opportunity. - Translating the policies and standards described by the program into specific prescriptive operational requirements to be implemented at EMEA regional level - Provide ad-hoc support with day to day issues e.g. interaction with Swedish customs authorities to address issues, drafting appeals etc. Required qualifications: - Previous experience of working with international trade compliance programs. - Expert level knowledge in trade compliances topics such as valuation, origin, special procedures etc. - Previous experience of dealing with the Swedish customs authorities. - Ability to translate complex concepts or requirements into easily understood processes and controls. Summary Start date: 5 February 2024 End date: 4 may 2025 Location: Gothenburg, Torslanda

16 januari 2024
Sista ansökan:
4 juli 2024
Accountant

At Climeon, we strive to make the world a better place by improving the climate and environment with our Heat Power modules that convert low temperature heat into electricity, delivering renewable and green electricity for ships, industrial processes, and local communities. With the new HeatPower 300 launched to the market and a growing interest and recent orders, Climeon needs to strengthen the Finance team with an Accountant that will help guide our company´s growth and contribute to future financial success. We’re looking for a meticulous and positive individual to join our finance team and play a pivotal role in managing our financial landscape. You will be working with ongoing accounting in the general ledger and underlying sub-ledgers, overseeing foreign subsidiaries, and managing currency reconciliations. You will also play an active role in monthly and quarterly reporting as well as provide support to Climeons operational departments. Some of your day-to-day tasks will include: - Manage day-to-day bookkeeping activities, invoicing, and inventory transactions with a focus on accuracy. - Execute currency reconciliations and monitor foreign currency transactions. - Facilitate intercompany transactions and ensure seamless reconciliations. - Register and monitor fixed assets to uphold accurate financial records. - Handle periodic compilations, VAT, and employer declarations for regulatory compliance. - Collaborate in monthly reconciliations alongside the Accounting Manager and the rest of the finance team. Who are you? To succeed in this role, we seek someone with a relevant education within Finance/Accounting as well as at least two years relevant experience in operational accounting. We believe that you have strong familiarity with financial systems such as Business Central or other ERP platforms as well as good skills in Microsoft Excel. Proficiency in spoken and written English is a must, Swedish language skills are considered a big plus. As a person, we believe that you have: - Attention to detail and a strong analytical mindset. - Effective communication skills and a collaborative approach. - A positive attitude and keen on responsibilities. - Willingness to learn and contribute to a dynamic team environment. If you're looking for a role where you can use your financial acumen to make a real impact, join us in our finance department and help us build a strong & successful company. Working at Climeons means hard work and difficult challenges- along incredible opportunities to develop and be part of something special. Apply now and be a part of our commitment to a greener future!

16 januari 2024
Sista ansökan:
4 juli 2024
Medicinska sekreterare till sommarvikariat 2024

Skaraborgs Sjukhus (SkaS) har verksamhet på flera orter i Skaraborg bl.a. i Falköping, Lidköping, Mariestad och Skövde. Vi ger specialistsjukvård inom ett trettiotal specialiteter och arbetar tillsammans för patientens hälsa genom livet, där vi erbjuder en sammanhållen och trygg vård. Varje dag och varje timma gör våra medarbetare insatser som påverkar andra människors liv. Vi bryr oss om dig som gör skillnad för andra och tillsammans skapar vi framtidens arbetsplats. Vill du vara med och göra skillnad på riktigt? Nu har du möjlighet att sommarjobba som medicinsk sekreterare på Skaraborgs Sjukhus. Vi erbjuder dig ett meningsfullt arbete där du får tillfälle att utveckla din kompetens tillsammans med nya kollegor.   Om våra lediga tjänster Som medicinsk sekreterare hos oss blir du en viktig del i vårt team som arbetar för att våra patienter ska få en bra och säker vård. Din arbetsdag kan bland annat bestå av dokumentation, bokningar/ kallelse av patienter, journal- och arkivhantering, ansvar för inkommande post och remisser eller hantering av telefonsamtal från patienter. Du har möjlighet att lämna önskemål om det finns någon verksamhet du är speciellt intresserad av. Vi försöker i största möjliga mån tillgodose dina önskemål. Om du vill veta mer om vilka verksamheter vi har, kan du läsa mer https://www.vgregion.se/s/skaraborgs-sjukhus/avdelningar-och-mottagningar/. Sommarperioden pågår från juni till augusti men exakt start- och slutdatum för anställning kan variera. Vi vill ge dig den bästa möjliga starten hos oss och erbjuder därför övergripande introduktionsutbildningar och arbetsplatsintroduktion, utifrån dina behov och erfarenheter.   Din kompetens För att vara aktuell ska du vara färdigutbildad medicinsk sekreterare, alternativt genomfört första året på yrkeshögskola för medicinsk sekreterare eller vara klar med termin 5 på läkarprogrammet senast juni 2024. Du ska vara noggrann och ha goda kunskaper i det svenska språket i både tal och skrift. Vi värdesätter att du är ansvarsfull och ger ett bra bemötande till både patienter och kollegor för att skapa hög patientsäkerhet. Du har med fördel ett flexibelt förhållningssätt och tycker om förbättringsarbete. Verksamheten gör alltid en individuell bedömning av kompetens utifrån verksamhetens krav, innan en eventuell anställning erbjuds. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet.   Ansökan För att vi ska kunna hantera din ansökan måste du skicka in betygshandlingar som styrker att du är behörig. Du bifogar dina betygshandlingar via rekryteringssystemet. Rekrytering pågår löpande. Vi uppmuntrar dig att ansöka så snart som möjligt då vissa avdelningar börjar med introduktion tidig vår. Sista ansökningsdag är 2023-05-31. Vid arbete inom barnmedicin eller psykiatri gör vi utdrag ur misstanke- och belastningsregistret, denna förfrågan sköts av arbetsgivaren. Varmt välkommen med din ansökan! Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion.  Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

16 januari 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Bli en av oss - bli ekonomikonsult på Mpya Finance Borås!

Mpya Finance är ett nytänkande konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi. Tanken med Mpya Finance är enkel. Vårt mål är att skapa en arena där briljanta människor vill arbeta och trivs. Vår passion och vårt nytänkande ger en grund för individer, kollegor och kunder att växa och utvecklas – och att varje dag jobba för att vara den mest attraktiva arbetsgivaren och rekryteraren i vår bransch. Vi lever våra ledord – enkelhet, engagemang och delaktighet. Om nyfikenheten tar överhand… Välkommen att bläddra i vår fina kulturbok! Är du ekonom, vill prova något nytt och vara med på en spännande och rolig tillväxtresa? Borås sträckte ut en hand, och sade till oss på Mpya Finance: kom hit! Här finns massor av duktiga ekonomer och intressanta företag. Sagt och gjort. Nu har Mpya Finance slagit upp portarna i Borås och vilken härlig resa vi har framför oss! Vi på Mpya Finance är ett gäng slipade och kvalificerade ekonomer med olika bakgrund inom redovisning och/eller controlling. Vi är konsult- och rekryteringsföretaget som ser och uppmuntrar hela människan, inte bara yrkesmänniskan. Vi är alla människor med unika behov och livssituationer och därför behöver vi se hela bilden; livet – livet fyllt med fritid, vänner, familj, uppdrag, jobb och kollegor. Nu söker vi dig som vill vara en del av vår resa i Borås samt en del av vår kultur som vi har sammanfattat i meningen ”Hela ekonomen. Hela människan”. Mindre decimalkomma, mer hjärta Tjänsten som konsult på Mpya Finance innebär att du är med och levererar interimslösningar, projektstöd och rådgivning inom ekonomi och controlling. Våra kundföretag finns i olika branscher i alla storlekar. Våra uppdrag är för kvalificerade ekonomer – alltifrån redovisningsekonom, business controller, till ekonomichef – beroende på din kompetens och våra kunders behov. Arbetsuppgifter och ansvarsområden består i stora drag av bokslut, årsredovisningar, analyser, uppföljning och rapportering. Uppdragsvariationen ger unika möjligheter till utmaning och utveckling av din karriär! På Mpya Finance är vi är mycket måna om din vidare- och kompetensutveckling. Såklart. Dessutom har du alltid dina talangfulla konsultkollegor nära till hands för en klurig jobbfråga, en lunchpromenad eller ett glädjetjut! Vem vi söker? Dig såklart! Du har flertalet års erfarenhet av kvalificerat arbete inom redovisning och/eller controlling samt brinner för att utvecklas både på ett personligt och arbetsrelaterat plan. Vi tror också att du är affärsmässig, relationsskapande och framåtlutad och taggas av varierande utmaningar hos våra med omsorg valda kundföretag. Men allra mest tror vi att du stimuleras av mötet med nya människor, och att du har drivkraften att göra det lilla extra för att uppnå den stora skillnaden! Har vi väckt ditt intresse? Intervjuer sker löpande så ansök gärna så snart som möjligt. Använd formuläret nedan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta Ida Eriksson alternativt My Fälth på Mpya Finance i Borås . Du når oss på [email protected] 0729-99 67 03 alternativt [email protected] 0732-03 67 90. Vi sitter i fina, centrala lokaler på Västerbrogatan 8A i Borås. Vi ser fram emot att höra från dig! Om Mpya Finance Mpya Finance är ett nytänkande konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi. Tanken med Mpya Finance är enkel. Vårt mål är att skapa en arena där briljanta människor vill arbeta och trivas. Vår passion och vårt nytänkande ger en grund för individer, kollegor och kunder att växa och utvecklas – och att varje dag jobba för att vara den mest attraktiva arbetsgivaren och rekryteraren i vår bransch. Vi lever våra ledord – enkelhet, engagemang och delaktighet. Om nyfikenheten tar överhand... Välkommen att bläddra i vår fina kulturbok!

15 januari 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024