Omsorgsförvaltningen med cirka 1275 anställda omfattar fem verksamhetsområden. Dessa är ordinärt boende, särskilt boende, LSS och socialpsykiatri, HSL och korttidsboenden samt ledningsstöd. Omsorgsförvaltningen erbjuder ett meningsfullt och betydelsefullt arbete. Vår strävan är att vård och omsorg ska bygga på samarbete mellan den enskilde, närstående och medarbetare. Utvecklings- och systemförvaltarenheten är en del av verksamhetsområdet Ledningsstöd och omfattar utredare, verksamhetsutvecklare, kvalitetsutvecklare och systemförvaltare. Enheten arbetar i nära samarbete med ledningsgruppen för att driva och stödja utvecklingsarbetet inom förvaltningen. Målet är att säkerställa att vi kan möta framtidens utmaningar inom vård och omsorg genom effektiva arbetsmetoder och innovativa tekniska lösningar. Vi erbjuder dig bland annat dessa personalförmåner - semesterväxling - årsarbetstid - friskvårdsbidrag - hälsofrämjande aktiviteter - extra semesterdagar när du fyller 40 och 50 år - personal- och fritidsföreningen Pulsen ARBETSUPPGIFTER Omsorgsförvaltningen söker en Kvalitetsutvecklare. I dina arbetsuppgifter ingår att ta fram metoder och rutiner för att säkra kvaliteten inom förvaltningen. Du förväntas leda processer framåt samt ge handledning och stöd i utvecklingsarbetet utifrån aktuell forskning och lagrum. Du kommer att bidra med att ta fram och arbeta enligt beslutade åtgärdsplaner, arbeta med uppföljning kopplat till verksamhetens ledningssystem och verksamhetsplan, t ex avseende målstyrning, myndigheters krav, nationella och egna undersökningar, göra analyser och beskriva processer. I arbetsuppgifterna ingår även arbete med t ex informationsmaterial och intranät. Du kommer att arbete med stödjande system för planering, uppföljning och analys. Vi står inför stora förändringar med bland annat ökande volymer och målgrupper med alltmer komplexa hjälpbehov samt ny teknik. Vi måste tänka nytt och arbeta långsiktigt med utveckling av kärnverksamheten, med den enskilde individen i fokus. Arbetet är både utmanande och stimulerande och det finns utrymme att samspela med olika funktioner. Du får använda din kreativitet och vara lösningsfokuserad. Du är med och bidrar till att omvandla politikens vilja till en hållbar förvaltning. Här får du chansen att jobba med strategiska utvecklingsfrågor på förvaltningsövergripande nivå på uppdrag av nämnd och förvaltningsledning. Du bidrar till omvärldsbevakning kopplat till vård och omsorg och bidrar på så sätt till att verksamheten bedrivs med god kvalitet. Tjänsten kräver att du har förmåga att samarbeta med olika funktioner både internt och externt. Vi kommer även koppla på DSS (dataskyddssamordnare) uppdraget till funktionen. DSS-uppdraget delas med några fler medarbetare i förvaltningen. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har lämplig högskoleutbildning och erfarenhet för uppdraget. Du har ett stort intresse för frågorna samt en god pedagogisk förmåga. Du har förmåga att arbeta självständigt med utvecklingsfrågor och omvärldsbevakning, samtidigt som du kan samarbeta i grupp med kollegor, samverkansparter m fl. Som person är du strukturerad, noggrann, engagerande och motiverande. Du har lätt för att lära dig nya saker, uttrycker dig väl i tal och skrift samt har en drivkraft att göra skillnad. Vi erbjuder dig ett spännande, omväxlande och utmanande arbete. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. ÖVRIGT I ditt arbete hos oss får du möta människor och uppleva glädjen i att göra skillnad. Tillsammans gör vi varandra bättre varje dag och gör Sandviken till en attraktiv plats att arbeta, leva och växa i. En plats där vi känner oss hemma och där det är enkelt att trivas mitt ibland natur, kultur, idrott och upplevelser. Är du nyfiken på att läsa mer om Sandvikens kommun som arbetsgivare och hur det är att arbeta hos oss? Besök gärna vår webbplats https://sandviken.se/arbete-och-karriar Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Sandvikens kommun gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.
We are looking for a Education Coordinator for a global company in Eskilstuna. Start is in august, 12 months contract to begin with. As an education coordinator at the company, you will be responsible for providing an exceptional customerexperience at the demo field. Your main tasks will include carrying out machine presentations, demonstrations and test drives, while showcasing the machines to visitors. Additionally, you’ll be involved in developing the demofield, participating in larger events and exhibitions, and contributing to photoshoots. You will also have the opportunity to lead trainings, provide feedback on customer clinics, and contribute to the development of newproducts. The team: You will be part of the Customer Experience & Events team for the Europe/International region, supporting dealers and other functions across multiple regions. This dynamic team works together to create unforgettable experiences for our visitors and partners. By joining us, you'll be working alongside passionate and driven individuals who are always ready to explore new ways of working together. Qualifications: Deep passion for customer experience. You are an experienced operator of construction machinery or someone eager to combine that skill with the opportunity to present our innovative solutions,. Teamplayer with acustomer-oriented mindset and have the drive to overcome challenges and explore new ways of working. Entrepreneurial spirit, adaptability, and innovative thinking 5 years of similiar tasks. Fluency in both Swedish and English is required for this role. This is a full-time consultant position through Incluso in Eskilstuna. Start is in August, 12 months contract to begin with. Please submit your CV as soon as possible since we will review the applications on an on-going basis. For more information about this role, please contact Emma Hörnsten at [email protected], recruiter at Incluso.
Är du intresserad av kundmötet, att skapa kundnöjdhet och ge service i världsklass? Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att: Erbjuda bästa möjliga bemötande och affärsmässig service till Swedbanks privat- och företagskunder. Samarbeta med andra kollegor genom att vara proaktiv och engagerad i dina kundmöten genom att hitta lösningar och behov och bidra till gruppens välmående och resultat. Varierande arbetsuppgifter då vi jobbar både lokalt med fysiskt kundmöte och nationellt via telefoni och teams. Utvecklas vidare inom Swedbank – Karriärvägarna inom banken är många och intern rörlighet uppmuntras för att bredda kompetens, personlig utveckling och bankens konkurrenskraft I denna roll behöver du: Ha hög servicenivå och vara engagerad med förmågan att sätta kunden i centrum. Vara lösningsorienterad och målinriktad med passion för affären som kan göra skillnad för våra kunder. Vara en lagspelare som strävar efter teamets framgång lika mycket som din egen. Erfarenhet av kundservice, proaktivitet och försäljning Hos oss kan du uppleva: Personlig och professionell utveckling genom självledarskap och kontinuerlig utveckling. Meningsfullt arbete som positivt påverkar vår arbetsplats, våra kunder och samhället. En öppen och samarbetsinriktad kultur som uppmuntrar tvärfunktionellt teamarbete och erbjuder nätverksmöjligheter. En stöttande och inkluderande miljö som främjar en balanserad och hållbar arbetslivssituation, med flexibla arbetsförhållanden när det passar rollen. Förmåner såsom vårt erbjudanden för bankprodukter för anställda, tjänstepensionsplan, aktiebaserade belöningsprogram Eken, och frivillig gruppförsäkring. "Bli en del av vårt team och......Bli en del av ett team med uppdrag som gör skillnad för våra kunder. Vi lever i ständig förändring och är inte rädda för att anpassa oss och prova på nytt. Vi brinner för kundmötet och utveckling, där vi utmanar oss själva till att forma framtidens bankupplevelse. Våra värderingar ÖPPEN, ENKEL och OMTÄNKSAM genomsyrar vårt arbete och är en naturlig del av vardagen för hela avdelningen” Erica Wester din framtida chef Vi ser fram emot din ansökan senast den 2025-07-05. Placeringsort: Jönköping Rekryterande chef: Erica Wester, 0470-97040 Vänligen observera att rekryteringsarbetet kan ta lite längre tid än normalt då det är sommarsemester. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster. Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.
Vi söker en driven och ansvarstagande ekonomiassistent till ett uppdrag med fokus på leverantörsreskontra. Har du erfarenhet av hantering och bokföring av leverantörsfakturor och ett intresse för att effektivisera ekonomiska processer? Då kan detta vara rätt roll för dig! Om rollen Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med: Hantering och bokföring av leverantörsfakturor Identifiering och lösning av avvikelser och problem Bidra med förbättringsförslag för att effektivisera processer Eskalering av ärenden vid behov Vi söker dig som har Grundläggande ekonomisk utbildning och/eller erfarenhet av arbete med leverantörsreskontra God förmåga att kommunicera på svenska och engelska, både i tal och skrift Ett strukturerat arbetssätt, är noggrann och ansvarstagande Ett proaktivt förhållningssätt och trivs med att ta egna initiativ Meriterande Erfarenhet av ekonomisystemet Agresso (Unit4) Personliga egenskaper Vi tror att du är en framåt och social person som trivs i samarbeten, men som också har förmågan att arbeta självständigt och driva ditt arbete framåt Låter detta som din nästa utmaning? Vad kul! Skicka in din ansökan så hör vi av oss för ett nästa steg i processen. Som konsult hos oss på Job Solution Consulting omfattas man av en trygg anställning i nära dialog med sin konsultchef för att alltid säkerställa att du trivs och utvecklas i din roll. Vi erbjuder en rad förmåner med fokus på kompetensutveckling och välmående, Och självklart omfattas man också av kollektivavtal i sin tjänst hos oss. För eventuella frågor eller funderingar är du välkommen att höra av dig till mig. Du når mig på [email protected].
Vill du bidra till att göra Västra Götalandsregionen till Sveriges bästa offentliga arbetsgivare? Är du en erfaren chef och senior HR-person som brinner för kultur, arbetsmiljö och ledarskap? Då kan det här vara din nästa utmaning. Om oss Västra Götalandsregionen (VGR) är Sveriges största offentliga arbetsgivare med cirka 56 000 medarbetare. På Koncernkontoret arbetar vi strategiskt för att skapa ett hållbart och attraktivt arbetsliv där våra medarbetare får rätt förutsättningar att bidra till visionen om det goda livet. Vi leder och samordnar utvecklingen inom hela VGR och har ett tydligt uppdrag att stärka organisationens kultur, ledarskap och samverkan. Vi söker nu en senior HR-strateg till Koncernstab HR som med trygghet, energi och coachande förhållningssätt vill vara med och leda det kulturfrämjande arbetet inom hela VGR. Du kommer att ha en nyckelroll i att forma de processer, strukturer och verktyg som stärker kultur, psykologisk trygghet och ledarskap – i nära samverkan med HR-chefer, verksamhetsledare och andra strategiska funktioner. Ditt uppdrag Som senior HR-strateg kommer du att: Stärka och samordna det koncerngemensamma arbetet med VGRs organisationskultur. Vara ett strategiskt stöd till HR-direktören. Bidra med både struktur och energi i det kulturutvecklande arbete som pågår i organisationen. Arbeta nära våra HR-chefer, chefer och verksamhetsledningar för att omsätta värderingar, uppdrag och mål i praktiken. Coacha och stödja chefer och HR i utvecklingsprocesser, med ett coachande och faciliterande förhållningssätt. Bidra till att vidareutveckla ett tillitsfullt ledarskap och ett starkt medarbetarskap i hela organisationen. Vad vi erbjuder Hos oss får du ett strategiskt och meningsfullt uppdrag med stor påverkansmöjlighet. Du får möjlighet att: Arbeta i en komplex och samhällsviktig organisation. Driva kultur- och ledarskapsutveckling i stor skala. Vara med och utforma framtidens HR i en av Sveriges största arbetsgivare. Kombinera arbete på plats i våra moderna kontor med distansarbete. Ingå i ett nätverk av erfarna HR-strateger och ledare. Din profil Vi söker dig som har: Relevant akademisk examen inom HR, beteendevetenskap, ledarskap eller annat som arbetsgivaren finner likvärdigt. Flerårig erfarenhet av arbete som chef, gärna inom offentlig sektor. Erfarenhet av kvalificerat HR-arbete inom kultur, arbetsmiljö, förändringsledning samt organisationsutveckling. Erfarenhet av att arbeta med och driva utvecklingsprocesser i samverkan med olika aktörer. Förmåga att bygga relationer och skapa förtroende i komplexa miljöer. God förmåga att facilitera, coacha och leda samtal med individer, grupper och nätverk på högre ledningsnivå. Hög strategisk förmåga kombinerad med ett pragmatiskt genomförande fokus. Meriterande: Erfarenhet från hälso- och sjukvård eller andra personalintensiva verksamheter. Kunskap om arbetsmiljölagstiftning och erfarenhet av systematiskt arbetsmiljöarbete. Diplomering/certifiering i coaching, grupputveckling eller andra faciliteringsverktyg. Som person är du: Trygg, prestigelös och positiv. Du har god självinsikt och trivs i rollen som möjliggörare. Du har en naturlig fallenhet för att lyssna, reflektera och bidra till långsiktiga relationer och hållbar utveckling. Du trivs i det strategiska rummet, men har alltid örat mot verksamheten. Du gillar att arbeta tillsammans med andra och delar vår värdegrund: Tillsammans gör vi varandra framgångsrika. Vi lyssnar in. Vi lyssnar av. Feedback bidrar till vår utveckling. Övrigt Intervjuer sker i slutet av augusti. Resor inom regionen förekommer Tjänsten kan komma att säkerhetsklassas. Som en av Sveriges största arbetsgivare kan vi erbjuda rätt person goda karriär- och utvecklingsmöjligheter. Vi eftersträvar jämlikhet för alla medarbetare, att de trivs på arbetsplatsen och värnar om en god balans mellan arbetsliv och privatliv. Läs mer om vår verksamhet här: http://www.vgregion.se/om-vgr/ Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Västra Götalandsregionen krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion. Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Swedbank söker nu Kundrådgivare till Small Corporate service till kontoret i Sundbyberg Har du ett driv för service och affärer? Nu söker vi dig som vill hjälpa företagskunder via telefon i en utvecklande roll hos Swedbank i Stockholm! Ditt anställningserbjudande Vi söker fyra personer som vill anta denna spännande utmaning som konsult vid Swedbank. Du blir del av ett team på 12 personer som du arbetar nära med ett stort ansvar och tydlig påverkan. Uppdraget är konsultuppdrag med start 25/8 som löper till och med 31/12. För uppdraget blir du anställd av oss på TNG men utgår från Swedbanks kontor i Sundbyberg. Dina arbetsuppgifter Som kundrådgivare hos Small Corporate service möter du företagare i deras vardag, främst genom samtal och skriftlig kontakt. Här får du en central roll i att skapa riktigt nöjda kunder genom att ge snabb, effektiv och personlig service. Genom ditt arbete bidrar du till att bygga långsiktiga relationer och säkra affärer som skapar värde för både kunden och banken. Det här är en roll där du får möjlighet att utveckla både ditt affärsmannaskap och självledarskap. I ett öppet och samarbetsinriktat team delar ni erfarenheter och stöttar varandra i vardagen. Värt att veta Du blir en del av Swedbanks företagsservice med placering i Sundbyberg. Rollen innebär dagtidstjänst och du får en gedigen introduktion när du börjar. Här arbetar du i moderna lokaler tillsammans med engagerade kollegor och en närvarande chef som stöttar din utveckling. Våra förväntningar Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning och ett stort engagemang för service och affärer. Du har tidigare jobbat inom service eller kundtjänst och förstår att det stundvis kan vara lite stressigt. Du tar ansvar i ditt arbete, har ett professionellt förhållningssätt och drivs av att göra sunda affärer. Det är också viktigt att du sprider positiv energi till såväl kunder som kollegor. För att lyckas i rollen ser vi att du är nyfiken, kommunikativ och har ett intresse för att utvecklas vidare i banken. Du kommunicerar mycket väl på både svenska och engelska. Intresserad? Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos Swedbank. TNG är specialister på kompetensbaserad och fördomsfri rekrytering, bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett intresse för kläder, administration och service blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och en framgångsrik service. Du kommer ta emot beställningssamtal, mail och chatt där du hjälper kunder genom engagerad och meningsfull service där du genom ditt intresse för kläder skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang. Arbeta administrativt med varierande uppgifter som mail, chatt och ärendehantering. Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer. Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare. Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag. Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och drivs av att utvecklas inom det. Är intresserad av kläder och har ett öga för mode! Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling. Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift. Goda kunskaper i engelska. Har datorvana. Godkänd gymnasieutbildning. Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder måndag-fredag 07.00-21.00 och lördagar 09.00-15.00. Majoriteten av arbetpassen kommer vara under vardagar, men vi ser gärna att du är flexibel och kan jobba helger. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice, försäljning eller teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Bedriva merförsäljning på några av våra avdelningar Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice, försäljning eller teknik och drivs av att utvecklas inom det Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder vardagar, kvällar och helger utefter din tillgänglighet! Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och varierande arbetsuppgifter där blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Utvecklas i flera olika områden och uppgifter, i en dynamisk arbetsmiljö Arbeta med administrativa uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och att testa nya områden och drivs av att utvecklas Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vår verksamhet är igång vardagar, kvällar och helger vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Vill du bidra till Skellefteås hållbara omställning i en roll där teknik möter verksamhetsutveckling? I Skellefteå kommun samarbetar vi över gränserna i en arbetskultur med stark framtidstro. I regionen pågår en hållbar omställning, där civilsamhället, kommunen, staten och näringslivet gemensamt arbetar för att använda resurser ansvarsfullt och bygga ett samhälle som möter framtidens krav Vi söker dig som vill kombinera tekniskt kunnande med verksamhetsförståelse i ett meningsfullt uppdrag. Hos oss får du vara med och stärka kommunens förmåga att planera, följa upp och utveckla verksamheten och samtidigt bidra till en hållbar framtid. Du blir en del av analysteamet på avdelningen IT och verksamhetsutveckling. Teamet arbetar med beslutsstöd, ledningssystem, analysuppdrag och maskininlärning. Här jobbar vi datadrivet, tvärfunktionellt och konsultativt, med helheten i fokus och med målet att stärka kommunens förmåga att förstå, styra och utveckla på kunskapsbaserad grund. Du får arbeta i en innovativ, aktivitetsbaserad miljö anpassad efter dina behov, med tillitsbaserad styrning och möjlighet till distansarbete när det passar. Vid flytt hjälper vi dig gärna att hitta bostad för en smidig start i Skellefteå. ARBETSUPPGIFTER Du har en nyckelroll i att stärka kommunens förmåga att styra och utveckla sina verksamheter genom ett modernt och samordnat ledningssystem. Arbetet sker i nära samverkan med processledare, IT, ekonomi och kommunens olika förvaltningar, med målet att skapa hållbara arbetssätt som stödjer både verksamhetsutveckling och kvalitet i det dagliga arbetet. Dina huvudsakliga ansvarsområden är att: • Implementera, förvalta och vidareutveckla vårt ledningssystem (Stratsys), så att det effektivt stödjer verksamhetens mål och bidrar till en enklare administration och en mer effektiv styrning. • Samordna systemförvaltningsfrågor, inklusive användar- och behörighetsadministration samt säkerställa att integrationer med andra system, som ekonomi- och HR-system, fungerar effektivt. • Bidra i förbättringsinitiativ, såsom tillgänglighetsanpassning, införande av AI-stöd samt utveckling av en långsiktigt hållbar systemförvaltningsorganisation. • Stärka den interna kommunikationen genom ansvar för informationskanaler och stödresurser, exempelvis systemförvaltningskanalen och intranätet (Insidan). • Delta i strategiskt och operativt utvecklingsarbete, till exempel i projekt kopplade till resursplanering, kvalitets- och patientsäkerhetsarbete samt integrationer med Power BI. Du verkar i en stor och komplex organisation där varje förvaltning har sina egna behov. Ditt uppdrag är att balansera dessa med kravet på gemensamma processer. Genom workshops med slutanvändare utmanar du arbetssätt, omsätter feedback till användarvänliga lösningar och samordnar mellan olika intressenter. Tillsammans med IT säkerställer du att systemen är stabila, integrerade och redo för framtiden med möjlighet att påverka och forma arbetssätt som gör verklig skillnad. KVALIFIKATIONER För att vara kvalificerad för rollen krävs det att du har en högskoleexamen inom systemvetenskap, beteendevetenskap med inriktning mot IT-miljöer eller motsvarande yrkeserfarenhet. Vidare behöver du ha förmågan att driva förändringsarbete för olika behov och användare samt kunna översätta verksamhetens behov till tekniska lösningar. Du måste vara skicklig på att kommunicera tydligt och anpassat, både skriftligt och muntligt på svenska. För att lyckas i rollen behöver du ha förmågan att skapa och hålla en god struktur, vara villig att samarbeta och besitta analytiskt tänkande som gör att du tar dig an att lösa komplexa problem på ett skickligt sätt. ÖVRIGT Förvaltningen Support och lokaler har till uppdrag att samordna och utveckla effektivt stöd så att kommunens verksamheter kan fokusera på sina olika huvuduppdrag och ge effektivare service till kommunens invånare. Vi ansvarar för kommunens övergripande samordning och utveckling av tjänster inom områden som måltid, fastighet, personal, ekonomi, inköp, information, kundtjänst och IT. Läs mer om Skellefteå här: https://skelleftea.se Kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag samt annonsförsäljare undanbeds.
Välj ett jobb för att visa detaljer